Файл қосу
Жүрек - қантамыр жүйесін тексеру зерттеудің қосымша зерттеулері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042.18-24.1-03/02 2013 | | «Жануарлардың ішкі ауруларын |№1 | | |клиникалық балау және |басылым| | |рентгенологиямен» пәнінің | | | |оқытушыларға арналған оқу-әдістемелік | | | |бағдарлама кешені | | | 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығына арналған «Жануарлардың ішкі ауруларын клиникалық балау және рентгенологиямен» пәнінен ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз Ветеринариялық білімді, ғылымды меңгерудегі - «Жануарлардың ішкі ауруларын клиникалық балау және рентгенологиямен» пәні жануарлардың ішкі жұқпалы емес ауруларының пайда болуының себептерімен патогенездік ерекшеліктерін анықтау методологиясын және емдеу, сақтандырудағы іс шараларды қарастырады. Пән ветеринар дәрігері болудағы мамандықты қалыптастыруда негізгі пән болып есептеледі. Сонымен қатар ветеринар дәрігері мамандығының этикасы мен деонтологиялық қағидаларды сақтауға тәрбиелейді. 1ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырғандар:Тойкина Г.Н., ветеринария ғылымдарының кандидаты, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының профессоры м. а. Билялов Е.Е., ветеринария ғылымдарының кандидаты Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының аға оқытушысы; Жайлаубаева А.Р., в.ғ. магистрі, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының оқытушысы. « » 2013 ж. Г.Тойкина., Е.Билялов., А.Жайлаубаева. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында 20 жылы № хаттама. Кафедра меңгерушісі, профессор м.а. Г.Тойкина 2.2 Аграрлық факультетіның оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 20 жылы, № хаттама Төрайымы А. Тлеубаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. « » 20 жыл, № хаттама ОӘК төрайымы, ОӘЖ проректоры Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ ЕНГІЗІЛУІ Мазмұны 1 Қолданылу саласы...................................................................... ..........................4 2 Нормативтік сілтемелер.................................................................. .....................4 3 Жалпы ереже....................................................................... ..................................4 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль).................................................................... .......6 5 Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі.............................8 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы..............................................................9 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы..........................................11 8 Әдебиеттер.................................................................. ........................................12 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығының студенттері үшін «Жануарлардың ішкі ауруларын клиникалық балау және рентгенологиямен» пәні бойынша оқытушыларға арналған бағдарлама оқу-әдістемелік кешенінің құрамы болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Жануарлардың ішкі ауруларын клиникалық балау және рентгенологиямен» пәнінің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес пән бойынша оқу процесінің жүргізілуін белгілейді. «Жануарлардың ішкі ауруларын клиникалық балау және рентгенологиямен» пәнінің оқытушыларға арналған осы бағдарламасы келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес оқу үрдісін ұйымдастыруды белгілейді: - ҚР жалпы міндетті мемлекеттік білім беру стандартының негізінде құрылған ҚР МЕМСТ 23.08.12 ж № 1080 ТОБ негізінде 10.04-2012 ж (№ 157 қосымша); - Жоғары арнайы білімге негіздемелік типтік оқу бағдарламасын дайындаған және ұсынған Қазақ ұлттық аграрлық университеті; - 042-МУ-4-2013 Университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік бағдарлама кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»; - 042-1.01-2013 Құжатталу «Пәннің оқу-әдістемелік бағдарлама кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Жануарлардың ішкі ауруларын клиникалық балау және рентгенологиямен» пәні ветеринариялық зерттеу әдістерін меңгеруді үйрететін, соның негізінде қажетті емдеу, алдын алу және басқа да ветеринариялық іс шараларды қолдануды үйрететін клиникалық ветеринарияның бөлімі. Клиникалық зерттеулердің мақсаты түрлі әдістерді қолдана отырып ауруларды анықтау болып табылады. Жануарларды тексеру барысында клиникалық жағдайына қарау, сипау, нұқу, тындау, рентгенография, электрография, эндоскопия, қанды, несепті, нәжісті, асқазан, ұлтабарды қарын сөлдерін физикалық-химикалық және микроскопиялық зерттеулер және басқа да әдістер қолданылады. 3.2 Пәнді оқудың мақсаты: Жануарлардың ауруын анықтауда студенттердің қолданыстағы дәйекті лабораториялық және арнайы зерттеу әдістерін меңгеруіне, лайықталған мәліметтерді жинақтап және талқылап, әсер етуші факторлар салдарынан жануар организмінде туындаған анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерді бағалап және қажетті көмек шараларын қарастыру болып табылады. 3.3. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: - Ауру малды зерттеу жоспары мен әдістерін; - Ауру процесін білу методологиясын; - Жіті ауруларды танып-білудің теориялық негізін игеруі тиіс; - Жануарды бекемдеу тәсілдерін және шешу техникасын меңгеру болып табылады. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: - Жануарларды тексеру әдістері бойынша – клиникалық тексеру (қарау, пальпация, перкуссия, аускультация); -Арнайы зерттеулер (рентгенография, рентгеноскопия, электрокардиография, эндоскопия т.б.) - Лабораториялық зерттеу әдістерін; - Ауруды анықтау үшін қолданылатын арнайы әдістерді (руменография, фонокардиография т.б.); - Организмнің физиологиялық және патологиялық жағдайларындағы дәрілік заттардың әсер ету ерекшеліктерін, олардың сипаттамасын, әсер ету механизмін, қолдануға болатын және болмайтын жағдайларын; - Лабораториялық диагностикумдармен жұмыс істеу; - Жаңа аспаптармен, құралдармен жұмыс істеу; - Пәнді жан-жақты теория жүзінде білу керек. - Ауру малды өздігінен тексеруді; - Малдың ауруын нақтылы анықтауды; - Ауру малды жан-жақты емдеуді; - Аурудың алдын алу жөнінде жоспарлы істерді ұйымдастыруды; - Шаруашылық жағдайында әртүрлі жануарларға диагностикалық, емдеу және алдын алу шараларын өткізудегі ресімделетін клиникалық құжаттарды. Шаруашылық бағытына қарай малдың физиологиялық жағдайына, жасына, жынысына, салмағына байланысты диспансеризацияны жүргізу ерекшеліктерімен олардың ауруларын емдеу тиімділігінің нәтижелерін шығаруды; - Тұжырымдамаларды дұрыс пайдаланып жетістіктерді меңгеру. 3.5 Курстың пререквизиттері: - Фармакология және токсикологиясы - Жануарлар патологиясы - Жануарлар физиологиясы 3.6 Курстың постреквизиттері: - Індеттану және індеттік аурулар - Паразитология және инвазиялық аурулар 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Кесте 1 |курс |семестр |несие |Дәріс |Лаб |Тәжір |СОӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Жиынтық | | | | |(сағ) |(сағ)|(сағ) | |(сағ)|(сағ) |бақылаудың | | | | | | | | | | |формасы | |1 |2 |3 |4 |5 | |6 |7 |8 |9 | |3 |6 | 3 | 15 |15 |15 |22,5 |67,5 |135 |Емтихан | 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) Кесте 2 |Тақырыптың аталуы және оның мазмұны | | | |Сағат | | |саны | |Дәрістік сабақтар |Зертханалық сабақтары | | |1 |2 |3 | |Модуль 1 | |Кіріспе. |Ауру малға жақындау және оны |1 | |Курс пәні мен міндті. Аурутану |ұстау, бекемдеу және техника | | |мен рентгенологияның қысқаша даму|қауіпсіздігі. Клиникалық | | |тарихы. Пәннің қажеттілігі және |тексерудің жоспары. Тіркеу және | | |маңызы. Курсты оқыту тәсілдері. |анемнез. Рентгенологиялық әдістің| | | |маңызы. Термометрия | | |Тыныс алу жүйесінің тексеру |Жоғарғы тыныс жолдарын (мұрын |1 | |әдістері. |қуысы, қосалқы қуыстар, көмекей, | | |Жоғарғы тыныс алу бөлігін зерттеу.|кеңірдек, қалқанша без) тексеру. | | |Тыныс алу жүйесінің тексеру |Тыныс алу қозғалыстарын тексеру |1 | |әдістері. Көкірек қуысын және |және олардың патологиясы. | | |өкпені тексеру. |Жануарлардың көкірек қуысын нұқу.| | | |Плегофония. | | |Көкірек клеткасын сипалау, |Әртүрлі жануарлардың көкірек |1 | |топографиялық немесе салыстырмалы |қуысын салыстырмалы нұқу. | | |нұқуды жүргізу. Жөтел оның |Рентгенологиялық кескінді | | |патологиясы |ажырату. | | |Көкірек клеткасын топографиялық |Өкпенің функционалдық қабілетін |1 | |немесе салыстырмалы аускультация |тексеру. Тыныс алу жүйесінің | | |жүргізу. Өкпені тындау және оның |ауруларының негізгі белгілері | | |патологиясы |. | | |Тыныс алу жүйесінің қосымша |Қорытынды сабақ |1 | |зерттеулері. Тыныс алу жүйесінің | | | |ауруларының негізгі белгілері | | | | | | | |Жүрек тұсын зерттеу. |Аралық бақылау |1 | |Жүрек тұсын зерттеу.Жүрек саздары,| | | |шулары Қан тамырларын зерттеу. | | | |Модуль 2 | | |Жүрек-қан тамыр жүйесін |Жүрек-қантамыр жүйесін тексеру |1 | |зерттеудің қосымша зерттеулері. |әдістері. Жүрек дүрсілінің ең | | |Жас төлдердің жүрек-қантамыр |айқын естілетін орны. | | |жүйесін зерттеуінің ерекшеліктері.|Жүрек-қантамыр жүйесіннің | | |Ауруларының негізгі белгілері. |функционалдық қабілетін тексеру. | | | |Жүрек-қантамыр жүйесін | | | |ауруларының негізгі белгілері. | | |Жүрек-қан тамыр жүйесін |Қорытынды сабақ |1 | |аурулардың негізгі синдромдары. | | | |Электрография | | | |Модуль 3 | | |Ас қорту жүйесінің алдыңғы |Асқорыту жүйесін тексеру |1 | |бөлігін зерттеу. |әдістері.Жануардың азық пен суды | | |Құрсақ қуысы мүшелерін зерттеу |қабылдауын тексеру. Жануарлардың | | | |аузын, жұтқыншағын, өңешін | | | |тексеру. Құстардың жемсау безін | | | |тексеру. | | |Сиырдың құрсақ қуысы мүшелерінің |Жануарлардың құрсақ қуысы |1 | |топографиясы. |мүшелерінің топографиясы. | | |Ас қорту жүйесінің ауруларының | | | |негізгі белгілері. | | | |Жылқының құрсақ қуысы мүшелерінің |Ас қорту жүйесінің негізгі |1 | |топографиясы. |ауруларының симптомдары және | | |Ас қорту жүйесінің ауруларының |синдромдары Қорытынды сабақ | | |негізгі синдромдары. | | | |Несеп жүйесін зерттеу. Бүйректі |Зәр шығару жүйесін зерттеу. Зәр |1 | |тексеру. |шығару жүйесінің негізгі | | |Бүйректің топографиясы. |ауруларының симптомдары және | | |Бүйректердің негізгі аурулары. |синдромдары | | |Зат алмасу патологиялық |Азық құнарлылығының |1 | |өзгерістерінің диагностикалық |жеткіліксіздігінен туындайтын төл| | |маңызы (Зат алмасу жалпы |аурулары. Рентген ілімі, рентген | | |сипаттамасы. Белок алмасу бұзылуы.|сәулесі. Рентген сәулесімен | | |Көмірсутегі алмасу бұзылуы. Май |зерттеудің тәсілдері. | | |алмасу бұзылуы. Зат алмасу | | | |бұзылуы. Минерал заттар алмасу | | | |бұзылуы. | | | |Құрсақ қуысы, сүйек-буын |Аралық бақылау |1 | |ауруларының рентген диагностикасы.| | | |Рентген кабинет, оның | | | |құрылымдары. Рентген ілімі, | | | |рентген сәулесі. Рентген | | | |сәулесімен зерттеудің тәсілдері. | | | |Барлық оқу сағаттары: 15 |Барлық оқу сағаттары: 15 |15 | Кесте 3 |Тәжірибелік сабақтар |Сағат | | |саны | |1 |2 | |Модуль 1 | |Жануарларды түрлеріне қарай және асау жуастығына байланысты |1 | |бекемдеудегі техникалық қауіпсіздік. Рентгенологиялық техникамен | | |жұмыс істеу ережелері және техникалық жабдықтармен танысу. | | |Жоғарғы тыныс жолдарын (мұрын қуысы, қосалқы қуыстар, көмекей, |1 | |кеңірдек, қалқанша без) тексеруді тәжірибе жүзінде жүргізуді | | |меңгеру | | |Тыныс алу қозғалыстарын тексеру және олардың патологиясын |1 | |ажыратуда пайдаланылатын приборлар мен құралдармен жұмыс істеуді | | |меңгеру | | |Әртүрлі жануарлардың көкірек қуысын тексеруде түсірілген |1 | |рентгенологиялық кескіндерді ажырату. | | |Өкпенің функционалдық қабілетін тексеруді іс жүзінде жүргізу. |1 | |Қорытынды сабақ |1 | |Аралық бақылау |1 | |Модуль 2 | | |Жүрек-қантамыр жүйесіннің функционалдық қабілетін тексеру. |1 | |Жүрек-қантамыр жүйесін ауруларының негізгі белгілеріне | | |салыстырмалы түрде көз жеткізу | | |Қорытынды сабақ |1 | |Модуль 3 | | |Жануарлардың аузын, жұтқыншағын, өңешін тексеру. Құстардың жемсау|1 | |безін тексеру. | | |Жануарлардың құрсақ қуысы мүшелерінің топографиясы. |1 | |Ас қорту жүйесінің ауруларының негізгі белгілерін ажырату. |1 | |Қорытынды сабақ | | |Зәр шығару жүйесінің ауруларының негізгі белгілерін ажырату. |1 | |Рентген сәулесімен зерттеудің тәсілдерін іс жүзінде меңгеру. |1 | |Аралық бақылау |1 | |Барлығы: |15 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Оқытушының көмегімен атқарылатын жұмыстар: (СОӨЖ) ➢ Электрокардиография. Жануарлардың ЭКГ-сын жазу. ➢ Электрокардиограммаларды оқу ➢ Вегетативті жүйке жүйесін тексеру. Захарыш – хеда зоналары (бөліктері). ➢ Жылқы асқазанындағы заттардың физикалық және химиялық қасиетін анықтау. ➢ Жылқы асқазанындағы заттардың тұз қышқылын және жалпы қышқылдықты анықтау. ➢ Әртүрлі малдың қан алу және оның физикалық қасиеттерін анықтау. ➢ Қан сарысуындағы сілті қоры мен каротинді анықтау. ➢ Тауықтың қандағы гемоглобин мөлшерін, түс көрсеткішін және эритроциттегі гемоглобинің орташа мөлшерін анықтау. ➢ Тауықтың қандағы жасушалардың санын есептеу. Эритроциттер, лейкоциттер мен тромбоциттердің санын есептеу. ➢ Билирубин, глюкоза және қандағы жалпы ақуызды (белок) анықтау. ➢ Шошқалардың және жыртқыштардың қарындарын зерттеу ➢ Диспансеризация 5.2 Студенттердің өздік жұмыстары (СӨЖ) ➢ Жануарлардың клиникалық тексерудің сызбалары ➢ Симптомдар және синдромдар. Диагноздың түрлері ➢ Жануарларға жақындау ережелері және бекіту әдістері ➢ Жануарларға жақындау ережелері және бекіту әдістері ➢ Клиникалық тексерудің жоспары. Тіркеу және құжаттарды дайындау ➢ Анамнез. Жалпы клиникалық тексеру: көру, нұқу, перкуссия, аускультация. ➢ Аускультациялық теория ➢ Қосымша зерттеу әдістері /эндоскопия, риноскопия, ларингоскопия, перкуссия, рентгенография, флюорография, зонд жібері/ ➢ -Тері және тері асты клеткатканы зерттеу әдістері /түсі, ылғалдылығы, иісі, қызуы, серпінділігі, патологиялық өзгерістері/ Терідегі болуы мүмкін патологиялық өзгерістер ➢ -Асқорыту жүйесін тексеру әдістері.Жануардың азық пен суды қабылдауын тексеру. Жануарлардың аузын, жұтқыншағын, өңешін тексеру ➢ -Қосалқы қуыстар (мандай, жоғарғы жақ, аулы қапшықты: пішіні, қызуы, нұқығанда шығатын дыбысы), көмей, кеңірдек, жөтелді тексеру ➢ Бауырды және көк бауырды тексеру. Эритропоэзді және лейкоэзді бұзатын синдромдары ➢ Билирубин, глюкоза және қандағы жалпы ақуызды (белок) анықтау ➢ Қан жағындысын дайында, тексеру. Лейкограмма шығару. Лейкопрофиль, гемопрофиль, клиникалық баға беру ➢ Рентген кабинет, оның құрылымдары 6 ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 4 |Тақырыптың аталуы және мазмұны |Әдістем|Өз |Бақы| | |елік |бетім|лау | | |материа|ен |форм| | |лдар, |оқу |асы | | |плакатт|сұрақ| | | |ар |тары | | | | | | | | | |Зертханалық және | | | | |Дәріс сабақтары |тәжірибе сабақтары | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Модуль 1 | |Кіріспе. Курс пәні мен |Ауру малға жақындау және | | | | |міндті. Аурутану мен |оны ұстау, бекемдеу және | | | | |рентгенологияның қысқаша|техника қауіпсіздігі. | | | | |даму тарихы. Пәннің |Клиникалық тексерудің жоспары.| | |Сұхба| |қажеттілігі және маңызы. |Тіркеу және анемнез. | | |т-тас| |Курсты оқыту тәсілдері. |Рентгенологиялық әдістің | | |у, | | |маңызы. Термометрия |Арнайы | |сұрау| | | |нұсқама |5.1 | | | | |конс-пек|тарау| | | | |т, |да | | | | |оқулық-т|көрсе| | | | |ар және |тілге| | | | |ситуация|н СӨЖ| | | | |лық |тапсы| | | | |тапсырма|рмала| | | | |лар |рында| | | | | |ғы | | | | | |тақыр| | | | | |бойын| | | | | |ша | | |Тыныс алу жүйесінің |Жоғарғы тыныс жолдарын (мұрын | | | | |тексеру әдістері. |қуысы, қосалқы қуыстар, | | | | |Жоғарғы тыныс алу бөлігін|көмекей, кеңірдек, қалқанша | | | | |зерттеу. |без) тексеру. | | | | |Тыныс алу жүйесінің |Тыныс алу қозғалыстарын | | | | |тексеру әдістері. Көкірек|тексеру және олардың | | | | |қуысын және өкпені |патологиясы. Жануарлардың | | | | |тексеру. |көкірек қуысын нұқу. | | | | | |Плегофония. | | | | | | | | |Сұхба| | | | | |т-тас| | | | | |у, | | | | | |сұрау| |Көкірек клеткасын |Әртүрлі жануарлардың көкірек | | | | |сипалау, топографиялық |қуысын салыстырмалы нұқу. | | | | |немесе салыстырмалы |Рентгенологиялық кескінді | | | | |нұқуды жүргізу. Жөтел |ажырату. | | | | |оның патологиясы | | | | | |Көкірек клеткасын |Өкпенің функционалдық | | | | |топографиялық немесе |қабілетін тексеру. Тыныс алу | | | | |салыстырмалы |жүйесінің ауруларының негізгі| | | | |аускультация жүргізу. |белгілері . | | | | |Өкпені тындау және оның | | | | | |патологиясы | | | | | |Тыныс алу жүйесінің |Қорытынды сабақ | | | | |қосымша зерттеулері. | | | | | |Тыныс алу жүйесінің | | | | | |ауруларының негізгі | | | | | |белгілері | | | | | |Модуль 2 | | |Жүрек тұсын зерттеу. |Жүрек-қантамыр жүйесін тексеру|Арнайы |5.1 |Сұхба| |Жүрек тұсын зерттеу.Жүрек|әдістері. Жүрек дүрсілі |нұсқама |тарау|т-тас| |саздары, шулары Қан |аймағын көру және сипау. |конс-пек|да |у, | |тамырларын зерттеу. |Жүректі тыңдау. Жүрек |т, |көрсе|сұрау| | |тондары. Жүрек дүрсілінің ең |оқулық-т|тілге| | | |айқын естілетін орны. |ар және |н СӨЖ| | | | |ситуация|тапсы| | | | |лық |рмала| | | | |тапсырма|рында| | | | |лар |ғы | | | | | |тақыр| | | | | |бойын| | | | | |ша | | |Жүрек-қан тамыр жүйесін |Жануарларда қызыл және көк қан| | | | |зерттеудің қосымша |қысымын анықтау. | | | | |зерттеулері. Жас |Жүрек-қантамыр жүйесіннің | | |Сұхба| |төлдердің жүрек-қантамыр |функционалдық қабілетін | | |т-тас| |жүйесін зерттеуінің |тексеру. Жүрек-қантамыр | | |у, | |ерекшеліктері. |жүйесін ауруларының негізгі | | |сұрау| |Ауруларының негізгі |белгілері. | | | | |белгілері. | | | | | |Жүрек-қан тамыр жүйесін |Қорытынды сабақ | | | | |аурулардың негізгі | | | | | |синдромдары. | | | | | |Электрография | | | | | |Модуль 3 | | |Ас қорту жүйесінің |Асқорыту жүйесін тексеру |Арнайы | | | |алдыңғы бөлігін зерттеу.|әдістері.Жануардың азық пен |нұсқамак| | | | |суды қабылдауын тексеру. |онс-пект| | | |Құрсақ қуысы мүшелерін |Жануарлардың аузын, |, | | | |зерттеу |жұтқыншағын, өңешін тексеру. |оқулық-т|5.1 | | | |Құстардың жемсау безін |ар және |тарау| | | |тексеру. |ситуация|да | | | | |лық |көрсе| | | | |тапсырма|тілге| | | | |лар |н СӨЖ| | | | | |тапсы|Сұхба| | | | |рмала|т-тас| | | | |рында|у, | | | | |ғы |сұрау| | | | |тақыр| | | | | |бойын| | | | | |ша | | | | | | | | | | |Арнайы | | | | | |нұсқама | | | | | |конс-пек| | | | | |т, | | | | | |оқулық-т| | | | | |ар және | | | | | |ситуация| | | | | |лық | | | | | |тапсырма| | | | | |лар | | | |Сиырдың құрсақ қуысы |Жануарлардың құрсақ қуысы | | | | |мүшелерінің топографиясы.|мүшелерінің топографиясы. | | | | |Ас қорту жүйесінің | | | | | |ауруларының негізгі | | | | | |белгілері. | | | | | |Жылқының құрсақ қуысы |Ас қорту жүйесінің негізгі | | | | |мүшелерінің топографиясы.|ауруларының симптомдары және | | | | |Ас қорту жүйесінің |синдромдары | | | | |ауруларының негізгі | | | | | |синдромдары. | | | | | |Несеп жүйесін зерттеу. |Зәр шығару жүйесін зерттеу. | | | | |Бүйректі тексеру. |Зәр шығару жүйесінің негізгі | | | | |Бүйректің топографиясы. |ауруларының симптомдары және | | | | |Бүйректердің негізгі |синдромдары | | | | |аурулары. | | | | | |Зат алмасу патологиялық |Азық құнарлылығының | | | | |өзгерістерінің |жеткіліксіздігінен туындайтын | | | | |диагностикалық маңызы |төл аурулары. Рентген ілімі, | | | | |(Зат алмасу жалпы |рентген сәулесі. Рентген | | | | |сипаттамасы. Белок алмасу|сәулесімен зерттеудің | | | | |бұзылуы. Көмірсутегі |тәсілдері. | | | | |алмасу бұзылуы. Май | | | | | |алмасу бұзылуы. Зат | | | | | |алмасу бұзылуы. Минерал | | | | | |заттар алмасу бұзылуы. | | | | | |Құрсақ қуысы, сүйек-буын |Қорытынды сабақ | | | | |ауруларының рентген | | | | | |диагностикасы. Рентген | | | | | |кабинет, оның | | | | | |құрылымдары. Рентген | | | | | |ілімі, рентген сәулесі. | | | | | |Рентген сәулесімен | | | | | |зерттеудің тәсілдері. | | | | | |Барлық оқу сағаттары: 15 |Барлық оқу сағаттары: 15 | | | | 7 ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ Кесте 5 |Оқу әдістемеліктермен әдебиеттердің |Әр |Студенттер |Қамтылу | |аталуы |түрінің |саны |пайызы | | |саны | | | |1 |2 |3 |4 | |1. М.А. Молдағулов, А.Н. Ермаханов, Ө.К. |3 |21 |70 | |Есқожаев, А.З. Дюсембаева т.б. Жануарлар | | | | |ауруларының клиникалық диагностика. оқу| | | | |құрал – Алматы, 2007 | | | | |2 А.М. Смирнов, П.Я. Конопелько, Р.П. |50 |21 |100 | |Пушкарев, В.С. Постников, Н.А. Уразаев, | | | | |И.М. Беляков, Г.Л. Дугин, В.С. Кондратьев| | | | |Клиническая диагностика внутренних | | | | |незаразных болезней животных. Москва | | | | |«Агропроминиздат» 1988 | | | | |3. А.В. Васильев Диагностика внутренних |10 |21 |50 | |болезней домашних животных. – М.: | | | | |Сельхозиздат,1956 | | | | |4.В.И. Зайцев, А.В. Синев, П.С. Ионов и |10 |21 |50 | |др. Клиническая диагностика внутренних | | | | |болезней сельскохозяйственных животных.- | | | | |М.: Колос, 1964 | | | | |5.П.С. Ионов, И.М. Беляков, Б.В. Уша, |10 |21 |50 | |М.Х. Шайхаманов, И.П. Шаптала. | | | | |Диагностическая и терапевтическая техника| | | | |в ветеринарии.- М.: Колос, 1979 | | | | |6.К.Н. Қожанов Малдың ішкі жұқпалы емес |20 |21 |100 | |аурулары /қосымша оқу құралы/, Семей, | | | | |2005 ж. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 М.А. Молдағулов, А.Н. Ермаханов, Ө.К. Есқожаев, А.З. Дюсембаева т.б. Жануарлар ауруларының клиникалық диагностика. оқу құрал – Алматы, 2007 8.1.2 А.М. Смирнов, П.Я. Конопелько, Р.П. Пушкарев, В.С. Постников, Н.А. Уразаев, И.М. Беляков, Г.Л. Дугин, В.С. Кондратьев Клиническая диагностика внутренних незаразных болезней животных. Москва ВО «Агропроминиздат» 1988 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 К.Н. Қожанов Малдың ішкі жұқпалы емес аурулары /қосымша оқу құралы/, Семей, 2005 ж. 8.2.2 К.Н. Қожанов, А.З. Дюсембаева, С.О. Балтыбеков, А.К. Омашев. Малдың ішкі жұқпалы емес ауруларының практикумы.- Семей , 2000 ж. 8.2.3 А.В. Васильев Диагностика внутренних болезней домашних животных. – М.: Сельхозиздат,1956 8.2.4 В.И. Зайцев, А.В. Синев, П.С. Ионов и др. Клиническая диагностика внутренних болезней сельскохозяйственных животных.- М.: Колос, 1964 8.2.5 П.С. Ионов, И.М. Беляков, Б.В. Уша, М.Х. Шайхаманов, И.П. Шаптала. Диагностическая и терапевтическая техника в ветеринарии.- М.: Колос, 1979 8.2.5 Лабораторные исследования в ветеринарии/Под редакцией В.Я. Антонова и П.Н. Блинов.- М.: Колос, 197 8.2.6 В.М. Данилевский Внутренние незаразные болезни сельскохозяйственных животных М. «Колос» 1992 г. , 8.2.7 В.М. Данилевский Практикум по внутренним незаразным болезням сельскохозяйственных животных М. «Колос» 1992 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz