Файл қосу

Мектептегі музыкалық театр



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
          СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

 «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | |
|Құжат СМК 3 уровня         |ПОӘК                    |                       |
|                           |                        |ПОӘК                   |
|                           |                        |042-18.1.32/02-2014    |
|ПОӘК                       |                        |                       |
|Студенттерге арналған      |Редакция № 1  ______    |                       |
|«Сахна мәдениеті» пәннің   |                        |                       |
|бағдарламасы               |                        |                       |









                              «Сахна мәдениеті»

                       ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                  5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін

      СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ




























                                                               Семей


                                2014 оқу жыл



|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______2014 ж. |14 беттің 2-ші беті      |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |
                                      1

                                  Алғы сөз

      1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН

Құрастырған:  _______ «___»________ 2014 ж. «Музыкалық білім»

кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Айтжанова Ж.Н.

      2 ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № 1 от «29» тамыз  2014 жыл

«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.

2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының

отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл.  Хаттама №

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.




3    БЕКІТІЛГЕН

Университеттің Оқу  Кеңесінің  отырысында  бекітілген  «___»____  2014  жыл.
Хаттама №

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.




4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН










      |ПОӘК                     |Ред. № 1  _______2014 ж. |14 беттің 3-ші беті      |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |




                                      2

                                   Мазмұны

|1   |Жалпы ережелер                                                                                                    |   |
|2   |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны                                                                               |   |
|3   |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар                                                                           |   |
|4   |Курс форматы                                                                                                      |   |
|5   |Курс саясаты                                                                                                      |   |
|6   |Баға қою саясаты                                                                                                  |   |
|7   |Әдебиеттер                                                                                                        |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|    |                                                                                                                  |   |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|ПОӘК                                         042-18.1.32/02-2014          |                        |
|Ред. № 1  _______2014 ж.                                                  |                        |
|14 беттің 4-ші беті                                                       |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР                                                            |                        |
|Оқытушы туралы дерек                                                      |                        |
|Айтжанова Жанат Наукеновна «Музыкалық білім» кафедрасының  аға  оқытушысы,|                        |
|                                                                          |                        |
|ғылымы- педагогикалық стажы – 15 жыл,                                     |                        |
|№ 2 ғимарат, 215 дәрісхана                                                |                        |
|Пәннің аты - Сыныптан тыс музыкалық  қызметін ұйымдастыру»;               |                        |
|- Кредиттер саны -  1                                                     |                        |
|1.2 Қысқаша пәннің мазмұны:                                               |                        |
|«Сыныптан тыс музыкалық  қызметін ұйымдастыру» 5В010600 – «Музыкалық      |                        |
|білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының 4 – курс студенттерінің 7      |                        |
|семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға     |                        |
|арналған.                                                                 |                        |
|1.3 Пәннің мақсаты – болашақ музыка оқытушысын эстетика жағынан тәрбиелеу;|                        |
|болашақ музыка оқытушысының музыкалық түсінігін арттыру;                  |                        |
|болашақ музыка оқытушысының музыкалық талғампоздығын тәрбиелеу;           |                        |
|-     сабақтан тыс кештер ұйымдастыру әдістерінің негізгі бағыттарымен    |                        |
|таныстыру.                                                                |                        |
|студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер    |                        |
|алуларына мүмкіндік туғызу;                                               |                        |
|музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық |                        |
|білімдерді меңгеру;                                                       |                        |
|музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда |                        |
|әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда      |                        |
|қолдану әдетіне тәрбиелеу;                                                |                        |
|әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;    |                        |
|болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін |                        |
|тауып көмектесу.                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Курс                                                                      |                        |
|Семестр                                                                   |                        |
|кредит                                                                    |                        |
|тер                                                                       |                        |
|Тәжірибелік                                                               |                        |
|СОӨЖ                                                                      |                        |
|СӨЖ                                                                       |                        |
|барлығы                                                                   |                        |
|Бақылау                                                                   |                        |
|формасы                                                                   |                        |
|                                                                          |                        |
|4 курс                                                                    |                        |
|7                                                                         |                        |
|1                                                                         |                        |
|15 сағ.                                                                   |                        |
|7,5 сағ.                                                                  |                        |
|22,5                                                                      |                        |
|сағ.                                                                      |                        |
|45 сағ.                                                                   |                        |
|Емтихан                                                                   |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|1.3. Пререквизиттер:                                                      |                        |
|Пәнді меңгеру үшін қажет білім әдістемелерінің жиынтығы: Оқушылардың      |                        |
|музыкалақ мәдениетін арттыратын сабақтан тыс уақытта кештер өткізу        |                        |
|шараларын ұйымдастыру.оның әдістерімен және қазіргі заман эстрада         |                        |
|музыкасының негізгі бағыттарымен студенттерді таныстыру. Музыкалық        |                        |
|тәрбиенің әдістемесі, Музыкалық білім әдіснамасы, Сөйлеу                  |                        |
|мәдениеті«Студенттердің тарихи-теориялық», «Музыкалық-орындаушылық»,      |                        |
|«Мәдени-сауығы қызметін ұйымдастыру» сол сияқты музыкалық білім берудің   |                        |
|тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және         |                        |
|дағдыларына сүйенеді                                                      |                        |
|                                                                          |                        |
|1.7 Курсттың постреквизиттері:                                            |                        |
|Музыкалық білім беру әдістемесі                                           |                        |
|оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы                           |                        |
|1.5 Оқытудың нәтижесі:                                                    |                        |
|                                                                          |                        |
|Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін|                        |
|және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған |                        |
|оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның         |                        |
|қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым –       |                        |
|қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін                 |                        |
|қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі  |                        |
|музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте    |                        |
|қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру,  |                        |
|осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге|                        |
|үйрету.                                                                   |                        |
|4.   КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары,  |                        |
|екі аттестация және компьтерлік тест                                      |                        |
|5.   КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде          |                        |
|студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:              |                        |
|Сабаққа кешігу – минус 5 балл                                             |                        |
|Сабақты босату – минус -  балл                                            |                        |
|Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 50%                                   |                        |
|6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ:                                                       |                        |
|Баға қою әдісі :                                                          |                        |
|Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда .    |                        |
|ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда                    |                        |
|Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2    |                        |
|аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг   |                        |
|аттестация бойынша 300 балл                                               |                        |
|Пәннің балға бөлінуі «_________________________»                          |                        |
|Кесте 2                                                                   |                        |
|Апта                                                                      |                        |
|Бақылау түрі                                                              |                        |
|Барлық баллы                                                              |                        |
|Ескерту                                                                   |                        |
|                                                                          |                        |
|1                                                                         |                        |
|2                                                                         |                        |
|3                                                                         |                        |
|4                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|1-7                                                                       |                        |
|Сабаққа қатысу1-7апталықтары                                              |                        |
|30                                                                        |                        |
|1-7                                                                       |                        |
|тәжірбиелік                                                               |                        |
|                                                                          |                        |
|1-7                                                                       |                        |
|Сабақтығы жұмытар                                                         |                        |
|75                                                                        |                        |
|1-7 тәжірбиелік                                                           |                        |
|                                                                          |                        |
|3,5,6                                                                     |                        |
|СОБӨЖ                                                                     |                        |
|45                                                                        |                        |
|СРСП                                                                      |                        |
|                                                                          |                        |
|4,7                                                                       |                        |
|СӨЖ                                                                       |                        |
|60                                                                        |                        |
|тәжірбиелік                                                               |                        |
|                                                                          |                        |
|7                                                                         |                        |
|Бақылау тапсырманы орындау                                                |                        |
|90                                                                        |                        |
|тәжірбиелік                                                               |                        |
|                                                                          |                        |
|Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында                                  |                        |
|300                                                                       |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|8-15                                                                      |                        |
|Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары                                           |                        |
|30                                                                        |                        |
|8-15 тәжірбиелік                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|8-15                                                                      |                        |
|Сабақтығы жұмытар                                                         |                        |
|75                                                                        |                        |
|8-15 тәжірбиелік                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|10,12,13                                                                  |                        |
|СОБӨЖ                                                                     |                        |
|45                                                                        |                        |
|СРСП                                                                      |                        |
|                                                                          |                        |
|11,14                                                                     |                        |
|СӨЖ                                                                       |                        |
|60                                                                        |                        |
|тәжірбиелік                                                               |                        |
|                                                                          |                        |
|15                                                                        |                        |
|Бақылау жұмысы 2                                                          |                        |
|90                                                                        |                        |
|тәжірбиелік                                                               |                        |
|                                                                          |                        |
|Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында                                 |                        |
|300                                                                       |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Экзаменнің қорытынды баллы                                                |                        |
|400                                                                       |                        |
|экзамен                                                                   |                        |
|                                                                          |                        |
|Барлық академиялық уақыттағы балл                                         |                        |
|1000                                                                      |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|2. Пәннің оқулық-әдістемелік кешенінің мазмұны мен тізімі.                |                        |
|2.1.Курстың тақырыптық жоспары:                                           |                        |
|Барлығы (кредиттер): 45 сағат                                             |                        |
|                                                                          |                        |
|№                                                                         |                        |
|Тақырыптар:                                                               |                        |
|Тәжірибелік                                                               |                        |
|СОӨЖ                                                                      |                        |
|СӨЖ                                                                       |                        |
|                                                                          |                        |
|1.                                                                        |                        |
|Мәдениет қоғамдық құрылыс.                                                |                        |
|Өнердің адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке     |                        |
|басының  қалыптасуында шығармашылықтың  алатын орны. Музыка мәдениетінің  |                        |
|даму заңдылықтары, критерийлері.                                          |                        |
|2                                                                         |                        |
|1                                                                         |                        |
|3,5                                                                       |                        |
|                                                                          |                        |
|2.                                                                        |                        |
|Мектептегі іс-шаралар                                                     |                        |
|Музыкалық  жастар  сауығы  жаңа түрі ретінде іс-шаралардың қызметінің     |                        |
|негізгі бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын          |                        |
|қалыптастырудағы іс-шаралардың рөлі.                                      |                        |
|3                                                                         |                        |
|1                                                                         |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|3.                                                                        |                        |
|Тәрбие сағат құрудың әдістемесі.                                          |                        |
|Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының   |                        |
|және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар.           |                        |
|2                                                                         |                        |
|1                                                                         |                        |
|3,5                                                                       |                        |
|                                                                          |                        |
|4.                                                                        |                        |
|Шоу- музыка, икемділік және хореография.                                  |                        |
|Музыка-шоудағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің құралы.      |                        |
|Музыкалық монтаждың тәсілдері.                                            |                        |
|2                                                                         |                        |
|1                                                                         |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|5.                                                                        |                        |
|Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль.                                      |                        |
|Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері           |                        |
|2                                                                         |                        |
|1                                                                         |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|6.                                                                        |                        |
|Қазіргі музыкалық театрдың  негіздері.                                    |                        |
|Қазіргі танымал музыкалық театрдың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға         |                        |
|көзқарас. Республикадағы музыка өнерінің дамуына оның әсері.              |                        |
|2                                                                         |                        |
|1                                                                         |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|7.                                                                        |                        |
|Мектептегі музыкалық театр.                                               |                        |
|Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың     |                        |
|түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар      |                        |
|театрлары. Мектептегі театрлардың  қалыптасу жолдары, түрлері.            |                        |
|2                                                                         |                        |
|1,5                                                                       |                        |
|3,5                                                                       |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Барлығы:                                                                  |                        |
|15                                                                        |                        |
|7,5                                                                       |                        |
|22,5                                                                      |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|2.2. Тәжірибелік сабақ жоспары:                                           |                        |
|№1,2                                                                      |                        |
|Мәдениет қоғамдық құрылыс.                                                |                        |
|Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға  |                        |
|ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының  қалыптасуында         |                        |
|шығармашылықтың  алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары,      |                        |
|критерийлері.                                                             |                        |
|№3,4,5                                                                    |                        |
|Мектептегі іс-шаралар                                                     |                        |
|Жастар демалысының жаңа түрі ретінде іс-шаралар қызметінің негізгі        |                        |
|бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы |                        |
|әр-түрлі іс-шаралар рөлі.                                                 |                        |
|№ 6,7                                                                     |                        |
|Шоу құрудың әдістемесі.                                                   |                        |
|Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының   |                        |
|және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. .         |                        |
|№ 8,9                                                                     |                        |
|Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография.                         |                        |
|Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің  |                        |
|құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері.                                    |                        |
|№ 10,11                                                                   |                        |
|Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль.                                      |                        |
|Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері           |                        |
|№ 12,13                                                                   |                        |
|Қазіргі эстрадалық музыка негіздері.                                      |                        |
|Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға       |                        |
|көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің    |                        |
|дамуына оның әсері.                                                       |                        |
|№ 14,15                                                                   |                        |
|Мектептегі музыкалық театр.                                               |                        |
|Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың     |                        |
|түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар      |                        |
|театрлары. Мектептегі театрлардың  қалыптасу жолдары, түрлері.            |                        |
|2.3 Студенттердің оқытушымен атқарылатын өздік   жұмыстарының сабақ       |                        |
|жоспары:                                                                  |                        |
|Тапсырма:                                                                 |                        |
|1.  Мәдениет қоғамдық құрылыс.                                            |                        |
|Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға  |                        |
|ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының  қалыптасуында         |                        |
|шығармашылықтың  алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары,      |                        |
|критерийлері.                                                             |                        |
|2. Мектептегі дискотека.                                                  |                        |
|Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі         |                        |
|бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы |                        |
|дикотеканың рөлі.                                                         |                        |
|3. Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі.                                 |                        |
|Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының   |                        |
|және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар.           |                        |
|4. Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография.                      |                        |
|Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің  |                        |
|құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері.                                    |                        |
|5. Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль.                                   |                        |
|Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері           |                        |
|6.  Қазіргі эстрадалық музыка негіздері.                                  |                        |
|Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға       |                        |
|көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің    |                        |
|дамуына оның әсері.                                                       |                        |
|7,5. Мектептегі музыкалық театр.                                          |                        |
|Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың     |                        |
|түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар      |                        |
|театрлары. Мектептегі театрлардың  қалыптасу жолдары, түрлері.            |                        |
|                                                                          |                        |
|ОБСӨЖ тапсырмаларын орындау кестесі және орындау уақыты                   |                        |
|Жұмыс түрлері                                                             |                        |
|Мақсаты, мазмұны                                                          |                        |
|Қолданылатын әдебиеттер                                                   |                        |
|баллдар                                                                   |                        |
|Жұмысты тапсыру уақыты                                                    |                        |
|Бақылау түрі                                                              |                        |
|                                                                          |                        |
|Мәдениет қоғамдық құрылыс.                                                |                        |
|Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға  |                        |
|ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының  қалыптасуында         |                        |
|шығармашылықтың  алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары,      |                        |
|критерийлері.                                                             |                        |
|Мектептегі дискотека.                                                     |                        |
|Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі         |                        |
|бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы |                        |
|дикотеканың рөлі. Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі.                  |                        |
|Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының   |                        |
|және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар.           |                        |
|Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография.                         |                        |
|Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің  |                        |
|құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. Мектептегі вокалды-аспапты         |                        |
|ансамбль.                                                                 |                        |
|Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері           |                        |
|Қазіргі эстрадалық музыка негіздері.                                      |                        |
|Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға       |                        |
|көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің    |                        |
|дамуына оның әсері.                                                       |                        |
|Мектептегі музыкалық театр.                                               |                        |
|Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың     |                        |
|түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар      |                        |
|театрлары. Мектептегі театрлардың  қалыптасу жолдары, түрлері.            |                        |
|Пәннің мақсаты – болашақ музыка оқытушысын эстетика жағынан тәрбиелеу;    |                        |
|болашақ музыка оқытушысының музыкалық түсінігін арттыру;                  |                        |
|болашақ музыка оқытушысының музыкалық талғампоздығын тәрбиелеу;           |                        |
|-сабақтан тыс кештер ұйымдастыру әдістерінің негізгі бағыттарымен         |                        |
|таныстыру.                                                                |                        |
|                                                                          |                        |
|1. Уметенок А. Чем досуг интересен? Правда, 1985.                         |                        |
|2. Яшкин В.К. ВИА. М., 1990.                                              |                        |
|3. Балтабаев М.Х Қазақ музыкасы және студент жастар. Алматы, Ана тілі,    |                        |
|1991                                                                      |                        |
|4. Сағымбеков М., Көпбаев А. Мектептерде лекция – концерттерді ұйымдастыру|                        |
|әдістемесі. Алматы, 1991.                                                 |                        |
|5. Әлібеков Ә. Баланың көңілі батыста. «Егеменді Қазақстан», 27.01.2001.  |                        |
|Ткаченко Г.А. Космом. Музыка. Ритуал. М., 2001.                           |                        |
|                                                                          |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|3                                                                         |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|3                                                                         |                        |
|1,2 апта                                                                  |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|3,4 апта                                                                  |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|5,6 апта                                                                  |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|7,8 апта                                                                  |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|9,10 апта                                                                 |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|11,12 апта                                                                |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|13,14,15 апта                                                             |                        |
|Ауызша                                                                    |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Ауызша                                                                    |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Ауызша                                                                    |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Ауызша                                                                    |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Ауызша                                                                    |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Ауызша                                                                    |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|Ауызша                                                                    |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|2.4.    Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыбы:                        |                        |
|1,2. Лекциялар-концерттер бағдарламаларын жасау.                          |                        |
|3,4. Дискотека өткізуге арналған музыкалық материалдар таңдау.            |                        |
|5,6. Лекция-концерттерді құрастырудың негізгі принциптері.                |                        |
|7,8. Рок,поп, джаз музыкаларының шығу тарихы.                             |                        |
|9. Вокалдық топ құру әдістері.                                            |                        |
|10. Спектакль қою жолдары.                                                |                        |
|11,12. Музыкалық театрда балалардың қатысуының алатын орыны.              |                        |
|13. Мектептен тыс кештер ұйымдастыру әдісі.                               |                        |
|14. Дискотека.                                                            |                        |
|15.Музыкалық кештер.                                                      |                        |
|16.  Лекциялар-концерттер.                                                |                        |
|17.  Музыкалық  үйірмелер.                                                |                        |
|18,19,20.Репертуарды таңдау принціптері.Спектакль қою жолдары: а)         |                        |
|партияларды,билерді жаттау; б) декорациялармен костюмдерді дайындау; в)   |                        |
|саханада дайындық,режессура; г) жарнама.                                  |                        |
|21,22,5.Музыкалық театр.                                                  |                        |
|2.5. Курс бойынша емтихандық сұрақтар                                     |                        |
|1.  Мектептен тыс кештер ұйымдастыру әдісі.                               |                        |
|2.  Дискотека.                                                            |                        |
|3.  Музыкалық кештер.                                                     |                        |
|4.  Лекция-концерттер.                                                    |                        |
|5.  Музыкалық кружоктар.                                                  |                        |
|6.  Репертуарды таңдау принціптері.                                       |                        |
|7. Спектакль қою жолдары:                                                 |                        |
|а) партияларды,билерді жаттау;                                            |                        |
|б) декорациялармен костюмдерді дайындау;                                  |                        |
|в) саханада дайындық,режессура;                                           |                        |
|г) жарнама.                                                               |                        |
|8.  Музыкалық театр.                                                      |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |
|                                                                          |                        |

Пәндер