Файл қосу
Мектептегі музыкалық театр
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | | |Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |Редакция № 1 ______ | | |«Сахна мәдениеті» пәннің | | | |бағдарламасы | | | «Сахна мәдениеті» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 оқу жыл |ПОӘК |Ред. № 1 _______2014 ж. |14 беттің 2-ші беті | |042-18.1.32/02-2014 | | | 1 Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ «___»________ 2014 ж. «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Айтжанова Ж.Н. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № 1 от «29» тамыз 2014 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2014 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ПОӘК |Ред. № 1 _______2014 ж. |14 беттің 3-ші беті | |042-18.1.32/02-2014 | | | 2 Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 | | |Ред. № 1 _______2014 ж. | | |14 беттің 4-ші беті | | | | | | | | | | | |ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР | | |Оқытушы туралы дерек | | |Айтжанова Жанат Наукеновна «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы,| | | | | |ғылымы- педагогикалық стажы – 15 жыл, | | |№ 2 ғимарат, 215 дәрісхана | | |Пәннің аты - Сыныптан тыс музыкалық қызметін ұйымдастыру»; | | |- Кредиттер саны - 1 | | |1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: | | |«Сыныптан тыс музыкалық қызметін ұйымдастыру» 5В010600 – «Музыкалық | | |білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының 4 – курс студенттерінің 7 | | |семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға | | |арналған. | | |1.3 Пәннің мақсаты – болашақ музыка оқытушысын эстетика жағынан тәрбиелеу;| | |болашақ музыка оқытушысының музыкалық түсінігін арттыру; | | |болашақ музыка оқытушысының музыкалық талғампоздығын тәрбиелеу; | | |- сабақтан тыс кештер ұйымдастыру әдістерінің негізгі бағыттарымен | | |таныстыру. | | |студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер | | |алуларына мүмкіндік туғызу; | | |музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық | | |білімдерді меңгеру; | | |музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда | | |әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда | | |қолдану әдетіне тәрбиелеу; | | |әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; | | |болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін | | |тауып көмектесу. | | | | | | | | |Курс | | |Семестр | | |кредит | | |тер | | |Тәжірибелік | | |СОӨЖ | | |СӨЖ | | |барлығы | | |Бақылау | | |формасы | | | | | |4 курс | | |7 | | |1 | | |15 сағ. | | |7,5 сағ. | | |22,5 | | |сағ. | | |45 сағ. | | |Емтихан | | | | | | | | |1.3. Пререквизиттер: | | |Пәнді меңгеру үшін қажет білім әдістемелерінің жиынтығы: Оқушылардың | | |музыкалақ мәдениетін арттыратын сабақтан тыс уақытта кештер өткізу | | |шараларын ұйымдастыру.оның әдістерімен және қазіргі заман эстрада | | |музыкасының негізгі бағыттарымен студенттерді таныстыру. Музыкалық | | |тәрбиенің әдістемесі, Музыкалық білім әдіснамасы, Сөйлеу | | |мәдениеті«Студенттердің тарихи-теориялық», «Музыкалық-орындаушылық», | | |«Мәдени-сауығы қызметін ұйымдастыру» сол сияқты музыкалық білім берудің | | |тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және | | |дағдыларына сүйенеді | | | | | |1.7 Курсттың постреквизиттері: | | |Музыкалық білім беру әдістемесі | | |оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы | | |1.5 Оқытудың нәтижесі: | | | | | |Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін| | |және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған | | |оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның | | |қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – | | |қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін | | |қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі | | |музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте | | |қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, | | |осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге| | |үйрету. | | |4. КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, | | |екі аттестация және компьтерлік тест | | |5. КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде | | |студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: | | |Сабаққа кешігу – минус 5 балл | | |Сабақты босату – минус - балл | | |Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 50% | | |6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: | | |Баға қою әдісі : | | |Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . | | |ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда | | |Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 | | |аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг | | |аттестация бойынша 300 балл | | |Пәннің балға бөлінуі «_________________________» | | |Кесте 2 | | |Апта | | |Бақылау түрі | | |Барлық баллы | | |Ескерту | | | | | |1 | | |2 | | |3 | | |4 | | | | | |1-7 | | |Сабаққа қатысу1-7апталықтары | | |30 | | |1-7 | | |тәжірбиелік | | | | | |1-7 | | |Сабақтығы жұмытар | | |75 | | |1-7 тәжірбиелік | | | | | |3,5,6 | | |СОБӨЖ | | |45 | | |СРСП | | | | | |4,7 | | |СӨЖ | | |60 | | |тәжірбиелік | | | | | |7 | | |Бақылау тапсырманы орындау | | |90 | | |тәжірбиелік | | | | | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында | | |300 | | | | | | | | |8-15 | | |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары | | |30 | | |8-15 тәжірбиелік | | | | | |8-15 | | |Сабақтығы жұмытар | | |75 | | |8-15 тәжірбиелік | | | | | |10,12,13 | | |СОБӨЖ | | |45 | | |СРСП | | | | | |11,14 | | |СӨЖ | | |60 | | |тәжірбиелік | | | | | |15 | | |Бақылау жұмысы 2 | | |90 | | |тәжірбиелік | | | | | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында | | |300 | | | | | | | | |Экзаменнің қорытынды баллы | | |400 | | |экзамен | | | | | |Барлық академиялық уақыттағы балл | | |1000 | | | | | | | | | | | |2. Пәннің оқулық-әдістемелік кешенінің мазмұны мен тізімі. | | |2.1.Курстың тақырыптық жоспары: | | |Барлығы (кредиттер): 45 сағат | | | | | |№ | | |Тақырыптар: | | |Тәжірибелік | | |СОӨЖ | | |СӨЖ | | | | | |1. | | |Мәдениет қоғамдық құрылыс. | | |Өнердің адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке | | |басының қалыптасуында шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің | | |даму заңдылықтары, критерийлері. | | |2 | | |1 | | |3,5 | | | | | |2. | | |Мектептегі іс-шаралар | | |Музыкалық жастар сауығы жаңа түрі ретінде іс-шаралардың қызметінің | | |негізгі бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын | | |қалыптастырудағы іс-шаралардың рөлі. | | |3 | | |1 | | |3 | | | | | |3. | | |Тәрбие сағат құрудың әдістемесі. | | |Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының | | |және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. | | |2 | | |1 | | |3,5 | | | | | |4. | | |Шоу- музыка, икемділік және хореография. | | |Музыка-шоудағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің құралы. | | |Музыкалық монтаждың тәсілдері. | | |2 | | |1 | | |3 | | | | | |5. | | |Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. | | |Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері | | |2 | | |1 | | |3 | | | | | |6. | | |Қазіргі музыкалық театрдың негіздері. | | |Қазіргі танымал музыкалық театрдың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға | | |көзқарас. Республикадағы музыка өнерінің дамуына оның әсері. | | |2 | | |1 | | |3 | | | | | |7. | | |Мектептегі музыкалық театр. | | |Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың | | |түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар | | |театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | | |2 | | |1,5 | | |3,5 | | | | | | | | |Барлығы: | | |15 | | |7,5 | | |22,5 | | | | | | | | |2.2. Тәжірибелік сабақ жоспары: | | |№1,2 | | |Мәдениет қоғамдық құрылыс. | | |Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға | | |ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының қалыптасуында | | |шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, | | |критерийлері. | | |№3,4,5 | | |Мектептегі іс-шаралар | | |Жастар демалысының жаңа түрі ретінде іс-шаралар қызметінің негізгі | | |бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы | | |әр-түрлі іс-шаралар рөлі. | | |№ 6,7 | | |Шоу құрудың әдістемесі. | | |Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының | | |және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. . | | |№ 8,9 | | |Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. | | |Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің | | |құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. | | |№ 10,11 | | |Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. | | |Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері | | |№ 12,13 | | |Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. | | |Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға | | |көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің | | |дамуына оның әсері. | | |№ 14,15 | | |Мектептегі музыкалық театр. | | |Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың | | |түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар | | |театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | | |2.3 Студенттердің оқытушымен атқарылатын өздік жұмыстарының сабақ | | |жоспары: | | |Тапсырма: | | |1. Мәдениет қоғамдық құрылыс. | | |Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға | | |ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының қалыптасуында | | |шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, | | |критерийлері. | | |2. Мектептегі дискотека. | | |Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі | | |бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы | | |дикотеканың рөлі. | | |3. Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі. | | |Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының | | |және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. | | |4. Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. | | |Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің | | |құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. | | |5. Мектептегі вокалды-аспапты ансамбль. | | |Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері | | |6. Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. | | |Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға | | |көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің | | |дамуына оның әсері. | | |7,5. Мектептегі музыкалық театр. | | |Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың | | |түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар | | |театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | | | | | |ОБСӨЖ тапсырмаларын орындау кестесі және орындау уақыты | | |Жұмыс түрлері | | |Мақсаты, мазмұны | | |Қолданылатын әдебиеттер | | |баллдар | | |Жұмысты тапсыру уақыты | | |Бақылау түрі | | | | | |Мәдениет қоғамдық құрылыс. | | |Мәдениеттің философия ғылымындағы айқындалуы. Өнердің адамның жеке тұлға | | |ретінде қалыптасуындағы орны. Адамның жеке басының қалыптасуында | | |шығармашылықтың алатын орны. Музыка мәдениетінің даму заңдылықтары, | | |критерийлері. | | |Мектептегі дискотека. | | |Жастар демалысының жаңа түрі ретінде дискотека қвзметінің негізгі | | |бағыттары. Жастардың батыстық мәдениетке сыни көзқарасын қалыптастырудағы | | |дикотеканың рөлі. Дискобағдарламалар құрудың әдістемесі. | | |Тақырыптық бағдарламаның, би репертуарының көркемдік-идеялық мазмұнының | | |және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар. | | |Дискотекадағы музыка, икемділік және хореография. | | |Музыка-дискобағдарламадағы қарым-қатынас жасау мен эмоциялық әсер етудің | | |құралы. Музыкалық монтаждың тәсілдері. Мектептегі вокалды-аспапты | | |ансамбль. | | |Эстрадалық вокалды аспапты музыканың дамуының негізгі кезеңдері | | |Қазіргі эстрадалық музыка негіздері. | | |Қазіргі танымал эстрадалық музыканың негізгі бағыттары: ХХІ ғасырға | | |көзқарас. Қазіргі қазақ эстрада әндері. Республикадағы музыка өнерінің | | |дамуына оның әсері. | | |Мектептегі музыкалық театр. | | |Музыкалық театрдың дәстүрі мен жаңашылдығы. Театр-өнер түрі. Театрдың | | |түрлері. Қазақстандағы театр өнерінің қалыптасуы және дамуы. Балалар | | |театрлары. Мектептегі театрлардың қалыптасу жолдары, түрлері. | | |Пәннің мақсаты – болашақ музыка оқытушысын эстетика жағынан тәрбиелеу; | | |болашақ музыка оқытушысының музыкалық түсінігін арттыру; | | |болашақ музыка оқытушысының музыкалық талғампоздығын тәрбиелеу; | | |-сабақтан тыс кештер ұйымдастыру әдістерінің негізгі бағыттарымен | | |таныстыру. | | | | | |1. Уметенок А. Чем досуг интересен? Правда, 1985. | | |2. Яшкин В.К. ВИА. М., 1990. | | |3. Балтабаев М.Х Қазақ музыкасы және студент жастар. Алматы, Ана тілі, | | |1991 | | |4. Сағымбеков М., Көпбаев А. Мектептерде лекция – концерттерді ұйымдастыру| | |әдістемесі. Алматы, 1991. | | |5. Әлібеков Ә. Баланың көңілі батыста. «Егеменді Қазақстан», 27.01.2001. | | |Ткаченко Г.А. Космом. Музыка. Ритуал. М., 2001. | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3 | | |1,2 апта | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3,4 апта | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |5,6 апта | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |7,8 апта | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |9,10 апта | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |11,12 апта | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |13,14,15 апта | | |Ауызша | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Ауызша | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Ауызша | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Ауызша | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Ауызша | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Ауызша | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Ауызша | | | | | | | | | | | |2.4. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыбы: | | |1,2. Лекциялар-концерттер бағдарламаларын жасау. | | |3,4. Дискотека өткізуге арналған музыкалық материалдар таңдау. | | |5,6. Лекция-концерттерді құрастырудың негізгі принциптері. | | |7,8. Рок,поп, джаз музыкаларының шығу тарихы. | | |9. Вокалдық топ құру әдістері. | | |10. Спектакль қою жолдары. | | |11,12. Музыкалық театрда балалардың қатысуының алатын орыны. | | |13. Мектептен тыс кештер ұйымдастыру әдісі. | | |14. Дискотека. | | |15.Музыкалық кештер. | | |16. Лекциялар-концерттер. | | |17. Музыкалық үйірмелер. | | |18,19,20.Репертуарды таңдау принціптері.Спектакль қою жолдары: а) | | |партияларды,билерді жаттау; б) декорациялармен костюмдерді дайындау; в) | | |саханада дайындық,режессура; г) жарнама. | | |21,22,5.Музыкалық театр. | | |2.5. Курс бойынша емтихандық сұрақтар | | |1. Мектептен тыс кештер ұйымдастыру әдісі. | | |2. Дискотека. | | |3. Музыкалық кештер. | | |4. Лекция-концерттер. | | |5. Музыкалық кружоктар. | | |6. Репертуарды таңдау принціптері. | | |7. Спектакль қою жолдары: | | |а) партияларды,билерді жаттау; | | |б) декорациялармен костюмдерді дайындау; | | |в) саханада дайындық,режессура; | | |г) жарнама. | | |8. Музыкалық театр. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz