Файл қосу
ЭЛЕВАТОРЛЫ ӨНДІРІСТІҢ ЖӘНЕ АСТЫҚТЫ ЖИНАҒАННАН КЕЙІНГІ ӨҢДЕУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.56/02-2013 | |Студенттер үшін | | | |«Элеваторлы өндірістің | | | |және астықты жинағаннан |Басылым №1 | | |кейінгі өңдеу |«18» 09 2013 | | |технологиясы» пәнінің | | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | «ЭЛЕВАТОРЛЫ ӨНДІРІСТІҢ ЖӘНЕ АСТЫҚТЫ ЖИНАҒАННАН КЕЙІНГІ ӨҢДЕУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Cемей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының т.ғ.к доцент м.а Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы_________28 тамыз 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама 28 тамыз 2013ж. Кафедра меңгерушісі ____________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде №1 хаттама 12 қыркүйек 2013ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 18 қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы ____________ Г. К.Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | | |2 |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары |4 | | |3 |Курс форматы және саясаты |6 | | |4 |Баға қою саясаты |6 | | |5 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |7 | | |6 |ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны |9 | | 1. Жалпы ережелер • Оқытушының аты-жөні: Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы • Кафедра «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» • Хабарласу ақпараты: телефон - 35-48-56, 9 корпус, 2-ші қабат • Сабақ өтетін аудитория: № 215, 207. • Пәннің аталуы «Элеваторлы өндірістің және астықты жинағаннан кейінгі өңдеу технологиясы» • Кредиттер саны – 2 2. Оқу жоспарынан үзінді Кесте 1- Оқу жоспарынан үзінді |Курс|Семестр |Кредит |Дәріс |Зертханалық |ОСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Жиынтық | | | |саны |тер |сабақ |(сағ.)|(сағ.)|(сағ.) |тексеру | | | | | | | | | |формасы | |2,3 |4,6 |2 |15 |15 |15 |45 |90 |Емтихан | | | | | | | | | |(тест) | 1.3. Пәннің қысқаша мазмұны Студент бұл пәнді оқу барысында астықты жинақтаудан кейінгі өңдеу екі өзара байланысқан тапсырмаларды шешуді, біріншіден астықты сақтау үшін жаңа астық келгенше және ұзақ сақталуы үшін оның беріктігі жоғары болуы керек, екнішіден, жаңа жиналған астық массасы жинақтаудан кейінгі өңдеу үрдістерінде тазалық бойынша қойылған кондицияда болуы керектігімен танысады. Астықты жинақтаудан кейінгі өңдеу үрдістерінде бидай қоспаларына тазарту, негізгі дақылдан төмен бағалы: жетілмей қалғандар, соғылғандар, зақымданғандар, ұсақ және өсіп кеткендерді бидайларды сұрыптау үрдістерін, астық массасын ұзақ уақыт сақтау үшін толығымен құрғақ күйге жеткенге дейін кептіреді, бұл үрдіс технологиялық өте күрделі және көп жұмысты қажет етеді, ол астықты кептіретін әртүрдегі аппарат, машиналарда жүреді, сондықтан машиналардың жұмыс істеу реттілігін де оқып үйренеді.. Студенттер білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірибе жүзінде кәсіпорында өңдеу үрдістерінің технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқыту нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. «Элеваторлы өндірістің және астықты жинағаннан кейінгі өңдеу технологиясы» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (ОСӨЖ) және студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу- әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып СӨЖ және СӨЖО түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 1.4. Пәнді оқыту мақсаты: Астықты және тұқымды жинақтаудан кейінгі өңдеу үшін білікті маман дайындау, қазіргі таңда ең маңызды тапсырма болып табылады. Бұл халықтың әлеуметтік жағдайының жақсаруына әсерін тигізіп, тұтынушыларға тек сапалы өнімнен жасалған бидай өнімдерін сатуға мүмкіндік береді. Студенттерге білім беру, оларға болашақ арнаулы инженерлік пәндерді меңгеру үшін және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектесу. 1.5. Пәннің негізгі міндеттері: Астық өнімін алу кезіндегі ең маңыздысы сақтау мен дұрыс өңдеу болғандықтан, осы үрдістердің дұрыс жүруін, әр үрдістен кейін қандай өзгеріске ұшырауын және де қасиетін анықтау болып табылады.. 1.6. Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: - Студент астықты жинақтағаннан кейінгі оны тазарта алуы керек; - Студент жинақтаудан кейінгі кездесетін ақаулардан ажыратып, сұрыптай отырып, партияларға бөле білуі керек; - Студент бидай және бидай өнімдерінің сапалығы бойынша зерттей алу керек; - Студент бидай және бидай өнімдерінің сапалығы зерттеуде пайдаланатын жабдықтармен жұмыс істей алуы керек. 2. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары - астықты жинақтаудан кейінгі оларда болатын қоспалардан таныстыру, сұрыптай білу; - бидай және бидай өнімдерінің сынауға дайындау; - бидай және бидай өнімдерінің түрлері мен ерекшеліктерін оқып білу; - бидай құрылымы мен қасиетін оқып білу; - астық түйірлерді кептіретін машиналармен жұмыс істей білу; - кептіру үрдісінің түрлерін, реттілігін меңгеру; 2. Курс форматы және саясаты. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялық телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 4. Баға қою саясаты «Элеваторлы өндірістің және астықты жинағаннан кейінгі өңдеу технологиясы» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критериилер қарастырылады: |Атал|1 |2 |3 | |уы | | | | | | | |ЛК |ЗС |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 модуль. Астық сақтау ерекшеліктері | |1 |Астықты сақтау |Астық партияларын |1 | |1 |4 | | | |сақтау, астық | | | | | | | |қорын сақтаудың | | | | | | | |ерекшеліктері, | | | | | | | |сақтау барысындағы| | | | | | | |технологиялық | | | | | | | |биохимиялық | | | | | | | |қасиеттерінің | | | | | | | |өзгерістері | | | | | |2 |Астықты қабылдау және |Астықты қабылдау |1 | |1 |4 | | |ірі партияны бір |және ірі партияны | | | | | | |қалыпқа келтіру |бір қалыпқа | | | | | | | |келтіру | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | |3-4 |Жылумен кептіру кезінде|Астықтың физикалық|2 | |1 |4 | | |астық түйірлерінің |қасиетінің | | | | | | |физика-химиялық және |өзгеруі, ақуыздық | | | | | | |биохимиялық өзгерісі, |кешендегі | | | | | | |оның салдары |өзгерістер | | | | | |5 |Астықты сақтау |Астықтың сақталу |1 | |1 |4 | | |технологиясы туралы |технологиясы, | | | | | | |жалпы мәліметтер |астық қоймаларының| | | | | | | |жиынтығы | | | | | |2 модуль. Астықты жинақтаудан кейін өңдеу | |6 |Астықты жинақтаудан |Астықты |1 | |1 |4 | | |кейінгі өңдеу |орналастыру және | | | | | | | |қабылдау, партияны| | | | | | | |қалыптастыру, | | | | | | | |қабылдау реттілігі| | | | | |7 |Астықты қабылдау және |Астық кещеніндегі |1 | |1 |4 | | |өңдеудің технологиялық |өндіріс үрдісін | | | | | | |негіздері |ұйымдастыру | | | | | | | |негізінде – сапа | | | | | | | |көрсеткіштері эәне| | | | | | | |қабылдау тәсілі | | | | | |8 |Астықты және тұқымды |Жаңа жинаған астық|1 | |1 |4 | | |тазалау технологиясы |үйіндісінің | | | | | | | |алдын-ала тазалау | | | | | |9-10|Астықтың сапа |Астықтың |2 | |1 |2 | | |көрсеткіштері |балғындығы, | | | | | | | |астықтың және | | | | | | | |тұқымның | | | | | | | |ылғалдылығы | | | | | |3 модуль. Сақтау барысындағы ақаулар | |11 |Астықты жинағаннан |Тазарту |1 | |1 |4 | | |кейінгі пісуі |технологиясының | | | | | | | |барлық этаптары | | | | | |12- |Микроорганизмедердің |Аэробтық, |2 | | |4 | |13 |тіршілік әркеті және |анаэробтық және | | | | | | |олардың дамуына әсер |факультетивтік | | | | | | |ететін факторлар |–анаэробтық | | | | | | | |микроорганизмдер | | | | | |14 |Астық және оның |Астық және оның |1 | |1 |4 | | |өнімдерін сақтау |өнімдерін сақтау | | | | | | |әдістері |әдістеріне жалпы | | | | | | | |түсінік беру. | | | | | |15 |Дәрістерге шолу сабақ | |1 | | |3 | |Зертханалық сабақтарды тақырыптары | |1 |Ұнның әдістеме бойынша | | |2 | | | | |ұнның бақылау сапа | | | | | | | |көрсеткішінің ақтығын | | | | | | | |ФПМ-1 қондырғысы арқылы| | | | | | | |анықтау | | | | | | |2 |Ұндағы дәрумен мөлшері | | |3 | | | | |бойынша ұн сапасын | | | | | | | |анықтау | | | | | | |3 |Ұндағы металломагниттік| | |2 | | | | |қоспаларды анықтау | | | | | | |4 |Ірілігіне қарай ұн | | |3 | | | | |сапасын анықтау | | | | | | |5 |Наубайхана ұнындағы | | |3 | | | | |бидайды ұсақтау | | | | | | | |кезіндегі ұнтақтау | | | | | | | |режимін бақылау | | | | | | |5 |Қатты бидайдың | | |2 | | | | |макарондық қасиетін | | | | | | | |жанама әдіспен анықтау | | | | | | | |Барлығы | |15 |15 |15 |45 | 6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны Пәнді оқу кезінде студенттердің өздік жұмысына, олардың сапасына жоғары талаптар қойылып, олардың мерзімінде орындалуына көп көңіл бөлінеді. Оқу-әдістемелік кешенін құрастырған кезде реферат, курстық жоба, бақылау тапсырмаларының тақырыбы көрсетіледі. СӨЖ жұмыстарын орындауда реферат тақырыптары алдын ала беріліп, оның көлемі 5 беттен көп болмауы керек (тест машинамен басылған). ОСӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс жүргізілетін сабақ солып екіге бөлінеді. Аудиториялық ОСӨЖ диолог түрінде, ал СӨЖ кеңес ретінде жүргізіледі. Әрбір ОСӨЖ сабақтарына қажетті материалдар дайындалып, есептерді бірге шығарады, орындауда көмектеседі. Кесте 4-ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |ОСӨЖ |СӨЖ | | |Аудиторияда |Аудиториядан тыс | | |1 |Дәнді-дақылдарды өңдеу |Жарма сипаттамасы |Жарма ассортименттері | |2 |Дәнді дақылдарды қабылдау |Дәнді дақылдарды кептіру|Дәнді дақылдарды сақтау| |3 |Ұнның химиялық құрамы |Ақ бидай ұныны |Нан өнімдерін сақтау | |4 |Нан өімдерін өндіру |Нан пісіру өндірісіндегі|Нан өнімдерінің шығымы | | |технологиясы |негізгі шикізаттар | | |5 |Дәнді дақылдарды және ұнды|Нанды пісіруге арналған |Сақтау кезінде ұнда | | |алғашқы өңдеу туралы жалпы|шикізатты сақтау және |өтетін процестер | | |мәлімет. |оны өндіріске қосуға | | | | |дайындық | | |6 |Тарының биологиялық |Қара бидайдың ұны |Нан пісіру | | |ерекшелігі | |өндірісіндегі негізгі | | | | |шикізаттар | |7 |Ұн сорттарын пішіндеу және|Ұн өндірудің негіздері |Нан пісіру қасиеттері | | |бақылау | | | |8 |Уытты алғашқы өңдеу туралы|Қантты сақтау |Бидайдың шынылығын | | |жалпы мәлімет. Қант. | |зерттеуді негізгі | | | | |ерекшеліктері | |Сағ |7 |8 |45 | 7.1 Негізгі әдебиеттер 1. Назарова Н.И. «Общая технология пищевых производств», М. «Легкая пищевая промышленность», 2000г, стр.360. 2. Федюкин В.К.. «Основы квалиметрии», М. Информационный издательский дом «Филинъ». 2004г. стр.296. 3. Чеботарев О.Н. «Технология муки, крупы» М. Издательский центр «Март» 2004г. стр. 688. 4. Сапронов А.Р. Технология сахарного производства. / М. Колос, 1999, 495 с. 5. Вобликов Е.М. «Технология хранения зерна» М. Изд-во «Лань». 2003г. стр. 448. 6. Ковальский Л.П. «Общая технология пищевых производств» М.Колос. 1997г. стр. 320. 7. Доценко В.А. «Диетическое питание» М. Изд-во «Олма-пресс». 2002г. стр.352. 8. Василенко И.И. «Оценка качества зерна» М. Агропромиздат. 1987г. стр.208. 9. Виноградова А.А. и др. «Лабораторный практикум по общей технологии пищевых производств» М. Агропромиздат. 1991г. стр. 296. 10. Ауэрман Л.Я. Технология хлебопекарного производства./ СПб: Профессия, 2005, 416 с. 11. Пащенко Л.П., Жаркова И.М. технология хлебобулочных изделий./ М.: Колос, 2006, 389 с. 12. Рихтер М. и др. «Избранные методы исследования крахмала» 7.2 Қосымша әдебиеттер 1. Налеев О.Н. «Технология зерносушения» Изд. Алматинский технологический университет. 2000г. стр.200. 2. Кононенко И.В. и др..«Товароведение пищевых продуктов» Изд-во .М. «Экономика» 1975г. стр.423. 3. Гинзбург А.С.. «Инфракрасная техника в пищевой промышленности». 1992г. стр.408. 4. Стеле Р «Срок годности пищевых продуктов».Изд-во «Профессия» 2006г. стр.480. 5. Алешина Л.М. и др. «Лабораторные работы по технологии продукции общественного питания» М.Экономика. 1987г. стр.321. 6. Медведев Г.М. «Технология макаронного производства» М.Колос 2000г. стр.272. 7. Романов А.С. и др. Экспертиза хлеба и хлебобулочных изделий. / Сиб. Унив. Изд-во, 2005, 278 с. 8. Кузнецова Л.С. технология приготовления мучных кондитерских изделий. М.: Мастерство. Высшая школа, 2001, 320 с. 9. Салина Т.В. Практикум по технологии хлеба, кондитерских и макаронных изделий. / М.: Колос, 2006, 215 с. 10. Н.М. Чечеткина «Товарная экспертиза». Ростов на Дону, Феникс. 2000, 510 с. 11. Журнал «Пищевая промышленность» 12. Журнал «Вестник» СГУ имени Шакарима 13. Нормативные документы 14. Патенты. Интернет
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz