Файл қосу

Ізденіс зерттеулер



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
               Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті


                                                                 «Бекітемін»
                                                         Аграрлық  факультет
                                               б,ғ,д ___________Арынова Р.А.
                                                «_____» _____________2012 ж.










              6М060700-«Биология» мамандығының магистранттеріне

                    «Ғылыми зерттеу әдістемесі» курсының

                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






                                                                      .

















                                 Семей 2012ж

«Ғылыми зерттеу  әдістемесі»  курсының  жұмыс  бағдарламасы  _____2012  жылы
кафедра мәжілісінде талқылынған және бекітілген, № ___ хаттама.
Кафедра меңгерушісі, профессор б.ғ.д:                        Арынова Р.А..




Курс коды                                         Ғылыми зерттеу әдістемесі
Оқытушы
Курс, семестр                                  2  курс, 3 семестр
Мерзімі және уақыты                       сабақ кестесі бойынша
Аптадағы аулиториялық
және ОСӨЖсағат саны                    1 дәріс + 1 практ.+ ОСӨЖ
Семестрдегі аудиториялық
Және ОСӨЖ сағат саны                  15 дәріс + 30 практ. + 45 ОСӨЖ





                    Курстың жалпы сипаттамасы мен мақсаты

      ХХI   ғасырдың  жастарына шешілмеген биологиялық мәселелердің    ауыр
жүгі  мұраға мұраға өтті.
        Оларды шешу тек дүниеге жаңа көзқарасты қалаптастыру   экологиялық
мәдениетке өту жағдайында мүмкін болады.    Бұл үшін біртұтас теориялық
негізінде құрылған және   биологиялық,  экологиялық аумағынан кең жаңа
білім жүйесі   қажет.
       Мұндай білімдерді-түпкі мәні адамзаттын өмірін сақтау болып
табылатын қазіргі заманғы экология ғылымы қамтамасыз етеді.
      Сондықтан,  университеттің барлық факультеттерінін магистранттеріне
биология   негіздерін   оқытудын маңызы арта түседі.

      Курстың мақсаты:
1. Магистранттердің мәдениетін нақты биологиялық жағдайларды терең түсіне
отырып,  биологиялық білім мен тәрбие беру
2. Магистранттердің алған білімін қоршаған ортаның жағдайын жақсартуға іс
жүзінде қатысу арқылы қалыптастыру.










|Тақырыпт|Тақырып мазмұны                                |Сағат   |
|ың №    |                                               |саны    |
|Тақырып |Кіріспе. Пәннің  мақсаты мен                   |1       |
|1       |міндеті.Магистранттердің ғылыми зерттеу        |        |
|        |жұмыстары.                                     |        |
|Тақырып |Ғылыми   әдебиетпен жұмыс істеудң ұйымдастыру. |        |
|2       |                                               |        |
|Тақырып |Ғылыми ізденіс пен творчестваның методологиялық|1       |
|3       |негізі. Ғылыми білімнің түсініктемесі.         |        |
|        |Теориялық  және эмпириялық әдістер.            |        |
|Тақырып |Ғылыми зерттеу бағытын тандау және оның        |1       |
|4       |кезеңдері. Фундаментальды зерттеулер.          |        |
|        |Қолтаңбалы зерттеулер. Ізденіс                 |        |
|        |зерттеулер.Ғылыми зерттеу жұмысының            |        |
|        |бағыты,пролемасы,тақырыбы.Эконо икалық         |        |
|        |тиімділігін бағалау. Ғылыми зерттеу жұмысының  |        |
|        |кезеңі.                                        |        |
|Тақырып |Ғылыми информацияны іздеу,жинау және талдау.   |1       |
|5       |Ғылыми зерттеу информацияның мемлекеттік       |        |
|        |жүйесі. Информациялық жүйе. Ғылыми құжаттар мен|        |
|        |басылымдар. Информациялық ізденіс жүйе.Ғылыми  |        |
|        |техникалық патенттік жүйе.                     |        |
|Тақырып |Теориялық зерттеулер. Теориялық зерттеулердің  |1       |
|6       |мақсаты мен міндеті.Зерттеулерде математикалық |        |
|        |әдістерді қолдану.Аналитикалық                 |        |
|        |әістер.Болжамды-статистикалық зерттеулер.      |        |
|Тақырып |Эксперименттік зерттеулер.Зерттеудің           |1       |
|7       |классифиткациясы,типтері және міндеті.         |        |
|Тақырып |Ғылыми зерттеулердің  нәтижесін талдау.        |1       |
|8       |Кездейсоқ қателер теориясының негізі мен       |        |
|        |өлшемдердің  кездейсоқ қателерін анықтау       |        |
|        |теориясы.                                      |        |
|Тақырып |Ғылыми жұмыстың нәтижесін қорытындылау.        |1       |
|9       |Редакциялау. Статьялар.                        |        |
|        |Барлығы                                        |15      |




|Тақырып |Практикалық сабақтарының  және СОӨЖ жоспары    | Сағат саны |
|№       |                                               |1 практ     |
|        |                                               |1СОӨЖ       |
|Тақырып |Кіріспе. Пәннің  мақсаты мен                   |2+1         |
|1       |міндеті.Магистранттердің ғылыми зерттеу        |            |
|        |жұмыстары.                                     |            |
|Тақырып |Ғылыми құжаттар мен  басылымдар. Негізгі       |2+1         |
|2       |түсініктемелер. Ғылыми құжаттің түрлері.       |            |
|        |құжаттардың түрлері. Құжаттардың               |            |
|        |классификациясы. Ғылыми техникалық             |            |
|        |информацмяның мемлекеттік жүйесі.              |            |
|Тақырып |Тровсчестваның методикалық негізі.             |2+1         |
|3       |Ғылыми білімнің негізгі түсініктемелері.       |            |
|Тақырып |Ғылыми зерттеулердің түрлері. Ғылыми зерттеу   |2+1         |
|4       |жұмыстарын таңдау.                             |            |
|Тақырып |Теориялық зерттеулердің мақсаты мен әдістері.  |2+1         |
|5       |                                               |            |
|Тақырып |Ғылыми және техникалық творчествасын моделдеу. |2+1         |
|6       |Моделдің түрлері                               |            |
|Тақырып |ЭВМ ғылыми зерттеулерде қолдану.ЭВМнің түрлері.|2+1         |
|7       |Ғылыми зерттеулердің автомитизациялық жүйесі.  |            |
|Тақырып |Эксперименттің  классификациясы, түрлері және  |2+1         |
|8       |мақсаты.                                       |            |
|        |Классификация , типы и задачи эксперимента     |            |
|Тақырып |Эксперименттік зерттеулердің метрологиялық     |2+1         |
|9       |жабдықтануы.Эталон түсініктемесі. Метрологиялық|            |
|        |служба                                         |            |
|        |                                               |            |
|Тақырып |Зерттеу орны және зерттеуді ұйымдастыру.       |2+1         |
|10      |Зерттеу орны,зерттеу кеңістігі, лаборатория.   |            |
|        |Зерттеу жүргізуді ұйымдастыру.                 |            |
|Тақырып |Психологиялық фактордың зерттеубарысына және   |2+1         |
|11      |сапасына әсері.Кездейсоқ кателер.              |            |
|        |                                               |            |
|Тақырып | Есептік эксперимент.  Есептік эксперименттің  |2+1         |
|12      |теориясы мен практикасы.                       |            |
|Тақырып |Теорияның элементі. Экспериментті жоспарлау.   |2+1         |
|13      |                                               |            |
|Тақырып |Ғылыми жұмыстың нәтижесін қорытындылау.        |2+1         |
|14      |Редакциялау. Статьялар.                        |            |
|Тақырып |Ғылыми зерттеу жұмыстарының тиімділігі және    |2+1         |
|15      |қолданылуы                                     |            |
|        |                                               |            |
|        |Барлығы:                                       |30+15       |










Әдебиеттер (негізгі және қосымша әдебиеттер)



|Тақырыптар            |Әдебиеттер                                   |
|Тақырып 1             |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 6-44.                                     |
|Тақырып  2            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 44-78.                                    |
|Тақырып  3            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 79-87.                                    |
|Тақырып  4            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 88-130.                                   |
|Тақырып   5           |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|.                     |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 130-186.                                  |
|Тақырып  6            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|.                     |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 244-257.                                  |
|Тақырып 7             |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 277-291.                                  |
|Тақырып 8             |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 318-337.                                  |
|Тақырып 9             |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 6-44.                                     |
|Тақырып 10            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 44-78.                                    |
|Тақырып 11            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 79-87.                                    |
|Тақырып 12            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 88-130.                                   |
|Тақырып 13            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 130-186.                                  |
|Тақырып 14            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 244-257.                                  |
|Тақырып 15            |Крутов В.И.,Попов В.В. «Основы научных       |
|                      |исследований» .Москва. «Высшая школа» .1989г.|
|                      |С. 277-291.                                  |



Магистранттердің білімін анықтайтын критерий


  Пән бойынша емтихан бағасы келесі жоғарғы модульмен, рубеждік бақылау(40)
  және қорытынды аттестация мен емтиханның (60) жиыны арқылы анықталады:




  |№       |Сабақтың түрі мен магистранттің жұмысы            |Балл        |
|1.      |Дәріс сабағына қатысу                             |5           |
|2.      |Тәжірибелік сақаққа қатысу жіне жауап беру        |5           |
|3.      |Реферат                                           |2           |
|4.      |Жазбаша бақылау жұмысы                            |3           |
|5.      |Графиктер, кестелер және суреттер салу            |3           |
|6.      |Ғылыми статьялар дайындау                         |2           |
|7.      |№1 рубеждік бақылау                               |10          |
|8.      |№2 рубеждік бақылау                               |10          |
|        |Жиыны:                                            |40          |






      Магистранттің білімі келесі жүйе арқылы анықталады:


      |Баға                 |Әріп эквиваленті|Пайыз           |Балл            |
|Өте жақсы            |А               |95-100          |47,5-50         |
|                     |А-              |90-94           |45-47           |
|Жақсы                |В+              |85-89           |42,5-44,5       |
|                     |В               |80-84           |40-42           |
|                     |В-              |75-79           |37-39,5         |
|Қанағаттанарлық      |С+              |70-74           |35-39,6         |
|                     |С               |65-69           |32,5-34,5       |
|                     |С-              |60-64           |30-31,5         |
|                     |Д+              |55-59           |27,5-29,5       |
|                     |Д               |50-54           |25-27           |
|Қанағаттанарлықсыз   |Ғ               |0-49            |0,00            |












Пәндер