Файл қосу

Жылы колориттегі натюрморт гуашь



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

                  Семей мемлекеттік педагогикалық институты

                      Психология-педагогика факультеті
                     Бейнелеу өнері және сызу кафедрасы













                                2 курс П-241у
           5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мандығына арналған

                       Академиялық кескіндеме пәнінен


                                  СИЛЛАБУС






















                                 Семей, 2011



Құрастырған: Татиев Т.А. Бейнелеу өнері және сызу кафедрасының  оқытушысы





«Бейнелеу өнері және сызу» кафедрасында бекітілді
Хаттама № ____     « ____» _________ 2011ж.

Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. _____________ Мырзаканов М.С.

Психология-педагогика факультетінің оқу -әдістемелік кеңесінде мақұлданған.

Хаттама № ______       «______» ________ 2011ж.
Төрайымы                          Рахметова Т.Р.

Психология-педагогика факультетінің  Ғылыми кеңесінде мақұлданған.
Хаттама № ______       «______» ________ 2011ж.

Психология-педагогика факультетінің деканы, __________
Ердембеков Б.А.



























ПӘННІҢ  ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ -  (SYLABUS)
 • Оқытушы туралы мәлімет: Татиев Талғат Абыкенович
 • Пән туралы мәлімет:
   Атауы: Академиялық кескіндеме
   Кредит саны – 5       225 сағат
   Өткізу орны: № 4 оқу ғимараты , ауд. 15,16
   Оқу жоспарынан үзінді:


   |Курс    |Семестр                                  |Кредит    |Дәріс,   |Практи|
|        |                                         |тер       |сағат    |калық |
|        |                                         |          |         |сағат |
|        |3 семестр                                |          |         |      |
|1       |Әңімелесу. Түрлі-түсті гамма. Түстік     |1         |0,5      |1,5   |
|        |үндестік. Колорит –кескіндеменің маңызды |          |         |      |
|        |сапасы және кескіндемедегі бейнелі       |          |         |      |
|        |көрсетудің құралы.                       |          |         |      |
|1-3     |Жылы колориттегі натюрморт/гуашь/        |8         |4        |12    |
|4-6     |Суық колориттегі натюрморт/гуашь/        |9         |5        |14    |
|7-10    |Берілген түстік гамманы гипстік өрнегі   |12        |6        |18    |
|        |бар натюрморт /жарық сурет салушы жағынан|          |         |      |
|        |тура түседі/                             |          |         |      |
|11-15   |Жарыққа қарсы натюрморт /гуашь/          |15        |7        |22    |
|        |Жиыны:                                   |45        |22,5     |67,5  |
|        |2 курс 4 семестр                         |          |         |      |
|1       |Әңгімелесу. Технология мен темпер және   |2         |1        |3     |
|        |майлы кескіндеме техникасы /әдіс-тәсілі/ |          |         |      |
|2,3     |Күрделі емес натюрморт/гризайль/ /май,   |4         |2        |6     |
|        |кенеп/                                   |          |         |      |
|4-6     |Металды заттары бар                      |6         |3        |9     |
|        |натюрморт/самаурынмен, шәнекпен/ /майлы  |          |         |      |
|        |бояу/                                    |          |         |      |
|7-9     |Үлкейтіп көрсетілген натуршы басының     |6         |3        |9     |
|        |этюды/майлы бояу/                        |          |         |      |
|10-15   |Натуршы басының этюды/майлы бояу/        |12        |6        |18    |
|        |Жиыны:                                   |30        |15       |45    |

            Курс компоненттерін және оны оқудың негізгі талаптары.
      Семестрді аяқтағанда курстың практикалық тақырыптарына бақылау жұмысын
өткізу жоспарланады, сонымен бірге екі аралық бақылау (аттестация)
көзделеді. Бұл бақылау жұмыстың түрлерін студенттің тапсырмаларды талапқа
сай орындауын және теория мен практиканы байланыстыра білуін көздейді.
      Кескіндеме пәнінің курсы негізінен практикалық курс болғандықтан
жұмыстарды толық орындау бақылаудың негізі болып саналады. Өзіндік
практикалық жұмыстардың тапсырмаларының мазмұны пәннің әдістемелік
бөлімінде ұсынылған.
      Тапсырмаларды қорғау аудиториялық модуль ақталғанда және аудиториядан
тыс уақыттарда оқытушының басқаруымен жүргізіледі. Барлық тапсырмалар дер
кезінде тапсырылуға тиіс. Уақытында тапсырылмаған жұмыстар автоматты түрде
төмен бағаланады. Осы талаптар орындалғанда  ғана студент емтиханға
жіберіледі.

 • Әдебиеттер тізімі
      Негізгі әдебиеттер:
     1. «Сборник» № 45 живопись» Алматы 1994г. Республиканский издательский
        кабинет. Программы для университетов и педагогических институтов
        (Проект). Составители Н.А. Стариченко, А.Ж.Накисбеков. 100с.
     2. Алехин А.Д. О языке изобразительного искусства.-: «Знание» Серия
        Искусство,1973-47с.
     3. Алпатов А.Д.Композиция в живописи. Исторический очерк.-М.:
        Искусство, 1940.-132с.
     4. Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие.-М.: Наука.-1974.-
        392с.
     5. Беда Г.В.Основы изобразительной грамоты: Рисунок, живопись,
        композиция. 2-е изд.-М.: Просвещение, 1981.
     6. Беда Г.В.Живопись и ее изобразительные средства.-М.: Просвещение,
        1977.-187с.
   Қосымша әдебиеттер:


     7. Волков Н.Н. Композиция в живописи.-М.: Искуство, 1977.-263с.
     8. Волков Н.Н.Восприятие картины. 2-е изд., доп.М.: Просвещение, 1976.-
        32с.
     9. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е изд., доп.- М.: Искусство,
        1968.-576с.
    10. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986.-158с.
    11. Кардовский Д.Н. Об искусстве: Воспоминания, статьи, письма.-М.:
        Академия художествСССР, 1960.
    12. Кибрик Е.А.. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961.-311с.
    13. Костин В.И., Юматов В.А. Язык изобразительного искусства.- М.:
        Знание, 1978.-110с.
    14. Мейлах Б.С.Взаимодействие искусств и задачи художественного
        творчества //Вопросы литературы. 1964.-№3.С.3-16.
    15. Непомнящий В.М. Смирнов Г.Б. Практическое применение перспективы в
        станковой картине.: М. Просвещение, 1978.-119с.




 • ОБСӨЖ тақырыптары және орындау
|№  |ОБСӨЖ тақырыбы                                           |Орындалу|Балл    |
|   |                                                         |ы /апта/|        |
|   |3 семестр                                                |        |        |
|1  |Жылы колориттегі натюрморт/гуашь/                        |1       |5       |
|2  |Суық колориттегі натюрморт/гуашь/                        |1-3     |5       |
|3  |Берілген түстік гамманы гипстік өрнегі бар натюрморт     |4-6     |5       |
|   |/жарық сурет салушы жағынан тура түседі/                 |        |        |
|4  |Жарыққа қарсы натюрморт /гуашь/                          |7-10    |5       |
|   |4 семестр                                                |        |        |
|5  |Күрделі емес натюрморт/гризайль/ /май, кенеп/            |2,3     |5       |
|6  |Металды заттары бар натюрморт/самаурынмен, шәнекпен/     |4-6     |5       |
|   |/майлы бояу/                                             |        |        |
|7  |Үлкейтіп көрсетілген натуршы басының этюды/майлы бояу/   |7-9     |5       |
|8  |Натуршы басының этюды/майлы юояу/                        |10-15   |5       |



   СӨЖ шеңберіндегі сабақ тақырыптары

|№  |Тақырып                                               |Жұмыс     |Балл    |
|   |                                                      |тапсыру   |        |
|   |                                                      |/апта/    |        |
|   |3 семестр                                             |          |        |
|1  |Тұрмыстық заттардан натюрморт/гуашь/                  |2         |5       |
|2  |Жеміс пен көкөніс натюрморты/гуашь/                   |4         |5       |
|3  |Тұрмыстық заьтрдан күрделі емес наюрморт/тура         |9         |5       |
|   |жарықтандыру//гуашь/                                  |          |        |
|4  |Жарыққа қарсы натюрморт/гуашь/                        |11        |5       |
|5  |Қыстық пейзаж этюдтары/гуашь/                         |15        |5       |
|   |4 семестр                                             |          |        |
|6  |Түсті қарапайым натюрморттың этюды /май/              |2         |5       |
|7  |Интерьердегі натюрморт/гуашь, темпера/                |6         |5       |
|8  |Адам басының түстік нобайы/акварель, гуашь/           |10        |5       |
|9  |Көктемгі пейзаж этюдтары /гуашь, майлы бояу/          |15        |5       |

 • Білімді бағалау ақпараты:
   Студенттің сабақтардағы іс- әрекеттің рейтингтік бағасы:


   |№   |Көрсеткіштер                                          |Балл бойынша   |
|    |                                                      |студенттердің  |
|    |                                                      |рейтингі       |
|1   |Оқу ісі кезінде сабаққа қатыспаған.                   |2              |
|2   |Оқу ісі кезінде сабаққа анда-санда қатысқан           |3              |
|3   |Студенттің оқу кезінде түзету, болмысыз өзгертулер    |4              |
|    |жасалуы                                               |               |
|4   |Оқу қызметі кезінде студенттің белсенді еңбек етуі,   |5              |
|    |шығармашылық көзқараспен жұмыс жүргіуі, теориялық     |               |
|    |білімді практикамен ұштастыра білу.                   |               |




   Әр түрлі тапсырмаларды  орындаудың рейтингтік бағалануы
|№   |Көрсеткіштер                                      |Балл бойынша         |
|    |                                                  |студенттердің        |
|    |                                                  |рейтингі             |
|1   |Тапсырма орындалмаған                             |2                    |
|2   |Тапсырма үлгі көшірмесі ретінде ғана орындалғын   |3                    |
|3   |Тапсырма шамалы кемшіліктерге жол берген          |4                    |
|4   |Тапсырма шығармашылық негізде орындалған,жұмысынан|5                    |
|    |жаңа ізденушілік байқалады                        |                     |





   Рейтинг шкаласы

|Бақылау формалары                    |Баллдар                                |
|Күнделікті                           |20                                     |
|Аралық                               |35                                     |
|Үй тапсырмасы                        |10                                     |
|Қорытынды:                           |35                                     |
|Барлығы:                             |100                                    |


 • Курс студенттеріне пәнді оқу процесінде қойылатын келесі әкімшілік
   талаптарының көрсеткіштері (балл):
 • Сабаққа кешігу– минус 0,5 балл
 • Сабақты босату – минус 2 балл
 • Жұмысты уақытында тапсырмау  – минус 1 балл

   СӨЖ орындаудағы студент бюджетінің уақыты

|№     |СӨЖ атауы                                  |Сағат уақытын жоспарлау   |
|1     |Аралық бақылауды тапсыру                   |2                         |
|2     |СӨЖ орындау                                |45                        |
|3     |СӨЖ тапсырмаларын тапсыру                  |2                         |
|4     |Оқытушымен кеңесу                          |2                         |
|      |Барлығы                                    |51                        |


   Баға қою саясаты

|Курс компоненті                          |Тапсырма   |Баға     |Максимальді  |
|                                         |саны       |салмағы% |ұпай         |
|Практикалық жұмыстарды орындау           |6          |         |5*6=30       |
|Аралық бақылау (атестация)               |4          |         |5*4=20       |
|СӨЖ-ге арналған жұмыстарды орындау және  |           |         |5*5=25       |
|қорғау                                   |           |         |             |




ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА КӨРСЕТКІШІ
Қорытынды : 100 балл; А1+А2+Е = 100 балл; И = Р60%+Е40% = 100%:
1 балл – 1%

|Рейтинг    |0-49 |50-54                           |55-59              |60-64        |


Аттестация 1-30 балл                 = 60 балл (60%)
Аттестация 2-30 балл




      АТТЕСТАЦИЯЛЫҚ БАҒАНЫҢ КӨРСЕТКІШІ (0-30 БАЛЛ)


|Аттестация |0-14           |15-22           |23-26          |27-30          |
|Баға       |Қана-сыз       |Қанағаттанарлық |жақсы          |өте жақсы      |

ЕМТИХАНҒА РҰҚСАТ РЕЙТИНГІСІ (мысалға):
1) А1 12 + А2 13 = 25 ( 15-тен  29-ға дейінгі балл) емтиханға жіберілмейді
2) А1 16 + А2 18 = 34 (30-тен  60-ға дейінгі балл) емтиханға жіберіледі

ЕМТИХАН БАҒАСЫНЫҢ КӨРСЕТКІШІ ( 0 – 40 БАЛЛ)
Емтихан– 40 балл (40%)

|Балл      |0-19            |20-29             |30-39          |37-40       |
|Баға      |қана-сыз        |Қанағаттанарлық   |жақсы          |өте жақсы   |

1) Емтихан  0-ден 19-ға дейінгі балл – «қанағаттанғысыз» (академиялық
борыш)
2) Емтихан  20-дан 40-қа дейінгі балл – емтихан тапсырылды
Мысалға:
Қорытынды: 16+18+22 = 56 (D+; 1,33; қанағаттанарлық)



































Пәндер