Файл қосу

Мектепке дейінгі ұйымның басқару әдістемесі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ       МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ      |
|атындағы  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                        |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                   |ПОӘК                    |
|                         |                       |042-16.31.45/01-2014    |
|«Мектепке дейінгі        |№2 басылым             |                        |
|тәрбиені ұйымдастыру және|11.09.2014ж.,          |                        |
|басқару» пәнінен         |05.09.2013ж. №1 басылым|                        |
|оқытушыларға арналған    |орнына                 |                        |
|пәннің жұмыс оқу         |                       |                        |
|бағдарламасы             |                       |                        |





























            "МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕНІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ БАСҚАРУ"
                                ПӘНІ БОЙЫНША
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»
                   мамандығының 3 курс студенттеріне үшін

              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ










































                                    Семей


                                    2014




|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж   |10 беттің 2-сі           |


1  ӨҢДЕЛДІ
Құрастырушы__________ Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
“Педагогикалық психология” кафедрасының аға оқытушысы Адильжанова К.С.
                                                         «25» маусым  2014
ж.

2   ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында
 Хаттама №1  «03» қыркүйек  2014   жыл

Кафедра меңгерушісі: _____ Г.К.Джумажанова

2.2. Педагогикалық факультеттің  оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №1  «05» қыркүйек  2014 жыл

Төрайымы _______ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.

3  БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №1  «11»  2014  жыл

ОӘК төрағасы _______саясат. ғ.д. Искакова Г.К.

4  №1 Баспа орнына 05.09.2013ж.




























|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж   |12 беттің 3-сі           |


                                   Мазмұны




1. Қолданыс аясы                                                   4
2. Нормативті сілтемелер                                                4
3. Жалпы ережелер                                                       4
4. Оқу пәндерінің мазмұны (модулдер)                                    6
5.    Студенттердің    өздік    жұмысы     үшін     тақырыптар     тізімдері
7
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                                    8
7. Оқу-әдістемелік әдебиет картасымен қамтамасыздандыру                 10
8. Әдебиеттер                                                      12












































































      |ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж   |12 беттің 4-сі           |




1  ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
             «Психологиялық ғылым мәселесі бойынша ғылыми зерттеулерді
ұйымдастыру» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010300 - «Педагогика және
психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс
мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы
студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу -
әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.

2  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
 «Психологиялық ғылым мәселесі бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру»
пәнінен оқу - әдістемелік кешені  төмендегі құжаттардағы барлық талаптар
мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп
құрастырылған:
 -
-    5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығы  бойынша  типтік  оқу
жоспары
- СТУ  042-МУ-4-2013    университет  стандарты  «Өңдеуге  жалпы  талап  және
пәннің оқу-әдістемелік кешенін безендендіру».
-ҚП 042-1.01-2013 «пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен  құрылымына»
құжаттық процедура

3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ
3.1          Қазақстан Республикасында жоғары педагогикалық  білім  беру
стандартына сәйкес "педагогика және психология" мамандығығының, педагог-
психолог біліктілігін алған бітіруші білім беру үдерісінде психологиялық
жағдайға бағытталған,білім алушылардың  жеке  тұлғалық  және  әлеуметтік
дамуын  кәсіби  іс-әрекетті  жүзеге  асыру  керек.  Концепцияда  қазіргі
мұғалім  -  ол  рухани  қамтыған,  шығармашыл  кәсіби  дағдыларды  жетік
меңгерген және үнемі ізденісте болуы керек.  Дегенмен  болашақ  маманның
кәсіби даярлығы жоғары оқу орнындағы   барлық  оқу  жылдарында  мақсатты
бағытта жүзеге асырылуы қажет. Әр оқу жылы нақты  мақсатқа  бағытталады.
Осы мақсаттың дұрыс  жүзеге  асырылуы  әр  оқу  пәнінің,  сонымен  қатар
психологиялық  -  педагогикалық  пәндер  кешенінің  болашақ   мамандарды
кәсіби  даярлаудағы  мүмкіндіктерін  дұрыс  қолдануға  байланысты.  Жеке
тұлғаның  жалпы  мәдениетін  қалыптастыруға,  білім  беру  мекемелерінде
әлеуметтік  сфераның  үйлесімділігіне  икемделуге,   білім   алушылардың
психологиялық мәдениетін қалыптастыру шараларын жүзеге асыру керек.
       Заманәуи педагог-психолог кәсіби даярлық жүйесінде «Психологиялық
ғылым мәселесі бойынша ғылыми зерттеулерді  ұйымдастыру»   пәні  базалық
пән  ретінде  қарастырылады,  онда  басқа  оқу   курстарын   үйреніп-оқу
үдерісіне  өте  қажетті  білімдер  беріледі.  Оқу  курсы   студенттердің
біліміне  кәсіби  іс-әрекетке  болашақ  субъект  ретінде  білімге  деген
қажеттілікті ынталандыруға, өзіндік тәрбиелеуге  және  өзіндік  жетілуге
және   мамандардың   жалпы   және   кәсіби   психологиялық    мәдениетін
қалыптастыруға бағытталған.
       «Психологиялық  ғылым  мәселесі   бойынша   ғылыми   зерттеулерді
ұйымдастыру»  оқу  курсы  айқын  интегративті  және  қолданбалы  бағытқа
ие.Оның негізіне  эмпирикалық  психология  туралы  заманәуи  көзқарастар
қарастырылған, психологиялық зерттеудің теориясы мен практикасын кейінгі
жетістіктері ескерілген. «Психологиялық ғылым  мәселесі  бойынша  ғылыми
зерттеулерді ұйымдастыру» курсы білім алушыларды  курстық  жұмысты  және
біліктілік  жұмыс   қорытындыларын,   студенттердің   өзбетінше   ғылыми
жұмыстарын даярлауда тікелей практикалық мәнге ие.
      «Психологиялық  ғылым   мәселесі   бойынша   ғылыми   зерттеулерді
ұйымдастыру»  курсы  зерттеу-ізденіс  ойларын  қалыптастыруға  қабілетті
тұлғалық-даму жүктемесіне ие. Курсты оқу барсыныда студенттер психология
мәселелері  бойынша  зерттеуді  өзбетінше   ұйымдастырудың   практикалық
дағдыларын алады.
|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж   |12 беттің 5-сі           |


3.2 Пәнді оқыту мақсаты:
     Мектепке  дейінгі  мекеме  мамандарын   даярлауда   «Мектепке   дейінгі
тәрбиені ұйымдастыру және басқару » пәнінің маңызы  зор.  «Мектепке  дейінгі
тәрбиені  ұйымдастыру  және  басқару   »   бағдарламасы   мектепке   дейінгі
балалардың тәрбиесінің, балабақшаның дамуы  туралы классикалық және  отандық
ғылыми еңбектер мен  тұжырымдар  басшылыққа   алынып  жасалынды.  Студенттер
мектепке дейінгі тәрбие мәселесі  туралы теориялық білімді меңгереді.
        Мектепке   дейінгі    тәрбиені   ұйымдастыру   және   басқару   пәні
студенттердің педагогикалық білімдері мен шеберліктерінің тереңдеуіне  алдын
ала  қор  жасайды,  студенттерге  қазіргі  педагогика  ғылымының   теориялық
негізін бере отырып, іс жүзінде қолдану жағдайын қарастырады.
       Қайта   құру   сай   дүниежүзілік   педагогикалық   ақыл-ойдың   озық
тәжірибелерін,  жаңа  ұғымдар  мен  терминдерді  пайдалана   отырып   тарихи
сабақтастықты сақтауға көңіл бөледі.

 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
 • мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырудың тиімді жолдарымен таныстыру;
 • басқару мен басшылық жасаудың әдістемесін үйрету;
 •  әдіскердің  тәрбиешілер  білімін  көтерудегі  міндеттерімен   таныстыру,
   олардың мамандығына деген қызығушылығына тәрбиелеу;
 • мектепке дейінгі маман кадрларының  білімі  мен  біліктілігін  көтерудегі
   әдістемелік жұмыс формаларымен таныстырып, дүниетанымын қалыптастыру;
 • мектепке  дейінгі  тәрбие  бағдарламалар  бойынша  балалардың  оқу-тәрбие
   жұмысына басшылық жасау,  ұйымдастыру  түрлерін  меңгертіп,  шығармашылық
   қабілетін арттыру;
 •  ғылыми-теориялық  білімін  жетілдіріп  оны   практикада   қолдана   білу
   дағдыларын , кәсіби құзырлығын дамыту;
 • оқытудың жаңа технологияларымен таныстырып оларды мектеп алды  дайындауда
   қолданудың дидактикалық негіздерін меңгерту.




 3.4 Оқытудың  нәтижесі:
 Студенттер курсты оқу нәтижесінде білу керек
 Білуі:
    - мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің міндеттері  мен  оларға  қойылатын
      талаптар;
    - педагогикалық кеңесті өткізу әдістемесін;
    - семинар, семинар-практикумды өткізу жолдарын;
    - әдістемелік жұмыстардың жаңа формаларын;
    - топ сыныптың жұмыс жоспарын, бағдарлама, оқу-әдістемелік кешендерін;
    - ата-анамен жұмыс формаларын білуі керек;
    - педагогикалық ұжымды басқара білуі;
    - оқу тәрбие үрдісіне басшылық, бақылау жасай білуі;
    - педагогикалық үрдістерді талдай білуі;
    - метепке дейінгі мекеменің жұмыстарын жоспарлай білуі.
 Игеруі керек:
-     Кәсіби психологиялық курста алған білімді сапалы  бағалау;
 - Кәсіби психология ғылымының даму және қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін;


|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж   |12 беттің 6-сі           |

-     Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке
   оқытылуын игерту.
Меңгеруі керек:
 - Оқытудың жаңа технологияларымен таныстырып оларды мектеп алды  дайындауда
   қолданудың дидактикалық негіздерін меңгерту.
   Түсінуі керек:
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару негізін түсіну;
   Көрсете алу:
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару даму сатысын көрсету:
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқарудың кәсіби этикалық
   түсініктемесін көрсете білу;


Түсінуі керек:
 -  Ғылыми-теориялық  білімін  жетілдіріп  оны   практикада   қолдана   білу
   дағдыларын , кәсіби құзырлығын дамыту;
Иемдену керек:
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және  басқару  фундаментальды  пән
   ретінде;
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және  басқару  мәселелері  бойынша
   отандық және шетелдік   зерттеуші ғалымдарының еңбектеріндегі   теориялық
   және қолданбалы  зерттеулер  нәтижелерін,   оның  негізгі  түсініктерімен
   категорияларын, механизмдерін;
Практикалық іскерлік пен дағдыларды меңгеру:
 - Оқыту, тәрбие және ұстаз психологиясының проблемаларын, шешу  жолдарын  ,
   принциптері мен заңдылықтарын;
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару ғылымының  даму  және
   қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін.


3.5 Курстың пререквизиты:
Жалпы  білім  беретін  мектептерің  бағдарламасындағы  гуманитарлық   пәндер
бойынша білім.
3.6 Курстың постреквизиты:
Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару курсын  оқыту  негізінде
білім мен  дағдысын  қалыптастыра  отырып   педагогика  ,  тәрбие  жұмысының
әдістемесі, әлеуметтік педагогика  және  басқада  педагогикалық  циклдардағы
пәндерді меңгеру.



3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

|Курс                     |Семестр                  |Кредиттер                |


4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ


|Тақырыптардың атауы және оның мазмұны                          |Сағат саны  |
|Дәрістік сабақтар                                                           |
|Модуль 1                                                       |4           |
|Тапсырмалар және мектепке дейінгі тәрбиенің ұйымдастырылу      |            |
|принциптері                                                    |            |
|Балабақшалар және оларды ұйымдастыру                           |            |
|Мектепке дейінгі ұйымдардың қаржылық жүйесі                    |2           |
|Меңгеруші – мектепке дейінгі ұйымдастырудың негізгі жетекшісі  |2           |
|Әдіскер – мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық ұжымды       |2           |
|ұйымдастырушы                                                  |            |
|Модуль 2                                                       |4           |
|Мектепке дейінгі ұйымның басқару әдістемесі                    |            |
|Мектепке дейінгі ұйымның жоспарлау жұмысы                      |            |
|Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің жұмыс формасы             |2           |
|Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие жұмысының педагогикалық   |2           |
|және бақылау анализы                                           |            |
|Модуль 3                                                       |6           |
|Педагогикалық кеңестің ұйымдастырылуы                          |            |
|Семинардың ұйымдастырылуы,практикумдық-семинарлық              |            |
|Кеңесті жүргізудің әдістемесі                                  |            |
|Ойын іс-әрекетіндегі басшылық                                  |2           |
|Оқу іс-әрекетіне талдау жүргізу                                |2           |
|Еңбек іс-әрекетіне басшылық                                    |2           |
|Практикалық (семинар) сабақтары                                             |
|Модуль 1                                                       |2           |
|Тапсырмалар және мектепке дейінгі тәрбиенің ұйымдастырылу      |            |
|принциптері                                                    |            |
|Балабақшалар және оларды ұйымдастыру                           |            |
|Мектепке дейінгі ұйымдардың қаржылық жүйесі                    |1           |
|Меңгеруші – мектепке дейінгі ұйымдастырудың негізгі жетекшісі  |1           |
|Әдіскер – мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық ұжымды       |1           |
|ұйымдастырушы                                                  |            |
|Модуль 2                                                       |2           |
|Мектепке дейінгі ұйымның басқару әдістемесі                    |            |
|Мектепке дейінгі ұйымның жоспарлау жұмысы                      |            |
|Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің жұмыс формасы             |1           |
|Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие жұмысының педагогикалық   |1           |
|және бақылау анализы                                           |            |
|Модуль 3                                                       |3           |
|Педагогикалық кеңестің ұйымдастырылуы                          |            |
|Семинардың ұйымдастырылуы,практикумдық-семинарлық              |            |
|Кеңесті жүргізудің әдістемесі                                  |            |
|Ойын іс-әрекетіндегі басшылық                                  |1           |
|Оқу іс-әрекетіне талдау жүргізу                                |1           |
|Еңбек іс-әрекетіне басшылық                                    |1           |
|Зертханалық сабақтар                                           |-           |


5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ ҮШІН ТАҚЫРЫП ТІЗІМДЕРІ
5.1  Қазіргі қоғамдағы тәрбиешінің рөлі.
5.2  Тәрбиешінің оқу-таным әрекетін ұйымдастыру шеберлігі
5.3  Тәрбиешінің сөйлеу мәдениеті
5.4  Педагогикалық этикет.
5.5  Отбасы және балабақша арасындағы байланыс
5.6 Мектеп жасына дейінгі диагностикалау әдістемелері
5.7 Әдіскер – мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық ұжымды ұйымдастырушы
5.8 Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие жұмысының педагогикалық және
   бақылау анализы
5.9 Меңгеруші – мектепке дейінгі ұйымдастырудың негізгі жетекшісі

5.10 Педагогикалық кеңестің ұйымдастырылуы







































      |ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж   |12 беттің 9-сі           |


6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА



   |Тақырыптар                          |Көрнекті    |Өздік жұмыс       |Бақылау|
|                                    |материалдар |тапысрмалары      |формасы|
|Дәріс            |Тәжірибелік      |            |                  |       |
|сабақтың         |сабақтың         |            |                  |       |
|1                |2                |3           |4                 |5      |
|Тапсырмалар және |Тапсырмалар және |Курс        |Тапсырмалар және  |Ауызша |
|мектепке дейінгі |мектепке дейінгі |бағдарламасы|мектепке дейінгі  |сұрау, |
|тәрбиенің        |тәрбиенің        |, слайдтар, |тәрбиенің         |жазбаша|
|ұйымдастырылу    |ұйымдастырылу    |сызбалар,   |ұйымдастырылу     |сұрау  |
|принциптері      |принциптері      |тесттер     |принциптері       |       |
| Балабақшалар    | Балабақшалар    |Курс        | Балабақшалар және|Эссе   |
|және оларды      |және оларды      |бағдарламасы|оларды            |       |
|ұйымддастыру     |ұйымддастыру     |, слайдтар, |ұйымддастыру      |       |
|                 |                 |сызбалар,   |                  |       |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |Курс        |Мектепке дейінгі  |Ауызша |
|ұйымдардың       |ұйымдардың       |бағдарламасы|ұйымдардың        |сұрау, |
|қаржылық жүйесі  |қаржылық жүйесі  |, слайдтар, |қаржылық жүйесі   |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Меңгеруші –      |Меңгеруші –      |Курс        |Меңгеруші –       |Ауызша |
|мектепке дейінгі |мектепке дейінгі |бағдарламасы|мектепке дейінгі  |сұрау, |
|ұйымдастырудың   |ұйымдастырудың   |, слайдтар, |ұйымдастырудың    |жазбаша|
|негізгі жетекшісі|негізгі жетекшісі|сызбалар,   |негізгі жетекшісі |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|                 |                 |            |                  |       |
|Әдіскер –        |Әдіскер –        |Курс        |Әдіскер – мектепке|Ауызша |
|мектепке дейінгі |мектепке дейінгі |бағдарламасы|дейінгі ұйымдағы  |сұрау, |
|ұйымдағы         |ұйымдағы         |, слайдтар, |педагогикалық     |жазбаша|
|педагогикалық    |педагогикалық    |сызбалар,   |ұжымды            |сұрау  |
|ұжымды           |ұжымды           |тесттер     |ұйымдастырушы     |       |
|ұйымдастырушы    |ұйымдастырушы    |            |                  |       |
|Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |Курс        |Мектепке дейінгі  |Ауызша |
|ұйымның басқару  |ұйымның басқару  |бағдарламасы|ұйымның басқару   |сұрау, |
|әдістемесі       |әдістемесі       |, слайдтар, |әдістемесі        |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |Курс        |Мектепке дейінгі  |Ауызша |
|ұйымның жоспарлау|ұйымның жоспарлау|бағдарламасы|ұйымның жоспарлау |сұрау, |
|жұмысы           |жұмысы           |, слайдтар, |жұмысы            |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|                 |                 |Курс        |                  |Ауызша |
|Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |бағдарламасы|Мектепке дейінгі  |сұрау, |
|ұйымдағы         |ұйымдағы         |, слайдтар, |ұйымдағы          |жазбаша|
|әдіскердің жұмыс |әдіскердің жұмыс |сызбалар,   |әдіскердің жұмыс  |сұрау  |
|формасы          |формасы          |тесттер     |формасы           |       |
|Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі |Курс        |Мектепке дейінгі  |Ауызша |
|ұйымдағы         |ұйымдағы         |бағдарламасы|ұйымдағы          |сұрау, |
|оқу-тәрбие       |оқу-тәрбие       |, слайдтар, |оқу-тәрбие        |жазбаша|
|жұмысының        |жұмысының        |сызбалар,   |жұмысының         |сұрау  |
|педагогикалық    |педагогикалық    |тесттер     |педагогикалық және|       |
|және бақылау     |және бақылау     |            |бақылау анализы   |       |
|анализы          |анализы          |            |                  |       |
|Педагогикалық    |Педагогикалық    |Курс        |Педагогикалық     |Ауызша |
|советтің         |советтің         |бағдарламасы|советтің          |сұрау, |
|ұйымдастырылуы   |ұйымдастырылуы   |, слайдтар, |ұйымдастырылуы    |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Семинардың       |Семинардың       |Курс        |Семинардың        |Ауызша |
|ұйымдастырылуы,пр|ұйымдастырылуы,пр|бағдарламасы|ұйымдастырылуы,пра|сұрау, |
|актикумдық-семина|актикумдық-семина|, слайдтар, |ктикумдық-семинарл|жазбаша|
|рлық             |рлық             |сызбалар,   |ық                |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Кеңесті          |Кеңесті          |Курс        |Кеңесті жүргізудің|Ауызша |
|жүргізудің       |жүргізудің       |бағдарламасы|әдістемесі        |сұрау, |
|әдістемесі       |әдістемесі       |, слайдтар, |                  |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Ойын             |Ойын             |Курс        |Ойын              |Ауызша |
|іс-әрекетіндегі  |іс-әрекетіндегі  |бағдарламасы|іс-әрекетіндегі   |сұрау, |
|басшылық         |басшылық         |, слайдтар, |басшылық          |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Оқу іс-әрекетіне |Оқу іс-әрекетіне |Курс        |Оқу іс-әрекетіне  |Ауызша |
|талдау жүргізу   |талдау жүргізу   |бағдарламасы|талдау жүргізу    |сұрау, |
|                 |                 |, слайдтар, |                  |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |
|Еңбек            |Еңбек            |Курс        |Еңбек іс-әрекетіне|Ауызша |
|іс-әрекетіне     |іс-әрекетіне     |бағдарламасы|басшылық          |сұрау, |
|басшылық         |басшылық         |, слайдтар, |                  |жазбаша|
|                 |                 |сызбалар,   |                  |сұрау  |
|                 |                 |тесттер     |                  |       |




















|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж   |12 беттің 11-сі          |

7 СТУДЕНТТЕРДІ ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  ӘДЕБИЕТТЕРМЕН  ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
КАРТАСЫ

|Оқулық және оқу-әдiстемелiк           |Кiтапханадағы|Студенттер|Қамтылу     |
|құралдарыны» атауы.                   |саны         |саны      |пайызы, %   |
|1.ҚРБілім туралы Заңы.                |3            |8         |20          |
|2.Концепция предшкольного             |             |          |            |
|оброзования.А:1999г                   |             |          |            |
|1.Материалы по организации            |2            |8         |20          |
|функционирования дошкольных           |             |          |            |
|учереждений.М1991г                    |             |          |            |
|1.Васильева А.И. и др. Старший        |5            |8         |20          |
|воспитатель детского сада. 1990 г.    |             |          |            |
|Методист детского сада./ Буре Р.С.-   |2            |8         |20          |
|М.;АПО,1994-76с.                      |             |          |            |
|1.Анохина.Т. Педогогический совет: как|2            |8         |20          |
|сделать эту форму работы              |             |          |            |
|действенной?// -1991.-№1 С.25-32.     |             |          |            |
|Белая.К.Ю. Методическая работа в      |5            |8         |20          |
|дошкольном учереждении.-М 1991 г.     |             |          |            |
|.Анохина.Т. Педогогический совет: как |2            |8         |20          |
|сделать эту форму работы              |             |          |            |
|действенной?// -1991.-№1 С.25-32.     |             |          |            |
|Андреева В., Стеркина Р. Проблемы     |5            |8         |20          |
|обновления системы дошкольного        |             |          |            |
|образование на современном этапе/     |             |          |            |
|Дошкольное воспитание- 1991 №4.       |             |          |            |
|С33-37.                               |             |          |            |
|1.«Тәй-тәй» бағдарламасы.             |1            |8         |20          |
|2.«Балбөбек» бағдарламасы.            |             |          |            |
|3.5-6 жастағы балаларды мектеп алды   |             |          |            |
|даярлық бағдарламасы                  |             |          |            |
|Әдебиеттер:                           |2            |8         |20          |
|Материалы по организиции              |             |          |            |
|функционирования дошкольных           |             |          |            |
|учереждении.- М1991 г.на современном  |             |          |            |
|этапе/ Дошкольное воспитание- 1991 №4.|             |          |            |
|Әдебиеттер:                           |3            |8         |20          |
|Мальшакова В., Коинова Н. Поиск новых |             |          |            |
|подходов/ дошкольное воспитание- 1990 |             |          |            |
|№11 С 36-38                           |             |          |            |
|Мальшакова В., Коинова Н. Поиск новых |1            |8         |20          |
|подходов/ дошкольное воспитание- 1990 |             |          |            |
|№11 С 36-38.                          |             |          |            |
|Михайленко Н.Я., Караткова Н.А.       |3            |8         |20          |
|Ориентиры и требования к обновлению   |             |          |            |
|содержания дошкольного образование..  |             |          |            |
|Методы рекомендации – М 1991 г.       |             |          |            |


   |ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж   |12 беттің 12-сі          |



8   Әдебиеттер тізімі
8.1 Негізгі әдебиеттер:

  8.1.1 ҚР Білім туралы Заңы // Егемен Қазақстан 1999 ж.
  8.1.2 Концепция предшкольного образования.-А-1999 г.
  8.1.3 «Балбобек» бағдарламасы А 1999 ж.
  8.1.4 Методист детского сада // Бурк Р.С. – М 1994 г.
  8.1.5 Организация работы методиста детского сада . Спецкурс. М1994 г.
  8.1.6 «Тәй-тәй» бағдарламасы
  8.1.7 Программа развития и  воспитания  дошкольников  в  детском  саду  и
       семье.
            – А1997 г.
  8.1.8 5-6 жастағы балаларды мектеп алды дайындық бағдарламасы. Семей 1999
  ж.
  8.1.9 Андреева В., Стеркина Р. Проблемы  обновления  системы  дошкольного
       образования на современном этапе // Дошкольное воспитание – 1991 №4 С
       33-37
  8.1.10 Анохина Т. Педагогический совет:  как  сделать  эту  форму  работы
        действительной? // Дошкльное воспитания – 1991- №1 С 25-32
  8.1.11 Атватер.И.  Я вас слушаю... Советы  руководителью,  как  правильно
        слушать собеседника. М.; 1988г.
  8.1.12 Белая К.Ю. Методическая  работа  в  дошкольном  учереждении.-  М.;
  1991г
  8.1.13  Бондоренко  А.К.,  Поздняк  Л.В.,  Шкатулла  В.И   .   Заведующий
        дошкольным учереждением. М., 1994г.
  8.1.14  Васильева.  А.И.  и.  др.  Старшый  воспитатель  детского   сада.
  М.,1990г.
  8.1.15 Кореева.В. Методическая работа с воспитателями по  формираванию  у
        детей эстетического воспитания.//  Дошкольное  воспитание,-1990.№10-
        С25-27.
  8.1.16 Лешли. Д. Работать с мальинкими  детьми  поощрять  их  развитие  и
        решать проблемы//Пер с англ.-М.,1991.
  8.1.17  Мальшакова.В.,  Коинова.Н.  Поиск  новх  подходов  //  Дошкольное
        воспитание.-1990.-№11.С.36-38.
  8.1.18 Материалы по организации функционирования дошкольных учереждений.-
        М.,1991г.
  8.1.19  Михайленко  Н.Я.,  Короткова.Н.  А.  Ориентиры  и  требования   к
        обновлению содержания дошкольного оброзавания: Методы рекомендации.-
        1991г.
  8.1.20 Новое педогогическое мышление// Под. Ред  А.В.  Петровского.,  М.,
  1998г.


Пәндер