Файл қосу
Музыка өнері теориясы мен әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |Құжат СМК 3 деңгей |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/02-2013 | |ПОӘК |28.08.2013 ж. | | |Студенттерге арналған |редакция № 1 | | |«Музыка өнері теориясы мен | | | |әдістемесі» пәннің | | | |бағдарламасы | | | «Музыка өнері теориясы мен әдістемесі» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010200 «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы үшін 2 курс СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |042-18.1.32/02-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 2-ші беті | |ОӘКП | | | 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ «___»________ 2013 г. Рахметова Т.Р., «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында Хаттама № ___ «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |042-18.1.32/02-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 3-ші беті | |ОӘКП | | | Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |042-18.1.32/02-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 4-ші беті | |ОӘКП | | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Рахметова Толганай Рашитовна, «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы, ғылыми – педагогикалық стажы – 11 жыл, тел: 34-77-78, № 2 ғимарат, 217 дәрісхана - Пәннің аты - «Музыка өнері теориясы мен әдістемесі» - Кредиттер саны - 2 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: «Музыка өнері теориясы мен әдістемесі» 5В010600 – «Бастауыш оқыту әдістемесі мен педагогикасы» мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 2 курс студенттерінің 4 семестрінде, 2 кредит іштей оқитындарға арналған. Болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 1.3 Пәннің мақсаты – бастауыш сынып мұғалімдерінің музыкаға және мектептегі музыкалық педагогикалық жұмыстарға қызығушылын қалыптастыру, өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің музыкаға және мектептегі музыкалық-педагогикалық жұмыстарға қызығушылығын қалыптастыру; - өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті, алған білімдерін практикада қолдану; - жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу; - Музыканың мәнін мен ерекшеліктерін, оның әлеуметтік рөлін ашып көрсету; - Бастауыш білімнің мемлекеттік стандартына сәйкес «Музыка» бағдарламасының негізгі мазмұнын, ұстанымдарын және оқыту әдістерін толық игерту. |042-18.1.32/02-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 5-ші беті | |ОӘКП | | | 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Музыкалық аспап, оқу – педагогикалық практикасы |042-18.1.32/02-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 6-ші беті | |ОӘКП | | | 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны |№ |Дәріс сабақтарының мазмұны |Тәжірибелік сабақтардың мазмұны | |1 |Музыканы оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты|Көркемдік-шығармашылық | | |мен міндеттерінің ұстанымдары Пәннің |қабілеттері | | |мақсаты мен міндеттерін білу | | |2 |Музыка өнері түрі және тәрбиелеу пәні |Балалардың музыкалық және | | |ретінде Балалардың музыкалық және |эмоциональды дамуының өзара | | |эмоциональды дамуының өзара байланысы |байланысы | |3 |Отандық және шетелдік музыкаға |Болашақ бастауыш сынып | | |тәрбиелеу жүйесі(Д.Б.Кабалевский, |мұғалімдерінің музыкалық тәрбие | | |Д.В.Огороднов, Ы.А. Алтынсарин, |берудегі жүйелердің сипаттамасы | | |А.Жұбанова, М.Балибаев, А.Райымбергенов|(Д.Б.Кабалевский, Д.В.Огороднов,| | |т.б.) |Ы.А. Алтынсарин, А.Жұбанова, | | | |М.Балибаев, А.Райымбергенов | | | |т.б.) | |4 |Музыка тәрбиесінің мазмұны, олардың |Бастауыш сынып оқушыларының | | |ерекшеліктері |музыкалық тәрбиесіне кешендік | | | |ықпал жасаудың негізгі | | | |принциптері | |5 |Халық музыкасы, қазақ музыкасы, |Бастауыш мектеп балалардың | | |камералық музыка Симфониялық музыка |симфониялық, камералық, опера, | | |Опера. Балет |балет туралы жас ерекшеліктеріне| | | |қарай ұғындыру | | |Хормен ән айту өнері |Бастауыш мектеп балалардың жеке | | | |тұлғалық және музыкалық | | | |дамуындағы ән салудың маңызы. | | 042-18.1.32/02-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 7-ші беті | |ОӘКП | | | |1 |Музыка өнер сабағы – бастауыш мектепте |Балаларға арналған музыкалық | | |музыканы оқытудың негізгі формасы |аспаптар: жіктелуі, сипаттамасы,| | | |музыкалық аспаптар мен | | | |ойыншықтарды таңдаудағы талаптар| |2 |Музыканың оқыту мен тәрбиелеудің |болашақ бастауыш сынып | | |әдістері |мұғалімдерінің музыкалық | | | |шығармашылық мәселелріне | | | |Б.М.Теплов, Л.С. Выготскийлердің| | | |және т.б. көзқарастары | | |Отбасындағы музыкалық тәрбие |Отбасында музыкалық тәрбие | | | |берудің ұйымдастыру және оның | | | |түрлері | | |Сыныптан тыс жұмыстарда музыканы оқыту |Сыныптан тыс жұмыстарда музыканы| | |мен тәрбиелеуді ұйымдастыру формалары |оқыту мен тәрбиелеуді | | | |ұйымдастыру формалары, | | | |кезеңдері, топтасуы | 4 КУРС ФОРМАТЫ: дәріс – 15; тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және емтихан 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администрациялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл Сабақты босату – минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда және 45 балл 2 аттестацияда. |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 8-ші беті | |ОӘКП | | | Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы 1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл. Пәннің балға бөлінуі |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |30 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |1-7 |Сабақтығы жұмытар |75 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП | |4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |7 |Бақылау жұмысы 1 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | | |8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП | |3 | | | | |11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | | |Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен | |Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | | |042-18.1.32/02-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 9-ші беті | |ОӘКП | | | Әдебиет және қорлар Негізгі әдебиеттер тізімі: 1. Бағдарламалар 1-4 сыныптар Алматы. 2003. Музыка оқулықтары, авторлыр: Құлманова Ш., Сүлейменова Б., Алматы. Атамұра баспасы. 2001-2007ж.ж 2. Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004. Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 2007 ж, Атамұра баспасы. 3. Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006. 4. С. Мирсеитова мен Ә.Іргебаева редакциялаған. Әрекеттегі RWCT философиясы мен әдістері. Қазақстан Оқу Ассоциациясы. – Алматы: ИздатМаркет, 2004. 5. А. Райымбергенов, С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. 6. Загвянский В.И. Методология и методика дидактического исследования. – М., 1982. 7. Момынов, П. Музыканы тыңдай және түсіне білу.-Алматы,1969 8. Музыкальное воспитание в школе. Вып. 15.- М., 1982 9. Музыкальное воспитание в школе. Вып. 12.- М., 1977 10. Музыкальное воспитание в школе. Вып. 13.- М., 1977 11. Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 12. Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық аспаптары=Казахские музыкальные инструменты :Альбом .-Алматы,1978 13. Султанова Н.К. Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы:Оқу-құралы.- Семей,2010.-140 б. 14. Вахромеев В.А. Элементарная теория музыки.-М.,2002 15. Әбдікәрімұлы Ә. «Музыка теориясының негіздері». – Алматы, 1993. Қосымша әдебиеттер тізімі: 1. Қазақстан Республикасының Білім министрлігі Тәлім-тәрбие тұжырымдамасы// Қазақстан мұғалімі, 5 ақпан, 1993. 2. Ш.Д. Дүйсембекова . Педагогика (қысқаша дәрістер курсы)-Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік Университеті, Семей, 2005-238 бет, 190-198 беттер. 3. Н.И. Болдырев. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы-Алматы, «Мектеп», 1987-226 бет, 102-104 беттер. 4. Жалпы музыкалық білім беретін бағдарламалар және «Мұрагер», «Елім-ай» бағдарламары. 1990, Алматы, Өнер баспасы. 5. ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары. Жалпы бастауыш білім. – Алматы: РОНД, 2009. |042-18.1.32/02-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 10-ші беті | |ОӘКП | | | 6. ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары. Мектеп алдындағы дайындық. – Алматы: РОНД, 2009. 7. Музыка оқулықтары 1,2,3,4 сынпытарға арналған., авторлар: Құлманова Ш., Сүлейменова Б., Алматы. Атамұра баспасы. 2001-2007ж.ж. 8. Ю.Б.Алиев. Настольная книга школьного учителя-музыканта Москва: Дладос, 2000 9. Жұбанов А.Қ. Ғасырлар пернесі. Алматы: дайк-Пресс, 2001 10. Жұбанов А.Қ.Замана бұлбұлдары. Алматы: дайк-Пресс, 2001 11. Ән-күй бағдарламасы мен нұсқаулар. 1-2 сынып, Алматы: РИК, 1996 Кесте 2 – «Музыка өнері теориясы мен әдістемесі» пәнінен күнтізбелік жоспар |Апталар |1 | | |Бақылау түрі |қатыс|тс |СРОП |СӨЖ | | | | |у | | | | | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 | | |Апталар |8 |9 | |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы|Бақылау түрі | | |Бақылау түрі |қатысу |ТС |ОБСӨЖ|СӨЖ |РК | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 |90 | |Барлық семестр бойынша | |60 |150 |90 |120 |180 | Қысқаша атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 – 1 рубеждік бақылау; РК 2 – 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: |Бағасы |Мағынасы |Балл |Пайыздар,% | |А |Өте жақсы |4,00 |95 – 100 | |А- |Өте керемет |3,67 |90 – 94 | |В.+ |Жақсы |3,33 |85 – 89 | |В |Жақсыға жақын |3,00 |80 – 84 | |В - |Сәл жақсы |2,67 |75 – 79 | |С.+ |Толық қанағаттанарлық |2,33 |70 – 74 | |С |Қанағаттанарлық |2,00 |65 – 69 | |С- |Сәл қанағаттанарлық |1,67 |60 – 64 | |Д + |Нашар |1,33 |55 - 59 | |Д |Өте нашар |1,00 |50 - 54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |12 беттің 12-ші беті | |ОӘКП | | | 7 «ТАҢДАУ БОЙЫНША АСПАП» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР |№ |Бақылау түрі |Баллы|Апталар |Қорыты| | | | | |нды | | | | | |балл | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 РК2 | | |1 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |150 | |* |* |* |* |* |* | |* |* |* |* |* |* |* |150 | |3 |ОБСӨЖ |90 | |* | |* |* |* | |* |* |* | |* |* | |* |90 | |4 |СӨЖ |120 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |120 | |5 |Бақылау жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |600 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |400 | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |1000 | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz