Файл қосу
Бейнелеу өнері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |«Бейнелеу өнерін өқыту |10.01.2013 | | |әдістемесі» пәнінің | | | |студенттерге арналған | | | |жұмыстық оқу бағдарламасы | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК «Бейнелеу өнерін өқыту әдістемесі» 5В010700 – « Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | 1 әзірлеген Құрастырған ___________ « » 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | Мазмұны |1 Жалпы жағдайы | | |2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | | |3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | | |4 Курсттың форматы | | |5 Курстың саясаты | | |6 Баға қою тәсілі | | |7 Әдебиет | | |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Нысангалиева Б.Т., оқытушы «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Ақпарат - тел. 34-49-45, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория Пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Студентер көркемдік-әстетикалық білімнің мазмұны мен бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі ұлттың өзі-өзі тануына,әлемдік және ұлттық тарихи-мәдени мұраларды,бейнелеу өнерінің тарихы мен түрлері,оқыту әдістемесі бойынша алған білімдерді педагогикалық салада пайдалану. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты -бейнелеу өнері арқылы сабақта , сабақтан тыс жұмыстарда оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-теориялық негіздерін және оқыту әдіс-тәсілдерін ашу. -бейнелеу сауаттылығының негіздері мен графика кескіндеме,мүсіндеу,сәндік сурет,көркем құрастырудың мәнерлі құралдарын пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру. -қазіргі талаптарға сай сабақты жоспарлау және ұйымдастыру. - педагогикалық озық іс-тәжірибелелермен таныстыру және оған талдау жасау жолдарын көрсету. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы Бағдарлама әдістемені ғылыми пән ретінде мектепте бейнелеу өнерін практикалық жүйесінде оқытудың психалогиямен, педагогикамен тығыз байланысты екендінін қарастырады. Қазақстан Республикасының азаматтарын патриоттық сезімге тәрбиелеуге, эстетикаға, тәрбиеге, Қазақстан халықтарының мәдениеттерін оқытуға аса мән берген. 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу -бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары; - игеру бейнелеу сауаттылығының негізі; -қабылдау -бейнелеу өнерінің тарихы; істей алу -бейнелеу өнерінің пәнін оқыту әдістемесі тәжірибеде пайдалану. ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; 1.6 Курстың пререквизиттері: |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | -педагогика және психалогия пәнінің негізі сұрақтары бойынша білімдер -сурет ,кескіндеме, композитция, мүсін, сәндік қолданбалы өнер сұрақтары бойынша білімдер. 1.7 Курстың постреквизиттері: -бейнелеу өнерін оқыту әдістеме аймағы бойынша негізгі теориялық білімдер. Өнер жайлы жаңа мазмұндағы білім және оқушыларды оқытудағы жаңа әдістемелік білім. -Шығармашылық жұмыстарды орындау; -Педагогикалық тәжірибе; -Кәсіптік білім; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиет | |р/с | | | | | | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Кеңес дәуіріндегі | | |1 | 1 | 1 |М.Мүқашев,А.С| | |бейнелеу өнерін | | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |мектепте оқыту | | | | | |зин. Бейнелеу| | |әдістемесінің дамуы. | | | | | |өнерін оқыту | | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |2 |20-ғасырдың 60-70 | | | 1 | 1 | 1 |М.Мүқашев,А.С| | |жылдарындағы Ресейдегі | | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |бейнелеу өнерін оқыту | | | | | |зин. Бейнелеу| | |әдістемесін тереңірек | | | | | |өнерін оқыту | | |карастырып, үлес қосқан| | | | | |әдістемесі | | |әдіскерлер. | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |3 |Қазақстан | | | 2 | 1 | 1 |М.Мүқашев,А.С| | |Республикасының және | | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |Ресей бейнелеу өнеріне | | | | | |зин. Бейнелеу| | |жаңа буын оқулықтарына | | | | | |өнерін оқыту | | |және бағдарламарына | | | | | |әдістемесі | | |тереңірек анализдік | | | | | |«Фолиант» | | |талдау жасау. | | | | | |баспасы 2008 | |4 |Бейнелеу өнері бойынша | | | 2 | 1 | 1 |М.Мүқашев,А.С| | |оқу-тәрбие процесттерін| | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |жүйелі жоспарлау. | | | | | |зин. Бейнелеу| | | | | | | | |өнерін оқыту | | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |5 |.Бейнелеу өнері | | | 2 | 1 | 1 |М.Мүқашев,А.С| | |пәніндегі әр-түрлі | | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |іс-әректтерді оқып | | | | | |зин. Бейнелеу| | |оқып меңгертудегі | | | | | |өнерін оқыту | | |ғылыми негіздер. | | | | | |әдістемесі | | | | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |6 |Сынып сағаттарын | | | 1 | 1 | 1 |М.Мүқашев,А.С| | |өткізудегі әдістемелік | | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |жолдары | | | | | |зин. Бейнелеу| | | | | | | | |өнерін оқыту | | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |7 |Бейнелеу өнерін үйірме | | |1 |1 |1 |М.Мүқашев,А.С| | |жұмыстарын ұйымдастырып| | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |,тиімді өткізу. | | | | | |зин. Бейнелеу| | | | | | | | |өнерін оқыту | | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |8 |1,6 сыныптарда нұсқадан| | |1 |1 |1 |М.Мүқашев,А.С| | |қарап сурет салуда | | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |сабақтары жүйелі талдау| | | | | |зин. Бейнелеу| | |жасай отырып өткізу | | | | | |өнерін оқыту | | |және оның дайындығы. | | | | | |әдістемесі | | | | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |9 |Мектепте тақырыптық | | |1 |1 |1 |-//- | | |сурет салдыруда және | | | | | | | | |композиция сабақтардың| | | | | | | | |әдістемелік дайындығы | | | | | | | | |және тиімді өткізілуі. | | | | | | | |10 |Сәндік қолданбалы өнер | | |1 |1 |1 |-//- | | |сабақтардың әдістемесі | | | | | | | | |және талдаулары. | | | | | | | |11 |Қоршаған орта сұлулығын| | |1 |1 |1 |-//- | | |ұғынып және | | | | | | | | |талдаулары. | | | | | | | |12 |Сабақтағы бейнелеу | | |1 |1 |1 |-//- | | |өнерінің түрлері және | | | | | | | | |әр түрлікөркем | | | | | | | | |материалдарын қолдану. | | | | | | | | | Барлығы: | | |15 |15 |15 | | | |6 семестр | | | | | | | |1 |Бейнелеу өнерінен әр | | |2 |1 |1 |М.Мүқашев,А.С| | |түрлі жұмыс істеу | | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |бойынша сабақ жүргізу | | | | | |зин. Бейнелеу| | |әдістемесінің | | | | | |өнерін оқыту | | |ерекшіліктері. | | | | | |әдістемесі | | | | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |2 |Қағаз пластикасы | | |3 |1 |1 |М.Мүқашев,А.С| | |бойынша сабақтарды | | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |жүргізу әдістемесі. | | | | | |зин. Бейнелеу| | | | | | | | |өнерін оқыту | | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | | | |«Фолиант» | | | | | | | | |баспасы 2008 | |3 |Акварельмен жұмыс | | |3 |1 |1 |М.Мүқашев,А.С| | |істеусабақтарын жүргізу| | | | | |ейтимов,Н.Хам| | |әдістемесі.1,монотипия | | | | | |зин. Бейнелеу| | |техникасында 5-7 жұмыс | | | | | |өнерін оқыту | | |істеу . 2. Жіп | | | | | |әдістемесі | | |көмегімен істелінген | | | | | |«Фолиант» | | |3-5 оттиск жұмыстарын | | | | | |баспасы 2008 | | |жасау | | | | | | | |4 |Мүсін бойынша | | |3 |1 |1 |-//- | | |сабақтарды жүргізу | | | | | | | | |әдістемесі: Дымково | | | | | | | | |ойыншығын жасау. | | | | | | | |5 |Қазақстан сәндік | | |2 |1 |1 |-//- | | |қолданбалы өнер бойынша| | | | | | | | |сабақтарды жүргізу | | | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | | |6 |Көрнекілік құралдар | | |2 |2,5 | |-//- | | |жасау әдістемесі | | | | | | | | |Барлығы | | |15 |7,5 |15 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету; - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады. 5.Курстын саясаты -Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы телефондарды өшіру. -Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама әкелу. -Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында тапсырмаған жағдайда баға төмендейді. -Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау. - СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау. - тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу; - дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу. -университете тәртіпті болу. -оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ -Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады . |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | «Бейнелеу өнерін өқыту әдістемесі» пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |3 | | | | | |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық | |4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |5 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |6 | | | | | |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне | |7 | | |сәйкес | | |1-7апта бойынша оқудың |300 | | | |нәтижесінің барлық баллы | | | |8 |8-15 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |9 |9,10,11,12-ші практикалық |50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | |10 | | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |11 | | | | | |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық | |12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |13 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |14 | | | | |15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің|300 | | |барлық баллы | | | |Емтихандағы балл жиыны |400 | | |Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1.Ростовцев Н.Н. Методика преподавания изобразительного искусства в школе. Уч. Пособие лля ХГФ в пединститутах. М., 1998г 7.2.Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисованию. Зарубежная школа рисунка. М., 1981 7.3. Ростовцев Н.Н.история методов обучения рисования. Русская и советская школа рисунка. Уч. Пособие. М.,1982г. 7.4. Кузин В.С. Основы обучнеия ИЗО искусства и методика его преподавания в начальных классах. М.1984г. 7.5. Кузин В.С. ИЗО искусство и методика преподавания в начальных классах. Мю, 1984г. 7.6. Ростовцев Н.Н. Методика преподавания изобразительного искусства в школе. М.,1980г. 7.7.М.Мүқашев,А.Сейтимов,Н.Хамзин. Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі «Фолиант» баспасы 2008 7.8.Қ. Сарбағысов,Ә.Төлебаев. Жас суретшігі көмек.-А.,2000 7.9.Синеглазова М.А. Распишем ткань сами.-М.,2000 7.10.Сервер.Ф.А. Акварель для начинающих. Москва .АСТ.Астрель.,2006 7.11.Қ.Болатбаев,Е.Қосбармақов,А.Еркебай. Өнер.-Алматы .Мектеп,2006 Қосымша әдебиеттер: 7.12.Сокольникова Н.М. Изобразительное искусство в 4ч. Ч 1-7.9. Основы рисунка. Основы живописи. Основы композиции, Краткий словарь художественных терминов. Уч. Пособие для 5-8 кл. Обнииск. 1996г. 7.13. Шпиклова Т.Я. Народное искусство на уроках декоративного рисования.Пособие для учителей. М.,1976г. 7.14. Костерин Н.П. Учебное рисование. М.,1984г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz