Файл қосу

Қарапайым тіліктер




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-33.1.22/02-2013    |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|«Профильдік дизайн        |10.01.2013      |                           |
|объектілерін жобалау 3»   |                |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                           «Сызу негнегіздері ІІІ»

             5В010700 – «Бейнелеу өнері және дизайн» мамандығына


                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ

                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    Семей
                                    2013
|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 2 беті         |

                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «10»     12    2013 ж. Татиева М.Е.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ /                           /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН

























|ОӘК 042-33.1.22/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 3 беті         |


                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |


































|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 4 беті         |

1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Татиева М.Е., аға оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 35-16-10,
Сабақ өткізілетін орны –№ 8 оқу корпусы № 136 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 1


1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
Проекциялап сызудың және  техникалық  сызу  негізгі  теориясы.  Модельдердің
аксонометриясы мен  комплекстік  сызбасын  оқу  және  тұрғызу.  Геометриялық
денелер мен модельдерді  жазықтықпен  қию  жайлы  негізгі  ұғымдар,  олардың
жаймасын  салу  және  модельдерді  орындау.   Техникалық   салудың,   жалпақ
фигуралар  мен   модельдердің   элементтері.  ҚҚБЖ   стандарттар,   бұйымның
түрлері, құрастырмалы құжаттардың  түрлері.  Көріністер:  негізгі,  қосымша,
жергілікті  көріністер.  Қималар  мен   тіліктер   туралы   жалпы   түсінік.
Тіліктердің түрлері: қарапайым, күрделі және жергілікті  тіліктер.  Тіліктер
мен қималарды орындау.

1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты:
Сызбаларды оқудағы және орындаудағы білімі, тәжірибесі және  істеуә  үйрену.
Кеңістікте көз алдына елестете алуын, графикалық,  техникалық  тапсырмаларды
шешуді, шығармашылық қабылеттерін дамыту. Педагогикалық қызыметінде  қажетке
жаратуға қалыптастыру.


1.4 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттері.
Сызбаларды оқу және орындаудағы әдіс тәсілдермен таныстыру.


1.5 Оқу нәтижесі:
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – курстың пәні мен міндетін; мамандық бойынша мемлекеттік  стандартқа
және типтік  оқыту  бағдарламаларына   сай  сызу  пәнінің  негізгі  мазмұны;
педагогикалық және білім жетістіктер спектрі.

   Төмендегі  дағдылар мен іскерліктерін қалыптасытыру:
    - сызбаларды оқу және орындау;
    - әдістемелік және оқыту әдебиеттерімен жұмыс істеу;
    - графикалық, техникалық тапсырмаларды шешу;
    - педагогикалық қызыметінде қажетке жаратуды қалыптастыру


|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 5 беті         |

1.6 Курстың пререквизиттері:
Сызба геометриясы және перспектива, сызу негіздері І,ІІ.

1.7 Курстың постреквизиттері:
Машинақұрлыстық  сызу,  педагогикалық  практика,  дипломдық  жұмыс,   кәсіби
шығармашылық міндет.



2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырып                                 |Сағаттар           |Әдебиет  |
|р/с|                                        |                   |         |
|   |                                        |ТС      |СОӨЖ      |         |
|1  |2                                       |5       |6         |8        |
|   |                                        |        |          |         |
|1  |Тәжірибелік сабақ:                      |1       |0,5       |7,1,3    |
|   |Комплексті сызбаларды сызу және оқу.    |        |          |7,1,4    |
|   |Аксонометриясы арқылы модельдің 3       |        |          |7,1,5    |
|   |көрінісін табу.                         |        |          |7,2,4    |
|2  |Тәжірибелік сабақ:                      |2       |1         |7,1,3    |
|   |Екі көрінісі арқылы үшінші көрінісін    |        |          |7,1,4    |
|   |және аксонометриясын салу.              |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|3  |Тәжірибелік сабақ:                      |2       |1         |7,1,3    |
|   |Геометриялық денелерді жазақтықпен қию. |        |          |7,1,4    |
|   |Аксонометриясы мен жаймасын салу.       |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|4  |Тәжірибелік сабақ:                      |1       |0,5       |7,1,3    |
|   |Қиылған  геометриялық дененің моделін   |        |          |7,1,4    |
|   |жасау.                                  |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|5  |Тәжірибелік сабақ:                      |1       |0,5       |7,1,3    |
|   |Техникалық сызудың негізі Көріністер,   |        |          |7,1,4    |
|   |қималар, тіліктер Негізгі, қосымша,     |        |          |7,1,5    |
|   |жергілікті көріністер.                  |        |          |7,2,4    |
|6  |Тәжірибелік сабақ:                      |2       |1         |7,1,3    |
|   |Қарапайым тіліктер. Қарапайым тілікті   |        |          |7,1,4    |
|   |көрсетіп моделдің төрттен бір бөлігін   |        |          |7,1,5    |
|   |бөліп аксонометриясын орындау.          |        |          |7,2,4    |
|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 6 беті         |
|7  |Тәжірибелік сабақ:                      |2       |1         |7,1,3    |
|   |Қабаттасқан, оңашаланған және  көрініс  |        |          |7,1,4    |
|   |бөліктерінің арасында үзікке орналасқан |        |          |7,1,5    |
|   |қималар. Тетікбөлшектердің сызбасына    |        |          |7,2,4    |
|   |қималарды салу.                         |        |          |         |
|8  |Тәжірибелік сабақ: Күрделі тіліктер:    |2       |1         |7,1,3    |
|   |Сатылы, сынық тілік. Тетікбөлшектердің  |        |          |7,1,4    |
|   |сызбасына тіліктерді салу.              |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|9  |Тәжірибелік сабақ: Техникалық суреттің  |2       |1         |7,1,3    |
|   |элементтері. Детальдің техникалық       |        |          |7,1,4    |
|   |суретін салу.                           |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |


3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
3.1 Негізгі, қосымша және анықтама әдебиеттерін үнемі оқып отыру;
3.2 Интернет сайттармен жұмыс істеу;
3.3 Жұмыс және сызба құралдарының болуы;
3.4 Қысқаша жазбалар жазу;
3.5 Курс бойынша тәжірибелік жұмыстарды уақытында орындау;
3.6 Тапсырмаларды тапсыру уақытынан кешіктірмеу.


4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
|кредиттер |дәріс |тәжірибелік   |СОӨЖ     |СӨЖ    |Барлығы  |Бақылау     |
|          |      |              |         |       |         |формасы     |
|1         |-     |15            |7,5      |22,5   |45       |№1 аралық   |
|          |      |              |         |       |         |бақылау №2  |
|          |      |              |         |       |         |аралық      |
|          |      |              |         |       |         |бақылау,    |
|          |      |              |         |       |         |емтихан     |



5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ

Құрметті студент! Практикалық сабақтарды  міндетті  түрде  босатпауға,  курс
бағдарламасына сай тәжірибелік тапсырмаларды орындауға, конспектілерді  жазу
үшін  арнайы  дәптерді  жүргізуге  міндеттісің.  Практикалық   тапсырмаларды
дәрісханада бастап СОӨЖ мен СӨЖ де аяқтау.
Берілген уақыт ішінде орындалған тапсырмалар бойынша №1, №2  аралық  бақылау
жүргізіледі.
Эмтихан графикалық жұмыс түрінде жүргізіледі.

|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 7 беті         |


6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

                             «Сызу негіздері 3»
                         пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта     |Бақылау түрі              |Баллдардың      |Қосымша           |
|         |                          |барлығы         |                  |
|1        |2                         |3               |4                 |
|         |1 аптадан 7-ші апта       |30              |                  |
|         |аралығында тәжірибелік    |                |                  |
|         |сабақтар үшін             |                |                  |
|1        |Тәжірибелік сабақ         |-               |                  |
|         |Комплексті сызбаларды сызу|                |                  |
|         |және оқу. Аксонометриясы  |-               |                  |
|         |арқылы модельдің 3        |                |                  |
|         |көрінісін табу.           |-               |                  |
|2,3      |Тәжірибелік сабақ: Екі    |11+7+15         |                  |
|         |көрінісі арқылы үшінші    |11+7+20         |7 аптада          |
|         |көрінісін және            |                |тапсырылады.      |
|         |аксонометриясын салу.     |                |                  |
|4,5      |Тәжірибелік сабақ:        |11+6+10         |7 аптада          |
|         |геометриялық денелерді    |11+6+10         |тапсырылады.      |
|         |жазақтықпен қию,          |                |                  |
|         |аксонометриясы мен        |                |                  |
|         |жаймасын салу.            |                |                  |
|6        |Тәжірибелік сабақ: Қиылған|11+8+10         |                  |
|         |геометриялық дененің      |                |                  |
|         |моделін жасау.            |                |                  |
|7        |Тәжірибелік сабақ:        |16+9+10         |                  |
|         |Техникалық сызудың негізі.|                |                  |
|         |Көріністер, қималар,      |                |                  |
|         |тіліктер. Негізгі,        |                |                  |
|         |қосымша, жергілікті       |                |                  |
|         |көріністер.               |                |                  |
|         |Межелік бақылау:          |70              |                  |
|         |орындалған барлық         |                |                  |
|         |жұмыстарды тексеру және   |                |                  |
|         |бағалау.                  |                |                  |
|         |8 аптадан 15-ші апта      |                |                  |
|         |аралығында тәжірибелік    |                |                  |
|         |сабақтар үшін             |                |                  |
|8,9      |Тәжірибелік сабақ:        |11+5+10         |15 аптада         |
|         |Қарапайым тіліктер.       |11+5+10         |тапсырылады       |
|         |Қарапайым тілікті көрсетіп|                |                  |
|         |моделдің төрттен бір      |                |                  |
|         |бөлігін бөліп модельдің   |                |                  |
|         |аксонометриясын орындау.  |                |                  |
|10,11    |Тәжірибелік сабақ:        |11+5+10         |15 аптада         |
|         |Қабаттасқан, оңашаланған  |11+5+10         |тапсырылады       |
|         |және  көрініс бөліктерінің|                |                  |
|         |арасында үзікке орналасқан|                |                  |
|         |қималар. Тетікбөлшектердің|                |                  |
|         |сызбасына қималарды салу. |                |                  |
|12,13    |Тәжірибелік сабақ: Көрделі|11+7+11         |                  |
|         |тіліктер: Сатылы, сынық   |11+7+12         |                  |
|         |тілік. Көрделі тілкті     |                |                  |
|         |модельдің сызбасын        |                |                  |
|         |орындау.                  |                |                  |
|14       |Тәжірибелік сабақ:        |11+8+12         |15 аптада         |
|         |Техникалық суреттің       |                |тапсырылады       |
|         |элементтері. Детальдің    |                |                  |
|         |техникалық суретін салу.  |                |                  |
|15       |Межелік бақылау:          |16+0+70         |                  |
|         |орындалған барлық         |                |                  |
|         |жұмыстарды тексеру және   |                |                  |
|         |бағалау.                  |                |                  |


7 ӘДЕБИЕТТЕР
1. Негізгі әдебиеттер:
7.1.1Есмуханов Ж.М. Сызу.- А.,1990 и А.,2001
7.1.2 Есмұхан., Ж.М.   Сызу  9-сыныбына оқулық.-Алматы,2005
7.1.3 Боголюбов С.К., Воинов С.В. Черчение. - М., 1982
7.1.4 Боголюбов С. К. Задачник по черчению. - М., 1972
7.1.5 Ройтман И.А, Кузьменко В.И. Основы машиностроения в черчении.В  2-х  к
  н.Кн.1.М.,2000
7.1.6 Ройтман И.А, Кузьменко В.И. Основы  машиностроения  в  черчении.В  2-х
  кн.Кн.2.М.,2000
7.1.7 Ботвинников А. Д. и др. Черчение. - Алматы, 1990
7.1.8 Левицкий В.С. Машиностроительное черчение.- М., 1988
7.1.9 Боголюбов С.К., Воинов А.В. Машиностроительное черчение.- М., 1976

|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 8 беті         |


     2. Қосымша әдебиеттер
7.2.1 АксеновН.Н., КузнецовН.С., Кириллов А.Ф. Черчение и  рисование.  -  М:
Высшая школа, 1983.
7.2.2 Балягин С.Н., Брилинг Н.С., Симонин С.И. Справочник  по  строительному
черчению.- М.: Стройиздат,1987.
7.2.3  Боголюбов С.К. Черчение. - М.: Машиностроение, 1985.
7.2.4  Ботвинников А. Д. и др. Черчение. - Алматы, 1990
7.2.5 Дятков  С.В. Архитектура промышленных зданий.- М.:Стройиздат,
1984.
7.2.6  Кириллов А.Ф. Чертежи строительные.- М.: 1985.
7.2.7 Короев Ю.П. Инженерно-строительное черчение и рисование. - М.:  Высшая
школа, 1983.
7.2.8 ГОСТ. Единая система конструкторской документации (ЕСКД). 1984.
7.2.9  Система проектной документации для строительства (СПДС). 1985.







Пәндер