Файл қосу
Эволюцияның генетикалық негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.68/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |«__»______2013 ж. | | |пәндердің оқу жұмыс |№ 3 басылым | | |бағдарламасы «Биологияға | | | |кіріспе» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (СИЛЛАБУС) «Биологияға кіріспе» пәні бойынша 5В011300 Биология мамандығы бойынша 1-ші курс студенттеріне арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей- 2013ж Құрастырушы, аға оқытушы___________Құнанбаева С.К. Жалпы биология кафедра отырысында бекітілді Хаттама № ___«___» ____________ 2011 ж Кафедра меңгерушісі, доцент _____________ Калиева СК. Жаратылыстық ғылымдары Факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді Хаттама №____ «___» ____________ 2011 ж. Факультеттің ОӘК төрайымы ______________ Абдишева З.В. Пәннің оқу бағдарламасы – (SILLABUS) Пән бойынша мәлімет Атауы: «Биологияға кіріспе» Кредит саны -3 Сабақ өтетін орын: № 3 ғимарат, күнтізбеге сәйкес аудитория. Оқытушы туралы деректер. Құнанбаева Сауле Кабидулловна. Жалпы биология кафедрасының оқытушысы Мекен-жайы: Жалпы биология кафедрасы, 3-ші ғимарат, 227 аудитория. Оқу жоспарынан үзінді: |Кур|Семестр |Кредиттер |Дәріс | |с | | |сағ | |1 |Кіріспе. Биологияға |Биология ғылымы, оның салалары. |2 | | |кіріспе. |Қазірғы биология ғылымының жетістіктер, | | | | |ХIX ғасырдың аяғы мен XX ғасырдын басында| | | | |биологиялық пәндердің дамуы, зерттеу | | | | |әдістері. Тірі ағзалардың жалпы | | | | |қасиеттері және тіршілік форма | | | | |деңгейлерін, жалпы биологиялық | | | | |зерттеулерге Қазақстан ғалымдарының | | | | |қосқан еңбегі, олардың ролі. | | | | |Жалпы биология кафедрасы ғалымдарының | | | | |ғылыми еңбектерімен таныстыру. Ғылыми | | | | |зерттеу жұмыстарының бағыт-бағдары. | | |2 |Тіршілік және оның |Тіршіліктің жер бетінде пайда болуы |2 | | |жер бетінде пайда |жердің геохронологиясы. | | | |болуы. Тіршілік ету |Биогеноз. Коацервант гипотезасы. (Опарин,| | | |әртүрлі формалары |1924), генетикалық гипотеза. | | | | |Биогенездің негізгі кезеңдері: | | | | |органикалық заттардың пайда болу кезеңі; | | | | |күрделі полимердің пайда болу кезеңі; | | | | |алғашқы тірі организмдердің пайда болу | | | | |кезеңі; | | |3 |Тірі ағзалардын |Клетка – тірі заттың ең кішкене бірлігі. |2 | | |қурамы және қызметі. |Клеткалардың құрылысы: су, белоктар, | | | | |липидтер, көмірсу, органикалық және | | | | |неорганикалық иондар, АТФ, нуклеин | | | | |қышқылдары. Клетканынң морфологиясы. | | | | |Клетка және организм: барлық | | | | |организмдердің онтогенезінің негізі – | | | | |көбею, өсу және клеткалардың жіктелуі. | | | | |Клеткадағы энергия мен заттардың алмасуы.| | | | |Метаболизм, анаболизм, катаболизм. | | | | |Автотрофы, гетеротрофы. Аэробты және | | | | |анаэробтыға анықтама. | | |4 |Организмның бір |Органиклық дүние патшалығы: |2 | | |тұтастығы. |өсімдіктер-саңырауқұлақ-жануарлар-бактери| | | | |ялар.Бірклеткалы жәндіктердің дүниесі. | | | | |Көпклеткалықтың пайда болуы және | | | | |дамуы.Өсімдіктердің жер бетінде пайда | | | | |болуы ерекшіліктері.Биосфераға анықтама. | | | | |Микроэволюция.Органикалық дүниенің | | | | |көптүрлілігіне түсінік. Табиғаттағы тұқым| | | | |қуалайтын өзгергіштік, оның эволюциялық | | | | |маңызы. Особь, популяция биогеоценоз | | | | |ұғымдары. Биогеоценоз-эволюциялық | | | | |процестердің әрекет алмасуы. | | |5 |Организмның жеке | Онтогенез.Адамның эмбрионалдік дамуының |3 | | |дамуы. |алғашқы кезені. | | | | |Аналық жыныс клеткаларының түрлері. | | | | |Адамның ұрықтану процесінің өтуі. | | | | |Зиготаның бөлшектенуі. | | | | |Эмбриобласт және трофобласт. | | | | |Адам гаструляциясының кезендері. | | | | |Адамның ұрықтан тысқары органдары. | | | | |Адам плацентасы. | | |6 |Адамның шығу тегі. |Адамның шығу тегі(антропогенез) |2 | | | |Зоология жүйесінде адамның алатын орны. | | | | |Антропогенездің негізгі кезеңдері: | | | | |дриопитектер, протоантропандар, | | | | |архантроптар, палеантроптар, неонтроптар.| | | | |Қолынан іс келетін адам, тік жүретін | | | | |адам, саналы адам. Антропогенездің- | | | | |негізгі қозғаушы күштері.Адам расcалары. | | | | |Адам эволюциясының бағыттары. | | |7 |Түр және түрдің пайда|Түр туралы ұғым. Түрдің қазіргі кездегі |2 | | |болуы |критерийлері. | | | | |Түр ішілік өз ара қарым қатнас формалары.| | | | | | | | | |Түрдің құрылымы. Жаңа түрлердің түзілу | | | | |процесі. | | |8 |Организм және орта. |Биосфера. Ортаның абиотикалық факторлары.|2 | | |Биосфера. |Ортаның биотикалық факторлары. | | | | |Биогеоценоздар. | | | | |Биосфера эволюциясы. | | | | |Эволюцияның бағыттылығы. Эволюцияның | | | | |шегі: генетикалық шектері. | | | | |Бағытталған эволюцияның түрлері. | | | | |Ортоселекция мысалы жылқының эволюциясы. | | | | |Конвергенция. Параллельдік. | | | | |Арогенез (бағытталған прогрессивті | | | | |эволюция). | | |9 | Организм және орта. |Органикалық дүниенің даму жолдары мен |2 | | |Бейімделу. |заңдылықтары. | | | | |Эволюцияның негізгі қозғаушы күштері. | | | | |Тіршілік үшін күрес. Оның | | | | |классификациясы. | | | | |Адаптация (бейімделу)-табиғи сұрыптаудың | | | | |салдары. Бейімделудің классификациясы | | | | |организмдік бейімделушіліктер: | | | | |морфологиялық (қорғаныш рең, сақтандырған| | | | |рең апосематическая окраска) москировка. | | | | |Физиологиялық, биохимиялық, экологиялық | | | | |түрдің бейімділушілігі, мутацияға | | | | |ұшрағыштығы | | |10 |Кіріспе. |Өсімдіктің өсуі және дамуы.Фенологиялық |5 | | |Өсімдіктерге жалпы |бақылау Өсімдіктің алуан түрлілігі | | | |сипаттама. Ботаника |Өсімдік және қоршаған орта. Өсімдіктер | | | |ғылымы негіздері. |бірлестігі. Мәдени өсімдіктер. Жіктелуі. | | | | |Дәнді дақылдар. Бақта өсетін. | | |11 |Жануарлар әлеміне |Жануарлардың негізгі типтеріне сипаттама.|4 | | |сипаттама. Зоология |Қарапайымдылар типіне сипаттама. | | | |ғылымы негіздері. |Жануарлар экологиясы негіздері. | | | | |Жалпы түсінік. | | | | |Табиғи зоналардың биоценоздары. | | | |Паразитология |Паразитология негіздері | | | |негіздері | | | |12 |Жер тану және |Жер және әлем кеңістігі. |2 | | |өлкентану. |Жалпы жертану пәнінің | | | | |мазмұны,мақсаты,міндеті. | | | | |Жер және әлем дүниесі. | | | | |Күн жүйесі. | | | | |Жердің планета ретіндегі жалпы | | | | |сипаттамасы. | | | | |Биосфера.Биосфера туралы көзқарастар | | | | |Топырақ биосфераның негізгі компоненті | | | | |Жердің географиялық қабығы. | | | | |Қазіргі кездеі биосфера туралы түсінік. | | | | |Географиялық кабықтың жіктелуі. | | | | |ТМД және Қазақстанның негізгі табиғи | | | | |аймақтары. | | | | | |30 сағат| ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАР ЖОСПАРЫ. Практикалық сабақ № 1 Тіршілік және оның жер бетінде пайда болуы. Тіршілік ету әртүрлі формалары. Тіршілік. Тірі табиғаттың негізгі жаратылым деңгейлері. Ч.Дарвинге дейінгі эволюциялық ілімнің дамуы. Ертедегі философтардың табиғатқа көзқарасы Гераклит, Ж.Б.Ламарк, Эмпедокл, Демокрит, Аристотель, Эфес, К.Линей, Ж.Сент-Илер, Ж.Кювье т.б көзқарастары. Ч.Дарвин дәуірі. Органикалық дүние эволюциясының негізгі қозғаушы күштері. Дарвин ілімінің қоғамдық және ғылыми алғы шарттары. Систематиканың салыстырмалы анатомияның эмбриологияның, клетканың ашылуының палеонтология ғылымдарының Ч.Дарвиннің көзқарастырын қалыптастыруға тигізетін әсері. Ч. Дарвин кейінгі эволюциялық ілімнің қалыптасуы. Оның негізгі кезеңдері. 1кезең: дарвинизмнің бекітілуі: филогенетикалық және экологиялық бағыт: үш жақты зерттеулер жүргізді. 2 кезең (1900-1920 жылдарды қамтиды)- эволюцияның негізгі қозғаушы күштерінің экспериментті жолмен дәлелдемелер. Практикалық сабақ № 2 Тірі ағзалардың негізгі қасиеттері. Эволюциялық процесс және тіршіліктің ең негізгі құрылымдылық бірлігі организм-эволюцияның негізгі обьектісі ретінде. Популяция эволюцияның ең кіші құрылымдылық бірлігі.Биогеноз-эволюциялық процестің әрекет алаңы. Эволюцияның негізгі алғы шарттары. Табиғи сұрыптау. Табиғи сұрыптаудың ерекшіліктері. Табиғи сұрыптаудың сандық сипаттамасы: сұрыптау коэффиценті, сұрыптаудың өнімділігі және қарқыны. Практикалық сабақ № 3 Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері. Тіршіліктің жер бетінде пайда болуы. Жердің геохронологиясы. Биогеоценоз. Коацерватты гипотеза. Генетикалық гипотеза. Биогенездің негізгі кезеңдері. Жер бетінде жануарлар дүниесінің даму ерекшіліктері. Практикалық сабақ № 4 Генетика негіздері. Эволюцияның генетикалық негіздері.Тұқым қуалайтын өзгергіштіктің- эволюцияның факторы ретінде қарастырылуы. Табиғи сұрыптаудың дәлелдемелері: Е.Паультон, С. Сандерс, Н.Цингердің жұмыстары. Тұқым қуалайтын өзгергіштік. Популяцияның өзгергіштігі. Популяцияның өзгергіштігі. Популяның өзгергіштігі және организмдердің санының өзгеруі. Миграция: гендердің ағымы және гендердің интрогрессиясы. Изоляция: географиялық және биологиялық, экологиялық, морфофункционалды және генетикалық.Табиғи сұрыптау. Табиғи сұрыптаудың ерекшіліктері. Табиғи сұрыптаудың сандық сипаттамасы: сұрыптау коэффиценті, сұрыптаудың өнімділігі және қарқыны. Практикалық сабақ № 5 Органикалық дүниенің даму жолдары мен заңдылықтары. Эволюцияның негізгі қозғаушы күштері. Тіршілік үшін күрес. Оның классификациясы. Конкуренция және тікелей күрес. Конкуренцияның түрлері трофикалық, топикалық, репродуктивті.Тікелей күрес: абиотикалық факторлар және биотикалық факторлармен күрес: керегі үшін және өнімді ұрпақ қалтыру үшін. Практикалық сабақ № 6 Эволюциялық әрекеттің негізгі бағыттары мен жолдары Макроэволюцияның заңдылықтары және негізгі бағыттары. Моно және полифилия. Дивергенция. Торлы эволюция: симбиогенез және трансдукция.Биогентикалық заң: Ф.Мюллер мен Э.Генкельдің жұмыстары (1864) рекапитуляция, полигинез және ценогенез. Антогенездің эволюциясы. Фимэмбриогенездер органдардың филогенетикалық өзгеру тәсілдері. Биологиялық прогресс және оның жүзеге асу жолдары. Прогресстің жалпы сипаттамасы. Морфозиолоиялық прогресс (ароморфоз). Морфофизикалық прогрестің тегі, қозғаушы күштері. Биологиялық регресс және организмдердің өлуі. Теломорфоз-өзі тіршілік еткен ортаға ерекше бейімделуі. Гиперморфоз- сыртқы ортаның өзгеруіне байланысты органдардың өзгеруі немесе қалыпты жағдайдан тыс өзгерістер. Практикалық сабақ № 7 Адамның шығу тегі. Антропогенез. Адам эволюциясының бағыттары. Адамның зоология жүйесінде алатын орны. Антропогенездің негізгі кезеңдері. Антропогенездің қозғаушы күштері. Практикалық сабақ № 8 Түр және түртүзіліс Аллопатриялық және симпатриялық түзіліс. Микроэволюциялық процестің структурасы. Түрдің структурасы, түр ішілік қарым қатынастар. Түрдің жалпы белгілері. Практикалық сабақ № 9 Организм және орта. Бейімделу. Тіршілік үшін күрес. Оның классификациясы. Конкуренция және тікелей күрес. Конкуренцияның түрлері трофикалық, топикалық, репродуктивті. Тікелей күрес: абиотикалық факторлар және биотикалық факторлармен күрес: керегі үшін және өнімді ұрпақ қалтыру үшін. Адаптация (бейімделу)-табиғи сұрыптаудың салдары. Бейімделудің классификациясы организмдік бейімделушіліктер: морфологиялық (қорғаныш рең, сақтандырған рең апосематическая окраска) москировка. Физиологиялық, биохимиялық, этологиялық түрдің бейімділушілігі, мутацияға ұшрағыштығы. Практикалық сабақ № 10 Өсімдіктерге жалпы сипаттама. Ботаника ғылымы негіздері. Өсімдіктің өсуі және дамуы.Фенологиялық бақылау Өсімдіктің алуан түрлілігі Өсімдік және қоршаған орта. Өсімдіктер бірлестігі. Мәдени өсімдіктер. Жіктелуі. Дәнді дақылдар. Бақта өсетін. Практикалық сабақ № 11 Жануарлар әлеміне сипаттама. Зоология ғылымы негіздері. Паразитология негіздері Құрттар типіне сипаттгама Моллюскілер типі.Буынаяқтылар типі. Моллюскілер типі.Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Балықтар. Қос мекенділер. Бауырымен жорғалаушылар.Құстар. Сүт қоректілер. Практикалық сабақ № 12 Жер тану және өлкентану Жер және әлем кеңістігі. Жердің планета ретіндегі жалпы сипаттамасы. Жердің формасы мен өлшемдері. Жердің қозғалысы. Жер планетасының құрылысы. Жер ішкі кұрылымы.Жердің планетарлық рельефі Жер бедерінің негізгі формаларын қалыптастырушы процестер. Минералдар және тау жыныстары.Жер бедері. Минералдар және тау жыныстары. Жер беті рельефі. Гидросфера және атмосфера. Гидросфера. Атмосфера құрамы және құрылымы. Биосфера.Биосфера туралы көзқарастар Топырақ биосфераның негізгі компоненті CӨЖ және СОБӨЖ тапсырмалары және тапсыру мерзімі. СОБӨЖ тапсырмалары. |№ |Тақырыбы |Тапсырма мазмұны, мақсаты |Ұсынылатын|Балл |Бақылау | | | | |әдебиеттер| |формасы | |1 |Тіршілік. Тірі |Органикалық дүниенің даму |Правдин |4 |Ауызша | | |табиғаттың негізгі |жолдары мен заңдылықтары. |1,2,10. | |жауап, | | |жаратылым деңгейлері|Эволюцияның негізгі | | |конспект | | | |қозғаушы күштері. | | | | | | |Тіршілік үшін күрес. Оның | | | | | | |классификациясы. | | | | | | |Органикалық дүние | | | | | | |эволюциясының негізгі | | | | | | |қозғаушы күштері. Дарвин | | | | | | |ілімінің қоғамдық және | | | | | | |ғылыми алғы шарттары. | | | | |2 |Организмнің бір |Бірклеткалы жәндіктердің |1,2,10. |4 |Ауызша | | |тұтастығы. Тірі |эволюциясы.Көпклеткалықтың| | |жауап, | | |табиғаттың негізгі |пайда болуы және | | |конспект | | |жаратылым |дамуы.Өсімдіктердің жер | | | | | |деңгейлері. |бетінде пайда болуы | | | | | | |ерекшіліктері.Биосфераның | | | | | | |эволюциясы. Микроэволюция.| | | | | | |Органикалық дүниенің | | | | | | |көптүрлілігіне түсінік. | | | | | | |Особь, популяция | | | | | | |биогеоценоз ұғымдары. | | | | | | |Биогеоценоз-эволюциялық | | | | | | |процестердің әрекет | | | | | | |алмасуы. | | | | |3 |Адамның шығу тегі. |Антропогенез. |1,2,10. |4 |Ауызша | | | |Зоология жүйесінде адамның| | |жауап, | | | |алатын орны. | | |конспект | | | |Антропогенездің негізгі | | | | | | |кезеңдері: дриопитектер, | | | | | | |протоантропандар, | | | | | | |архантроптар, | | | | | | |палеантроптар, | | | | | | |неонтроптар. | | | | |4 |Организмнің жеке |Онтогенез.Адамның |1,2,5,10. |4 |Ауызша | | |дамуы. |эмбрионалдік дамуының | | |жауап, | | | |алғашқы кезені.Аналық | | |конспект | | | |жыныс клеткаларының | | | | | | |түрлері.Адамның ұрықтану | | | | | | |процесінің өтуі.Зиготаның | | | | | | |бөлшектенуі.Эмбриобласт | | | | | | |және трофобласт.Адам | | | | | | |гаструляциясының | | | | | | |кезендері.Адамның ұрықтан | | | | | | |тысқары органдары.Адам | | | | | | |плацентасы. | | | | |5 |Түр және түрдің |Эволюциялық процесс және |2,3,5,10. |4 |Ауызша | | |пайда болуы |тіршіліктің ең негізгі | | |жауап, | | | |1,2,құрылымдылық бірлігі | | |конспект | | | |организм-эволюцияның | | | | | | |негізгі обьектісі ретінде.| | | | | | |Популяция эволюцияның ең | | | | | | |кіші құрылымдылық бірлігі.| | | | | | |Биогеноз-эволюциялық | | | | | | |процестің әрекет алаңы. | | | | | | |Эволюцияның негізгі алғы | | | | | | |шарттары. | | | | |6 |Организм және орта. |Конкуренция және тікелей |1,2,3,4,5,|4 |Ауызша | | |Бейімделу. |күрес. Конкуренцияның |6,7 | |жауап, | | | |түрлері трофикалық, | | |конспект | | | |топикалық, репродуктивті. | | | | | | |Тікелей күрес: абиотикалық| | | | | | |факторлар және биотикалық | | | | | | |факторлармен күрес: керегі| | | | | | |үшін және өнімді ұрпақ | | | | | | |қалтыру үшін. Адаптация | | | | | | |(бейімделу)-табиғи | | | | | | |сұрыптаудың салдары. | | | | |7 |Генетика негіздері. |Эволюцияның генетикалық |1,2,3,4,5,|4 |Ауызша | | | |негіздері.Тұқым қуалайтын |6,7 | |жауап, | | | |өзгергіштіктің-эволюцияның| | |конспект | | | |факторы ретінде | | | | | | |қарастырылуы.Мутацияның | | | | | | |алу жолдары Эволюцияның | | | | | | |экологиялық факторларын | | | | | | |зерттеу. Синтетикалық | | | | | | |теориясының әрі қарай | | | | | | |дамуы. ДНК-ң | | | | | | |ашылуы.Гендердің дрейфі | | | | |8 |Кіріспе. |Өсімдік организімінің |1,2,3,4,5,|4 |Ауызша | | |Өсімдіктерге жалпы |құрылысы |6,7 | |жауап, | | |сипаттама. Ботаника | | | |конспект | | |ғылымы негіздері. | | | | | |9. | Өсімдіктерге жалпы |Өсімдіктің өсуі және |1,2,3,4,5,|4 | Ауызша | | |сипаттама. Ботаника |дамуы.Фенологиялық бақылау|6,7 | |жауап, | | |ғылымы негіздері. | | | |конспект | |10.| Өсімдіктерге жалпы |Өсімдіктің алуан түрлілігі|1,2,3,4,5 |4 |Ауызша | | |сипаттама. Ботаника | | | | | | |ғылымы негіздері. | | | | | |11 | Өсімдіктерге жалпы |Өсімдік және қоршаған |1,2,3,4,5 |4 |Ауызша | | |сипаттама. Ботаника |орта. Өсімдіктер | | |жауап, | | |ғылымы негіздері. |бірлестігі. | | |конспект | |12 | Өсімдіктерге |Мәдени өсімдіктер. |1,2,3,4,5 |4 |Ауызша | | |жалпы сипаттама. |Жіктелуі. Дәнді дақылдар. | | |жауап, | | |Ботаника ғылымы |Бақта өсетін. | | |конспект | | |негіздері. | | | | | |13 |Жануарлар әлеміне |Қарапайымдылар типі. |1,2,3,4,5 |4 |Ауызша | | |сипаттама. Зоология |Құрттар типі. Моллюскілер.| | |жауап, | | |ғылымы негіздері. |Буынаяқтылар типі. | | |конспект | |14 |Жануарлар әлеміне |Хордалылар типі. |1,2,3,4,5 |4 |Ауызша | | |сипаттама. Зоология | | | |жауап, | | |ғылымы негіздері. | | | |конспект | |15 |Жануарлар әлеміне |Паразитология негіздері. |1,2,3,4,5 |4 |Ауызша | | |сипаттама. Зоология | | | |жауап, | | |ғылымы негіздері. | | | |конспект | |16.| Зоология ғылымы |Жануарлар экологиясы |1,2,3,4 |4 | Ауызша | | |негіздері. |негіздері.Жалпы | | |жауап, | | | |түсінік.Табиғи зоналардың | | |конспект | | | |биоценоздары. | | | | |17.|Жер тану және |Жердің планета ретіндегі |1,2,3,4 |4 |Ауызша | | |өлкентану. |сипаттамасы. Жер | | |жауап, | | | |планетасының құрылысы. Жер| | |конспект | | | |беті рельефі. Минералдар | | | | | | |және тау жыныстары | | | | |18.|Жер тану және |Гидросфера және атмосфера|1,2,3,4 |4 |Ауызша | | |өлкентану. |Географиялық қабық. | | |жауап, | | | | | | |конспект | | | | | |22,5 | | | | | | |сағат | | СӨЖ тапсырмалары. |№ |Тақырыбы |Тапсырма мазмұны, мақсаты |Ұсынылатын |Балл |Бақылау | | | | |әдебиеттер | |формасы | |1 |Адамның шығу |Адам эволюциясының |Правдин ен |2 |реферат | | |тегі. |бағыттары. |1,2,10. | | | | | |Адамның шығу | | | | | | |тегі(антропогенез) | | | | | | |Зоология жүйесінде адамның| | | | | | |алатын орны. | | | | | | |Антропогенездің негізгі | | | | | | |кезеңдері: дриопитектер, | | | | | | |протоантропандар, | | | | | | |архантроптар, | | | | | | |палеантроптар, | | | | | | |неонтроптар. | | | | |2 |Түр және түрдің |Эволюциялық процесс және |1,2,3,10 |2 |реферат | | |пайда болуы |тіршіліктің ең негізгі | | | | | | |1,2,құрылымдылық бірлігі | | | | | | |организм-эволюцияның | | | | | | |негізгі обьектісі ретінде.| | | | | | |Популяция эволюцияның ең | | | | | | |кіші құрылымдылық бірлігі.| | | | | | |Биогеноз-эволюциялық | | | | | | |процестің әрекет алаңы. | | | | | | |Эволюцияның негізгі алғы | | | | | | |шарттары. | | | | |3 |Организмнің бір |Бірклеткалы жәндіктердің |1,5,10 |2 |реферат | | |тұтастығы. |эволюциясы.Көпклеткалықтың| | | | | | |пайда болуы және | | | | | | |дамуы.Өсімдіктердің жер | | | | | | |бетінде пайда болуы | | | | | | |ерекшіліктері. | | | | | | |Микроэволюция. | | | | | | |Органикалық дүниенің | | | | | | |көптүрлілігіне түсінік. | | | | | | |Особь, популяция | | | | | | |биогеоценоз ұғымдары. | | | | | | |Биогеоценоз-эволюциялық | | | | | | |процестердің әрекет | | | | | | |алмасуы. | | | | |4 |Организм және |Биосфера эволюциясы. |2,5,,10. |2 |реферат | | |орта. Биосфера. |Эволюцияның бағыттылығы. | | | | | | |Эволюцияның шегі: | | | | | | |генетикалық шектері. | | | | | | |Бағытталған эволюцияның | | | | | | |түрлері. Ортоселекция | | | | | | |мысалы жылқының | | | | | | |эволюциясы. Конвергенция. | | | | | | |Параллельдік. | | | | | | |Арогенез (бағытталған | | | | | | |прогрессивті эволюция). | | | | | | |Эволюцияда әр түрлі | | | | | | |кезеңдердің заңды түрде | | | | | | |ауысуы. | | | | | | |А.Н.Северцовтың еңбектері.| | | | |5 |Организм және |Тіршілік үшін күрес. Оның |1,2,5,10. |2 |реферат | | |орта. |классификациясы. | | | | | |Бейімделу. |Конкуренция және тікелей | | | | | | |күрес. | | | | | | |Бейімделудің | | | | | | |классификациясы | | | | | | |организмдік | | | | | | |бейімделушіліктер: | | | | | | |морфологиялық (қорғаныш | | | | | | |рең, сақтандырған рең | | | | | | |апосематическая окраска) | | | | | | |москировка. | | | | |6 |Кіріспе. |Өсімдік организімінің |1,2,6,10. |2 |реферат | | |Өсімдіктерге |құрылысы | | |ауызша | | |жалпы сипаттама. | | | | | | |Ботаника ғылымы | | | | | | |негіздері. | | | | | |7. | Өсімдіктерге |Өсімдіктің өсуі және |5,6,7. |2 |реферат | | |жалпы сипаттама. |дамуы.Фенологиялық бақылау| | |Ауызша | | |Ботаника ғылымы | | | | | | |негіздері. | | | | | |8. | Өсімдіктерге |Өсімдіктің алуан түрлілігі|5,6,8 |2 |реферат | | |жалпы сипаттама. | | | |Ауызша | | |Ботаника ғылымы | | | | | | |негіздері. | | | | | |9. | Өсімдіктерге |Өсімдік және қоршаған |5. |2 |реферат | | |жалпы сипаттама. |орта. Өсімдіктер | | |Ауызша | | |Ботаника ғылымы |бірлестігі. | | | | | |негіздері. | | | | | |10 | Өсімдіктерге |Мәдени өсімдіктер. |5,6,10. |2 |реферат | | |жалпы сипаттама. |Жіктелуі. Дәнді дақылдар. | | | | | |Ботаника ғылымы |Бақта өсетін. | | | | | |негіздері. | | | | | |11.|Жануарлар әлеміне|Қарапайымдылар типі. |6. |2 |реферат | | |сипаттама. |Құрттар типі. Моллюскілер.| | | | | |Зоология ғылымы |Буынаяқтылар типі. | | | | | |негіздері. | | | | | |12 |Жануарлар әлеміне|Хордалылар типі. |6 |2 |Ауызша | | |сипаттама. | | | |реферат | | |Зоология ғылымы | | | | | | |негіздері. | | | | | |13 |Жануарлар әлеміне|Паразитология негіздері. |5,6. |2 |реферат | | |сипаттама. | | | |Ауызша | | |Зоология ғылымы | | | | | | |негіздері. | | | | | |14.| Зоология ғылымы |Жануарлар экологиясы |6,7. |2 |реферат | | |негіздері. |негіздері.Жалпы | | | | | | |түсінік.Табиғи зоналардың | | | | | | |биоценоздары. | | | | |15.|Жер тану және |Жердің планета ретіндегі |5,6. |2 |реферат | | |өлкентану. |сипаттамасы. Жер | | |Ауызша | | | |планетасының құрылысы. Жер| | | | | | |беті рельефі. Минералдар | | | | | | |және тау жыныстары | | | | |16.|Жер тану және |Гидросфера және атмосфера|7,8. |2 |Ауызша | | |өлкентану. |Географиялық қабық. | | |реферат | 1.7 Білімді бағалау бойынша ақпарат: Студенттердің түрлі сипаттағы тапсырмаларды орындауының рейтинг бағасы. 1. Тапсырма орындаған жоқ – 0 балл. 2. Тапсырма үлгі бойынша орындалған – 3балл. 3. Тапсырма қайта құрылды – 2балл. 4. Тапсырма шығармашылықпен орындалды, жұмыстын жаңа амалы ұсынылды – 4 балл. Студенттің сабақтағы жұмысының рейтинг бағасы. 1. Сабақта оқу жұмысына қатысқан жоқ – 0 2. Сабақта оқу жұмысына ауық-ауық қатысты – 1 3. Студенттің оқу жұмысының мазмұнымен ұйымдастырылуы талаптандырылды түзетуден ретке келтіруді қажет етеді – 1 4. Оқу жұмысына белсене қатысты – 1 Рейтинг шкаласы. |Бақылау нысаны |Баллдары | |Ағымдағы |30 | |Аралық (1-2 межелік бақылау) |30+30 | |Қорытынды |40 | |Барлығы |100 | Курс бойынша қорытынды баға шкала негізінде қойылады. |Баға |Мағынасы |Орташа балл |Пайызы (%) | |A |Өте жақсы |4 |65-100 | |A- | |3,67 |90-94 | |B+ | |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- | |2,67 |75-79 | |C+ | |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырарлық |2,00 |65-69 | |C- | |1,67 |60-64 | |D+ | |1,33 |55-59 | |D | |1,00 |50-54 | |F |Қанағаттандырарлықсыз |0 |0-49 | |P | |NA |NA | Курстын саясаты мен реті: 1. Сабаққа кешікпей келу. 2. Босатылған дәрісті келесі сабаққа дейін өздігінен оқу. 3. Тапсырманы уақытында орындап отыру. 4. Лекция және практикалық сабағын босатқан жағдайда келесі сабаққа дейін тапсыру қажет. 5. Емтиханға кешікпей келу.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz