Файл қосу

кәсіби - научных - саны - основы - логикасын - пошаев - жөніндегі



|                                                                          |
|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                  |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ               |
|                        |                 |                               |
|3-деңгейлі  СМЖ құжаты  |ПОӘК             |                               |
|  ПОӘК                  |                 |                               |
|«Кәсіби педагогикадағы  |____2013 жылғы   |ПОӘК  042-18.30-2013           |
|ғылыми зерттеулердің    |№ 1 басылым      |                               |
|негіздері» пәнінің      |                 |                               |
|студенттерге  арналған  |                 |                               |
|жұмыс бағдарламасы      |                 |                               |





                5В012000  – Кәсіптік білім беру  мамандығының
                           студенттеріне арналған

          «Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері»  пәнінің
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                Семей - 2013

                                   Мазмұны


1                                                                      Жалпы
ережелер....................................................................
...................
2.Пәннің       мазмұны       және       сағаттарды       сабақ        түріне
шағу.............................
3                 Пәнді                 оқытудың                 әдістемелік
нұсқаулықтары.........................................
4                                                                       Курс
форматы.....................................................................
..
5                                                                       Курс
саясаты.....................................................................
.......................
6                                                                    Бағалау
саясаты.....................................................................
......................
7                                                                 Әдебиеттер
............................................................................
..........




































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Алма Едігенова Жүнісбекқызы – д.м.а., п.ғ.к.
Кафедра: Педагогика
Кафедраның мекен-жайы: Тәңірбергенов көшесі, 1
Ақпараттық қатынас: 42-25-33
Сабақ өтетін орын:  № 8 оқу ғимараты, 134 дәрісхан
Кредит саны: 2
      1.2 Курстың қысқаша мазмүны:
      «Кәсіби  педагогикадағы  ғылыми  зерттеу  негіздері»  курсы   5В012000
«Кәсіптік білім  (профиль  бойынша)»  мамандарын  даярлайтын  оқу  жоспарына
сәйкес жасалынды.
   Бұл  курс  типтік  оқу  жоспарындағы  жалпы  кәсіби  және  арнайы  пәндер
цикліндегі,  философия,  әлеуметтану,  психология,  логика  және  педагогика
психология, математикалық статистика пәндеріне негізделеді.
    «Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеу негіздері» пәні  бойынша  ұсынылып
отырған курс «Педагогика», «Этнопедагогика», «Жалпы техникалық  және  арнайы
пәндерді оқыту әдіснемесі» және т.б. пәндермен байланысты.
      1.3 Пәннің мақсаты:
        Жоғарғы  оқу  орындарында  болашақ   кәсіптік   оқыту   мұғалімдерін
дайындаудағы орындалатын  ғылыми-зерттеу  жұмыстары  барысында  дидактикалық
зерттеу әдістері, жалпы ғылыми таным мен шығармашылық  әдіснамасы  жөніндегі
мағлұматтар негізінде педагогикалық зерттеу бағыты мен оны  таңдау,  зерттеу
логикасын түзеу, педагогикалық эксперименттерді  жүргізу  әдістері,  зерттеу
нәтижелерін өңдеудің математикалық тәсілдерімен таныстыру.
      1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
      «Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеу  негіздері»  курсы  студенттерге
педагогикалық  зерттеу  негіздерін  ұсынуға  мүмкіндік   беретін   төмендегі
міндеттерді шешеді:
    - Ғылыми таным мен шығармашылық негіздерін;
    - Педагогикалық зерттеулердің бағытын таңдау;
    - Ғылыми ақпараттарды іздестіру, жинақтау және өңдеу;
    - Педагогикалық эксперимент мазмұнын, логикасын түзу;
    - Зерттеу жұмыстарының айқындаушы  және  қалыптастырушы  эксперименттері
      мазмұнын жасау, оларды жүргізу;
    - Зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындауды қарастырады.
      1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер :
      Курстың соңында студенттер:
   5В012000 – «Кәсіптік білім (профиль бойынша)» мамандықтарының мемлекеттік
жалпыға міндетті жоғары кәсіптік білім стандартына  сәйкес  болашақ  маманға
төмендегідей талаптар қойылады: білімді игеруі тиіс:
    - Ғылыми проблеманың пайда болуын;
    - Жаңа білімнің қажеттілігін;
    - Проблеманың шешілу мәселелері жөніндегі бағыт-бағдарын;
    - Ғылым әдіснамасы жөніндегі түсінігі;
    - Теория мен практиканың практикалық бірлігі;
    - Зерттеу логикасын түзе білуі;
    - Зерттеудің жұмысшы жоспарларын түзе білуі.
Іскерлікті игеруі тиіс:
    - Педагогикалық эксперименттердің түзілімін;
    - Зерттеу аппаратын және зерттеу әдіснемесін анықтауды;
    - Социологиялық зерттеу негіздерін пайдалануды;
    - Материалдарды өңдеудің математикалық тәсілдерін игеруді;
    - Әдебиеттермен жұмыс істей білуді;
    - Зерттеу мазмұнының жазылу тәсілдерін меңгеруді.
      1.6 Пәннің  пререквизиті:
      «Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері» курсын  меңгеру
үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет:
   - Педагогика;
   - Психология;
   - Мамандыққа кіріспе;
   - Философия;
   - Әлеуметтану.
      1.7 Пәннің постреквизиті: пән туралы  білім  мамандық  бойынша  тиісті
   білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.


2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

                                                                     Кесте 1

|№  |Тақырып мазмұны   |Сағат саны                           |Әдебиеттер  |
|      |                    |ДС                          |ТС                |
|1     |2                   |3                           |4                 |
|      |1-8 апта бойы       |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|2     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|3     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|4     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|5     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|6     |Тәжірибелік         |25                          |                  |
|7     |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік бақылау    |60                          |                  |
|                          |300                         |                  |
|1-8 апта бойынша барлық   |                            |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|      |8-15 апта бойы      |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|8     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|9     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|10    |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |35                          |                  |
|11    |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|12    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|13    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|14    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|15    |Рубеждік бақылау    |60                          |                  |
|8-15 апта бойынша барлық  |300                         |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|Емтиханға балл            |400                         |                  |
|Академиялық мерзімге      |1000                        |                  |
|жиынтық балл              |                            |                  |


        «Кәсіби  педагогикадағы  ғылыми  зерттеулердің   негіздері»     пәні
бойынша дәріс сабағы,  тәжірибелік  сабақтар,  ОСӨЖ,  СӨЖ  жұмыстары  арнайы
көрсетілген, белгіленген баллдар негізінде бағаланады.
                                                                     Кесте 3

 |1
ап
та |2
апта |3 апта |4
апта |5
апта |6 апта |7 апта |8 апта |9 апта |10
апта |11
апта |12
апта |13
апта |14 апта |15
апта | |Дәріс |- | | | | | | | | | | | | | | | |Тәжір |-  |15  |20  |15  |20
|20 |15 |15 |15 |15 |15 |15 |15 |15 | | |ОСӨЖ |- |10 |- |10 |- |10 |- |10 |-
 |10 |- |10 |- |- | | |СӨЖ |- |- |25 |- |25 |- |25 |- |25 |- |25 |-  |-  |25
| | |Рубеж | | | | | | |60 | | | | | | |60 | | |Барлы
ғы |- |25 |45 |25 |45 |30 |100 | |45 |25 |40 |25 |15 |100 | | |Барлы
ғы |- | | | | | | |270 | | | | | | |270 | |
      Емтихан түрінде өткізілетін қорытынды  бақылауға  400  балл  беріледі.
Академиялық  кезеңдегі  баллдың   жалпы  жиыны  -  1000  балл.  Пән  бойынша
аудиториялық сабақтарға: (дәріс, тәжірибелік) 30 балл беріледі, оны  оқытушы
электрондық журналда белгілейді. Дәріс сабақтары  бойынша  балл  берілмейді.
Бірінші межелік 7 аптада өткізіледі, екінші бақылау 15 аптада өткізіледі.

      7  ӘДЕБИЕТТЕР
      Негізгі әдебиеттер:
   1. Пошаев Д.Қ. Ғылыми-педагогикалық  зерттеу  негіздері.  Шымкент,  2003,
   112б.
   2. Бектаев  Қ.  Ықтималдықтар  теориясы  және  математикалық  статистика.
   -Алматы, Рауан, 1991, 431 б.
   3.Загвязинский В.И. Методология и методика дидактического исследования. –
   Москва, 1982.-160 с.
   4. Кыверялг  А.А.  Методы  исследования  в  профессиональной  педагогики.
   Таллин: Вальгус, 1980, 325 с.
   5.ҚоянбаевМ.,Қоянбаева  Г.Р.  Педагогика  әдіснамасы  және  педагогикалық
   зерттеулетін әдістері. – Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ, 2007,32б.
   6. Аканов Б., Карамзин Н.Основы научных исследований.- Алматы,1989-136с.
   7. Герасимов И.Г.Структура научного исследования. -  Москва,1985.
   8.  Методологические  проблемы  научных  исследований.  Сборник   научных
   трудов. – Новосибирск, 1984, 160с.
   9.   Гайда   В.К.,Захаров   В.П.    Психологические    тестирования.    -
   Ленинград,1982.
   10. Немов Р.С. Психология – Кн.1,2,3.  - Москва,1999.
   11.  Бабанский  Ю.К.  Проблемы  повышения  эффективности   педагогических
   исследований. - Москва, 1982.
   12.  Введение  в   научное   исследование   по   педагогике/   Под   ред.
   В.И.Журавлева. -  Москва, 1988.
   13. Кринецкий Н.И.  Основы научных исследований. - Киев,1991,218с.
   14. Пашутин А.М. Восприятие и метод наблюдений. -  Москва, 1991.
   15. Полонский В.М.Оценка качества научно-педагогических  исследований.  -
   Москва, 1987.
   16. Скалкова Я.И. Методология и методы педагогического исследования. -  -
   Москва, 1986.
   17. Сластенин В.А., Исаев И.Ф, Шиянов  Е.Н.   Методология  и  организация
   педагогических исследований // В кн. Общая педагогика в 2-х ч. Ч.  1,  с.
   35-61.
   18. Шпалинский  В.В.  Основы  психолого-педагогического  исследования.  -
   Москва, 1989.
   19.  Пошаев  Д.Қ,  Пошаев  М.Д.  Педагогикалық  зерттеулер  және   ғылыми
   әдіснамасы.//ХХІ  ғасыр  бастауындағы  мамандықтандырудың  жалпы   кәсіби
   дайындығының проблемалары. - Алматы, РИК, 2000,  Б49-52.


      Қосымша әдебиеттер:
   1. Методы психологической диагностики. – Москва, 1999, 87 с.
   2.  Методологические  проблемы  научных  исследований.  Сборник   научных
   трудов. -  Новосибирск,1984,160с.
   3.    Методы    педагогических    исследований    /Под.ред.А.Н.Пискунова,
   Г.В.Воробьева. - Москва, 1979,256 с.


















Пәндер