Файл қосу
Дайыдалатын сүт
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042–18-9.1.65/01 -2013| |ПОӘК | | | |«Сүт өнімдерін өндіру |18.09.2013 ж. | | |биотехнологиясы» пәнінің |№ 1 басылым | | |студенттерге арналған жұмыс| | | |оқу бағдарламасы | | | «СҮТ ӨНІМДЕРІН ӨНДІРУ БИОТЕХНОЛОГИЯСЫ» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В070001 «Биотехнология» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫСӨЗ 1. ӘЗІРЛЕНДІ _________________________ 28.08. 2013 ж. Сатиева Б.Г. «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының доценті 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. «Стандарттау және биотехнологиясы» кафедрасының отырысында. Хаттама 29.08. 2013 ж., № 1. Кафедра менгерушісі ___________ Ж. Х. Какимова 2.2. Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде 12.09. 2013 ж., № 1 хаттама Төрайымы ______________ С.С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қолданылып, басып шығаруға ұсынылды Хаттама 18.09. 2013 ж., № 1. Оқу-әдістемелік кеңестің төрайымы _____________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1|Жалпы ережелер | | |2|Сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу және пәннің мазмұны | | |3|Пәнді оқу жөнінде әдістемелік нұсқаулар | | |4|Курс форматы | | |5|Курс саясаты | | |6|Баға қою саясаты | | |7|Әдебиеттер | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы мен пән жайында жалпы мәліметтер САТИЕВА БАНУ ГУСМАНҚЫЗЫ т.ғ.к., «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының доценті Байланыс ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 315 кабинет Сабақ өткізілетін орындары - № 301, 302, 314 аудиториялар Пән бойынша кредитердің саны 3. 1.2 Пән мазмұнына қысқаша сипаттама: «Сүт өнімдерін өндіру биотехнологиясы» пәнінде сүт өнімдерін өндіруде қолданылатын микроағзалардың түрлері, оның сипаттамалары мен қасиеттерін қарастырылады. Сонымен қатар сүт өнімдерін сақтауда және өндіруде пайда болатын микробиологиялық және биохимиялық процестерді зерттеуге көп көңіл бөлінеді және микробиологиялық бақылауорганизациясы мен әдістерді зерттейді. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты - Сүт өнімдерін өндіру биотехнологиясы саласындағы керекті өндірісті және зерттеу жұмыстарын оқыту. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеті - мамандық бойынша алынған білімді тәжірибелік жұмыста қолдану. 1.5 Пәнді игергенде студент білуі тиісті: • өндірістің және зерттеу жұмыстары тапсырмасының керекті шешімін табуда сүт өндіру өндірісінің биотехнологиясы негіздерін кең көлемде білу; • сүттен өндірілетін өнімнің тәжірибелік дағдыларын үйрену; • сүт өнімдері өндірісінің технологиялық режимдерін менгеруі; • сүт өнімдері өндірісінің сапасына баға беруді және өндіруді ұйымдастыру; • биотехнология саласындағы Үкіметтің саясатын түсіну; • Қазақстанның ВТО-ның құрамына кіруіне және биотехнологияның дамуына үлес қосатын маманның кәсібби біліктілігін иемдену. 1.6 Курс пререквизиты: бейорганикалық химия, органикалық химия, биохимия, сүт химиясы және физикасы. 1.7 Курс постреквизиты: Сүт өнімдерін өндірудің ғылыми негізі, сүт өндіретін кәсіпорынды проектілеу. 2 ПӘНДІ ОҚУ КЕЗІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар |Әдебиеттер| |п/п | | | | | | |ЛК |ЛБ |СПЗ |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |Кіріспе |1 |1 |1 |3 |3 |7.1.1 | |2 |Дайыдалатын сүт |1 |1 |1 |3 |3 |7.1.2 | |3 |Сүттің құрамы мен қасиетіне |1 |1 |1 |3 |3 |7.1.1 | | |әсер ететін факторлар | | | | | |7.1.2 | |4 |Сүтті өндірудегі жалпы |1 |1 |1 |3 |3 |7.1.1 | | |процестер | | | | | |7.1.2 | |5 |Ашытқы |1 |1 |1 |3 |3 |7.1.1 | | | | | | | | |7.1.2 | |6 |Ашытқы дайындау |1 |1 |1 |3 |3 |7.1.1 | | | | | | | | |7.1.2 | |7 |Сүтқышқылды өнімдр |1 |1 |1 |3 |3 |7.1.1 | | | | | | | | |7.1.2 | |8-9 |Қаймақ |2 |2 |2 |6 |6 |7.1.1 | | | | | | | | |7.1.2 | |10-11 |Сүзбе |2 |2 |2 |6 |6 |7.1.1 | | | | | | | | |7.1.2 | |12-13 |Май |2 |2 |2 |6 |6 |7.1.1 | | | | | | | | |7.1.2 | |14-15 |Ірімшік |2 |2 |2 |6 |6 |7.1.1 | | | | | | | | |7.1.2 | 3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР «Сүт өнімдерін өндіру биотехнологиясы» курсы бекітілген бағдарлама бойынша оқытылады. Негізгі түсініктер мен анықтамаларға назар аударып қорытынды жасау керек. Теориялық бөлімді меңгергенде ең бастысы заңдылықтар мен нормативті материалдарға ерекше назар аудару керек. Өткен материалды жақсы меңгеру үшін қысқаша конспект жасап отыру керек, сонымен қатар әрбір бақылау сұрағына жауап беру арқылы практикалық сабақтарды орындау керек. Белгіленген пән студентті болашақ мамандығымен таныстыру пәні болып табылады. Сондықтан осы пәнде үйренген барлық дағдылары, білімі және тәжірибелік дағдысы түлектен жұмысқа тұрғанда сұралатын болады. Пәнді жақсы меңгеру үшін студентке мыналар ұсынылады: • Пән бойынша берілген ПОӘК-нін жақсылап меңгеріп, берілген негізгі әдебиеттерді оқуы керек. • Материалды меңгеруде өзіне түсініксіз сұрақтарды белгілеп, оқытушыдан сұрауы керек. • Аудиториялық сабақтарға міндетті түрде қатысуы керек, тек қана белгілі бір себептер болса, сол күннің өзінде оқытшыға ескертуі керек. • Берілген өзіндік жұмыстардың барлығын өз уақытында тапсырып отыруы керек. 4 КУРС ФОРМАТЫ Семестр бойы студенттерге бағдарламаның сәйкес бөлімдері бойынша 15 дәріс және оқу жоспарына сай 15 тәжірибелік және 15 зертханалық сабақ жүргізіледі. Курстың бір бөлігі семестр бойы студенттердің өзіндік жұмыстарына келеді. Курс бойынша өзіндік жұмысты келесі тәртіпте жүргізіп тұруы қажет. Курстың әрбір тақырыбы бойынша ұсынылатын әдебиетті оқып, теориясына көп тоқталмай, оқылатын сұрақтардың мәніне ғана тоқталып, түсініксіз жерлерін белгілеу керек. Содан кейін материалды мұқиятты түрде игеру қажет, яғни теориялық ережелерді, керекті негізгі мәліметтерді арнайы дәптерге жазып тұрады. Курсты оқу барысында студент СӨЖО мен СӨЖ реферат немесе әзірленіп жасалған құжат түрінде орындайды, оның басты мақсаты өткен тақырыпты толық меңгеру үшін. 5 КУРС САЯСАТЫ Осы курсты меңгеруде студен жүйелі түрде өзі дайындалукерек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқуы керек. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп қалмай, басқа қа әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолдануы керек. Алдымен бірінші модульді меңгеріп, тапсырмасын орындап,кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек. Аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімі -1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7-ші аптаның соңында қалғандары 15 аптада. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Студенттердің білімін бағалау күнделікті, аралық және қорытынды бақылау түрінде жүргізіледі. Бағалар Шәкәрім атындағы СМУ-да жүретін «Студенттердің білімін рейтингтік бағалау жөніндегі ережеге» сәйкес қойылады. Қорытынды баға студенттің әр сабақтағы жұмысын, рефераттарды қорғау, басқа өзіндік жұмыстарды орындау және емтихан нәтижелерінен құралады. Курс бойынша қойылатын баға күнделікті, аралық және қорытынды бақылауда алынған балдардың ұпайы болып табылады. Әрбір студент қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек. Ұпайдың максимальды саны: 1-7 апта аралығында бірінші рейтинг қорытындысы -300 ұпай; 8-15 апта аралығындағы екінші рейтинг қорытындысы -300ұпай; Пән бойынша семестрдегі максимальды ұпай саны-600. «Сүт өнімдерін өндіру биотехнологиясы» пәні бойынша ұпайларды бөлу. 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескертпе | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апталардағы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтар | | | |2 |ПЗ қорғау | | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | |3 |ПЗ қорғау |15 | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |30 | | |4 |ПЗ қорғау | | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ |20 | | | |СӨЖ | | | |5 |ПЗ қорғау |15 | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |30 | | |6 |ПЗ қорғау | | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ |25 | | | |СӨЖ | | | |7 |ПЗ қорғау |15 | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | | |Аралық бақылау |60 | | |8 |ПЗ қорғау | | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | |9 |ПЗ қорғау |15 | | | |ЛБ қорғау | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | |10 |ПЗ қорғау | | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ |15 | | | |СӨЖ | | | |11 |ПЗ қорғау |15 | | | |ЛБ қорғау | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | |12 |ПЗ қорғау | | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ |15 | | | |СӨЖ | | | |13 |ПЗ қорғау |15 | | | |ЛБ қорғау | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | |14 |ПЗ қорғау | | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ |15 | | | |СӨЖ | | | |15 |ПЗ қорғау | | | | |ЛБ қорғау |10 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | | |Аралық бақылау |70 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі 7.1.1 Г.В. Твердохлеб, З.Х. Диланян, и др. Технология молока и молочных продуктов – М.: Агропромиздат,1991,-463с. 7.1.2 Шалыгина А.М. Общая технология молока и молочных продуктов. - М.: 2004 г. 7.2 Қосымша 7.2.1 П.К. Полищюк и др. Микробиология молока и молочных продуктов. - М.: Пищевая пром-ть,1978,240с. 7.2.2 И.Б. Гисин и др. Технология молока и молочных продуктов. - М.: Пищевая пром-ть.1973. 376с. 7.2.3 Л.А. Банникова и др. Микробиологические основы молочного производства. – М.: Агропромиздат.1987.- 400с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz