Файл қосу
Педагогикалық деонтология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18.19/039-2013 | |«Педагогикалық | | | |деонтология» пәнінің |№ 1-басылым | | |оқу-әдістемелік кешені | | | |(студенттер үшін) | | | «Педагогикалық деонтология» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010200-Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі МАМАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРІ ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1. Құрастырған Құрастырған: ____________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті. «Педагогика» кафедрасының оқытушысы, Карипбаева Ш.Т. «25» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы ережелер 1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер – п.ғ.м., аға оқытушы Карипбаева Шынар Токтаровна. – Байланыс ақпараты – тел. 42-25-33, Таңірбергенов 2 ғимарат, Сабақ өткізу орны – №2,№8,№3 – Пән аты – «Педагогикалық деонтология» – Кредит саны - 2 1.2. Курстың қысқаша мазмұны: «Педагогикалық деонтология» курсының студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы әлеуметтік-гуманитарлық пәндер цикліндегі «Барлық» мамандықтарына арналған. Педагогикалық деонтология -педагогтің кәсіби тәртібі туралы ғылым. Қызметке және қарым-қатынасқа қатысушылардың арасындағы сенімділікке кепіл болатын кәсіби этика. Басқа адамдарға, олардың идеяларына қатысты педагогикалық шыдамдылықты, құзырлылықты, оқу және тәрбие қызметінде қабылданатын шешімдерге моральдік жауаптылықты танытады. 1.3. Курстың мақсаты : Егеменді Қазақстан Республикасының алдында тұрған міндеттер жас буындардың интеллектуалды әлеуетіне, дене және психикалық денсаулығына, әдептілігі мен сыпайылығына ерекше қамқорлық ету жөнінде ойландырады. Бұл тұрғыда ұстаздың басты міндеті – оқушылардың денсаулығы мен жан саулығын сақтап, нығайтуға; табиғатына сай интеллектуалды дамытып, бiлiм сапасын халықаралық дәрежеге жеткiзуге; адамгершiлiкке тәрбиелеуге; тәлiм-тәрбие үдерісін ұлттық негiзде құруға белсенді болу. Осының бәрін іске асыру - ұстаздық қызметтің ең ұлы жүктемесі, ең маңызды ісі, ең киелі парызы, педагогикалық деонтологияның талабы. Пәннің негізгі міндеті 1. Теориялық материалды мазмұндауда ғылым мен білімдендірудің диалектикасының себеп-салдарлық байланыстарын аша отырып, алынған білімнің даму өрісін, әрекет өнімдерін жетілдіруге қажетті жаңашыл көзқарастарды игеруге жағдай жасау; 2. Студенттің кәсіптік құзыреттілігін арттырумен қатар тәрбиелік әлеуетін шыңдау және деонтологиялық санасын қалыптастыру; 3. Теориялық білім ғылыми ізденіс және ұтымды кәсіптік әрекетке жетелейтін ақпарат ретінде ұсынылуы керек, яғни оқытылатын ғылым саласы кәсіби міндет мазмұны мен талаптарын толық қамтуы шарт; 4. Білім беру мазмұнының деонтологиялық құрастырушы бөлігін күшейту; 5. Маманның деонтологиялық даярлығын қалыптастыру үшін білімдендіру үдерісін технологиялық тұрғыдан қамсыздандыру; 6. Деонтологиялық сана тәрбиесіне сәйкес келетін білім беру ортасын құру. «Педагогикалық деонтология» курсы философия, әлеуметтану, психология, және т.б. әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқып білудің алдында оқытылады. Осы пәнмен бірге педагогикалық цикл пәндері қатарындағы «Педагогикалық мамандыққа кіріспе», «Педагогика тарихы», «Мектеп педагогикасы», «Педагогикалық менеджмент» оқытылады. Ал бұл болса, «Педагогикалық деонтология» курсының педагогикалық пәндермен табиғи үйлесуіне мүмкіндік береді.Аталмыш мәселенің аспектілерін зерттейтін ғылымның бірі – педагогикалық деонтология. Ұсынылған оқу құралында ғылымның пайда болу алғышарттары, міндеттері, ұстанымдары, функциялары, зерттеу әдістері мазмұндалған және ұстаздың деонтологиялық даярлығының мәні мен мазмұны, оны қалыптастырудың педагогикалық шарттары анықталған. Педагогикалық деонтология курсын оқу нәтижесінде студент міндетті: а) білімдерді меңгеруге: - деонтология ұғымдары, теориялық және тәжірибелік материал шынайы дамуы мен өз кәсіби қызметін жетілдіру; -Ұлы парыздың жетелеуiмен жұмыс атқару үшiн ұстаз тұлғасының өне бойы кәсiби шеберлiгiне қоса отаншылдық сезiмiне, ұлттық намысқа толы болуы; - Егеменді Қазақстан Республикасының алдында тұрған міндеттер жас буындардың интеллектуалды әлеуетіне, дене және психикалық денсаулығына, әдептілігі мен сыпайылығына ерекше қамқорлық ету; б) біліктіліктерді игеруге: - Педагогикалық деонтология бойынша әлеуметтік әдебиеттерді талдау барысында өздігінен білім алу; - деонтология мәселелері саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстары; Педагогикалық деонтология курсын оқыту студенттердің мынадай тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруы тиіс: - кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерді, соның ішінде педагогикалық ойлау, педагогикалық қарым-қатынас, және т.б.; 1.5. Пәнді оқу барысында студент білу керек: • студенттер дәрістермен семинар сабақтарына толық қатысуы керек. • СОӨЖ тапсырмаларын уақытында өткізіп, қорғау, • семинар сабақтарына, СӨЖ тапсырмаларына үнемі дайындықпен келу, • босатылған сабақтарды дер кезінде қайта қалпына келтіру • курс аяқталғаннан кейін тестілеу емтиханын тапсыру 1.6 Пререквизиттер: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 1.7 Постреквизиттер: Педагогикалық деонтология курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика тарихы, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте 1. |№ |Тақырыптары |Сағаттар | | | |Дәріс |Практика |СОӨЖ |СӨЖ | | | | |лық | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |1-модуль- Педагогикалық деонтология -| | | | | | |ғылым. | | | | | |1 | Деонтология ұғымы |2 |2 |10 |25 | |2 |Педагогикалық деонтологияның пайда |2 |2 | |25 | | |болу алғышарттары | | | | | |3 |Педагогикалық деонтологияның пәні |2 |2 | | | |4 |Педагогикалық деонтология міндеттері,|2 |2 |10 |25 | | |қызметі, және ұстанымдары | | | | | |5 |Педагогикалық деонтологияның басқа |2 |2 |10 | | | |ғылымдармен сабақтастығы | | | | | | |2-модуль. Ұстаздың деонтологиялық | | | |25 | | |даярлығы және оның қалыптасуы | | | | | |6 |Ұстаздың деонтологиялық даярлығының |2 |2 | | | | |мәні мен мағынасы | | | | | |7 | Болашақ ұстаздың деонтологиялық |2 |2 |10 | | | |даярлығының құрылымы | | | | | |8 |Болашақ ұстаздардың деонтологиялық |1 |1 | |25 | | |даярлығын қалыптастыру | | | | | Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары Дәрісті тыңдап, жазуға әдістемлік нұсқау. Мақсаты: студенттерді курс бойынша тиісті теориялық біліммен қаруландыру. Міндеттері: әр тақырыпты меңгеру мақсатымен жүйелі білім беру; пәнге қызығушылығын тудыру және өздігінен жұмыс істей білуге үйрету; Жоғарғы оқу орындарындағы оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы – дәріс болып табылады. Дәріс студенттерге пәнге деген қызығушылығын тудырады. Дәріс – студенттерде өздігінен терең білім алуға ізденіс туғызады. Лекция сабағын тыңдау және жазуға даялық: сабаққа кешікпеңіз; дәріс дәптеріңізді және қаламыңызды ұмытпаңыз; дәріс барысында мәтінді қалмай жазып отыруға талпыныңыз. Семинарлық сабақтың мақсаты: • теориялық материалдарды тереңдетіп зерттеу; • ғылыми мәтіндерді сұрыптау, материалды жалпылау дағдысын қалыптастыру, ойлау сынын дамыту және т.б.; • білімді меңгеруде өзбеттілік, шығармашылық инициатива, шығармашылық қабілеттерін дамыту; • көпшіліктің алдында сөйлеу, пікірін білдіру және өз көзқарасын қорғау дағдысын қалыптастыру. Мақсаты: пән бойынша лекцияда алған білімдерін бекіту, тереңдету және кеңейту. Міндеттері: - Пән бойынша алған теориялық материалдарын тереңдету және жүйелеу; - Библиографиямен өздігінен жұмыс істеу іскерлігін қалыптастыру; - Аудиторияда өз ойын білдіруге, басқаны тыңдай білуге,өз пікірін қорғай білуге және талқылауға қатысуға үйрету. Курс форматы Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден: дәрiстер (Д), практикалық (Пр) сабақтардан, СОӨЖ , СӨЖ тұрады. Тақырыптардың барлығы дәрістік, практикалық сабақтарда берілген, қалғаны өздiгiнен орындалады. Дәрiстiк, практикалық сабақтарды орындау мiндеттi. Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын, өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын, сабақ үстiнде жауап беруiн, аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады. Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады. Студенттердiң бiр-бiрiнен көшiргенi немесе плагиат (дайын тапсырманы көшiру) үшiн оған курс бойынша “қанағаттандырарлықсыз” деген баға қойылады. 2. Курс саясаты. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Оқулық материалдары бойынша өз бетімен практикалық үй жұмыстарын көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялық телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 6. Баға қою саясаты «Педагогикалық деонтология» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады: • Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады: • дәріс сабағы – 0 баллға тең. • Тәжірибелік сабақтың жауабы – 5,6,7 аптада 20 баллмен бағаланады, ал қалған апталарда 15 баллмен бағаланада. • ОСӨЖ бірінші және екінші аттестацияда үш реттен тапсырылады – 10 баллдан. • СӨЖ-де бірінші және екінші аттестацияда үшке бөліп тапсырылады – 25 баллдан. Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады. Кесте 2. |Оқу |Апта |Бар| |сағатының| |лығ| |түрі | |ы | | | |1 |өте жақсы бағасын қою барысында тәлімгер тақырып бойыншы берілген ауысша,| | |жазбаша, тәжірибелік жұмысты толығымен орындаған жағдай ескеріледі; егер | | |нақтылау үшін берілген сұраққа жауап берілмеген жағдайда бір кемшілігі | | |ескеріліп 1-4% алынып койылады | |2 |жақсы бағасы ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс, оның нәтижелері жалпы | | |түрде оқу жоспарына сай, бірақ бір немесе екі өрескел қатесі немесе үш | | |кемшілігі жалпы пайыздан 1 шегеріліп отырылады (дұрыс, бірақ жетілген дәл| | |жауап емес). | |3 |қанағаттанарлық бағасы егер де ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс оның | | |нәтижелері негізінен бағдарламаның талаптарына сай келіп, бірақ 1 өрескел| | |қатесі және 2 кемшілігі болса, немесе 1 өрескел қатесі және 1 өрескел | | |емес қатесі, немесе 2 – 3 өрескел қатесі, немесе 1 өрескел емес және 3 | | |кемшілігі болса, немесе 4 – 5 кемшілігі болса қойылады. | |4 |Негізінен қанағаттанарлықсыз бағасы жұмыстың жоқтығын көрсетеді, және | | |оқушыға оны қайта жасауды ұсынуға болады. | Дәріс тақырыптары: 1 Тақытып. Деонтология ұғымы. (2 сағат. 1-2 апта) Мақсаты: Деонтология ұғымына анықтама беру, түсіндіру. Педагогикалық деонтология мазмұнын және негізгі қызметтерін айқындау. Жоспар: 1. Деонтология ұғымдары 2. Денотология салалары 3. Деонтология салаларының өзіндік ерекше өзгешеліктері мен ортақ белгілері Әдебиеттері: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 2. Тақытып. Педагогикалық деонтологияның пайда болу алғышарттары. (2 сағат. 3-4 апта) Мақсаты: “Педагогикалық” деген сөзбен қоса «педагогикалық деонтология» деген сөз тiркесі мұғалiмнiң қызметiне байланысты парыз ұғымын құрастыратын этикалық ережелер, нормалар, ұстанымдар жиынтығын іске асыру. Жоспар: 1. Этикалық-философиялық алғышарттар. Мораль, этика, деонтология ұғымдарының өзара қатынасы. 2. Әлеуметтік-психологиялық алғышарттар. Әдебиеттері: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 3 Тақытып. Педагогикалық деонтологияның пәні (2 сағат. 5-6 апта) Мақсаты: Педагогикалық деонтология - қарым-қатынас психогигиенасын білім, тәлiм-тәрбие беру мекемелерiнде қолдануды зерттейтін педагог мамандардың әдебі туралы ғылым. Жоспар: 1. Педагогикалық деонтология – ұстаздың кәсіби парыздылығына негізделген мінез-құлқы туралы ғылым. 2. Педагогтың өз-өзімен қарым-қатынасы 3. Ұстаздың оқушылар қауымымен қарым-қатынасы 4. Ұстаздың әріптестерімен қарым-қатынасы 5. Ұстаздың жалпы ұжыммен қарым-қатынас сипаты Әдебиеттері: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 4.Тақытып. Педагогикалық деонтология міндеттері, қызметі, және ұстанымдары. (2 сағат. 7-8 апта) Мақсаты: Мұғалім мен оқушылардың арасындағы нақты рухани, соның ішінде эмоционалды байланыс дұрыс қарым-қатынас Жоспар: 1. Педагогикалық деонтология мүмкіндіктерінің ұстаздың адамгершілігі мен оның кәсіби парызы 2. Педагогикалық деонтологияның негізгі міндеттері 3. Педагогикалық деонтологияның қызметі. 4. Педагогикалық деонтологияның ұстанымдары. 5. Педагогикалық деонтологияның негізгі ұғымдары Әдебиеттері: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 5.Тақытып. Педагогикалық деонтологияның басқа ғылымдармен сабақтастығы. (2 сағат. 9-10 апта) Мақсаты: Педагогикалық деонтология ұстаздың кәсіптік парыздылығына негізделген мінез-құлықы туралы ғылым болғандықтан, «адам-адам» жүйесіндегі барлық ғылымдармен сабақтаста болады: философия, педагогикалық этика, халық педагогикасы, физиология, психология, т.б. Жоспар: 1. Педагогикалық деонтологияның педагогикалық этикамен сабақтастығы 2. Педагогикалық деонтологияның психологиямен сабақтастығы 3. Педагогикалық деонтология физиологиямен сабақтастығы 4. Педагогикалық деонтологияның халық педагогикасымен сабақтастығы Әдебиеттері: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 6.Тақытып. Ұстаздың деонтологиялық даярлығының мәні мен мағынасы. (2 сағат. 11-12 апта) Мақсаты: Болашақ маманның білім, ептілік, дағды, құзырлығымен қатар оның деонтологиялық даярлығын қалыптастыру Жоспар: Ұстаздың деонтологиялық сана-сезімін сипаттайтын жалпы көрсеткіштер Әдебиеттері: 1. 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 7.Тақытып. Болашақ ұстаздың деонтологиялық даярлығының құрылымы. (2 сағат. 13-14 апат) Мақсаты: Ұстаздың кәсіби қызметінің деонтологиялық аспектілері күрделі және көпжақты, олардың өзара сабақтастығы әлеуметтік-психологиялық факторлармен түсіндіріледі. Жоспар: 1. Балаға деген сүйiспеншiлiк. 2. Педагогтың кәсiби парыздылық сана сезімі мен жауапкершілігі 3. Ұстаздың өзiн-өзi әрдайым жетiлдiруге дайындығы 4. Әділдік. 5. Сапалы сөйлеу икемділігі. 6. Ұстаздың деонтологиялық даярлығының тұлғалық компоненті. Әдебиеттері: 1. 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 8.Тақытып. Болашақ ұстаздардың деонтологиялық даярлығын қалыптастыру (1 сағат. 15 апат) Мақсаты: Ұстаздың деонтологиялық даярлығын қалыптастыруды жеке тұлғаның сан қырлы білім алып, тәрбиеленуі тұрғысынан қарастыру. Жоспар: 1. Ұстаздың деонтологиялық дайындығы 2. Жас педагогтардың мемлекеттің, халықтың алдында беретін антының жобасы 3. Болашақ ұстаздың деонтологиялық даярлығын қалыптастырудың әдістері Әдебиеттері: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. Практикалық сабақ: 1 Тақытып. Деонтология ұғымы. (2 сағат. 1-2 апта) Мақсаты: Деонтология ұғымына анықтама беру, түсіндіру. Педагогикалық деонтология мазмұнын және негізгі қызметтерін айқындау. Жоспар: 1. Деонтология ұғымдары 2. Денотология салалары 3. Деонтология салаларының өзіндік ерекше өзгешеліктері мен ортақ белгілері Бақылау сұрақтары: 1. «Деонтология» ұғымы нені білдіреді? 2. Деонтологияның қандай салалары бар? 3. Деонтология салаларының өзіндік ерекше өзгешеліктері мен ортақ белгілері қандай? 4. Сіздің ойыңызша, кәсіптік деонтологияны зерттеу медицина қызметкеріне ме, әлде болашақ ұстазға маңызды ма? Ойыңызды ортаға салыңыз. 5. Уильям Джеймстің: «Алғашқы кезеңде жаңа теория ешбір мағынасыз не қисынсыз болып көрінеді, кейін бұл ойды қабылдай отырып, оның ешбір ерекшелігі жоқтығы айтылады. Ақыр соңында бұрын қарсы пікір білдірген ғалымдар аталмыш теорияны мойындап қана қоймай, оны өздері ашқандарын айтып бағады» деген пікірін деонтология ғылымының пайда болу тарихына жатқызуға бола ма? Көзқарасыңызды дәлелдеңіз. Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 2.Тақытып. Педагогикалық деонтологияның пайда болу алғышарттары. (2 сағат. 3-4 апта) Мақсаты: “Педагогикалық” деген сөзбен қоса «педагогикалық деонтология» деген сөз тiркесі мұғалiмнiң қызметiне байланысты парыз ұғымын құрастыратын этикалық ережелер, нормалар, ұстанымдар жиынтығын іске асыру. Жоспар: 1. Этикалық-философиялық алғышарттар. Мораль, этика, деонтология ұғымдарының өзара қатынасы. Әлеуметтік-психологиялық алғышарттар Бақылау сұрақтары: 1. Ғылымға тән қандай белгілер бар? Ғалымдардың ғылым белгісін анықтау жолдарында қандай айырмашылықтарын білесіз? 2. Неліктен педагогикалық деонтология ғылым деп саналады? Өзіңіздің жауабыңызды ғылымның танымал белгілеріне сүйеніп, түсіндіріп беріңіз. 3. Конфуций, Сократ және Квинтилианның ойынша ұстаздың кәсіби парызы қандай? 4. Я.А.Коменскийдің жасаған ұстаз кодексінің мәні неде? 5. Белгілі ағылшын, француз, швейцар, неміс философтары, ағартушылары, педагогтарының ұстаз тұлғасына қоятын талаптарына көзқарастары қандай? 6. Педагогикалық этика мен деонтологияның дамуына К.Д.Ушинскийдің, П.П.Блонскийдің, Ш.Уәлихановтың, Ы.Алтынсариннің, А.Құнанбаевтың, В.А.Сухомлинскийдің еңбектері елеулі үлестерін қосты. Оның мәні неде? 7. Психогигиенаның басты мақсаты неде? Және психогигиенаның бiр саласы – қарым-қатынас психогигиенасы жөнінде айтып беріңіз. 8. Педагогикалық деонтологиядағы тұлғааралық эмоционалды қарым-қатынас мәселесі жөнінде не білесіз? Қысқаша баяндап беріңіз. 9. Сіздің мамандығыңыз бойынша білім алып жатқан болашақ ұстаздарға қойылатын талаптар қандай? 10. Әл-Фараби жетілген тұлғаны тәрбиелеу үшін қандай қағида ұсынды? Оның мәнісі неде? Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 3 Тақытып. Педагогикалық деонтологияның пәні (2 сағат. 5-6 апта) Мақсаты: Педагогикалық деонтология - қарым-қатынас психогигиенасын білім, тәлiм-тәрбие беру мекемелерiнде қолдануды зерттейтін педагог мамандардың әдебі туралы ғылым. Жоспар: 1. Педагогикалық деонтология – ұстаздың кәсіби парыздылығына негізделген мінез-құлқы туралы ғылым. 2. Педагогтың өз-өзімен қарым-қатынасы 3. Ұстаздың оқушылар қауымымен қарым-қатынасы 4. Ұстаздың әріптестерімен қарым-қатынасы 5. Ұстаздың жалпы ұжыммен қарым-қатынас сипаты Бақылау сұрақтары: 1. Педагогикалық деонтологияның пәні жөнінде баяндап беріңіз. 2. «Педагог және өзі» жүйесіндегі қарым-қатынасқа сипаттама беріңіз. 3. «Педагог-оқушы» жүйесіндегі қарым-қатынастың ерекшелігін ашыңыз. 4. «Педагог-педагог» жүйесінде қалыптасатын қарым-қатынастың басты мәнісін түсіндіріңіз. 5. «Педагог-ұжым» жүйесіндегі өзара қарым-қатынас жөнінде баяндаңыз. 6. Педагогтың кәсіби мінез-құлқының оның өз-өзімен, оқушылармен, әріптестерімен, жалпы ұжыммен қарым-қатынасында қандай сабақтастық бар? Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 4.Тақытып. Педагогикалық деонтология міндеттері, қызметі, және ұстанымдары. (2 сағат. 7-8 апта) Мақсаты: Мұғалім мен оқушылардың арасындағы нақты рухани, соның ішінде эмоционалды байланыс дұрыс қарым-қатынас Жоспар: 1. Педагогикалық деонтология мүмкіндіктерінің ұстаздың адамгершілігі мен оның кәсіби парызы 2. Педагогикалық деонтологияның негізгі міндеттері 3. Педагогикалық деонтологияның қызметі. 4. Педагогикалық деонтологияның ұстанымдары. 5. Педагогикалық деонтологияның негізгі ұғымдары Бақылау сұрақтары: 1. Педагогикалық деонтологияға қатысты ұғымдар жүйесі туралы не білесіздер? 2. Деонтология ғылымы нені зерттейді? 3. Педагогикалық деонтологияның зерттеу пәні қандай? 4. «Парыз» дегеніміз не? 5. Педагогикалық деонтологияның ұстанымдары қандай? 6. Педагогикалық деонтология ұстанымдарының педагогикалық деонтология талаптарынан айырмашылығы неде? 7. «Педагогтың деонтологиялық кредосы» дегенді қалай түсінесіз? Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 5.Тақытып. Педагогикалық деонтологияның басқа ғылымдармен сабақтастығы. (2 сағат. 9-10 апта) Мақсаты: Педагогикалық деонтология ұстаздың кәсіптік парыздылығына негізделген мінез-құлықы туралы ғылым болғандықтан, «адам-адам» жүйесіндегі барлық ғылымдармен сабақтаста болады: философия, педагогикалық этика, халық педагогикасы, физиология, психология, т.б. Жоспар: 1. Педагогикалық деонтологияның педагогикалық этикамен сабақтастығы 2. Педагогикалық деонтологияның психологиямен сабақтастығы 3. Педагогикалық деонтология физиологиямен сабақтастығы 4. Педагогикалық деонтологияның халық педагогикасымен сабақтастығы Бақылау сұрақтары: 1. Педагогикалық деонтология мен философияның сабақтастығы туралы айтыңыз. 2. Педагогикалық деонтология мен этиканың сабақтастығы немен айқындалады? 3. Педагогикалық деонтология мен физиологияның сабақтастығы жөнінде не білесіз? 4. Педагогикалық деонтологияның медицинаға кірігуінің (интеграциясының) перспективасы қандай? 5. Педагогикалық деонтологияның халық педагогикасымен сабақтастығы немен айқындалады? Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 6.Тақытып. Ұстаздың деонтологиялық даярлығының мәні мен мағынасы. (2 сағат. 11-12 апта) Мақсаты: Болашақ маманның білім, ептілік, дағды, құзырлығымен қатар оның деонтологиялық даярлығын қалыптастыру Жоспар: Ұстаздың деонтологиялық сана-сезімін сипаттайтын жалпы көрсеткіштер Бақылау сұрақтары: 1. «Дайындық», «ұстаздық қызметке дайындық», «ұстаздың кәсіби даярлығы» түсініктеріне анықтама беріңіздер. Олардың ұқсастығы мен айырмашылығын ашыңыздар. 2. Психологиялық, педагогикалық әдебиеттерде «ұстаздық қызметке даярлық», «ұстаздың кәсіби даярлығы» түсініктерін қарастыруда қандай көзқарастар бар? 3. «Ұстаздың деонтологиялық даярлығы» ұғымының анықтамасы қандай? 4. «Ұстаздың деонтологиялық өзіндік сана-сезімі» түсінігіне анықтама беріңдер. 5. «Ұстаздың деонтологиялық өзіндік сана-сезімі» және «адамның өзіндік сана-сезімі» түсініктерін салыстырыңыздар. Ұқсастығы, айырмашылығы неде? 6. Ұстаздың деонтологиялық өзіндік сана-сезімінің мазмұны қандай? 7. «Деонтологиялық сенім», «деонтологиялық кредо», «деонтологиялық іс- әрекет» дегеніміз не? Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 7.Тақытып. Болашақ ұстаздың деонтологиялық даярлығының құрылымы. (2 сағат. 13-14 апат) Мақсаты: Ұстаздың кәсіби қызметінің деонтологиялық аспектілері күрделі және көпжақты, олардың өзара сабақтастығы әлеуметтік-психологиялық факторлармен түсіндіріледі. Жоспар: 1. Балаға деген сүйiспеншiлiк. 2. Педагогтың кәсiби парыздылық сана сезімі мен жауапкершілігі 3. Ұстаздың өзiн-өзi әрдайым жетiлдiруге дайындығы 4. Әділдік. 5. Сапалы сөйлеу икемділігі. 6. Ұстаздың деонтологиялық даярлығының тұлғалық компоненті. Бақылау сұрақтары: 1. «Құрылым» ұғымының анықтамасы қандай? Құрылымның үлгіден айырмашылығы неде? 2. Болашақ ұстаздың деонтологиялық даярлығын қалыптастыру үшін қандай қажеттіліктер негізгі болып саналады? 3. Болашақ ұстаздың қарым-қатынасында қажеттіліктер қалай көрінеді? 4. Кәсіби қызмет саласында жоғары нәтижелерге жету үшін қажеттіліктердің ролі қандай? 5. Болашақ ұстазда қарым-қатынас қажеттілігін қанағаттандыруы қандай уәжбен іске асады? Оларды сипаттаңыз. Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 8.Тақытып. Болашақ ұстаздардың деонтологиялық даярлығын қалыптастыру (1 сағат. 15 апат) Мақсаты: Ұстаздың деонтологиялық даярлығын қалыптастыруды жеке тұлғаның сан қырлы білім алып, тәрбиеленуі тұрғысынан қарастыру. Жоспар: 1. Ұстаздың деонтологиялық дайындығы 2. Жас педагогтардың мемлекеттің, халықтың алдында беретін антының жобасы 3. Болашақ ұстаздың деонтологиялық даярлығын қалыптастырудың әдістері Бақылау сұрақтары: 1. Кәсіби қызмет саласында жоғары нәтижелерге жету қажеттілігін қанағаттандыру қандай уәжбен іске асады? Оларға сипаттама беріңіздер. 2. Педагогикалық қызметте көмекші уәждер қандай? Оларды сипаттаңыз. 3. Деонтологиялық даярлығы қалыптасқан ұстазда қандай қызығушылықтар басым болу керек? Оларды сипаттаңыз. 4. Болашақ ұстаздың деонтологиялық даярлық құрылымында эмоциональды- жігерлі компонентін сипаттаңыз. 5. Мазмұнды-операциялық компоненттің құрамына кіретін әрбір құзыреттерді сипаттаңыз. Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. Кесте 4. |Апта |СӨЖ тапсырмаларының кестесі |Ұпай |Формасы | | |Тапсырма мазмұны |саны | | |1 |2 |3 |4 | |2 апта|Педагогикалық деонтология ғылым ретінде |25 |Әдебиеттер | | |Тапсырма: | |тізімін жасау| | |Кітапхананың тақырыптық каталогы мен Интернет | | | | |қорын пайдаланып, пән бойынша библиографиялық | | | | |әдебиеттер тізімін жасаңыз. | | | |4 апта|Ұстаздың кәсіби мінез-құлқының, жүріс тұрысының |25 |Ақпараттық | | |этикалық, деонтологиялық нормалары | |жоба (топқа | | |Тапсырма: Ұстаздың деонтологиялық әлеуетіне | |бөлініп | | |қатысты мақал-мәтелдер дайындаңыз | |буклет | | | | |жасаңыз) | |6 апта|Ұстаздың жеке тұлғасының қалыптасуында |25 |Ақпараттық | | |кәсіби-тұлғалық дамуы мен өзіндік жетілуі . | |жоба (топқа | | |Тапсырма:Қарастырып отырған тақырып бойынша | |бөлініп | | |сөзжұмбақтар жасаңыздар. | |буклет | | | | |жасаңыз) | |9 | Ұстаз туралы. | |Жазбаша | | |Тапсырма:Осы тақырып төңірегінде сандық диктант | | | | |жасаңыз (берілген 10 сөйлемге оқушылар жауап | | | | |береді, егер келісетін болса – 1, келіспейтін | | | | |болса - 0 қояды). | | | |13 |Бала құқықтары туралы конвенция. | |Реферат | | |Тапсырма: Келесі тақырыптар бойынша реферат | |әзірлеу | | |жазыңыздар: | | | | |-«Ұстаздың деонтологиялық даярлық құрылымындағы | | | | |қажеттіліктер және уәждер»; | | | | |-«Ұстаздың деонтологиялық даярлық құрылымындағы | | | | |педагогикалық құндылықтар»; | | | | |-«Ұстаздың деонтологиялық даярлық құрылымындағы | | | | |сезімталдық»; | | | | |-«Ұстаздың деонтологиялық даярлық құрылымындағы | | | | |негізгі компетенция түрлері». | | | Кесте 5 |Апта |СОӨЖ тапсырмаларының кестесі |Ұпай |Формасы | | |Тапсырма мазмұны |саны | | |1 |2 |3 |4 | |2 апта|Тақырыбы- Оқушылардың денсаулығы мен жан |10 |Шығарма-шылық| | |саулығының сабақтағы психологиялық ахуалға | |жоба. (Слайд | | |тәуелділігі . | |жасау) | | |Топқа бөлініп нақты мысалдар ала отырып, қара | | | | |сөздердің құрылымына, ондағы басты ойға талдау | | | | |жасаңыз. | | | | |Мақсаты: Бүгінгі күндегі оқушылардың денсаулық | | | | |күйі.Денсаулықтың психопедагогикасы. Оқушылардың | | | | |психикалық дамуы мен мектептегі білім беру | | | | |процесінің ара қатынасы. Ұстаздың оқушылар | | | | |денсаулығы мен жан саулығына әсері. | | | | |Берілетін тақырыптар: | | | | |Бүгінгі күндегі оқушылардың денсаулық күйі. | | | | |Денсаулықтың психопедагогикасы. | | | | |Оқушылардың психикалық дамуы мен мектептегі білім| | | | |беру процесінің ара қатынасы. | | | | |Ұстаздың оқушылар денсаулығы мен жан саулығына | | | | |әсері. | | | |4 апта|Сабақтағы психологиялық комфорт ұғымы, |10 | | | |мән-мағынасы . | | | | |Мақсаты: Психологиялық ахуал, психологиялық | | | | |комфорт және психологиялық түйіспе түсініктерінің| | | | |мағынасы, олардың бір-бірімен байланысы. | | | | |Сабақтағы дискомфорттың себептері мен | | | | |салдарлары. | | | | |Тапсырма: Болашақ ұстаздың деонтологиялық | | | | |дярлығын қалыптастыруды қандай әдістермен | | | | |жүргізуге болады? Әрқайсысына сипаттама беріңіз. | | | |6-апта|Сабақты психологиялық тұрғыдан қамтамасыз етудің |10 | | | |әдістемесі. | | | | |Мақсаты: Пәндердi оқыту барысында оқушы сезiмiн | | | | |әсерлi бағыттау әдiстемесi, оның түсiнiгі, iске | | | | |асыратын әдiс-тәсiлдер жиынтығы. Сабақтарда | | | | |релаксация сәттерін ұйымдастырудың амалдары. | | | | |Сабақтарда әзiл-оспақ материалды үйлесiмдi | | | | |қолдану. Тіл ұстарта оқыту әдiстемесi. | | | | |Білімділіке дағдыландырудың дәстүрден тыс | | | | |әдiс-тәсiлдерi. Оқуға ынталандыратын амалдар | | | | |жүйесі. | | | | |Тапсырма:«Қалыптастыру», «Болашақ ұстаздың | | | | |деонтологиялық даярлығын қалыптастыру» ұғымдарын | | | | |ашып беріңіз. | | | |10 |Тақырыбы: Ерікті өзіндік реттеуді анықтау |10 |Ақпараттық | |апта |әдістемесі. | |жоба | | |Мақсаты: Нақыл сөздерді талдау арқылы оқу-тәрбие | |(Слайд жасау)| | |процесін жетілдіру білімімен қаруландыру | | | | |Тапсырма: Әртүрлі ақпараттық көздерден (әдебиет, | | | | |оқулықтар, ғылыми-көпшілік әдебиет, мерзімдік | | | | |басылым және т.б.) педагогикалық түйіспенің 7-10 | | | | |жағдаятын тауып жазыңыз. Осы педагогикалық | | | | |жағдаяттарды шешудің үш әдісін табыңыз. Өзіңіз | | | | |осы жағдаяттарға ұшырасаңыз, не істер едіңіз? | | | | |Мұнда ұстаздың бақылаушылық, зеректілік, | | | | |эмпатиялық қабілеттерінің мәні қандай? | | | |12 |Коммуникативтік бақылау деңгейін зерттеуге |10 | | |апта |арналған әдістеме. | | | | |Тапсырма:Кәсіби дайындықты анықтауға арналған | | | | |сауалнама | | | |14 |«Өзін-өзі бағалау». |10 |(Слайд жасау)| |апта |Тапсырма: Осы тақырыпқа компьютерлік презентация | | | | |жасаңыз. | | | Әдебиеттер: 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 11 Медицинская энциклопедия// А.Ф.Билибина, А.А. Грандо және т.б. ред. бойынша – М., 1984. 12 М.А.Гулина Психологическая деонтология. – СПб., 2008. 13 Л.М. Анисимова Социальная деонтология. – Ижевск, 2005. 14 Н.М. Блохин Юридическая деонтология как наука и учебная дисциплина. – Ульяновск, 2004. 15 Жарықбаев Қ., Табылдыев Ә. Әдеп және жантану, Алматы, Қазақстан, 1994. 16 И.П. Фарман Теория познания и философия культуры. – М.: Наука, 1986. 17 Я.Х.Закин, Н.Р. Рашидов Основы научного исследования. – Ташкент: Укитувчи, 1981. 18 А.Х. Маслоу Самоактуализация: ағылшын тілінен аударма. – Мәтіндер. – М., 1982. 19 А.Н. Джуринский История педагогики. – М.: Владос, 2000. 20 Философский словарь// И.Т.Фролов, Г.Н. Кузьменконың ред. бойынша – М.: Советская энциклопедия, 1983. 21 Асылов Ұ., Нұсқанбайұлы Ж. Әдеп: инабаттылық дәрістері (Оқу құралы), Алматы, Рауан, 1998 22 Философия /Жоғары оқу орындары студенттеріне арналған оқу құралы. Авторлар коллективі. Редакциясын басқарған Кішібеков Д., Алматы, Рауан, 1991 23 А.С. Кобликов Основы юридической деонтологии. – СПб., 2008. 24 Н.И. Запорожец Книга для чтения по истории средних веков. – М., 1986. 25 П. Монро История педагогики. – М., 1961 26 Ф.Хофман Мудрость воспитания. Педология. Педагогика. – М., 1979. 27 Г.Е. Жураковский Очерки по истории античной педагогики. – М., 1963. 28 Платон. Сочинения: В 3-х т. – М., 1968. – Т.1. 29 С.М. Каиров История развития системы образования Китая// Образование за рубежом. – 2006. – № 2. – С. 19-28. 30 Аль-Фараби. Социально-этические трактаты. А.-А., 1973. 31 Е.Н. Медынский Братские школы Украины и Белоруссии в XVI-XVII вв. – М, 1984. 32 М.Монтень Опыты. – Л., 1960. – Кн. 3. 33 История педагогики// М.Ф. Шабаеваның ред.бойынша– М., 1981. 34 Дж.Локк Мысли о воспитании и воспитании разума. – М., 1973. 35 И.Г. Песталоцци Избранные педагогические произведения. – М., 1965. 36 А.Дистервег Избранные педагогические произведения. – М., 1975. 37 К.Д. Ушинский Собрание сочинений. – М., 1984. 38 И.М. Козленко Хрестоматия по истории педагогики. – М., 1961. 39 ТәжібаевТ. Баланың психикасының дамуы туралы. //Халық мұғалiмi, 1948, №3 40 Ы.Алтынсарин Мұсылманшалықтың тұтқасы. – Алматы: Қазақстан, 1991. 41 Абай. Қара сөз. Поэмалар, Алма-Ата, ЕЛ, 1992, 62б 42 Ә. Сәтбаев Оқытушы деген кім? // Таң, 1925. - №1. 43 Б.П. Зязин Профессиональное самовоспитание педагога. – А.-А., 1988. 44 А.С. Макаренко Сочинения: В 5 т. – М., 1951. – Т.5. 45 В.А. Сухомлинский Избранные произведения: В 5 т. – Киев, 1979. – Т.2. 46 Н.Н.Никитина, Н.В. Кислинская Введение в педагогическую деятельность: теория и практика. – М.: Академия, 2004. 47 К.М. Левитан Основы педагогической деонтологии. - Екатеринбург, 2002. 48 Жутикова Н.В., Учителю о практике психологической помощи. Книга для учителя. М.,1988. С.74
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz