Файл қосу
Мәселе талдау
«Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5 В 020500 «Педагогика және психология» мамандықтарына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Мазмұны МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер.................................................................... ................... 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары......................................... 3 Курс саясаты мен форматы..................................................................... .. 4 Бағалау саясаты..................................................................... ...................... 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу............................. 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... ... 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі.................................... 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика және психология магистрі Салқынбаева Ардақ Мейрамбековна Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ; 414-аудитория Ақпараттық қатынас: телефон : 44-25-33 Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 418 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Әдістеме ғылым және оқу пәні ретінде оқытылатын пәнмен және дидактикамен тығыз байланысты. Болашақ мұғалімдерді, педагогтарды өзінің мамандығы бойынша кәсіптік даярлау мақсат болатын. Педагогиканың және білім берудің тарихынан ұзақ уақыт бойынша кәсіби даярлықтың негізі болашақ мұғалімдер, педагогтарды өз мамандықтарының пәні бойынша білімдерімен қаруландыру деп есептеліп келгені белгілі. «Педагогиканы оқытудың әдістемесі» әлі тұтас жүйе ретінде берілмей отыр, себебі әдстеме жүйесін қалыптастырудың барысы, педагогиканы оқыту пәні ретінде қалыптасуымен бірге жүреді. Педагогика бойынша оқу кітаптары мен оқу құралдарының көртігі педагогиканың өзінің оқу пәні ретінде педагогика ғылымы ауқымындағы білімдердің және педагогиканы оқу пәні ретінде қатынасын қарастырудың бастапқы сатысындағы дәлелі болып отыр. Бұл бағдарлама екі бөлімнен тұрады(жалпы және дербес):Жалпы бөлімінде педагогиканы оқытудың жалпы теориялық мәселелері қарастырылады. Екінші бөлімде педагогиканың негізгі бөлімдерінің әдістемесіне баса назар аударылады.Бағдарламаның жалпы бөлімінен алынатын білімдер педагогиканы оқу пәні ретінде оқытудың ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді, себебі «педагогиканы оқыту әдістемесі» курсын меңгеру барысында лекциялық, практикалық сабақтар, сонымен қатар студенттердің оқытушымен өзіндік жұмыстары және студенттерің өзіндік жұмыстарының түрлі формалары қарастырылған. 1.3 Аталған курстың мақсаты мен міндеттері: • Педагогиканы колледждерде оқытудың әдіснамалық және жалпытеориялық мәселелерімен студенттерді қаруландыру; • Орта оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру және басқару үшін қажетті тәжірибелік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру; 1.5 Курс нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Курс базистік, теориялық сипатта оқытылады. • Педагогика принциптерін құру оқу пәні ретінде және педагогикалық пәндердің мазмұнын игеруді ұйымдастырудың тәсілдері ретінде елестете білуі; • Педагогиканы оқу пәні ретінде құрудың және қазіргі оқыту технологияларының ғылыми негіздерін білуі; • Педагогиканы оқытудың тәжірибесінде теориялық білімдерді жүзеге асыра білу біліктілігі болуы керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: педагогика 1.7 Пәннің постреквизиттері: педагогика, психология, әлеуметтік педагогика, педагогикалық шеберлік, мектептегі және балабақшадағы тәрбие жұмысының әдістемесі. 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |Глоссарий (сөздік) | |Ғылым және оқу пәні, | |құрастыру – басты |Глоссарий (сөздік) |олардың өзара | |терминдер мен олардың |құрастыру– педагогика |байланыстары мен | |анықтамаларын көрсету |тақырыбы бойынша кездескен|ерекшеліктері. | | |терминдерді жинақтау мен | | | |жүйелеу | | |Педагогика кітапқа, |Рецензия (сын пікір) жазу |Педагогикалық білім беру| |мақалаға рецензия (сын|жұмысқа талдау жасау: оның|мекемелерінде педагогика| |пікір) жазу |мазмұны, «артықшылықтары» |оқу пәні ретінде. | | |мен «кемшіліктері», | | | |зерттелініп отырған | | | |мәселеге автордың қосқан | | | |үлесі, амалдардың өзіндік | | | |ерекшелігі. | | |Жоғары оқу |«Жоғары оқу орындарындағы |Педагогика педагогикалық| |орындарындағы ПОҚ |профессорлық-оқытушылық |ғылымдардың кең жүйесі | |профессиограммасын |құрамының (ПОҚ) қызмет |ретінде | |талдау |мазмұнын айқындайтын | | | |нормативтік құжаттар» | | | |тақырыбындағы жинақталған | | | |кестені құру | | |Оқытуды |Эссе мәселенің мәнін ашу, |Педагогикадағы оқыту | |диагностикалаудың |логикалық ойлаудың |принциптері, олардың | |тұлғаға бағытталған |нәтижесінде өз пікірін |сипаттамасы. | |сипаты. |жазбаша түрінде беру және | | | |әр түрлі көзқарасты ұстану| | |Тақырып (мәселе) атауы:|Мәселе талдау |«Оқыту әдісі» және | |«Педагогикалық зерттеу | |«оқыту тәсілдері» | |әдістері» | |ұғымдары. | | | |Оқыту тәсілдері оқыту | | | |әдістерінің құрамдас | | | |бөлігі ретінде. | 5 КУРС САЯСАТЫ | Әріп |Ұпай |Пайыздық |Дәстүрлі | Бірінші |Студенттердің | |бойынша |дың |баға |жүйе |аттестация |жинайтын | |баға |санды | |бойынша | |ұпайы | |жүйесі. |бала | |баға. | | | | |ма | | | | | | |сы | | | | | |А | | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | | |4,00 | | | | | |А- | | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | | |3,67 | | | | | |В+ | | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | | |3,33 | | | | | |В | | 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | | |3,00 | | | | | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | | |2,00 | | | | | |С- | | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | | |1,67 | | | | | |Д+ | | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | | |1,33 | | | | | |Д | | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | | |1,00 | | | | | |Ғ | | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | | |0,00 | | | | | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ « Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |15 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |15 | | |2 | | | | | |ОСӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |3 | | | | | |СӨЖ |25 | | | |Семинар |15 | | |4 | | | | | |ОСӨЖ |10 | | | |Семинарға |20 | | |5 | | | | | |СӨЖ |25 | | |6 |Семинарға |20 | | | |ОСӨЖ |10 | | |7 |Семинар |20 | | | |СӨЖ |25 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |1-8 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |9-15 апта бойы |15 | | | |дәріске қатысу | | | |9 |Семинар |15 | | | |Семинар |15 | | |10 | | | | | |ОСӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |11 | | | | | |СӨЖ |25 | | | |Семинар |15 | | |12 | | | | | |ОСӨЖ |10 | | |13 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |25 | | |14 |Семинар |15 | | | |ОСӨЖ |10 | | |15 |Семинар |15 | | | |СӨЖ |25 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | «Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәні бойынша дәріс сабағына, практикалық сабақтарға, ОСӨЖ, СӨЖ жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады. 15 аптаға белгіленген сабақ үдерісі 8-15 апталарда көбейтіліп ұсынылады. 1 апта2 апта3 апта4 апта5 апта6 апта7 апта8 апта9 апта10 апта11 апта12 апта13 апта14 апта15 аптаПрак0151515202020015151515151515ОСӨЖ01001001000100100100СӨЖ00250250250252525Руб 60060Барлығы025402545301050152540254025100Барлығы270270 7 ӘДЕБИЕТТЕР Автухов И.Г., Огородников И.Т., Хант И.Т. Организация и методика работы в высшей школе: монография /И.Г Автухов и др. - М.:АПН СССР, 1933. - 175с. 2.Губайдуллина Г.Н. Теория и методика реализации системообразующих функций педагогического процесса: учебно-метод. пособие /Г.Н. Губайдуллина. – Усть-Каменогорск.: Изд-во ВКГУ им. С. Аманжолова, 2009. – 70с. 3. Г.Н. Губайдуллина Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу құралы. -Өскемен: С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 бет. 4. Тәжібаев Т.Т. ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы ағартушылық пен педагогикалық ойдың дамуы /Т.Т. Тәжибаев. - Алматы.: Мектеп, 1958. – 97 бет 5. Қоянбаев Ж.Б. Педагогика: оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев. – Алматы.: Раун, 1992. – 240 бет. 6.Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаева Р.М. Педагогика: университеттер студенттеріне арналған оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев, Р.М. Қоянбаев. - Алматы, 2000. – 384 бет. 7. Мұқанов М.М. Ақыл-ой өрісі /М.М. Мұқанов. Алматы.: Рауан, 1980. – 180 бет. 8.Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие. – М.: Академия, 1999. – 224с. 9. Педагогика: оқу құралы /Ред. бақ. Н.Д. Хмель. – Алматы.: Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, 2003. – 367 бет. 10. Якиманская И.С. Технологии личностно ориентированного обучения в современной школе: монография /И.С. Якиманская. – М.: Сентябрь, 2000 – 307с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz