Файл қосу
Биологиялық белсенді заттар
ҚАЗАҚСТАН ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042.14-4-04.01.20.26/ 02 | | | |-2012 | |ОӘК- «Биологиялық белсенді |№ 2 басылым | | |заттар» пәнінен студентке |№ 1 басылым | | |арналған жұмыс оқу бағдарламасы|орынына | | | |30.09.2009 | | 5В060700 – "Биология" мамандығына арналған "Биологиялық белсенді заттар" ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ студентке АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2012 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: Тугельбаева А.Д., аға оқытушы, магистр 2. талқыланды «Биология» кафедрасының отырысында Хаттама № «___»_____ 2012 ж Кафедра меңгерушісі ___________ Р. Арынова 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама № «__»______ 2012 ж Төрағасы __________ К. Сатиева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № « ____» ____________2012 ж ОӘК төрағасы, бірінші проректор _____________Б. Рскелдиев 30.09.2009 жылғы № 1 басылым орынына Мазмұны 1. Қолдану саласы. 2. Студентке арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 3. Жалпы қағидалар 4. Студенттің рейтингін есептеп шығару 5. Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы 6. СӨБЖ және СӨЖ жұмыс бағдарламасы 7. Оқу процессінің календарлық кестесі 1. Жалпы қағидалар 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер ● Оқытушының аты жөні: Тугельбаева Анар Досмухаметовна ● Биология кафедрасы ● Хабарласу мәліметі: 53-19-70: кафедрада болу уақыты оқу кестесіне байланысты ● Өткізілу орны: Оқу ғимараты № 5 аудитория № 203 ● Пәннің аты: Биологиялық белсенді заттар ● Кредит саны –3, жалпы сағат саны – 135 1.2.Оқу жоспарынан көшірме 1кесте |Курс |Семес-т|Кредит |Дәріс |Тәжір. |СОӨЖ |СӨЖ |Барлы- |Бақылау | | |р | | | | | |ғы |түрі | |3 |6 |3 |15 |30 |45 |45 |135 |емтихан | 1.3. Физиология курсының қысқаша сипаттамасы. Биологиялық белсенді заттар физиологияның маңызды салаларының бірі. Ол организмнің тіршілік әрекетің, жеке мүшелер мен жүйелердің қызметін гуморальдық жолмен реттеп, олардың ерекшеліктерін, биологиялық маңызын анықтайды, организмнің сыртқы ортамен қарым-қатынастарындағы бейімделу зандылықтарын ашады. 1.4.Курстың мақсаты. Әр түрлі тіршілік процестеріне биологиялық заттардың әсер ету механизмін зерттеу, организм мен сыртқы орта арасындағы бейімделу механизмдерінің физиологиялық негізін анықтау. 1.5. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: физиологиялық жүйелердің атқару қызметтерін анықтап олардың механизмдерін толық білу, игерген білімдерін практикалық сабақтарда және эксперименталды жұмыста пайдалана білу. Физиологиялық классискалық әдістермен танысып оларды қолданалатын жағдай туғызу 1.6. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - организмнің қалыпты физиологиялық көрсеткіштерінің параметрлерін білу; - мүшелер қызметінің мәнін, мыңызын түсіну; - организмде негізгі физиологиялық процестердің жалпы сипаттамасын, олардың реттелу тетіктерін меңгеру; - ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, қысқаша жазбаны (конспект) жазу, зерттеу журналын, библиографиялық істі жүргізу және тұқым қуу мен өзгергіштіктің негізгі заңдарымен танысу, шығу тегін, орналасқан жерін, құрылысын, қызметін, жіктелуін, әрі қазіргі зерттеу әдістерінің (электронды, люминесцентті, кезеңді-қарсыластық микроскопия, сандық гистохимия, т.б.) қысқаша жазбасын жазу дағдысы бар болу; - микроскоппен жұмыс істеу, гистологиялық препараттарды дайындап, оны “оқуды” және микро-, электронды фотобейнелерді айқындай білу, ғылыми тәжірибе сызбасын құрып, оны өткізу және талдау дағдысына ие болу 1.7. Курстың пререквизиті (білім сатысы алдындағы пәндер): «Биологиялық белсенді заттар» пәнін оқыған кезде студенттің жалпы биология, адам анатомиясын, гистологиясын, цитологиясын, экологиячын, биохимия салаларынан жинақтаған білімдерін, физиологиялық процестердің атқарылу ерекшеліктерімен ұштастыру 1.8. Курстың постреквизиті: «Биологиялық белсенді заттар» пәнінен алынѓан білім кейінгі курстарда психологияға, педагогикаға және мектеп гигиенасына жаратылыстану ғылымы және теориялық негізі болып саналады.. 1.9. Әдебиеттер: 1. Адам және жануарлар физиологиясы. - Т. Несипбаев.- Алматы, 2000 ж. 2. Физиология животных – / под ред. Георгиевский В.И.- М.: Агропромиздат, 1990 г- 505 с 3. Бакл Дж. Гормоны животных м. 1986 4. Казначеев П.П. Современные аспекты адаптации. Новосибирск.: наука. 2000 2. Пәннің әдістемелік ұсыныстары Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстармен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда тірі бақадан жасалынған препараттарды тікелей зерттеп, зерделейсіздер. Сонымен қатар қан жасушаларын микроскопта қарап санап қорытынды шығарасыздар. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 3. Пәннің талаптары (саясаты). Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары: Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi 4. Студент білімін бағалау критерийі және жүйесі. 1. Лекцияларды конспектілеу: лекциялық тақырыптардың сұрақтарын толық конспектілеу – 15 балл, қатысқану үшін – 30 б, дәріске қатысу – 15 б. Барлығы: 60 балл. 2. Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу – 370 балл. 3. Зертханалық сабақтарда қатысқану үшін – 30 балл. 4. СОӨЖ шегіндегі сабақтардағы жұмыс – 60 балл. 5. СӨЖ – 80 балл. Барлығы – 600 балл. 2 кесте - Пәннің орындау графигі мен тапсырма беру мазмұны |№ |Жұмыс |Тапсырманыңмақсаты|Орындалу |Балл |Өткізу |Бақы-лау | | |түрлері |мен мазмұны |ұзақ-тығы | |мерзімі | | |1 |2 |3 |5 |6 |7 |8 | |1 |Зертханалы|Білімтексеругебағы|Күнделікті |370 |Кестегесай |Баяндама | | |қсабақ |тталғанбақылау | | | | | |2 |Бақылаужұм|Дәрісматериалдарын|Күнделікті |30 |Кестегесай |Жазбашаесеп | | |ысы |ұғуын | | | | | | | |тек-серугебағыт-та| | | | | | | |лғанбақы-лау | | | | | |3 |СОӨЖ | |Күнделікті |60 |Кестегесай |Жазбашаесеп | |4 |СӨЖ |СӨЖбойыншабарлықта|Күнделікті |80 |Кестегесай |Баяндама | | |(үйтапсырм|псырмалардыорындау| | | | | | |асы) | | | | | | |5 |Сабақтарда| |Күнделікті |60 |Кестегесай | | | |қатысу | | | | | | Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%),қорытынды бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы алынады. Студенттің рейтингін есептеп шығару 3 кесте |Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |АБЖ | |№ | | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3,0 |80-84 | | |В- |2,67 |75-79 | | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық | |С |2,0 |65-69 | | |С- |1,67 |60-64 | | |Д+ |1,33 |55-59 | | |Д |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P | | |Пәнді өтті | 4. Пәннің оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны Пәннің мазмұны. Сабақ түрлеріне орай сағаттардың бөлінуі 5 кесте |Тақыр|Тақырып атаулары және олардың мазмұны |Сағат |Әдебиеттер | |ып № | |саны | | |1 |2 |4 |5 | |Дәрістер | |1 |Биологиялық белсенді заттарға жалпы |1 |1-4 | | |сипаттама.Биологиялық белсенді заттардың | | | | |жіктелуі. Тірі ағзаның химиялық құрамы. | | | |2 |Ішкі секреция бездері және олардың жіктелуі. |1 |1-4 | |3 |Гормондардың жалпы сипаттамасы, зат алмасудағы |1 |1-4 | | |қызметі.Гормондардың әсер ету механизмі және | | | | |олардың жіктелуі.алпы сипаттамасы, зат | | | | |алмасудағы қызметі.Гормондардың әсер ету | | | | |механизмі және ола | | | |4 |Гипофиз құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін |1 |1-4 | | |белсенді зат түрі | | | |5 |Гипоталамо-гипофизарлы жүйе қызметі |1 |1-4 | |6 |Қалқанша безі құрылысы, атқаратын қызметі, |1 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |7 |Қалқанша маңы безі құрылысы, атқаратын қызметі,|1 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |8 |Бүрекүсті безі құрылысы, атқаратын қызметі, |1 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |9 |Қарын асты безі құрылысы, атқаратын қызметі, |1 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |10 |Жыныс безі құрылысы, атқаратын қызметі, |1 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |11 |Тимус құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін |1 |1-4 | | |белсенді зат түрі | | | |12 |Эпифиз құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін |1 |1-4 | | |белсенді зат түрі | | | |13 |Ұлпа гормондары |1 |1-4 | |14 |Простагаландиндер |1 |1-4 | |15 |Бейімделудегі биологиялық белсенді заттардың |1 |1-4 | | |рөлі | | | |Тәжірибелік сабақтар | |1 |Биологиялық белсенді заттарға жалпы |2 |1-4 | | |сипаттама.Биологиялық белсенді заттардың | | | | |жіктелуі. Тірі ағзаның химиялық құрамы. | | | |2 |Ішкі секреция бездері және олардың жіктелуі. |2 |1-4 | |3 |Гормондардың жалпы сипаттамасы, зат алмасудағы |2 |1-4 | | |қызметі.Гормондардың әсер ету механизмі және | | | | |олардың жіктелуі.алпы сипаттамасы, зат | | | | |алмасудағы қызметі.Гормондардың әсер ету | | | | |механизмі және ола | | | |4 |Гипофиз құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін |2 |1-4 | | |белсенді зат түрі | | | |5 |Гипоталамо-гипофизарлы жүйе қызметі |2 |1-4 | |6 |Қалқанша безі құрылысы, атқаратын қызметі, |2 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |7 |Қалқанша маңы безі құрылысы, атқаратын қызметі,|2 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |8 |Бүрекүсті безі құрылысы, атқаратын қызметі, |2 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |9 |Қарын асты безі құрылысы, атқаратын қызметі, |2 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |10 |Жыныс безі құрылысы, атқаратын қызметі, |2 |1-4 | | |бөлінетін белсенді зат түрі | | | |11 |Тимус құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін |2 |1-4 | | |белсенді зат түрі | | | |12 |Эпифиз құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін |2 |1-4 | | |белсенді зат түрі | | | |13 |Ұлпа гормондары |2 |1-4 | |14 |Простагаландиндер |2 |1-4 | |15 |Бейімделудегі биологиялық белсенді заттардың |2 |1-4 | | |рөлі | | | 6. Студенттердің өздік жұмыстарынының тақырыбы: 1. Бейімделудегі биологиялық белсенді заттардың рөлі 2. Простагаландиндер 3. Ұлпа гормондары 4. Эпифиз құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін белсенді зат түрі 5. Тимус құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін белсенді зат түрі 6. Жыныс безі құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін белсенді зат түрі 7. Қарын асты безі құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін белсенді зат түрі 8. Бүрекүсті безі құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін белсенді зат түрі 9. Қалқанша маңы безі құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін белсенді зат түрі 10. Гипоталамо-гипофизарлы жүйе қызметі 11. Гипофиз құрылысы, атқаратын қызметі, бөлінетін белсенді зат түрі 12. Гормондардың жалпы сипаттамасы, зат алмасудағы қызметі. 13. Гормондардың әсер ету механизмі және олардың жіктелуі. 14. Ішкі секреция бездері және олардың жіктелуі. 15. Биологиялық белсенді заттарға жалпы сипаттама. 16. Биологиялық белсенді заттардың жіктелуі. 17. Тірі ағзаның химиялық құрамы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz