Файл қосу
Шекспирдің Ұлы трагедиялары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ |УМКД | | |құжаты | | | | | |УМКД 042-18-15.1.18/01-2013 | |УМКД | | | |«Әлем әдебиетінің тарихы» |______ 2013 жылғы| | |пәнінің оқытушыға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы |№ 1 басылым | | 5 В 050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Әлем әдебиетінің тарихы» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Кеңесбаева Шынар Сакеновна ___________ «___» ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Төрайым _________________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. ОӘК төрағасы _________________ Искакова Г.Қ. 4 «____» __________ 20___ж шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемлік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Әлем әдебиетінің тарихы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы «5В 050400» – «журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Әлем әдебиетінің тарихы» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - 5 В 050400 «Журналистика» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Әлем әдебиетінің тарихы» пәні – теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады. Шетел әдебиетін оқып үйрену – әлемдік сөз өнері мұраларын оқып үйрену деген сөз. Бағдарлама әлемдік сөз өнері дамуының тарихын әдеби шолу және монографиялық тақырыптардың ауқымында оқытуды көздейді. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Пәнді игеру барысында бакалавриат студенттері әлем әдебиетінің процестерінің заңдылығын түсініп, шығармалардың көркемдік маңызын қоғамдық жағдайлармен, замандардың мәдениетімен байланыстыра білу керек. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: Оқытылатын пәннің негізгі міндеті – негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен теорияларды талдай білуге дағдыландыру. 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Әлем әдебиетінің өзекті мәелелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Теориялық талдау жасай алу; - Әлем әдебиеті тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5. Курстың пререквизиттері: жоқ 3.6 Курстың постреквизиті: Қазақ әдебиетінің тарихы 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 кесте |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |1 Модуль. Ежелгі әдебиетінің тарихы | | |1-тақырып. |1 | |Антика дүниесінің өнері деп аталатын ежелгі Грекия мен Рим | | |мәдениетінің әлемдік өркениетте алатын орны. Мифология. Гомер | | |дастандары «Илиаданың» мазмұны – троя соғысы туралы аңыз. Соғыс, | | |ерлік эпопеясының композициялық ерекшелігі; кейіпкерлер мен | | |тәңірлер бейнесі. | | |2-тақырып. |1 | |«Одиссея» шытырман оқиғалы эпопея, композиция ерекшелігі. | | |Гомердің қоғам, уақыт деректері, поэмалардың шыққан жері, тарихы, | | |көркемдік шеберлігі. Гомер проблемасының басталуы және осы | | |замандағы хал-ахуалы, негізгі теориялары. | | |3-тақырып. |1 | |Грек лирикасының (ҮІІ-ҮІ ғғ. б.з.д.) қалыптасуы. Грек лирикасының | | |түрлері. Элегия жанры (Архилок, Минерм). Меликалық поэзия. Алкей, | | |Сапфо. Анакреоит махаббат, дастархан басы өлеңдері, жағдай мен | | |сезімнің қайшылығы. Пиндардың одалары. | | |4-тақырып |1 | |Грек драмасының қалыптасуы, фольклормен байланысы. Бірінші грек |1 | |театрының пайда болуы. Эсхил – «трагедияның атасы». «Бұғауланған | | |Прометей». Трагедияның проблематикасы және әдебиеттік тағдыры. | | |Софокл. «Антигона» трагедиясы: конфликтік мәні, жеке адам мен | | |мемлекет проблемасы. «Эдип патша». | | |5-тақырып |1 | |Еврипид – «Сахнадағы философ». «Медея» трагедиясы: жеке адамның | | |ішкі әлемін бейнелеуі. Софокл мен Еврипидтің творчестволық | | |әдістері. | | |6-тақырып. |1 | |Грек комедиясының кезеңдері. Аристофан – «комедияның атасы». | | |«Бақа» комедиясы – әдебиетке көзқарас және тәрбие, ағарту мен | | |қоғамның моральдық аспектілері. Жаңа антикалық комедиясының | | |қалыптасуы. | | |7-тақырып. |1 | |Полис дәуіріндегі Рим әдебиеті. (б.з.д. ІІІ-І ғ.). Рим әдебиетінің| | |кезеңдері, пайда болуы мен дамуы. Рим театры. Плавт пен Теренций | | |шығармашылығы. Принциапат дәуірі өнерінің жалпы сипаттамасы. | | |Вергилий творчествосы. «Буколики», «Георгики» - бірінші кезеңнің | | |шығармалары. «Энеида» поэмасы: Гомер эпосына қатынасы, адам мен | | |тағдыр концепциясы, саяси тенденциясы. Әйел бейнесі және оның | | |поэмадағы орны. Вергилий эпосының жаңашылдық әдісі. | | |8-тақырып |1 | |Рим прозасы (Цезарь, Цицерон). Цицеронның шешендік өнер туралы | | |трактаттары. Катулл творчествосы. Гораций шығармашылығы. | | |Лирикасының жанры. Ақын мен поэзия туралы одалар. | | |9-тақырып |1 | |Овидийдің өмір мен творчестолық жолдары. «Метаморфоза» поэмасының | | |талдауы. Еуропа мәдениетіндегі Овидийдің орны. Апулейдің «Алтын | | |есек» романы. Сюжет және композиция ерекшелігі. Үстеме новеллалар | | |және олардың романдағы қызметі. | | |2 Модуль. Орта ғасыр мен қайта өрлеу әдебиеті | | |10-тақырып |1 | |Орта ғасыр әдебиетінің сипаттамасы. Христандықтың пайда болуы. | | |Батырлық эпикалық дастандарының қалыптасуы. «Роланд туралы жыр» - | | |француз халықтық эпосы, оның сюжеті, проблематикасы. | | |11-тақырып |1 | |«Нибелунг туралы поэма» - неміс батырлық эпосының ең атақты | | |ескерткіші. «Сид туралы жыр» - атақты испан поэмасы. | | |12-тақырып |1 | |Клерикалдық әдебиеттің жанрлары (көрінісі, әулиелер өмірі, рухани | | |ән айтулар). Куртуездық әдебиеті: лирика және роман. «Тристан мен | | |Изольда» - серілік роман: негізгі проблемасы, кейіпкер бейнелеуі. | | |Вагант поэзиясы. Қала әдебиетінің тарихи шартта пайда болуы. | | |Жанрлары: фаблио, шванки, аллегориялық эпос – негізгі ерекшелігі. | | |13-тақырып |1 | |Еуропа әдебиетіндегі қайта өрлеу дәуірі (ХҮІ-ХҮІІ ғғ.). Қайта | | |өркендеген әдебиеттің гуманизмі. Тұлғаның жан-жақты дамуы. | | |Антикалық жәдігер және қайта өркендеген әдебиет. Дантенің өмірі, | | |оның өз уақытындағы саяси тартысқа қатынасы. «Құдіретті комедия» -| | |философиялық, көркем синтезі орта ғасырдың әдебиеті мен гуманисті | | |мәдениетінің бірінші шығармасы. | | |14-тақырып |1 | |Фр. Петрарка. Дж Боккаччо. «Декамерон» шығармасы: негізгі | | |проблематикасы, композициясы. | | |15-тақырып |1 | |Испанияның әлеуметтік-тарихи процесінің ерекшелігі. Рыцарь | | |идеалының насихаты. Рыцарлық романның қалыптасуы. Мигель Сервантес| | |– испан гуманизмінің атақты өкілі. «Дон Кихот» романы – испан | | |ренесанс прозасының қорытындысы: әлеуметтік және философиялық | | |мәні; Дон Кихот бейнесінің эволюциясы, Сервантестік реалистік | | |шеберлігінің ерекшелігі. Франсуа Рабле – француз гуманизмінің | | |өкілі. «Гаргантюа мен Пантагрюель» романы: негізгі проблемасы, | | |кейіпкер жүйесі. | | |16-тақырып |1 | |Ағылшын гуманизмі мен қайта өрлеу әдебиетінің негізгі этаптарының | | |дамуы. Шекспир – қайта өрлеу дәуірінің атақты өкілі. Авторлық | | |проблемасы. Шекспир творчествосының негізгі кезеңдері. Сонеттердің| | |ерекшелігі. Шекспир комедиялары. Шекспирдің «Ұлы трагедиялары» | | |Шекспирдің эстетикасындағы типизациялық тәсілдер. Шекспир | | |пьесаларындағы диалектика мен образдардың ішкі дамуы, | | |творчестволық әдістің ерекшелігі. Еуропа мәдениетіндегі Шекспир | | |қызметі. | | |17-тақырып |1 | |М. Сервантестің «Дон Кихот» романының сипаттамасы, кейіпкерлерінің| | |жүйесі. | | |18-тақырып |1 | |Лопе де Вега – Испан халық драматургиясының негізгі атақты өкілі. | | |Тарихи материалындағы Лопе де Веганың әлеуметтік-саяси драмасы | | |(Звезда Севильи). Халық батырлық драма. Лопе де Веганың махаббат | | |туралы комедиясының ескі ұғымға сену қайшылығы («Собака на сене»).| | |Лопе де Веганың драматургиялық шеберлігі, оның фольклор дәстүрімен| | |байланысы. Шекспирдің «Гамлет» трагедиясының қарама-қайшылығы, | | |оның дамуы: трагикалық сипатының ерекшелігі, бейне жүйесі. | | |3 Модуль. ХVІІ-ХVІІІ ғасыр әдебиеті | | |19-тақырып |1 | |Классицизм әдісінің ерекшеліктері. Корнельдің шығармашылығы және | | |оның кезеңдері. Корнель әйгілі драматург және классцист «Сид» | | |трагедиясы. Расин творчествосы. «Андромаха» трагедиясы. | | |Клацисистік доктрина және Расин трагедияларының құрылымы. Корнель | | |мен Расин драматургиялық жүйелері. Мольер творчествосы. Мольердің | | |«Тартюф», «Дон Жуан» шығармаларының дүниежүзілік классикадан орын | | |алуы. Мольердің театр басшысы, режиссер, актерлік қызметі, | | |сіңірген еңбегі. | | |20-тақырып |1 | |Мольердің көп қырлы «Дон Жуан» шығармасының әлем әдебиетіндегі | | |орны. Тартюф – көркемдік жинақталған бейне. Тартюф жиындық тұлға. | | |Мольер системасындағы «Мещанин во дворянстве» буржуазия | | |әшкерелеудегі маңызы. | | |21-тақырып |1 | |Буалоның «поэтикалық өнер» эстетикалық трактатының негізгі | | |тезистері. Классицизмнің эстетикалық категориялары: ой, үлгі, | | |ұнамдылық. Корнельдің «Сид» трагикомедиясын талдау: басты | | |кейіпкерлерінің бейнеленуі. Расин трагедияларының құрылымы. | | |(«Андромаха», «Федра»). Адамның жан дүниесін бейнелеудегі | | |шеберлігі. Жағымды кейіпкер жасаудағы үлгілері. Расин және | | |Шекспир. | | |22-тақырып |1 | |ХVІІІ ғ. әдебиетіне кіріспе. Ағарту дәуіріне сипаттама. Ағылшын | | |ағартушыларындағы ұлттық ерекшелік. Д. Дефоның шығармашылығы. Дефо| | |– журналист. «Робинзон Крузо» романындағы жазушының әдістері. | | |«Еңбек» және оның романдағы бейнеленуі. ДЖ. Свифт шығармашылығы. | | |Свифттің «Гулливердің саяхаты» романындағы көтерген басты | | |мәселелері, композициясы. «Робинзонада» деген түсінік. Филдинг | | |творчествосы. «Том Джонстың хикаясы» - прозадағы күлдіргі эпос. | | |Сентиментализм. Стерннің «Сентиментальды саяхат» романының өзіндік| | |ерекшеліктері. | | |23-тақырып |1 | |Вольтердің шығармашылығы. Вольтердің драматургиясы және оның | | |ерекшелігі. Ағарту классицизмі. «Философиялық повестер». «Кондид» | | |негізгі проблемасы, кейіпкер жүйесі. | | |24-тақырып |1 | |Француз ағартушылығы. Энциклопедист Дени Дидроның шығармашылығы. | | |Дидроның «Монахиня» романындағы ойдан шығару мен көркем | | |жинақтаудың ара қатынасын белгілеуі. Ж.Ж. Руссо. Руссоның | | |сентиментальдық романның тәжірибесі, хат түрінде жазылған «Жаңа | | |Элоиза». Бомаршенің Фигаро туралы трилогиясы. | | |25-тақырып |1 | |Неміс ағартушылары «Дауыл мен тықсыру» әдебиеті. Гете | | |творчествосы. Лирикасы. «Жас Вертердің қайғы қасіреті» - | | |әлеуметтік жәнее сентиментальдық психологиялық роман. Гетенің | | |«Фауст» трагедиясы: философиялық мағынасы, проблематикасы, | | |композициясы. Алғы сөздің міндеті, көркемдік ерекшелігі. Негізгі | | |кейіпкерлері – Фауст, Мефистофель, Вагенр, Маргарита. «Фаустың» | | |әлеуметтік мағынасы. | | |26-тақырып |1 | |Неміс әдебиетінің театр теоретигі Лессингтің дүниетанымы, дін мен | | |теологиясы қарсы тартыс үстінде қалыптасуы. Лессингтің ой | | |толғамдары, өзінен кейінгі ағартушыларға өнегелі мектеп. «Эмиллия | | |Голоттидегі» - неміс абсолютизміне қарсы тұруы. | | |27-тақырып |1 | |Ф. Шиллер шығармашылығындағы бүлікшіл рухы мен бірінші саяси | | |тенденциялық тәжірибесі. («Қарақшылар», «Зұлымдық пен махаббат»). | | |4 Модуль. ХІХ-ХХ әдебиеті | | |28-тақырып |1 | |Романтизм және творчестволық әдіс проблемасы. Романтизм | | |эстетикасы. Неміс романтизмінің ерекшелігі. «Йен» және | | |«Гейдельберг» мектептер. Э.Т. А. Гофман жаңашылдығы. Романтикалық | | |мысқыл (сайқымазақ) және гротеск. («Мурр мысықтың естелігі»). | | |Гармонияның синтездік романы. «Ек әлемдік» түсінік, оның | | |философиясы, аллегориялық тәсілі. («Золотой горшок», «Крошка | | |Цахес»). Ағылшын романтизмінің ерекшелігі. Байрон – әлем | | |әдебиетіндегі романтизм бағытының белгілі өкілі. Творчестволық | | |шолу. | | |29-тақырып |1 | |Байронның «Чайльд Гарольдтың саяхаты» шығармасының проблематикасы,| | |композициясы. Лиро-эпикалық туралы мағлұмат «Байронизм» проблемасы| | |30-тақырып |1 | |Қазіргі Қазақстан жазушылары. С. Санбаев «Белая аруана», «Көк | | |ажал», «Когда жаждут мифа», Р. Сейсенбаев «Трон Сатаны», «Отчаяние| | |или мертвые бродят в песках», О. Сүлейменов творчествосына шолу. | | |Ақындар: А. Еженова, Б. Кенжеев, Б. Канапьянов, т.б. | | |Семинар сабақтары | | |4 Модуль. ХІХ-ХХ әдебиеті | | |1-тақырып. |1 | |ХІХ ғ. реализм бағытының қалыптасуы. Романтизм мен реализмнің | | |байланысы. Стендаль шығармашылығы. Стендальдың «Расин мен Шекспир»| | |трактаты. «Қызыл мен қара» романындағы кейіпкердің эволюциясы, | | |композиция мен стилі. Бальзак. Эстетикалық көзқарасы. | | |2-тақырып. |1 | |Бальзактың «Адам әжуасының» түпкі ойы мен шығу тарихы. «Гобсек», | | |«Горио атай», «Евгения Цанде» шығармаларындағы буржуазиялық | | |пайдакүнемділікті әшкерелеуі. | | |3-тақырып. |1 | |Мерименің творчествосына шолу. Классикалық новеллалары («Кармен»).| | |Реалистік бағытқа қосқан үлесі. Флобердің творчествосы. Жазушының | | |философиялық, эстетикалық позициясы. «Мадам Бовари» романындағы | | |«Бықсыған дүние» - «Мир плесени». Флобердің «объективтік мәнері».| | |Флобердің ХХ ғ.әдебиетіне салған жолы. | | |4-тақырып |2 | |Ағылшын реализмі. Диккенс творчествосы, кезеңдері. «Оливер Твист»,| | |«Домби и сын» дейінгі эволюциясы. Диккенстің сатирасы мен юморы. | | |Творчестволық әдісінің ерекшелігі. | | |Теккерей шығармашылығы. «Көрсеқызарлардың кітабы» («Книга снобов»)| | |– ағылшын буржуазиялық-ақсүйектер қоғамын әшкерелеу. «Күйкі | | |тіршіліктің жәрмеңкесі» романы: бейнені типтеу ерекшелігі, | | |реалистік сатирадағы шеберлігі. | | |5-тақырып |1 | |ХХ ғ. әдебиет процесінің ерекшелігі. Саяси оқиға ықпалы (әлем | | |соғыс, фашизм). Капитализмнің жалпы қиыншылығы мен модернистік | | |әдебиет. Антифашистік қарсыластыққа қатысушы-жазушылар, олардың | | |творчестволық өнімі. Б. Шоудың творчествосы. Театр, әрекет құруы. | | |Драма жанры «Экстраваганция». Б. Шоу драмасының саяси | | |проблематикасы. | | |6-тақырып. |2 | |Әлем әдебиетіндегі «жоғалтылған ұрпақ» түсінігі. Француз | | |әдебиетінде – А. Барбюс «Огонь», ағылшын әдебиетінде Р. Олдингтон | | |«Смерть героя», неміс әдебиетінде – Э.М. Ремарк «На западном | | |фронте без перемен», АҚШ әдебиетінде Э. Хемингуэй «Прощай, | | |оружие!». | | |7-тақырып. |1 | |Модернизм әдебиеті: дадализм мен сюрреализм, критикалық реализм. | | |Роже Мартен дю Гардың творчествосы «Семья Тибо» романының | | |ерекшелігі. | | |8-тақырып |1 | |Р. Роллан «Очарованная душа» - жазушының ақырғы көркем идеясының | | |эволюциясы. Модернизм бағыты: экзистенциализм (А. Камю, Ж.-Н. | | |Сартр), абсурд театры. | | |9-тақырып |2 | |Ежелгі шығыс әдебиеті. Көне Үнді әдебиетінің асыл мұралары – | | |«Махабхарата», «Рамаяна» поэмалары. Неміс тарихи романдарының | | |дамуы. Т. Манн, Г. Манн, Л. Фейховтар. | | |2 Модуль. Орта ғасыр мен қайта өрлеу әдебиеті | | |10-тақырып |2 | |Шығыс поэзиясы. Физули, Навои, Сағди, Фирдоуси, Рабиндрат, Тагор | | |творчествосына шолу. Неміс әдебиетіндегі интеллектуалды жанрдың | | |қалыптасуы. | | |11-тақырып |1 | |ХХ ғ. Жапон әдебиетінің өкілдері – Н. Соэки, А. Воноске, Кобо | | |Абэнің «Чужое лицо» романының проблематикасы. Қазіргі әйгілі | | |жазушысы Харуки Муракалис. Модернизм бағытының өкілдері. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Грек лирикасының қалыптасуы. Элегия жанры. Меликалық поэзия. 5.2 Грек драмасының қалыптасуы. Еврипид «Сахнадағы философ» 5.3 Лонгтың «Дафнис және Хлоя» романын талдау. 5.4 Клерикалдық әдебиеттің жанрлары. «Тристан мен Изольда»- серілік роман. 5.5 Мигель Сервантес – испан гуманизмнің атақты өкілі. 5.6 Лопе де Веганың драматургиялық шеберлігі. 5.7 АҚШ романтизмі. Э. По шығармашылығы. 5.8 Стендаль шығармашылығы «Қызыл мен қара» романындағы кейіпкер эволюциясы 5.9 Бальзактың «Адам әжуасының» түпкі ойы мен шығу тарихы 5.10 Мерименің «Кармен» новелласы, ерекшелігі 5.11 Флобердің объективтік мәнері 5.12 Диккенстің сатирасы мен юморы 5.13 Модернизм әдебиеті (А.Камю, Ж.П. Сартр) 5.14 «Жоғалтылған әулеттің» әдебиеті 5.15 Өзбек әдебиеті 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Тақырып |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, ОТҚ,|дайындалу |түрі | | |плакаттар, |сұрақтары | | | |стендтер | | | | | |Зерт| | | | |Дәріс сабағы |Тәжірибелік |х.жұ| | | | | |сабақ |мыс | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1-тақырып. |1. ХІХ ғ. | |Дәріс тезисі, |Ғылыми-зертте|Жазбаша, | |Антика дүниесінің |реализм | |сызба нұсқа |у жұмыстарын |ауызша | |өнері деп аталатын |бағытының | |слайдтар |қарастыру | | |ежелгі Грекия мен |қалыптасуы. | | | | | |Рим мәдениетінің |көзқарасы. | | | | | |әлемдік өркениетте | | | | | | |алатын орны. | | | | | | |2-тақырып. |2. Бальзактың | |Дәріс тезисі, |Баспасөз |Баяндама | |1. «Одиссея» |«Адам әжуасының»| |кесте слайд |беттеріне |жасау | |шытырман оқиғалы |түпкі ойы мен | |түрінде |шолу жүргізу | | |эпопея, композиция |шығу тарихы. | | | | | |ерекшелігі. | | | | | | |3-тақырып. | 3. 3. Мерименің| |Дәріс тезисі, |Интернет | | |Грек лирикасының |творчествосына | |слайд |жүйесімен |Слайд | |(ҮІІ-ҮІ ғғ. б.з.д.) |шолу. | | |жұмыс |түрінде | |қалыптасуы. Грек | | | | |көрсету | |лирикасының түрлері.| | | | | | |4-тақырып |4. Ағылшын | |Дәріс тезисі, |Сөздікпен |Ауызша | |Грек драмасының |реализмі. | |кесте слайд |жұмыс жүргізу| | |қалыптасуы, |Диккенс | |түрінде | | | |фольклормен |творчествосы, | | | | | |байланысы. |кезеңдері. | | | | | |5-тақырып | 5. ХХ ғ. | |Дәріс тезисі |Оқулықтарға |Ауызша | |Еврипид – «Сахнадағы|әдебиет | |кесте слайд |шолу, | | |философ». |процесінің | |түрінде |интернетпен | | | |ерекшелігі. | | |жұмыс жүргізу| | | |Саяси оқиға | | | | | | |ықпалы (әлем | | | | | | |соғыс, фашизм). | | | | | |6-тақырып. |6. Әлем | |Дәріс тезисі |Баспасөз |Тест | |Грек комедиясының |әдебиетіндегі | |таблица слайд |материалдарым|жұмыстарын| |кезеңдері. Аристофан|«жоғалтылған | |түрінде |ен жұмыс |орындау | |– «комедияның |ұрпақ» түсінігі.| | | | | |атасы». | | | | | | |7-тақырып. |7. . Модернизм | |Дәріс тезисі, |Баспасөз | | |Полис дәуіріндегі |әдебиеті: | |сызбалар слайд|материалдарым|Слайд | |Рим әдебиеті. |дадализм мен | |түрінде |ен жұмыс |дайындау | | |сюрреализм, | | | | | | |критикалық | | | | | | |реализм. | | | | | |8-тақырып |8. Р. Роллан | |Дәріс тезисі, |Интернет |Жазбаша | |Рим прозасы (Цезарь,|«Очарованная | |мысалдарды |жүйесімен | | |Цицерон). |душа» - | |ноутбуктан |жұмыс | | | |жазушының ақырғы| |көрсету | | | | |көркем идеясының| | | | | | |эволюциясы. | | | | | |9-тақырып |9. Ежелгі шығыс | |Дәріс тезисі, |Интернет |Ауызша | |Овидийдің өмір мен |әдебиеті. Көне | |кесте-слайд |жүйесімен | | |творчестолық |Үнді әдебиетінің| | |жұмыс | | |жолдары. «Апулейдің |асыл мұралары | | | | | |«Алтын есек» романы.| | | | | | |10-тақырып |10. Шығыс | |Дәріс тезисі, |Интернет |Слайд | |Орта ғасыр |поэзиясы. | |сызбалар слайд|жүйесімен |дайындау | |әдебиетінің |Физули, Навои, | |түрінде |жұмыс | | |сипаттамасы. |Сағди, Фирдоуси,| | | | | | |Рабиндрат, Тагор| | | | | | |творчествосына | | | | | | |шолу. | | | | | |11-тақырып |11. ХХ ғ. Жапон | |Дәріс тезисі |Интернет |Тест | |«Нибелунг туралы |әдебиетінің | |сызбалар слайд|жүйесімен |құрастыру | |поэма». |өкілдері – Н. | |түрінде |жұмыс | | | |Соэки, А. | | | | | | |Воноске, Кобо | | | | | | |Абэнің «Чужое | | | | | | |лицо» романының | | | | | | |проблематикасы. | | | | | |12-тақырып | | |Дәріс тезисі, |Интернет |Жазбаша | |Клерикалдық | | |интернет |жүйесімен | | |әдебиеттің жанрлары.| | |материалдарыме|жұмыс | | | | | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |13-тақырып | | |Дәріс тезисі |Баспасөз |жоспар | |Еуропа әдебиетіндегі| | |сызбалар слайд|материалдары |дайындау | |қайта өрлеу дәуірі | | |түрінде | | | |(ХҮІ-ХҮІІ ғғ.). | | | | | | |14-тақырып | | |Дәріс тезисі |Баспасөз |Жоспар | |Фр. Петрарка. Дж | | |сызбалар слайд|материалдары |құру | |Боккаччо. | | |түрінде | | | |«Декамерон» | | | | | | |шығармасы. | | | | | | |15-тақырып | | |Дәріс тезисі, |Баспасөз |пікірлесу | |Испанияның | | |кестені слайд |материалдары | | |әлеуметтік-тарихи | | |негізінде | | | |процесінің | | | | | | |ерекшелігі. | | | | | | |16. Ағылшын | | |Дәріс тезисі, |Интернет |Тест | |гуманизмі мен қайта | | |интернет |жүйесімен |жұмыстарын| |өрлеу әдебиетінің | | |материалдарыме|жұмыс |орындау | |негізгі этаптарының | | |н жұмыс, шолу | | | |дамуы. Шекспир – | | |жасау | | | |қайта өрлеу | | | | | | |дәуірінің атақты | | | | | | |өкілі. | | | | | | |17. М. Сервантестің | | |Дәріс тезисі, |Интернет |Тест | |«Дон Кихот» | | |интернет |жүйесімен |жұмыстарын| | | | |материалдарыме|жұмыс |орындау | | | | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |18. Лопе де Вега – | | |Дәріс тезисі, |Интернет |Слайд | |Испан халық | | |интернет |жүйесімен |дайындау | |драматургиясының | | |материалдарыме|жұмыс | | |негізгі атақты | | |н жұмыс, шолу | | | |өкілі. | | |жасау | | | |19. Классицизм | | |Дәріс тезисі, |Интернет |Слайд | |әдісінің | | |интернет |жүйесімен |дайындау | |ерекшеліктері. | | |материалдарыме|жұмыс | | | | | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |20. Мольердің көп | | |Дәріс тезисі, |Интернет |Слайд | |қырлы «Дон Жуан» | | |интернет |жүйесімен |дайындау | |шығармасының әлем | | |материалдарыме|жұмыс | | |әдебиетіндегі орны. | | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |21. Буалоның | | |Дәріс тезисі, |Интернет |Көркем | |«поэтикалық өнер» | | |интернет |жүйесімен |шығармамен| |эстетикалық | | |материалдарыме|жұмыс |жұмыс | |трактаты. | | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |22. ХҮІІІ ғ. | | |Дәріс тезисі, |Интернет |Көркем | |әдебиетіне кіріспе. | | |интернет |жүйесімен |шығармамен| |Ағарту дәуіріне | | |материалдарыме|жұмыс |жұмыс | |сипаттама. | | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |23.Вольтердің | | |Слайд, |Интернет |Көркем | |шығармашылығы. | | |интерактивті |жүйесімен |шығармамен| | | | |тақта |жұмыс |жұмыс | |24.Француз | | |Слайд, |Интернет |Көркем | |ағартушылығы. | | |интерактивті |жүйесімен |шығармамен| | | | |тақта |жұмыс |жұмыс | |25.Неміс | | |Слайд, |Ғылыми-зертте|тест | |ағартушылары | | |интерактивті |у жұмыстарын | | | | | |тақта |қарастыру | | |26.Неміс әдебиетінің| | |Слайд, |Ғылыми-зертте|Тест | |театр теоретигі | | |интерактивті |у жұмыстарын |әзірлеу | |Лессингтің | | |тақта |қарастыру | | |дүниетанымы. | | | | | | |27.Ф. Шиллер | | |Слайд, |Оқулықтарға |Тест | |шығармашылығы. | | |интерактивті |шолу, |құрастыру | | | | |тақта |интернетпен | | | | | | |жұмыс жүргізу| | |28.Романтизм және | | |Слайд, |Оқулықтарға |Тест | |творчестволық әдіс | | |интерактивті |шолу, |құрастыру | |проблемасы. | | |тақта |интернетпен | | |Романтизм | | | |жұмыс жүргізу| | |эстетикасы. | | | | | | |29.Байронның «Чайльд| | |Слайд, |Оқулықтарға |Тест | |Гарольдтың саяхаты» | | |интерактивті |шолу, |әзірлеу | |шығармасы. | | |тақта |интернетпен | | | | | | |жұмыс жүргізу| | |30.Қазіргі Қазақстан| | |Слайд, |Оқулықтарға |Тест | |жазушылары. | | |интерактивті |шолу, |әзірлеу | | | | |тақта |интернетпен | | | | | | |жұмыс жүргізу| | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте |Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. Қобланов Ж.Т. Шетел |8 |8 |100% | |әдебиетінің тарихы. – Оқулық. –| | | | |Алматы: ҚР ЖОО қауымдастығы, | | | | |2011. – 376 б. | | | | |2. Қобланов Ж.Т. Шетел |8 |8 |100% | |әдебиетінің тарихы. – Оқулық. –| | | | |Астана: Фолиант, 2008. – 344 б. | | | | |3. Антик заман драматургиясы. |1 |8 |10% | |Астана: Аударма, 2009. – 592 б. | | | | |4. Келімбетов Н. Ежелгі дәуір |8 |8 |100% | |әдебиеті. – Алматы: Атамұра, | | | | |2005. – 336 б. | | | | |5. Әшімханова С. ХІХ ғасырдағы |8 |8 |100% | |Батыс Еуропа әдебиетінің тарихы.| | | | |– Алматы: Қазақ университеті, | | | | |2006. – 198 б. | | | | |6. Тебегенов Т. Әлем әдебиеті |8 |8 |100% | |(ХІХ ғасыр хрестоматиялық оқу | | | | |құрал. 1 кітап). – Алматы: | | | | |Арыс, 2004. – 168 б. | | | | |7. Тебегенов Т. Әлем әдебиеті |8 |8 |100% | |(ХІХ ғасыр хрестоматиялық оқу | | | | |құрал. 2 кітап). – Алматы: | | | | |Арыс, 2004. – 168 б. | | | | | | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Қобланов Ж.Т. Шетел әдебиетінің тарихы. – Оқулық. – Алматы: ҚР ЖОО қауымдастығы, 2011. – 376 б. 8.1.2 Қобланов Ж.Т. Шетел әдебиетінің тарихы. – Оқулық. – Астана: Фолиант, 2008. – 344 б. 8.1.3 Келімбетов Н. Ежелгі дәуір әдебиеті. – Алматы: Атамұра, 2005. – 336 б. 8.1.4 Әшімханова С. ХІХ ғасырдағы Батыс Еуропа әдебиетінің тарихы. – Алматы: Қазақ университеті, 2006. – 198 б. 8.1.5 Антик заман драматургиясы. Астана: Аударма, 2009. – 592 б. 8.1.6 Тебегенов Т. Әлем әдебиеті (ХІХ ғасыр хрестоматиялық оқу құрал. 1 кітап). – Алматы: Арыс, 2004. – 168 б. 8.1.7. Тебегенов Т. Әлем әдебиеті (ХІХ ғасыр хрестоматиялық оқу құрал. 2 кітап). – Алматы: Арыс, 2004. – 168 б. 8.1.8 Тронский И.М. История Античной литературы.- М., 1987. 9. История всемирной литературы. – М., 1984. – Т. 1. 10. Антология греческой литературы: в 2-х т. – М., 1989. 8.1.11 Антология римской литеартуры. В 2-х т. – М., 1991. 12. Тахо-Годи А.А. Греческая мифология. – М., 1989. Хрестоматия по античной литературе: в 2-х т.: (т. 1 – греческая литература, т. 2 – римская литература) // Н.Ф. Дератани, А. Тимофеева. – М., 1965. 13. Мифы народов мира: Энциклопедя: в 2-х т. – М., 1982. 14. Кун Н.А. Легенды и мифы Древней Греции и Древнего Рима. – М., 1987. 15. История зарубежной литературы ХІХ в. – М., 1983. – ч. 2. 16. История зарубежных литератур. – М.: МГУ, 1970. 17. Берковский Н. Романтизм в Германии. – Л., 1973. 18. Боброва М. Романтизм ХІХ в. – М., 1972. 19. История зарубежной литературы ХІХ в. – М., 1983. – ч. 1, 2. 20. Зарубежная литература ХІХ в. Романизм. Критический реализм. Хрестоматия / Под ред. Я.Н. Засурского. – М., 1979. 21. Проскурин Б.М., Яншенкина Р.Ф. История зарубежной литературы ХІХ в. 22. Западноевропейская реалистическая проза. – М., 1998. 23. Зарубежная литеартура ХХ в. / Под ред. Гражданской З.К. – М., 1979. 24. История зарубежной литературы ХХ в. – М., 1984. 25. Зарубежная литература ХХ в. Хрестоматия. – М., 1975-1986. – Т. 1. 26. Тимофеева В.М. Зарубежная литература 1917-1975. – Минск, 1976. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Лосев А.Ф. История античной эстетики: в 7-и т. – М., 1963-1979. 8.2.2 Поэтика древнегреческой литературы. – М., 1981. 8.2.3 Поэтика древнеримской литературы. – М., 1989. 8.2.4 Гаспаров М.Л. Занимательная Греция. – М., 1995. 8.2.5 Восток-Запад. Исследования. Переводы. Публикации. – М., 1988. 8.2.6 8.2.7
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz