Файл қосу

Отбасы отбасының эволюциясы






                        «Отбасы педагогикасы» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

    «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығына  арналған









               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    СЕМЕЙ
                                    2013


1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013
аға оқытушы Карипбаева Шынар Тоқтарқызы

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика
кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама ¹ 1  04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джанбубекова М.З./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама ¹ 1  «05» 09.2013ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./

3. БЕКІТІЛДІ:
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.




























МАЗМҰНЫ


1                                                                      Жалпы
ережелер....................................................................
...................
2                 Пәнді                 оқытудың                 әдістемелік
нұсқаулықтары.........................................
3                    Курс                    саясаты                     мен
форматы.....................................................................
..
4                                                                    Бағалау
саясаты.....................................................................
......................
5      Пәннің      мазмұны      және      сағаттарды      сабақ       түріне
шағу.............................
6                     ОСӨЖ                     және                      СӨЖ
мазмұны.....................................................................
...
7        Пән        бойынша        оқу         үрдісінің         календарлық
кестесі....................................


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Педагогика  кафедрасының  аға оқытушы Карипбаева Шынар Тоқтарқызы
Кафедра: Педагогика
Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ;  414-аудитория
Ақпараттық  қатынас:  телефон : 44-25-33
Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 418 аудитория
Кредит саны: 3

1.2 Пәннің қысқаша мазмұны:
      Соңғы он  жылдықта  білім  беру  жағдайындағы  әлеуметтік-экономикалық
өзгерістер қоғамның сұраныстарына, талабына сәйес  тез  арада  жылдам  жауап
беруі қажет. Ол үшін  отбасы  педагогикасы  пінін  оқытудың  зор  мәні  бар,
жүйелі  білім  және  іскерлікпен  дағдыны  меңгеруге  бағдар  беру,  болашақ
маманның зерттеу  және  тәжірибелік  міндеттерді  шығармашылықпен,  ғылыммен
техниканың   мәдени   жетістіктерін    дамыта    отырып    өздігінен    және
жауапкершілікпен шешуіне мүмкіндік береді.

1.3 Аталған курстың  мақсаты мен міндеттері:
Курстың мақсаты: болашақ мұғалімдердің  кәсіби  –  педагогикалық  құзырлығын
қалыптастыру.
   -  студенттерді  кәсіби  іс-әрекет   теориясымен   қаруландыру   болашақ
     мұғалімдерді дайындаудың негізі;
   -  болашақ  мұғалімдерде  өзіндік  кәсіби  іс-әрекетінің  жүйелі   түрде
     көрінуін қалыптастыру;
   - болашақ мұғалімдерде тұлғалық, мәнді, кәсіби (гумандық,  педагогикалық
     ойлау, қарым-қатынас жасай білу, педагогикалық әдеп, төзімділік  т.б.)
     сапаларды қалыптастыру;
   - болашақ  мұғалімдердің  теориялық  білімін  тәжірибеде  қолдана  білу,
     іскерлікке    қабілеттілігі    ретінде    түйінді     компетенттілігін
     қалыптастыру;
   - студенттердің өзін-өзі білімін ктеруге, шығармашылықпен ғылыми ізденіс
     жұмысына дайындығын қалыптастыру.


1.5 Курс нәтижесі:
Курстың соңында студент мыналарды білуі  керек:   Курс  базистік,  теориялық
сипатта оқытылады.
    - отбасы педагогикасының негізгі ұғымдарды;
    - отбасы педагогикасы ғылымының негізгі міндеттері мен принцптерін;
    - педагогикалық процестің заңдылықтарымен қағидаларын;
    - мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым – қатынас мәдениетін;
    - теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;

1.6   Курстың   пререквизиттері:    Жалпы    білім    беретін    мектептерің
бағдарламасындағы гуманитарлық  пәндер бойынша білім.

1.7 Пәннің постреквизиттері: педагогика, психология, әлеуметтік  педагогика,
   педагогикалық шеберлік, мектептегі және  балабақшадағы  тәрбие  жұмысының
әдістемесі.


2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

   1- Кесте

|№  |Дәріс тақырыптары                 |Сағат |Семинар тақырыптары        |Сағат |
|   |                                  |саны  |                           |саны  |
|1  |1-тақырып. Отбасымен әлеуметтік   |2     |Тақырып:1Қазiргi қоғамдық  |1     |
|   |жұмыс -ғылым ретінде              |      |даму кезеңiндегi жанұя     |      |
|   |                                  |      |тәрбиесiнiң ерекшелiктерi. |      |
|   |                                  |      |Отбасы– тәрбие факторы.    |      |
|   |                                  |      |Отбасындағы педагогикалық  |      |
|   |                                  |      |процесінің негізгі         |      |
|   |                                  |      |сипаттамалары.             |      |
|2  |2-тақырып.Адам қоғамы тарихындағы |2     |Тақырып:2 Отбасы           |1     |
|   |отбасының эволюциясы.             |      |тәрбиесінің негіздері.     |      |
|3  |3-тақырып.Қазіргі отбасы          |2     |Тақырып:3.Отбасының        |1     |
|   |функциялары.                      |      |педагогикалық процесін     |      |
|   |                                  |      |ұйымдастырудың теориялық   |      |
|   |                                  |      |негiздерi.                 |      |
|4  |4-тақырып.Қазақстан               |2     |Тақырып:4.Отбасы           |1     |
|   |Республикасында                   |      |тәрбиесiнiң құқықтық       |      |
|   |әлеуметтік-экономикалық жағдайын  |      |негізі.                    |      |
|   |тұрақтандырудағы әйелдердің рөлі. |      |                           |      |
|5  |5-тақырып.Отбасылық тәрбиенің     |2     |Тақырып:5.Мектеп пен       |1     |
|   |мәні.                             |      |отбасының әрекеттестiк     |      |
|   |                                  |      |формалары.                 |      |
|6  |6-тақырып. Отбасылық қарым-қатынас|2     |Тақырып:6.Халық            |1     |
|   |педагогикасы.                     |      |педагогикасы тәсiлдерi,    |      |
|   |                                  |      |оларды қазiргi отбасы      |      |
|   |                                  |      |тәрбиесiнде қолдану.       |      |
|7  |7-тақырып. Әлеуметтік қызметкер   |2     |Тақырып:7Отбасының негізгі |1     |
|   |және отбасы.                      |      |қызметтері және            |      |
|   |                                  |      |отбасынадағы тәрбиені      |      |
|   |                                  |      |ұйымдастырудың жолдары..   |      |
|   |                                  |      |                           |      |
|8  |8-тақырып. Студент жастардың      |2     |Тақырып:8.Халықтық         |1     |
|   |неке-отбасы қарым-қатынасын       |      |педагогикадағы отбасындағы |      |
|   |қалыптастыруға дайындаудың        |      |қыз және ер балалар        |      |
|   |негіздері.                        |      |тәрбиесінің ерекшеліктері. |      |
|9  |9-тақырып. Жұбайлардың            |2     |Тақырып9.Отбасындағы       |1     |
|   |келіспеушілігі: себептері мен     |      |тәрбиенің патриоттық және  |      |
|   |алдын-алу.                        |      |азаматтық жүйесі.          |      |
|10 |10-тақырып. Ата-аналардың         |2     |Тақырып10. Қазiргi қоғамдық|1     |
|   |педагогикалық мәдениетінің        |      |даму кезеңiндегi жанұя     |      |
|   |қалыптасуы.                       |      |тәрбиесiнiң ерекшелiктерiн.|      |
|   |                                  |      |Отбасы– тәрбие факторы.    |      |
|   |                                  |      |Отбасындағы педагогикалық  |      |
|   |                                  |      |процесінің негізгі         |      |
|   |                                  |      |сипаттамалары.             |      |
|11 |11-тақырып. Отбасының бос уақытты |2     |Тақырып11.Отбасы           |1     |
|   |дұрыс ұйымдастыруы және оның      |      |тәрбиесінің негіздері.     |      |
|   |функциялары.                      |      |                           |      |
|12 |12-тақырып. Әлеуметтік жұмыс      |2     |Тақырып12. Отбасының       |1     |
|   |тәжірибесіндегі отбасылық кеңес   |      |педагогикалық процесін     |      |
|   |беру.                             |      |ұйымдастырудың теориялық   |      |
|   |                                  |      |негiздерi                  |      |
|13 |13-тақырып. Отбасының әлеуметтік  |2     |Тақырып13.Отбасы           |1     |
|   |мәселелері және түрлері.          |      |тәрбиесiнiң құқықтық       |      |
|   |                                  |      |негізі.                    |      |
|14 |14-тақырып. Отбасының негізгі     |2     |Тақырып 14. Мектеп пен     |1     |
|   |қызметтері және отбасынадағы      |      |отбасының әрекеттестiк     |      |
|   |тәрбиені                          |      |формалары.                 |      |
|   |ұйымдастырудың жолдары.           |      |                           |      |
|15 |15-тақырып.Отбасылық тәрбиедегі   |2     |Тақырып15.Халық            |1     |
|   |этникалық мәдениет құндылықтарға  |      |педагогикасы тәсiлдерi,    |      |
|   |тәрбиелеу.                        |      |оларды қазiргi отбасы      |      |
|   |                                  |      |тәрбиесiнде қолдану.       |      |
|   |Барлығы                           |30    |                           |15    |


3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ

       «Отбасы педагогикасы»  пәні студентке оқу пәні ретінде  педагогикалық
мамандықтар үшін базалық болып саналады.
      Пән бойынша әр аптада тиісті ұпай көрсеткіштерін  жинау  арқылы   курс
соңында қорытындылау, білімді  тексеру  мақсатында  емтихан  алынады.  Пәнге
қатысты берілген тапсырмалар мен   жаттығуларды   уақытында  орындап  отыру,
тексерту қажет.
      Пән бойынша ұсынылған оқу-әдістемелік кешенді пайдалану  арқылы  ОСӨЖ,
СӨЖ  тапсырмаларын    орындауға   мүмкіндіктері   бар.   ПОӘК-де   ұсынылған
әдебиеттермен таныса отырып, қысқа конспект жасап отыру қажет.
      Пән бойынша  емтихан   тест  түрінде  алынады.  Сабақ  барысында  тест
тапсырмаларымен жұмыстар атқарылады.
      Себепсіз  сағат  босатсаңыз  қосымша  шығармашылық   жұмыс   беріледі.
Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі.


4 КУРС  ФОРМАТЫ
      Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. Жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма,  сабаққа  қатысуы,  СӨЖ,  ОСӨЖ
тапсырмаларын,  тиісті  жаттығу  жұмыстарын   орындағаны   жөніндегі    ұпай
жиынтығы,кезеңдік,  қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті   тапсырмалар  сессияның
соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай  жинақтай  алмаған  студент
емтиханға жіберілмейді.  Әрбір тақырыпты өтеу  міндеті , өтілген  материалды
меңгеру деңгейі тест, жатқа
ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны

3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|       |                          |             |Көлемі және|            |         |
|Тапсырм|Тапсырма мазмұны          |Дайындау     |орындау    |Есеп беру   |Тапсыру  |
|а      |                          |формасы      |шарты      |формасы     |мерзімі  |
|№      |                          |             |           |            |         |
|1      |Толық емес жанұялардағы   |Конспект     | 1-2 бет   |жазбаша     |1-апта   |
|       |бала тәрбиесiнiң          |             |           |            |         |
|       |қиыншылықтары.            |             |           |            |         |
|2      | Оқушылардың танымдық     |Сызба        |1 бет      |жазбаша     |3-апта   |
|       |тiлек-қалауларының        |             |           |            |         |
|       |дамуындағы жанұяның орны. |             |           |            |         |
|3      |Жанұя тәрбиесiнiң белгiлi |Әдебиеттер   |           |жазбаша     |4-апта   |
|       |бiр мәселелерi бойынша    |тiзiмi       |           |            |         |
|       |әдебиеттер тiзiмiн        |кесте        |           |            |         |
|       |жасаңыз.                  |             |           |            |         |
|4      |Әдебиет көздерiнен ата-ана|Хроноло      |           |жазбаша     |1-апта   |
|       |мен баланың ара қатынасы  |гиялық кесте |           |            |         |
|       |мәселелерi бойынша        |             |           |            |         |
|       |педагогикалық             |             |           |            |         |
|       |ситуацияларды табыңыз     |             |           |            |         |
|       |(немесе өзiңiз            |             |           |            |         |
|       |құрастырыңыз).            |             |           |            |         |
|5      |Жанұя тәрбиесiнiң         |Ақпарат      |5 бет      |жазбаша     |2-апта   |
|       |мәселелерi бойынша жаңа   |дайындаңыз.  |           |            |         |
|       |педагогикалық басылымдар  |             |           |            |         |
|       |(кiтаптар, мақалалар)     |             |           |            |         |
|       |туралы ақпарат дайындаңыз.|             |           |            |         |
|6      |Ата-аналар жиналысын      |Конспект     |3 бет      |жазбаша     |5-апта   |
|       |өткiзудiң әдiстерi.       |             |           |            |         |
|7      |Жанұяның дәстүрлерiн      |Мақал-мәтелде|4бет       |жазбаша     |2-апта   |
|       |бейнелейтiн               |р тізбесі    |           |            |         |
|       |мақал-мәтелдердi тауып,   |Шығарма      |           |            |         |
|       |жазыңыз; олардың қайсысын |             |           |            |         |
|       |қазiргi жағдайларда       |             |           |            |         |
|       |қолдануға болады, ал      |             |           |            |         |
|       |қайсысын ескiрген деп     |             |           |            |         |
|       |айтуға болады?            |             |           |            |         |

|№     |Тапсырма мазмұны        |              Формасы |  Өтілу       |Ұпай саны  |
|      |                        |                      |мерзімі       |           |
|1     |Халық педагогикасы жайлы|  Таблица жасау       |   Қаңтар     |35         |
|      |жалпы ұғым және әр түрлі|                      |              |           |
|      |көзқарастар.            |                      |              |           |
|2     |Азамат тәрбиесіндегі    |   Конспект           |   Қаңтар     |3          |
|      |халық педагогикасының   |                      |              |           |
|      |рөлі.                   |                      |              |           |
|3     |Немере тәрбиесінде ата  |   Пікір талас        |   Қаңтар     |3          |
|      |мен әженің рөлі.        |                      |              |           |
|4     |Мақал-мәтелдердің       |   Әдістеме жүргізу   |   Ақпан      |3          |
|      |тәрбиелік мәні.         |                      |              |           |
|5     |Бала тәрбиесіндегі      |   Конспект           |    Ақпан     |3          |
|      |халықтық ұстанымдар     |                      |              |           |
|6     |Болашақ мамандарға      |   Конспект           |    Ақпан     |3          |
|      |этнопедагогикалық білім |                      |              |           |
|      |беру технологиясы.      |                      |              |           |
|7     |Сабақты халықтық        |  Әдістеме жүргізу    |    Ақпан     |3          |
|      |педагогикамен           |                      |              |           |
|      |байланыстыру.           |                      |              |           |
|8     |Қазақтың бала тәрбиелеу |   Реферат            |    Наурыз    |3          |
|      |дәстүрі.                |                      |              |           |
|9     |Шешендік сөздердегі     |  Конспект            |    Наурыз    |3          |
|      |адамгаршілік тағылымдар.|                      |              |           |
|10    |Қазақстандағы           |   Реферат            |    Наурыз    |3          |
|      |этнопедагогикалық       |                      |              |           |
|      |ойлардың даму тарихы.   |                      |              |           |
|11    |Ертегілерді сахна арқылы|  Әдістеме жүргізу    |    Наурыз    |3          |
|      |тәрбиеге пайдаланудың   |                      |              |           |
|      |жолдары.                |                      |              |           |
|12    |Мектептегі әдептілік    |   Жоспар құру        |      Сәуір   |3          |
|      |дәстүрлері.             |                      |              |           |
|13    |Этнопедагогиканың ұлттық|   Бақылау сұрақтары  |       Сәуір  |3          |
|      |мәдениетін дамытудағы   |                      |              |           |
|      |алатын орны.            |                      |              |           |
|14    |Тілашар дәстүрі, оны    |   Конспект           |      Сәуір   |3          |
|      |мектептегі және         |                      |              |           |
|      |отбасындағы тәрбие ісіне|                      |              |           |
|      |пайдаланудың            |                      |              |           |
|      |әдістемелері.           |                      |              |           |
|15    |Тұрмыс-салт жырларының  |   Бақылау сұрақтары  |       Сәуір  |3          |
|      |тәрбиелік мәні.         |                      |              |           |
|      | Барлығы                |                      |              |45         |





5 КУРС  САЯСАТЫ

|  Әріп    |Ұпай   |Пайыздық  |Дәстүрлі         |   Бірінші |Студенттердің |
|бойынша   |дың    |баға      |жүйе             |аттестация |жинайтын      |
|баға      |санды  |          |бойынша          |           |ұпайы         |
|жүйесі.   |бала   |          |баға.            |           |              |
|          |ма     |          |                 |           |              |
|          |сы     |          |                 |           |              |
|А         |       |  95-100  | Үздік           |  22-7     |91-93,5       |
|          |4,00   |          |                 |           |              |
|А-        |       |   90-94  | Өте жақсы       |20-21      |86-90         |
|          |3,67   |          |                 |           |              |
|В+        |       |   85-89  |Жақсы            |  18-19    |  81-85       |
|          |3,33   |          |                 |           |              |
|В         |       |    80-84 | Жақсы           |    16-17  |   76-80      |
|          |3,00   |          |                 |           |              |
|В-        |       |     75-79|  Жақсы          |    14-15  |    71-75     |
|          |2,67   |          |                 |           |              |
|С+        |       |     70-74| Қанағаттанарлық |     13    |    66-70     |
|          |2,33   |          |                 |           |              |
|С         |       |     65-69|Қанағаттанарлық  |      12   |    61-65     |
|          |2,00   |          |                 |           |              |
|С-        |       |    60-64 |Қанағаттанарлық  |      11   |     56-60    |
|          |1,67   |          |                 |           |              |
|Д+        |       | 55-59    |    өту ұпайы    |   10      |    51-55     |
|          |1,33   |          |                 |           |              |
|Д         |       | 50-54    |     өту ұпайы   |     9     |      48-50   |
|          |1,00   |          |                 |           |              |
|Ғ         |       |  0-49    |      өту ұпайы  |      8    |       47     |
|          |0,00   |          |                 |           |              |



6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
« Отбасы педагогикасы» пәні бойынша ұпай бөлінісі
                                                                     Кесте 2
|Апта  |Бақылау түрі        |Ұпай жиыны                  |Ескерту           |
|1     |2                   |3                           |4                 |
|      |1-8 апта бойы       |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|      |ОСӨЖ                |30                          |                  |
|3     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |40                          |                  |
|4     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |40                          |                  |
|5     |                    |                            |                  |
|      |ОСӨЖ                |30                          |                  |
|6     |СӨЖ                 |50                          |                  |
|7     |ОСӨЖ                |20                          |                  |
|      |Рубеждік бақылау    |60                          |                  |
|1-8 апта бойынша барлық   |300                         |                  |
|ұпай саны                 |                            |                  |
|      |9-15 апта бойы      |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|11    |ОСӨЖ                |30                          |                  |
|      |СӨЖ                 |40                          |                  |
|12    |                    |                            |                  |
|      |ОСӨЖ                |30                          |                  |
|13    |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |40                          |                  |
|14    |СӨЖ                 |50                          |                  |
|15    |ОСӨЖ                |20                          |                  |
|      |Рубеждік бақылау    |60                          |                  |
|9-15 апта бойынша барлық  |300                         |                  |
|ұпай саны                 |                            |                  |
|Емтихан ұпайы             |400                         |                  |
|Академиялық мерзімге      |1000                        |                  |
|жиынтық ұпай              |                            |                  |


   «Отбасы  педагогикасы»   пәні   бойынша   дәріс   сабағына,   практикалық
сабақтарға, ОСӨЖ, СӨЖ  жұмыстары  арнайы  көрсетілген,  белгіленген  ұпайлар
негізінде бағаланады.  15 аптаға белгіленген сабақ үдерісі   8-15  апталарда
көбейтіліп ұсынылады.

1
апта2
апта3 апта4 
апта5 
апта6 апта7 апта8 апта9 апта10
апта11
апта12
апта13
апта14 апта15
аптаОСӨЖ003003002000030030020СӨЖ000404050000004040500Руб 60060Барлығы025402545301050152540254025100Барлығы270270
7  ӘДЕБИЕТТЕР
1. О. Табылдиев. Қазақ этнопедагогикасы А-2001ж
2. Қоянбаев.Р.М,Ыбыраймжанов.Қ.Т "Жалпы бастауыш білім беру педагогикасы". Түркістан-2005ж
З. З.Ә Әбілова,К.М.Қалиева. Этнопедагогика.А-1999ж 
 4.  Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. А-1992 
5. С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі А-1991
б. К.Б.Жарықбаев. Қазақтың тәлімдік ой-пікір антологиясы А-І994 
7.Б.Адамбаев Шешендік сөздер А-1992
8.С.Қалнев Қазак этнопедагогикасының теориялык негіздері мен тарихы. А 1998 
9. К.Б.Жарыкбаев,С.Қалиев Қазактың халық педагогикасының тарихы.А-І992 ІО.К.Ж.Қожахметов Халыктық педагогиканы  зерттеудің кейбір ғылыми және  теориялык мәселелері. А-1993
1 І.М.Әлімбаев Халық ғажап тәлімгер.А-1994 
І2.Бастауыш мектеп .N14 -2006
13.  Бастауыш мектеп №5 -2006
14.  Бастауыш мектеп №7 -2006
15.  Бастауыш мектеп .№ 8 . 9-2006
16.  Бастауыш мектеп . №1-2007 
1 7. Бастауыш мектеп  №4-2007
18.Қазақстан мектебі  №'5.6-2007.
19.  Қазақстан мектебі  №5-2006.
20.  Тәрбие құралы  №3-2007.
21.  Тәрбие құралы  №5-2006. 
Қосымша караңыздар:
1.   Такырыптық картотекалар -52-53
2    Жүйелілік каталогы -78
Пәндер