Файл қосу

Студенттерге жолаушыларды тасымалдау және транспорттың даму тарихы бойынша білім беру




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                         |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|СМК 3 дәрежелі құжаты          |ПОӘҚ          |ПОӘҚ 042-18-12.1.39/02-2014   |
|ПОӘҚ                           |Баспа №__     |                              |
|Оқытуша арналған  пән          |күні _______  |                              |
|«Пайдалану жұмысты бақылау»    |              |                              |
|бойынша бағдарламасы           |              |                              |










                        ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН



                         «Пайдалану жұмысты бақылау»


    мамандық үшін  5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және
                             көлікті пайдалану»






                      студенттер үшін пән бағдарламасы
















                                    Семей

                                    2014

                                  Алғы сөз

   1 Құрастырған

      Құрастырушы: _________ «___»  ________  201__  ж.  А.Б.  Бакиева,  аға
оқытушы кафедра «Ақпараттық жүйелер»




   2 Талқыланды

   2.1 Кафедра мәжілісінде «Ақпараттық жүйелер»

      Хаттама № __ «___» ________ 201__ ж.

      Кафедра меңгерушісі __________ С.К.Смағұлов

   2.2 Факультетің ақпараттық-коммуникациялық технологиялары оқу-әдістемелік
бюросының отырысында қарастырылды

      Хаттама № __ «__» _________ 201__ ж.

      Төрағасы __________ Р.С.Бекбаева




   3 бекітілді

      Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңес  мәжілісінде  қаралып,  баспаға
ұсынылды

      Хаттама № __ «__» _________ 201__ ж.

      ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Г.К.Искакова




   4 Алғаш рет енгізілген







                                   Мазмұны

   1. Жалпы ережелер

   2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу

   3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар

   4. Пәннің форматы

   5. Пәннің саясаты

   6. Баға қою саясаты

   7. Әдебиеттер
































































1. Жалпы мағлҰматтар

       1. Оқытушы мен пән бойынша жалпы мағлұмат
Бакиева Анара Баглановна – «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы;

Байланыс ақпараты – тел.: 35-22-26, № 1 оқу корпусы, № 1111 кабинет

Пәнді оқыту орны - № 1102 аудитория;

Кредит саны — 2;


          1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы:
      Барлық халық  үшін  және  барлық  уақытта  транспорт  ең  маңызды  рол
атқарған. Қазіргі жаңа этапта оның мәні  өлшемсіз  өсті.  Хабарлама  жолдары
желісінің өсуімен қатар дәстүрлі транспорт  түрлері  түпкілікті  өзгерітерге
ұшырады: қозғалыс құрамының паркі үлкейді, тасымалдау қабілеті  бірнеше  есе
көтерілді,  қозғалыс  жылдамдығы  жоғарылады.   Дәл  сол   уақытта   бірінші
жоспарға транспорттық мәселелер  шықты.  Бұл   мәселелер  қалаларға  қатысты
және автомобиль  құрудың  шектен  тыс  дамуына  қатысты.  Адамзат  қоғамының
тарихы транспорттың  даму  тарихымен  тығыз  байланысты.  Адамның  физикалық
түрде бар болуына транспорттың мәні өте зор деп айтуға болады.  Еңбек  қаруы
және заттарын ауыстырмай және  тіпті  адамның  өзі  онсыз  қызметтерін  іске
асыра алмайды.  Транспорттың  пайда  болуы  көне  уақытқа  қатысты.  Алғашқы
шаруашылық   шарттарында   транспорттың   қажеттілігі   аса   қажет    емес.
Транспорттың құралдары қарапайым – тапталған жол,  вьюки,  аса  ауыр  жүктер
үшін  сүйретпелер,  жоңылған  ағаш  бөренелері  немесе  плоттар,   кейінірек
челноктар. Құлдардың еңбегін эксплуатациялауда құл  иеленушілер  шаруашылығы
кезінде  транспорт  өзінің  дамуында  алға  қадам  жасайды.   Құл   иеленуші
мемлекеттер басқа елдерді басып алу ,  құлдарды  тұтқынға  алу  үшін  өзінің
сарбаздарын  апарды.  Әскери  талаптар  және  қажеттіліктер  Қытайда,  Парсы
елінде,  Рим  Империясында  әскери  мақсаттар  үшін  салынған  үлкен  жолдар
транспорттың дамуын қажет етті.
Адамзат өзінің тарихын білуі керек, себебі онсыз ғылымның  ары  қарай  дамуы
мүмкін емес.
       1.3 "Пайдалану жұмысты бақылау"   курсының мақсаты:
       Студенттерге жолаушыларды тасымалдау және транспорттың  даму  тарихы
бойынша білім беру.  Студент  пәнді  оқу  барысында  транспорттық  қызметтің
түрлерін ажырата білу керек және олардың даму тарихын  білу  керек.  Әртүрлі
елдердегі  транспорттық  тасымалдаудың  әртүрлі  даму  жолдары  туралы  және
транспорттың жаңа түрлері туралы білуі керек.
      1.4 Курсты оқытудың негізгі міндеті:
      Курстың негізгі  тапсырмасы  транспорттың  даму  тарихымен  және  жаңа
транспорттық қызмет туралы таныстыру болып табылады.
      1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент:
      - транспорттық құралдар туралы тарихи мағлұматтарды білу керек
      - өзінің білімдерін тәжірибеде қолдана білу керек
      - әртүрлі жаңа транспорттық құралдардың түрлері туралы білу керек.

      1.6 Курс пререквизиті: Жоқ

      1.7 Курс постреквизит:
      - Бірыңғай көлік жүйесі
      - Көлікті пайдалану және қозғалысты ұйымдастыру


                Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу - 1 кесте
|№    |Тақырып атауы                                     |Сағаттар саны           |
|     |                                                  |Дәріс |Тәж.      |ОБСӨЖ |
|1    |2                                                 |3     |4         |5     |
|     |«Көліктің мәні және көлік үрдісінің негізі»       |1     |1         |1     |
|2    |«Өндіріс саласы негізінде көліктің спецификалық   |1     |1         |1     |
|     |ерекшелігі»                                       |      |          |      |
|3    |«Мемлекеттің негізгі даму дәрежесінде көліктің    |1     |1         |1     |
|     |рөлі»                                             |      |          |      |
|4    |«Автомобиль көлігінің дамуы»                      |1     |1         |1     |
|5    |«Темір жол көлігінің даму тарихы»                 |1     |1         |1     |
|6    |«Теңіз көлігінің даму тарихы»                     |1     |1         |1     |
|7    |«Өзен көлігінің даму тарихы»                      |1     |1         |1     |
|8    |«Әуе көлігінің даму тарихы»                       |1     |1         |1     |
|9    |«Құбыр көлігінің пайда болуы және дамуы»          |1     |1         |1     |
|10   |«Қала көліктері»                                  |1     |1         |1     |
|11   |«Жаңа көлік түрлері: электромобиль, жеңіл электр  |1     |1         |1     |
|     |көліктері»                                        |      |          |      |
|12   |«Жаңа көлік түрлері: монокар, ұшқыштың көмегінсіз |1     |1         |1     |
|     |ұшатын ұшақтар, күн сәулесінің көмегімен жүретін  |      |          |      |
|     |көліктер».                                        |      |          |      |
|13   |«Жаңа көлік түрлері: монорельсті жолдар,          |1     |1         |1     |
|     |моторвагонды пойыздар»                            |      |          |      |
|14   |«Жаңа көлік түрлері: жылдам жолаушылар құбыр жолы»|1     |1         |1     |
|15   |«Жаңа көлік түрлері: жеке-дара  ұшатын аппараттар»|1     |1         |1     |



    2. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нүсқаулар

    Бұл курсты меңгеру  кезінде  студент  дәріске,  практикалық  сабақтарға
міндетті түрде қатысу.  Егер  студент  өз  бетімен  меңгере  алса,  ОБСӨЖ-ге
қатысуы міндетті емес.  Дәрісті  меңгергеннен  кейін,  практикалық  тапсырма
орындалу керек.  ОБСӨЖ-ді  оқытушы  көмегімен  немесе  өз  бетімен  орындап,
уақытында тапсыру керек. Өздік жұмысты ОӨЖ (СРО)  орындау  барлық  меңгерген
материал  негізінде  студент  өз  бетімен  орындайды,  көрсетілген   уақытта
тапсыру міндетті.



    3. Курс форматы және саясаты


    келесі талаптар:
    -  дәріске,  СТС  және  ОӨЖ  міндетті  түрде  қатысу.  Егер  қандай  да
    себептермен студент сабақты босатқан болса, сол  күні  сабақта  өтілген
    материалға өзі жауапты болады.
    - Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет.
    - Сабақты  жүйелі  түрде  бұзып,  тәртіп  бұзған  студент  аудиториядан
    шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады.
    - СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті
    -  Бақылау  жұмыстары  міндетті  түрде   орындалып,   аталған   уақытта
    тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты  түрде  төмен
    бағамен бағаланады.
    -  Көшіру  орын  алғанда   студент   аудиториядан   шығарылады   немесе
    "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады.
    Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және  үй  жұмыстары,  тақта
алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын  уақытында
тапсыруы кіреді.
    Қортынды бақылау  барлық  бақылауды  қамтиды:  Емтихан  бағасы  межелік
бақылау (60%) және аралық аттестация қорытындысын (емтихан  –  40%)  қамтиды
да  100% құрайды.
    ОӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады.


    4. Баға қою саясаты
    4.1
                                         Семестр бағаларын есептеу - 2-кесте
|Сабақтын  |Апталар                                                             |
|тұры      |                                                                    |
|          |1                               |2                                   |
|Емтихан   |400 (40%)                                                           |
|Барлығы   |1000 (100%)                                                         |


Аралық  бақылау  бекітілген  графикке  сәйкес   7   және   15-ші   апталарда
өткізіледі.


    ОБСӨЖ үй жұмысы формасында орындалады және студенттердің өздік  жұмысын
қойлатын талаптарға сәйкес өздік жұмыс дәптерлерінде немесе А4  форматындағы
беттерде  (бекітілген  және  арнайы  папкаға  салынған)  тапсырылады.  Әрбір
жұмысты келесі тапсырма алғанға дейін тапсыру керек.
    Студенттің  өздік  жұмысы  (СӨЖ)  реферат   түрінде   орындалады   және
студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес тапсырылады.
    Өздік жұмысты бақылау келесі формада өтуі мүмкін:
    – жасалған жұмысты көрсету;
    – өздік меңгерген тақырып бойынша баяндама;
    – аудиториялық сабақтарды немесе ОБСӨЖ-де ауызша сұрау;
    – жазбаша орындалған тапсырмаларды қорғау.
    Өздік жұмысының нәтижелерін тапсырмаған студент қорытынды  аттестацияға
жіберілмейді.
    Өз бетімен меңгерген материал оқытушумен бірге меңгерілген  материалмен
қоса қорытынды бақылауға шығарылады.
    Ескерту: Жақсы баға алу үшін  аттестация  қоюдан  3  күн  бұрын  барлық
тапсырмаларды  орындау  керек,   бірақ   бұл   мерзімнен   кейін   тапсырған
студенттерге балл қосылмайды.
    Егер студент сабақ бостаып және аралық бақылауды  денсаулық  жағдайымен
немесе кешірімді себеппен уақытында тапсырмаса,  ол  аралық  бақылауды  жеке
тапсыра алады.  Бұл  жағдайда  институт  ректоры  студентке  құжатқа  сәйкес
уақыттарда емтиханға дейнгі аралықта аралық  бақылауды  тапсыруға  мүмкіндік
береді және жеке рейтингтік ведомость береді.
    Пән бойынша баға 100 %-тық шкала бойынша процентпен қойылады.
    Студент қорытынды бақылауға өткізіледі,  егер  оның  семестр  бойындағы
балы  50% немесе одан көп болса. Пән бойынша қорытынды баға келесі  шкаламен
анықталады (Кесте 3).

     3-кесте  -  Бағалар шкаласының әріптік эквиваленті,  балл және пайыздар

|Әріптік жүйе    |Баллдардың цифрлік     |Пайыздық құрамы|Дәстүрлі жүйе бойынша  |
|бойынша баға    |эквиваленті            |               |баға                   |
|A               |4,0                    |95-100         |Өте жақсы              |
|A-              |3,67                   |90-94          |                       |
|B+              |3,33                   |85-89          |Жақсы                  |
|B               |3,0                    |80-84          |                       |
|B-              |2,67                   |75-79          |                       |
|C+              |2,33                   |70-74          |Қанағаттанарлық        |
|C               |2,0                    |65-69          |                       |
|C-              |1,67                   |60-64          |                       |
|D+              |1,33                   |55-59          |                       |
|D               |1,0                    |50-54          |                       |
|F               |0                      |0-49           |Қанағаттанарлықсыз     |
|I               |NA                     |-              |Аяқталмаған            |
|P               |-                      |өтті           |Пәнді өтті             |




Пәндер