Файл қосу
Орта мектептегі қазіргі заманғы физика
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«Орта мектептегі қазіргі| | | |заманғы физика» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В011000» – «Физика» мамандығы студенттеріне арналған «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; «5В011000» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары, 10 сәуір 2012 ж. № 158 бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012«Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенініңқұрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Орта мектептегі қазіргі заманғы физика» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: - студенттерде қазіргі заманғы физиканың жетістіктері жайында кең түсінік қалыптастыру, жаңа ғылыми ашылуларды және микроәлемдегі, макроәлемдегі және мегаәлемдегі физикалық жүйелердің сипаттамаларын түсіндіретін гипотезаларды талдау; - студенттердің оқушылардың бойында жаратылыс ғылымдарына деген қызығушылықтарын арттыруға мүмкіндік беретін сабақтарды жүргізуге дайындығын және ғылыми деңгейін көтеру; - студенттердің және оқушылардың физиканы меңгеруге қызығушылықтарын арттыру үшін эмоциональды фон қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: • ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді меңгеру негізінде орта мектептің оқу процесінде қазіргі заманғы физиканың алатын орны қандай екенін талдау; • орта мектеп оқушылары меңгеруі үшін іргелі ғылымдар, техникалар үшін физиканың нақты бағытының маңыздылығын талдау. 3.4Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді меңгеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру, өзбетімен жүзеге асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды білуі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін мұғалім жұмысының формаларын білуілері тиіс. 3.5 Курстың пререквизиттері: «жалпы физика», «математика», «информатика», «физиканы оқыту әдістемесі» 3.6 Курстың постреквизиттері: 3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |1МИКРОМОДУЛЬ «НАНОТЕХНОЛОГИЯ.» | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе.Наноғылым. Нанообъектілердің классификациясы. |1 | |Нанобөлшектерді зерттеу және синтездеу әдістері |1 | |Нанотехнология. Іргелі және қолданбалы зерттеулер. |1 | |Нанотехнологиялардың дамуы. | | |Нанотехнологиялардағы кванттық эффектілер |1 | |Наноматериалдар және оларды алу технологиясы |1 | |Нанотехнология инструменттері |1 | |Нанокластерлер, кванттық нүктелер |1 | |Зертханалық сабақ | |Ричард Фейнман –нанотехнологиялық революции пророкгі |1 | |Машины созидания Э. Дрекслера |1 | |Наноәлем инструменттері мен әдістері |1 | |Нанотехнологияларды қолдану мысалдары |1 | |Нанообьектілердің физикалық қасиеттері |1 | |Нанообьектілердің химиялық қасиеттері |1 | |Компьютерлік схемотехникадағы жәнекомпьютерлік |1 | |наноэлектроникадағы нанотехнологиялар | | |2МИКРОМОДУЛЬ «НАНОҒЫЛЫМ» | |Дәріс сабақтары | |Углеродты наноструктуралар |1 | |Фотонды кристаллдар – оптикалық асқын решеткалар |1 | |Наноэлектроника |1 | |Микроэлектромеханикалық жүйелер |1 | |Бізді қоршаған нанотехнологиялар: нақтылығы және болашағы |1 | |Энергетика үшін наноматериалдар |1 | |Олимпиадалық есептердегі наноғылым |1 | |Нанотехнологияның пәнаралық аспектілері |1 | |Зертханалық сабақ | |Қазіргі және болашақтағы медицинада және фармакологияда |1 | |наноәлем білімдерін қолдану мүмкіндігі | | |Қазіргі заманғы биотехнологияда наноәлем білімінің |1 | |практикалық қолданылуы. Нанобиотехнология және биоинженерия| | |Наноқұрылымды материалдар, оларды алу әдістері |1 | |Нанотүтік, олардың классификациясы және қасиеттері |1 | |Графен, углеродты нанотүтіктер және фуллерендер |2 | |Нанокомпозиттер |1 | |Наноәлем жұмбақтары. Нанотехнология дамуының болашағы. |1 | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Фотонды кристаллдарды алудың қазіргі заманғы әдістері жайында плакатқа иллюстрациялар жинақтау 5.2. Фотонды кристаллдарды алудың қазіргі заманғы әдістері жайында плакатқа иллюстрациялар жинақтау. 5.4. Мектеп оқушылары үшін «Нанотехнологияға кіріспе» элективті курсының бағдарламасын дайындау. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілетін |нысанасы | | |ТОҚ,зертхана|сұрақтар | | | |лық тақталар| | | | |(стед) | | | |Дәрістер |Практикалық |Зертханалық | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. | |Ричард | |«нано» сөзінің |Кезектік | |Наноғылым. | |Фейнман | |астарында не |бақылау | |Нанообъекті| |–нанотехноло| |жатыр? | | |лердің | |гиялық | |Наноғылым және | | |классификац| |революции | |нанохимия, | | |иясы | |пророкгі | |нанофизика. | | | | | | |Өлшемді эффект.| | | | | | |Нано-объектілер| | | | | | |дің | | | | | | |классификациясы| | |Нанобөлшект| |Машины |Сурет, кесте|Нанобөлшектерді|Кезектік | |ерді | |созидания Э.| |синтездеу |бақылау | |зерттеу | |Дрекслера | |әдістерінің | | |және | | | |классификациясы| | |синтездеу | | | |. Синтездің | | |әдістері. | | | |химиялық | | | | | | |әдістері. | | | | | | |Нанобөлшектерді| | | | | | |зерттеу және | | | | | | |ввизуализацияла| | | | | | |у әдістері. | | |Нанотехноло| |Наноәлем |Схема, кесте|Іргелі және |Кезектік | |гия. Іргелі| |инструментте|Диаграмма, |қолданбалы |бақылау | |және | |рі мен |схема |зерттеулер: | | |қолданбалы | |әдістері | |наноғылым мен | | |зерттеулер.| | | |нанотехнологиян| | |Нанотехноло| | | |ың байланысы. | | |гиялардың | | | |Механикалық | | |дамуы. | | | |наноқұрылым. | | | | | | |Магнитті | | | | | | |наноматериалдар| | | | | | |. | | | | | | |Нанотехнологиян| | | | | | |ың дамуы. | | |Нанотехноло| |Нанотехнолог|Кесте, |монохроматты |Кезектік | |гиялардағы | |ияларды |плакат |толқынды |бақылау | |кванттық | |қолдану | |бөлшектің еркін| | |эффектілер | |мысалдары | |қозғалысын | | | | | | |көрсету. | | | | | | |Квантты-өлшемді| | | | | | |эффект. | | | | | | |Туннелдеу. | | |Наноматериа| |Нанообьектіл|Схема, |наноматериалдар|Кезектік | |лдар және | |ердің |плакат, |дың |бақылау | |оларды алу | |физикалық |картатека |классификациясы| | |технологияс| |қасиеттері | |. | | |ы | | | |Нанобөлшектер, | | | | | | |фуллендер, | | | | | | |нанотүтіктер | | | | | | |және т.б. | | | | | | |Нанодисперся. | | | | | | |Нанокристаллды | | | | | | |материалдар. | | | | | | |Наноматериалдар| | | | | | |ды алу | | | | | | |технологиясы. | | |Нанотехноло| |Нанообьектіл|Кесте | магнитті |Кезектік | |гия | |ердің | |линзаның әсер |бақылау | |инструментт| |химиялық | |принципі. | | |ері | |қасиеттері | |Электронды | | | | | | |микроскоптың | | | | | | |құрылымы. | | | | | | |Физикалық | | | | | | |принциптер. | | | | | | |Жетістіктер мен| | | | | | |кемшіліктер. | | |Нанокластер| |компьютерлік|Сурет, кесте|Кластерлер және|Кезектік | |лер, | |схемотехника| |олардың |бақылау | |кванттық | |дағы | |қасиеттерінің | | |нүктелер | |жәнекомпьюте| |ерекшеліктері. | | | | |рлік | |Кластерлерді, | | | | |наноэлектрон| |магиялық | | | | |икадағы | |сандарды алу | | | | |нанотехнолог| |әдістері. Ты | | | | |иялар | |нүктелер. | | | | | | |Нанокластерлерд| | | | | | |ің қолданылу | | | | | | |аумағы. | | |Углеродты | |Қазіргі және|Схема, сурет| Углерод |Кезектік | |нанострукту| |болашақтағы | |негізіндегі |бақылау | |ралар. | |медицинада | |құрылым. | | | | |және | |Углеродты | | | | |фармакология| |наноқұрылымды | | | | |да наноәлем | |алу. Углеродты| | | | |білімдерін | |наноқұрылымның | | | | |қолдану | |механикалық | | | | |мүмкіндігі | |қасиеттері. | | | | | | |Углеродты | | | | | | |нанотүтіктің | | | | | | |химиялық | | | | | | |қасиеттері. | | | | | | |Углеродты | | | | | | |нанотүтіктің | | | | | | |электрлік | | | | | | |қасиеттері. | | | | | | |Углеродты | | | | | | |нанотүтіктің | | | | | | |қолданылуы | | |Фотонды | |Қазіргі |Сурет, схема| Асқын |Кезектік | |кристаллдар| |заманғы | |решеткалар. |бақылау | |– оптикалық| |биотехнологи| |Бір, екі, үш | | |асқын | |яда наноәлем| |өлшемді асқын | | |решеткалар | |білімінің | |решеткадағы | | | | |практикалық | |дифракция | | | | |қолданылуы. | |Зондық теория. | | | | |Нанобиотехно| |Фотонды | | | | |логия және | |тиымсалынған | | | | |биоинженерия| |зона. Фотонды | | | | | | |кристаллдарды | | | | | | |алу. Фотонды | | | | | | |кристаллдарды | | | | | | |қолдану. | | | | | | |Табиғаттағы | | | | | | |фотонды | | | | | | |кристаллдар. | | |Наноэлектро| |Наноқұрылымд|Схема, сурет|Мура заңы. |Кезектік | |ника | |ы | |Бірэлектронды |бақылау | | | |материалдар,| |транзистор. | | | | |оларды алу | |Туннелді диод. | | | | |әдістері | |Нанокомпьютерле| | | | | | |р. Квантты | | | | | | |компьютерлер. | | |Микроэлектр| |Нанотүтік, |Схема, сурет|Микроэлектромех|Кезектік | |омеханикалы| |олардың | |аникалық |бақылау | |қ жүйелер | |классификаци| |жүйелер | | | | |ясы және | |жайындағы ұғым.| | | | |қасиеттері | |Микроэлектромех| | | | | | |аникалық | | | | | | |жүйелердің | | | | | | |элементтері. | | |Бізді | |Графен, |Схема, сурет|Наножабынғыш. |Кезектік | |қоршаған | |углеродты | |Катализаторлар |бақылау | |нанотехноло| |нанотүтіктер| |және фильтрлер.| | |гиялар: | |және | |Медицинадағы, | | |нақтылығы | |фуллерендер | |парфюмериядағы | | |және | | | |және тамақ | | |болашағы | | | |өнеркәсібіндегі| | | | | | |нанотехнологиял| | | | | | |ар. Спорттық | | | | | | |товарларды, | | | | | | |киімдерді және | | | | | | |аяқ киімдерді | | | | | | |шығару кезінде | | | | | | |қолданылатын | | | | | | |нанотехнологиял| | | | | | |ар. Әскер | | | | | | |ісіндегі | | | | | | |нанотехнология.| | |Энергетика | | |Схема, сурет|Энергияның |Кезектік | |үшін | | | |кәдімгі және |бақылау | |наноматериа| | | |альтернативті | | |лдар | | | |көздері. | | | | | | |Жанармайдағы | | | | | | |наноматериалдар| | | | | | |. | | |Олимпиадалы| |Нанотүтік, |Схема, сурет|Нанобөлшектерді|Кезектік | |қ | |олардың | |алу тәсілдері. |бақылау | |есептердегі| |классификаци| |Нанобөлшектерді| | |наноғылым | |ясы және | |ң құрылымы, | | | | |қасиеттері | |олардың | | | | | | |қасиеттері. | | |Нанотехноло| |Графен, |Схема, сурет|«классикалық» |Кезектік | |гияның | |углеродты | |ғылыми |бақылау | |пәнаралық | |нанотүтіктер| |пәндер(химия, | | |аспектілері| |және | |физика, | | | | |фуллерендер | |математика, | | | | | | |биология) және | | | | | | |олардың | | | | | | |нанотехнологиял| | | | | | |арға | | | | | | |қолданылудағы | | | | | | |өзара енуі. | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы Таблица 4 |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың|Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы| |атауы | |рдің саны|з етілу | | | | |пайызы | |«Нанотехнологии. Азбука для всех». | |18 | | |Сборник статей под редакцией Ю. | | | | |Третьякова, М., Физматлит, 2007. | | | | |«Наноматериалы. Нанотехнологии. | |18 | | |Наносистемная техника». Сборник статей | | | | |под редакцией П.П. Мальцева, М., | | | | |Техносфера, 2006. | | | | |Андриевский Р.А., Рагуля А.В. | |18 | | |«Наноструктурные материалы», М., | | | | |Академия, 2005. | | | | |Андрюшин Е.А. «Сила нанотехнологий: наука| |18 | | |& бизнес», М., Фонд «Успехи физики», | | | | |2007. | | | | |Кобаяси Н., Введение в Нанотехнологию, | |18 | | |изд-во Бином, 2005. | | | | |Пул Ч., Оуэнс Ф. «Нанотехнологии», М., | |18 | | |Техносфера, 2006. | | | | |Ратнер М., Ратнер Д. «Нанотехнология: | |18 | | |простое объяснение очередной гениальной | | | | |идеи», Изд-во «Вильямс», 2005. | | | | |Харрис П. «Углеродные нанотрубы и | |18 | | |родственные структуры», М., Техносфера, | | | | |2003. | | | | |Интернет-сайты | | | | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет Негізгі әдебиеттер: 1.«Нанотехнологии. Азбука для всех». Сборник статей под редакцией Ю. Третьякова, М., Физматлит, 2007. 2.«Наноматериалы. Нанотехнологии. Наносистемная техника». Сборник статей под редакцией П.П. Мальцева, М., Техносфера, 2006. 3.Андриевский Р.А., Рагуля А.В. «Наноструктурные материалы», М., Академия, 2005. 4.Андрюшин Е.А. «Сила нанотехнологий: наука & бизнес», М., Фонд «Успехи физики», 2007. 5.Кобаяси Н., Введение в Нанотехнологию, изд-во Бином, 2005. 6.Пул Ч., Оуэнс Ф. «Нанотехнологии», М., Техносфера, 2006. 7.Ратнер М., Ратнер Д. «Нанотехнология: простое объяснение очередной гениальной идеи», Изд-во «Вильямс», 2005. 8.Харрис П. «Углеродные нанотрубы и родственные структуры», М., Техносфера, 2003. Интернет-сайты Қосымша әдебиет: 9. http://www.nanonewsnet.ru/ - сайт о нанотехнологиях #1 в России 10. http://www.nanometer.ru/ - сайт нанотехнологического общества «Нанометр» 11. http://nauka.name/category/nano/ - научно-популярный портал о нанотехнологиях, биогенетике и полупроводниках 11. http://www.nanorf.ru/ - журнал «Российские нанотехнологии» 12. http://www.nanojournal.ru/ - Российский электронный наножурнал 13. http://www.nanoware.ru/ - официальный сайт потребителей нанотоваров 14. http://kbogdanov5.narod.ru/ - «Что могут нанотехнологии?», научно- популярный сайт о нанотехнологиях .
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz