Файл қосу
Инновациялық менеджмент
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |ПОӘК | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | |УМКД 042-18-2.1.011/02-2013 | | | | | |Студенттер үшін үшін |Басылым № 3 | | |«Инновациялық менеджмент»|18.09.2013ж | | |пәнінің бағдарламасы |Басылым№2 28.08.2009ж.| | | |орнына ауыстырылды | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ «5В051000» - Мемлекеттік жергілікті басқару» мамандықтарына арналған «Инновациялық менеджмент» пәні бойынша ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Семей 2013 Менеджмент – тәуекелділігін жылдам игеру және енгізу әдістері нарықтық экономика кезінде ең алдымен қазіргі уақытта дағдарыс жағдайында Қазақстанның кәсіпорындарына қаржылық қолдау көрсетпеуге байланысты негізделіп отыр. ««Инновациялық менеджмент» пәнін оқытудың мақсаты болып кәсіпорынның тұрақтылығын қамтамасыз ету мүмкіндігі және негізгі жолдарын зерттеу, оның қолайсыз жағдайларға төтеп бере алу қабілеттілігін оқу табылады. Құрастырушы __________ «__28__ »_08__ 2013ж., Самиева Гүлмира Төлеуғалиқызы, аға оқытушы, «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында. «__28__ »__08____ 2013ж. №_1___Хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Г. Орынбекова 2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының отырысында. «__05__ »____09____ 2013ж. № _1_ Хаттама ОӘБ төрағасы____________________ С. Тойкин БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «__18___ »__09_ 2013ж. № _1_ Хаттама ОӘК төрағасы _________________Г.Искакова . Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі 1.Жалпы ереже 1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер Самиева Г.Т. – аға оқытушы «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы Байланыс телефоны: 530229, 8-ғимарат, 305- кабинет Сабақ жүргізу орыны- дәрісхана Пән бойынша несие саны- 3 1.2. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты. Қазақстан Республикасы экономикасының қайта құрылуы және нарықтық қатынасқа көшуі жоғарғы оқу орындарына жаңа тапсырмалар мен талаптар қойды. Экономиканың қазіргі даму сатысында жоғары білімді мамандар териялық білім алып қана қоймай, оны практикалық және коммерциялық қызметтерінде қолдана білу керек. Менеджмент – тәуекелділігін жылдам игеру және енгізу әдістері нарықтық экономика кезінде ең алдымен қазіргі уақытта дағдарыс жағдайында Қазақстанның кәсіпорындарына қаржылық қолдау көрсетпеуге байланысты негізделіп отыр. 1.3 Инновациялық менеджмент курсының негізгі мақсаты: болып кәсіпорынның тұрақтылығын қамтамасыз ету мүмкіндігі және негізгі жолдарын зерттеу, оның қолайсыз жағдайларға төтеп бере алу қабілеттілігін оқу табылады. 1.4 Пәнді оқыту тапсырмасы: «Инновациялық менеджмент» пәнін оқытудың негізгі тапсырмасы болып студенттерді потенциалды тәуекелділіктің шығу негізін және бағалауының теориясымен ғана танысу емес, сонымен бірге инновациялық әрекеттерді мемлекеттік реттеу, инновациялық менеджментте басқару шешімдерін жасау, инновациялық ұйымдардың персоналдарын басқаруды практикада қолдана білуі. 1.5 Студент білу керек: инновациялық менеджмент концепциясын, инновациялық әрекеттерді мемлекеттік реттеу, инновациялық менеджментте басқару шешімдерін жасау, инновациялық ұйымдардың персоналдарын басқару, инновациялық менеджменттің ғылыми әдістерін. 1.6 Студент меңгеру керек: Инновациялық менеджмент функцияларын және тәсілдерін қолдану,өндірісте жаңашылдықты ұйымдастыру және жоспарлау негізін, инновациялық әрекеттер тиімділігін талдай білу керек. 1.7 Студент істей алу керек: «Инновациялық менеджмент» пәнін игеру үшін қоғамдық және математиалық білімін меңгеру қажет. Әдістемелік негізі болып экономикалық теория табылады. Жеке алғанда, оның бөлімдерінде кәсіпорынның қызметімен байланысты нарықтық қатынастардың экономикалық негіздері қарастырылады. Сонымен қатар менеджмент негіздерін, статистиканың жалпы теориясы, экономика – математикалық тәсіл мен модельдер сияқты пәндерді игеру қажет. 1.8 Студент түсіну керек:Нарықтық қарым- қатынас саласын тұрақты кеңейту және институциялық сипаттағы өзгерістердің болуы кәсіпорынды басқарудың стилі мен жетілдіруді, оның тиімділігін жоғарлатуды талап етеді. Бұл сұрақтарды уақытында шешу үшін кадрлардан Инновациялық менеджмент және практикасы шеңберінде терең білімі болуды талап етеді. Сондықтанда бұл курста Қазақстан үшін экономикалық тасымалдау кезеңіне және мемлекетті қайта құру ерекшеліктеріне көп көңіл бөлінеді. 1.9 Курстың басты деректемесі: Экономикалық теория, Менеджмент негіздері, Кәсіпорын экономикасы. 1.10 Курстың деректемесі:, Қазақстанның экономикасын басқару, Дағдарыс менеджменті. Шетел басқару тәжірбиесі. 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу |р/с |Тақырып аттары |Сағаттар |Әдебиеттер | | | |1 | |4 | |8 |Инновациялық іс-әрекетті |3 |2 | | |қолдаудың шетелдік тәжірибиесі | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу «Инновациялық менеджмент» пәні бойынша баллдарды бөлу |Апта |Бақылау түрлері |Барлық балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | |2 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |15 |Тапсырма 1 | | |СӨЖ | | | |3 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |25 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |30 |Эссе | |4 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |15 |Тапсрыма 2 | | |СӨЖ | | | |5 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |32 |Эссе | |6 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |20 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |13 |Тапсырма 3 | | |СӨЖ | | | |7 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | | |Рубежді бақылау |60 | | |8 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |18 |Эссе | |9 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |15 |Тапсырма 4 | | |СӨЖ | | | |10 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |17 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |25 |Эссе | |11 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |13 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |12 |Тапсрыма 5 | | |СӨЖ | | | |12 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |8 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |22 |Эссе | |13 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |22 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |13 |Тапсырма 6 | | |СӨЖ | | | |14 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ |15 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | |15 |Дәріс сабағына қатысуы |4 | | | |Практикалық сабақ | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | | |Рубежді бақылау |60 | | | |Емтихан |400 |Кесте бойынша | | |Барлығы: |1000 | | | |Дәріс сабағына қатысуы |60 |Сабаққа қатысу | | |Практикалық сабақ |210 |Дәріс тақырыбына | | | | |жауап беру | | |СОӨЖ |85 |тапсырмалар | | |СӨЖ |125 |Эссе | | |Рубежді бақылау |120 |Тест | | |Емтихан |400 |Билет | Әрбір дәріс сабағына қатысқаны үшін 4 баллдан қойылады. Жалпы дәріске қатысқаны үшін 15 аптаға 60 балл берілген. Практикалық сабақтарға жауап бергендері үшін 15-25 балл аралығында қойылды. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы (СОӨЖ) мұнда лектор әрбір дәріс сабағынан кейін студенттерге дәріс тақырыбы бойынша тапсырма береді. Ол талқылау, тапсырма түрінде өтеді. Сол тапсырмаларға 10-15 балл аралығында қойылады. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге эссе береді.СӨЖ 18-30 балл аралығында беріледі. 7 аптада және 15 аптада Рубежді бақылау жүргізіледі. Онда студенттерден өткен тақырыптар бойынша коллоквиум түрінде алынады, оған 60 баллдан беріледі. Емтиханға 400 балл берілген. Жалпы студент бір семестр бойынша 1000 балл жинау керек. Берілген тапсырмаларға студент уақытында, дұрыс жауап беру қажет. 7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, Юрист, 2007 7.1.2«Инновациялық қызмет» туралы Қазақстан Республикасының Заңы 2006.03.23. N 135 Заңымен. 7.1.3«Инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау туралы» 2006 жылғы 23 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңы 7.1.4«Индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау» туралы Қазақстан Республикасының заңнамасы. 2012 жылғы қаңтардың 9-ы № 534-IV 7.1.5 К. Тұрлыбекова. М. Т. Рогачева, Р. Инновациялық менеджмент : жоғары оқу орындарына арналған оқу құралы /. – Алматы: 2010. – 76 б 7.1.6 К. Б. Бердалиев. Инновациялық менеджмент Оқу құралы / - Алматы : Экономика, 2010. - 326 б. 7.1.7 Купешова С. Т. Инновациялық менеджмент: оқулық / - Алматы: ЖШС РПБК "Дәуір", 2011. - 255 б. 7.1.8 А.Б.Утебаева. Инновациялық менеджмент: Оқу құралы. -Павлодар:Кереку. - 2009.-163 б. 7.1.9 И.Т.Балабанов; "Инновационный менеджмент", "Питер", Санкт-Петербург, 2001 7.1.10 Р.А. Фатхутдинов. Инновационный менеджмент.- М, 2005 7.1.11 И.Т. Балабанов. Инновационный менеджмент.- М, 2000 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Тасмаганбетов А.Б.Инновациялық процестегі маркетингтің рөлі мен алатын орны // Транзитная экономика. - 2008. - № 2. - С. 7.2.2 В.Я.Горфинкель, Г.Б.Поляк, В.А.Швандар; "Предринимательство", ""Юнити", Москва, 2000 7.2.3 Фатхутдинов; "Производственный менеджмент", "Данков и К", 2002 7.2.4 А.Г.Кирьяков, В.А.Максимов; "Основы инновационного предриимательства", "Феникс", Ростов, 2002 7.2.5 Ахметов Қ.Ғ.; "Менеджмент негіздері", Алматы, 2003 7.2.6 Мейірбеков А.К.; Әлімбеков Қ.Э.; "Кәсіпорын экономикасы", Алматы, 2003 7.2.7 Зайцев Н.А.; "Экономика, организация и управление производством", Москва, 2000 7.2.8 З.П. Румянцева. Менеджмент организаций.- М, 2003
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz