Файл қосу

Жалпы химия



|КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ  ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ                                 |
|3 деңгейлі СМЖ          |ПОӘК                    |ПОӘК 042-16-13.1.8/02-  |
|құжаты                  |                        |2013                    |
|ПОӘК                    |«         »       2013  |                        |
|Студенттерге арналған   |ж.                      |                        |
|«Минералды шикізаттардың|№ 1 басылым             |                        |
|анализі» пәнінің        |                        |                        |
|бағдарламасы            |                        |                        |









                        ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                     «МИНЕРАЛДЫ  ШИКІЗАТТАРДЫҢ АНАЛИЗІ»



 5В072000 «Бейорганикалық заттардың химиялық  технологиясы» мамандығы  үшін




                 СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ






                                             Семей
                                              2013





1. ӘЗІРЛЕНГЕН
ҚҰРАСТЫРУШЫ               «      » __   2013 ж.


К.К.Кабдулкаримова, химия  ғылымдарының кандидаты, доцент,
     «Химия»  кафедрасы


2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
1. «Химия» кафедрасы отырысында   «       » __   2013 ж.   №  ___   хаттама



   Кафедра  меңгерушісі   _____________    Б.Х.Мусабаева


2.2 Инженерлік-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің
отырысында


  «        » __________  2013 ж.    №  _____ хаттама


  Төрайымы, доцент                                  С.С. ТОЛЕУБЕКОВА




3. БЕКІТІЛДІ


    Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған  және ұсынылған    «       » ____ 2013 ж.     № _____ хаттама


       ОӘК төрайымы, проректор  ______________  Г.К.Искакова






  4.  АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР


























                                                      Мазмұны


  1. Жалпы ережелер
  2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
  3. Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
  4. Курс форматы
  5. Курс саясаты
  6. Баға қоюдың саясаты
  7.  Әдебиеттер


































      1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


          1.1  Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер

        Лектордың аты-жөні:  Кабдулкаримова Кульбану Кабдулкаримовна,
      химия ғылымдарының кандидаты, доцент
      Кафедра  Химия
      Байланыс ақпараты – тел. 35-05-90, оқу ғимараты №9,
      кабинет № 419,   Сабақ өткізу орны № 407 дәрісхана

«Минералды шикізаттардың анализі» пәні бойынша кредиттер саны - 2


      1.2  Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау:


      «Минералды шикізаттардың анализі» жоғарғы білім мемлекеттік
стандарттау негізінде  5В072000  - «Бейорганикалық заттардың химиялық
технологиясы»  мамандығы  бойынша барлық студенттердің оқып-үйренудегі
негізгі жалпы пәні болып саналады. Ол жалпы заңдылық және негізгі
бейорганикалық  өнімдер –минералды шикізаттың технологиясын оқып-үйренуді
қарастырады.

      1.3  Аталмыш курсты оқудың  мақсаты студенттерге   «Минералды
шикізаттардың анализі»  негіздерінен  білім беру, сонымен бірге берілген
курстың мақсаты уақытты, энергияны, шикізаттарды, еңбекті неғұрлым аз
жұмсап  бейорганикалық қосылыстардың жоғарғы сапалы өнімін алу үшін
технологиямен және негізгі өндіріспен студенттерді таныстыру.

     1.4  Пәнді оқып - білудің негізгі міндеті:


     - студенттердің дүние танымының дамуына әсер ету ;
     - қоршаған ортаға көзқарастарын қалыптастыру;
     -  химиялық  құбылыстар  арқылы   материалдық   философияның   заңдарын
       түсіндіру;
     - бір заттың екінші затқа айналу механизмін түсіндіру.
       Сонымен бірге:
       -  рационалды  өндіріс  процесстеріне  қойылатын  экономикалық   және
       экологиялық талаптарды;
       -бейорганикалық заттардың  технологиясы  үшін  термодинамикалық  және
       кинетикалық заңдылықтарды;
       - минералды шикізаттар қорлары мен негізгі түрлері  және  оны  байыту
       әдістерін;
       -  табиғи  тұздарды  бейорганикалық  заттарға,  тыңайтқыштарға   және
       минералдарға өңдеу әдістерін  меңгере білуі керек.


             1.5  Оқып - білудің нәтижесінде студент мыналарды:


     - термодинамикалық есептер  жүргізуді  және  технологиялық  процестерді
       оптималды жағдайын меңгеруі;
     -   бастапқы   минералды   шикізаттарды   бейорганикалық   заттар   мен
       материалдарға өңдеу әдістерін таңдауды ғылыми негізде жүргізе білуі;
     - технологиялық процесстердің  материалды балансын құра білуі;
     - минералды шикізаттар  технологиясында химия  өндірісін  дамыту  үшін,
       оны рационалды жобалау үшін  термодинамика  және   кинетика  заңдарын
       пайдалануы;
     - негізгі  стехиометриялық және фундаменталды заңдарды меңгеруі;
     - зертханалық құрал-жабдықтарды, аспаптарды игеруі;
     - зертханалық тәжірибелерді істей алуы;
     -  зертханалық  тәжірибелер  нәтижелерін  өңдей  білуі,  талдай  білуі,
       графиктер мен  диаграммалар сала білуі тиіс.

                      1.6 Курстың пререквизиттері:


    1.6.1 Жалпы химия
    1.6.2 Бейорганикалық химия
    1.6.3 Органикалық химия
    1.6.4 Аналитикалық химия
    1.6.5  Бейорганикалық  қышқылдардың,  негіздердің,  тұздардың   химиялық
    технологиясы
    1.6.6 Минералды тыңайтқыштардың химиялық  технологиясы
    1.6.7 Физикалық және  коллоидты химия


                       1.7 Курстың постреквизиттері:


    1.7.1 Электрохимиялық технология негіздері
    1.7.2 Минералды бояулар мен пигменттер өндірісі
    1.7.3 Өндірістік практика














        2  ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ

                                       1-кесте
|№  |Тақырыптың атауы және олардың      |Сағ.   саны            |Әдебиеттер  |
|   |мазмұны                            |                       |            |
|                                                                             |
|№  |Тақырып  атауы                                    |Сағ.саны |Әдебиеттер  |
|1  |Силикатты материалдардың химиялық анализі. Орташа |1        |7.2.1.      |
|   |сынама алу. Гигроскопиялық ылғалдықты анықтау     |         |            |
|2  |Силикаттарды балқытып еритін қосылыстарға         |1        |7.2.1       |
|   |айналдыру                                         |         |7.1.8       |
|3  |Қақтау кезіндегі шикізат массасының жоғалуын      |1        |7.1.7, 7.1.8|
|   |анықтау                                           |         |7.2.1       |
|4  |Кремний оксидінің мөлшерін коагуляция әдісімен    |1        |7.1.8       |
|   |анықтау                                           |         |7.2.1       |
|5  |Кремний оксидінің мөлшерін фотоколориметриялық    |1        |7.1.8       |
|   |әдіспен анықтау                                   |         |7.2.1       |
|6  |Алюминий(Ш),темір(Ш),титан(ІУ) оксидтер           |1        |7.1.8       |
|   |қосындысының мөлшерін анықтау                     |         |7.1.5       |
|   |                                                  |         |7.2.1       |
|7  |Темір(Ш) оксидінің мөлшерін фотоколориметриялық   |1        |7.1.8       |
|   |әдіспен  анықтау                                  |         |7.2.1       |
|   |                                                  |         |7.1.4       |
|   |                                                  |         |7.1.5       |
|8  |Темір(Ш) оксидінің мөлшерін комплексонометриялық  |1        |7.1.8       |
|   |әдіспен  анықтау                                  |         |            |
|9  |Алюминий оксидінің мөлшерін комплексонометриялық  |1        |7.1.8       |
|   |әдіспен анықтау                                   |         |7.2.1       |
|   |                                                  |         |7.1.4       |
|   |                                                  |         |7.1.5       |
|10 |Титан оксидінің мөлшерін фотоколориметриялық      |1        |7.1.8       |
|   |әдіспен анықтау                                   |         |7.2.1       |
|   |                                                  |         |7.1.4       |
|   |                                                  |         |7.1.5       |
|11 |Кальций оксидінің мөлшерін комплексонометриялық   |1        |7.1.8       |
|   |әдіспен анықтау                                   |         |7.2.1       |
|   |                                                  |         |7.1.4       |
|   |                                                  |         |7.1.5       |
|12 |Магний оксидінің мөлшерін комплексонометриялық    |1        |7.1.8       |
|   |әдіспен анықтау                                   |         |7.2.1       |
|   |                                                  |         |7.1.4       |
|   |                                                  |         |7.1.5       |
|13 |Натрий және калий оксидтерінің мөлшерін жалынды   |1        |7.1.8       |
|   |фотометрия әдісімен анықтау                       |         |7.2.1       |
|   |                                                  |         |7.1.4       |
|   |                                                  |         |7.1.5       |
|14 |Карбонатты шикізат құрамындағы кальций оксидін    |1        | 7.1.8      |
|   |анықтау                                           |         |7.2.1       |
|   |                                                  |         |7.1.4       |
|   |                                                  |         |7.1.5       |
|15 |Карбонатты шикізат құрамындағы магний оксидін     |1        |7.1.8       |
|   |анықтау                                           |         |7.2.1       |
|   |                                                  |         |7.1.4       |
|   |                                                  |         |7.1.5       |




3.ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК  ҰСЫНЫСТАР
        Курсты оқығанда студент алдымен теориялық негіздерді  игеруі қажет.
Пәннің теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады, сонымен бірге күрделі
не оқулықтарда жоқ сұрақтар туралы айтылады, сондықтан студент дәрістерге
міндетті түрде қатысуға тиіс. Дәрістер конспектілері зертханалық сабақтарға
дайындық кезінде, студенттің өз бетімен өздік жұмыстарын игеру кезінде
негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі. Сабақтың маңызды
түрі - зертханалық сабақтар. Онда зертханада жұмыс істеу, эксперимент қою
дағдысы үйретіледі. Зертханалық сабақтарда теориялық негіздер, заңдылықтар
дәлелін табады. Зертханалық сабақта студенттердің өздік жұмысы оқытушы
басқарумен өткізіледі. Зертханалық практикумда химиялық реактивтермен,
ыдыстармен, зертханалық аспаптармен жұмыс істеу дағдысы үйретіледі.


               4  КУРС ФОРМАТЫ

               «Минералды шикізаттардың анализі» - 2 кредит.
      Курс  бойынша  50  минуттық  дәріс  аптасына  1  рет,   100   минуттік
зертханалық сабақ аптасына 1 рет болады. Студенттер бұл сабақтарға  қатысуға
міндетті. Босатылған  сабақтар  қайталанып  оқылмайды.  Зертханалық  сабаққа
дайын емес студенттер тәжірибе жасауға жіберілмейді.
       Зертханалық  сабақ  бойынша  максимал  балл   алу   үшін   реакциялар
теңдеулерін алдын ала жазып және сұрақтарға жауап беріп келу керек.
         Дәріс бойынша максимал  балл  алу  үшін  дәріс  соңындағы  сұрақтар
жауабын келесі дәріс сабағы алдында оқытушыға өткізіп отыру  қажет.  Сонымен
бірге, дәріс соңында міндетті түрде сол материал  бойынша  білуі  керек  5-7
негізгі ұғымдар келтірілген.
       СОЖӨ және СӨЖ(ҮЖ,АБЖ,ЖҮТ) тапсырмалары әр теориялық  тақырып  бойынша
жүргізіледі.

                          5    КУРС САЯСАТЫ
     1. Сабаққа кешігуге болмайды;
     2. Сабақты босатуға  болмайды,  ауырған  жағдайда  дәрігердің  анықтама
        қағазы болуы қажет;
     3.   Тапсырма    уақытында   орындалмаса,   қорытынды   баға   нәтижесі
        төмендетіледі;
     4. Оқу процесіне (үрдісіне) белсенді қатысу қажет;
     5. Уақытында және ынтамен ЖҮТ-ты орындау қажет;
     6. Курстас студенттерге  және  оқытушыға  қайырымдылық,  ақ  жарқындық,
        ашықтық, жарасымдылық көрсету қажет;
       Сонымен бірге, студенттің өзі  орындамаған  жұмыстары  қабылданбайды,
студент ар кодексін сақтауға міндетті, алдауға жол берілмейді. Сабақта  ұялы
телефонмен байланыс жасауға, сағыз шайнауға болмайды.
                                       6   БАҒА ҚОЮДЫҢ   САЯСАТЫ
      Студенттердің білімін бақылау келесі формада жүргізіледі:
     - Ағымдағы ( күнделікті) бақылау (әр апта сайын жүргізіледі);
     - Межелік бақылау (семестрдің 8-және 15-аптасында);
     - Қорытынды бақылау түрі – емтихан.
             Ағымдағы бақылау (АБ) – студенттің білімін дәрістерде,
зертханалық сабақтарда , СОӨЖ-де және практикалық сабақтарда жүйелік түрде
бағалау. Күнделікті бағалаудың бірнеше түрі бар:
- Ауызша сұрау;
- Аудиториялық бақылау жұмысы;
- Үй жұмысын қорғау;
- Зертханалық жұмысты қорғау;
- Тестілеу;
- СОӨЖ және  СӨЖ өткізу
            Межелік (рейтингілік) бақылау (МБ)  семестрдің 8-ші және 15-ші
аптасында жүргізіледі. МБ бағасы –120 (60+60)  балл.
            Баға процентпен 100% - тік шкала бойынша қойылады. Студент
емтиханға жіберілуі үшін  қосынды рейтингілік балл 50 % - тен асуы керек.
          Қорытынды бақылау түрі – емтихан , университеттің тестілеу
орталығында компьютер  көмегімен жүргізіледі.
         Босатылған сабақтар үшін, уақытында тапсырылмаған жұмыстар үшін
айыппұл санкциялары болады, яғни алатын максимал баллдың белгілі бір пайызы
алынып қалады.
                   Әр түрлі жұмыс түрлерін бағалау шкаласы
|№   |Тапсырма түрі                   |Семестрдегі |Шартты     |Макс.балл |
|    |                                |саны ∙ балл |белгілер   |          |
|1   |Студенттің өздік жұмысы         |12 ∙10      |СӨЖ        |120       |
|    |Үй жұмысын қорғау               |1 ∙ 7       |ҮЖ         |7         |
|    |                                |1∙ 8        |ҮЖ         |8         |
|    |                                |1∙ 15       |ҮЖ         |15        |
|2   |Оқытушы көмегімен студенттің    |            |           |          |
|    |өздік жұмысы                    |11∙ 4       |ОСӨЖ       |44        |
|    |Ауд.бақылау жұмысы              |2∙ 3        |АБЖ        |6         |
|    |Ауд.бақылау жұмысы              |2∙ 5        |АБЖ        |10        |
|3   |Зертханалық сабақ (орындау,есеп |7∙ 13       |3 С        |91        |
|    |беру)                           |1∙ 14       |           |14        |
|    |                                |7∙ 15       |           |105       |
|5   |Межелік бақылау                 |2           |МБ         |60+60     |



                                    Жалпы   540



Пән бойынша баллдың бөлінуі «Минералды шикізаттардың анализі»

                                 Кесте 2
|Апта     |Бақылау түрі                           |Балл жалпы  |Ескерту    |
|1        |Дәріс кезінде оқытушы сұрағына жауап   |            |           |
|         |беру;                                  |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |15          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |4           |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |10          |СӨЖО       |
|         |жұмысты орындау                        |            |СӨЖ        |
|         |СӨЖО, СӨЖ көрсетілген сұрақтарға осы   |            |           |
|         |тақырып бойынша жауап беру.            |            |           |
|2        |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |15          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |            |           |
|         |жұмысты орындау                        |10          |           |
|         |                                       |4           |СӨЖ        |
|         |АБЖ, СӨЖО  көрсетілген сұрақтарға осы  |            |СӨЖО       |
|         |тақырып бойынша жауап беру.            |            |           |
|3        |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру жазып келу;     |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |15          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |10          |           |
|         |жұмысты орындау;                       |4           |Үй жұмысы  |
|         |көрсетілген сұрақтарға СӨЖО, СӨЖ       |            |СӨЖО       |
|         |тақырып бойынша жауап беру.            |            |           |
|4        |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |15          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |10          |           |
|         |жұмысты орындау;                       |4           |СӨЖ        |
|         |СӨЖО, АБЖ, көрсетілген есептер мен     |            |СӨЖО       |
|         |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап     |            |           |
|         |беру.                                  |            |           |
|5        |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |            |           |
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |15          |Зертх.сабақ|
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |            |           |
|         |жұмысты орындау;                       |10          |           |
|         |СӨЖО  және СӨЖ, көрсетілген есептер мен|4           |СӨЖ        |
|         |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап     |            |СӨЖО       |
|         |беру.                                  |            |           |
|6        |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |15          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |            |           |
|         |жұмысты орындау;                       |10          |           |
|         |СӨЖО, ҮЖ көрсетілген есептер мен       |5           |СӨЖ        |
|         |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап   |            |СӨЖО       |
|         |беру.                                  |            |           |
|7        |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |15          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |5           |           |
|         |жұмысты орындау;                       |15          |СӨЖО       |
|         |ҮЖ, СӨЖО көрсетілген сұрақтарды орындау|60          |ҮЖ         |
|         |керек.                                 |            |МБ         |
|         |МБ  тест бойынша сұраққа жауап беру    |            |           |
|         |керек.                                 |            |           |
|8        |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру жазып келу;     |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |13          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |3           |           |
|         |жұмысты орындау;                       |8           |СӨЖО       |
|         |СӨЖО, СӨЖ тапсырма бойынша орындау,    |            |СӨЖ        |
|9        |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |13          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |7           |           |
|         |жұмысты орындау;                       |3           |АБЖ        |
|         |СӨЖО ,АБЖ, 7.1.7 көрсетілген есептер   |            |СӨЖО       |
|         |мен сұрақтар осы тақырып бойынша жауап |            |           |
|         |беру                                   |            |           |
|10       |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |13          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |4           |           |
|         |жұмысты орындау;                       |10          |СӨЖО       |
|         |СӨЖО және ЖҮТ көрсетілген есептер мен  |            |ЖҮТ        |
|         |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап     |            |           |
|         |беру.                                  |            |           |
|11       |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |13          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |4           |           |
|         |жұмысты орындау;                       |10          |СӨЖО       |
|         |СӨЖОжәне АБЖ көрсетілген есептер мен   |            |АБЖ        |
|         |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап     |            |           |
|         |беру.                                  |            |           |
|12       |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |13          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |4           |           |
|         |жұмысты орындау;                       |10          |СӨЖО       |
|         |СӨЖО, СӨЖ  көрсетілген сұрақтар бойынша|            |СӨЖ        |
|         |жауап беру керек.                      |            |           |
|         |.                                      |            |           |
|13       |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |13          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |4           |           |
|         |жұмысты орындау;                       |10          |СОЖӨ       |
|         |СОЖӨ, СӨЖ көрсетілген есептер мен      |            |Үй жұмысы  |
|         |сұрақтар осы тақырып бойынша жауап     |            |           |
|         |беру.                                  |            |           |
|14       |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |13          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |5           |           |
|         |жұмысты орындау;                       |10          |СОЖӨ       |
|         |СОЖӨ және СӨЖ көрсетілген есептер мен  |            |СӨЖ        |
|         |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап   |            |           |
|         |беру                                   |            |           |
|15       |Алдынғы аптадағы дәріс соңындағы       |            |           |
|         |сұрақтарға  жауап беру, жазып келу;    |            |           |
|         |Зертханалық сабаққа реакциялар         |14          |Зертх.сабақ|
|         |теңдеулерін алдын ала жазып және       |            |           |
|         |сұрақтарға жауап беріп келу керек,     |            |           |
|         |жұмысты орындау;                       |4           |           |
|         |СОЖӨ және СӨЖ көрсетілген есептер мен  |10          |СӨЖО       |
|         |сұрақтарға осы тақырып бойынша жауап   |60          |СӨЖ        |
|         |беру;                                  |            |МБ         |
|         |МБ тест бойынша сұраққа жауап беру     |            |           |
|         |керек                                  |            |           |



                 6.  СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

6.1.  Силикаттар  материалдарының   табиғатта кездесуі
6.2.  Силикаттық  материалдардың химиялық анализі
6.3.  Карбонатты жыныстардың табиғатта кездесуі
6.4.  Минералды ресурстарды кешенді қолдану және жер қойнауындағы
кендерді қорғау
6.5.  Минералды ресурстар түрлері: көмір, мұнай және газ
6.6.  Кенді пайдалы қазбалар: ауыр металдар, түсті металдар, бағалы
металдар
6.7 Сирек элементтер кендері, олардың анализі
6.8 Күкіртті минералды шикізаттар, олардың анализі
6.9 Қорғаныс өндірісінің минералды шикізаты
  10. Құрылыс өндірісінде қолданылатын минералды шикізаттар

           6. СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚЫТУШЫМЕН ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
6.1 Минералды  шикізат өндірісінде шығындық мөлшерді, реагенттерді, отын,
су, ауаның шығынын есептеу.
6.2 Минералды шикізаттар өндірісіндегі материалдық балансты есептеу.
6.3 Минералды шикізаттар өндірісіндегі жылу балансын есептеу.
6.4 Карбонатты жыныс өндірісіндегі материалдық балансты есептеу.
6.5 Карбонатты шикізаттар өндірісіндегі жылу балансын  есептеу
6.6 Силикатты жыныс өндірісіндегі материалдық  балансты есептеу
6.7 Силикатты жыныс өндірісіндегі  жылу балансын есептеу.
6.8    Кенді емес  құрылыс материалдарының ( құм, гравий, құм-



                        гравий қоспасы) қолданылу

6.9   Флотационды реагенттер
6.10.  Өндіріс қалдық суларын тазалау
6.11.  Қалдықсыз технология өндірісіндегі экологиялық сұрақтар
6.12.  Минералды шикізат орындарын пайдалану жағдайының экономикалық
тиімділігі
6.13. Кенді өндіру әдістері
6.14. Кенді байыту әдістері
6.15. Минерады шикізаттарды анализдеудің химиялық әдістері









 « Минералды шикізаттардың анализі » ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК
                                   КЕСТЕСІ


Апталар123456789101112131415Бақылау түріЗЖ
СӨЖО
СӨЖЗЖ
СӨЖО
АБЖЗЖ
ҮЖ
СӨЖО
ЗЖ
ҮЖ
СӨЖО
ЗЖ
СӨЖО
АБЖЗЖ
СӨЖО
СӨЖ
ЗЖ
СӨЖО
СӨЖ
МБЗЖ
СӨЖО
СӨЖЗЖ
СӨЖО
ҮЖЗЖ
СӨЖО
СӨЖ
ЗЖ
СӨЖО
АБЖЗЖ
СӨЖО
СӨЖ
ЗЖ
СӨЖО
ҮЖД
ЗЖ
СӨЖО
АБЖ
ЗЖ
СӨЖО
СӨЖ
МБ
Балл292929292930952423272727272788Жалпы балл295887116145175270244774101128155182270
Д,ЗЖ, ҮЖ, АБЖ,СОЖӨ,СӨЖ,МБ – дәріс,зертханалық жұмыс, үй жұмысы, аудиториялық бақылау жұмыстары, студенттің оқытушымен жасайтын жұмысы, студенттің өздік жұмысы, межелік бақылау 


Әдебиеттер   

7.1. Негізгі әдебиеттер:
7.1.1.Бірімжанов Б.А., Нурақметов Н.Н. Жалпы химия. Алматы.: Рауан, 1990. 560б
7.1.2.Угай Я.А. Общая химия. М.: Высшая школа, 2000. 430б
7.1.3. Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. М.: Высшая школа, 2000.  450б
7.1.4. Кристиан Г. Аналитическая химия, М.: БИНОМ. Лаборатория знаний,2009 т.1,2
7.1.5. Кабдулкаримова К.К., Омарова Н.М., Мусабаева Б.Х. Аналитикалық химия. Семей. 2011, 133б
7.1.6. Акбердина Э.С., Наурызбаев М.К., Э.Р.Ишекенов. Минералды шикізаттарды имиялық  анализдеу, Алматы.:, Қазақ университеті,2006, 90б
7.1.7. Анализ минерального сырья. Под общ. ред. Ю.Н. Книпович, Ю.В. Мораческого, Гос. научно-техн. Изд.хим.литературы, Л.: 1959,  840с 
7.1.8. Понамарев А.И. Методы химического анализа минералов и горных пород . М.: 1961
7.1.9. ГОСТ Р 50418-92 Силикат натрия растворимый 




7.2. Қосымша әдебиеттер
7.2.1. Вакалова Т.В., Гурина В.Н., Ревва И.Б., Горбатенко В.В. Химический анализ силикатных материалов. Методическое указание к лабораторному практикуму, Томский политехнический университет,2007 
7.2.1. Малая горная энциклопедия. 1,2,3 т Под ред. В.С.Белецского – Донец, «Донбасс», 2004
Пәндер