Файл қосу

Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.89  |
|                         |                         |/02-2012                 |
|                         |                         |                         |
|Студентке арналған пәннің|Редакция № 1             |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |02.09.09.орнына          |                         |
|«Тәрбие жұмысының        |Редакция № 2 13.09.12.   |                         |
|теориясы мен әдістемесі» |                         |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                 «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі»

          «5В0119» – «Шет тілі: екі шет тілі» мамандығына арналған



                      СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                 Семей  2012



                                   Алғысөз

    1 ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы__________    Шәкәрім    атындағы     Семей     мемлекеттік
      университетінің “ Психология” кафедрасының  аға  оқытушысы  Бураханова
      А.Т.

      “_28_____”      _____08__ 2012  ж.
      2 ҚАРАЛДЫ
     1. Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  “Психология”
        кафедрасының отырысында
       Хаттама №_1____ «_28_»____08____  2012   жыл


      Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева


      2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №__1____ «_05_»____09____  2012 жыл


      Төрайымы _______ Г.Григорьева
      3 БЕКІТІЛДІ
      3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
      және баспаға ұсынылды
      Хаттама №__1____ «_13_»____09____  2012  жыл
      ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев




































Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі»  пәнінің  оқу  процесінің
      күнтізбелік графигі































































 1. Пәннің қысқаша мазмұны


    «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі»  курсы  педагог-мұғалімдерді
кәсіби даярлау жүйесінің міндетті компоненті. Курстың  бағдарламасы  болашақ
мұғалімдердің  оқушылардың  тәрбие  жұмысының  ұйымдастыру  және   өткізудің
теориялық-әдістемелік даярлығын ескереді.
    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі"  курсында  келесі  теориялық
сұрақтар  қарастырылады:  мектеп  пен  сыныптың  тәрбие  жүйесі   балалардың
әлеуметтенуі және дамуының факторы ретінде; педагогикалық ортаны құру  сынып
ұжымын қалыптастыру арқылы окушылардың әлеуметтенуінің  бірден  бір  жолдары
ретінде: сынып жетекшісінің  пән  мұғалімдері,  окушылардың  ата-аналарымен,
мектептен тыс мекемелермен,  балалардың  қоғамдық  негіздегі  ұйымдары  және
бірлестіктерімен  өзара  әрекеттесуі;  оқушылардың  тәрбиелік  жағдайы  және
сынып ұжымының даму  деңгейін  зерттеу;  сабақтан  тыс  тәрбие  жұмыстарының
нәтижесін зерттеу; сабақтан тыс тәрбие жұмыстарының  мақсатын  анықтау  және
жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; тәрбие жұмыстарын талдау  және  өзін-өзі
талдау т.с.с.

  1. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді


Кесте1

|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |























   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі

|№  |Тақырыптар                                 |Сағат саны                      |
ДССТСЗССӨЖОСӨЖ1Тәрбие теориясы және әдістемесі пәніне кіріспе.1112Педагогикалық қызмет ретінде тәрбиенің жалпы заңдылықтары.1113Педагогикада мақсат болжау проблемасы.1114Мұғалім мамандығын меңгерудің өзіндік ерекшелігі.1115Тәрбие процесінің құрылымы.1116Тәрбие принциптері.1117        Тәрбие принциптері.1118Тұлғаны ұжымда тәрбиелеу.1119Жалпы тәрбие әдістері.11110Тәрбие әдістерінің жіктелуі.11111Мұғалімнің кәсіби қызметі.11112Әлеуметтік  бағдарлық тәрбие істері.11113 Отбасы тәрбиесі.11114Оқушылардың ғылыми дүниетанымның мәні.11115Сынып жетекшісінің қызметі.
111151515
6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары

1 тақырып. 1. «Тәрбие жұмысының теориясы мен  әдістемесінің» пәні,  міндеттері. 
Тақырыптың мазмұнын  графикалық  кесте түрінде беру. 
2. Тақырып 
2.Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. Мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар тәрбие жүйесінің субъектілері ретінде.
Дискуссия: а)Сынып жетекшісі қажет. б) Сынып жетекшісі қажет емес. (көзқарастар, пікірлер, қорытындылар, фактілердегі қарама-қайшылыққа назар аудару).
3.Тақырып   3.   Сыныптың  тәрбие   жүйесі   тәрбиелеуші   және  дамытушы ортаны қалыптастырушы ретінде.
Сыныптың тәрбие жүйесінің үлгісін құру (топтық жұмыс).
4.Такырып . Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысы.
Белгілі   бір   сыныпты   бітірушінінің   үлгісін   құру   сыныптың   тәрбие жүйесінің мақсаты ретінде (№ 3 тапсырманы қарау) және оқушылардың тәрбие жұмысының негізгі нәтижесі. 2.Тақырып 2. Оқушылардың тәрбие жұмысының диагностикасы.
Диагностикалық әдіс. Оқушы тұлғасы және сыныптағы оқушылар ұжымын зерттеуге арналған бағдарлама негізінде студенттің өзіне, топ студенттеріне мінездеме жазуы (үзіліссіз педагогикалық практика кезінде бекітілген сыныптағы бір оқушыға және сынып ұжымына). 3Тақырып 3. Оқушылардың тәрбие жұмысының мақсатын қою және жоспарлау.
Сыныпта белгілі бір мерзімге оқушылардың сыныптан тыс тәрбие жұмысынын жоспарын құру.
5.Тақырып   .   Оқушылардың   сабақтан   тыс   тәрбие   тәрбие   жұмысын ұйымдастыру.
Сынып сағаттарының жоспарын құру, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарының бағыттары және оқушыларды тәрбиелеу мәселелері бойынша жұмыстарды проектлеу.
6.Тақырып. Оқушылардың тәрбие жұмыстарының нәтижесінің талдауы және өз беттерінше талдау.
Студенттік аудиторияда студенттердің даярлаған немесе өткізген сынып сағаттарының нәтижесін және олардың конспектісін талдау.























7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

Кесте 4

№Апталар123456781РБ91011121314152РБ1Бақылау түріККСХХРТК1РКБРТСХБХ2РБ2Семинарлар0040404040404004040404040403СОӨЖ0033333303333334СӨЖ0022222202222225Ұпайлар004545454545452700454545454545270
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер