Файл қосу
Өлең талдаудың ерекшеліктері
| | | | |Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі | |Семей мемлекеттік педагогикалық институты | |Қазақ филологиясы факультеті | |Қазақ әдебиеті кафедрасы | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Қашықтықтан оқыту факультетінің | |3 курс студенттеріне | |ӨЛЕҢ ӨРІМІ пәнінен оқу силлабусы. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Семей – 2012 | | | | | | | |1.ҚҰРАСТЫРҒАН: | |Құрмамбаева Қ.С., Семей мемлекеттік педагогикалық институтының | |қазақ әдебиеті кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. | | | | | |2.ТАЛҚЫЛАНДЫ | |Семей мемлекеттік педагогикалық институтының қазақ әдебиеті кафедрасының | |мәжілісінде бекітілді: | |«___» ____ 2012 ж., хаттама № ____ | | | |Кафедра меңгерушісі ф.ғ.к.: ___________________ Ақтанова А.С | | | |2.2. Қазақ филологиясы факультетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде| |бекітілді: | |«___» ____2012 ж., хаттама. № ___ | | | | | |Төрайым___________________ Мұқанова Қ.Қ | | | |2.3. Қазақ филологиясы факультеті кеңесінің мәжілісінде бекітілді: | |«___» ____2012 ж., хаттама № ___ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Пәннің оқу бағдарламасы – (Syllabus) | | | |Оқытушы туралы деректер | |Доцент міндетін атқарушы. Ф.ғ.к. Құрмамбаева Қ.С. | |Пән туралы деректер | |Пәннің аты: Өлең өрімі | |Кредиттер саны: (сағат ) | |Өту орны: №3 ғимарат | |Оқу жоспарынан үзінді | | | |Курс | | | |Семестр | |Кредит-тер | |Лекц. | |сағат | |Тәжірибелік | |СОБӨЖ | |Сөж | |Барлығы | | | |3 курс | | | |5 семестр | | | |12 | |6 | |12 | | | |34,5 | | | | | |1.3. Осы пәндi игеру үшiн қажет бiлiм - пәндi игеру үшiн дағды мен бiлiм | |студентке берiлетiн ақпаратты меңгеру, байқау, салыстыру, ойлау, теориялық | |бiлiмдi тәжiрибесiнде қолдана бiлуi тиiс. | |1.4. Осы пәнмен байланысты пәндер- философия, эстетика, мәдениеттану, | |психология. | |1.5. Қысқаша сипаттамасы: Пәннiң мақсаты: | |Лириканың пайда болуын, лирикалық жанрдың түрлерін, түрткі тектес халықтар | |әдебиетінің тамыры терең байланысын, дәстүр жалғасытығын, бір- біріне әсерін, | |идеялық, көркемдік ерекшелігін, жалпы даму заңдылықтарын таныту. Поэзиялық | |шығармаларымен таныстыру, оны талдай, саралай білуге үйрету. Лирикалық | |шығарталарды басқа халықтар әдебиетімен салыстыра бағалайбілуге дағдыландыру. | |Өлең табиғатының зерттелуін және ол туралы ғалымдар пікіріне шолужасау, | |жетістігі мен кемшілігін талдай, зерттей білу. Өлең туралы студент білімін | |кеңейте отырып, оның өзіндік қасиеттерін білдіруге бағыттау. | |Пәнді оқыту міндеттері. | |Өлеңнің прозадан айырмашылығын, оның ырғағы, туралы, ырғақ арқылы шумақ, | |тармақ, бунақ туындайтын жайында жан – жақты терең білім беру. Қазақ | |өлеңдеріндегі шумақ пен ұйқас түрлеріне мысалдар арқылы талдату, ажырата, | |саралай білуге машықтандыру. Белгілі бір ырақ арқылы өлең жүйелеріне тоқталып,| |оны мысалдар келтіру арқылы бекіттіру. Әрбір халықтың поэзиядағы тарихын, | |бүгінгі жеткен жетістігіне сын көзбен қарай білуге, бұл тұрғыдағы өз ойын айта| |білуге үйрету. Студенттерді өлеңді мәнерлеп жатқа оқытуға, талдауға | |машықтандыру. | | | | | | | | | | | |1.6. Пәннің негізгі міндеті: Поэзиялық шығармалармен таныстыру, оны талдай, | |саралай білуге үйрету. | |Пән бойынша тапсырмалар орындау және тапсыру кестелері | | | |№ | |Жұмыс түрлері | |Тапсырмалардың мақсаты мен мазмұны | |Ұсыныла-тын әдебиеттер | |Бақылау нысандары | |Өткізу ұзақтығы | | | |1 | |Дәріс, | |семинар | | | | | |СОБӨЖ | | | | | | | |СӨЖ. | |Асан қайғы өлеңдеріндегі философия | | | |Қазақ поэзиясы көркемдік дамуының басты ерекшеліктері.Лирикалық поэзия туралы | |1 Абайдың ақындық мектебі | | | |1, 3, 4 ,7 | |Ауызша баяндау | | | | | | | |Ауызша | | | |1 апта | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2 | |Дәріс, семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | |СӨЖ. | |Қазтуған жыраудың өмірі, шығармашылығы. | | | |В Е Хализев Қ Жұмалиев, З Қабдолов, З Ахметов, А Байтұрсынұлы тб пікірлері | |2 Белинский эпикалық поэзия жайлы («Поэзиялық тегі мен түріне қарай бөлу» | |2,4,3,7 | |. | |2 апта | | | |3 | |Дәріс, | |Семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | | | |СӨЖ. | |Шалкиіз жырау өлеңдеріндегі замана бейнесі | |Өлең талдаудың ерекшеліктері. Шәкәрім | |өлеңдерінің құрылысы | |М Мақатаев, Қ Мырза Али Ф Оңғарсынова, М Шахановтардың өлеңдері | |1,4,3 ,7 | |Ауызша баяндау | | | | | |Жаттау. | |3 апта | | | |4 | |Дәріс, | |Семинар | | | |СОБӨЖ | | | |СӨЖ. | |Бұқар жырау өлеңдері бейбітшілік мәселесі | | | |Абай және қазақ өлеңі. Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы | | | |Дәстүр жалғастығы әдеби даму заңдылығы | | | |1, 2, 3 ,7 | |Ауызша баяндау. | | | |. | |Жаттау. | |4 апта | | | |5 | |Дәріс, | |Семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | |СӨЖ. | |Махамбет өлеңіндегі патриоттық сарын | |Автор және лирикалық кейіпкер | |Жаңашылдық көріністері К Ахметова Т Медетбеков, И Сапарбаев, Ұ Есдәулетов | |2,3,4, 5,7, | |Ауызша баяндау. | | | | | |Жаттау | | | |5 апта | | | |6 | |Дәріс, семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | |СӨЖ. | |Абай поэзиясының Ұлылығы | |Лирикалық «мен» ҚМ Жүсіп еңбегі | |Қазақ поэзиясындағы әдеби бағыттар мен ағымдар (ХІХ | |1,2,3,4, | |Ауызша баяндау. | | | | | |6 апта | | | |7 | |Дәріс, | |Семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | | | |СӨЖ . | | | |Шәкәрім поэзиясындағы дәстүр жалғастығы | | | |Өлең құрылымы | | | | | |Өзің қалаған өлеңді мазмұн мен пішін бірлігі тұрғысынан талдау | |3,4,6, 7 | |Ауызша баяндау. | | | | | | | |Жаттау. | |7 апта | | | |8 | |Дәріс, семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | | | |СӨЖ . | |М Жүсіп Көпеев поэзиясындағы дін мәселесі | |Өлең мазмұн ме пішін бірлігі тұрғысынан талдау . | |Шәкәрімнің өлеңдеріне талдау | |1,3,4,5,7 | |Ауызша баяндау. | | | |. | | | | | | | |8 апта | | | |9 | |Дәріс, семинар | |СОБӨЖ | | | | | |СӨЖ. | |. А Байтұрсынов мысалдарындағы астарлы ой | |Ақындық жаңашылдық, ақындық шеберлік | |Мақатаев өлеңдерін талдау | | | |Ауызша баяндау | | | |9 апта | | | |10 | |Дәріс, семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | | | |СӨЖ | | | |С Дөнентаев мысалдарындағы аллегория | |Қазіргі қазақ өлеңі, түр, мазмұн. Дәстүр жалғастығы | | | |Мұхтар Шаханов | |2,3,4, 6, 7 | |Ауызша баяндау | |Шығарма-эссе | | | | | |Жаттау | |10 апта | | | |11 | |Дәріс | |Семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | |СӨЖ. | |1916 ұлт азаттық көтеріліске байланысты шыққан өлеңдері | | | |Көркемдеуіш құрал түрлері | | | |Ө Тұрманжанов өлеңдерін талда | | | |2,3,4, 6, | |Ауызша баяндау | | | | | | | | | |Жаттау./11 тілек/ | |11 апта | | | |12 | |Дәріс, семинар | | | |СОБӨЖ | | | | | |СӨЖ. | | | |Жамбыл Жабаев өлеңіндегі Отан тақырыбы | | | |Гипербола дегеніміз не | | | |М Жұмабаев өлеңдерін талда | | | |3,4,6,7 | |Ауызша баяндау | | | | | |Жаттау | |12 апта | | | | | |Студенттердің түрлі сипаттағы тапсырмаларды | |орындауының рейтингтік бағасы. | | | | | |№ | | | |Көрсеткіштері | |Студенттің балл бойынша рейтинг | | | | | |1 | |Тапсырма орындалған жоқ | |0 | | | |2 | |Тапсырма үлгі бойынша орындалған | |1 | | | |3 | |Тапсырмалар қайта құрылды | |2 | | | |4 | |Тапсырма шығармашылықпен орындалды, жұмыстың жаңа амалы ұсынылды. | | | |3 | | | |Аралық | |35 | | | |Үйдегі | |10 | | | |Қорытынды | |35 | | | |Барлығы | |100 | | | | | | | |Бағаның әріптік баламасы | |Ұпайдың сандық баламасы | |Пайыздық көрсеткіштері | |Дәстүрлік жүйеде бағалау | | | |А | |4,0 | |95-100 | |өте жақсы | | | |А- | |3,67 | |90-94 | | | | | |В+ | |3,33 | |85-89 | |Жақсы | | | |В | |3,0 | |80-84 | | | | | |В- | |2,67 | |75-79 | | | | | |С+ | |2,33 | |70-74 | |Қанағаттанарлық | | | |С | |2,0 | |5-69 | | | | | |С- | |1,67 | |60-64 | | | | | |Д+ | |1,33 | |55-59 | | | | | |Д | |1,0 | |50-54 | | | | | |F | |0 | |0-49 | |Қанағаттанғысыз | | | | | | | |1.9. Курстың саясаты мен реті студенттерге пәнді оқу барысында қойылатын | |әкімшілік талаптарын көрсетеді. (балл бойынша) | |* Кешігу | |* Сабақты босату | |* Аудиториядағы жүріс – тұрысы | |* Жұмыстарын кеш өткізгені | |Емтиханда болмауы және т.б. | | | | | | | | | | | | | | | |2. Оқу-әдістемелік кешеннің тізбесі мен мазмұны | |2.1. Курстың тақырыптық жоспары | |Барлығы (кредиттер): 3 ( - сағат) | | | |№ | |Тақырыптар | |Дәріс | |Тәжі-рибе | |ОСӨЖ | | | |1 | |Асан қайғы өлеңдеріндегі философия | |1 | |1 | |1.5 | | | |2 | |Қазтуған жырау өлеңдерінің мәні адамгершілік мәселесі. | |1 | | | |1.5 | | | |3 | |Шалкиіз жырау өлеңдеріндегі замана бейнесі | |1 | |1 | |1.5 | | | |4 | |Бұқар жырау өлеңдері бейбітшілік мәселесі | |1 | | | |1.5 | | | |5 | |Махамбет өлеңіндегі патриоттық сарын | |1 | |1 | |1.5 | | | |6 | |Абай поэзиясының Ұлылығы | |1 | | | |1.5 | | | |7 | |Шәкәрім поэзиясындағы дәстүр жалғастығы | | | |1 | |1 | |1.5 | | | |8 | |М Жүсіп Көпеев поэзиясындағы дін мәселесі | |1 | | | |1.5 | | | |9 | |А Байтұрсынов мысалдарындағы астарлы ой | |1 | |1 | |1.5 | | | |10 | |С Дөнентаев мысалдарындағы аллегория | |1 | | | |1.5 | | | |11 | |1916 ұлт азаттық көтеріліске байланысты шыққан өлеңдері | |1 | |1 | |1.5 | | | |12 | |Жамбыл Жабаев өлеңіндегі Отан тақырыбы | |1 | | | |1.5 | | | | | |Барлығы: | |12 | |6 | |22.5 | | | | | | | |2.2 Дәріс сабақтар тезистері | |Дәріс 1 | |Асан қайғы өлеңдеріндегі философия | |Дәріс 2. | |Қазтуған жырау өлеңдерінің мәні адамгершілік мәселесі. | |Дәріс 3. | |Шалкиіз жырау өлеңдеріндегі замана бейнесі | |Дәріс 4. | |Бұқар жырау өлеңдері бейбітшілік мәселесі | |Дәріс 5. | |Махамбет өлеңіндегі патриоттық сарын | |Дәріс 6. | |Абай поэзиясының Ұлылығы | |Дәріс 7. | |Шәкәрім поэзиясындағы дәстүр жалғастығы | |Дәріс 8. | |М Жүсіп Көпеев поэзиясындағы дін мәселесі | |Дәріс 9. | |А Байтұрсынов мысалдарындағы астарлы ой | |Дәріс 10. | |С Дөнентаев мысалдарындағы аллегория | |Дәріс 11. | |1916 ұлт азаттық көтеріліске байланысты шыққан өлеңдері | |Дәріс 12. | |Жамбыл Жабаев өлеңіндегі Отан тақырыбы | |Фариза Оңғарсынова поэзиясындағы романтизм | | | |2.3. Семинар тақырыптары | |1 семинар | |Асан қайғы өлеңдеріндегі философия | |Қазтуған жырау өлеңдерінің мәні адамгершілік мәселесі | | | |2 семинар | |Шалкиіз жырау өлеңдеріндегі замана бейнесі | |Бұқар жырау өлеңдері бейбітшілік мәселесі | | | |3 семинар | |Махамбет өлеңіндегі патриоттық сарын | |Абай поэзиясының Ұлылығы | | | |4 семинар | |Шәкәрім поэзиясындағы дәстүр жалғастығы | |М Жүсіп Көпеев поэзиясындағы дін мәселесі | | | |5 семинар | |С Дөнентаев мысалдарындағы аллегория | |1916 ұлт азаттық көтеріліске байланысты шыққан өлеңдері | |6 семинар | |Жамбыл Жабаев өлеңіндегі Отан тақырыбы | |Фариза Оңғарсынова поэзиясындағы романтизм | | | | | |2.4. Студенттердің өз бетімен орындайтын жұмысы шеңберіндегі | |тапсырмалар. | | | |1 Абайдың ақындық мектебі | |2 Белинский эпикалық поэзия жайлы («Поэзиялық тегі мен түріне қарай бөлу» | |еңбегі бойынша) | |3 М Мақатаев, Қ Мырза Али Ф Оңғарсынова, М Шахановтардың өлеңдері | |4 Дәстүр жалғастығы әдеби даму заңдылығы | |5 Жаңашылдық көріністері К Ахметова Т Медетбеков, И Сапарбаев, Ұ Есдәулетов | |6 Қазақ поэзиясындағы әдеби бағыттар мен ағымдар (ХІХ) | |7 Өзің қалаған өлеңді мазмұн мен пішін бірлігі тұрғысынан талдау | |8 Шәкәрімнің өлеңдеріне талдау | |9 Мақатаев өлеңдерін талдау | |10 Мұхтар Шаханов | |11 Ө Тұрманжанов өлеңдерін талда | |12 М Жұмабаев өлеңдерін талда | |13 С сейфуллин өлеңдерін талда | |14 А Байтұрсынов өлеңдерін талда | |15 Ж Жабаев өлеңдерін талда | | | |2.5. Студенттердің оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы шеңберіндегі | |тапсырмалар. | | | |1.Қазақ поэзиясы көркемдік дамуының басты ерекшеліктері.( конспект) | |2.Лирикалық поэзия туралы (баяндама) | |3 Поэзияға Қ Жұмалиев, З Қабдолов, З Ахметов, А Байтұрсынұлы қосқан | |үлесі.(реферат) | |4 Өлең талдаудың ерекшеліктері.( Ғылыми мақала) | |5.Шәкәрім өлеңдерінің құрылысы. (конспект) | |6. Абай және қазақ өлеңі. (баяндама) | |7.Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы (мақала әзірлеу) | |8.Автор және лирикалық кейіпкер (конспект) | |9.Лирикалық «мен» ҚМ Жүсіп еңбегі бойынша Қ.Мырзалиев өлеңдерін (талдау) | |10.Өлең құрылымы (конспект) | |11. Өлең мазмұн ме пішін бірлігі тұрғысынан( талдау) . | |12. Ақындық жаңашылдық, ақындық шеберлік(реферат) | |13. Қазіргі қазақ өлеңі, түр, мазмұн. (баяндама) | |14.Көркемдеуіш құрал түрлері | |15.Жыраулар поэзиясының өлең өрімі (Ғылыми мақала) | | | | | | | | | | | | | |Ұсынылатын әдебиеттер тізімі | |1. Ахметов З. Өлең сөздің теориясы. Мектеп 1973 | |2. Байтұрсынұлы А Әдебите танытқыш 1989 | |3.Алпысбаев Қ Көркем шығарманы талдау жолдары Алматы 1998 | |4 Жұмалиев Қ Әдебиет теориясы Алматы 1992ж | |5 Жүсіптегі Қ. Қазақ лирикасындағы стиль және бейнелілік. Павлодар 1999 | |6 Жүсіпов Қ Өлең сөздің патшасы Алматы 1991 | |7. Қабдолов З Сөз өнері Алматы 1992 | |8 Мақпыров С Әдебиеттің тектері мен түрлері Алматы 1993 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz