Файл қосу

Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері пәнінің жұмыс - оқу бағдарламасы




|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі                                  |
|Cемей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты      |ПОӘК                    |                                |
|                           |                        |                                |
|                           |                        |ПОӘК042-14.18-17.1.11/01-2014   |
|ПОӘК                       |Басылым № 1             |                                |
|Оқытушыға  арналған        |____ ________           |                                |
|«Тілі оқытылатын елдің     |                        |                                |
|әдебиеті және аударма      |                        |                                |
|мәселелері» пәнінің        |                        |                                |
|жұмыс-оқу бағдарламасы     |                        |                                |
















   «Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері»   пәні бойынша

                 050207 «Аударма ісі»  мамандығына арналған

                                     ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН






                          СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС


                              ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ





























                                    Семей


                                    2014






                                   Кіріспе


      1 ЖАСАЛЫНДЫ
   Құрастырған: _______________ «  1 »   09    2014ж.


   Aударма теориясы және практикасы кафедрасының ағылшын тілінің аға
   оқытушысы _______________              Г.Д. Оразбаева


   2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
   2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында


   Хаттама № 1  « 2 »         09           2014 ж.


   Кафедра меңгерушісі_______________ Ж.У. Калимова




   2.2.  Гуманитарлық-зан факультетінің оқу- әдістемелік бюросында


   Хаттама №  1  «09 »       09             2014 ж.


Оқу- әдістемелік бюро бастығы  __________С.Х. Тойкин



      3 БЕКІТІЛДІ
   Университеттің оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
   басылымға ұсынылды.


   Хаттама №  1  « 11 »           09                   2014 ж.
   оқу- әдістемелік кеңестің бастығы,
    бірінші проректор                                             Г. К.
   Искакова


   4. АЛМАСТЫРЫЛДЫ  №                                   201  ж.



























                                   Мазмұны

1.  Жалпы мәліметтер
2. Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу
3. Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар
4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты
7. Әдебиет











































1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР

1.1 Оқытушы жайлы жалпы мәліметтер
Лектордың аты –жөні: Оразбаева Г.Д., аға оқытушы
 Кафедра - Аударма теориясы және практикасы
 Байланыс мәліметтері:  тел. 36-02-25,  
 Кафедра мекен – жайы: каб. 903
 Сабақ өткізетін орны- сабақ кестесі бойынша
 Кредит саны – 2

1.2 Курстың қысқаша мінездемесі:
  «Тілі  оқылатын  елдің   әдебиеті   және   аударма   мәселелері   »   пәні
университеттің   аударма    бөлімдерінде    оқытудың    алғашқы    сатысында
(бакалавриат) оқытылатын  әлем  әдебиеті  курсының  бөлігі  болып  табылады.
Курсқа түрлі елдердегі әдеби процестердің қарқынды дамуымен, мәдени-  тарихи
жағдайдың  күрделілігімен  және  әлеуметтік   өзгерістердің   жаhандылығымен
байланысты көлемді, жан- жақты материал кіреді.

      1.3 Курстың  мақсаты:  студенттерді  оқытылатын  тіл  елінің  әдебиеті
тарихымен,  оның  көркем  –  образды  дәстүрімен,  көрнекті   жазушыларымен,
олардың  шығармаларының  аударма  нұсқаларымен  таныстыру   арқылы   олардың
бойында  әдеби-  елтанымдық,  мәдениетаралық-  коммуникативті,  аудармашылық
және лингвоелтанушылық біліктілікті қалыптастыру.

1. 4 Курстың міндеті:
- Тілі  оқылатын  ел  әдебиетінің  өзіндік  ерекшелігін  және  оның  әлемдік
мәдениеттегі рөлін танып білу;
- көркемдік бағыттармен және белгілі жазушылардың шығармаларымен танысу;
-  жеке авторлардың шығармаларының аудармаларына талдау жасау;
- мәдени - тарихи шындықтармен танысу;
- лингвоелтану бойынша білімді бекіту.

1.5 Оқу қорытындысы
Курс соңында студент білуі тиіс:
-оқылатын    шығармалардың    мазмұнын,    өзекті    мәселелерін,    жанрлық
ерекшеліктерін,  идеялық-  көркемдік  ерекшеліктерін,  олардағы   көтерілген
мәселелелерді;
-тілі оқылатын ел жазушыларының шығармашылығын;
-жеке   жанрлар   мен   авторларды   аудару   қиыншылықтарын,   аудармашылық
жұмыстарының алдағы бағдарларын.
Орындауы тиіс:
-тілі  оқылатын  ел  мәдениетінің  ерекшеліктерін  салыстыра  отырып,  әдеби
шығармалардың аудармаларына талдау жасау;
-оқылатын шығармалардың ұлттық ерекшелігін айқындау;
-көркем шығарманың мәдени – тарихи ерекше белгілерін бөліп көрсете алу;
-анықтамалық,  оқу   -әдістемелік   және   сыни   әдебиеттерді   рефераттау,
конспектілеу.

1.6 Пререквизиттер:
1.6.1  Негізгі  шет  тілі,  қазақ,  орыс   тілдері,   тілдік   қарым-қатынас
практикумы
1.7 Постреквизиттер: жоқ

2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

|№ п\п  |Тақырып атауы                  |Сағат саны          |Әдебиет         |
|       |                               |Дәр|Зер|Машық|ӨС|СӨ|                |
|       |                               |іс |т  |тану |ӨЖ|Ж |                |
|       |                               |   |   |саб  |  |  |                |
|1      |The Middle Ages. The Down of   |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |English Literature. ”Beowulf”. |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Anglo-Saxon Literature. The    |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Literature of Norman Period.   |   |   |     |  |  |                |
|       |The Romance, the Fable, and the|   |   |     |  |  |                |
|       |Fabliau.                       |   |   |     |  |  |                |
|2      |The Pre-Renaissance Period in  |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |England. Geoffrey Chaucer. His |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Life and Work. “The Canterbury |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Tales”. Chaucer’s Contribution |   |   |     |  |  |                |
|       |to Literature                  |   |   |     |  |  |                |
|3      |The Literature of the 15th     |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |Century. Folk-Songs and        |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Ballads. The Robin Hood        |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Ballads. “The Nottingham       |   |   |     |  |  |                |
|       |Execution”. “Robin Hood and    |   |   |     |  |  |                |
|       |Allan-a-Dale”                  |   |   |     |  |  |                |
|4      |The Renaissance. The           |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |Renaissance in England: First  |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Period. Sir Thomas More. His   |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Life and Work. “Utopia”.       |   |   |     |  |  |                |
|       |Second Period of the           |   |   |     |  |  |                |
|       |Renaissance: Sir Philip Sidney |   |   |     |  |  |                |
|       |(1554-1586), Christopher Marlow|   |   |     |  |  |                |
|       |(1564-1593).                   |   |   |     |  |  |                |
|5      |XVIcentury. Theatre in England.|1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |William Shakespeare. 1. The    |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Life of Shakespeare. The Dating|   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |of Shakespeare’s Plays.        |   |   |     |  |  |                |
|       |Shakespeare’s Comedies;        |   |   |     |  |  |                |
|       |Shakespeare’s Histories        |   |   |     |  |  |                |
|6      |The Sonnets. Sonnet LV. Sonnet |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |CXLVII. The Fourth Period. “The|   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Tempest”. Shakespeare’s        |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Attitude to the People.        |   |   |     |  |  |                |
|       |Shakespeare’s Immortality.     |   |   |     |  |  |                |
|7      |Рубежный контроль              |1  |   |1    |  |  |                |
|8      |XVII century. English          |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |Literature During the Bourgeois|   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Revolution. John Milton. His   |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Life and Work. “Paradise Lost”.|   |   |     |  |  |                |
|9      |The Enlightenment. 1. The      |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |Literature of the Period.      |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Daniel Defoe. His Life and     |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Work. “Robinson Crusoe”.       |   |   |     |  |  |                |
|       |Jonathan Swift. “Gulliver’s    |   |   |     |  |  |                |
|       |Travels”.                      |   |   |     |  |  |                |
|10     |The Development of the English |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |Realistic Novel. Henry         |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Fielding. His Life and Work.   |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |The Sentimentalists.           |   |   |     |  |  |                |
|11     |Literature of XIX century. The |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |Romantic Movement. “Lake       |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Poets”: George Gordon Byron,   |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Percy Bysshe Shelley, Robert   |   |   |     |  |  |                |
|       |Burns. Walter Scott. His Life  |   |   |     |  |  |                |
|       |and Work. “Ivanhoe”            |   |   |     |  |  |                |
|12     |Literature of the Middle XIX   |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |century National-historical    |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |features of critical realism:  |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |Ch.Dickens (“Oliver Twist”), W.|   |   |     |  |  |                |
|       |Thackeray, T. Hardy, Oscar     |   |   |     |  |  |                |
|       |Wild. “Portrait of Dorian      |   |   |     |  |  |                |
|       |Grey”.                         |   |   |     |  |  |                |
|13     |Problems of translation in     |1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |literature in the XX century.  |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |W.Somerset Mom “Theatre “, “   |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|       |The Moon and Sixpence”         |   |   |     |  |  |                |
|14     |Modern Literature. J.K. Rowling|1  |   |1    |  |  |7.1.1; 7.1.2    |
|       |“ Harry Porter and The         |   |   |     |  |  |7.2.1; 7.2.2    |
|       |Sorcerer’s Stone”              |   |   |     |  |  |7.2.3; 7.2.4    |
|15     |Рубежный контроль              |1  |   |1    |  |  |                |



3 ПӘНДІ ҮЙРЕНУГЕ ҚАЖЕТ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

      «Тілі  оқылатын  елдің  әдебиеті  және  аударма  мәселелері   »   пәні
университеттің   аударма    бөлімдерінде    оқытудың    алғашқы    сатысында
(бакалавриат) оқытылатын  әлем  әдебиеті  курсының  бөлігі  болып  табылады.
Курсқа түрлі елдердегі әдеби процестердің қарқынды дамуымен, мәдени-  тарихи
жағдайдың  күрделілігімен  және  әлеуметтік   өзгерістердің   жаhандылығымен
байланысты көлемді, жан- жақты материал кіреді.

4 КУРС ФОРМАТЫ
Студенттердің тілдік дайындығы сабақтардың келесі формаларында болады:
 -  Оқытушымен  бірге  аудиториялық  сабақтар,  аудиториялық  уақыттан   тыс
   студенттердің   өздік   жұмысы,   оқытушының   қарауымен   бірге   өтетін
   студенттердің өздік жұмысы

5 КУРС САЯСАТЫ

1. Машықтану сабақтарына міндетті түрде  қатысу.  Егер  де  бір  себептермен
сабаққа қатыса алмасаңыз онда  меңгерілмеген  материалдарға  жауап  бересіз.
Қатарынан үш рет себепсіз сабақ босатсаңыз межелік  аттестациядан  10  пайыз
алынып тасталынады.
2. Бақылау тапсырмалары  белгіленген   уақытта  орындалып  тапсырылуы  тиіс.
Уақытынан кешігіп тапсырылған жұмыстар бірден төмен бағаланады.
3.  Межелік  аттестацияның  қорытындысы  студенттің  сабаққа  қатысуы,   СӨЖ
жұмыстарын уақытында орындауы, машықтану сабақтарына белсенді  қатысуы  және
межелік бақылаудың қорытындысы бойынша қойылады.
5. Пән бойынша емтихан компьютерлік тестілеу түрінде өткізіледі.


6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ


   «Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері»   пәні бойынша
                                   баллдар
|Апта   |Бақылау түрі                                |Баллдар саны|Ескерту    |
|1      |2                                           |3           |4          |
|       |1 апта мен 7 апта аралығындағы аудиториялық |30          |           |
|       |сабақтарға қатысу                           |            |           |
|2      |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |“Утопия» және оның әлем әдебиетіндегі мәні. |20          |ОСӨЖ       |
|3      |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |Король Артур туралы кельт әпсаналары        |20          |СӨЖ        |
|4      |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |Робин Гуд туралы балладалар                 |50          |ОСӨЖ       |
|5      |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |У. Шекспира сонеттері ағылшын қайта өрлеуі  |20          |СӨЖ        |
|       |поэзиясының шырқау шыңы ретінде             |            |           |
|6      |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |Әлем әдебиетіндегі робинзонада              |50          |ОСӨЖ       |
|7      |Александр Поп – ағылшын әдебиетінің жарық   |20          |СӨЖ        |
|       |жұлдызы                                     |            |           |
|       |Межелік бақылау 1                           |            |           |
|       |8 апта мен 15 апта аралығындағы аудиториялық|30          |           |
|       |сабақтарға қатысу                           |            |           |
|8      |                                            |            |           |
|9      |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |Г.Филдинг - өз заманының көрнекті сыншысы   |            |ОСӨЖ       |
|10     |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |19 ғасыр ағылшын әдебиетіндегі әйел тақырыбы|20          |СӨЖ        |
|11     |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |Лейкистер және революциялық романтиктер     |50          |ОСӨЖ       |
|12     |Аударма талдау жасаумен бірге               |20          |МС         |
|       |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |            |           |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |Шытырман оқиғалы романның дамуы             |20          |СӨЖ        |
|13     |Аударма талдау жасаумен бірге               |10          |МС         |
|       |Шығармашылық тапсырма                       |            |           |
|       |20 – ғасыр драматургиясының ерекшеліктері   |50          |ОСӨЖ       |
|14     |Тақырып бойынша ауызша ақпарат              |10          |МС         |
|       |Глоссарий                                   |            |           |
|       |20 – ғасыр поэзиясындағы соғыс тақырыбы     |20          |СӨЖ        |
|15     |Межелік бақылау 2                           |70          |           |
|8-9 апта аралығындағы балл жиынтығы                 |300         |           |
|Емтихан баллы                                       |400         |           |
|Академиялық мерзімдегі балл жиынтығы                |1000        |           |

7 Әдебиет

7.1 Негізгі әдбиет:
7.1.1. K.Abeltina, D.Z.Fellija, A.Misane “English and American  Literature”.
Riga, 2000. Zvaigzne.
7.1.2.  T.D. Volosova “English Literature”,   Moscow, 2001
7.2 Қосымша әдебиет :
7.2.1. Tumbina O.V. “Lectures on English Literature”. S-P Karo, 2003
7.2.2. Teacher’s and students’ Guide to the British Literature.Moscow,2003
7.2.3. M. Alexander A history of English Literature. 2000
7.2.4. M. Klarer An Introduction to Literary Studies, 1999
«Ағылшын әдебиеті» бойынша міндетті түрде оқылатын әдебиеттер:
1.  G. Chaucer: “The Canterbury Tales”
2. Th. More: “Utopia”
3. Shakespeare: “Much Ado about Nothing”
4. W. Shakespeare: “Twelfth Night”
5. W. Shakespeare: “A Midsummer Might’s Dream”
6. W. Shakespeare: “The Taming of the Shrew”
7. W. Shakespeare: “Romeo and Juliet”
8. W. Shakespeare: “Hamlet, Prince of Denmark”
9. W. Shakespeare: “Othello, the Moor of Venice”
10. W. Shakespeare: “King Lear”
11. W. Shakespeare: “Macbeth”
12. W. Shakespeare: “Sonnets”
13. J. Milton: “Paradise lost”
14. D.Defoe: “Robinson Crusoe”
15. J. Swift: “Gulliver’s travels”
16. H. Fielding: “The History of Tom Jones”
17. G. G. Byron: “Child Harold’s Pilgrimage”
18. G. G. Byron: “Don Juan”
19. W. Scott: “Ivanhoe”
20   J.Austen: ‘Pride and Prejudice”
21. Ch. Dickens: “Oliver Twist”
22.  Ch. Dickens: “Dombey and Son”
23.  Ch. Dickens: “Great Expectations”
24.  Ch. Dickens: “David Copperfield”
25.  W. M. Thackeray: “The Vanity Fair”
26.  T. Hardy: “Tess of the d’Urbervilles”
27.  O. Wild: “The Picture of Dorian Gray”
28.  B. Shaw: “Mrs. Warren’s Profession”
29.  B. Shaw: “Widowers’ Houses”
30.  Sh.Bronte «Jane Eyre»
31.  G. Greene: “The Quiet American”
32.  W.Golding: “Lord of the Files”
33.  A.C.Doyle. “The Lost World”
34. Jane Austen “Pride and Prejudice”
35. E.L. Voinich “The Gadfly”
Пәндер