Файл қосу

Бюджеттің тұрғын






  |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжатты          |ПОӘК            |ПОӘК 042-18-4.1.39/02-2014|
|ПОӘК «Мемлекеттік бюджет»       |Баспа № 1       |                          |
|магистрантқа арналған           |11. 09.2014     |                          |
|                                |                |                          |




















                     «6М050900»  «Қаржы» мамандығы үшін


                            «Мемлекеттік бюджет»


                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ







                          МАГИСТРАНТТАР ҮШІН ПӘННІҢ
                                 БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    Семей


                                    2014



                                  Алғы сөз


1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ

Құрастырушы _________ 29.08.2014 ж. Хасенова К.Е.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Қаржы» кафедрасының отырысында талқыланды

Хаттама №1  29.08. 2014 ж.

«Қаржы» кафедрасының меңгерушісі __________ С. Ибраимова

2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетеінің оқу-
әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды

Хаттама №1    09.09.2014 ж.

Оқу-әдістемелік бюросының төрағасы __________ С.Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітілді және
басылымға жіберуге  ұсынылды

Хаттама №1  11.09.2014 ж

ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмыстар бойынша
  проректор                                              _____________    Г.
Искакова

4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ





















                                   Мазмұны



    |1   |Жалпы ереже                                                       |    |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу         |    |
|3   |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар                         |    |
|4   |Курс форматы                                                      |    |
|5   |Курс саясаты                                                      |    |
|6   |Баға қою саясаты                                                  |    |
|7   |Әдебиеттер                                                        |    |























































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат
Оқытушының аты-жөні – Зиядин С.Т.
Ассистенттің  аты-жөні – Хасенова К.Е.
Кафедра – «Қаржы»
Байланыс ақпараты- т.53-03-16, №8 оқу корпусы, № 229, 230 кабинет
Пәннің өткізілу орны- № 326 аудитория
Несие саны- 3



    1.2  «Мемлекеттік  бюджет»  курсы  мемлекеттік  бюджетті   экономикалық
категория  ретінде  экономиканы  басқару  үшін  мемлекет  қолданылатын  және
мемлекеттің негізгі қаржылық жоспары ретінде қарастырады.
    Мемлекеттегі қаржылық-экономикалық  реттеу  әдістері  мен  нысандарының
өзгеруі мемлекеттік және аумақтық қаржылар  мәселесін  егжей-тегжейлі  және
жан-жақты зерттеуді қажет етеді.
     Бұл курста әрі қарай ҚР-ның бюджет жүйесі, бюджеттердің жеке түрлерінің
 мазмұны мен мақсаттары, бюджет жүйесін басқару бойынша  қаржы  органдарының
 жұмысы қарастырылады.

  1.3 «Мемлекеттік бюджет»  курсы  –  бұл  арнайы  пән  және  оның  мақсаты
бюджеттердің құрылуы,  атқарылуы  бойынша  магистранттардың  теориялық  және
практикалық жағынан дайындығын қамтамасыз етеу.

    1.4  «Мемлекеттік бюджет» курсының  міндеті  болып  бюджеттің  жіктелуін
оқу табылады (функционалдық топ, функция, ішкі функция, мекеме,  бағдарлама,
ішкі бағдарлама, санат, сынып, ішкі сынып және ерекшелік).  Курстағы  ерекше
орынды   жоспарлау   әдістемесі   негізгі   функционалдық   топтар   бойынша
мемлекеттік бюджет шығындарының әдістемесі  алады.  (білім  беру,  денсаулық
сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру т. с. с.). Бұл  жағдайда  бюджет  ақшаларын
қайта бөлу арқылы қарастырылады, яғни  Қазақстанның  әртүрлі  аймақтарындағы
халықты  бюджеттік   қамтамасыз   етуінің   бірқалыпсыз   болуы,   бюджеттік
теңестірудің, бюджет ақшаларын үнемдеу режимін енгізудің ғылыми  негізделген
әдістемесін қажетсінеді.
              Бюджет жүйесінің мынадай мәселелері ашылған: құру  қағидалары,
бюджет құрылысы мен процесі, барлық деңгейдегі  бюджеттердің  кірістері  мен
шығыстары, бюджеттің кассалық орындалуы.

       1.5 Оқытудың нәтижесі
        Магистрант пәнді оқу барысында келесілерді білуге міндетті:
      • курс бағдарламасының мазмұнына сай «Мемлекеттік бюджет» курсын білу;
      • ҚР қазіргі нарықтық экономика жағдайындағы  бюджеттік  қатынастардың
        теориясын білу, оның ішінде әсіресе бюджеттік  процесті  ұйымдастыру
        бойынша;
      • елдегі бюджеттік  жүйе  қызметінің  негізгі  теориялық  аспектілерін
        білу;
      • бюджеттік жіктелуге сәйкес түсімдер мен шығындарды есептеу  тәртібін
        білу (функционалдық  топ,     функция,     ішкі  функция,    мекеме,
        бағдарлама,  ішкі  бағдарлама,  санат,  сынып,   ішкі   сынып   және
        ерекшелік);
      • бюджеттік жүйенің маңызды сұрақтарын түсіну: құру қағидалары, бюджет
        құрылысы мен процесі, барлық деңгейдегі бюджеттердің  кірістері  мен
        шығыстары, бюджеттің кассалық орындалуы;
      •  Экономикалық  білім  берудің  негізгі  артықшылығының  бірі   болып
        мемлекеттің бюджет жүйесін ұйымдастырудың негізі болып табылады;
      • Алған теориялық білімін практикада пайдалану қабілетінің болуы.


      1.6 Курстың прекреквизиттары:
      Қаржы теориясы
      1.7 Курстың постреквизиттары:
      Салықтық менеджмент
  2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ


                                                                     Кесте 1
|№ р/б|Тақырыптың атауы    |Сағат саны                               |Әдебиет  |
|     |                    |Дәріс   |Семинар    |ООӨЖ     |ОӨЖ      |         |
|1    |2                   |3       |4          |5        |6        |7        |
|1    |Тақырып 1.          |2       |1          |2        |4        |7.1.1,   |
|     |Мемлекеттік         |        |           |         |         |7.1.2,   |
|     |бюджеттің           |        |           |         |         |7.1.3,   |
|     |экономикалық мәні   |        |           |         |         |7.1.4,   |
|     |және мағынасы.      |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.8    |
|2    |Тақырып 2. Бюджет   |2       |1          |2        |5        |7.1.1,   |
|     |жүйесі.             |        |           |         |         |7.1.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.10., |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5    |
|3    |Тақырып 3. Бюджеттік|2       |1          |1        |4        |7.1.1,   |
|     |жіктелу.            |        |           |         |         |7.1.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.9    |
|4    |Тақырып 4. Бюджет   |2       |1          |2        |5        |7.1.1,   |
|     |түсімдерінің        |        |           |         |         |7.1.2,   |
|     |экономикалық        |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |мазмұны.            |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5,   |
|5    |Тақырып 5. Бюджетке |2       |1          |2        |5        |7.1.1,   |
|     |түсетін салықтық    |        |           |         |         |7.1.2,   |
|     |және салықтық емес  |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |түсімдерді болжау.  |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |71.10.,  |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.1,   |
|6    |Тақырып 6.          |2       |1          |2        |5        |7, 8.1.8,|
|     |Мемлекеттік         |        |           |         |         |71.9,    |
|     |бюджеттің шығыстар  |        |           |         |         |7.1.10., |
|     |жүйесі.             |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|7    |Тақырып 7. Білім    |2       |1          |1        |4        |7.1.1.,  |
|     |беруге арналған     |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |бюджет шығыстары.   |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.7,   |
|8    |Тақырып 8. Денсаулық|2       |1          |1        |4        |7.1.4,   |
|     |сақтауға арналған   |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |бюджет шығыстары.   |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.10., |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5,   |
|9    |Тақырып 9.          |2       |1          |1        |4        |7.1.2,   |
|     |Тұрғындарды         |        |           |         |         |7.1.3,   |
|     |әлеуметтік          |        |           |         |         |7.1.4,   |
|     |қамтамасыз ету және |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |әлеуметтік көмекке  |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |арналған бюджет     |        |           |         |         |7.1.7,   |
|     |шығыстары.          |        |           |         |         |7.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5    |
|10   |Тақырып 10. Қорғаныс|2       |1          |1        |4        |7.1.10., |
|     |және басқаруға      |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |арналған бюджет     |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |шығыстары           |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.8    |
|11   |Тақырып 11.         |2       |1          |1        |4        |7.1.5,   |
|     |Бюджеттің тұрғын    |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |үй-коммуналдық      |        |           |         |         |7.1.7,   |
|     |шаруашылығына       |        |           |         |         |7.1.8,   |
|     |арналған шығыстары  |        |           |         |         |7.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.10., |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.6    |
|12   |Тақырып 12. Бюджет  |2       |1          |2        |5        |7.1.3,   |
|     |процесін            |        |           |         |         |7.1.4,   |
|     |ұйымдастырудың      |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |негізі              |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5    |
|13   |Тақырып 13.         |2       |1          |2        |5        |7.1.1,   |
|     |Мемлекеттік         |        |           |         |         |7.1.2,   |
|     |бюджеттің атқарылуын|        |           |         |         |7.1.3,   |
|     |ұйымдастыру         |        |           |         |         |7.1.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.8,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.8    |
|14   |Тақырып 14.         |2       |1          |1        |4        |7.1.8,   |
|     |Бюджеттің           |        |           |         |         |7.1.9,   |
|     |атқарылуындағы      |        |           |         |         |7.1.10., |
|     |қазынашылықтың рөлі |        |           |         |         |7.2.1,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.2,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.7,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.2.8    |
|15   |Тақырып 15.         |2       |1          |2        |5        |7.1.1,   |
|     |Бюджеттік бақылауды |        |           |         |         |7.1.2,   |
|     |ұйымдастыру         |        |           |         |         |7.1.3,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.4,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.5,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.6,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.9,   |
|     |                    |        |           |         |         |7.1.10.  |
|     |Барлығы             |30      |15         |23       |67       |         |
















































      3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР

      Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулық келесі жағдайда құрылуы керек,
яғни  магистрант  әдістемелік  нұсқаулықпен  таныса  отырып,  пәнді   үйрену
процесін ұйымдастырудың үйлесімді жағын қарауы қажет.
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігімен бекітілген,  жұмыс
бағдарламасына  сәйкес,   ұсынылып   отырған   ПОӘК   әртүрлі   экономикалық
мамандықта оқитын магистранттардың негізгі курс сұрақтарын қамтиды..   Бұнда
қаржылық   ортаның   мазмұны   мен   ұйымдастырудың   негізі   және    шетел
мемлекеттерінің   қаржыларының   қызметі   мен    мақсаттары    көрсетілген.
Мемлекеттік  қаржылық  басқару  органдарының  ақша   қатынастарының   жүйесі
қарастырылған.
  «Мемлекеттік  бюджет»  курсын  оқу  барысында  магистрант  қаржы-несиелік
сұрақтары бойынша ҚР  және  шетел  мемлекеттерінің  үкіметінің  экономикалық
саясаты бойынша, әр түрлі шаруашылық субъектілерінің  қаржылық  жағдайы  мен
даму  болашағына  аналитикалық  талдау  жасай   алуы   бойынша,   өндірістік
тиімділік пен қаржылық нәтижелілік бойынша, шетел  мемлекеттерінің  қаржылық
жүйесінің  қызметіне  салыстырмалы  талдау  жүргізе  алуы  бойынша   білімін
көрсетуі қажет.
  Магистрант ол үшін оқытушының келесі ұсыныстарын пайдалануы қажет:
      • Дәрістік және тәжірибелік сабақтарға арналған дәптерлерді енгізу;
      •  СТС-на міндетті түрде дайын боуы керек;
      • Үй тапсырмаларын орындау.
      Сондықтанда оқу барысында  заңдық  және  нормативті-құқықтық  базаны,
сонымен  қатар  экономикалық   журналдар   мен   газеттерден   материалдарды
пайдалану қажет;
  Әдістемелік  ұсыныстар:  ұсынылған  курс  бойынша  негізгі   әдебиеттерді
пайдалану,  сабақтың  мазмұнына  сәйкес  құрылған  сұрақтар  бойынша  ауызша
сұрауды  жүргізу,  бақылау   жұмыстары   үшін   сұрақтарды   жазбаша   түрде
тәжірибелік сабақтарға арналған дәптерде жүргізу.




      4 КУРС ФОРМАТЫ

    Аудиторлық дәріс курсы магистрант білімін жүйелендіретін  негізгі  және
маңызды көзі болып табылады.
    Дәріс – берілген пәннің теориялық сұрақтарын  қарастыру  мақсаты  болып
табылатын оқу сабағының нысаны.
    Дәрістің  негізгі  бағыты  барлық  оқу  сабақтарының,   сонымен   қатар
магистранттардың өздік жұмыстарының негізгі  мазмұны  мен  сипатын,  негізгі
бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу.
      Берілген пәнді  тиімді  оқыту  шарты  болып  практикалық  (семинарлық)
сабақтарды жүргізу табылады.
    Практикалық сабақтар –  магистранттардың  өз  бетінше  жұмыс  орындауын
дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға  бағытталған  оқу
сабақтарының  нысанының  бірі  болып  табылады.  Пән   бойынша   практикалық
сабақтар  магистранттарға  ғылыми  әдебиеттер  негізінде  өздік   жұмыстарды
орындауға  және  ауызша  өз  ой-пікірін  жеткізе  білуге  мүмкіндік  беретін
семинарлар түрінде өткізіледі.
    Практикалық  (семинарлық)  сабақтар  жоспар  бойынша  жүргізіледі  және
магистранттардың   үнемі  сабаққа  дайындығын,  олардың  жауаптарын   мұқият
тыңдауды, теориялық білімді есептер мен  тапсырмаларды  орындаумен  бекітуді
талап етеді.
    Практикалық сабақтар пәннің күрделі  сұрақтарын  терең  меңгеруге  және
магистранттардың  өздік  жұмыстарын  қорытындылаудың  негізгі  нысаны  болып
табылады. Осы практикалық  сабақтарда  магистранттартер  проблеманы  білікті
жеткізе білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді.
   ОӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Мемлекеттік бюджет»  курсы  бойынша
кредиттік технология магистранттармен ОӨЖ реферат түрінде  орындалады.  ООӨЖ
орындауға кіріскенде магистранттар берілген  рефераттың  тақырыбын  зерттеуі
керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер  мен  инструктивтік  материалдарды
қолдануға  болады.  Жұмыс  А4  стандартты  парақтың  бір  жағына   жазылады.
Магистранттарға  өздік  жұмысты  дәптерге  жазуға  рұқсат  етіледі.  Жұмысты
орындау барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет:  сол  жағынан  -  25-30
мм, оң жағынан – 10 мм, жоғарғы және төменгі жағынан – 20 мм. Қызыл жол  бес
белгіге немесе 15-17 мм-ге тең.
    Рефератқа қысқаша жоспар құру керек. Рефератты орындаған  соң  берілген
тақырып бойынша қолданылған әдебиеттер тізімі  жазылып,  магистранттың  қолы
мен орындаған мерзімі көрсетілуі керек.
























                    «Мемлекеттік бюджет» пәні бойынша ОӨЖ
Берілген тақырыптар бойынша ОӨЖ жазған кезде реферат бетінің саны  5  беттік
машинамен басылған мәтін көлемінен кем болмауы керек.
                                                                     Кесте 2
|№ ОӨЖ   |ОӨЖ тақырыптары                                                      |
|ОӨЖ 1   |1. Бюджет – мемлекеттің қаржы жоспары ретінде.                       |
|        |2. Мемлекеттік бюджет- мемлекеттік бақылау құралы ретінде.           |
|        |3. Төтенше мемлекеттік бюджетті енгізудің тәртібі.                   |
|        |4. ҚР Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтері, олардың|
|        |құрылымы.                                                            |
|        |5. Қазақстан Ре спубликасы аймақтық саясатының тұжырымдамалары.      |
|        |6. Бюджет түсімдерінің жіктелуі.                                     |
|        |7. Бюджет шығыстарының функционалдық жіктелуі.                       |
|        |8. Бюджет шығыстарының экономикалық жіктелуі.                        |
|        |9. ҚР бюджет жүйесі, құрылымы және құрылу принциптері.               |
|        |10.Республикалық бюджеттің экономикалық мазмұны.                     |
|        |11.Жергілікті бюджеттердің  экономикалық мазмұны.                    |
|        |12. Қазақстан Республикасының Ұлттық қоры:     функциясы,            |
|        |қалыптастыру көздері және қор қаражаттарын шығындаудың бағыттары.    |
|        |13.Бюджетаралық қатынастардың ұғымы, ұйымдастыру принциптері.        |
|        |14.Бюджетаралық қатынастарды реттеудің әдістері.                     |
|        |15.Бюджет кірістерінің ұғымы, олардың құрамы.                        |
|        |16.Республикалық бюджетке түсетін салықтық түсімдердің құрылымы.     |
|        |17.Республикалық бюджетке түсетін салықтық емес түсімдердің құрылымы.|
|        |                                                                     |
|        |18.Облыстық бюджетке түсетін салықтық түсімдердің құрылымы.          |
|        |19.Облыстық бюджетке түсетін салықтық емес түсімдердің құрылымы.     |
|        |20.Аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетіне түсетін салықтық       |
|        |түсімдердің құрылымы.                                                |
|        |21. Аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетіне түсетін салықтық емес |
|        |түсімдердің құрылымы.                                                |
|        |22.Бюджет шығындары ұғымы, оның түрлері.                             |
|        |23.Бюджеттік бағдарламаның анықтамасы, оның түрлері.                 |
|        |24.Республикалық бюджет шығыстарының құрылымы.                       |
|        |25.Жергілікті бюджет шығыстарының құрылымы.                          |
|        |26.Қоғамдақ тағайындаудағы спецификалық категория ретіндегі бюджетке |
|        |тән бейнелер.                                                        |
|        |27.Бюджет жүйесінің қызмет ету принциптері және унитарлы және        |
|        |федералды мемлекеттердегі бюджет жүйесінің ерекшеліктері.            |
|        |28.Бюджеттік жіктелудің өзгертулері, жаңа бюджеттік жіктелуді құру   |
|        |принциптері.                                                         |
|        |29.Қазақстан Республикасынң салық жүйесі. Қазақстан Республикасының  |
|        |салықтар, алымдар және түсімдер сипаттамасы.                         |
|        |30.Салық реформасы және жергілікті бюджеттердің кіріс базасын        |
|        |нығайтудың проблемалары.                                             |
|ОӨЖ2    |31.Мемлекеттік тапсырыс, қаржыландыру және орналастыру тәртібі.      |
|        |32.Мемлекеттік мекемелердің қызметкерлеріне еңбекақы төлеу тәртібі.  |
|        |33.Мектепке дейінгі мекемелерді қаржыландыру.                        |
|        |34.Жалпы орта білім беруді қаржыландыру.                             |
|        |35.Жоғары білім беруді қаржыландыру.                                 |
|        |36. Бюджеттен қаржыландырылатын денсаулық сақтау мекемелерінің       |
|        |шығыстарын жоспарлаудың көрсеткіштері.                               |
|        |37. Мемлекеттік тапсырыс шеңберіндегі медициналық мекемелердің       |
|        |шығындарын қайтару тәртібі.                                          |
|        |38. Тұрғындарды әлеуметтік қамтамасыз ету және әлеуметтік көмектің   |
|        |экономикалық  мазмұны.                                               |
|        |39.Өмір сүру минимумының анықтамасы, оның міндеті. Кедейшілік шегі   |
|        |ұғымы.                                                               |
|        |40.Мүгедектікке байланысты жәрдемақыларды тағайындау және төлеу      |
|        |тәртібі.                                                             |
|        |41..Асыраушысынан айырылуына байланысты жәрдемақыларды тағайындау    |
|        |және төлеу тәртібі.                                                  |
|        |42..Арнайы мемлекеттік жәрдемақыны тағайындау және төлеу тәртібі.    |
|        |43..Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу      |
|        |тәртібі.                                                             |
|        |44..Балалы отбасыларға берілетін  мемлекеттік жәрдемақыларды         |
|        |тағайындау тәртібі.                                                  |
|        |45..Тұрғын үй көмегін тағайындау және төлеу тәртібі.                 |
|        |46..Қазақстан Республикасының  зейнетақы жүйесінің құрылымы.         |
|        |47.Мемлекеттік зейнетақы төлеу орталығынан  зейнетақыны  тағайындау  |
|        |тәртібі.                                                             |
|        |48.Жинақтаушы зейнетақы қорларынан зейнетақымен қамтамасыз ету.      |
|        |49. Міндетті әлеуметтік сақтандырудың  түсінігі, оның  түрлері.      |
|        |50.Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығында жүргізілген реформалардың    |
|        |бағыттары мен негізгі принциптері.                                   |
|        |                                                                     |
|ОӨЖ3    |51.Республикалық және жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын      |
|        |мемлекеттік           мекемелердің шығыстарының сметасын             |
|        |қалыптастыру, бекіту және оларға өзгеріс        енгізудің ережесі.   |
|        |52.Бюджеттік шығыстарды реструктуризациилаудың негізгі бағыттары.    |
|        |53.Жоғары білім беруді қаржыландырудың жаңа қадамы.                  |
|        |54.Бюджеттен білім беруге бөлінген қаржының жұмсалуын бақылау.       |
|        |55.Емдеу мекемелерінде құралдарды пайдалану мен құрудың жаңа         |
|        |әдістері.                                                            |
|        |56.Мамандандырылған медициналық жәрдем көрсетуге арналған шығындарды |
|        |қаржыландыру ерекшеліктері.                                          |
|        |57.Зейнетақымен қамтамасыз етудегі бюджет шығыстарының құрамы мен    |
|        |құрылымы.                                                            |
|        |58.Әлеуметтік қамтамасыз ету мекемелерінің шығыстары.                |
|        |59.Фундаментальды ғылыми зерттеулерге арналған бюджет шығыстары .    |
|        |60.Қазынашылықтың функциялары  және оның  негізгі  міндеттері,  оның |
|        |құрылымы.                                                            |
|ОӨЖ4    |61..Қаржыландырудың жоспарын құру  және бекіту.                      |
|        |62.Түсімдер бойынша бюджеттің атқарылу процедурасы.                  |
|        |63.Бюджетті жоспарлаудың мәні және принциптері.                      |
|        |64.Ағымдағы қаржы жылына республикалық бюджетті  өңдеудің тәртібі.   |
|        |65.Ағымдағы қаржы жылына облыстық , республикалық маңызы бар қала ,  |
|        |астана бюджеттерін өңдеудің тәртібі.                                 |
|        |66.Ағымдағы қаржы жылына аудан бюджетін (облыстық маңызы бар қала)   |
|        |өңдеудің тәртібі.                                                    |
|        |67.Бюджеттің атқарылуының мазмұны, бюджеттің атқарылуының негізгі    |
|        |принциптары.                                                         |
|        |68.Бюджет қаражаттарының қалдықтарын  пайдалану тәртібі.             |
|        |69.Бюджетті нақтылаудың тәртібі.                                     |
|        |70..Бюджеттік инвестицияларды  жоспарлау.                            |
|        |71. Гранттардың түсінігі  және жіктелуі.                             |
|        |72.Бюджеттік  кредиттеудің  мазмұны.                                 |
|        |73. Мемлекеттік займдардың  түрлері  мен  формалары.                 |
|        |74.Мемлекеттік қаржылық бақылаудың мазмұны: типтері, түрлері,        |
|        |принциптері.                                                         |
|        |75.Ревизия бюджеттік бақылаудың басты формасы ретінде.               |
|        |76.Бюджеттің қазынашылық атқарылуының телекоммуникациялық            |
|        |компьютерлік жүйесі.                                                 |
|        |77.Қазынашылықты модернизациялау және оның негізгі  элементтері.     |
|        |78.Бюджеттік процестің кезеңдері.                                    |
|        |79.Бюджеттің кірісі мен шығысының тепе-теңдігі.                      |
|        |80. Бюджеттік жоспарлаудың әдістері.                                 |
|        |81.Бюджет жүйесінің деңгейлері бойынша бюджеттің атқарылу тәртібін   |
|        |ұйымдастыру..                                                        |
|        |82.Бюджет көрсеткіштеріне экономикалық талдау.                       |
|        |                                                                     |
|        |                                                                     |




    5 КУРС САЯСАТЫ
Қатысу  -   магистрант  дәріске,   практикалық  сабақтарға  міндетті   түрді
қатысуы керек.  Егер сіз  белгілі  бір  себептермен  сабаққа   қатыспасаңыз,
онда  меңгермеген мәліметтер үшін  жауапкершілікті өзіңізге аласыз.
Тәртіп  - сабақ  барысында тәртіп бұзушылық  үшін  магистрант   аудиториядан
шығарылып жіберіледі және  курс  бойынша  «қанағаттанарлықсыз»  деген   баға
алады.
Бақылау  тапсырмалары  –  олар   міндетті   түрде  орындалып,    белгіленген
уақытта тапсырылуы керек. Мерзімінен  кеш  тапсырылған   жұмыстардың  бағасы
кемітіледі.
Үй тапсырмасы -  әрбір сабаққа   магистранттар  әдебиеттердің  негізгі  және
қосымша тізіміне сәйкес дайындалуы керек.  Сабаққа   кешігіп  қалған  немесе
дәріске  қатыспаған магистранттар автоматты түрде 0 балл  алады.
Тапсырмаларды  дайындамау:   кешіктіріліп  тапсырылған  жұмыстарды   балдары
кемітіледі.
Межелік  аттестация  -   межелік  аттестация  қорытындысы   сабаққа   қатысу
есебімен,  магистранттың  өздік   жұмысымен  уақытында  тапсыруымен,   сабақ
барысында ауызша  не жазбаша  формада  жауап   беруімен  бағаланып,  межелік
бақылаудың қорытындысы ескеріліп шығарылады. Семестр   барысында  2  межелік
аттестация  өтеді, тезаурустық  әдіс  бойынша  2  рет  компьютермен  межелік
бақылау тапсырылады..
Көшіріп алу және плагиат – кез келген  көшіріп  алу  немесе  плагиат  (басқа
магистранттардың дайын жұмыстарын көшіріп алу) үшін  аудиториядан  шығарылып
жіберіледі  немесе  бүкіл  курс  бойына  «қанағаттанарлықсыз»   деген   баға
қойылады.
Ұялы телефондар – сабақтың  өтуі  барысында  өшіріліп тастауы керек.
Емтихан  –  «Мемлекеттік  бюджет»   курсы  бойынша     қорытынды   емтиханды
магистранттар  тезаурустық  әдіс   бойынша   компьютермен   тест   негізінде
тапсырады.  Емтихан  барлық  оқытылған  курсты  қамтиды.   Емтихан   кезінде
көшіріп алуға қатаң  түрде  тыйым  салынады.
      Магистрант білімін бақылау келесідей формада іске асырылады:
    ағымдағы бақылау (апта сайын)
    межелік бақылау ( 7 және14 апта)
    қорытынды   бақылау   –   академиялық   кезеңнің   соңында   өткізіледі
(мамандықтың білім беру стандартына сәйкес)
    Ағымдағы  бақылау  –  бұл  оқытушының  жетекшілігімен  магистранттардың
дәріс, практикалық және өздік жұмыс орындауын жүйелі түрде тексеру.
    Пәнді оқыту кезінде магистрант білімін  ағымдағы  бақылаудың  келесідей
түрлері қолданылады:
       -ауызша сұрау;
       -жазбаша жұмыс;
       - коллоквиум;
       - үй тапсырмасын қорғау;
       -дискуссия, тренинг, дөңгелек үстелдер, кейстер;
       -тесттер
       -есептер.
    Магистрант білімін  межелік  (рейтингтік)  бақылау  бекітілген  кестеге
сәйкес 7 –ші және 14-ші апталарда өткізіледі.

































      6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

      Сабаққа қатысу: Дәрістік және тәжірибелік сағаттарға  қатысу  міндетті
түрде. Белгілі бір себептермен қатыса  алмаған  жағдайда  барлық  өткізілген
сағаттар бойынша меңгерілген материалдар бойынша жауапкер боласыз.
      Үй жұмысы: Әрбір сабаққа магистранттар негізгі  және  қосымша  әдебиет
тізіміне сәйкес дайындалуы керек. Сабақта  болмаған  немесе  кешігіп  келген
магистранттарға автоматты түрде 0 балл қойылады.
  Магистранттың білімін бағалау жүйесі және критерилері
      Пән бойынша емтихандық баға тезаурустық әдіс бойынша анықталады  және
электрондық журналда бағаланады,  межелік  бақылау  бір  семестрде  екі  рет
компьютерлік тестілеу арқылы жүргізіледі.




  Кесте 3 - Тезаурустық  әдіс  бойынша  аттестация  (межелік  рейтинг)  пән
бойынша магистранттардың білімін бағалау  келесі  шкаладағы  балдар  бойынша
бағаланады


  |          |1                             |2                 |3               |
|1         |2                             |3                 |4               |
|1         |1 және 7 апта аралығында      |30                |                |
|          |аудиториялық сабақтарға қатысу|                  |                |
|          |Ауызша сұрау                  |5                 |                |
|2         |Ауызша сұрау                  |15                |                |
|3         |Ауызша сұрау                  |15                |                |
|          |ОӨЖ ( үй тапсырмасын орындау, |40                |                |
|          |эссе жазу)                    |                  |                |
|4         |Жазбаша сұрау. Экономикалық   |20                |                |
|          |диктант. Тесттер.             |                  |                |
|5         |Үй тапсырмасын қорғау.        |20                |                |
|          |Кейстар. Дискуссия.           |                  |                |
|6         |Жазбаша және ауызша сұрау.    |25                |                |
|          |Тесттер.                      |                  |                |
|          |ОӨЖ  ( үй тапсырмасын орындау,|40                |                |
|          |эссе жазу)                    |                  |                |
|7         |1 Межелік бақылау             |90                |                |
|1 және 7-ші апты бойынша балдар         |300               |                |
|8         |8 және 15 апта аралығында     |30                |                |
|          |аудиториялық сабақтарға қатысу|                  |                |
|          |Ауызша сұрау                  |5                 |                |
|9         |Ауызша сұрау                  |10                |                |
|10        |Ауызша сұрау                  |10                |                |
|          |ОӨЖ ( үй тапсырмасын орындау, |40                |                |
|          |эссе жазу)                    |                  |                |
|11        |Жазбаша сұрау. Экономикалық   |15                |                |
|          |диктант. Тесттер.             |                  |                |
|12        |Үй тапсырмасын қорғау.        |15                |                |
|          |Кейстар. Дискуссия.           |                  |                |
|13        |Ауызша сұрау. Дискуссия.      |20                |                |
|14        |Жазбаша және ауызша сұрау.    |25                |                |
|          |Тесттер.                      |                  |                |
|          |ОӨЖ  ( үй тапсырмасын орындау,|40                |                |
|          |эссе жазу)                    |                  |                |
|15        |2 Межелік бақылау             |90                |                |
|8 және 15-ші апты бойынша балдар        |300               |                |
|Емтихан бойынша                         |400               |                |
|Академиялық кезең үшін                  |1000              |                |






7. ӘДЕБИЕТТЕР

Негізгі әдебиеттер
7.1.1. Қазақстан Республикасының Конституциясы . А., 1995.
7.1.2. Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі
7.1.3. ҚР Бюджет Кодексі,  2014 ж.
7.1.4. Салық және бюджетке  төленетін  басқа  да  міндетті  төлемдер  туралы
Салық Кодексі, 2014 ж.
7.1.5. Назарбаев Н.А. Қазахстан - 2030 стратегиясы. - А., 1998.
7.1.6. Қазақстан Республикасының Білім беру туралы Заңы өзгертулер мен
толықтырулар негізінде 24- қазан 2011 жыл.
7.1.7. Қазақстан Республикасында зейнатақымен қамсыздандыру туралы 2013
жылғы 21-маусымдағы жаңа №105- V Заңы.
7.1.8. Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы ҚР-ның 2008 жылғы 29-
желтоқсандағы №114- IV Заңы.
7.1.9. ҚР-да мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы 1991 жыл 21- маусымдағы
ҚР Заңы.
7.1.10. Азаматтардың денсаулығын сақтау туралы ҚР Заңы 2007 жылғы 11.01.
берілген толықтырулармен.
7.1.11.2013-2015 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы ҚР Заңы.
7.1.12. «2014-2016 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы »  ҚР  Заңы
2013 жылғы 3-желтоқсандағы №148- V Заңы.
7.1.13. ҚР-да агроөнеркәсіп  кешенді  дамыту  жөніндегі  2013-2020  жылдарға
арналған «Агробизнес-2020» бағдарламасы.
7.1.14. Ильясов К.К., Мельников  В.Д.  Финансы.  Учебник  для  экономических
специальноетей вузов. Алматы, 2001 г.
7.1.15. Бабич А.М., Павлова Л.П. Государственные и муниципальные финансы -
   учебник для экономических специальностей. - М.: ЮНИТИ, 2000.
7.1.16 Бутов В.И.,Игнатов В.Г.Основы региональной экономики - учебное
   пособие-М. 2000.
7.1.17..Бежаев О.Г. Межбюджетные отношения: теория и практика
   реформирования. - Москва. -Экзамен.-2001.-128 с.

7.2. Қосымша әдебиеттер
7.2.1. Ильясов К.К., Исахова П.Б. Расходы государственного бюджета. // А.,
    Экономика, 2003, С. 290
7.2.2. Золотарева С.В., Амангельдиева Ж.А. Государственный бюджет. Учебное
пособие. –Семипалатинск – 2004 – 113 с.

7.2.3. Елубаева  С.М. Казахстан и стандарты прозрачности  бюджетной  ситемы.
// Кдржы-каражат, 2004, № 2, С. 3-7.
7.2.4. Жуйриков К.К., Жуйриков Р. Планирование доходов в  бюджет.  //  Банки
   Казахстана, 2003, № 7, С. 5-10.
7.2.5. .Аглешов К..   Финансовые   основы  местного  самоуправления.   //
    Кдржы-каражат, 2004, № 2, С. 8-12.
7.2.6. Султанов Б. Реформирование бюджетной системы Р.К. // Экономист  2004,
.№11 .с.70-78.
7.2.7. Саханова А.  Бюджетные  решения:  теоретический  синтез.  //  Финансы
Казахстана 2003, № 31-37.
7.2.8. Бримбетова Н.Ж. Бюджетные  аспекты  централизации  и  децентрализации
управления. // Известия НАН РК , 2003 № 3, С. 58-61.
| |7.2.9. Д.Р. Сихимбаева , Национальный фонд Республики Казахстан:          |
| |инвестиции в устойчивое развитие-2011                                     |

                          7.3. Мерзімді басылымдар

7.3.1.Электронный бюллетень Международного бюджетного партнерства-2012г.
7.3.2. Котляров М.А. Регулирование деятельности участников финансового
рынка // Финансы №3, 2010, с. 65-67
7.3.3.Адамбекова А.А. Каноническая модель кластерного подхода организации
финансового рынка // Банки Казахстана № 1, 2007 с.11-14
7.3.4. Адамбекова А.А. Вопросы регулирования финансового рынка в Казахстане
 // Финансы № 10, 2006 с.74-75
7.3.5. Дворецкая А.Е. Эффективный рынок капиталов и экономический рост .
Вопросы регулирования финансового рынка в Казахстане  // Финансы № 3, 2014
с.56-59
7.3.6. Иванов М.Е. Финансовые инструменты развития бизнеса // Финансы № 2,
2008 , с.71-75
7.3.7. О качественных параметрах развития кредитного рынка // Финансы и
кредиты № 4 , апрель 2013 г.
7.3.8. О состоянии финансового рынка и финансовых организаций на 1.01.2008
г// Финансы и кредиты № 2 , апрель 2008 г с 3.
7.3.9.Курбанов   Б.С.   Макропруденциальное   регулирование   как   механизм
обеспечения финансовой стабильности. // Банки Казахстана. 2014.-№14.-С.5.
7.3.10.Джанайдаров   Е.Б.   Разработка   региональной   стратегии   развития
лизинговых компаний в Республике Казахстан. Банки  Казахстана.2014.  -  №1.-
С.8.
7.3.11.Рамиева  К.С.   Совершенствование   законодательства   РК   в   сфере
лизинговых отношений. Банки Казахстана.2014.- №7.-С.20.
7.3.12.Бахмутова  Е.  Регулирование  будет  выстраиваться  с  учётом  уроков
финансового кризиса // Банки Казахстана. 2011. - № 1. – С.13.
7.3.13.Токсанбаева А.М., Ким  К.В.  Использование  кредитных  деривативов  в
современной практике риск-менеджмента // Банки Казахстана. 2011. -  №  3.  –
С.40.
7.3.14.Усачёв С.В. Клиентская аналитика на службе  руководителей  банковской
розницы // Банковское дело. 2012. - № 4. – С.84.
7.3.15.Парманова Р.С. Мемлекеттік бюджет // РГПИК «Дәуір», Алматы, 2012  г.-
40 п.л.
7.3.16.Парманова Р.С. Нәтижеге бағытталған бюджеттеудің шетелдік  тәжірибесі
мен оны қазақстандық тәжірибеге енгізудің мәселелері  //  Журнал  «Аль-Пари»
№4 (2012),-0,8 п.л.
7.3.17.Парманова Р.С.  Особенности  формирования  расходов  государственного
бюджета на развитие сельского хозяйства в Казахстане//  г.  Тамбов,  Россия,
2012 г.- 0,5 п.л.
7.3.18.Плотников А.Н. Реформирование  межбюджетных  отношений  в  Казахстане
как  финансовая  основа  децентрализации  государственного  управления   //–
Саратов: Издательство ЦПМ «Академия Бизнеса»,-0,43 п.л.
7.3.19Парманова Р.С  Бюджетирование,  ориентированное  на  результат  —  как
новая парадигма бюджетных отношений  //МНПК  «Теоретические  и  практические
аспекты социально-экономического и политического развития стран  Центральной
Азии и СНГ», 2012 г.
7.3.20.«Экономика и жизнь» журналы
7.3.21.«Финансы Казахстана» журналы
7.3.22. «Финансы» журналы
7.3.23.«Вопросы экономики» журналы
7.3.24.«Бизнес и право» журналы
7.3.25.«ҚазМБУ Хабаршысы» журналы
7.3.26.Информационный бюллетень Министерства финансов Республики Казахстан.
7.3.27.«Панорама» газеті
7.3.28.«Деловая неделя» газеті
7.3.29.«Азия-Экономика и жизнь» газеті
                         8.4.  Internet мекен-жайы.
1.    www.mgd.kz
2.    www.minfm.kz
3.    www.fiper.i'u
4.    www.dn.kz
5.    www.panorama.kz












































Пәндер