Файл қосу

Азия елдерінің тарихы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДАҒЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ОӘК                       |                        |
|                         |                          |ПОӘК 042-16-02.1.44     |
|                         |                          |/02- 2013               |
|«Тарихи  үдерістегі      |                          |                        |
|Азияның рөлі» пәні       |№1 басылым                |                        |
|оқу-әдістемелік кешені   |________________          |                        |
|5В020300 «тарих»         |                          |                        |
|мамандығы үшін           |                          |                        |





























                               СТУДЕНТТЕР ҮШІН

                      «ТАРИХИ ҮДЕРІСТЕГІ АЗИЯНЫҢ РӨЛІ»
                          ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                 (СИЛЛАБУС)












                                 СЕМЕЙ 2013




                                  Алғы сөз


1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
  5В020300 «тарих» мамандығы  үшін  Қазақстан  Республикасының  Мемлекеттік
  стандарты  арнайы  пәннің   типтік   бағдарламасы   негізінде   жасалған.
  Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің
  «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы  П.Саңқайбаева

                                                                    «______»
__________ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында
 Хаттама №______  «__»________  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Н.Мухаметжанова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №______   «__»________  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №______ «__»________  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №    «___» ____ 201_  ж. баспа  ОРНЫНА)













                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны



3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар


4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты


7. Әдебиеттер






































































1. 1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

Оқытушының  аты-жөні - Санкайбаева Патима Сыдыкановна, аға оқытушы
«Тарих» кафедрасы
Байланыстық ақпарат: телефон – 35-60-29 /деканат/;  №1 ғимаратта № 1011
Сабақтың өтетін орны № 1 оқу ғимарат   № 1011 дәрісхана
Кредит  саны – 2



1.2  Пәннің қысқаша сипаттамасы:
      «Тарихи үдерістегі Азияның рөлі» курсы  тарих  мамандығын  студенттері
үшін жалпы тарихи  контексте  ұлттық  мәдениет  мәселелерін  терең  зерттеу,
пәнаралық   интеграция,    гуманизация    бағытындағы    тарихты    оқытудың
университеттік    жүйесін    жетілдірудің    обьективті    пісіп    жетілген
қажеттіліктерінен туындады.

1.3  Пәнді оқытудың мақсаты: «Қазақ халқының  рухани  мәдениетінің   тарихы»
курсын оқытуда студенттерге  қазақ халқының рухани мәдениетінің  құндылықты-
мәндік  мазмұны  мен  тарихилығын,  бай  мұралардың  мағынасын,  өркениеттік
теория тұрғысынан халықтардың мәдени дамуындағы заңдылықтар мен  бағыттарды,
мәдени жетілу мен трансформацияның маңызын ашып  көрсету.

1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
-  ХХ  ғ.   заманындағы  ел  тарихының  рухани  мәдениеті  мен  саяси-тарихи
дамуындағы  мәдени аспектілерінің негізгі мазмұнын анықтау;
-  халықтың  саяси  тарихи  өмірінің,  ағартудың,   дәстүрдің,   менталиттің
адамгершілік және эстетикалық идеалдардың мазмұнын ашу;
- отарлау дәуірінің мәдениетін сипаттау және тарихи баға беру;
- Қазақстан меен Азия елдерінің арасындағы саяси-тарихи  жағдайдағы   батыс-
шығыс өркениеттік диалог пен синтез проблемаларын анықтау;
-   тарих  ғылымын  құрайтын  ұғымдармен,  категориялармен  танысып,   білу;
көшпелі мемлекеттердің пайда болуы мен  даму  процесі,  оның  заңдылықтарын,
кейінгі  зерттеулердегі  мәселелерді  жаңаша  көзқарас  тұрғысында  қабылдай
білу; көркемдік, тарихи болмысын тани алып, тарихи  бағасын  біліп,  танитын
талғам қалыптастыру;  тарихи  оқиғаның  ішкі,  сыртқы  аспектілерін  саралай
алып, түрлі қырынан талдай білуге жаттықтыру.

1.5 Курс аяқталған соң студент:
-  Әлемдік   тарих   тенденциялар   негізінде   адамзаттың   тарихи   рухани
мәдениетінің  дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы.
-  халық  ауыз  творчествосында,  музыкалық,  әдеби,  философиялық,   тарихи
шығармаларда көрніс  тапқан  халықтың  рухани  мұрасын  білу,  қазақ  ұлттық
мәдениетінің мәдени эволюция заңдарын, оның өзгешілігі мен мәнін тусіну;
-  өркениет, мәдениеттің  әр түрлілігі туралы білімді игеру;
-бяандама  жасауға  және  ауызша  материалды  дұрыс   жеткізуге   дағдылану,
семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми  әдебиеттерге  дербес  сыни
тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс.
- Қазақ халықының мәдениетін зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу.

1.6  Пәннің пререквизиттері:
*Ортағасыр тарихы
*Жаңа заман тарихы
*Қазіргі заман тарихы

1.7 Пәннің постреквизиттері: «Мәдениеттану», «Дінтану», «Философия»,  «Қазақ
әдебиеті тарихы», «Этнология», «Дүниежүзілік тарихы» пәндері


2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ

                                          Кесте 1
|№  |Тақырып     |Қысқаша мазмұны        |Л  |С  |ОС   |С  |әдебиеттер      |
|   |            |                       |Е  |Е  |ӨЖ   |Ө  |тізімі          |
|   |            |                       |к  |м  |     |Ж  |                |
|1  |2           |3                      |4  |5  |6    |7  |8               |
|1. |Орта Азия   |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |мемлекет    |1.Тарихи үдерістегі    |   |   |     |   |тарихы Очерктер,|
|   |терінің     |Азия елдерінің тарихы  |   |   |     |   |А-1993. 56-72 б.|
|   |халықара    |2.Азия елдерінің       |   |   |     |   |2.Қазіргі       |
|   |лық         |саяси-экономикалық,    |   |   |     |   |Қазақстан тарихы|
|   |аренадағы   |әлеуметтік дамуы       |   |   |     |   |Астана-2010     |
|   |рөлі        |                       |   |   |     |   |                |
|2. | Азия       |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Аманжолов К., |
|   |елдерінің   |1.Әлем қайшылықтары    |   |   |     |   |Рахметов Қ.     |
|   |саяси-әлеуме|2.Азия аймағының       |   |   |     |   |Түркі           |
|   |ттік дамуы  |глобальды және геосаяси|   |   |     |   |халықтарының    |
|   |            |жағдайы                |   |   |     |   |тарихы. А-1996. |
|   |            |3.Қытай мен Қазақстан: |   |   |     |   |3-178 б.        |
|   |            |шекара мәселесі        |   |   |     |   |2.Н.Назарбаев   |
|   |            |                       |   |   |     |   |Тәуелсіздік     |
|   |            |                       |   |   |     |   |белестері       |
|   |            |                       |   |   |     |   |Алматы, Атамұра,|
|   |            |                       |   |   |     |   |2003            |
|3. |Тәуелсіз    |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Қазіргі       |
|   |Қазақстан   |1.Қазақстан            |   |   |     |   |Қазақстан тарихы|
|   |ның сыртқы  |дипломатиясының құрылуы|   |   |     |   |Астана-2010     |
|   |саясаты     |2.Әскери-саяси         |   |   |     |   |2.н.Ә.Назарбаев |
|   |            |мемлекетаралық         |   |   |     |   |Қазақстан жолы  |
|   |            |келісімдер             |   |   |     |   |Астана 2007     |
|   |            |3.Қазақстандағы        |   |   |     |   |                |
|   |            |ядролық қару мәселесі  |   |   |     |   |                |
|4. |Саяси элита |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Сейдимбек А.  |
|   |            |1. «Элита » ұғымы және |   |   |     |   |Мир казахов     |
|   |            |саяси элитаның         |   |   |     |   |Алматы, 2001    |
|   |            |қалыптасуы             |   |   |     |   |2.Аяған Б.      |
|   |            |2.Мемлекеттік және     |   |   |     |   |Государство     |
|   |            |мемлекеттік емес       |   |   |     |   |Казахстан:      |
|   |            |ұйымдар                |   |   |     |   |эволюция        |
|   |            |3.Азия аймағындағы     |   |   |     |   |общественных    |
|   |            |тарихи саясат тұлғалар |   |   |     |   |систем.         |
|   |            |рөлі                   |   |   |     |   |Алматы-1993     |
|5. | Азия       |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |мемлекет    |1.Аймақ елдерінің      |   |   |     |   |тарихы  Көне    |
|   |терінің     |экономикалық даму      |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |экономикалық|бағыттары              |   |   |     |   |дейін. 4 томдық |
|   |даму        |2.Қазақстан-сыртқы     |   |   |     |   |2т. А-1996.     |
|   |ерекшелік   |инвестицияның негізгі  |   |   |     |   |201-248 б.      |
|   |тері        |орталығы               |   |   |     |   |Н.Ә.Назарбаев   |
|   |            |3.Қазақстанның         |   |   |     |   |Жаңа кезең-жаңа |
|   |            |саяси-тарихи және      |   |   |     |   |экономика       |
|   |            |экономикалық дамуы     |   |   |     |   |Ақорда-2003     |
|   |            |–ғасырлар тоғысында    |   |   |     |   |                |
|6. |Экономика   |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |мен         |1.ХХІ ғасырдағы        |   |   |     |   |тарихы Көне     |
|   |саясаттың   |Қазақстандық экономика |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |Қазақстандық|моделі: жетістіктер мен|   |   |     |   |дейін.  2т.     |
|   |үлгісі      |сынақтар               |   |   |     |   |А-1996.         |
|   |            |2.Әлемдік қаржы        |   |   |     |   |2.Абуев Н.      |
|   |            |дағдарысы және «Жол    |   |   |     |   |Экономика       |
|   |            |картасы»               |   |   |     |   |Казахстана.     |
|   |            |                       |   |   |     |   |Кластерное      |
|   |            |                       |   |   |     |   |развития        |
|   |            |                       |   |   |     |   |Астана-2005     |
|7. |Сауда-эконом|Сауда-экономикалық     |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |икалық      |байланыстары           |   |   |     |   |тарихы Көне     |
|   |байланыс    |Лекцияның жоспары:     |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |тары        |1.Посткеңестік         |   |   |     |   |дейін. 4 томдық |
|   |            |кеңістігіндегі         |   |   |     |   |3т.             |
|   |            |экономика              |   |   |     |   |2.Қазіргі       |
|   |            |2.Экономикалық дағдарыс|   |   |     |   |қазақстан тарихы|
|   |            |және әлеуметтік        |   |   |     |   |Астана-2010     |
|   |            |мәселелер              |   |   |     |   |                |
|8. |Тәуелсіздікт|Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Акатаев С.    |
|   |ің          |1.Мемлекеттік          |   |   |     |   |Мироззренческий |
|   |әлеуметтік-м|әлеуметтік саясат      |   |   |     |   |синкретизм      |
|   |әдени       |2.Қоғамдық өмір        |   |   |     |   |казахов Алматы, |
|   |негіздері   |3.Этнодемографиялық    |   |   |     |   |1994            |
|   |            |үдерістер              |   |   |     |   |2.Назарбаев Н.  |
|   |            |                       |   |   |     |   |100 жылға       |
|   |            |                       |   |   |     |   |татитын 10 жыл  |
|   |            |                       |   |   |     |   |Алматы-2001     |
|9. |ХХ ғасыр    |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |–технологиял|1.Континентті және     |   |   |     |   |тарихы Көне     |
|   |ық даму     |трансконтинентті       |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |ғасыры      |мемлекеттер одақтарының|   |   |     |   |дейін.          |
|   |            |ынтымақтастығы         |   |   |     |   |3т.Алматы,2000  |
|   |            |2.Аймақтағы нарықтық   |   |   |     |   |2.Г.Назарбаева, |
|   |            |реформа                |   |   |     |   |Әбжанов Х.      |
|   |            |                       |   |   |     |   |Қазақстан:      |
|   |            |                       |   |   |     |   |тарих, тұлға,   |
|   |            |                       |   |   |     |   |теория Алматы,  |
|   |            |                       |   |   |     |   |2004            |
|10.|Қазақстан   |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Қозыбаев М.   |
|   |және қазіргі|1.Ядролық қарудан бас  |   |   |     |   |Жауды жаптым ту |
|   |әлем        |тарту және             |   |   |     |   |байлап . А-1995.|
|   |            |қауіпсіздікті нығайту  |   |   |     |   |2.Қазіргі       |
|   |            |2.Әлемнің жетекші      |   |   |     |   |Қазақстан тарихы|
|   |            |елдерімен стратегиялық |   |   |     |   |Астана-2010     |
|   |            |байланыс               |   |   |     |   |                |
|11.|Қазақстан   |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Кузембайулы   |
|   |және        |1.ТМД-ның құрылуы.     |   |   |     |   |А., Аманжол-улы |
|   |халықаралық |Қазақстан ТМД және     |   |   |     |   |А. История      |
|   |ұйымдар     |Орталық Азия           |   |   |     |   |Республики      |
|   |            |кеңістігінде           |   |   |     |   |Казахстан.      |
|   |            |2.ЕурАзЭҚ, ҰҚШҰ, ШЫҰ,  |   |   |     |   |Астана – 2000.  |
|   |            |АӨСШК қарым-қатынас    |   |   |     |   |стр.288-302.    |
|   |            |жүйесінде              |   |   |     |   |2.Қазіргі       |
|   |            |                       |   |   |     |   |Қазақстан тарихы|
|   |            |                       |   |   |     |   |Астана-2010     |
|12.|Қазақстан   |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Кузембайулы   |
|   |және түркі  |1.Қазақстан және Түркия|   |   |     |   |А., Аманжол-улы |
|   |елдері әлемі|арасындағы қатынастар  |   |   |     |   |А. История      |
|   |            |2.Жаһандық әлемдегі    |   |   |     |   |Республики      |
|   |            |Қазақстан тұғырының    |   |   |     |   |Казахстан.      |
|   |            |ұстанымы               |   |   |     |   |Астана – 2000.  |
|   |            |                       |   |   |     |   |стр.302-319.    |
|   |            |                       |   |   |     |   |Межкультур      |
|   |            |                       |   |   |     |   |ный диалог и    |
|   |            |                       |   |   |     |   |культурное      |
|   |            |                       |   |   |     |   |разнообразие    |
|   |            |                       |   |   |     |   |Алматы, 2007    |
|13.|Тарих       |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.Кузембайулы   |
|   |ғылымындағы |1.Әлемдік өркениет     |   |   |     |   |А., Аманжол-улы |
|   |«Қазақстан  |тарихындағы Қазақстан  |   |   |     |   |А. История      |
|   |жолы        |2.Еуразия құрлығындағы |   |   |     |   |Республики      |
|   |            |мегаполис              |   |   |     |   |Казахстан.      |
|   |            |3.Дипломатиялық елшілер|   |   |     |   |Астана – 2000.  |
|   |            |саясаты                |   |   |     |   |стр.302-319.    |
|   |            |                       |   |   |     |   |Межкультур      |
|   |            |                       |   |   |     |   |ный диалог и    |
|   |            |                       |   |   |     |   |культурное      |
|   |            |                       |   |   |     |   |разнообразие    |
|   |            |                       |   |   |     |   |Алматы, 2007    |
|14.|Мемлекеттік |Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1. Н.Назарбаев  |
|   |стратегия   |1. «Қазақстан-2030»    |   |   |     |   |«Қазақстан-2030»|
|   |бағыттары   |стратегиясы: қабылдануы|   |   |     |   |Астана-1997     |
|   |            |мен маңызы             |   |   |     |   |2.Қазақстан жолы|
|   |            |2.Даму стратегиясының  |   |   |     |   |Астана-2007     |
|   |            |басымдықтары мен       |   |   |     |   |                |
|   |            |нәтижелері             |   |   |     |   |                |
|15.|«Қазақстан-2|Лекцияның жоспары:     |1  |1  |2    |2  |1.              |
|   |050»        |1.Жаңа-әлемдегі-жаңа   |   |   |     |   |«Қазақстан-2050»|
|   |стратегия   |Қазақстан              |   |   |     |   |стратегиясы:    |
|   |сы: қалыптас|2.Дағдарыс арқылы      |   |   |     |   |қалыптасқан     |
|   |қан мемлекет|жаңару мен дамуға      |   |   |     |   |мемлекеттің     |
|   |тің саяси   |3.Мемлекеттік сыртқы   |   |   |     |   |саяси бағыты    |
|   |бағыттары   |саяси стратегиясын     |   |   |     |   |Астана-2012     |
|   |            |қалыптастырудың рөлі   |   |   |     |   |                |
|   |Барлығы:    |                       |15 |15 |30   |30 |                |


3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ

    Барлық  тапсырамаларды  көрсетілген  уақытында  өткізу   қажет.   Барлық
тапсырмаларды қабылдап  алу  емтиханға  7  күн  қалғанда  аяқталады.  Барлық
тапсырманы  өткізбеген  студенттер  емтиханға  кіргізілмейді.  Жұмысты   кеш
тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс  көлемін   ұлғайтылады;
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс   беріледі   (реферат,   көркем   мәтінге   талдау   ,
хабарламалар даярлау, аннатация жазу,  әдебиеттермен  жұмыс,  ауызша  журнал
әзірлеу  т.б.);   Сабаққа  екі  рет  кешігу  бір  рет   сабақ   босатылғанға
теңгеріледі.


    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан  өтеді.  Дәріс  сабақтарында  қиын
және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады  Дәріс құрылымы 5 минуттық  блиц-
сұрақтардан,  дәріс  (40-45  минут),  бекіту  материалдары  болады.   Мұндай
сабақты өткізу құрылымы  жүйелілікті,  өздік  жұмыс  жасауды  және  берілген
әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді.
      Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады
      СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау,
анализ жасау дәріс  пен  практикалық  сабақтарға  дайындықтың  нышаны  болып
табылады.  Үйге  тапсырмалар  орындалады,  кеңестер  беріледі  Өздік   жұмыс
тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген.



5. КУРС САЯСАТЫ


Пәнді оқу барысында  сіздерден сұрарым:

      1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді
және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында  орындау.
Білім негіздері балл жүйесі арқылы  бағаланады.  Жұмыстың  әрбірі  әр  түрлі
балл жүйесімен бағаланады.
      2 Қандай да  болмасын  сабаққа  қатысу  талданбайды.   Ондай  жағдайда
студенттен кешіккендігі  сабақта  болмай  қалғандығы  туралы   балл  жүйесін
толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі.
      3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек.  Дәрісхана  сабақтарына,
семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен  емтихан  тапсыруда  барлық
талаптарды орындауыңыз сұралады.
      4  Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет
      5  Аралық   аттестация:  аттестация  қортыныдысы  студенттің   сабаққа
қатысумен  жұмыс  бағдарламасын  орындауына   байланысты   баллдық   жүйемен
бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер  түрі  және  аралық  бақылау
жұмысының қорытындысы ескеріледі.
      6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады.  Билет  арқылы.  Әр
билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері  бойынша  құрастырылады.   Емтихан
сұрақтары ПОӘК берілегн.


    6 БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ


    |Әріптер жүйесіндегі   |Цифрлық       |Пайыздық          |Дәстүрлі жүйедегі    |
|бағалар               |эквивалент    |көрсеткіштер      |бағалар              |
|                      |баллдары      |мазмұны           |                     |
|А                     |4,0           |95 – 100          |Өте жақсы            |
|А–                    |3,67          |90 – 94           |                     |
|В+                    |3,33          |85 – 89           |                     |
|                      |              |                  |Жақсы                |
|В                     |3,0           |80 – 84           |                     |
|В–                    |2,67          |75 – 79           |                     |
|С+                    |2,33          |70 – 74           |                     |
|                      |              |                  |                     |
|                      |              |                  |Қанағаттанарлық      |
|С                     |2,0           |65 – 69           |                     |
|С–                    |1,67          |60 – 64           |                     |
|D+                    |1.33          |55 – 59           |                     |
|D                     |1,0           |50 – 54           |                     |
|F                     |0             |0 – 49            |Қанағаттанғысыз      |
|I                     |NA            |-                 |Аяқталмаған          |
|P                     |-             |өтті              |Пәнді оқыды          |


      Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдары көрсетілген
                              КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕ


      |№ п/п            |Сабақ түрі                     |1 апта        |2           |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100      |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94       |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89       |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84       |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79       |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74       |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69       |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64       |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59       |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54       |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49        |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |            |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |            |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |            |
|                 |шығарылған                     |              |            |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0           |


8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер:

8.1Қазақстан тарихы, 5-томдық. А.,1996….
8.2 Қазақстан тарихы очерктері.А., 1994.


8.2 Қосымша әдебиеттер:

8.2.1 Абылай хан и батыры. А., 2001.
8.2.2  Абылхожин  Ж.Б.  Очерки  социально-экономической  истории  Казахстана
ХХвв.А.,1997.
8.2.3Абдиров М. Завоевание Казахстана царской Россией  и  борьба  казахского
народа за независимости ХҮІ-начала ХХ вв.Астана., 2002.
8.2.4.Ал-Халел Карпык Белая кость прошлого.Наши современники. А.,1994.
8.2.5.Аманжолов Қ. Түркі халықтарының тарихы.А.,1999.
8.2.6.Әбілтайұлы  Т. Рысқұлов-Моңғолияда. А.,1994.
8.2.7.Әбілғазы Б. Түрік шежіресі. 1992.
8.2.8.Байпақов  К.,  Нұржанов  М.,  Ұлы   Жібек   жолы   және   ортағасырлық
Қазақстан.А., 1992
8.2.9.Байбатша Ә.Қазақ даласының ежелгі дүние тарихы.
8.2.10.Бурбаев Г.Ұлт менталитеті. Астана., 2001.
8.2.11.Вопросы история Казахстана.А.,2002.
8.2.12.Вяткин  Сырым батыр.А., 1947.
8.2.13.Гумилев Л. Көне түріктер. А.,1994.
8.2.14.Исин А. Казахское ханство и Ногайская Орда  во  второй  половине  ХҮ-
ХҮІв. Семей., 2002.
8.2.15.История Казахстана: народы и культуры. А., 2000.
8.2.16.Кенжебаев Б. Казахские писатели, демократы начала ХХвв. А., 2000.
8.2.17.Кадырбаев Казахстан в эпоху  Чингиз  хана  и  его  премников  ХІІ-ХІҮ
вв.А.,1992.
8.2.18. Карр Э. Русская революция от  Ленина  до  Сталина  1917-1929гг.  М.,
1990.
8.2.19.Касымбев Ж.Города Восточного Казахстана 1861-1917гг. А., 1992.
8.2.20.Кузембайулы А., Абил Е., История Республики Казахстан. Астана.,2000.
8.2.21. Қасымбаев Ж. Кенесары хан. А.,1993.
8.2.22.Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А., 2002.
8.2.23.Қазақтар-Казахи. А., 1998.
8.2.24.Құрбанғали Х. Тауарих хамса.А, 1992
8.2.25.Құдайбердіұлы Ш. Түрік-қырғыз хам хандар шежіресі. А.,1991.
8.2.26.Қойшыбаев Б. Әлихан Бөкейханов. А., 2001.
8.2.27.Қоңыратбаев  О.  Т.Рысқұловтың    қоғамдық-саяси   және   мемлекеттік
қызметі. А.,1999.
8.2.28.Маймақов  Ғ.  Қазақстан  Республикасының  саяси-құқықтық   тарихы.А.,
2000.
8.2.29.Малышева М.., Познанский В.,  Казахи-беженцы  от  голода  в  Западной
Сибири.
8.2.30.Масанов Н. Кочевая цивилизация казахов. М., 1995.
8.2.31.Махаева А. Көне түріктердің рухани мәдениеті. А., 2002.
8.2.32.Нұрғалымова Г.  Шығыс Қазақстанның көне  тарихы  мен  мәдениеті.  А.,
2002.
8.2.33.Нүрпейсов К. Алашорда. А., 1994.
8.2.34.Нұржекеев Б. Өзендер өрнектелген өлке (ғұндар туралы). А., 1984.
8.2.35.Омарбеков Т. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. А., 1997.
8.2.36.Омарбеков Т. Зобалаң. А.,1995.
8.2.37.Рысбайұлы К. Қазақстан Республикасының тарихы.А., 1999.
8.2.38.Сабыров С. Қазақстан тарихы:  тарихи  оқиғалар,  ұлттық  дәстүр.  А.,
2002.
8.2.39.Сейсенұлы Д. Шежірелі Шыңғыстау. Семей., 2004.
8.2.40.Сиверс И., Фальк И.П., Письма из Сибири.А., 1999.
8.2.41.Сыдыков Е.Б., Русско-казахские отношения. А., 1999.
8.2.42.Сыдыков Е.Б. Казахстан в составе Российской Федерации.
8.2.43.Төреқұлов Н., Қазбеков Ә. Қазақтың би-шешендері. А., 1995.
8.2.44.Тулибаева Ж. Казахстан и Бухарское ханство  в  ХҮІІІ-первой  половине
ХІХв. А., 2001.
8.2.45.Толыбеков С. Қазақ шежіресі.А.,1992.
8.2.46.Шәлекенов У. Құм астындағы қала (Баласағұн). А., 1999.
8.2.47.Шонанұлы Т. Жер -тағдыры, ел-тағдыры. А., 1995.
8.2.48.Чокаев М. Туркестан под властью Советов. А.,1993.

8.3. Құжаттар мен материалдар:

8.3.1.Из истории казахов (ХҮІІІ-ХІХғғ және 1916жж.) А., 1999.
8.3.2.История Советского Конституции в декретах и постановлениях  Советского
правительства (1917-1936гг.) М., 1936.
8.3.3.Қазақ әдет-ғұрып құқығының материалдары.А.,1996.
8.3.4.Материалы по истории казахских ханств. А., 1969.
8.3.5.Материалы по истории Казахской ханств (1785-1828)7 М.,1940.
8.3.6. Материалы по истории политического строя Казахстана.,А.1960.
8.3.7.Неизвестные  страницы   истории   Семипалатинского   Прииртышья   (20-
30гг.ХХв.). Семипалатинск. 2002.
8.3.8.Новейшая история Казахстана (сборник документов). А.,1999.
8.3.9.Новые материалы по древней и  средневековой  истории  Казахстана.  А.,
1999.
8.3.10.Өмірзақов Ө.Ресейге қосылғаннан  не  ұттық?  (зерттеулер,  құжаттар).
А., 1999.
8.3.11.Образование  Казахской  АССР.  Сборник   документов   и   материалов.
А.,1957.
8.3.12.ХҮІ-ХҮІІІғғ. Орыс-қазақ қатынастары.А., 1961.
8.3.13.ХҮІІІ-ХІХғғ. Орыс-қазақ қатынастары.А., 1964.


Пәндер