Файл қосу
Астық түйірді өңдеу және сақтау технологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.128/01 | | | |- 2014 | | | | | |ПОӘК | | | |Студентке арналған |№1 басылым | | |«Астық түйірді өңдеу және |«11» қыркүйек 2014ж. | | |сақтау технологиясы» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | 5В072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығына арналған «Астық түйірді өңдеу және сақтау технологиясы» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Cемей 2014 Алғысөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының аға оқытушы Әбішев Болат Шарипқазыұлы ____________ «27» тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «03» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік –технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама 05 қыркүйек 2014 ж. Төрайымы ___________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 11 қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы талаптар |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар |7 | |4 |Курс форматы |8 | |5 |Курс саясаты |8 | |6 |Баға қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер | | 1 ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушының аты-жөні – Әбішев Болат Шарипқазыұлы; «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасы; Хабарласу ақпараты – тел: 35-05-90, № 9-оқу ғимараты, № 217 кабинет; Сабақ өтетін аудитория: № 214. Кредиттер саны – 3 1.2 Пән мазмүнының қысқаша сипаттамасы Астық ертеден елдің байлығын көрсетеді. Бидай – біріншіден, тамақ, химиялық құрамы және тағамдық құндылығы жағынан ерекше бай өнім. Бұл өнім күнделікті пайланылады. Екнішіден, малдарға да жем өнімін жасап күнделікті пайдалануға болады, үшіншіден, өндіріске қажетті шакізат, төртіншіден, болашақ егіннің тұқымы. Осындай ерекшеліктерін ескере отырып, осы пәнді оқу барысында оны сапалы өнім алу үшін дұрыс сақтап, технологиялық өңдей білуді студенттерге меңгерту керек. Студенттер білімдерін теориялық тұрғыда оқып- үйренумен қатар, тәжірибе жүзінде кәсіпорында өңдеу үрдістерінің технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқыту нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. «Астық түйірді өңдеу және сақтау технологиясы» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және студенттің өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу-әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып БАӨЖ және БАОӨЖ түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: астық және астық өнімдерінің сапасын тексеру өте маңызды шара болып табылады. Бұл халықтың әлеуметтік жағдайының жақсаруына әсерін тигізіп, тұтынушыларға тек сапалы өнімнен жасалған бидай өнімдерін сатуға мүмкіндік береді. Студенттерге білім беру, оларға болашақ арнаулы инженерлік пәндерді меңгеру үшін және өндіріс кәсіпорынында инженер- технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектесу. Курстың негізгі мақсаты: Астық және астық өнімдерін тұтынушыларды қажетті ассортименттер мен сапалы өніммен қамтамасыз ету, астықты ұзақ уақыт сақтау және сенімді жағдай жасай білу. 1.4 Пәннің негізгі бағыттары: - астық және нан өнімдерінің жойылуына жол бермеу, осы қауіптің алдын алу; - астық жіне астық өнімдерінің бұзылуына жол бермеу (сапасына көңіл бөлу); - астық сапасын көтеру (тағамдық құндылығын жоғарлату); - сапа мен салмағы жоғалтпай тұқымдық қорды сақтау; - тұқым сапасын көтеру; - еңбекті және заттарды аз шығындап сақтау. 1.5 Пәнді оқу барысында студент білу керек: - Студент астық және нан өнімдерінің сапалығын анықтай алуы керек; - Студент бидай және бидай өнімдерінің сапалығы бойынша зерттей алу керек; - Студент бидай және бидай өнімдерінің сапалығы зерттеуде пайдаланатын жабдықтармен жұмыс істей алуы керек; - Студент астық және нан өнімдерінің ассортиментін көбейте білуі керек; - Студент астық және астық өнімдерін өңдеу технологиясын жетік білуі керек. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |№ |Тақырыптың аты |Мазмұны |Сағат саны | | | | |Д |ЗС |БАӨЖ |БАОӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Кіріспе. |1.Өңдеу өндірісі |1 |3 |4 |2 | | | |технология-сының даму | | | | | | | |перспективасы және қазіргі | | | | | | | |жағдайы. | | | | | | | |2.Өңдеу өндірісі саласында | | | | | | | |инновациялық қызмет пен | | | | | | | |ғылыми қамтамасыз ету. | | | | | |2 |Дәнді-дақылдар-ды|1.Дәнді дақылдарға қысқаша |1 | |4 |3 | | |қабылдау, алғашқы|сипаттама. | | | | | | |өңдеу және сақтау|2.Дәнді дақылдарды | | | | | | | |қабыл-дау. | | | | | |3 |Астық |1.Өнімнің экологиялық |1 | | | | | |дақылдарының |тазалығын қамтамасыз ететін | | | | | | |сипаттамасы |тиімді технологиялар. | | | | | | | |2. Дәнді тұқымдастар, | | | | | | | |қарақұмық тұқымдастар | | | | | |4 |Өңдеу |1.Арпа, қарақұмық, жасымық |1 |3 |4 |3 | | |өндірісін-дегі |дақылдарының ботаникалық | | | | | | |өнімдер |сипаттамасы. | | | | | | |ассортименті | | | | | | |5 |Жарманың |1.Жарма сипаттамасы. |1 | | | | | |бота-никалық |2.Жарма ассортименттері | | | | | | |сипат-тамасы және| | | | | | | |ассортименттері | | | | | | |6 |Тарының |1. Тарының ботаникалық |1 | |4 | | | |ботани-калық |сипаттамасы | | | | | | |сипаттама-сы мен |2. Тарының биологиялық | | | | | | |биология-лық |ерекшелігі | | | | | | |ерекшелігі | | | | | | |7 |Нан пісіру |1.Нан пісіру ұны. Дән |1 | |4 | | | |өндірісіндегі |сипаттамасы. | | | | | | |негізгі |2.Ұн өндірудің негіздері. | | | | | | |шикізаттар |3. Ұн сорттарын пішіндеу | | | | | | | |және бақылау. | | | | | |8 |Ұнның химиялық |1.Ұнның химиялық құрамы. |1 |3 |4 |2 | | |құрамы |2.Көмірсулар. 3.Ақуыздар. | | | | | | | |4.Липидтер. 5.Ферменттер. | | | | | | | |Сапа көрсеткіштері. | | | | | |9 |Нан-тоқаш және |1.Нан пісіру қасиеттері. |1 | |4 | | | |макарон |2.Ақ бидай ұнының | | | | | | |бұйымдарының |қасиеттері. | | | | | | |технологиясы. |3.Қара бидай ұнының | | | | | | | |қасиеттері. | | | | | |10 |Нан дайындаудың |1.Шикізатты сақтау және оны |1 | |4 |2 | | |технологиялық |өндіріске қосуға дайындық. | | | | | | |процесі. |2. Сақтау кезінде ұнда | | | | | | | |өтетін процестер | | | | | | | |3.Ұнды және қосымша | | | | | | | |шикізаттарды сақтау. | | | | | |11 |Нан өнімдерінің |1.Нанды сақтау және |1 |3 |4 | | | |шығымын және |тасымалдау шарттары. | | | | | | |сапасын |2.Нанның кебуі мен қатуы, | | | | | | |жақсар-татын |оған әсер ететін факторлар. | | | | | | |әдістер. Нан | | | | | | | |өнімдерін сақтау.| | | | | | |12 |Нан өнімдерінің |1.Нан шығымына әсер ететін |1 | |4 | | | |шығымы. |факторлар. | | | | | | | |2.Технологиялық жоғалулар. | | | | | |13 |Үлгі алу әдістері|1.Дәнді шикізаттар. |1 | | | | | |және дәндерді |2. Орташа үлгі алу. | | | | | | |арнайы МЕСТ |3. Алғашқы және орташа үлгі | | | | | | |бойынша зерттеу. |алу. | | | | | |14 |Макарон |1. Макарон өнімдерін |1 |3 |3 | | | |өнімдерінің |өндіруде қолданылатын | | | | | | |қазіргі кездегі |шикізат | | | | | | |технологиясы |2.Ассортимент, өнім | | | | | | | |классификациясы | | | | | | | |3.Макарон өнімдерін | | | | | | | |өндірудің негізгі сатылары | | | | | | | |4.Макарон өнімдерін | | | | | | | |өндірудің негізгі | | | | | | | |технологиялық схемалары | | | | | |15 |Диеталық және |1.Тиімді тамақтану |1 | |2 |3 | | |балалар тағамдары|2. Диеталық тамақтану | | | | | | | |3. Балалар тағамы | | | | | | |Барлығы: | |15 |15 |45 |15 | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Студенттер пәнді оқытуға арналған әдістемелік нұсқаулармен танысып, пәнді толық меңгерулері керек. Әдістемелік нұсқауды құрастыру негізінде пәннің кейбір бөлімдері студенттермен өздік жұмыс ретінде жүргізіледі. Әдістемелік нұсқаулар құрамына: 1) Пәнді оқытға қажетті жоспарлау, уақытты ұйымдастыру (орындау уақыты); 2) Оқу-әдістемелік кешенін қолдану нұсқасы; 3) Әдебиеттер мен оқулықтарды қолдана білу; 4) Емтиханға даярлану үшін берілетін кеңестер кіреді. «Өңдеу өндірістерінің арнайы технологиясы» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт кезеңнен тұрады: дәріс, зертханалық жұмыс, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және студенттің өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы – сабақтың ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулар бойынша жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдардың барлығы оқу-әдістемелік кешен және оқулықтарды қолдана отырып БАӨЖ және БАОӨЖ түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Астық түйірді өңдеу және сақтау технологиясы» пәнің оқу барысында, пәннің мақсаты мен міндеті іске асырылуы тиіс. Азық – түлік саласында тиімді ресурстарды дұрыс пайдалана білуі тиіс. Студенттар өз алдына БАӨЖ тақырыптарын толықтай қамтып, тапсыруға міндетті. 5 КУРС САЯСАТЫ Университетте қабылданған ішкі тәртіп талаптарын сақтау: • Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. • Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. • Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. • Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін студент қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. • Ұялы телефон: Сабақ кезінде барлық ұялы телефондар сөндірулі болуы керек. • Емтихан: Қорытынды емтихан, емтиханға барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Астық түйірді өңдеу және сақтау технологиясы» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критериилер қарастырылады: Рейтингті есептеу 3 неисе (2+1) |Аталуы |1н |2н |3н | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 | Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 7 әдебиеттер 7.1. Негізгі әдебиеттер. 1. Резчиков, В.А7Технология зерносушения .-А.,2000 2. Вобликова, Е.М. Технология элеваторной промышленности .-Ростов н/Д,2001 3. Проценко Г.И. Вентиляционные и пневматические установки зерна на зерноперерабатывающих предприятиях, М, Приор, 2000- 95 с. 4. Хосни Р. Зерно и зернопродукты, Профессия, 2006-330 с 5. Веселова С.А. Вентиляционные и аспирационные установки предприятий хлебопродукций, М.Колос-2004, 240 с. 6. Малин Н.И. Энергосберегающая сушка зерна, М. Колос-2004-234 с. 7. Резчиков В.А. Технология зерносушения, Алматы, 2000 – 384 с. 7.2. Қосымша әдебиеттер 1. Күзембаев, Қ. Азық-түлік өнімдерін тану.- Алматы, 2006. 2. Тулегенов, А. Тұтынушылық тауарлар . Тауартану. Азық-түлік тауарлар.1- бөлім.- Қарағанды, 2004 3. Вобликов Е.М. Технология хранения зерна, СПбМ, Краснодар, Лань, 2003- 438 с. 4. Вобликов Е.М. Бестарное хранение муки. Технология элеватарной промышленности, М., Д.Март, 2001 -191 с 5. Совершенствование технологического процесса сушки зерна на сушильной установке с движущейся перфорированной лентой // Диссер.насоиск.уч.степ канд. техн.наук Жакупов Т.М.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz