Файл қосу

Құрылымдық программалау




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті                                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты      |ПОӘК                |ПОӘК                            |
|                           |                    |042-14.2.07.1.20.99/02-2013     |
|«Программалау»  пәнінің    |Баспа №1            |                                |
|оқу-әдістемелік кешені     |03.09.2013          |                                |
|студенттерге  арналған     |                    |                                |





                               «Программалау»

                        пәнінен оқу-әдістемелік кешен


                5В060100 – «Математика» мамандығына арналған







               студенттерге  арналған пәннің оқу бағдарламасы






















                                    Семей
                                    2013


                                  Алғы сөз

   1. Құрастырылды

      Құрастырған ___________ Қыдыралина  Л.М.,  «Информатика»  кафедрасының
аға оқытушысы, информатика магистры, Семей қ. Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік
университеті

       «28»  тамыз 2013 ж.

   2. Талқыланды

      2.1.   Семей   қ.   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
«Информатика» кафедрасы отырысында қарастырылды.

      Хаттама №1  «11» қыркүйек 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі __________ /Абишова А.А./

      2.2. Факультетің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.

      Хаттама № 1,  «12»  қыркүйек 2013 ж.

      Төрағасы __________ /Батырова Қ.А./

   3. бекітілді

      Университеттің Оқу-әдістемелік   кеңесі  отырысында  баспаға  жіберуге
ұсынылды және  мақұлданды.

      Хаттама № 1  «18» қыркүйек 2013 ж.

      Оқу жұмысы бойынша проректор_______________ /Искакова Г.К./



    4. АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ


















                                   мазмұны

   1. Жалпы мағлұматтар

   2. Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар

   3. Курс форматы және саясаты

   4. Баға қою саясаты

   5. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

   6. ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны

   7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі
                            1. Жалпы мағлұматтар
|Оқытушылардың аты – жөні:              |Калелова Л.М.                        |
|Кафедра:                               |«Информатика»                        |
|Ақпарат:                               |35-84-38                             |
|телефон:                               |№ 1                                  |
|оқу корпусы:                           |№ 1003                               |
|кабинет:                               |                                     |
|Пәннің аты:                            |Көлік құралдары                      |
|Кредиттер саны:                        |2                                    |
|Оқу жұмысының жоспарынан көшірме       | (1 кесте)                           |

                    1.2. Оқу жұмысының жоспарынан көшірме
                                  (1-кесте)
|Курс    |Семестр                            |Кредит  |Дәріс                 |
|1       |1-8 апталарда дәрістік сабақтарға  |30      |Дәріс                 |
|        |дайындық және қатысу               |        |                      |
|2-3     |Практикалық тапсырма               |20      |Практикалық сабақ     |
|4       |Практикалық тапсырма               |20      |Практикалық сабақ     |
|        |СӨЖ                                |30      |СӨЖ                   |
|5       |Практикалық тапсырма               |20      |Практикалық сабақ     |
|        |ОБСӨЖ                              |20      |ОБСӨЖ                 |
|6       |Практикалық тапсырма               |20      |Практикалық сабақ     |
|        |СӨЖ                                |30      |СӨЖ                   |
|7       |Практикалық тапсырма               |25      |Практикалық сабақ     |
|        |ОБСӨЖ                              |25      |ОБСӨЖ                 |
|        |Межелік бақылау                    |60      |Межелік бақылау       |
|1-7 апталарда оқу нәтижесі бойынша         |300     |                      |
|8       |8-15 апталарда дәрістік сабақтарға |30      |Дәріс                 |
|        |дайындық және қатысу               |        |                      |
|9       |Практикалық тапсырма               |20      |Практикалық сабақ     |
|10      |Практикалық тапсырма               |20      |Практикалық сабақ     |
|        |СӨЖ                                |30      |СӨЖ                   |
|11      |Практикалық тапсырма               |20      |Практикалық сабақ     |
|        |ОБСӨЖ                              |20      |ОБСӨЖ                 |
|12      |Практикалық тапсырма               |20      |Практикалық сабақ     |
|        |СӨЖ                                |30      |СӨЖ                   |
|13      |Практикалық тапсырма               |25      |Практикалық сабақ     |
|        |ОБСӨЖ                              |25      |ОБСӨЖ                 |
|        |Межелік бақылау                    |60      |Межелік бақылау       |
|8-15 апталарда оқу нәтижесі бойынша        |300     |                      |
|Емтихан нәтижесі                           |400     |                      |
|Академиялық период бойынша баллдар саны    |1000    |                      |


    Кесте 3 - Бағалар шкаласының әріптік эквиваленті,  балл және пайыздар

|Әріптік жүйе    |Баллдардың цифрлік     |Пайыздық құрамы|Дәстүрлі жүйе бойынша  |
|бойынша баға    |эквиваленті            |               |баға                   |
|A               |4,0                    |95-100         |Өте жақсы              |
|A-              |3,67                   |90-94          |                       |
|B+              |3,33                   |85-89          |Жақсы                  |
|B               |3,0                    |80-84          |                       |
|B-              |2,67                   |75-79          |                       |
|C+              |2,33                   |70-74          |Қанағаттанарлық        |
|C               |2,0                    |65-69          |                       |
|C-              |1,67                   |60-64          |                       |
|D+              |1,33                   |55-59          |                       |
|D               |1,0                    |50-54          |                       |
|F               |0                      |0-49           |Қанағаттанарлықсыз     |
|I               |NA                     |-              |Аяқталмаған            |
|P               |-                      |прошел         |Пәнді өтті             |


4.2 Кесте 4 – Семестр бағаларын есептеу
|№   |Критерий                                           |Баллдар                 |
|1.  |Дәріс сабақтарына қатысу                           |15 балл                 |
|2.  |Машықтану сабақтарында жауап беру                  |15 балл                 |
|3.  |Зертх                                              |15 балл                 |
|4.  |ОБСӨЖ-ді орындау                                   |45 балл                 |
|5.  |СӨЖ-ді орындау                                     |45 балл                 |
|7.  |Барлығы                                            |135 балл                |


    ОБСӨЖ үй жұмысы формасында орындалады және студенттердің өздік  жұмысын
қойлатын талаптарға сәйкес өздік жұмыс дәптерлерінде немесе А4  форматындағы
беттерде  (бекітілген  және  арнайы  папкаға  салынған)  тапсырылады.  Әрбір
жұмысты келесі тапсырма алғанға дейін тапсыру керек.
    Студенттің  өздік  жұмысы  (СӨЖ)  реферат   түрінде   орындалады   және
студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес тапсырылады.
    Өздік жұмысты бақылау келесі формада өтуі мүмкін:
    – жасалған жұмысты көрсету;
    – өздік меңгерген тақырып бойынша баяндама;
    – аудиториялық сабақтарды немесе ОБСӨЖ-де ауызша сұрау;
    – жазбаша орындалған тапсырмаларды қорғау.
    Өздік жұмысының нәтижелерін тапсырмаған студент қорытынды  аттестацияға
жіберілмейді.
    Өз бетімен меңгерген материал оқытушумен бірге меңгерілген  материалмен
қоса қорытынды бақылауға шығарылады.
    Ескерту: Жақсы баға алу үшін  аттестация  қоюдан  3  күн  бұрын  барлық
тапсырмаларды  орындау  керек,   бірақ   бұл   мерзімнен   кейін   тапсырған
студенттерге балл қосылмайды.




    5. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
    Кесте 5 – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
|Тақырып аты                   |Сағат саны                                       |
|                              |Дәріс    |Маш. с   |ЛБ       |СОӨЖ     |СӨЖ      |
|1                             |2        |3        |4        |5        |6        |
|Кіріспе                       |1        |1        |1        |3        |3        |
|Пәннің мақсаты мен мазмұны.   |         |         |         |         |         |
|Есептеу техникасының ақпаратты|         |         |         |         |         |
|жүйелердегі рөлі. Кәсірорынның|         |         |         |         |         |
|әртүрлі салаларында ақпаратты |         |         |         |         |         |
|жүйелерді қолдану .Оқыту      |         |         |         |         |         |
|процесін компьютерлеу.        |         |         |         |         |         |
|Тақырып 1. Персоналды         |1        |1        |1        |3        |3        |
|компьютердіңпрограммалық      |         |         |         |         |         |
|құрылғылары                   |         |         |         |         |         |
|Программалауды                |         |         |         |         |         |
|автоматизациялау әдістері.    |         |         |         |         |         |
|Алгоритмдік тілдер.           |         |         |         |         |         |
|Алгоритмдік тілді тағайындау  |         |         |         |         |         |
|және оған қойылатын талаптар. |         |         |         |         |         |
|Процедуралық- бағытталған     |         |         |         |         |         |
|тілдер  және объектіге-       |         |         |         |         |         |
|бағытталған программалау      |         |         |         |         |         |
|туралы түсінік. ПК-ді         |         |         |         |         |         |
|программалық қамсыздандыру    |         |         |         |         |         |
|ұғымы. Қолданушы мен ПК       |         |         |         |         |         |
|арасындағы байланыстың        |         |         |         |         |         |
|диалогты құралы.              |         |         |         |         |         |
|Программалаудың .             |         |         |         |         |         |
|интегрирацияланған жүйесі.    |         |         |         |         |         |
|Тақырып 2. Программалау       |1        |1        |1        |3        |3        |
|Методологиясы                 |         |         |         |         |         |
|Программаны өңдеу сатысы мен  |         |         |         |         |         |
|дәрежесі. Программаны өңдеуге |         |         |         |         |         |
|техникалық тасырма.           |         |         |         |         |         |
|Пограммаларды техникалық      |         |         |         |         |         |
|проектілеу                    |         |         |         |         |         |
|сатысы.Алгоритмдердің         |         |         |         |         |         |
|құрылымдық сызбасын өңдеу.    |         |         |         |         |         |
|Берілгендерді ұйымдастыру.    |         |         |         |         |         |
|Программалардың құрылымын және|         |         |         |         |         |
|программаның ішкі интерфейсін |         |         |         |         |         |
|өңдеу.                        |         |         |         |         |         |
|Тақырып 3. Программалау       |1        |1        |1        |3        |3        |
|технологиясының негізі        |         |         |         |         |         |
|Пограммалық қамсыздандыруды   |         |         |         |         |         |
|проектілеу әдістері,          |         |         |         |         |         |
|проектілеу және олардың       |         |         |         |         |         |
|сәйкестіктері. Құрылымдық     |         |         |         |         |         |
|программалау.Модульдік        |         |         |         |         |         |
|программалау. Программалау    |         |         |         |         |         |
|тілін таңдау. Программалау    |         |         |         |         |         |
|стилі. Программалаудың        |         |         |         |         |         |
|сапалылығын көрсеткіштер.     |         |         |         |         |         |
|Программалардың,              |         |         |         |         |         |
|комментарилердің оқылуы.      |         |         |         |         |         |
|Қатеден қорғанысы бар         |         |         |         |         |         |
|программалау.  Программаны    |         |         |         |         |         |
|жөндеу және тексеруден өткізу |         |         |         |         |         |
|сатысы. Программаларды        |         |         |         |         |         |
|құжаттау.ГОСТ бекіткен        |         |         |         |         |         |
|программалық құжаттардың      |         |         |         |         |         |
|түрлері.Программалық          |         |         |         |         |         |
|құжаттардың біріңғай          |         |         |         |         |         |
|жүйесі(ПҚБЖ).                 |         |         |         |         |         |
|Тақырып 4. Си тілінің жалпы   |1        |1        |1        |3        |3        |
|сипаттамасы. Си программалау  |         |         |         |         |         |
|жүйесіне кіріспе.             |         |         |         |         |         |
|Негізгі ұғымдар: алфавит,     |         |         |         |         |         |
|идентификаторлар,             |         |         |         |         |         |
|айнымалылар,тұрақтылар,       |         |         |         |         |         |
|берілгендер типі. Стандартты  |         |         |         |         |         |
|типтегі айнымалыларды         |         |         |         |         |         |
|сипаттау. Препроцессор        |         |         |         |         |         |
|дерективалары . Си тіліндегі  |         |         |         |         |         |
|программаның құрылымы. Си     |         |         |         |         |         |
|программалау жүйесі.          |         |         |         |         |         |
|Тақырып 5. Меншіктеу          |1        |1        |1        |3        |3        |
|операторы. Енгізу- шығаруды   |         |         |         |         |         |
|ұйымдастыру                   |         |         |         |         |         |
|Өрнек және меншіктеу. Си      |         |         |         |         |         |
|тілінің операциялары. Си      |         |         |         |         |         |
|тілінің операторлары.         |         |         |         |         |         |
|Операторы языка Си. Меншіктеу |         |         |         |         |         |
|операторы. Енгізу және шығару |         |         |         |         |         |
|функциялары.                  |         |         |         |         |         |
|Тақырып 6. Шартсыз және шартты|1        |1        |1        |3        |3        |
|ауысу операторы               |         |         |         |         |         |
|Шартсыз ауысу операторы.      |         |         |         |         |         |
|Шартты ауысу операторы. Құрама|         |         |         |         |         |
|оператор.  Таңдау операторы.  |         |         |         |         |         |
|Тақырып 7. Цикл операторлары  |1        |1        |1        |3        |3        |
|Шарты алдын ала берілген цикл |         |         |         |         |         |
|операторы. Шарты соңынан      |         |         |         |         |         |
|берілген цикл операторы.      |         |         |         |         |         |
|Параметрлі цикл операторы.    |         |         |         |         |         |
|Оператор цикла с параметром.  |         |         |         |         |         |
|break, continue операторлары. |         |         |         |         |         |
|Тақырып 8. Функциялар         |1        |1        |1        |3        |3        |
|Функцияның сипаттамалары мен  |         |         |         |         |         |
|анықтамалары. Функция         |         |         |         |         |         |
|параметрлері.                 |         |         |         |         |         |
|Тақырып 9.  Жады кластары     |1        |1        |1        |3        |3        |
|Жад кластары. Автоматты,      |         |         |         |         |         |
|статистикалық, ішкі, регистрлі|         |         |         |         |         |
|айнымалылар.                  |         |         |         |         |         |
|Тақырып 10. Берілгендердің    |1        |1        |1        |3        |3        |
|күрделі типі: массивтер       |         |         |         |         |         |
|Массивтер.. Бір өлшемді және  |         |         |         |         |         |
|көпөлшемді массивтер. Бір     |         |         |         |         |         |
|өлшемді массивтің             |         |         |         |         |         |
|элементтерімен жұмыс. Сандық  |         |         |         |         |         |
|массивтерді өңдеудің типтік   |         |         |         |         |         |
|алгоритмдерін программалау.   |         |         |         |         |         |
|Бір өлшемді  массивтер мен    |         |         |         |         |         |
|нұсқаушылар                   |         |         |         |         |         |
|Екі өлшемді массивтердің      |         |         |         |         |         |
|сипаттамасы. Екі өлшемді      |         |         |         |         |         |
|массивтің элементтерімен      |         |         |         |         |         |
|жұмыс. Сандық массивтерді     |         |         |         |         |         |
|өңдеудің типтік алгоритмдерін |         |         |         |         |         |
|программалау. Екі өлшемді     |         |         |         |         |         |
|массивтер  үшін  нұсқаушыларды|         |         |         |         |         |
|қолдану.                      |         |         |         |         |         |
|Тақырып 11. Жолдар            |1        |1        |1        |3        |3        |
|Жолдар. Жолдарды өңдеудің     |         |         |         |         |         |
|типтік алгоритмдерін          |         |         |         |         |         |
|программалау.                 |         |         |         |         |         |
|Тақырып 12.                   |1        |1        |1        |3        |3        |
|Берілгендер құрылымы          |         |         |         |         |         |
|Берілгендер құрылымы.         |         |         |         |         |         |
|Құрылымды сипаттау.           |         |         |         |         |         |
|Берілгендер құрылымы мен      |         |         |         |         |         |
|нұсқаушылары.                 |         |         |         |         |         |
|Тақырып 13. Файлдар           |1        |1        |1        |3        |3        |
|Файлдар. Файлдар құрылымының  |         |         |         |         |         |
|сипаттамасы. Файлдар мен      |         |         |         |         |         |
|жұмысты ұйымдастыру.          |         |         |         |         |         |
|Тақырып 14. Модулдер          |1        |1        |1        |3        |3        |
|Стандартты модулдерді қолдану.|         |         |         |         |         |
|Тақырып 15. Графика           |1        |1        |1        |3        |3        |
|Графика                       |         |         |         |         |         |
|                              |15       |15       |15       |45       |45       |



6. ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны

Кесте 6 – ОБСӨЖ және СӨЖ жоспар
|СОӨЖ                                                 |СӨЖ                       |
|аудиториялық              |Аудиториялық емес         |                          |
|1                         |2                         |3                         |
|Программаны өңдеуге       |                          |Сызықтық программалау     |
|арналған техникалық       |                          |есебі түсінігіне анықтама |
|тапсырма.                 |                          |беру.                     |
|                          |                          |                          |
|Программаны техникалық    |                          |Конструктивті және сапалы |
|проектілеу этабы.         |                          |есептер.                  |
|                          |                          |                          |
|                          |                          |                          |
|Алгоритмдердің құрылымдық |                          |Берілгендер түсінігі.     |
|сызбасын өңдеу.           |                          |                          |
|Берілгендерді ұйымдастыру.|                          |Ақпарат туралы түсінік.   |
|                          |                          |                          |
|Программаны құжаттау.     |                          |Ақпарат моделі.           |
|мақұлданған программалық  |                          |Ақпарат типі. Ақпарат     |
|құжаттау түрі.            |                          |өлшемі.                   |
|Программалық құжаттаудың  |                          |Түрлендіру: логикалық,    |
|бірлік жүйесі.            |                          |структуралық, процедуралық|
|Есептеу жүргізу үшін      |                          |Представление знаний      |
|қандай формулаларды       |                          |правилами и логический    |
|қолдануға болады:         |                          |вывод.                    |
|Сандардың дәрежесі;       |                          |                          |
|ctg x                     |                          |                          |
|arcsin x                  |                          |                          |
|arccos x                  |                          |                          |
|arcctg x                  |                          |                          |
|loga x                    |                          |                          |
|                          |                          |                          |
|Кездейсоқ өлшем түсінігі. |                          |Білім тілі                |
|Кездейсоқ өлшеммен жұмыс  |                          |Білім технологиясы        |
|істеуге арналған          |                          |                          |
|процедуралар мен          |                          |                          |
|функциялар.               |                          |                          |
|TP және Си                |                          |                          |
|программаларының          |                          |                          |
|қолданылуын салыстыру.    |                          |                          |



                              7. «Программалау»
    ПӘНі БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ГРАФИГІ

   Кесте 7 –«Программалау»  пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі
Апта123456789101112131415Бақылау түріТБТБ ТБТБТБТБАБ1ТБТБТБТБТБТБТБАБ2Баллдар999999999999999Аралық бақылау бекітілген графикке сәйкес 7 және 15-ші апталарда өткізіледі.
Пәндер