Файл қосу
Психодиагностиканың психометрикалық негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.18 | | | |/01-2014 | | ПОӘК |18.09.2013ж. басылым №1 | | |«Психодиагностика |орнына 05.09.2014ж. | | |негіздері» |басылым № 2 | | |Оқытушыға арналған пәннің| | | |бағдарламасы | | | | | | | «ПСИХОДИАГНОСТИКА НЕГІЗДЕРІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “__05____” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында «_05_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды «_09_»____09____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды «_11_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова 4 18.09.2013ж. басылым №1 орнына 05.09.2014ж. басылым № 2 Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Психодиагностика негіздері» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен «5В0503» - «психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Психодиагностика негіздері» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В0503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.033-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 5В0503-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Пәннің қысқаша мазмұны Психодиагностика – жеке адамның даралық-психологиялық ерекшеліктерін анықтайтын және өлшейтін психология ғылымының саласы.Психодиагностика үшін математикалық - статистикалық амалдар өте маңызды , соның ішінде әсіресе корреляциялық және факторлық талдау.Психометрия мүмкіндіктерін қолдау психодиагностиканың практикалық нәтижелігіне маңызды әсерін тигізеді. Теория мен практика арасындағы және сол сияқты тұлға туралы академиялық концепциялар мен оны іс жүзінде зерттеу арасындағы үзілісті жеңіп шығу бұл псходиагностиканың негізі міндеттерін ің бірі. Сонымен, психодиагностика негіздерін білу психолог маманына психологияның математикалық аппаратын дұрыс пайдалануға, психодиагностиканың теориялық концепцияларын орынды қолданып зерттеудің мақсаттарына және міндеттеріне сәйкес келетін әдістерді дұрыс таңдауға , экспериментті ұйымдастырып жүргізуге , нәтижелерді өңдеуге және интерпретациялауға мүмкіндік береді. Психодиагностика білімдерін меңгерген психолог маманы өзі үшін жаңа немесе жаңадан шығарылған тестті практикалық немесе ғылыми зерттеуге сәйкестігін тексеру үшін қандай көрсеткіштер бойынша талдау жасау керек екендігін : қандай да болмасын тесттің құрылымы , интерпретация ерекшеліктері туралы сонымен қоса нақты осы тест қандай парадигма шнңберінде шығарылып пайдалануға ұсынылып отырғанын беледі.Сондықтан , практикалық психолог мамандығын меңгеруде «Психодиагностика негіздері» дәрісі негізгі дәрістердің бірі болып есептеледі , өйткені ол тесттердің психологиялық мәнісін түсіндіруге және олардың математика тұрғысынан өңдеу әдістеріне бағытталған. 3.2 «Психодиагностика негіздері» курсын зерделеудің мақсаты – психодиагностианың негізгі түсініктері мен категорияларын меңгеру және оларды іс жүзінде қолдану . 3.3 «Психодиагностика негіздері» пәні курсын зерделеудің негізгі міндеттері: - Қазіргі психодиагностиканың концептуалды және методологиялық қағидалармен студенттерді таныстыру; - Тесттерді құрастыру тәсілдерін іс жүзінде меңгеру; - Психодиагностикалық әдістемелермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; - Кәсіби дағдылар мен іскерліктерді меңгеру. 3.4 Пәнді оқу барысында студент төмендегілерді білуі тиіс: - психодиагностикалық ғылым туралы, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы; - психодиагностикалық зерттеу әдістерін; - психодиагностика ғылымының категориялық құрылымын; - психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; - психодиагностиканың басқа ғылымдармен байланысын түсіну; - психодиагностикалық білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 «Жалпы психология» 3.5.2 «Жоғары математика» 3.5.3 «Психологиядағы математикалық әдістер» 3.6 Курс постреквизиттері: 3.6.1 «Экспериментталды психология» 3.6.2 «Жас ерекшелік психология» 3.6.3 «Дифференциялды психология». 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | |Дәріс сабақтары | |1 |Психодиагностика ғылым саласы және практикалық әрекет |1 | | |ретінде | | |2 |Негізгі психодиагностика әдістерінің классификациясы мен |1 | | |сипаттамасы | | |3 |Психодиагностикалық әдістерге, оларды қалыптастырушылар |1 | | |мен қолданушыларға қойылатын талаптар | | |4 |Интеллектуалды даму диагностикасы |1 | |5 |Арнайы қабілеттер диагностикасы |1 | |6 |Шығармашылық қабілеттер диагностикасы |1 | |7 |Жетістік тесттері, критерилі-бағдарланған тесттер |1 | |8 |Проективті техникалар (әдістер) |1 | |9 |Психофизиологиялық әдістер |1 | |10 |Тұлғалық қарым-қатынас диагностикасы |1 | |11 |Сәбилердің және мектепке дейінгілердің дамуын |1 | | |психодиагностикалау | | |12 |Мектепке психологиялық даярлықтың диагностикасы |1 | |13 |Бастауыш сынып оқушыларының диагностикасы |1 | |14 |Жеткіншектер мен жасөспірімдер психодиагностикасы |1 | |15 |Студенттер, мұғалімдер және ата-аналарды |1 | | |психодиагностикалау әдістері | | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 |Психодиагностика ғылым ретінде |1 | |2 |Психодиагностика тарихынан. Тест тарихынан |1 | |3 |Психодиагностиканың мамандық-этикалық аспектілері |1 | |4 |Психодиагностиканың әдістемелері және оларға қойылатын |1 | | |талаптар | | |5 |Ақыл-ой және жалпы қабілеттер диагностикасы |1 | |6 |Эксперимент берілулерін статистикалық талдау |1 | |7 |Нәтижені көрнекті көрсету тәсілдері |1 | |8 |Эксперименталдыі психологиялық-педагогикалық зерттеулерді|1 | | |даярлау және өткізу | | |9 |Сұрақшалар мен проективті әдістемелер |1 | |10 |Психодиагностиканың психометрикалық негіздері |1 | |11 |Сәбилердің және мектепке дейінгілердің дамуын |1 | | |психодиагностикалау | | |12 |Мектепке психологиялық даярлықтың диагностикасы |1 | |13 |Бастауыш сынып оқушыларының диагностикасы |1 | |14 |Жеткіншектер мен жасөспірімдер психодиагностикасы |1 | |15 |Студенттер, мұғалімдер және ата-аналарды |1 | | |психодиагностикалау әдістері | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 1. Психодиагностиканың зерттеу пәні 2. Психодиагностикалық әдістерді классификациялау негіздері 3. Психодиагностикалық әдістерді құрастырушылар мен қолданылушыларға қойылатын талаптар 4. Психологиялық диагностикадағы кәсіби-этикалық принциптер 5.5 Психологиялық тесттердің нормаларын қалыптастыру мәселесі 5.6 Стандартталған шкалалар және оларды қалыптастыру тәсілдері 5.7 Тест сенімділігі, сенімділік түрлері 5.8 Психологиялық тесттердің жарамдылығы 5.9 Жарамдылық түрлері, тест жарамдылығын анықтау критерийлері 5.10 Психологиялық әдістемелерді бейімдеу технологиясы 5.11 Психологиялық әдістер арқылы болжам жасау мүмкіндіктері 5.12 Психодиагностикада ЭЕМ қолдану мүмкіндіктері 5.13 Мектепке дейінгілерді диагностикалау ерекшеліктері 5.14 Бастауыш мектеп жасындағылар диагностикасы 5.15 Ересектерді диагностикалау ерекшеліктері 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Психодиагностика ғылым|Психодиагностика |Оқу-әдістемелі| |Конспект | |саласы және |ғылым ретінде. |к құралдар |Психодиагнос| | |практикалық әрекет | | |тика | | |ретінде. | | |тарихынан. | | |Негізгі | Психодиагностика|ПОӘК |.Психодиагно|Таблица | |психодиагностика |тарихынан. Тест | |стика | | |әдістерінің |тарихынан | |әдістерінің | | |классификациясы мен | | |классификаци| | |сипаттамасы. | | |ясы. | | |Психодиагностикалық |Психодиагностикан|Оқу-әдістемелі|Психодиагнос|Конспект | |әдістерге, оларды |ың |к құралдар, |тикалық | | |қалыптастырушылар мен |мамандық-этикалық|ПОӘК |әдістерді | | |қолданушыларға |аспектілері. | |құрастырушыл| | |қойылатын талаптар. | | |ар мен | | | | | |қолданылушыл| | | | | |арға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | |Интеллектуалды даму |Психодиагностикан|Тесттер, |Психолог |Реферат | |диагностикасы. |ың әдістемелері |слайдтар |этикасы. | | | |және оларға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | |Арнайы қабілеттер |Психодиагностикан| Қабілеттер | Тесттер |Тесттер | |диагностикасы. |ың |тесттері |түсінігі. |үлгісі | | |психометрикалық | | | | | |негіздері. | | | | |Шығармашылық |Эксперимент |Креативтілік |Стандартталғ|Хабарлама | |қабілеттер |берілулерін |тақырыбына |ан әдістер. | | |диагностикасы. |статистикалық |слайдтар | | | | |талдау. | | | | |Жетістік тесттері, |Нәтижені көрнекті|Жетістік |Тесттер | Конспект | |критерилі-бағдарланған|көрсету |тесттері |сенімділігі | | |тесттер. |тәсілдері. | | | | |Проективті техникалар | Экспериментальді|Плакаттар |Жарамдылық | Конспект | |(әдістер). |психологиялық-пед| |ұғымы. | | | |агогикалық | | | | | |зерттеулерді | | | | | |даярлау және | | | | | |өткізу. | | | | |Психофизиологиялық |Сұрақшалар мен |Плакаттар |Жарамдылықты| Схема | |әдістер. |проективті | |анықтау | | | |әдістемелер. | |белгілері. | | |Сәбилердің және | Ақыл-ой және |Сәбилер мен | |Әдістемелер | |мектепке дейінгілердің|жалпы қабілеттер |мектеп жасына |Әдістемелерд|жинағы | |дамуын |диагностикасы. |дейінгілерге |і өткізу | | |психодиагностикалау. | |арналған |ерекшеліктер| | | | |әдістемелер |і. | | | | |топтамасы | | | |Тұлғалық қарым-қатынас| Қабілеттер |Қарым-қатынас |Шығармашылық|Реферат | |диагностикасы. |диагностикасы. |тренингі |мәселесі | | | | | |және оның | | | | | |түрлері. | | |Психодиагностика |Жетістік |Психодиагности|Психолог |Хабарлама | |дамуындағы жаңа |деңгейінің |каның даму |жұмысында | | |тенденциялар. |диагностикасы. |перспективасы-|компьютерді | | | | |плакат |қолдау. | | |Психодиагностиканың |Адамның табиғи |Психологтың |Этикалық | Конспект | |этикалық аспектілері. |психофизиологиялы|жеке басына |нормалар. | | | |қ |қойылатын | | | | |ерекшеліктерінің |этикалық | | | | |диагностикасы. |талаптар | | | | | |басылған | | | | | |оқулықтар мен | | | | | |оқу құралдары | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |№ |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз ету | |р/с|құралдар атауы | |саны |пайызы | | | | | | | |1 |Общая психодиагностика (под ред. |5 |19 |26% | | |А.А. Бодалева, В.В. Столина)- | | | | | |СПб, 2007 | | | | |2 |Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика. |5 |19 |26% | | |–СПб, 2007 | | | | |3 |Немов Р.С. Психология: Учеб. для |20 |19 |100% | | |студ. высш. пед. учеб. заведений:| | | | | |В 3 кн. — 4-е изд. — М.: Гуманит.| | | | | |изд. центр ВЛАДОС, 2001. — Кн. 3.| | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Общая психодиагностика (под ред. А.А. Бодалева, В.В. Столина)- СПб, 2007 8.1.2 Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика. –СПб, 2007 8.1.3 Немов Р.С. Психология: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений: В 3 кн. — 4-е изд. — М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001. — Кн. 3. 8.1.4 Дружинин В.Н. Экпериментальная психология: Учебник для ВУЗов. СПб., М.: Питер, 2003 5. Абрамова Г.С. Практическая психология.- М, 2005 6. Төребаева К.Ж., Есенғұлова М.Н. Психологиялық- педагогикалыө диагностика.А., 2012 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Сидоренко Е.В. Математические методы в психологии. –СПб, 2000 8.2.2 Готсданкер Р. Основы психологического эксперимента. М., 2009 8.2.3 Дружинин В.Н. Психология общих способностей. М.: Изд-во «Ла- терна», 2002 8.2.4 Прыгин Г.С. Введение в психодиагностику: Принципы и методы. История развития. Основы психометрики: Учебное пособие. М.: УМК «Психология», 2003 8.2.5 Анастази А., Урбина С. Психологическое тестирование. - СПб.: Питер, 2001 8.2.6 Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психологической диагностике. 2 -е изд. - СПб.: Питер, 1999 8.2.7 Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии \Под ред. А.А.Крылова, С.А.Маничева. - СПб.: Питер, 2000 8.2.8 Иманғалиев Е. Жеке тұлғаны әлеуметтік-психологиялық болжау әдістері. Астана, 2008
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz