Файл қосу
МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042 – 18-34.1.69 / 02-2014 | |ПОӘК |Басылым № 1 | | |магистранттарға арналған «ЖОО және|11.09.2014 ж. | | |ОКОО-да географияны оқыту | | | |технологиясы» пәнінің жұмыс оқу | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы» 6М011600 – «География» мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы _ «__02___» ___09__ 2014 г. Тулеугалиева С.С., б.ғ.к., химия және география кафедрасының доценті 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Химия және география» кафедрасының отырысында Хаттама № __1___ «_02____» ___09__ 2014 г. Кафедра меңгерушісі __________ Онтагарова Д.Р., п.ғ.к., аға оқытушы 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің Оқу – әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама № _1_ «_03_» _09_ 2014 г. Төраға _______________ Абдишева З.В., б.ғ.к., доцент 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. 11.09.2014 жыл, № 1 хаттама ОӘК төрағасы,ОЖ проректоры _______________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Жалпы талаптар 2. Пән мазмұны мен сабақтар түрлеріне байланысты сағаттардың бөлінуі 3. Пәнді оқуға арналған әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ АҚПАРАТ 1. Оқытушы мен пән жайлы жалпы мәліметтер Тулеугалиева Сауле Сериковна, б.ғ.к., доцент Химия және география кафедрасы Байланыс мәліметі – ж.т. 30-41-33 Сабақ өткізілетін орын –№ 2 оқу корпусы, Педагогика жоғары мектебі Кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы курсы магистранттарды география пәні оқытушысының әр түрлі функцияларын атқаруға негіз болатын әдіскерлік ғылым және бастапқы әдіскерлік дағдыларының теориялық және методологиялық негіздерімен қамтамасыз етуі тиіс. ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы курсы магистранттардың педагогикалық ғылымға, әдіскерлік ойлауға қызығушылықтарын тудыруға, педагогикалық және ғылыми жұмысты ұйымдастыруға бағытталған. Қазіргі уақытта оқытушылардың біліктілігіне күрделі талаптар қойылады, соған байланысты оқитындардың кәсіби-педагогиканың дайындық жүйесінде ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы курсының ролі арта түседі. Қазіргі заманғы талаптарға сай осы аталған курста оқитындардың өздік танымдық әрекеттерінің дамуы, географияны оқыту процесіндегі тәжірибесінің даму сұрақтарына аса назар аударылады. 1.3 Пәннің мақсаты: Жоғары оқу орындарында және орта кәсіби оқу орындарында географияны белсене оқытудың тұжырымдамалық негіздерін ашу. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: мамандардың кәсіби дайындығы үшін ұсынылатын оқытудың белсенді әдістері және формалары жайлы көзқарас қалыптастыру. Отандық және шетелдік тәжірибелерді зерттеу, сонымен қатар педагогикалық тәжірибе барысында машықкер-оқытушы ретінде географияны оқыту процесінде интерактивті әдістер мен формаларды қолдану. 1.5 Пәнді оқып-зерттеу нәтижесінде магистрант тиіс: - география пәнінің және оның жеке компоненттерінің жұмыс оқу бағдарламасын оқып зерттеуге; - әдебиеттерді, география пәнінің оқытушыларының тәжірибелерін, ғылыми зерттеулерді қолдана отырып өзін-өзі дамытуға; - таңдалған әдістемелік сұрақтың міндеттері мен жоспарын анықтау, оның зерттемесінде әр түрлі зерттеу әдістерін қолдануға; - оқу және тәрбиелік мәселелерді шешу барысында ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы бойынша теориялық білімдерге негізделіп, бағдарламаны оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру барысында қолдану; - барлық оқу құралдарымен жұмыс жасауға; - тақырыптық және сабақ жоспарларын құрастыруға; - әр түрлі типтегі сабақтар өткізуге; - сабақтың мақсатын, оның мазмұнын анықтау, әдістерді, тәсілдерді мен оқыту құралдарын таңдау, білім сапасын бағалау; - өз бетімен көрнекіліктер мен дидактикалық материалдар жасау жане қолдана білу; - оқитындардың қоғамдық жұмыстарын ұйымдастыра білуі тиіс. 6. Курс пререквизиттері: осы аталған пәнді меңгеру үшін магистранттың педагогика, психология және физикалық география, материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы, ҚР-ң физикалық географиясы, ҚР-ң экономикалық және әлеуметтік географиясы, дүние жүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясы, экология және т.б. қолданбалы географиялық пәндер бойынша негізгі білім қажет. 7. Курстың постреквизиттері: педагогикалық тәжірибе, МҒЗЖ, магистерлік диссертацияны орындау. 2 ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚТАР ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с | | | | | | |ДС |ПС |МӨЖ | | |1. |ЖОО және ОКОО-да географияны |1 |1 |2 |7.1.4 | | |оқыту технологиясы пәні. | | | |7.1.6 | | | | | | |7.1.9 | | | | | | |7.1.20 | | | | | | |7.2.7 | |2. |ЖОО және ОКОО-дағы мемлекеттік |2 |2 |2 |7.1.4 | | |стандарт, типтік жұмыс | | | |7.1.6 | | |бағдарламасы. | | | |7.1.9 | | | | | | |7.1.20 | | | | | | |7.2.7 | |3. |ЖОО және ОКОО-да географияны |2 |2 |2 |7.1.4 | | |оқытудағы жаңа технологиялар, | | | |7.1.6 | | |тәсілдер мен әдістер. | | | |7.1.9 | | | | | | |7.1.20 | | | | | | |7.2.7 | |4. |ЖОО және ОКОО-дағы оқу процесін|2 |2 |2 |7.1.4 | | |ұйымдастырудың негізгі | | | |7.1.6 | | |формалары. | | | |7.1.9 | | | | | | |7.1.20 | | | | | | |7.2.7 | |5. |Дәріс – ЖОО-ғы оқу процесін |2 |2 |2 |7.1.6 | | |ұйымдастырудың негізгі формасы.| | | |7.1.18 | | | | | | |7.1.20 | | | | | | |7.2.7 | |6. |Зертханалық-тәжірибелік |2 |2 |2 |7.1.6 | | |сабақтар. ЖОО, ОКОО-дағы | | | |7.1.10 | | |ұйымдастыру және әдістеме. | | | |7.1.20 | | | | | | |7.2.6 | |7. | ЖОО, ОКОО-да МӨЖ, аттестация |2 |2 |2 |7.1.6 | | |(зачет) және емтихандарды | | | |7.1.10 | | |ұйымдастыру. | | | |7.1.20 | | | | | | |7.2.5 | |8. |Жаратылыстық ғылымдар |2 |2 |2 |7.1.6 | | |айналымындағы пәндер бойынша | | | |7.1.18 | | |оқу дала тәжірибесі. | | | |7.1.20 | | | | | | |7.2.1 | | | | | | |7.2.6 | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |15 |60 | | 3 ПӘНДІ ОҚУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР «ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы» пәнінің ОӘК-і «6М011600» – «География» мамандығының магистранттарына арналған. Бағдарлама магистранттарға «ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы» курсында бағыт-бағдар беруге көмектеседі, зерттеу материалдарын меңгеруді жеңілдетіп, жұмыстары мен уақыттарын үнемдеуге септігін тигізеді. Магистрант: 1. ПОӘК-ің жұмыс бағдарламасымен танысу; 2. дәріс материалдарын зерттеу; 3. өздік жұмыстарды, модуль бойынша тапсырмаларды және аралық бақылауды тапсыру және орындау; 4. аралық тесттерге, өздік жұмыстарға және емтиханға дайындық барысында ұсынылған әдебиеттер мен интернет қорларын пайдалануы керек; Орындалған жұмыстарды басып шығарылған күйде орындау керек. (МӨЖ-ды университет порталында орналастыру қажет). Барлық туындаған сұрақтар бойынша келесі адреске жазу керек: saulest19@mail.ru. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу сабақтарының формасы – дәрістер, тәжірбелік сабақтар (1 сағат дәріс 50 минутты құрайды; 1 сағат тәжірибелік сабақ 50 минутты құрайды). Сабақтар сабақ кестесі бойынша өткізіледі. Сонымен қатар магистранттардың аудиторияда өздік жұмыстары мен аудиториядан тыс жұмыстары жоспарланады. 5 курс САЯСАТЫ Магистрант пәнді өз бетінше оқып-үйрену процесінде белсенділік таныту тиіс, егер кешігіп, себепсіз сабаққа келмей, тапсырмаларды уақытында өткізбей, оқу процесінде белсенділік көрсетпеген жағдайда жинаған ұпайларынан баллдары алынып отырады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Магистранттардың білімдерін қадағалау формасы келесі жолдармен жүзеге асырылады : - ағымдық бақылау (апта сайын өткізіледі); - тезаурустық бақылау (7 және 15 апталар); - қорытынды бақылау – экзамен. Ағымдық бақылау – бұл оқытушының жетекшілігімен жүргізілетін магистарнттардың білімдерін дәріс сабақтарында, тәжірбелік сабақтарда және өздік жұмыстарды тексеру барысында жүйелі түрде жүргізіледі. Ағымдық бақылаудың түрлері: - ауызша жауап; - бақылау жұмыстары; - тесттер. Пәнді меңгеру барысында магистарнттардың әр жұмыс түрлері ұпайлармен бағаланады (Кесте 2). «ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы» пәні бойынша ұпайлардың жүктелуі 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |ұпайлар | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Аудиториялық сабақтарға қатысу және |30 |Оқытушы тек қана | | |дайындалу | |сабаққа келмегенін | | | | |белгілейді | |Тәжірибелік жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау) | |2 |ЖОО-да дәріс оқу әдістемесі. |18 |Тәжірибелік | | | | |сабақтарда | |3 |ЖОО-да зертханалық-тәжірибелік |18 |Тәжірибелік | | |сабақтарды құрастыру. | |сабақтарда | |4 |ЖОО-да оқу дала тәжірибесінің жұмыс |18 |Тәжірибелік | | |бағдарламасын құрастыру. | |сабақтарда | |5 |ЖОО-ың типтік, оқу жұмыс |18 |Тәжірибелік | | |бағдарламасының сараптамасы. | |сабақтарда | |6 |ОКОО- ың типтік, оқу жұмыс |18 |Тәжірибелік | | |бағдарламасының сараптамасы. | |сабақтарда | |Магистранттың өздік жұмысы | |1-2 |Географияны оқыту әдістемесінің |40 |Сабақ кестесіне сай | | |кабинеті. Тәжірибе және болашағы. | | | |3-4 |ЖОО-да және ОКОО-да географияны оқыту |40 |Сабақ кестесіне сай | | |үрдісіндегі экологиялық білім беру. | | | |5-6 |ЖОО-да және ОКОО-да географияны |40 |Сабақ кестесіне сай | | |оқытуда мультимедиялық технологияларды| | | | |қолдану. | | | |7 | 1 аралық бақылау 1-7 апта дәрістері |60 |Сабақ кестесіне сай | | |бойынша | | | |1-7 апталар бойынша ұпайлар саны |300 |264 | |8-15 |Аудиториялық сабақтарға қатысу және |30 |Оқытушы тек қана | | |дайындалу | |сабаққа келмегенін | | | | |белгілейді | |Тәжірибелік жұмыстардың орындалуы (есеп, қорғау) | |8-9 |ОКОО оқытушыларының перспективті, |26 |Тәжірибелік | | |күнтізбелік және сабақ жоспарлары. | |сабақтарда | |10-11 |ОКОО пәні бойынша әдістемелік |26 |Тәжірибелік | | |ұсыныстар мен әдістемелік нұсқаулар | |сабақтарда | | |құрастыру әдістемесі. | | | |12-13 |Кембридж университетінің модельдері |26 |Тәжірибелік | | |негізіндегі оқыту әдістемесі. | |сабақтарда | |14 |ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту |13 |Тәжірибелік | | |барысында озық ойлау технологиясы. | |сабақтарда | |Магистранттың өздік жұмысы | |8-9 |Географияны оқытуда отандық және шетел|30 |Сабақ кестесіне сай | | |әдіскер-новаторлардың тәжірибесі. | | | |10-11 |Жаздық лагерь. Табиғатта аудиториядан |30 |Сабақ кестесіне сай | | |тыс шараларды ұйымдастыру, ЖОО және | | | | |ОКОО-ның оқитындардың географиялық | | | | |мәдениетін тәрбиелеу. Оқу, дала | | | | |тәжірибелерін өткізу әдістемесі. | | | |12-13 |Жобалар әдісі. |30 |Сабақ кестесіне сай | |14 |Жас педагогқа кеңестер: жеке тұлғаның |30 | | | |өзін-өзі бағалау әдісі, психологиялық | | | | |бағыт және публиканың алдына шығу. | | | |15 |2 аралық бақылау 8-15 апта дәрістері |59 |Сабақ кестесіне сай | | |бойынша | | | |8-15 апталар бойынша ұпайлар саны |300 | | |Емтихан бойынша ұпайлар саны |400 | | |Академиялық кезең бойынша ұпайлар саны |1000 | | Магистрант, егер оның семестр бойынша жинаған жиынтық рейнтингтік ұпайы 300-600 аралығында болса, сонымен қатар егер магистарнттың пән бойынша пререквизиті болып табылатын академиялық қарызы болмаған жағдайда ғана емтиханға қатыса алады. Емтихандық баға барлық модульдер, тезаурустық бақылау және қорытынды аттестация (60%), емтихан (40%), барлығы 100%, бойынша оқу үлгерімінің ең жоғарғы көрсеткіштері бойынша анықталады. Магистранттардың білімі, дағдылары және біліктіліктері келесі жүйе бойынша бағаланады: 3 кесте Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау шкаласы |Әріптік жүйе |Ұпайлардың сандық|Проценттік құрамы|Дәстүрлі жүйе бойынша | |бойынша бағалау |эквиваленті | |бағалау | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 | | |В- | 2,67 |75-79 | | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | | | | | | |С |2,00 |65-69 | | |С- |1,67 |60-64 | | |Д+ |1,33 |55-59 | | |Д |1,00 |50-54 | | |F |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 1.1. Асубаев Б. К. и др. Физическая география Казахстана. Методическое руководство. Атамура, Алматы, 2004 г. 1.2. Асубаев Б. К., Мазбаев О. Б., Физическая география Казахстана. Рабочая тетрадь. Атамура. Алматы, 2004 г. 1.3. Ахметов Е.А, Карменова Н. Н., Карибаева Ш.Ш., Асубаев Б. К. Экономическая и социальная география Казахстана. Мектеп, Алматы, 2005 г. 1.4. Баранский Н.Н. Методика преподавания экономической географии, 1990 г. 1.5. Бейсенова А.С., Абилмажинова С., Каймулдинова К. География. Материки и океаны. 7 кл. Алматы. Атамура, 2003 г. 1.6. Белевич И.В. Методика преподавания географии. Практические работы. Москва, 1965. 1.7. Душина И. В., Понурова Г. А. Методика преподавания географии. Москва. Московский лицей. 1996 г. 1.8. Кабинет географии./ Под ред. Ю. Г. Барышевой/ Просвещение, 1993 г. 1.9. Исаченко А. Г. География в современном мире. Просвещение, 1998 г. 1.10. Исаева З.А., Мынбаева А.К., Садвакасова З.М.. Активные методы и формы обучения в высшей школе. Алматы, 2005г. 1.11. Коринская В. А., и др. География материков и океанов. М. Просвещение, 2004г. 1.12. Еремина В. А. Физическая география материков и океанов. Океаны. Московский лицей, 1997 г. 1.13. Максаковский В.П. Географическая культура. Просвещение, 2000 г. 1.14. Максимов Н. А. Методическое пособие по физической географии 1986 г. 1.15. Методика обучения географии в общеобразовательной школе. Под ред. Л. М. Панчешниковой. М. Просвещение, 1996 г. 1.16. Экономическая и социальная география Казахстана. Мультимедийный электронный учебник РЦИО, 2004 г. 1.17. Электронный учебник. Физическая география Казахстана. РЦИО, 2004 г. 1.18. Душина И.В. Методика и технология преподавания географии. Астель, 2008г. 1.19. Есназарова У.А. Методическое пособие для учителей по географии Республики Казахстан. Алматы, 2008г. 1.20. Есназарова У.Е. Методика преподавания географии Республики Казахстан. Алматы, 2002г. 1.21. Экономическая и социальная география мира. Методическое руководство. Алматы, 2010г. 1.22. Душина И.В. Методика обучения географии в общеобразовательных учреждениях. М: Дрофа, 2009г. 1.23. Сухоруков В.Д. Практикум по методике обучения географии. М: Академия, 2010г. Қосымша әдебиеттер: 2.1. «Білім». Научно-методический журнал. г. Алматы. 2.2. Вавилова Е.В. Экономическая география и регионалистика. Гардарики. Москва. 1999 г. 2.3. Географический энциклопедический словарь. Гл. ред. А.Ф. Трешников – М. Дрофа, 1999г. 2.4. География. Большой справочник для школьников и поступающих в вузы. И.И.Баринова и др. Дрофа, 2000 г. 2.5. «География в школах и вузах Казахстана». Научно-методический журнал. г. Алматы. 2.6. «География Казахстана и экология». Научно-методический журнал. г. Алматы. 2.7. «География және табиғат». Научно-методический журнал. г. Алматы. 2.8. Давыдова М. И. Самостоятельные работы учащихся по физической географии. Просвещение, 2000 г. 2.9. Добржицкий Б.С. Знакомство с профессией в обучении географии. – М.: 1981. «Поиск». Научный журнал. г. Алматы. 2.10. «Дүние». Научно-методический журнал. г. Алматы. 2.11. Максаковский В.П. Научные основы школьной географии. Просвещение 1982г. 2.12.Новенко Д.В. География. Практические работы на местности 6-9кл. Издательский дом «Дрофа», 1997 г. 2.13. Лизинский В. М. О методической работе в школе. Москва. 2001 г. 2.14. Смаилов И.И. Учебно-наглядные пособия по географии. – М.: 1975г. 2.15. Трайнев В. А. Информационные коммуникационные педагогические технологии. Москва, 2005 г. 2.16. Ұлағат». Научно-методический журнал. г. Алматы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz