Файл қосу
Курстың пәнді оқытудағы мақсаты. Курстың пререквизиттері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ПОӘК |ПОӘК 042-33.1.8/02-2014 | |ПОӘК |№1 басылым | | |«Академиялық сурет - I» |03.09.2014 | | |пәнінің студенттерге арналған | | | |бағдарламасы | | | ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Академиялық сурет - I» 5В012000 «Кәсіптік білім» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырғандар ____________________ « 03 » 09 2014 ж. аға оқытушы Тоқтаров А.Т., оқытушы Рахметова А.Р. «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2014 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2014 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2014 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 Жалпы жағдайы | | |2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | | |3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | | |4 Курсттың форматы | | |5 Курстың саясаты | | |6 Баға қою тәсілі | | |7 Әдебиет | | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Тоқтаров Алибек Төкенұлы, аға оқытушы Рахметова Алия Рашитовна, оқытушы, педагогика және психология магистрі «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Ақпарат - №2 оқу корпусы, Сабақ өткізілетін орны – №418, 407 аудиториялар Пән бойынша кредиттер саны – 1 семестр – 3 кредит 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Кәсіптік білім мамандығына оқитын ЖОО-ның студенттері қарапайым заттардың конструкциялық құрылысын, формаларын бейнелеу тәсілдері арқылы оқып біледі. Оқу тапсырмаларын үйге берілетін тапсырмаларға ұштастыра білуді меңгеру. Бейнелеу өнерінің жалпы талаптарын игеру және шеберлік дағдыны жетілдіру. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты Сурет пәнін оқудың басты мақсаты – студент алған білімін болашақ жұмыста, яғни орта мектепте біліктілікпен іске асыра білуі. Жоғары оқу орнының оқу бағдарламасының талаптары мен міндетті компоненттерін терең біліп және тәжірие сабақтарында кәсіби шеберлікпен игеру міндеттерін бұлжытпай орындау. Студент өз білімін осы саладағы инновациялық жаңалықтарын жетілдіру және ғылыми ізденістер жасап көркем білімін шыңдау болып табылады. Студенттердің шығармашылық мүмкіндігін дамыту. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы Студенттерді мәдениетке, өнердегі шығармашылыққа баулу. Оқу тапсырмалары мен үй тапсырмаларының суреттерін салу арқылы бейнелеу өнерінің әдістемелерін меңгеру. Бейнелеу өнерінің әдістемелері мен тәсілдерін білімділікпен меңгеруді қалыптастыру. 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: – білу - графикалық құралдарды пайдалана білу; – игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; – қабылдау - графикалық бейнелеудің әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; – істей алу – сурет салуда композиция және перспектива зандылықтарын білу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; – ұғу - бұл пән адамның білімін кеңейтеді; – болу - мәдениет спецификасы туралы білім; – ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 1.6 Курстың пререквизиттері: Педагогикалық мамандыққа кіріспе Сызба геометриясы және перспектива 1.7 Курстың постреквизиттері: Сурет Кескіндеме 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТЫҢ ТҮРІНЕ ҚАРАЙ САБАҚ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с | | | | | | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |Гипстен жасалған | | |3 |3 |3 |7.1.3, 7.1.4, | | |геометриялық денелерден | | | | | |7.1.5 | | |құралған натюрморт. | | | | | | | |2 |Гипс оюдың /розетка/ суреті.| | |4 |4 |4 |7.1.3, 7.1.4, | | | | | | | | |7.1.5 | |3 |Қатпарлы матаның суреті. | | |4 |4 |4 |7.1.3, 7.1.4, | | | | | | | | |7.1.5 | |4 |Қатпарлы матамен | | |4 |4 |4 |7.1.3, 7.1.4, | | |әсерлендірілген тұрмыстық | | | | | |7.1.5 | | |заттардың натюрморты. | | | | | | | |5 |Фактурасы және материалы әр | | |6 |6 |6 |7.1.3, 7.1.4, | | |түрлі заттардан құралған | | | | | |7.1.5 | | |натюрморттың суреті. | | | | | | | |6 |Күрделі емес заттарына | | |6 |6 |6 |7.1.3, 7.1.4, | | |құралған натюрморт | | | | | |7.1.5 | |7 |Үй заттарынан құралған | | |6 |6 |6 |7.1.3, 7.1.4, | | |натюрморт | | | | | |7.1.5 | |8 |Әр түрлі формадағы | | |6 |6 |6 |7.1.3, 7.1.4, | | |заттардан, жеміс-жидектерден| | | | | |7.1.5 | | |құралған натюрморт. | | | | | | | |Барлығы | | |45 |45 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету; - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан кеңес алған соң тапсырманы орындауға болады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курстың форматына тәжірибелік сағаттар, СОӨЖ және СӨЖ сабақтары жатады. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ - дәрістерге, тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу; - себепсіз сабақтан босатпау, ауырып қалған себебінде медициналық анықтама әкелу; - босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта босатылған сабақтарды тапсыру, тапсырмаған жағдайда бағалары төмендейді; - оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылық түрде қарау; - СӨЖ және СОӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау; 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Академиялық сурет - I» пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Аудиториялық (барлық түрлері) |30 балл | | | |сабақтарына қатысқан үшін | | | |1-7 |Тәжірибе сабағы |100 балл | | |1-7 |СОӨЖ |35 балл | | |1-7 |СӨЖ |65 балл | | |7 |1 Рубеждік бақылау |70 балл | | |1-ші мен 7-ші апта арлығында алынатын баллдардың |300 балл | | |барлық саны | | | |8-15 |Аудиториялық (барлық түрлері) |30 балл | | | |сабақтарына қатысқан үшін | | | |8-15 |Тәжірибе сабағы |96 балл | | |8-15 |СОӨЖ |36 балл | | |8-15 |СӨЖ |68 балл | | |15 |2 Рубеждік бақылау |70 балл | | |8-ші мен 15-ші апта аралығында алынатын баллдардын|300 балл | | |барлық саны | | | |Емтиханда алынатын баллдардың саны |400 балл | | |Академиялық кез аралығында алынатын баллдар саны |1000 балл | | 7 ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиеттер 1. Беда Г.В. Основы изобразительной грамоты: Рисунок, живопись, композиция. 2-е изд.-М.: Просвещение, 1981. 2. Ростовцев Н.Н. Академический рисунок: Курс лекций: Учеб. Для студентов ХГФ пединститутов, 1984. 3. Ростовцев Н.Н. Академический рисунок. Учебник для студентов ХГФ пединститутов, 3-е изд., доп и перераб.- М.: Просвещение, Владос,1995. 4. Ростовцев Н.Н. Рисование головы человека: М.: Изобразительное искусство,1989. 5. Өтепбаев Н.Н. Сурет – бейнелеу өнерінің негізі. Изд. «Тенгри», 2001. 7.2 Қосымша әдебиеттер 1. Терентьев А.Е. Рисунок в педагогической практике учителя изобразительного искусства: Пособие для учителей. М.: Просвещение, 1981. 2. Серов А.М. Рисунок. Уч.пособие для студентов ХГФ пединститутов. Просвещение, 1975. 3. Костерин Н.П. Учебное рисование: Уч.пособие для учащихся. М.: Просвещение, 1980. 4. Тихонов С.В., Демьянов В.Г., Подрезков В.Г. Рисунок.Уч.пособие для вузов, М.: Стройиздат,1983. 5. Төлебиев Ә. Сурет сала білесің бе?- Алматы: Қнер,1990. 6. Королева В.А. Учебный рисунок. М.: Изобразительное искусство, 1981. 7. Утепбаев Н.Н. Долбар және суреттеме. Семей, 2009 8. Утепбаев Н.Н. Сурет материалдары және техникасы. Семей, 2009
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz