Файл қосу

Магистранттардың өздік жұмыстарының тақырыптары



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                 |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты         |ПОӘК                    |                        |
|                              |                        |                        |
|                              |                        |ПОӘК                    |
|                              |                        |042 – 18-34.1.69 /      |
|                              |                        |01-2014                 |
|ПОӘК                          |Басылым № 1             |                        |
|оқытушыларға арналған «ЖОО    |11.09.2014 ж.           |                        |
|және ОКОО-да географияны оқыту|                        |                        |
|технологиясы» пәнінің  жұмыс  |                        |                        |
|оқу бағдарламасы              |                        |                        |











                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

              «ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы»
                    6М011600 – «География» мамандығы үшін

                        ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                           ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    Семей
                                    2014

                                  Алғы сөз

1. ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы _ «__02___» ___09__ 2014 г.
Тулеугалиева С.С., б.ғ.к., химия және география кафедрасының доценті


2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Химия және география»  кафедрасының отырысында

Хаттама № __1___   «_02____» ___09__ 2014 г.

Кафедра меңгерушісі        __________ Онтагарова Д.Р., п.ғ.к., аға оқытушы

2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің Оқу – әдістемелік кеңесінің  отырысында


Хаттама № _1_ «_03_» _09_ 2014 г.

Төраға _______________ Абдишева З.В., б.ғ.к., доцент

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
және ұсынылған.

11.09.2014 жыл, № 1 хаттама
ОӘК төрағасы,ОЖ проректоры _______________ Г.К. Искакова


4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ


















                                   Мазмұны


   1. Қолдану аясы
   2. Нормативтік сілтемелер
   3. Жалпы ережелер
   4. Оқу бағдарламасының (модульдің) мазмұны
   5. Магистранттардың өздік жұмыстарының тақырыптары
   6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
   7. Әдебиеттер































1  ҚОЛДАНУ АЯСЫ


      «ЖОО  және  ОКОО-да  географияны  оқыту  технологиясы»  пәнінің  ОӘК-і
«6М011600» – «География»  мамандығының оқытушыларына арналған.

2  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР


   Оқытушыларға арналған пәннің бағдарламасы «ЖОО және  ОКОО-да  географияны
оқыту технологиясы» пәні бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережелерін  келесі
құжаттардың талаптары және ұсыныстары бойынша сақтайды:
     - ҚР мемлекеттік жалпы жоғарғы білім беру стандарты,  2012 жыл;
     - «6М011600 – «География» мамандығының типтік оқу жоспары,  «2012» жыл;
     - СТУ 042-ГУ-4-2013   Университет  стандарты  «Оқу-әдістемелік  кешенін
қурастыру және безендірудің жалпы талаптары»;
     - ДП  042-1.01-2013   Құжатталған  процедура  «Пәннің  оқу  әдістемелік
кешенінің құрылымы және мазмұны».


3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:


      ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы курсы  магистранттарды
география пәні оқытушысының әр түрлі  функцияларын  атқаруға  негіз  болатын
әдіскерлік  ғылым  және  бастапқы  әдіскерлік  дағдыларының  теориялық  және
методологиялық   негіздерімен  қамтамасыз  етуі  тиіс.  ЖОО   және   ОКОО-да
географияны  оқыту   технологиясы   курсы   магистранттардың   педагогикалық
ғылымға, әдіскерлік ойлауға қызығушылықтарын  тудыруға,  педагогикалық  және
ғылыми жұмысты  ұйымдастыруға  бағытталған.  Қазіргі  уақытта  оқытушылардың
біліктілігіне  күрделі  талаптар  қойылады,  соған  байланысты  оқитындардың
кәсіби-педагогиканың дайындық жүйесінде  ЖОО және ОКОО-да географияны  оқыту
технологиясы курсының ролі арта түседі. Қазіргі заманғы талаптарға  сай  осы
аталған курста оқитындардың өздік танымдық әрекеттерінің дамуы,  географияны
оқыту процесіндегі тәжірибесінің даму сұрақтарына аса назар аударылады.


3.2 Пәннің мақсаты: Жоғары оқу орындарында және орта кәсіби оқу орындарында
географияны белсене оқытудың тұжырымдамалық негіздерін ашу.

3.3  Пәнді  оқып-зерттеудің   негізгі   міндеттері:     мамандардың   кәсіби
дайындығы үшін ұсынылатын оқытудың белсенді әдістері  және  формалары  жайлы
көзқарас  қалыптастыру.   Отандық  және  шетелдік   тәжірибелерді   зерттеу,
сонымен қатар  педагогикалық  тәжірибе  барысында  машықкер-оқытушы  ретінде
географияны оқыту процесінде интерактивті әдістер мен формаларды қолдану.


3.4 Пәнді оқып-зерттеу нәтижесінде магистрант тиіс:
      -  география  пәнінің  және  оның  жеке  компоненттерінің  жұмыс   оқу
бағдарламасын оқып зерттеуге;
      -   әдебиеттерді,  география  пәнінің  оқытушыларының   тәжірибелерін,
ғылыми зерттеулерді қолдана отырып өзін-өзі дамытуға;
      - таңдалған әдістемелік сұрақтың міндеттері мен жоспарын анықтау, оның
зерттемесінде әр түрлі зерттеу әдістерін қолдануға;
      - оқу және тәрбиелік  мәселелерді  шешу  барысында  ЖОО  және  ОКОО-да
географияны оқыту  технологиясы  бойынша  теориялық  білімдерге  негізделіп,
бағдарламаны оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру барысында қолдану;
      - барлық оқу құралдарымен жұмыс жасауға;
      - тақырыптық және сабақ жоспарларын құрастыруға;
      - әр түрлі типтегі сабақтар өткізуге;
      - сабақтың мақсатын, оның мазмұнын анықтау,  әдістерді,  тәсілдер  мен
оқыту құралдарын таңдау, білім сапасын бағалау;
      - өз бетімен көрнекіліктер мен  дидактикалық  материалдар  жасау  жане
қолдана білу;
      - оқитындардың қоғамдық жұмыстарын ұйымдастыра білуі тиіс.

6.  Курс пререквизиттері:  осы  аталған  пәнді  меңгеру  үшін  магистранттың
   педагогика,  психология  және   физикалық   география,   материктер   мен
   мұхиттардың  физикалық  географиясы,  ҚР-ң  физикалық  географиясы,  ҚР-ң
   экономикалық және әлеуметтік географиясы, дүние жүзінің экономикалық және
   әлеуметтік географиясы, экология және т.б. қолданбалы географиялық пәндер
   бойынша негізгі білім қажет.

3.6. Курстың постреквизиттері:  педагогикалық  тәжірибе,  МҒЗЖ,  магистерлік
диссертацияны орындау.


3.7 Жұмыс оқу жоспарынан анықтама:
                                                                     1 кесте

|Курс                                                        |Семестр     |
|1                                                           |2           |
|Дәріс сабақтары                                                          |
|ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту технологиясы пәні.       |1           |
|ЖОО және ОКОО-дағы мемлекеттік стандарт, типтік жұмыс       |2           |
|бағдарламасы.                                               |            |
|ЖОО және ОКОО-да географияны оқытудағы жаңа технологиялар,  |2           |
|тәсілдер мен әдістер.                                       |            |
|ЖОО және ОКОО-дағы оқу процесін ұйымдастырудың негізгі      |2           |
|формалары.                                                  |            |
|Дәріс – ЖОО-ғы оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формасы. |2           |
|Зертханалық-тәжірибелік сабақтар. ЖОО, ОКОО-дағы ұйымдастыру|2           |
|және әдістеме.                                              |            |
|ЖОО, ОКОО-да МӨЖ, аттестация (зачетов) және емтихандарды    |2           |
|ұйымдастыру.                                                |            |
|Жаратылыстық ғылымдар айналымындағы пәндер бойынша оқу дала |2           |
|тәжірибесі.                                                 |            |
|Тәжірибелік сабақтар                                                     |
|ЖОО-да дәріс оқу әдістемесі.                                |1           |
|ЖОО-да зертханалық-тәжірибелік сабақтарды құрастыру.        |2           |
|ЖОО-да оқу дала тәжірибесінің жұмыс бағдарламасын құрастыру.|2           |
|ЖОО-ың типтік, оқу жұмыс бағдарламасының сараптамасы.       |2           |
|ОКОО оқытушыларының перспективті, күнтізбелік  және сабақ   |2           |
|жоспарлары.                                                 |            |
|ОКОО пәні бойынша әдістемелік ұсыныстар мен әдістемелік     |2           |
|нұсқаулар құрастыру әдістемесі.                             |            |
|Кембридж университетінің модельдері негізіндегі оқыту       |2           |
|әдістемесі.                                                 |            |
|ЖОО және ОКОО-да географияны оқыту барсыныда озық ойлау     |2           |
|технологиясы.                                               |            |







5 МАГИСТРАНТТЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

   1. Географияны оқыту әдістемесінің кабинеті. Тәжірибе және болашағы.
   2. ЖОО-да және ОКОО-да географияны оқыту  үрдісіндегі  экологиялық  білім
      беру.
   3. ЖОО-да және ОКОО-да географияны оқытуда мультимедиялық технологияларды
      қолдану.
   4.  Географияны  оқытуда   отандық   және   шетел   әдіскер-новаторлардың
      тәжірибесі.
   5. Жаздық лагерь. Табиғатта аудиториядан тыс шараларды  ұйымдастыру,  ЖОО
      және ОКОО-ның оқитындардың  географиялық  мәдениетін  тәрбиелеу.  Оқу,
      дала тәжірибелерін өткізу әдістемесі.
   6. Жобалар әдісі.
   7.  Жас  педагогқа  кеңестер:  жеке  тұлғаның  өзін-өзі  бағалау   әдісі,
      психологиялық бағыт және публиканың алдына шығу.

           6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте


   |Әдебиеттер, оқу-әдістемелік           |Даналар  |Магистрант   |Қамтама    |
|кешендердің атаулары                  |саны     |тар саны     |сыз етілу  |
|                                      |         |             |проценті   |
|Исаева З.А., Мынбаева А.К.,           |2        |4            |100        |
|Садвакасова З.М. Активные методы и    |         |             |           |
|формы обучения в высшей школе. Алматы.|         |             |           |
|2005г.                                |         |             |           |
|Есназарова У.Е. Методика преподавания |2        |4            |100        |
|географии Республики Казахстан.       |         |             |           |
|Алматы, 2002г.                        |         |             |           |
|Белевич И.В. Методика преподавания    |1        |4            |50         |
|географии. Практические работы.       |         |             |           |
|Москва, 1965.                         |         |             |           |




7 ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
1.1. Асубаев  Б.К.  и  др.  Физическая  география  Казахстана.  Методическое
руководство. Атамура, Алматы, 2004 г.
1.2. Асубаев Б. К., Мазбаев О. Б., Физическая география Казахстана.  Рабочая
тетрадь. Атамура. Алматы, 2004 г.
1.3.  Ахметов  Е.А,  Карменова  Н.  Н.,  Карибаева  Ш.Ш.,  Асубаев   Б.   К.
Экономическая и социальная география Казахстана. Мектеп, Алматы, 2005 г.
1.4. Баранский Н.Н. Методика преподавания экономической географии, 1990 г.
1.5. Бейсенова А.С., Абилмажинова С., Каймулдинова К. География. Материки  и
океаны. 7 кл. Алматы. Атамура, 2003 г.
1.6. Белевич И.В.  Методика  преподавания  географии.  Практические  работы.
Москва, 1965.
1.7. Душина И. В., Понурова Г. А. Методика преподавания  географии.  Москва.
Московский лицей. 1996 г.
1.8. Кабинет географии./ Под ред. Ю. Г. Барвешевой/ Просвещение, 1983 г.
1.9. Исаченко А. Г. География в современном мире. Просвещение, 1998 г.
1.10. Исаева З.А., Мынбаева А.К., Садвакасова З.М.. Активные методы и  формы
обучения в высшей школе. Алматы, 2005г.
1.11. Коринская В. А., и др. География материков и океанов. М.  Просвещение,
2004г.
1.12. Еремина В.  А.  Физическая  география  материков  и  океанов.  Океаны.
Московский лицей, 1997 г.
1.13. Максаковский В.П. Географическая культура. Просвещение, 2000 г.
1.14. Максимов Н. А. Методическое пособие по физической географии 1986 г.
1.15. Методика обучения географии в общеобразовательной школе. Под  ред.  Л.
М. Панчешниковой. М. Просвещение, 1996 г.
1.16.  Экономическая  и  социальная  география  Казахстана.   Мультимедийный
электронный учебник РЦИО, 2004 г.
1.17. Электронный учебник. Физическая география Казахстана. РЦИО, 2004 г.
1.18. Душина И.В. Методика  и  технология  преподавания  географии.  Астель,
2008г.
1.19.  Есназарова  У.А.  Методическое  пособие  для  учителей  по  географии
Республики Казахстан. Алматы, 2008г.
1.20. Есназарова У.Е. Методика преподавания географии Республики  Казахстан.
Алматы, 2002г.
1.21. Экономическая и социальная география мира.  Методическое  руководство.
Алматы, 2010г.
1.22.  Душина  И.В.  Методика  обучения  географии   в   общеобразовательных
учреждениях. М: Дрофа, 2009г.
1.23. Сухоруков В.Д. Практикум по методике обучения географии. М:  Академия,
2010г.

Қосымша әдебиеттер:
2.1. «Білім». Научно-методический журнал. г. Алматы.
2.2. Вавилова Е.В.  Экономическая  география  и  регионалистика.  Гардарики.
Москва. 1999 г.
2.3. Географический энциклопедический словарь. Гл. ред. А.Ф. Трешников –  М.
Дрофа, 1999г.
2.4. География. Большой справочник для  школьников  и  поступающих  в  вузы.
И.И.Баринова и др. Дрофа, 2000 г.
2.5. «География в школах и вузах Казахстана». Научно-методический журнал.
г. Алматы.
2.6. «География Казахстана  и  экология».  Научно-методический  журнал.   г.
Алматы.
2.7. «География және табиғат». Научно-методический журнал. г. Алматы.
2.8.  Давыдова  М.  И.  Самостоятельные  работы   учащихся   по   физической
географии. Просвещение, 2000 г.
2.9. Добржицкий Б.С. Знакомство с профессией в  обучении  географии.  –  М.:
1981.
 «Поиск». Научный журнал. г. Алматы.
2.10. «Дүние». Научно-методический журнал. г. Алматы.
2.11. Максаковский  В.П.  Научные  основы  школьной  географии.  Просвещение
1982г.
2.12.Новенко  Д.В.  География.  Практические  работы  на  местности   6-9кл.
Издательский дом «Дрофа», 1997 г.
2.13. Лизинский В. М. О методической работе в школе. Москва. 2001 г.
2.14. Смаилов И.И. Учебно-наглядные пособия по географии. – М.: 1975г.
2.15.  Трайнев  В.   А.   Информационные   коммуникационные   педагогические
технологии. Москва, 2005 г.
2.16. Ұлағат». Научно-методический журнал. г. Алматы.






















































































































Пәндер