Файл қосу

Тілі оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері пәнінің жұмыс оқу бағдарламасы




|Казақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі                                |
|Cемей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                          |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты        |                  ПОӘК  |                            |
|                             |                        |ПОӘК                        |
|                             |                        |042-14.18-17.1.11/01-2014   |
|ПОӘК                         |Басылым  № 1 ___        |                            |
|Оқытушыға арналған           |                        |                            |
|«Тілі оқылатын елдің әдебиеті|                        |                            |
|және аударма мәселелері»     |                        |                            |
|пәнінің жұмыс оқу            |                        |                            |
|бағдарламасы                 |                        |                            |














     «Тілі оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері» пәні бойынша
                  050207 «Аударма ісі» мамандығына арналған


                           Оқу- әдістемелік кешен


                  Оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы















                                    Семей
                                    2014



                                  Алғы  сөз

     1 ЖАСАЛЫНДЫ
   Құрастырған: _______________ «  1 »   09    2014ж.


   Aударма  теориясы  және  практикасы  кафедрасының  ағылшын  тілінің   аға
   оқытушысы _______________              Г.Д. Оразбаева





   2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
   2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында


   Хаттама № 1  « 2 »         09           2014 ж.


   Кафедра меңгерушісі_______________ Ж.У. Калимова




   2.2.  Гуманитарлық-зан факультетінің оқу- әдістемелік бюросында


   Хаттама №  1  «09 »       09             2014 ж.


      Оқу- әдістемелік бюро бастығы  __________ С.Х. Тойкин




   3 БЕКІТІЛДІ
   Университеттің оқу-  әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
   басылымға ұсынылды.


   Хаттама №  1  « 11 »           09                   2014 ж.
   оқу- әдістемелік кеңестің бастығы,
      бірінші проректор
Г.К.Искакова


   4. АЛМАСТЫРЫЛДЫ  №                                   201   ж.




































                                   Мазмұны

1 Қолданылу саласы
2 Нормативті сілтемелер
3 Жалпы мәліметтер
4. Пәннің оқытушыға арналған  жұмыс оқу бағдарламасының  мазмұны
5 Студенттердің өздік жұмыстары  тақырыптарының тізімі
6 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамттылу картасы
7 Әдебиет








































1 Қолданылу саласы

    Оқу-әдістемелік кешеннің құрамына кіретін «Тілі оқылатын елдің  әдебиеті
және аударма мәселелері» пәнінің оқытушыға араналған жұмыс оқу  бағдарламасы
 050207 «Аударма ісі» мамандығы студенттеріне арналған.

2  Нормативті сілтемелер

      «Тілі оқылатын  елдің  әдебиеті  және  аударма  мәселелері  »  пәнінің
оқытушыға  арналған  бұл  жұмыс  оқу  бағдарламасы   пәннің   оқу   процесін
ұйымдастыру  тәртібін  төмендегі  құжаттардың  ұсыныстары  мен   талаптарына
сәйкес жасаған:



   3. Жалпы мәліметтер
3.1. Пән мазмұнының қысқаша түсініктемесі
«Тілі оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері » пәні  университеттің
аударма бөлімдерінде оқытудың  алғашқы  сатысында  (бакалавриат)  оқытылатын
әлем әдебиеті курсының бөлігі болып табылады. Курсқа түрлі  елдердегі  әдеби
процестердің қарқынды  дамуымен,  мәдени-  тарихи  жағдайдың  күрделілігімен
және әлеуметтік өзгерістердің жаhандылығымен байланысты көлемді, жан-  жақты
материал кіреді.

3.2. Аталған курстың мақсаты : студенттерді оқытылатын тіл  елінің  әдебиеті
тарихымен,  оның  көркем  –  образды  дәстүрімен,  көрнекті   жазушыларымен,
олардың  шығармаларының  аударма  нұсқаларымен  таныстыру   арқылы   олардың
бойында  әдеби-  елтанымдық,  мәдениетаралық-  коммуникативті,  аудармашылық
және лингвоелтанушылық біліктілікті қалыптастыру.

3.3. Пәнді оқытудың міндеттері:
- Тілі  оқылатын  ел  әдебиетінің  өзіндік  ерекшелігін  және  оның  әлемдік
мәдениеттегі рөлін танып білу;
- көркемдік бағыттармен және белгілі жазушылардың шығармаларымен танысу;
-  жеке авторлардың шығармаларының аудармаларына талдау жасау;
- мәдени- тарихи шындықтармен танысу;
- лингвоелтану бойынша білімді бекіту.
3.4. Бұл курсты оқу барысында студент:
-   оқылатын   шығармалардың   мазмұнын,   өзекті    мәселелерін,    жанрлық
ерекшеліктерін,  идеялық-  көркемдік  ерекшеліктерін,  олардағы   көтерілген
мәселелелерді, тілі оқылатын ел жазушыларының шығармашылығын, тілі  оқылатын
ел жазушыларының шығармашылығын білуі тиіс;
- жеке жанрлар мен авторларды аудару қиыншылықтарын талдай білуі тиіс;  тілі
оқылатын   ел   мәдениетінің   ерекшеліктерін   салыстыра   отырып,    әдеби
шығармалардың аудармаларына талдау жасау білуі;
-аудармашылық жұмыстарының алдағы бағдарларын білуі тиіс;
-тілі  оқылатын  ел  мәдениетінің  ерекшеліктерін  салыстыра  отырып,  әдеби
шығармалардың аудармаларына талдау жасау;
-оқылатын шығармалардың ұлттық ерекшелігін айқындай білуі тиіс;
- көркем шығарманың мәдени – тарихи ерекше белгілерін бөліп көрсете алу;
 - анықтамалық, оқу -әдістемелік  және  сыни  әдебиеттерді  рефераттай  және
конспектілей білуі тиіс.

3.6 Пререквизит: базалық  шетел  тілі,  қазіргі  қазақ  және  орыс  тілдері,
тілдік қарым – қатынас практикумы.
3.7 Постреквизит: жоқ
3.8 Оқу жоспарынан көшірме

|Кур|Семестр                                                          |Кредит   |
|с  |                                                                 |         |
|1  |2                                                                |3        |
|1  |The Middle Ages. The Down of English Literature. ”Beowulf”.      |1        |
|   |Anglo-Saxon Literature. The Literature of Norman Period. The     |         |
|   |Romance, the Fable, and the Fabliau.                             |         |
|2  |The Pre-Renaissance Period in England. Geoffrey Chaucer. His Life|1        |
|   |and Work. “The Canterbury Tales”. Chaucer’s Contribution to      |         |
|   |Literature                                                       |         |
|3  |The Literature of the 15th Century. Folk-Songs and Ballads. The  |1        |
|   |Robin Hood Ballads. “The Nottingham Execution”. “Robin Hood and  |         |
|   |Allan-a-Dale”                                                    |         |
|4  |The Renaissance. The Renaissance in England: First Period. Sir   |1        |
|   |Thomas More. His Life and Work. “Utopia”.                        |         |
|   |Second Period of the Renaissance: Sir Philip Sidney (1554-1586), |         |
|   |Christopher Marlow (1564-1593).                                  |         |
|5  |XVIcentury. Theatre in England. William Shakespeare. 1. The Life |1        |
|   |of Shakespeare. The Dating of Shakespeare’s Plays. Shakespeare’s |         |
|   |Comedies;                                                        |         |
|   |Shakespeare’s Histories                                          |         |
|6  |The Sonnets. Sonnet LV. Sonnet CXLVII. The Fourth Period. “The   |1        |
|   |Tempest”. Shakespeare’s Attitude to the People. Shakespeare’s    |         |
|   |Immortality.                                                     |         |
|7  |Рубежный контроль.                                               |1        |
|8  |XVII century. English Literature During the Bourgeois Revolution.|1        |
|   |John Milton. His Life and Work. “Paradise Lost”.                 |         |
|9  |The Enlightenment. 1. The Literature of the Period. Daniel Defoe.|1        |
|   |His Life and Work. “Robinson Crusoe”. Jonathan Swift. “Gulliver’s|         |
|   |Travels”.                                                        |         |
|10 |The Development of the English Realistic Novel. Henry Fielding.  |1        |
|   |His Life and Work. The Sentimentalists.                          |         |
|11 |Literature of XIX century. The Romantic Movement. “Lake Poets”:  |1        |
|   |George Gordon Byron, Percy Bysshe Shelley, Robert Burns. Walter  |         |
|   |Scott. His Life and Work. “Ivanhoe”                              |         |
|12 |Literature of the Middle XIX century National-historical features|1        |
|   |of critical realism: Ch.Dickens (“Oliver Twist”), W. Thackeray,  |         |
|   |T. Hardy, Oscar Wild. “Portrait of Dorian Grey”.                 |         |
|13 |Problems of translation in literature in the XX century.         |1        |
|   |W.Somerset Mom “Theatre “, “ The Moon and Sixpence”              |         |
|14 |Modern Literature. J.K. Rowling “ Harry Porter and The Sorcerer’s|1        |
|   |Stone”                                                           |         |
|15 |Рубежный контроль.                                               |1        |
|   |Барлығы:                                                         |15       |
|   |Машықтану сабақтары                                              |         |
|1  |The Middle Ages. The Down of English Literature. ”Beowulf”.      |1        |
|   |Anglo-Saxon Literature. The Literature of Norman Period. The     |         |
|   |Romance, the Fable, and the Fabliau.                             |         |
|2  |The Pre-Renaissance Period in England. Geoffrey Chaucer. His Life|1        |
|   |and Work. “The Canterbury Tales”. Chaucer’s Contribution to      |         |
|   |Literature                                                       |         |
|3  |The Literature of the 15th Century. Folk-Songs and Ballads. The  |1        |
|   |Robin Hood Ballads. “The Nottingham Execution”. “Robin Hood and  |         |
|   |Allan-a-Dale”                                                    |         |
|4  |The Renaissance. The Renaissance in England: First Period. Sir   |1        |
|   |Thomas More. His Life and Work. “Utopia”.                        |         |
|   |Second Period of the Renaissance: Sir Philip Sidney (1554-1586), |         |
|   |Christopher Marlow (1564-1593).                                  |         |
|5  |XVIcentury. Theatre in England. William Shakespeare. 1. The Life |1        |
|   |of Shakespeare. The Dating of Shakespeare’s Plays. Shakespeare’s |         |
|   |Comedies;                                                        |         |
|   |Shakespeare’s Histories                                          |         |
|6  |The Sonnets. Sonnet LV. Sonnet CXLVII. The Fourth Period. “The   |1        |
|   |Tempest”. Shakespeare’s Attitude to the People. Shakespeare’s    |         |
|   |Immortality.                                                     |         |
|7  |Рубежный контроль.                                               |1        |
|8  |XVII century. English Literature During the Bourgeois Revolution.|1        |
|   |John Milton. His Life and Work. “Paradise Lost”.                 |         |
|9  |The Enlightenment. 1. The Literature of the Period. Daniel Defoe.|1        |
|   |His Life and Work. “Robinson Crusoe”. Jonathan Swift. “Gulliver’s|         |
|   |Travels”.                                                        |         |
|10 |The Development of the English Realistic Novel. Henry Fielding.  |1        |
|   |His Life and Work. The Sentimentalists.                          |         |
|11 |Literature of XIX century. The Romantic Movement. “Lake Poets”:  |1        |
|   |George Gordon Byron, Percy Bysshe Shelley, Robert Burns. Walter  |         |
|   |Scott. His Life and Work. “Ivanhoe”                              |         |
|12 |Literature of the Middle XIX century National-historical features|1        |
|   |of critical realism: Ch.Dickens (“Oliver Twist”), W. Thackeray,  |         |
|   |T. Hardy, Oscar Wild. “Portrait of Dorian Grey”.                 |         |
|13 |Problems of translation in literature in the XX century.         |1        |
|   |W.Somerset Mom “Theatre “, “ The Moon and Sixpence”              |         |
|14 |Modern Literature. J.K. Rowling “ Harry Porter and The Sorcerer’s|1        |
|   |Stone”                                                           |         |
|15 |Рубежный контроль.                                               |1        |
|   |Барлығы:                                                         |15       |




5  Студенттердің өздік жұмыстары  тақырыптарының тізімі
5.1 “Утопия» және оның әлем әдебиетіндегі мәні.
5.2  Король Артур туралы кельт әпсаналары.
5.3  Робин Гуд туралы балладалар.
5.4  У. Шекспира сонеттері ағылшын қайта өрлеуі поэзиясының шырқау шыңы
ретінде.
5.5  Әлем әдебиетіндегі робинзонада.
5.6 Александр Поп – ағылшын әдебиетінің жарық жұлдызы.
5.7  Г.Филдинг - өз заманының көрнекті сыншысы.
5.8  19 ғасыр ағылшын әдебиетіндегі әйел тақырыбы.
5.9  Лейкистер және революциялық романтиктер.
5.10 Шытырман оқиғалы романның дамуы.
5.11 20 – ғасыр драматургиясының ерекшеліктері.
5.12  20 – ғасыр поэзиясындағы соғыс тақырыбы.
5.13  Англияда қызық оқиғалы әдебиеттің пайда болуы.
5.14.  “Ашулы жас адамдар” және олардың әдебиетінің ерекшеліктері.
  СӨЖ жүргізу түрлері
-көркем шығармалардың жекелей шығармаларының аудармасына талдау;
-аудармаларды талдаудың тірек схемеларды жасау;
-өзекті мәселелер бойынша жобалық жұмыстарды орындау;
-ақпараттық- көрнекілік құралдарды іріктеу.
    “Англия  әдебиеті”  пәні  бойынша   семинарлық-   практикалық   сабақтар
тақырыптары (СӨЖ ... )
1.  17 – ғасырға дейінгі әдебиет.
2. У.Шекспир және оның шығармашылығы.
3.  Елизавета дәуірі әдебиеті.
4. Ағартушылық  дәуірі әдебиеті.
5.  19 ғасыр әдебиеті: Романтизм.
6. :19 ғасыр әдебиеті: Сыншыл реализм.
7.  20  ғасыр әдебиеті : Модернизм.
8.  20  ғасыр әдебиеті :  соғыстан кейінгі әдебиет

6. Пәннің  оқу- әдістемелік картасы
                                                                   Таблица 3
|Тақырып                                     |Көрнекілік|өзінд.оқып     |Бақылау  |
|                                            |құралдар  |–үйрену        |түрі     |
|                                            |          |сұрақтары      |         |
|Дәріс                 |Машықтану сабағы     |          |               |         |
|1                     |2                    |3         |4              |5        |
|The Middle Ages. The  |The Middle Ages. The |түрлі-    |”Beowulf”поэмас|Ауызша   |
|Down of English       |Down of English      |түсті     |ының мазмұны   |сұрау,   |
|Literature. ”Beowulf”.|Literature.          |кестелер  |мен кқркемдік  |Аралас   |
|Anglo-Saxon           |”Beowulf”.           |          |ерекшеліктерін |сұрау    |
|Literature. The       |Anglo-Saxon          |          |оқып үйрену    |         |
|Literature of Norman  |Literature. The      |          |               |         |
|Period. The Romance,  |Literature of Norman |          |               |         |
|the Fable, and the    |Period. The Romance, |          |               |         |
|Fabliau.              |the Fable, and the   |          |               |         |
|                      |Fabliau.             |          |               |         |
|The Pre-Renaissance   |The Pre-Renaissance  |          | “The          |Упражн-я |
|Period in England.    |Period in England.   |          |Canterbury     |с ИЯ на  |
|Geoffrey Chaucer. His |Geoffrey Chaucer. His|          |Tales”.жанрлық |ПЯ       |
|Life and Work. “The   |Life and Work. “The  |          |өзіндік        |         |
|Canterbury Tales”.    |Canterbury Tales”.   |          |ерекшел. үйрену|         |
|Chaucer’s Contribution|Chaucer’s            |          |               |         |
|to Literature         |Contribution to      |          |               |         |
|                      |Literature           |          |               |         |
|The Literature of the |The Literature of the|Видео -   | « Робин Гуд»  |Аралас   |
|15th Century.         |15th Century.        |фильм     |балладасының   |сұрау    |
|Folk-Songs and        |Folk-Songs and       |          |аудармасына    |         |
|Ballads. The Robin    |Ballads. The Robin   |          |талдау жасау   |         |
|Hood Ballads. “The    |Hood Ballads. “The   |          |               |         |
|Nottingham Execution”.|Nottingham           |          |               |         |
|“Robin Hood and       |Execution”. “Robin   |          |               |         |
|Allan-a-Dale”         |Hood and             |          |               |         |
|                      |Allan-a-Dale”        |          |               |         |
|The Renaissance. The  |The Renaissance. The |          |               |Эссе,    |
|Renaissance in        |Renaissance in       |          |               |Аралас   |
|England: First Period.|England: First       |          |               |сұрау    |
|Sir Thomas More. His  |Period. Sir Thomas   |          |               |         |
|Life and Work.        |More. His Life and   |          |               |         |
|“Utopia”.             |Work. “Utopia”.      |          |               |         |
|Second Period of the  |Second Period of the |          |               |         |
|Renaissance: Sir      |Renaissance: Sir     |          |               |         |
|Philip Sidney         |Philip Sidney        |          |               |         |
|(1554-1586),          |(1554-1586),         |          |               |         |
|Christopher Marlow    |Christopher Marlow   |          |               |         |
|(1564-1593).          |(1564-1593).         |          |               |         |
|XVIcentury. Theatre in|XVIcentury. Theatre  |шекспир   | Шекспирдің    |Ауызша   |
|England. William      |in England. William  |тарихи    |хронологиялық  |сұрау,   |
|Shakespeare. 1. The   |Shakespeare. 1. The  |орындары  |іскерлігі      |         |
|Life of Shakespeare.  |Life of Shakespeare. |туралы    |туралы         |         |
|The Dating of         |The Dating of        |слайдтар  |               |         |
|Shakespeare’s Plays.  |Shakespeare’s Plays. |          |               |         |
|Shakespeare’s         |Shakespeare’s        |          |               |         |
|Comedies;             |Comedies;            |          |               |         |
|Shakespeare’s         |Shakespeare’s        |          |               |         |
|Histories             |Histories            |          |               |         |
|The Sonnets. Sonnet   |The Sonnets. Sonnet  |          |№66сонетасы    |эссе     |
|LV. Sonnet CXLVII. The|LV. Sonnet CXLVII.   |          |туралы өзіндік |         |
|Fourth Period. “The   |The Fourth Period.   |          |аударма        |         |
|Tempest”.             |“The Tempest”.       |          |               |         |
|Shakespeare’s Attitude|Shakespeare’s        |          |               |         |
|to the People.        |Attitude to the      |          |               |         |
|Shakespeare’s         |People. Shakespeare’s|          |               |         |
|Immortality.          |Immortality.         |          |               |         |
|XVII century. English |XVII century. English|          |”Paradise Los  |Ауызша   |
|Literature During the |Literature During the|          |мазмұны мен    |сұрау,   |
|Bourgeois Revolution. |Bourgeois Revolution.|          |кқркемдік      |         |
|John Milton. His Life |John Milton. His Life|          |ерекшеліктерін |         |
|and Work. “Paradise   |and Work. “Paradise  |          |оқып үйрену    |         |
|Lost”.                |Lost”.               |          |               |         |
|The Enlightenment. 1. |The Enlightenment. 1.|          |Тілі оқылатын  |Аралас   |
|The Literature of the |The Literature of the|          |елдің          |сұрау    |
|Period. Daniel Defoe. |Period. Daniel Defoe.|          |мәдениетінің   |         |
|His Life and Work.    |His Life and Work.   |          |ерекш.         |         |
|“Robinson Crusoe”.    |“Robinson Crusoe”.   |          |Салыстыра      |         |
|Jonathan Swift.       |Jonathan Swift.      |          |отырып,        |         |
|“Gulliver’s Travels”. |“Gulliver’s Travels”.|          |аударманы      |         |
|                      |                     |          |талдау         |         |
|The Development of the|The Development of   |          |               |Аралас   |
|English Realistic     |the English Realistic|          |               |сұрау    |
|Novel. Henry Fielding.|Novel. Henry         |          |               |         |
|His Life and Work. The|Fielding. His Life   |          |               |         |
|Sentimentalists.      |and Work. The        |          |               |         |
|                      |Sentimentalists.     |          |               |         |
|Literature of XIX     |Literature of XIX    |          |Выучить и      |Аралас   |
|century. The Romantic |century. The Romantic|          |проанализироват|сұрау    |
|Movement. “Lake       |Movement. “Lake      |          |ь  поэму Байрон|         |
|Poets”: George Gordon |Poets”: George Gordon|          |және  Р. Бенс  |         |
|Byron, Percy Bysshe   |Byron, Percy Bysshe  |          |поэмаларын     |         |
|Shelley, Robert Burns.|Shelley, Robert      |          |оқып, үйрену   |         |
|Walter Scott. His Life|Burns. Walter Scott. |          |               |         |
|and Work. “Ivanhoe”   |His Life and Work.   |          |               |         |
|                      |“Ivanhoe”            |          |               |         |
|Literature of the     |Literature of the    |          |               |Ауызша   |
|Middle XIX century    |Middle XIX century   |          |               |сұрау,   |
|National-historical   |National-historical  |          |               |         |
|features of critical  |features of critical |          |               |         |
|realism: Ch.Dickens   |realism: Ch.Dickens  |          |               |         |
|(“Oliver Twist”), W.  |(“Oliver Twist”), W. |          |               |         |
|Thackeray, T. Hardy,  |Thackeray, T. Hardy, |          |               |         |
|Oscar Wild. “Portrait |Oscar Wild. “Portrait|          |               |         |
|of Dorian Grey”.      |of Dorian Grey”.     |          |               |         |
|Problems of           |Problems of          |          |«The Moon and  |Эссе     |
|translation in        |translation in       |          |Sixpence»жанрлы|         |
|literature in the XX  |literature in the XX |          |қ өзіндік      |         |
|century. W.Somerset   |century. W.Somerset  |          |ерекш.         |         |
|Mom “Theatre “, “ The |Mom “Theatre “, “ The|          |Оқып-үйрену    |         |
|Moon and Sixpence”    |Moon and Sixpence”   |          |               |         |
|Modern Literature.    |Modern Literature.   |Видео     |Провести анализ|Ауызша   |
|J.K. Rowling “ Harry  |J.K. Rowling “ Harry |фильм     |перевода «     |сұрау,   |
|Porter and The        |Porter and The       |          |Гарри Потер    |         |
|Sorcerer’s Stone”     |Sorcerer’s Stone”    |          |және сиқырлы   |         |
|                      |                     |          |тас»аудармасын |         |
|                      |                     |          |талдау         |         |


7. Оқу -әдістемелік әдебиеттпен қамтамасыз ету картасы
                                                                   Таблица 4


   | Оқулық, оқу- әдістемелік құрал     |   саны     |студент саны |% қамтамасыз ету |
|атауы                               |            |             |                 |
|K.Abeltina, D.Z.Fellija, A.Misane   |1           |9            |100%             |
|“English and American Literature”.  |            |             |                 |
|Riga, 2000. Zvaigzne.               |            |             |                 |
|Tumbina O.V. “Lectures on English   |1           |9            |100%             |
|Literature”. S-P Karo, 2003         |            |             |                 |
|T.D. Volosova “English Literature”, |2           |9            |100%             |
|Moscow, 2001                        |            |             |                 |
|Teacher’s and students’ Guide to the|1           |9            |100%             |
|British Literature.Moscow, 2003.    |            |             |                 |

8. Әдебиет
8.1 Негізгі әдебиет :
8.1.1. K.Abeltina, D.Z.Fellija, A.Misane “English and American  Literature”.
Riga, 2000. Zvaigzne.
8.1.2.  T.D. Volosova “English Literature”,   Moscow, 2001
8.2 Қосымша әдебиет
8.2.1. Tumbina O.V. “Lectures on English Literature”. S-P Karo, 2003
8.2.2. Teacher’s and students’ Guide to the British Literature.Moscow,2003.


 “Англия әдебиеті” түпнұсқа курсы бойынша міндетті көркем әдебиеттерді оқу
тізімі

1.  G. Chaucer: “The Canterbury Tales”
2.Th. More: “Utopia”
3. Shakespeare: “Much Ado about Nothing”
4. W. Shakespeare: “Twelfth Night”
5. W. Shakespeare: “A Midsummer Might’s Dream”
6. W. Shakespeare: “The Taming of the Shrew”
7. W. Shakespeare: “Romeo and Juliet”
8. W. Shakespeare: “Hamlet, Prince of Denmark”
9. W. Shakespeare: “Othello, the Moor of Venice”
10. W. Shakespeare: “King Lear”
11. W. Shakespeare: “Macbeth”
12. W. Shakespeare: “Sonnets”
13. J. Milton: “Paradise lost”
14. D.Defoe: “Robinson Crusoe”
15. J. Swift: “Gulliver’s travels”
16. H. Fielding: “The History of Tom Jones”
17. G. G. Byron: “Child Harold’s Pilgrimage”
18. G. G. Byron: “Don Juan”
19. W. Scott: “Ivanhoe”
20   J.Austen: ‘Pride and Prejudice”
21. Ch. Dickens: “Oliver Twist”
22.  Ch. Dickens: “Dombey and Son”
23.  Ch. Dickens: “Great Expectations”
24.  Ch. Dickens: “David Copperfield”
25.  W. M. Thackeray: “The Vanity Fair”
26.  T. Hardy: “Tess of the d’Urbervilles”
27.  O. Wild: “The Picture of Dorian Gray”
28.  B. Shaw: “Mrs. Warren’s Profession”
29.  B. Shaw: “Widowers’ Houses”
30.  Sh.Bronte «Jane Eyre»
31.  G. Greene: “The Quiet American”
32.  W.Golding: “Lord of the Files”
33.  A.C.Doyle. “The Lost World”
34. Jane Austen “Pride and Prejudice”
35. E.L. Voinich “The Gadfly”
Пәндер