Файл қосу
Мектептегі музыкалық театр
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
«МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | |
|Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042-18.1.32/02-2014 |
|ПОӘК | | |
|Студенттерге арналған |Редакция № 1 ______ | |
|«Сахна мәдениеті» пәннің | | |
|бағдарламасы | | |
«Сахна мәдениеті»
ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2014 оқу жыл
|ПОӘК |Ред. № 1 _______2014 ж. |14 беттің 2-ші беті |
|042-18.1.32/02-2014 | | |
1
Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған: _______ «___»________ 2014 ж. «Музыкалық білім»
кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Айтжанова Ж.Н.
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № 1 от «29» тамыз 2014 жыл
«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,
п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл. Хаттама №
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.
3 БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2014 жыл.
Хаттама №
ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К.
4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
|ПОӘК |Ред. № 1 _______2014 ж. |14 беттің 3-ші беті |
|042-18.1.32/02-2014 | | |
2
Мазмұны
|1 |Жалпы ережелер | |
|2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | |
|3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | |
|4 |Курс форматы | |
|5 |Курс саясаты | |
|6 |Баға қою саясаты | |
|7 |Әдебиеттер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |
| | |
|ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 | |
|Ред. № 1 _______2014 ж. | |
|14 беттің 4-ші беті | |
| | |
| | |
| | |
|ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР | |
|Оқытушы туралы дерек | |
|Айтжанова Жанат Наукеновна «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы,| |
| | |
|ғылымы- педагогикалық стажы – 15 жыл, | |
|№ 2 ғимарат, 215 дәрісхана | |
|Пәннің аты - Сыныптан тыс музыкалық қызметін ұйымдастыру»; | |
|- Кредиттер саны - 1 | |
|1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: | |
|«Сыныптан тыс музыкалық қызметін ұйымдастыру» 5В010600 – «Музыкалық | |
|білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының 4 – курс студенттерінің 7 | |
|семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға | |
|арналған. | |
|1.3 Пәннің мақсаты – болашақ музыка оқытушысын эстетика жағынан тәрбиелеу;| |
|болашақ музыка оқытушысының музыкалық түсінігін арттыру; | |
|болашақ музыка оқытушысының музыкалық талғампоздығын тәрбиелеу; | |
|- сабақтан тыс кештер ұйымдастыру әдістерінің негізгі бағыттарымен | |
|таныстыру. | |
|студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер | |
|алуларына мүмкіндік туғызу; | |
|музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық | |
|білімдерді меңгеру; | |
|музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда | |
|әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда | |
|қолдану әдетіне тәрбиелеу; | |
|әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; | |
|болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін | |
|тауып көмектесу. | |
| | |
| | |
|Курс | |
|Семестр | |
|кредит | |
|тер | |
|Тәжірибелік | |
|СОӨЖ | |
|СӨЖ | |
|барлығы | |
|Бақылау | |
|формасы | |
| | |
|4 курс | |
|7 | |
|1 | |
|15 сағ. | |
|7,5 сағ. | |
|22,5 | |
|сағ. | |
|45 сағ. | |
|Емтихан | |
| | |
| | |
|1.3. Пререквизиттер: | |
|Пәнді меңгеру үшін қажет білім әдістемелерінің жиынтығы: Оқушылардың | |
|музыкалақ мәдениетін арттыратын сабақтан тыс уақытта кештер өткізу | |
|шараларын ұйымдастыру.оның әдістерімен және қазіргі заман эстрада | |
|музыкасының негізгі бағыттарымен студенттерді таныстыру. Музыкалық | |
|тәрбиенің әдістемесі, Музыкалық білім әдіснамасы, Сөйлеу | |
|мәдениеті«Студенттердің тарихи-теориялық», «Музыкалық-орындаушылық», | |
|«Мәдени-сауығы қызметін ұйымдастыру» сол сияқты музыкалық білім берудің | |
|тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және | |
|дағдыларына сүйенеді | |
| | |
|1.7 Курсттың постреквизиттері: | |
|Музыкалық білім беру әдістемесі | |
|оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы | |
|1.5 Оқытудың нәтижесі: | |
| | |
|Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін| |
|және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған | |
|оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның | |
|қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – | |
|қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін | |
|қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі | |
|музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте | |
|қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, | |
|осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге| |
|үйрету. | |
|4. КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, | |
|екі аттестация және компьтерлік тест | |
|5. КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде | |
|студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: | |
|Сабаққа кешігу – минус 5 балл | |
|Сабақты босату – минус - балл | |
|Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 50% | |
|6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: | |
|Баға қою әдісі : | |
|Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . | |
|ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда | |
|Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 | |
|аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг | |
|аттестация бойынша 300 балл | |
|Пәннің балға бөлінуі «_________________________» | |
|Кесте 2 | |
|Апта | |
|Бақылау түрі | |
|Барлық баллы | |
|Ескерту | |
| | |
|1 | |
|2 | |
|3 | |
|4 | |
| | |
|1-7 | |
|Сабаққа қатысу1-7апталықтары | |
|30 | |
|1-7 | |
|тәжірбиелік | |
| | |
|1-7 | |
|Сабақтығы жұмытар | |
|75 | |
|1-7 тәжірбиелік | |
| | |
|3,5,6 | |
|СОБӨЖ | |
|45 | |
|СРСП | |
| | |
|4,7 | |
|СӨЖ | |
|60 | |
|тәжірбиелік | |
| | |
|7 | |
|Бақылау тапсырманы орындау | |
|90 | |
|тәжірбиелік | |
| | |
|Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында | |
|300 | |
| | |
| | |
|8-15 | |
|Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары | |
|30 | |
|8-15 тәжірбиелік | |
| | |
|8-15 | |
|Сабақтығы жұмытар | |
|75 | |
|8-15 тәжірбиелік | |
| | |
|10,12,13 | |
|СОБӨЖ | |
|45 | |
|СРСП | |
| | |
|11,14 | |
|СӨЖ | |
|60 | |
|тәжірбиелік | |
| | |
|15 | |
|Бақылау жұмысы 2 | |
|90 | |
|тәжірбиелік | |
| | |
|Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында | |
|300 | |
| | |
| | |
|Экзаменнің қорытынды баллы | |
|400 | |
|экзамен | |
| | |
|Барлық академиялық уақыттағы балл | |
|1000 | |
| | |
| | |
| | |
|2. Пәннің оқулық-әдістемелік кешенінің мазмұны мен тізімі. | |
|2.1.Курстың тақырыптық жоспары: | |
|Барлығы (кредиттер): 45 сағат | |
| | |
|№ | |
|Тақырыптар: | |
|Тәжірибелік | |
|СОӨЖ | |
|СӨЖ | |
| | |
|1. | |
|Мәдениет қоғамдық құрылыс. | |
|Өнердің адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке | |
|басының қалыптасуында шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің | |
|даму заңдылықтары, критерийлері. | |
|2 | |
|1 | |
|3,5 | |
| | |
|2. | |
|Мектептегі іс-шаралар | |
|Музыкалық жастар сауығы жаңа түрі ретінде іс-шаралардың қызметінің | |
|негізгі бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын | |
|қалыптастырудағы іс-шаралардың рөлі. | |
|3 | |
|1 | |
|3 | |
| | |
|3. | |
|Тәрбие сағат құрудың әдістемесі. | |
|Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының | |
|және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. | |
|2 | |
|1 | |
|3,5 | |
| | |
|4. | |
|Шоу- музыка, икемділік және хореография. | |
|Музыка-шоудағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің құралы. | |
|Музыкалық монтаждың тәсілдері. | |
|2 | |
|1 | |
|3 | |
| | |
|5. | |
|Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. | |
|Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері | |
|2 | |
|1 | |
|3 | |
| | |
|6. | |
|Қазіргі музыкалық театрдың негіздері. | |
|Қазіргі танымал музыкалық театрдың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға | |
|көзқарас. Республикадағы музыка өнерінің дамуына оның әсері. | |
|2 | |
|1 | |
|3 | |
| | |
|7. | |
|Мектептегі музыкалық театр. | |
|Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың | |
|түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар | |
|театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | |
|2 | |
|1,5 | |
|3,5 | |
| | |
| | |
|Барлығы: | |
|15 | |
|7,5 | |
|22,5 | |
| | |
| | |
|2.2. Тәжірибелік сабақ жоспары: | |
|№1,2 | |
|Мәдениет қоғамдық құрылыс. | |
|Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға | |
|ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының қалыптасуында | |
|шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, | |
|критерийлері. | |
|№3,4,5 | |
|Мектептегі іс-шаралар | |
|Жастар демалысының жаңа түрі ретінде іс-шаралар қызметінің негізгі | |
|бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы | |
|әр-түрлі іс-шаралар рөлі. | |
|№ 6,7 | |
|Шоу құрудың әдістемесі. | |
|Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының | |
|және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. . | |
|№ 8,9 | |
|Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. | |
|Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің | |
|құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. | |
|№ 10,11 | |
|Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. | |
|Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері | |
|№ 12,13 | |
|Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. | |
|Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға | |
|көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің | |
|дамуына оның әсері. | |
|№ 14,15 | |
|Мектептегі музыкалық театр. | |
|Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың | |
|түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар | |
|театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | |
|2.3 Студенттердің оқытушымен атқарылатын өздік жұмыстарының сабақ | |
|жоспары: | |
|Тапсырма: | |
|1. Мәдениет қоғамдық құрылыс. | |
|Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға | |
|ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының қалыптасуында | |
|шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, | |
|критерийлері. | |
|2. Мектептегі дискотека. | |
|Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі | |
|бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы | |
|дикотеканың рөлі. | |
|3. Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі. | |
|Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының | |
|және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. | |
|4. Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. | |
|Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің | |
|құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. | |
|5. Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. | |
|Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері | |
|6. Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. | |
|Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға | |
|көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің | |
|дамуына оның әсері. | |
|7,5. Мектептегі музыкалық театр. | |
|Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың | |
|түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар | |
|театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | |
| | |
|ОБСӨЖ тапсырмаларын орындау кестесі және орындау уақыты | |
|Жұмыс түрлері | |
|Мақсаты, мазмұны | |
|Қолданылатын әдебиеттер | |
|баллдар | |
|Жұмысты тапсыру уақыты | |
|Бақылау түрі | |
| | |
|Мәдениет қоғамдық құрылыс. | |
|Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға | |
|ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының қалыптасуында | |
|шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, | |
|критерийлері. | |
|Мектептегі дискотека. | |
|Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі | |
|бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы | |
|дикотеканың рөлі. Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі. | |
|Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының | |
|және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. | |
|Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. | |
|Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің | |
|құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. Мектептегі вокалды-аспапты | |
|ансамбль. | |
|Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері | |
|Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. | |
|Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға | |
|көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің | |
|дамуына оның әсері. | |
|Мектептегі музыкалық театр. | |
|Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың | |
|түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар | |
|театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | |
|Пәннің мақсаты – болашақ музыка оқытушысын эстетика жағынан тәрбиелеу; | |
|болашақ музыка оқытушысының музыкалық түсінігін арттыру; | |
|болашақ музыка оқытушысының музыкалық талғампоздығын тәрбиелеу; | |
|-сабақтан тыс кештер ұйымдастыру әдістерінің негізгі бағыттарымен | |
|таныстыру. | |
| | |
|1. Уметенок А. Чем досуг интересен? Правда, 1985. | |
|2. Яшкин В.К. ВИА. М., 1990. | |
|3. Балтабаев М.Х Қазақ музыкасы және студент жастар. Алматы, Ана тілі, | |
|1991 | |
|4. Сағымбеков М., Көпбаев А. Мектептерде лекция – концерттерді ұйымдастыру| |
|әдістемесі. Алматы, 1991. | |
|5. Әлібеков Ә. Баланың көңілі батыста. «Егеменді Қазақстан», 27.01.2001. | |
|Ткаченко Г.А. Космом. Музыка. Ритуал. М., 2001. | |
| | |
|3 | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3 | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3 | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3 | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3 | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3 | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3 | |
|1,2 апта | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|3,4 апта | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|5,6 апта | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|7,8 апта | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|9,10 апта | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|11,12 апта | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|13,14,15 апта | |
|Ауызша | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Ауызша | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Ауызша | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Ауызша | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Ауызша | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Ауызша | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Ауызша | |
| | |
| | |
| | |
|2.4. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыбы: | |
|1,2. Лекциялар-концерттер бағдарламаларын жасау. | |
|3,4. Дискотека өткізуге арналған музыкалық материалдар таңдау. | |
|5,6. Лекция-концерттерді құрастырудың негізгі принциптері. | |
|7,8. Рок,поп, джаз музыкаларының шығу тарихы. | |
|9. Вокалдық топ құру әдістері. | |
|10. Спектакль қою жолдары. | |
|11,12. Музыкалық театрда балалардың қатысуының алатын орыны. | |
|13. Мектептен тыс кештер ұйымдастыру әдісі. | |
|14. Дискотека. | |
|15.Музыкалық кештер. | |
|16. Лекциялар-концерттер. | |
|17. Музыкалық үйірмелер. | |
|18,19,20.Репертуарды таңдау принціптері.Спектакль қою жолдары: а) | |
|партияларды,билерді жаттау; б) декорациялармен костюмдерді дайындау; в) | |
|саханада дайындық,режессура; г) жарнама. | |
|21,22,5.Музыкалық театр. | |
|2.5. Курс бойынша емтихандық сұрақтар | |
|1. Мектептен тыс кештер ұйымдастыру әдісі. | |
|2. Дискотека. | |
|3. Музыкалық кештер. | |
|4. Лекция-концерттер. | |
|5. Музыкалық кружоктар. | |
|6. Репертуарды таңдау принціптері. | |
|7. Спектакль қою жолдары: | |
|а) партияларды,билерді жаттау; | |
|б) декорациялармен костюмдерді дайындау; | |
|в) саханада дайындық,режессура; | |
|г) жарнама. | |
|8. Музыкалық театр. | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz