Файл қосу
Вокалдық орындаушылық
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |«МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | |Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | | | | | | | | |042-18.1.32/01-2013 | | | | | |Оқытушыларға арналған |Редакция № 1 28.08.2013ж| | |«Вокалдық орындаушылық» | | | |пәннің бағдарламасы | | | «Вокалдық орындаушылық» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013ж. |Бет 2/16 | |042-18.1.32/01-2013 | | | Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы_____________ТыныбаеваЖ.Т 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № 1___ от «28___»_08____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «_29__»_08_______ 2013 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ПОӘК |Ред. № 1 28.08,2013 ж. |Бет 3/16 | |042-18.1.32/01-2013 | | | Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пәннің оқу мазмұны(модульдер) | | |5 |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8 |Әдебиеттер | | |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 4/16 | |042-18/1/32/01-2013 | | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Оқытушыларға арналған «Вокалдық орындаушылық пәні 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орынының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыларға арналған « Вокалдық орындаушылық» пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: 1. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2030» Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. 2. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. – Егемен Қазақстан. – 2007. – 15 тамыз. – Б.5-8. 3. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. – Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. –Б. 4-7. 4. «5В010600» – Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. 5. СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; 6. ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура«Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин». 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР Жалпы білім беретін мектептің жұмысына жоғарғы квалификациялы ән-күй мұғалімін дайындауда музыкалық аспаптарды оқытудың орны айрықша. Аспаптарды үйрету мақсатында оның шығу тарихын, орындау мәнерін білген жөн. Классикалық аспаптармен қатар қазақ халқының өзіне тән мол мұрасының бір саласы фольклорлық аспаптарды оқып білу қажеттігін туғызады. Музыкалық аспапты үйреніп ойнау кезінде студент міндетті түрде аспап үнінің сапасына, оның айқын, әрі таза шығуын, естілу жайларына баса көңіл бөліп, өзін-өзі қадағалап отыруы керек. Әсіресе, аспап үнінің біркелкі шығуы үшін әр дыбысты айқын, нақ басып келесі нотаға ауысқан кезде саусақтардың қозғалысын жылдамдату арқылы тез ойнау дәрежесіне жетілдіруге болады. Мұндай әдісте шапшаң ойналатын шығармаларды орындағанда үннің сапасы да сақталады. Баса көңіл бөлетін жәй-аппликатураны дұрыс |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 5/16 | |042-18/1/32/01-2013 | | | игергеннен кейін студент өзіне керекті жылдамдықты біртіндеп үйренгені абзал. Аспапта орындаушылық тәсілдерді үйретіп, шындағанда халық музыкасының әсерін ескерген дұрыс. Бала кезінен таныс төл туындылар әр алуан орындаушының әдістері тез және ойдағыдай игеруге көмектеседі. 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән «Вокалдық орындаушылық » 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2– курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты вокалдық техникаларын меңгеру, музыкалық қаблеттерін жандандыру, өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 4. Курстың негізгі міндеттері: - Ән айту процесінде қызмет ететін дыбыс шығару аппаратымен олардың жұмыс істеу, даму, дағдыға айналдыру элементтерін біртіндеп оқушылардың бойына қалыптастыру; - Ән айту кезіндегі дене құрылысының атқаратын орны және меңгеруі; - Вокалдық техникалық дағдыларды меңгеру барысында көркемдік, мәнерлік, шеберлікті теориялық біліммен ұштастыру; - Өзі орындайтын шығармаларға шығармашылық қарым – қатынасты күшейту, оқып үйрету және оған талғау жасауға бейімдеу. - әр түрлі музыкалық іс - әрекеттер арқылы оқушының сезімін ояту, сезім арқылы музыканы санылы түсінуге баулы, - музыкалық шығарманы өз шамасына қарай орындай білуге үйретуде орындаушылық дағдысы мен шығармашылығын дамыту. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 6/16 | |042-18/1/32/01-2013 | | | өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1Дауыс қою пәні басқа пәні музыкалық теория негіздері, сольфеджио, хор жургізу цикллындағы пәндер 1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Дауыс қою 1.7.2 оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны |№|Тақырыптың аты | |Әдебиеттер | | | |Т/К |ОБСӨЖ |СӨЖ | | |1| 2 |3 |4 |5 |6 | |1|Вокалдік |3 |1 | |1.Л.Б.Дмитриев Основы | | |орындаушылық | | | |вокальной методики. Москва.| | |өнері. Халықтық,| | | |1967 вокалдық жаттығулар | | |академиялық, | | | |№1-45 2.Бейсембеков А.Т. | | |эстрадалық, | | | |Вокализдер Семей Талант .| | |опералық, | | | |2012 | | |камералық. | | | |3. Ф.Абт Вокализдер. | | | | | | |Москва. | | | | | | |4.Бодауова Б.К, | | | | | | |Тыныбаева Ж.Т. Дауыс | | | | | | |қойылымы Семей 2012. | | | | | | | | |2|Вокалдік |3 |1 |3 |1 Л.Б.Дмитриев Основы | | |музыканың | | | |вокальной методики. Москва.| | |жанрлары. Ән, | | | |1967 вокалдық жаттығулар | | |романс, контата,| | | |№1-45 2.Бейсембеков А.Т. | | |оратория, опера,| | | |Вокализдер Семей Талант .| | |оперетта, мюзикл| | | |2012 | | |т.б. | | | |3. Ф.Абт Вокализдер. | | | | | | |Москва. | | | | | | |4.Бодауова Б.К, | | | | | | |Тыныбаева Ж.Т. Дауыс | | | | | | |қойылымы Семей 2012. | |3|Академиялық | |1 |3 |1 Шепаева С.А.,Сыдыкова | | |әншілік өнер. | | | |Р.Ш. Ән айтуды үйрету | | |Опералық және | | | |әдістемесі.Шымкент. 2010 | | |концерттік – | | | |.В.Давыдова Постановка | | |камералық | | | |голоса. Тбилиси . 2010. | | |әншілік өнер. | | | |2. В.Морозов Вокальный | | | | | | |слух. Музыка. М. 1997. | | | | | | |4.Бодауова Б.К, | | | | | | |Тыныбаева Ж.Т. Дауыс | | | | | | |қойылымы Семей 2012. | |4|Опералық өнердің|3 |1 |3 |1.АхметовС.А. Музыкалық | | |тарихы . | | | |теория негіздері. Алматы. | | |Опералық | | | |2008. | | |әншілер. Қазақ | | | |2.АристоваД.Т. Элементарная | | |опералары және | | | |теория музыки. Москва. | | |әншілері. | | | |1991. | |5|Эстрадалық |3 |1 |3 |1.Бейсембеков А.Т. | | |әншілік өнер. | | | |Вокализдер Семей Талант .| | |Қазақ эстрада | | | |2012 | | |әншілері.Эстрада| | | |2. Ф.Абт Вокализдер. | | |ның тарихы. | | | |Москва. . 3.А.Варламов . | | | | | | |Полная школа пения Москва | | | | | | |Музыка | | | | | | | | |6|Ән салу өнерінің|3 |1 |3 |1.Ахметова Т.Ш., Колбина | | |стилі. | | | |Е.В. Хрестоматия, - | | |Кантилендік. | | | |Алматы:,Мектеп 2003, | | |Колоратуралық. | | | |2.Ө. Бәйділдаев. Біз – | | |Декламациондық.(| | | |бақытты балдырған | | |терме). | | | |3.Нотные сборники различных | | | | | | |авторов. Базарбаева, | | | | | | |Шаинского , Крылатого, | | | | | | |Дунаевского, | |7|Әншілік |3 |1 |3 |3. Вокальный репертуар | | |орындаушылықтың | | | |для начинающего певца | | |мақсаттары | | | |1,2,3, выпуск Москва. | | |туралы. | | | |4. Бейсембеков А.Т. | | |Орындаушы – | | | |Вокализдер Семей Талант .| | |суреткер.Интелек| | | |2012 | | |т. Кругозор. | | | |5. Вокалдық әдістемелік | | | | | | |құралдар «Гаухар тас», | | | | | | |«Сұрша қыз». | | | | | | |Алматы. 2010, 2011. | |8|Артисттік және |3 |0,5 |1,5 | | | |көркемдік ән | | | | | | |салу. Репертуар | | | | | | |таңдау. | | | | | | |Шығарманың | | | | | | |интерпритациясы.| | | | | |9|Дикция. Дауысты |3 |1 |3 |1.Шепаева С.А.,Сыдыкова Р.Ш.| | |және дауыссыз | | | |Ән айтуды үйрету | | |дыбыстар. Сөйлеу| | | |әдістемесі.Шымкент. 2010 | | |техникасы. | | | |2. Соболев А.С.Речевые | | | | | | |упражнения на уроках | | | | | | |пения. Ленинград. | | | | | | |Просвещение. 1995. | |1|Музыкалық |3 |1 |3 |1.Б.Ғизатов Абай әндері. | |0|оттеноктер. | | | |Алматы. Өнер. 1994 | | |Нюанцировкалар. | | | |2. Әндер жинақтары. Аул | | |Фразировка | | | |кеші көңілді Алматы. | | |жасау. | | | |3. Вокалдық әдістемелік | | | | | | |құралдар «Гаухар тас», | | | | | | |«Сұрша қыз». | | | | | | |Алматы. 2010, 2011. | | | | | | |1997. | |1|Шығарма мен |3 |05 |1,5 |1.Л.Б.Дмитриев Основы | |1|музыкалық және | | | |вокальной методики. Москва.| | |көркемдік жұмыс | | | |1967 вокалдық жаттығулар | | |жасау және оны | | | |№1-45 2.Бейсембеков А.Т. | | |игеру. | | | |Вокализдер Семей Талант .| | | | | | |2012 | | | | | | |3. Ф.Абт Вокализдер. | | | | | | |Москва. | | | | | | |4.Бодауова Б.К, | | | | | | |Тыныбаева Ж.Т.. Дауыс | | | | | | |қойылымы Семей 2012. | | | | | | |1997. | |1|Дауыс |3 |1 |3 |1.Д.Мүсіров Қазақ вальсі. | |2|аппараттары мен | | | |Алма Аты 1982 | | |ән салу. | | | |2.Т.Базарбаев Қаздар | | |Минусовка | | | |қайтқанда. Алма Ата. 1982 | | |микрофонмен ән | | | |3.Т.Рахимов Сәби болғы | | |салу әдістері. | | | |келеді Семей 1997. 3. | | | | | | |4.Вокалдық әдістемелік | | | | | | |құралдар «Гаухар тас», | | | | | | |«Сұрша қыз». | | | | | | |Алматы. 2010, 2011. | | | | | | | | |1|Ария, романс |3 |1 |3 |1.В.Васина- Гроссман | |3|жанрларымен | | | |Вокальные формы. Музыка. | | |таныстыру, | | | |Москва 1994. | | |орындау | | | |2.Бодауова Б.К, | | |шеберлігіне | | | |Тыныбаева Ж.Т. Дауыс | | |жету, жұмыс | | | |қойылымы Семей 2012. | | |істеу. | | | |2.Арчажникова Л.Г. Профессия| | | | | | |– учитель музыки. М., 1984 | | | | | | | | |1|Шет ел |3 |1 |3 |1.Италья әндер жинақтары.| |4|композиторларыны| | | |Москва. Издательство. 2007 | | |ң әндері. | | | |2. Нотные сборники различных| | | | | | |авторов. | | | | | | | | |1|Орыстың |3 |1 |3 |1. Орыс композиторларының| |5|классикалық | | | |романс жинақтары | | |романсы | | | |П.И.Чайковский, М.И. Глинки,| | | | | | |А.И. Варламов, | | | | | | |А.Г.Даргомыжский, Ю.А. | | | | | | |Алябьев | | | | | | |2. Италья әндер | | | | | | |жинақтары. Москва., | | | | | | |Издательство., 2007 | |1|Орфоэпияны |3 |0,5 |1,5 |1. Бодауова Б.К, Тыныбаева | |6|сақтап, дыбысты | | | |Ж.Т. Дауыс қойылымы | | |таза айтуға | | | |Семей 2012. | | |дағдылану, | | | |2. Л.Б Дмитриев Голосовой| | |вокалды - | | | |аппарат певца М. Музыка , | | |техникалық | | | |1962 | | |жаттығулар. | | | |3. Л.Б.Дмитриев. Основы | | | | | | |вокальной методики. – М.: | | | | | | |Музыка, 1967 | | | | | | |4. А.И.Канкарович. Культура| | | | | | |вокального слова. Муз Гиз .| | | | | | |1957 | | | | | | |5. Лукавин В. Обучение и | | | | | | |воспитание молодого певца Л.| | | | | | |Музыка. 1977 | |1|Шығармаларды |3 |0,5 |1,5 | | |7|жатқа айту, | | | | | | |қайталау Бақылау| | | | | | |сабағына | | | | | | |дайындау. | | | | | | | | | | | | | |Барлығы |45 |7,5 |22,5 | | |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 10/16 | |042-18/1/32/01-2013 | | | Кесте 1 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Дауыс қою қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Дауыс қою негізін оқу – студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология- педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. вокалдық техникасын меңгеруі , әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу- үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 11/16 | |042-18/1/32/01-2013 | | | Сабақты босату – минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі «________________________ Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |30 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |1-7 |Сабақтығы жұмытар |75 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП | |4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |7 |Бақылау жұмысы 1 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | | |8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП | |3 | | | | |11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | | |Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен | |Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | | |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 12/16 | |042-18/1/32/01-2013 | | | 7 Қолданылған әдебиеттер. 1. Шепаева С.А.,Сыдыкова Р.Ш. Ән айтуды үйрету әдістемесі.Шымкент. 2010 2. Вокальный репертуар для начинающего певца 1,2,3, выпуск Москва. 3. Орыс композиторларының романс жинақтары П.И.Чайковский, М.И. Глинки, А.И. Варламов, А.Г.Даргомыжский, Ю.А. Алябьев 4. Италья әндер жинақтары. Москва., Издательство., 2007 5. Б.Ғизатов Абай әндері. Алматы. Өнер. 1994 6. Әндер жинақтары. Аул кеші көңілді Алматы. 7. Д.Мүсіров Қазақ вальсі. Алма Аты 1982 8. Т.Базарбаев Қаздар қайтқанда. Алма Ата. 1982 9. Т.Рахимов Сәби болғы келеді Семей 1997. 10. Вокалдық әдістемелік құралдар «Гаухар тас», «Сұрша қыз». Алматы. 2010, 2011. 11. Бейсембеков А.Т. Вокализдер Семей Талант . 2012 12. Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы Семей 2012. Қосымша әдебиеттер: 1. Дмитриев Л.Б . Голосовой аппарат певца М. Музыка , 1962 2. Дмитриев Л.Б. Основы вокальной методики. – М.: Музыка, 1967 3. Канкарович А.И. Культура вокального слова. Муз Гиз . 1957 4. Лукавин В. Обучение и воспитание молодого певца Л. Музыка. 1977 5. В.Емельянов. Развитие голоса. Координация и тренинг. С-Петербург, 1997. 6.Соболев А.С. Речевые упражнения на уроках пения. Ленинград.1987 7. Менабени А.Г. Методика обучения сольному пению. М.1987. |Курс |семестр |кредит |Прктикалық |ОБСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Бақылау түрі | | | |тер |(жеке) | | | | | |2курс |семестр |2 |30сағат |7,5 сағат |22,5 |45 | Ауызша | | | | | | |сағат |сағат |жұмыстары, | | | | | | | | |емтихан | |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 13/16 | |042-18/1/32/01-2013 | | | Кесте 2 – «Дауыс қою» пәнінен күнтізбелік жоспар |Апталар |1 | | |Бақылау түрі |қатыс|тс |СРОП |СӨЖ | | | | |у | | | | | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 | | |Апталар |8 | | |Бақылау түрі |қатысу |ТС |ОБСӨЖ|СӨЖ |РК | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 |90 | |Барлық семестр бойынша | |60 |150 |90 |120 |180 | |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 14/16 | |042-18/1/32/01-2013 | | | Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 – 1 рубеждік бақылау; РК 2 – 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негізінде айқындалады: 2.1 кесте |Бағасы |Мағынасы |Балл |Пайыздар,% | |А |Өте жақсы |4,00 |95 – 100 | |А- |Өте керемет |3,67 |90 – 94 | |В.+ |Жақсы |3,33 |85 – 89 | |В |Жақсыға жақын |3,00 |80 – 84 | |В - |Сәл жақсы |2,67 |75 – 79 | |С.+ |Толық қанағаттанарлық |2,33 |70 – 74 | |С |Қанағаттанарлық |2,00 |65 – 69 | |С- |Сәл қанағаттанарлық |1,67 |60 – 64 | |Д + |Нашар |1,33 |55 - 59 | |Д |Өте нашар |1,00 |50 - 54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны |№ |Тақырыптың аты | | | | |Т/К |ОБСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 |Вокалдік орындаушылық |2 |1 |3 | | |өнері. Халықтық, | | | | | |академиялық, эстрадалық, | | | | | |опералық, камералық. | | | | |2 |Вокалдік музыканың |2 |1 |3 | | |жанрлары. Ән, романс, | | | | | |контата, оратория, опера,| | | | | |оперетта, мюзикл т.б. | | | | |3 |Академиялық әншілік өнер.|2 |1 |3 | | |Опералық және концерттік | | | | | |– камералық әншілік өнер.| | | | |4 |Опералық өнердің тарихы .|2 |1 |3 | | |Опералық әншілер. Қазақ | | | | | |опералары және әншілері. | | | | |5 |Эстрадалық әншілік өнер. |2 |1 |3 | | |Қазақ эстрада | | | | | |әншілері.Эстраданың | | | | | |тарихы. | | | | |6 |Ән салу өнерінің стилі. |2 |1 |3 | | |Кантилендік. | | | | | |Колоратуралық. | | | | | |Декламациондық.(терме). | | | | |7 |Әншілік орындаушылықтың |2 |1 |3 | | |мақсаттары туралы. | | | | | |Орындаушы – | | | | | |суреткер.Интелект. | | | | | |Кругозор. | | | | |8 |Артисттік және көркемдік |1 |0,5 |1,5 | | |ән салу. Репертуар | | | | | |таңдау. Шығарманың | | | | | |интерпритациясы. | | | | | |Дикция. Дауысты, |15 |7,5 |22,5 | | |дауыссыз дыбыстар мен | | | | | |жұмыс жасау . Сөйлеу | | | | | |техникасы. | | | | |9 |Музыкалық нюаснтар, |2 |1 |3 | | |фразировка белгілерімен | | | | | |жұмыс . | | | | |10 |Шығарма мен музыкалық |2 |1 |3 | | |және көркемдік жұмыс | | | | | |жасау және оны игеру. | | | | |11 |Дауыс аппараттары мен ән |1 |05 |1,5 | | |салу. Минусовка | | | | | |микрофонмен ән салу | | | | | |әдістері. | | | | |12 |Ария, романс жанрларымен |2 |1 |3 | | |таныстыру, орындау | | | | | |шеберлігіне жету, жұмыс | | | | | |істеу. | | | | |13 |Шет ел композиторларының |2 |1 |3 | | |әндері. | | | | |14 |Орыстың классикалық |2 |1 |3 | | |романсы | | | | |15 |Орфоэпияны сақтап, |2 |1 |3 | | |дыбысты таза айтуға | | | | | |дағдылану, вокалды - | | | | | |техникалық жаттығулар. | | | | |16 |Шығармаларды жатқа айту, |1 |0,5 |1,5 | | |қайталау Бақылау сабағына| | | | | |дайындау. | | | | |17 |Шығармаларды жатқа айту, |1 |0,5 |1,5 | | |қайталау Бақылау сабағына| | | | | |дайындау. | | | | | | |15 |7,5 |22,5 | | | | | | | | |Барлығы |30 |15 |45 | 6 «Дауыс қою» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 – «Дауыс қою» пәнінен күнтізбелік жоспар |№ |Бақылау түрі |Баллы|Апталар |Қорыты| | | | | |нды | | | | | |балл | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 РК2 | | |1 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |150 |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |150 | |3 |ОБСӨЖ |90 | |* |* | |* |* | |* |* |* | |* |* | |* |90 | |4 |СӨЖ |120 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |120 | |5 |Бақылау жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |600 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |400 | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |1000 | | [pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz