Файл қосу

Прагмалингвистиканың мәтіннің эмоционалды әсер ету теориясының мәселелері




|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3-деңгейлі СМЖ               |                 |                               |
|құжаты                       |ПОӘК             |                               |
|                             |                 |ПОӘК  042-16.1.32/03-2013      |
|ПОӘК «Прагмалингвистика»     |______2013 жылғы |                               |
|пәніне арналған              |№ басылым        |                               |
|оқу-әдістемелік материалдар  |                 |                               |






          5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына  арналған
                             «Прагмалингвистика»

                      ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ




                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


























                                    СЕМЕЙ
                                    2013



КІРІСПЕ

Құрастырушы: Жақсыбаева Фарида Задақызы қазақ тілінің теориясы мен
әдістемесі кафедрасының доценті, филология ғылымдарының кандидаты


Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында бекітілген.
/«___»__________ж. № __ хаттама/


Кафедра меңгерушісі: __________ Жұмағұлова Ә.М.

Филология  факультетінің оқу -әдістемесі кеңесінде талқыланған.
 «___»________ж.  № __ хаттама


Филология  факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді.
«___»________ж.  № __ хаттама

Филология  факультеті
ОӘК төрайымы, _________________Муканова К.К.































                                   Мазмұны



Мазмұны

1                                                                   Қолданыс
аясы........................................................................
...........................
2                                                                Нормативтік
сілтемелер..................................................................
..................
3                                                                      Жалпы
ережелер....................................................................
............................
4         Оқытушыға         арналған          жұмыс          бағдарламасының
мазмұны............................
5                                                                    СӨЖ-ның
тақырыптары.................................................................
...................
6                           Пәннің                           оқу-әдістемелік
картасы…………………...........................................
7 Әдебиеттер…………………………………………….....................................

























      1  ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

«Прагмалингвистика»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрамына   кіретін
оқытушыға арналған  пәннің  жұмыс  бағдарламасы  5В011700  «Қазақ  тілі  мен
әдебиеті» мамандығының мамандығының студенттеріне арналған.


      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы   ««Прагмалингвистика»    пәнінің   оқытушыға    арналған    жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
       -  Қазақстан  Республикасының   Білім   және   ғылым   министрлігінің
бекітілген және қолданысқа енгізілген  ҚР  МЖМБС  3.08.275-2006  Мемлекеттік
білім беру стандарты;
      - 5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының  типтік оқу жоспары;

      - СТУ 042-ГУ-5-2013  «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
      - ДП  042-1.07-2013  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.



   3.  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      3.1. Пәннің қысқаша мазмұны:
      Прагмалингвистика» курсы – жоғары оқу орындарының қазақ тілі мен
әдебиеті мамандықтарына оқылатын ғылыми-теориялық  пән.  Фонетика  саласында
тілдің  дыбыстық  жүйесі,  дауысты,  дауыссыз  дыбыстарды,  үндестік   заңы,
орфография мен орфоэпия, қазақ тілінің даму       заңдылықтары   анықталады.
Фонетиканың зерттелу нысаны, дамуы, қалыптасуы сараланады.
    3.2. Пәнді оқыту міндеттері.
    Прагмалингвистика –  тіл  саласының  негізгі  саласының  бірі.   Тілдік
элементтердің  дұрыс,   әсерлі   қолданылуын   өзінің   объектісі   санайтын
стилистика тіл білімінің  барлық  салаларымен  тығыз  байланысты   екендігі,
оның ғылымдар арасында алатын  орны,  басқа  ғылым  салаларымен   байланысы,
оның зерттеу әдістері жайлы  түсінік беру.
    Тәжірибе  сабақтары теориялық материалдарды меңгеруді қамтамасыз  етеді.



        3.3 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
   - Прагмалингвистиканың өзекті мәелелерін білуі керек;
- алған білімдерін практикада қолдана білу;
- сөйлеудің негізгі әдістерін меңгеру керек;
- теориялық талдау жасай алу;
- сөйлеу мәдениеті тарихының даму және қалыптасу  сатылары,  бағыттары  және
концепция мәселелерін түсіну;
- өзіндік пікір айта алу;
- негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.

3.4 Курстың пререквизиттері:
      “Баспасөз  тілі”,  “Когнитивті  лингвистика”  пәндері  оқылды.   Қазақ
тілінің    дыбыстық  жүйесі  мен  фонетикалық  заңдылықтары  туралы   жүйелі
мәліметі болу керек.

3.5  Курстың постреквизиті:
    Әлеуметтік  лингвистика,  «Тілдік  қатынас  негіздері».  Студент  қазақ
тілінің фонетикалық жүйесін, дыбыстық  құрамы  мен  ерекшеліктері,  үндестік
 заңы,  орфоэпия мен орфографияның тілдік даму заңдылықтарын білуі керек.

1-Кесте – Оқу жоспарынан көшірме:

|Кур|Семестр     |Кредит саны                                            |
|с  |            |                                                       |
|1  |2           |Прагмалингвситика семиотика мен лингвитиканың          |
|   |            |аралығында пайда болған ілім екендігі.                 |
|   |            |Прагмалингвистиканың лингвистикалық зерттеу саласына   |
|   |            |айналуы.                                               |
|2  |2           |Прагмалингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаттары,       |
|   |            |негізгі ұғымдары, мәселелері. Қазақ                    |
|   |            |прагмалингвситиканың зерттелу жайы.                    |
|3  |2           |Семантиканың семантика, синтактика, прагматика деп үш  |
|   |            |топқа бөлінетіндігі. Олардың прагматикабағытындағы орны|
|   |            |мен рөлі.                                              |
|4  |2           |Прагмалингвистиканың мәтіннің эмоционалды әсер ету     |
|   |            |теориясының мәселелері.                                |
|5  |2           |Ғылыми сөздің прагматикалық аспектісі.                 |
|6  |2           |Публицистикалық стильдегі ақпаратты жеткізуші тілдік   |
|   |            |бірліктер.                                             |
|7  |2           |Прагматикалық лингвитиканың қатысымдық табиғаты        |
|8  |2           |Газет мәтініндегі әсер ету қызметінің көрінісі.        |
|9  |2           |Газет мәтінінің әсер ету қызметінің көрінісі.          |
|10 |2           |Прагматикадағы тілге әсер ететін экстралингвитикалық   |
|   |            |мәнділері (коммуникативтік жағдаят, мақсат,            |
|   |            |стратагиялық, тактика)                                 |
|11 |2           |Мәтінді прагматикалық аспект негізінде зерттеу мәселесі|
|   |            |жайында                                                |
|12 |2           |Коммуникативтік мақсат және оқырман дүниетанымы        |
|13 |2           |Прагмалингвитиканың хабарламалық аспектілері           |
|14 |2           |Прагмалингвистикалық қызметтің көркем мәтіндегі        |
|   |            |қолданысы.                                             |
|15 |2           |Прагмалингвистиканың өзекті мәселелері                 |

|Барлығы :                        |30 сағат                              |



4.2 Тәжірибелік сабақтар.
|р/с |Тақырыбы мен мазмұны                            |Тәжірибелік       |
|1   |Прагмалингвситика семиотика мен лингвитиканың   |1                 |
|    |аралығында пайда болған ілім екендігі.          |                  |
|    |Прагмалингвистиканың лингвистикалық зерттеу     |                  |
|    |саласына айналуы.                               |                  |
|2   |Прагмалингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаттары,|1                 |
|    |негізгі ұғымдары, мәселелері. Қазақ             |                  |
|    |прагмалингвситиканың зерттелу жайы.             |                  |
|3   |Семантиканың семантика, синтактика, прагматика  |1                 |
|    |деп үш топқа бөлінетіндігі. Олардың             |                  |
|    |прагматикабағытындағы орны мен рөлі.            |                  |
|4   |Прагмалингвистиканың мәтіннің эмоционалды әсер  |1                 |
|    |ету теориясының мәселелері.                     |                  |
|5   |Ғылыми сөздің прагматикалық аспектісі.          |1                 |
|6   |Публицистикалық стильдегі ақпаратты жеткізуші   |1                 |
|    |тілдік бірліктер.                               |                  |
|7   |Прагматикалық лингвитиканың қатысымдық табиғаты |1                 |
|8   |Газет мәтініндегі әсер ету қызметінің көрінісі. |                  |
|9   |Газет мәтінінің әсер ету қызметінің көрінісі.   |1                 |
|10  |Прагматикадағы тілге әсер ететін                |1                 |
|    |экстралингвитикалық мәнділері (коммуникативтік  |                  |
|    |жағдаят, мақсат, стратагиялық, тактика)         |                  |
|11  | Мәтінді прагматикалық аспект негізінде зерттеу |1                 |
|    |мәселесі жайында                                |                  |
|12  | Коммуникативтік мақсат және оқырман дүниетанымы|1                 |
|13  | Прагмалингвитиканың хабарламалық аспектілері   |1                 |
|14  | Прагмалингвистикалық қызметтің көркем мәтіндегі|1                 |
|    |қолданысы.                                      |                  |
|15  |Прагмалингвистиканың өзекті мәселелері          |1                 |
|    |                         Барлығы :              |15 сағат          |




             5 СТУДЕНТТІҢ   ӨЗДІК  ЖҰМЫС  ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ  ТІЗІМІ


        1.  Прагмалингвистиканың зерттеу нысаны, мақсаттары, негізгі
      ұғымдары, мәселелері. Қазақ прагмалингвситиканың зерттелу жайы.
   2. Семантиканың семантика, синтактика, прагматика деп үш топқа
      бөлінетіндігі. Олардың прагматикабағытындағы орны мен рөлі.
   3. Прагмалингвистиканың мәтіннің эмоционалды әсер ету теориясының
      мәселелері.
   4. Ғылыми сөздің прагматикалық аспектісі.
   5. Публицистикалық стильдегі ақпаратты жеткізуші тілдік бірліктер.
   6. Прагматикалық лингвитиканың қатысымдық табиғаты
   7. Газет мәтініндегі әсер ету қызметінің көрінісі.
   8. Газет мәтінінің әсер ету қызметінің көрінісі.
        9 Прагматикадағы тілге әсер ететін экстралингвитикалық мәнділері
      (коммуникативтік жағдаят, мақсат, стратагиялық, тактика)
        10 Мәтінді прагматикалық аспект негізінде зерттеу мәселесі жайында
  11. Коммуникативтік мақсат және оқырман дүниетанымы
  12.  Прагмалингвитиканың хабарламалық аспектілері






                      6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы


   |Тақырып атауы                           |Дәріс  |Тәжібер|ОСӨЖ   |СӨЖ      |
|                                        |       |лік    |       |         |
|Прагмлингвистика семиотика мен          |2      |1      |       |         |
|лингвитиканың аралығында пайда болған   |       |       |       |         |
|ілім екендігі. Прагмалингвитиканың      |       |       |       |         |
|лингвистикалық зерттеу саласына айналуы.|       |       |       |         |
|2. Прагмалингвистиканың зерттеу нысаны, |2      |1      |       |         |
|мақсаттары, негізгі ұғымдары,           |       |       |       |         |
|мәселелері. Қазақ прагмалингвситиканың  |       |       |       |         |
|зерттелу жайы.                          |       |       |       |         |
|3.Семантиканың семантика,синтактика,    |2      |1      |       |         |
|прагматика деп үш топқа бөлінетіндігі.  |       |       |       |         |
|Олардың прагматикабағытындағы орны мен  |       |       |       |         |
|рөлі.                                   |       |       |       |         |
|4. Прагмалингвистиканың мәтіннің        |2      |1      |       |         |
|эмоционалды әсер ету теориясының        |       |       |       |         |
|мәселелері.                             |       |       |       |         |
|5. Ғылыми сөздің прагматикалық          |2      |1      |       |         |
|аспектісі.                              |       |       |       |         |
|6. Публицистикалық стильдегі ақпаратты  |2      |1      |       |         |
|жеткізуші тілдік бірліктер.             |       |       |       |         |
|7. Прагматикалық лингвитиканың          |2      |1      |       |         |
|қатысымдық табиғаты                     |       |       |       |         |
|8. Газет мәтініндегі әсер ету қызметінің|2      |1      |       |         |
|көрінісі.                               |       |       |       |         |
|9. Газет мәтінінің прагматикалық        |2      |1      |       |         |
|қызметі.                                |       |       |       |         |
|10. Прагматикадағы тілге әсер ететін    |2      |1      |       |         |
|экстралингвитикалық мәнділері           |       |       |       |         |
|(коммуникативтік жағдаят, мақсат,       |       |       |       |         |
|стратагиялық, тактика)                  |       |       |       |         |
|11. Мәтінді прагматикалық аспект        |2      |1      |       |         |
|негізінде зерттеу мәселесі жайында      |       |       |       |         |
|12. Коммуникативтік мақсат және оқырман |2      |1      |       |         |
|дүниетанымы.                            |       |       |       |         |
|13. Прагмалингвитиканың хабарламалық    |2      |1      |       |         |
|аспектілері                             |       |       |       |         |
|14. Прагмалингвистикалық қызметтің      |2      |1      |       |         |
|көркем мәтіндегі қолданысы.             |       |       |       |         |
|15.Прагмалингвистиканың өзекті          |2      |1      |       |         |
|мәселелері.                             |       |       |       |         |
|Барлығы                                 |30     |15     |-      |-        |

   7. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ



   1. Қарашева Н.В. Грамматические особенности казахской  публистики  начала
      ХХ века (на материале журнала «Айқап(). Автореф.  Дисс.  канд.  филол.
      наук. Алматы, 1959. - 15с.
   2. Әбiлқасымов Б.А. «Дала уалаяты(  газетiнiң  тiлi  (1988-1902).  Филол.
      ғыл.канд. дисс. Автореф. Алматы, 1964. - 24б.
   3. Алдашева А. Қазiргi қазақ тiлiндегi лексикалық жаңа қолданыстар.  Фил.
      ғыл. канд.  дисс.  Алматы, 1992-143б.
   4. Бүркiтов О. Қазақ әдебиет  тiлiнiң  публицистикалық  стилi.  (Мерзiмдi
      баспасөз материалдары  бойынша).  Филол.  ғыл.  канд.  дисс.  Автореф.
      Алматы, 1996. - 27б.
   5. Момынова Б.І. «Қазақ( газетiндегi қоғамдық-саяси лексика. Филол.  ғыл.
      канд. дисс. Автореф. Алматы, 1973. - 27б.
   6. Стриженко А.А. Роль языка в системе средств пропаганды. Томск: Красное
      знамя, 1980. - 273с.
   7. Кайда Л.Т. Эффективность публицистического текста. М.: Изд. МГУ, 1989.
      -198с.
   8. Моррис Ч. Основания теории знаков //Семиотика. М., 1983.
   9. Арутюнова Н.Д. Прагматика //Лингвистический энциклопедический словарь.
      /Под редакцией В.Н.Ярцевой. М.: Советская энциклопедия.  1990.  С-389-
      390.
  10. Дейк Т.А. Вопросы прагматики текста //Новое в зарубежной  лингвистике.
      Выпуск 8-е. М.: Прогресс, 1978. С-259-336.
  11. Столнейкер Р.С.  Прагматика  //Новое  в  зарубежной  лингвистике.  М.:
      Прогресс, 1985. Вып.16 С-419-438.
  12. Стивенсон Ч. Некоторое прагматические аспекты значения
  13. //Новое в зарубежной  лингвистике.  М.:  Прогресс,  1985.  Выпуск  16.
      Лингвистическая прагматика.  С-129-154.
  14. Апресян Ю.Д. Дейксис в лексике и грамматике,  и  наивная  модель  мира
      //Семиотика и информатика. Вып.28. М., 1986.  С-25-36.
  15. Богданов В.В. Речевое общение. Прагматический и семантический аспекты.
       Л.: ЛГУ, 1990. - 83с.
  16. Битехтина Н. Прагматика интонации (на материале звучащей диалогической
      речи) //Теория и  практика  русистики  в  миро-вом  контексте:  Тезисы
      международной конференции, посвященной 30-летию МАПРЯЛ.  М., 1997.  С-
      21-23
  17. Михайлов Л.М. Принципы коммуникативно-прагматического  конструирования
      диалогической речи //Диалог глазами линг-виста. Краснодар, 1994. С-29-
      47.
  18.  Формановская  Н.И.  Коммуникативно-прагматическое  описание  русского
      языка в целях его  преподавания  как  иностранного  //Русский  язык  и
      литература  в  общении  народов  мира:  проблемы  функционирования   и
      преподавания. Доклады и сообщения молодых ученых.  М.:  Русский  язык,
      1990. С-228-236.
  19. Падучева Е.В. Прагматические особенности  связанности  диалога  //Изв.
      АНСССР, Наука, 1982. Серия литературы и языка. Т.41. Вып.4. С-305-312.
  20.  Сусов  И.П.  Языковое  общение  и  лингвистика   //Прагматический   и
      синтаксический аспекты синтаксиса. Калинин, 1985. С-3-12.
  21. Алдашева  А.  Қазiргi  баспасөз  тiлi:  жанрлық-стильдiк  ерекшелiктер
      //Мемлекеттiк тiл: терминология, iс қағаздары  мен  бұқаралық  ақпарат
      құралдарының тiлi. Қ.Жұбановтың 100 жылдығына  арналған  Республикалық
      ғылыми-тәжiрибелiк конференция материалдары. Астана, 1999. 364-370б.б.
  22. Момынова Б. Газет лексикасы (жүйесi мен құрылымы). Алматы: Арыс, 1999.
      -228б.
  23. Аташев С. Тiлдiк  нормалар  жүйесiнiң  бұқаралық  ақпарат құралдарында
      әрекет ететiн параметрлерiнiң маңызды  сәттерiнен  //Мемлекеттiк  тiл:
      терминология, iс қағаздары мен бұқаралық  ақпарат  құралдарының  тiлi.
      Қ.Жұбановтың 100 жылдығына арналған  Республикалық  ғылыми-тәжiрибелiк
      конференция материалдары. Астана, 1999. 439-443б.б.
  24. Хасанов Ғ.Қ. Сөздiң лексикалық мағынасының құрылымы. Филол. ғыл. канд.
      дисс. Алматы, 1997. -176б.
  25. Балақаев М. Қазақ тiлi  мәдениетiнiң  мәселелерi.  Алматы:  Қазақстан,
      1965.-187б.
  26. Әмiров Р. Ауызекi сөйлеу тiлiнiң синтаксистiк  ерекшелiктерi.  Алматы:
      Мектеп, 1977.-92б.
  27. Серғалиев М. Синтаксис және стилистика.  Алматы:  Қазақ  университетi,
      1997. - 196б.
  28. Ахметжанова З.К. К вопросу о национально-культурной специфике речевого
      общения //Теория и практика  русистики  в  мировом  контексте:  Тезисы
      международной конференции, посвященной 30-летию МАПРЯЛ. М., 1997. С-16-
      18.
  29. Оразбаева Ф.Ш. Тiлдiк коммуникацияның негiздерi. Алматы: Республикалық
      баспа кабинетi.,1995. - 252б.
  30. Алдашева А. Аударматану: Лингвистикалық және лингво-мәдени  мәселелер.
      Филол. ғыл. док. дисс. Автореф. Алматы, 1999. - 48б
  31. Смағұлова  Г.  Фразеологизмдердiң  варианттылығы.Көмекшi  оқу  құралы.
      Алматы: Санат, 1996.-129б.
  32. Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность. М.: Просвещение, 1969.
      - 214с.
  33. Ушакова Т.М. Синтаксическое клиширование  и  его  роль  в  организации
      диалога (на  материале  французского  языка)  //Предложение  и  текст:
      семантика, прагматика, синтаксис. -Л.: ЛГУ, 1988.  С-57-62.
  34. Винокур Т.Г. Говорящий и слушающий: варианты речевого  поведения.  М.:
      Наука, 1993.- 173с.
  35. Грайс Г.П. Логика и речевое общение //Новое в зарубежной  лингвистике.
      М., 1985. С-225-237.
  36.  Стернин  И.А.  Лексическое   значение   слова   в   речи.-   Воронеж:
      Изд.Воронежского университета, 1985.-170с.
  37. Зарецкая Е.Н. Риторика теория и  практика  речевой  коммуникации.  М.:
      Дело, 1998.-478с.
  38. Арутюнова Н.Д. Фактор адресата //Изв. АНСССР. Сер. лит. и языка, 1981,
      Т.40. С-356-367.
  39. Гойхман О.Я. , Надеина Т.М. Основы речевой коммуникации.
  40. Колшанский Г.В. Соотношение  субъективных  и  объективных  факторов  в
      языке. М.: АН СССР Наука, 1975. - 284с.
  41. Сухбанбердина Ұ. Қазақтың революциядан бұрынғы мерзiмдi баспасөзiндегi
      материалдар //Мазмұндалған библиографиялық көрсеткiш, 2 бөлiм. Алматы,
      1903.-266б.
  42. Исаев М. Мерзiмдi баспасөзде ұштастыратын стильдiк қателер
  43. туралы //Тiл  мәдениетi  және  баспасөз.  Баспасөз  тiлiнiң  мәдениетi
      жөнiндегi ғылыми-практикалық  конференциясының  материалдары.  Алматы:
      Ғылым, 1972. 122-131б.б.
  44.  Исаев  C.  Мерзiмдi  баспасөз  тiлiнде  жатыс  септiктi  баяндауыштың
      қолданылу ерекшелiктерi //Қазақ тiлi мен әдебиетi  (мақалалар  жинағы)
      Алматы, 1972, I шығуы. 76-80б.б
  45. Әбiлқасымов Б.А. Алғашқы қазақ газеттерiнiң тiлi. Алматы: Ғылым, 1971.
  46. Әбiлқасымов Б. ХIХ  ғасырдың  екiншi жартысындағы қазақ   әдеби  тiлi.
      (Баспа нұсқалар тiлi негiзiнде). Алматы: Ғылым, 1982. -224б.
  47. Әбiлқасымов Б. «Дала уалаяты( газетiнiң тiлi. Филол.ғыл.  докт.  дисс.
      Автореф. Алматы, 1971.
  48. Қадырқұлов Қ. Қазақ тiлiндегi жаңа қолданыстар. Филол.ғыл. канд. дисс.
      Автореф. Алматы, 1995. - 25б.
  49. Момынова Б.Қ.  «Қазақ(  газетiндегi  қоғамдық-саяси  лексика.  Алматы:
      Арыс, 1998.-110б.
  50. Момынова Б.Қ. Газет лексикасы (жүйесi мен құрылымы). Филол. ғыл. докт.
      Дисс. Автореф. Алматы, 1999.
  51. Балақаев М. Тiл мәдениетi және  қазақ  тiлiн  оқыту.  Алматы:  Мектеп,
      1989. - 96б.
  52. Қордабаев Т.Р. Қазақ жазбалары тiлiнiң синтаксисi. Алматы, 1966.-165б.
  53.  Сарыбаев  Ш.  Бұқаралық   ақпарат   тiлдерiндегi   жаңа   қолданыстар
      //Мемлекеттiк тiл: терминология, iс қағаздары  мен  бұқаралық  ақпарат
      құралдарының тiлi. Қ.Жұбановтың 100 жылдығына  арналған  Республикалық
      ғылыми-тәжiрибелiк конференция материалдары. Астана, 1999. 34-42б.б.
  54.  Қайдар  Ә.  Қазақ  тiлiнiң  өзектi  мәселелерi  //Актуальные  вопросы
      казахского языка. Алматы: Ана тiлi, 1998. - 304б.
  55. Айтбайұлы Ө. Қазақ сөзi //Қазақ терминологиясының негiздерi.   Алматы:
      Рауан, 1997.-240б.
  56. Қалиұлы Б. Қазақ тiлiнiң көкейкестi мәселелерi.   Алматы:  Дайк-пресс,
      1997. - 150б.
  57. Болғанбаев Ә. Тiл және  шеберлiк  //Өнер  алды  қызыл  тiл.  Мақалалар
      жинағы. Алматы: Жазушы, 1986. 153-170б.б.



Пәндер