Файл қосу
Табиғатпен таныстыру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 8 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Мұғалімдерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |_______.2013 ж. | | |«Мектепке дейінгі | | | |балаларды қоршаған | | | |ортамен таныстыру | | | |әдістемесі мен теориясы»| | | | | | | |» | | | « Мектепке дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі мен теориясы » пәні бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешен 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу» мамандығы бойынша МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 -15 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж,. Жумадилова Р.Ж. Биология кафедрасы. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі қ.а._______Қуанышбаева М.Г. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН МАЗМҰНЫ: 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 6. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 7. Оқу – әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі 8. Әдебиет және қорлар 1.ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Осы электрондық оқу әдістемелік кешен пәннің мазмұны 5В010100 – Мектепке дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінде білім алатын студенттерді оқытуға арналған . Бұл оқу бағдарлама дистанттық оқу технологиясы негізінде Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті порталы арқылы студенттерді оқыту механизімін жүзеге асыру үшін ұсынылады. Беріліп отырған оқу әдістемелік кешен 5В010100 – «Мектепке дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынш оқитын студенттерге арналып, білім алу бағдарламасының дистанттық технологиялық оқыту жүйесі бойынша құрылған. . 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Бұл оқу әдістемелік кешен төменгідегі нормативті құжаттар негізінде әзірленген. 1. Осы стандартта келесі нормативті құжаттардан сілтемелер пайдаланылады; 2. 2007 жылдыњ 27 шілдесіндегі Ќазаќстан Республикасының «Білім туралы» Заңы; 3. ЌР МЖМБС 5.04.019–2008 «Жоғары білім. Бакалавриат. Негізгі ережелер» ; 4. ЌР ЕР 40.1.01–2008 «Қазақстан Республикасы стандартизациялауының 5. мемлекеттік жүйесі». Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын құруға, мазмұндауға, рәсімдеуге, мазмұнына және белгілеуге қойылатын жалпы талаптар; 6. ҚР МЖМБС 5.05.001–2005 «Жоғары оқу орнынан кейінгі және жоғары білім беру оқу пәндерін кодтау жүйесі». 7. ҚР МЖМБС дистанттық білім беру технологиясы бойынша оқыту жүйесі жағдайы 8. ҚР МЖМБС дистанттық білім беру технологиясы бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібі «19» 01.2012г №112. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР . 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Мектепалды педагогының балаларды қоршаған ортамен таныструдағы басты міндеттерінің бірі- оларға қоршаған орта, бүкіл әлем туралы түсінік беру. Осының негізінде біртіндеп балалардың күрделі ұғымдарды меңгеруіне, дүние заттары мен құбылыстарының (табиғат, адам,коғам) арасындағы байланыстарды, олардың бір-біріне тигізетін әсерін ұғынуға жол ашу. Мектепалды дайындығы кезінде балалар қоршаған-ортадағы тірі организмдердің (өсімдік, жануарлар, адам) өз тіршілік ортасымен тікелей байланыста өсіп, дамитындығын ұғынады. Сондықтан да, болашак мамандарға өсімдік, жануарлардың тіршілік ортасына карай бейімділік, икемділіктері жайында түсініктермен катар олардың өсіп- дамуына байланысты қажеттіліктерді де (жарык, жылу, қорек, баспана, топырақ т.б.)түсіндіріп, оны ұғындыру лекциялық, семинарлық, практикалық сабақтар барысында жүзеге асады. Курсты студентгерге оқыту барысында балаларды қоршаған ортамен таныстырудың психологиялык-педагогикалык негізі айқындалады. Қоршаған ортамен таныстыру дидактикалық принцптерге негізделеді. Әсіресе, жақыннан алысқа, белгіліден белгісізге, нақтыдан абстракциялық ойға көшу және берілетін білімнің өлкетанулык принцптерін ескеру үнемі назарда болады. Студентгер балаларды қоршаған ортамен таныстырудың үш түрлі жағдайда (отбасында, мектепке дейінгі мекемелерде, мектеп жанынан ашылған арнаулы сыныптарда) жүзеге асырылатындығын және олардың мазмұны мен жүйесін меңгереді. 3.2 Курстың мақсаты Студентгерге балаларды мектепке дайындаудың теориялық жөне практикалық салаларынан білім бере отырып, мектепке дайындаудың формаларымен және әдістерімен таныстырып, олардың осы жұмысты ұйымдастыру шеберлігін қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері -биологиялық ғылым салаларынан теориялық білім беру; -тірі организмдердің тіршілік жағдайы жайында білім беру; -биосфера, экология, тіршілік орталары туралы толық мағлұмат беру; -студентерге мектепалды дайындығын жүзеге асыруда ұймдастыратын жұмыс түрлері мен әдістерін меңгерту; - мектепалды дайындығында қоршаған ортамен таныстырудың балаларды дамытудағы маңызын саралау; -қоршаған ортамен таныстыру бойынша ұйымдастырылатын жұмыс түрлерін үйрету; -түрлі сабақтар түрлерін ұйымдастыруға жаттықтыру; -бақылау түрлерін, оны ұйымдастырудың әдістерін және бақылау нәтижелерін қорытындылауды үйрету; -оқытудың әдістері мен құралдарын іріктей білуге үйтеру, жаттықтыру; - топсаяхатты, серуенді ұйымдастыру түрлері мен әдістерін үйрету; - мектеп алды балаларының қоршаған дүниені танып білу дағдыларын қалыптастыру жолдарын үйрету; - оқу тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың белсенді жаңа технологиясын қолдануға жаттықтыру. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: Студенттер білуге тиіс: - жергілікті жердің өсімдік жануарларын; - мектеп алды балаларының физиологиялық психологиялық ерекшеліктерін; - арнайы және ғылыми терминдермен атауларды және оны пайдаланады . Студенттер меңгервтін дагдылар : - қоршаған орта бойынша білім беруге байланысты тақырыптык жоспар құру; - сабақта жана технологияны пайдалану., бөлме өсімдіктерімен жануарларын күту; - фенологиялық бақылау жүргізу; - табиғатқа бақылау жүргізу дәптерін жүргізу; - серуен мен топ саяхат жоспарларын жасау; - көрнекі кұралдар дайындау оны тиімді пайдалану; - мектеп алды дайындығында педагогикалык диагностиканы қолдана білу; - алдыңғы қатарлы педагогикалық зерттеулерді сабақта пайдалану; - балалардың экологиялық мәдениетін көтеру және экологиялық ұғымдарды қолдану. 3.5 Курс пререквизиттері: биология, химия, экология, физика, география, астрономия. 3.7. Преквизиттер: Пәнді оқудың нәтижесінде студентгер қоршаған орта объектілері, қү-былыстары мен қасиеттерінің сипатгамасын біліп және алған білімдерін практикада қолдана білу қажет. 3.7.Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс | |3 |6 |3 |30 | | | | | | |1 |2 |3 |8 | |Модуль 1. |Кіріспе |1.Табиғат, оның адамдар өміріндегі маңызы. |1,2,3,4,5 | |Балаларды табиғатпен | |2.Балаларды табиғатпен таныстырудың маңызы | | |таныстырудың | |3.Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғ а т| | |негіздері. | |п е н т а н ы с т ы р у. | | | | |4.Балаларды табиғатпен таныстырудың | | | | |тәрбиелік-білімдік міндеттері. | | | | |5.Тәрбиешіге қойылатын талаптар. | | | |Жергілікті өлкенің |1.Табиғатты қорғау |1,2,3,4,5 | | |(қаланың, ауданның) |2.Демалу және емдеу орындарын қорғау. | | | |табиғаты.Табиғатты |3.Табиғаттың әдетгегі көріністерін, сирек | | | |қорғау. |кездесетін және көрікті объектілерін | | | | |қорғау. | | | |Жергілікті өлкенің | 1. Зерттеуді ұйымдастыру. |1,2,3,4,5 | | |(облыстың, ауданның) |2.Ландшафт туралы ұғым.Ауа райы | | | |табиғатын зеттеу |3.Өсімдіктерге анықтама беру | | | |Балалар бақшасында |Бағдарламаның мазмұны |1,2,3,4,5 | | |балаларды табиғатпен |2.Бағдарламаның құрылысы | | | |таныстыру бағдарламасы |3.Материалдың орналасуы | | | | |4.Жұмысты жоспарлау | | | |Балаларды табиғатпен |1.Танымдағы сезімділік пен тиімділіктің |1,2,3,4,5 | | |таныстырудың негіздері. |бірлігі | | | |Әдістердің жалпы |2.Балаларды табиғатпен таныстырудағы | | | |сипаттамасы |көрнекілік және сөз. | | | | |3.Мектеп жасына дейінгі балаларды | | | | |табиғатпен таныстыру әдістерінің жалпы | | | | |сипаттамасы. | | | |Табиғатпен таныстыру |1.Сабақтар |1,2,3,4,5 | | |кезінде балаларды |2. Экскурсия | | | |ұйымдастырудың формалары |3. Серуендер | | | | |4. Жер учаскесіндегі жұмыс | | | | |5.Табиғат мүйісіндегі жұмыс | | | |Бақылау және эксперимент |1.Бақылаудың маңызы және ұйымдастырылу |1,2,3,4,5 | | | |2.Сабақтарды бақылау | | | | |3.Экскурсиялардағы бақылау | | | | |4.Серуендер кезіндегі бақылау | | | | |5.Эксперимент. | | | |Еңбек |1.Еңбектің маңызы |1,2,3,4,5 | | | |2.Еңбекті пайдалану | | | | |3.Жер учаскесіндегі еңбек. Табиғат | | | | |мүйісіндегі еңбек | | | | |4.Гигиеналық ережелерді сақтау | | |Модуль 2 |Ойын |1.Дидактикалық ойындар |1,2,3,4,5 | |Табиғатпен таныстыру | |2.Табиғаттың табиғи материалымен ойналатын | | |кезінде балаларды | |ойындар | | |ұйымдастырудың | |3.Рольдік ойындар | | |формалары | | | | | |Балаларды табиғатпен сөз |1.Тәрбиешінің әңгімесі. |1,2,3,4,5 | | |арқылы таныстыру |2.Көркем шығармаларды оқу | | | | |3.Әңгімелер. | | | |Иллюстративтік-көрнекі |1. Иллюстративтік құралдардың маңызы |1,2,3,4,5 | | |құралдарды пайдалану |2.Иллюстративтік құралдардың мазмұны мен | | | | |безендірілуіне қойылатын талаптар | | | | |3.Картиналарды, диафильмдер мен | | | | |кинофильмдерді пайдалану | | | |Жер участкесі |1.Учаскенің маңызы және оны ұйымдастыру |1,2,3,4,5 | | | |2.Участкені көгалдандыру | | | | |3.Гүлбақша | | | | |4.Бақша.Бау-бақша | | | | |5.Бала бақша участкесіндегі жануарлар | | | | |6.Құстарды үйір ету | | | |Үй және жабайы аңдар |1.Үй жануарлары |1,2,3,4,5 | | | |2.Жабайы аңдар | | | |Табиғат |1.Күзгі табиғат құбылыстары |1,2,3,4,5 | | |(күзгі)құбылыстары және |2.Ауыл шаруашылық жұмыстары | | | |ауыл шаруашылығындағы |3.Сәбилер тобы | | | |еңбек |4.Естиярлар тобы | | | | |5.Ересек балалар тобы | | | | |6.Мектепке даярлық тобы | | | |Табиғат |1.Жазғы табиғат құбылыстары |1,2,3,4,5 | | |(жазғы)құбылыстары және |2.Ауыл шаруашылық жұмыстары | | | |ауыл шаруашылығындағы |3.Сәбилер тобы | | | |еңбек |4.Естиярлар тобы | | | | |5.Ересек балалар тобы | | | | |6.Мектепке даярлық тобы | | | |Табиғат |1.Көктемгі табиғат құбылыстары |1,2,3,4,5 | | |(көкткемгі)құбылыстары |2.Ауыл шаруашылық жұмыстары | | | |және ауыл |3.Сәбилер тобы | | | |шаруашылығындағы еңбек |4.Естиярлар тобы | | | | |5.Ересек балалар тобы | | | | |6.Мектепке даярлық тобы | | | |Табиғат |1.Қысқы табиғат құбылыстары |1,2,3,4,5 | | |(қысқы)құбылыстары және |2.Ауыл шаруашылық жұмыстары | | | |ауыл шаруашылығындағы |3.Сәбилер тобы | | | |еңбек |4.Естиярлар тобы | | | | |5.Ересек балалар тобы | | | | |6.Мектепке даярлық тобы | | Сарамандық сабақтар |Зертханалық |Тақырып |Сағат саны |әдебиет |Бақылау түрі |ескерту | |жұмыс/апта № | | | | | | |1 |Жергілікті жердің табиғаты, |2 |1,2,3,4,5 |Жазбаша тапсырма орындау,| | | |жергілікті жердің табиғатын зерттеу | | |ауызша |бейнедәріс | | | | | | |ЭОҚ | | | | | | | | |2 |Жер участкесі |4 |1,2,3,4,5 |Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | | | | |ауызша |ЭОҚ | |3 |Үй жануарлары мен жабайы аңдар |3 |1,2,3,4,5 |Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | | | | |ауызша |ЭОҚ | |4 |Күзгі табиғат құбылыстары мен |3 |1,2,3,4,5 |Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |ауылшаруашылық еңбегі | | |ауызша |ЭОҚ | |5 |Көктемгі табиғат құбылыстары мен |3 |1,2,3,4,5 |Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |ауылшаруашылық еңбегі | | |ауызша |ЭОҚ | | |Барлығы: |15 | | | | Студенттердің өз бетімен жұмыс кестесі |№ |Тақырыбы |Тапсырма мазмұны, мақсаты |Ұсынылатын|Балл |Бақылау формасы |Орындау | | | | |әдебиеттер| | |мерзімі | |1. |Қоршаған ортамен таныстыруда бейнелі,|Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|2апта | | |көрнекілікті пайдалану |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |2. |Жер участкесінің білімділік тәрбиелік|Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|4 апта | | |мәні |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |3. |Балалар дүниетанымын қалыптастырудағы|Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|6 апта | | |өлкетану жұмыстары |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |4. |Табиғатқа ұйымдастырылатын танымжорық|Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|8 апта | | | |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |5. |Практикалық әдістерді қолдану-балалар|Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|11 апта | | |белсенділігін кұшейту көзі |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |6. |Қоршаған ортамен таныстыруды |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|14 апта | | |кіріктіре оқыту |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |7 |Бала дүниетанымын қалыптастыру |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|15 апта | | | |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | Студенттердің оқытушымен өзіндік жұмыс кестесі |№ |Сабақ тақырыптары |СОӨЖ тапсырмасы |Тапсырманың мақсаты мен |Ұсынылаты|Бақылау |өткізу |Жоғ | | | | |мазмұны |н |түрі |мерзімі |балл | | | | | |әдебиетте| | | | | | Модуль 1. Балаларды табиғатпен таныстырудың негіздері | |1 |Балаларды |Балаларды табиғатпен |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |1апта |30 | | |табиғатпен |таныстырудың негіздері. |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |таныстырудың |Әдістердің жалпы сипаттамасы |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |негіздері. | |пайдалана отырып, | | | | | | |Әдістердің жалпы | |тақырыпты пысықтау | | | | | | |сипаттамасы | | | | | | | |2 |Бақылау және |Бақылау және эксперимент |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |2апта |30 | | |эксперимент | |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | | | |жүйесі материалдарын |(қосымш | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |3 |Ойын |Ойын |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |3апта |30 | | | | |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | | | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | | Модуль 2 . Табиғатпен таныстыру кезінде балаларды ұйымдастырудың | |формалары | |4 |Жер участкесі |Жер участкесі |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |7апта |30 | | | | |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | | | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |5 |Үй және жабайы |Үй және жабайы аңдар |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |8апта |30 | | |аңдар | |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | | | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |6 |Табиғат |Табиғат (жазғы)құбылыстары және |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |9апта |30 | | |(жазғы)құбылыстары |ауыл шаруашылығындағы еңбек |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |және ауыл | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |шаруашылығындағы | |пайдалана отырып, | | | | | | |еңбек | |тақырыпты пысықтау | | | | | |7 |Табиғат |Табиғат (көкткемгі)құбылыстары |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |10апта |30 | | |(көкткемгі)құбылыст|және ауыл шаруашылығындағы еңбек|басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |ары және ауыл | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |шаруашылығындағы | |пайдалана отырып, | | | | | | |еңбек | |тақырыпты пысықтау | | | | | |8 |Табиғат |Табиғат (қысқы)құбылыстары және | | | | | | | |(қысқы)құбылыстары |ауыл шаруашылығындағы еңбек | | | | | | | |және ауыл | | | | | | | | |шаруашылығындағы | | | | | | | | |еңбек | | | | | | | | | | | | | | | | 6. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 1. Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ) ие болу керек. 2. Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уакыт, орын, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану. 3. Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп, ол жұмысты белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек. 4. Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл-кеңес алудың пайдасы зор. 5. Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн. 6. Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет. 7. Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек. Студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар. • Жұмыстың көлемін шамадан тыс асырмай, оның сапасын арттыруға көңіл аудару; • Студенттердің өздік жұмысын оқу жұмысының басқа түрлерімен дұрыс ұштастыра білу; • Студенттердің дербестігін арттырып, өзіндік білім алу қабілетін жүйелі түрде дамыту; • Өзіндік жұмыстың мазмұнына күнделікті өмірден алынған материалдарды, хабарларды енгізу; • Студенттерді табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар нақты фактілер мен құбылыстарды өздігінен талдап түсінуге үйрету; • Студенттердің алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуте дағдыландыру; • Студенттерді оқу жұмысына шығармашылық тұрғыдан қарауға, әр уақытта дербес және белсенді әрекет жасауға баулу; • Студенттердің өздігінен дербес жұмыс істеу, еңбек ету дағдыларын қалыптастыру. 7. ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ 7.1.Негізгі әдебиеттер. 4 кесте |№ |Оқулық және оқу-әдістемелік |Саны |Студент саны|Қамтылу | | |Құралдың атауы | | |пайызы,% | |1 |Веретеникова.с.А. Мектеп жасына | | | | | |дейінгі балаларды табиғатпен | | | | | |таныстыру. «мектеп»1983 | | | | |2 |Аймағанбетова.К.А.Дүниетануды |15 |15 |100 | | |оқытудың теориялық | | | | | |негіздері.Алматы,2000ж | | | | |3 |Горощенко В.П. Табиғаттануды оқыту |15 |15 |100 | | |методикасы. Алматы1985ж | | | | |4 |Пакулова В.М., Кузнецова В.П. |1 |15 |10 | | |Методика преподавания | | | | | |природоведения. М. Дрсвещение, | | | | | |1980. | | | | |5 |Горощенко В.П.,Степанов И.А. | |15 |10 | | |Методика преподавания | | | | | |природоведения . М.,Просвещение, | | | | | |1984 | | | | |6 |Горощенко В.П.,Степанов И.А. |1 |15 |10 | | |Методика преподавания | | | | | |природоведения . М.,Просвещение, | | | | | |1984 | | | | |7 |Аймагамбетова К.А.ЖунусоваК.Ж. |1 |15 |10 | | |Методическое руководство к учебнику| | | | | |"Познание мира". Алматы,2000. | | | | Қосымша 1. Аквилева Г.Н. Наблюдения и опыты на уроках природоведения. Пособие для учителей начальных классов. М.Дросвещение 1988. 2. Гетьман В.Ф. Экскурсии по природоведению в 2 и 3 классах.Прсрбие для учителей. Киев. Рад.школа,1983. 3. Груздева Н.В.,Морозова Г.Н. Думаем, играем, творим, познавая окружающий мир. М.1994. 4. Захлебный А.Н.,Суравегина И.Т. Экологическое образование школьников во внеклассной работе. М.,Просвешение,1984. 5. Запартович Б.В. С любовью к природе. Дидактический материал по природоведению для начальной школы. М.,Просвещение,1983 6. Ишмухамедова Н.Б. Сезонные экскурсии с основами экологии. Алматы, 1995. 7. Красная книга Казахстана в 2-х т.Алматы, 1991 8. Погорелова Н.А. Формирование познавательных интересов младших школьников в процессе изучения природоведения во 2 классе. Свердловск,СПИД983. 9. Папорков М.А. Учебно-опытная работа на пришколъном участке. Пособие для учителей. М.,Просвешение,1980. П..Сорокоумова Е.А.Уроки экологии в началыюй школе. Пособие для учителей. 1994. 12. П.Хрестоматия к учебнику "Познание мира". Олейник 3.,Аймагамбетова К.,Жунусова К., Алматы,1998. 13.Қ.Аймагамбетова, Б.В.Муканов. Табиғаттану. 3 сыныпқа арналған окулық. Алматы. Рауан. 1992. — 104 б. 14.КЖунісова, Қ.Аймагамбетова, Н.Нурахметов. Дүниетану. 1 сыныпқа арналған оқулық. Алматы. Атамұра. 1997. — 142 б. КЖүнісова, Қ.Аймагамбетова, 3. Ф. Олейник. Дүниетану. 2 сыныпқа арналған оқулық. Алматы. Атамұра. 1998. — 150 б. 15.Қ.Аймагамбетова, З.Ф.Олейник. Дүниетануға арналған үлестірмелі материалдар. Алматы. Атамүра. 1998. —63 б. 16. Қ.Аймагамбетова. IV класта табиғатгануды оқыту. Алматы. Мектеп. 1965. — 69 б. 17. Қ.Аймагамбетова. Бастауыш сыныптарда табиғаттануды оқыту методикасы. Алматы. Мектеп. 1974. — 68 б. 18.ҚАймагамбетова. Аз компектілі бастауыш мектептерде табиғаттануды оқыту. Алматы. Мектеп. 1983. —152 6. 19.КЖунісова, ҚАймагамбетова, 3. Ф. Олейник. Дүниетануды оқыту әдістемесі. I сынып мүғалімдеріне арналған. Алматы. Атамұра. 1998. — 135 б. 20.Аймагамбетова, К.Жүнисова, З.Ф.Олейник. Методическое руководство к учебнику "Познание мира".
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz