Файл қосу
Аралық бақылау
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042.14.2.07.1.20.01/02-2013 | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |03.09.2013ж | | |Оқытушыға арналған |№1 басылым | | |«Web дизайн » пәні бойынша оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | | | | | «WEB ДИЗАЙН » ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В011100 - «Информатика» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:_________ Семей қаласы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті, Информатика кафедрасының аға оқытушысы Рысжанова А.С. «___»__________ 2013ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А. 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №1 «12» қыркүйек 2013 ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | | |Курс саясаты мен форматы | | |Бағаларды қоюдағы саясат | | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың | | |бөлінуі | | |СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары | | |Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі | | 1. ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Рысжанова А.С., аға оқытушы Кафедра – Информатика Байланыс жүйелері – тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102-кабинет Пәннің өтілу орны – 205 аудитория Пән атауы – Web дизайн Кредит саны -3 1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |3 |Ауызша сұрау |15 |СОӨЖ | |3 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |4 |Ауызша сұрау |30 |СӨЖ | |4 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |5 |Тапсырманы орындау |20 |ЗЖ | |6 |Ауызша сұрау |15 |СОӨЖ | |6 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |7 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |7 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |7 |Аралық бақылау 1 |60 |АБ | |1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы |300 | | | |Барлық 8 және 15 аптадағы аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |9 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |9 |Ауызша сұрау |20 |СОӨЖ | |10 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |10 |Ауызша сұрау |30 |СӨЖ | |11 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |12 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |12 |Ауызша сұрау |20 |СОӨЖ | |13 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |13 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |14 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |15 |Тапсырманы орындау |10 |ЗЖ | |15 |Аралық бақылау 2 |75 |АБ | | 8 және 15 аптадағы қорытынды балл жиынтығы |300 | | |Емтихан балы |400 | | |Академиялық аралықтағы балдар қорытындысы |1000 | | Мерей А. студенттің рейтингісін есептеу мысалы: Бірінші рейтинг: [pic] Екінші рейтингті есептеу барысында [pic] нәтижесіне студенттің екінші аралықтағы барлық ұпайларын қосу керек. Сонымен қатар Мерей А. студентке зертханалық жұмыс тапсырмалары, машықтану сабағының тапсырмалары және СОӨЖ үшін 9 балл қосылған, себебі ол оны бірінші аралықта орындамағандықтан. Сонда Мерей А. екінші рейтингісі былайша анықталады: [pic]. Егер студент денсаулығының нашарлауына немесе басқа да себепті жағдайлар бойынша межелік бақылауды тапсыра алмаса және ол құжат бойынша дәлелденсе, онда ол межелік бақылауды жеке тапсыруына болады. Студент, пән бойынша қорытынды бақылауға жіберіледі, егер оның рейтингілік ұпайы 50%. Тең немесе одан артық болса. Кесте 3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША БӨЛУ Кесте 3 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу |Тақырып атауы |Дәріс |Зертханал|ОСӨЖ |СӨЖ |Барлық| | |сабақта|ық | | |саны | | |ры |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Гипермәтіндік белгілеулердің принциптері |1 | | | |1 | |HTML-құжатының контейнері |1 | | | |1 | |Web-тегі графика |1 | | | |1 | |HTML-да кестенің жазылу тәсілдері. |1 | | | |1 | |Беттің дизайнында кестелерді қолдану |1 | | | |1 | |Фреймдер |1 | | | |1 | |Формалар |1 | | | |1 | |JavaScript пен танысу | |2 | | |2 | |JavaScript объектілерінің иерархиясы | |2 | | |2 | |Скрипттерді құру мен орналастыру | |2 | | |2 | |Қате туралы хабарлама | |2 | | |2 | |Күн мен уақыт | |2 | | |4 | |Оқиға өңдеу: onMouseOver | |2 | | |2 | |Тағы оқиға өңдеушілері туралы | |2 | | | | |СОӨЖ №1, СОӨЖ №2, СОӨЖ №3 | | |4 | |4 | |СОӨЖ №4, СОӨЖ №5, СОӨЖ №6 | | |5 | |5 | |СӨЖ№1, СӨЖ№2, СӨЖ№3, СӨЖ№4 | | | |15 |15 | |СӨЖ№5, СӨЖ№6, СӨЖ№7, СӨЖ№8, СӨЖ№9 | | | |15 |15 | |1-рейтинг қорытындысы |7 |14 |9 |30 |60 | |Аррlеt-тер |1 | | | |1 | |Стильдердің каскадты кестелері (CSS) |1 | | | |1 | |Web –тармақ беттерін көруді басқару. |1 | | | |1 | |JavaScript. | | | | | | |Объектілер әдісі және объектілер қасиеті. |1 | | | |1 | |Есептеу ағымын басқару. | | | | | | |JavaScript тілінің элементтері |1 | | | |1 | |HTML-құжатында орналастыру |1 | | | |1 | |Әдістері. Гипертексттік сілтемелер және |2 | | | |2 | |суреттер | | | | | | |Сұраныстар мен айнымалылар | |2 | | |2 | |Қасиеттер түсінігі | |2 | | |2 | |Обьекттер иерархиясы | |2 | | |2 | |Іс-әрекеттен кейінгі командалар: onUnload | |2 | | |2 | |және onMouseOut | | | | | | |Жаңа терезелерді ашу | |2 | | |2 | |Функция көмегіментерезені ашу | |2 | | |2 | |Confirm (if пен else – ге кіріспе) | |2 | | |2 | |Алдын ала анықталған обьект. | |2 | | |2 | |Массивтер.Фреймдер | | | | | | |СОӨЖ №7, СОӨЖ №8, СОӨЖ9 | | |6 | |4,5 | |СОӨЖ №10, СОӨЖ №11, СОӨЖ12 | | |7,5 | |4,5 | |СӨЖ№10, СӨЖ№11, СӨЖ№12, СӨЖ№13 | | | |18 |18 | |СӨЖ№14, СӨЖ№15, СӨЖ№16, | | | |19,5 |19,5 | |СӨЖ№17 СӨЖ№18 | | | | | | |2-ші рейтинг қорытындысы |8 |16 |13,5 |37,5 |75 | | |15 |30 |22,5 |67,5 |135 | 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 6.1 е 4 – Студенттердің оқытушымен өздік жұмысы (тапсырмаларды орындау және тапсыру) |№ |Тақырып |Тапсырманың мақсаты|Ұсынылатын |Балл|Жұмысты |Бақылау | | | |мен мазмұны |әдебиеттер. | |тапсыру |формасы | | | | |Негізгі/ | |мерзімі | | | | | |қосымша | | | | | |СОӨЖ №1. «Өлшеуіш|Берілген тақырыптың| |15 |4 апта | | | |тілдері HTML. |теориялық | | | |Электрон-| | |Синтаксис» |материалын | | | |ды түрде | | |тақырыбы бойынша |оқып-үйрену; | | | | | | |топта |Берілген тақырыпта | | | | | | |консультациялар |электрондық | | | | | | |СОӨЖ №2. Web – |анықтамалық сөздік | | | | | | |беттерді құру. |әзірлеу (35-40 | | | | | | |СОӨЖ №3 |сөз). | | | | | | |Шаблонның | | | | | | | |көмегімен web – | | | | | | | |түйіндерді құру | | | | | | | |үшін Microsoft | | | | | | | |ProntPage | | | | | | | |қолдану. | | | | | | | |СОӨЖ №4. Web – |Берілген тақырыптың| |15 |6 апта | | | |түйіннің |теориялық | | | |Электрон-| | |құрылымын өңдеу. |материалын | | | |ды түрде | | |Web – беттерді |оқып-үйрену; | | | | | | |редактрлеу. СОӨЖ | | | | | | | |№5. Бұрыннан | | | | | | | |құрылған web – | | | | | | | |түйінді өңдеу | | | | | | | |үшін Microsoft | | | | | | | |ProntPage | | | | | | | |қолдану. Web – | | | | | | | |беттерді | | | | | | | |суреттер, | | | | | | | |кестелер, | | | | | | | |гиперсілтеме қою | | | | | | | |арқылы өңдеу. | | | | | | | |СОӨЖ №6. Web – | | | | | | | |беттерді | | | | | | | |безендіруде | | | | | | | |ProntPage –дің | | | | | | | |қосымша | | | | | | | |мүмкіндіктерін | | | | | | | |қолдану. | | | | | | | |СОӨЖ №7. Сілтеме |Берілген тақырыптың| |20 |9 апта | | | |картасын құру |теориялық | | | |Электрон-| | |үшін ProntPage |материалын | | | |ды түрде | | |2007 қолдану. |оқып-үйрену; | | | | | | |СОӨЖ №8. Web – |Берілген тақырыпта | | | | | | |беттерде қалыпты |электрондық | | | | | | |қолдану. СОӨЖ №9.|анықтамалық сөздік | | | | | | |Шебер қалып |әзірлеу (35-40 | | | | | | |көмегімен |сөз). | | | | | | |қалыптар құру. | | | | | | | |СОӨЖ №10. |Берілген тақырыптың| |20 |13 апта | | | |Фреймдерді |теориялық | | | |Электрон-| | |қолдану. СОӨЖ |материалын | | | |ды түрде | | |№11. Интернет |практикада қолданып| | | | | | |желілерде Web – |үйрену; | | | | | | |сайттарды | | | | | | | |жариялау. СОӨЖ | | | | | | | |№12. Web-сайтқа | | | | | | | |тіркелу , оның | | | | | | | |Интернет | | | | | | | |желісіндегі | | | | | | | |жариялануы, табу | | | | | | | |жүйелеріндегі | | | | | | | |тіркелу | | | | | | 6.2 СӨЖ тапсырмаларын орындау және өткізу графигі Студенттің өзіндік жұмысы дәpicтiк материалдарды талқылау, тәжірибелік және практикалық сабақтарға дайындалу, Практикалық және тәжірбиелік жұмыстарды қорғау, тест бақылауына дайындалу мен қатар, косымша материалдарды оқуды және курстық жұмысты орындауды қамтиды. Ақпараттар көзі ретінде студент оқулықтарды, оқу құралдарын, компьютерлер мен компьютерлік технологиялар туралы мерзімдік басылымдарды, анықтамалық әдебиеттерді және институт пен кафедра сайттарындағы оқу материалдарын және Интернет қорын пайдаланады. |№ |Іс- тәжірибелік сабақ атаулары |Балл |Тапсырманы |Бақылау түрі | | | | |орындау | | | | | |уақыты | | | |СӨЖ №1. Қарапайым HTML файлдарын | | | | | |құру. | | | | | |СӨЖ №2. Форматтаудың арнайы | | | | | |командалары |30 |4 апта |Ауызша қоғау | | |СӨЖ №3. Ақырыптар стилін қолдану. | | |Реферат | | |СӨЖ №4. Ағымдағы кәріптің өлшемін | | | | | |өзгерту. | | | | | |СӨЖ №5. Қәріп түсін және | | | | | |гарнитураларды орнату. | | | | | |СӨЖ №6. Мәтінді горизонталь | | | | | |туралау. | | | | | |СӨЖ № 7. Мәтін мен фонның түсін |45 |7 апта |Ауызша қоғау | | |беру | | |Реферат | | |СӨЖ № 8. Web-бетте графиктерді | | | | | |орналастыру. | | | | | |СӨЖ № 9. Бейненің атрибуттарын | | | | | |орналастыру. | | | | | |СӨЖ № 10. Web-бетте бейненің фонын| | | | | |орналастыру. | | | | | |СӨЖ №11. Текст және фон түсін беру| | | | | |СӨЖ №12. Web- бетте графиктерді |30 |10 апта |Ауызша қоғау | | |орналастыру. | | |Реферат | | |СӨЖ №13. Бейнелер атрибутын | | | | | |орнату. | | | | | |СӨЖ №14. Кесте құру. | | | | | |СӨЖ №15. Гипертексті байланыс | | | | | |орнату. |45 |13 апта |Ауызша қоғау | | |СӨЖ №16. Басқа HTML – құжатқа | | |Реферат | | |сілтеме құру. | | | | | |СӨЖ №17. Басқа HTML – құжатқа | | | | | |сілтеме құру. | | | | | |СӨЖ №18. Текст фрагменттерін | | | | | |белгілеу. | | | | 6.3 СӨЖді орындау және тапсыру графигі СӨЖ үй тапсырмасы ретінде дәптерге не А4 форматтағы қағазға орындалып, оқытушыға тапсырылады. СӨЖ программасы оқытушыға электронды түрде өткізіледі. Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін: – орындалған жұмыстың презентациясы; – өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы; – оқытушының ауызша сұрауы; – жазбаша түрде; Ескерту: Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет. 7. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ Негізгі әдебиеттер: 1. Дейтел Х.М., Дейтел П.Дж., Нието Т.Р. Как программировать для Internet& WWW – М.: ЗАО “Издательство БИНОМ”, 2002 2. Дейтел Х.М., Дейтел П.Дж., Нието Т.Р., Лин, Садху Как программировать на XML – М.: ЗАО “Издательство БИНОМ”, 2001 3. Ратшиллер Т., Геркен Т. РНР: Разработка Web – приложений - СПб.: Питер, 2001 4. Фролов А.В., Фролов Г.В. Базы данных в Интернете: практическое руководство по созданию Web-приложений с базами данных – М.: Издательско-торговый дом «Русская Редакция», 2000 5. Холмогоров В. Основы WEB – мастерства. – СПб.: Питер, 2001 6. Шафран Э. Создание WEB – страниц – СПб.: Питер, 2000 7. Хоумер А., Улмен К. Dynamic HTML – СПб.: Питер, 1999 8. Пек С., Аррантс С. Все необходимое для создания WEB – узла - Киев, Bhv, 1997 9. Штайнер Г. MS Internet Explorer - М. ЛБЗ, 2000 10. Дмитриева М.В. JavaScript. Быстрый старт - – СПб.: БХВ-Петербург, 2002 11. Комер Д. Принципы функционирования Интернета - СПб.: Питер, 2002 Қосымша әдебиеттер: 1. Пайк М. Internet – С-Петербург, Bhv, 1996 2. Солоницын Ю., Холмогоров В. Интернет. Энциклопедия. 3-е издание – СПб.: Питер,2002
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz