Файл қосу
Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нүсқаулар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК- 042-39.1.14/02-2013 | | | | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |«Программалау тілдері және |18.09.2013 ж. | | |технологиялары» пәнін | | | |оқыту-әдістемелік кешені | | | «Программалау тілдері және технологиялары» пәнін оқыту-әдістемелік кешені 5В060200 – «Информатика» мамандығына арналған студенттерге арналған пәннің оқу бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырылды Құрастырған ___________ Қыдыралина Л.М., «Информатика» кафедрасының аға оқытушысы, информатика магистры, Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «28» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Информатика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама №1 «11» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ /Абишова А.А./ 2.2. Факультетің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1, «12» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ /Батырова Қ.А./ 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. Оқу жұмысы бойынша проректор_______________ /Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ мазмұны |1. |Жалпы мағлұматтар | | |2. |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | | |3. |Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар | | |4. |Курс форматы | | |5. |Курс саясаты | | |6. |Баға қою саясаты | | |7. |Әдебиет | | 1. Жалпы мағлұматтар 1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар: Қыдыралина Лазат Муктаровна, «Информатика және ақпараттық технологиялар» кафедрасының аға оқытушысы, информатика магистры Байланыс ақпараты – оқу корпусы № 1, кабинет № 1201; Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 1201; Кредиттер саны — 3; 1.2. Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме (кесте 1): Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | | |Дәріс |Маш |СӨӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Қателіктер |1 |2 |2 |4,5 |Демидович Б.П., Марон| |теориясы. | | | | |И.А., Основы | |Абсолютті және | | | | |выичслительной | |салыстырмалы | | | | |математики, Наука, | |қателік. | | | | |1970. | | | | | | |Данилина Н.И., | | | | | | |Дубровская Н.С., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |Москва, Высшая | | | | | | |школа, 1976. | | | | | | |Калиткин Н.Н., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |учебное пособие, | | | | | | |-М.Наука, 1978. | | | | | | |Турчак Л.И., Основы | | | | | | |численных методов, | | | | | | |-М.Наука,1987. | |Дұрыс және мәнді |1 |2 |2 |4,5 |Демидович Б.П., Марон| |цифрлар. | | | | |И.А., Основы | |Арифметикалық | | | | |выичслительной | |амалдардың | | | | |математики, Наука, | |қателігі. | | | | |1970. | |Функцияның | | | | |Данилина Н.И., | |қателіктерін | | | | |Дубровская Н.С., | |есептеу. | | | | |Численные методы, | | | | | | |Москва, Высшая | | | | | | |школа, 1976. | | | | | | |Калиткин Н.Н., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |учебное пособие, | | | | | | |-М.Наука, 1978. | | | | | | |Турчак Л.И., Основы | | | | | | |численных методов, | | | | | | |-М.Наука,1987. | |Сызықты алгебралық|1 |2 |2 |4,5 |Демидович Б.П., Марон| |теңдеулер жүйесін | | | | |И.А., Основы | |шешудің сандық | | | | |выичслительной | |әдістері | | | | |математики, Наука, | | | | | | |1970. | | | | | | |Данилина Н.И., | | | | | | |Дубровская Н.С., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |Москва, Высшая | | | | | | |школа, 1976. | | | | | | |Калиткин Н.Н., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |учебное пособие, | | | | | | |-М.Наука, 1978. | | | | | | |Турчак Л.И., Основы | | | | | | |численных методов, | | | | | | |-М.Наука,1987. | |Дәл тәсілдер. |1 |2 |2 |4,5 |Демидович Б.П., Марон| |Сызықтық | | | | |И.А., Основы | |алгебралық | | | | |выичслительной | |теңдеулер жүйесін | | | | |математики, Наука, | |Гаусс тәсілімен | | | | |1970. | |шешу. | | | | |Данилина Н.И., | | | | | | |Дубровская Н.С., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |Москва, Высшая | | | | | | |школа, 1976. | | | | | | |Калиткин Н.Н., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |учебное пособие, | | | | | | |-М.Наука, 1978. | | | | | | |Турчак Л.И., Основы | | | | | | |численных методов, | | | | | | |-М.Наука,1987. | |Жордан – Гаусс |1 |2 |2 |4,5 |Демидович Б.П., Марон| |әдісі. | | | | |И.А., Основы | | | | | | |выичслительной | | | | | | |математики, Наука, | | | | | | |1970. | | | | | | |Данилина Н.И., | | | | | | |Дубровская Н.С., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |Москва, Высшая | | | | | | |школа, 1976. | | | | | | |Калиткин Н.Н., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |учебное пособие, | | | | | | |-М.Наука, 1978. | | | | | | |Турчак Л.И., Основы | | | | | | |численных методов, | | | | | | |-М.Наука,1987. | |Квадрат түбір |1 |2 |1 |4,5 |Демидович Б.П., Марон| |тәсілі. | | | | |И.А., Основы | | | | | | |выичслительной | | | | | | |математики, Наука, | | | | | | |1970. | | | | | | |Данилина Н.И., | | | | | | |Дубровская Н.С., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |Москва, Высшая | | | | | | |школа, 1976. | | | | | | |Калиткин Н.Н., | | | | | | |Численные методы, | | | | | | |учебное пособие, | | | | | | |-М.Наука, 1978. | | | | | | |Турчак Л.И., Основы | | | | | | |численных методов, | | | | | | |-М.Наука,1987. | |Ортогонализация |1 |2 |1 |4,5 |Мудров А.Е., | |тәсілі. | | | | |Численные методы для | | | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | | | | | | |Раско, 1992. | | | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.2, | | | | | | |2-басылым, Наука, | | | | | | |1962. | | | | | | |Черкасова М.П., | | | | | | |Сборник задач по | | | | | | |численным методам, | | | | | | |Высшая школа, Минск, | | | | | | |1967. | |Жай итерация |1 |2 |1 |4,5 |Мудров А.Е., | |тәсілі. Зейдель | | | | |Численные методы для | |тәсілі. | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | | | | | | |Раско, 1992. | | | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.2, | | | | | | |2-басылым, Наука, | | | | | | |1962. | | | | | | |Черкасова М.П., | | | | | | |Сборник задач по | | | | | | |численным методам, | | | | | | |Высшая школа, Минск, | | | | | | |1967. | |Сызықты емес |1 |2 |1 |4,5 |Мудров А.Е., | |теңдеулерді. Түбір| | | | |Численные методы для | |жатқан аралықты | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | |анықтау әдісі | | | | |Раско, 1992. | | | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.2, | | | | | | |2-басылым, Наука, | | | | | | |1962. | | | | | | |Черкасова М.П., | | | | | | |Сборник задач по | | | | | | |численным методам, | | | | | | |Высшая школа, Минск, | | | | | | |1967. | |Кесіндіні қақ бөлу|1 |2 |1,5 |4,5 |Мудров А.Е., | |әдісі. Жай | | | | |Численные методы для | |итерация әдісі | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | | | | | | |Раско, 1992. | | | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.2, | | | | | | |2-басылым, Наука, | | | | | | |1962. | | | | | | |Черкасова М.П., | | | | | | |Сборник задач по | | | | | | |численным методам, | | | | | | |Высшая школа, Минск, | | | | | | |1967. | |Хорда әдісі. |1 |2 |2 |4,5 |Мудров А.Е., | |Ньютон әдісі. | | | | |Численные методы для | | | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | | | | | | |Раско, 1992. | | | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.2, | | | | | | |2-басылым, Наука, | | | | | | |1962. | | | | | | |Черкасова М.П., | | | | | | |Сборник задач по | | | | | | |численным методам, | | | | | | |Высшая школа, Минск, | | | | | | |1967. | |Сызықты емес |1 |2 |1 |4,5 |Мудров А.Е., | |теңдеулер жүйесін | | | | |Численные методы для | |шешудің сандық | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | |әдістері. Ньютон | | | | |Раско, 1992. | |әдісі | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.2, | | | | | | |2-басылым, Наука, | | | | | | |1962. | | | | | | |Черкасова М.П., | | | | | | |Сборник задач по | | | | | | |численным методам, | | | | | | |Высшая школа, Минск, | | | | | | |1967. | |Қарапайым итерация|1 |2 |1 |4,5 |Мудров А.Е., | |әдісі Жүйені | | | | |Численные методы для | |итерациялық түрге | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | |келтіру | | | | |Раско, 1992. | | | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.2, | | | | | | |2-басылым, Наука, | | | | | | |1962. | | | | | | |Черкасова М.П., | | | | | | |Сборник задач по | | | | | | |численным методам, | | | | | | |Высшая школа, Минск, | | | | | | |1967. | |Функцияны |1 |2 |2 |4,5 |Мудров А.Е., | |интерполяциялау. | | | | |Численные методы для | |Лагранждың | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | |интерполяциялық | | | | |Раско, 1992. | |көпмүшелігі.. | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.2, | | | | | | |2-басылым, Наука, | | | | | | |1962. | |Ньютоннның |1 |2 |1 |4,5 |Мудров А.Е., | |интерполяциялық | | | | |Численные методы для | |формулалары | | | | |ПЭВМ, Томск, МП | | | | | | |Раско, 1992. | | | | | | |Заварыкин и др., | | | | | | |Численные методы, -М.| | | | | | |Просвещение,1991. | | | | | | |Шуп Т.Е., Прикладные | | | | | | |численные методы в | | | | | | |физике и технике, -М.| | | | | | |Высшая школа,1990. | | | | | | |Капченова Н.В., Марон| | | | | | |И.А. Вычислительная | | | | | | |математика в примерах| | | | | | |и задачах, Москва: | | | | | | |Наука, 1972. | | | | | | |Березин И.С., Жидков | | | | | | |Н.П., Методы | | | | | | |вычислений, т.1, | | | | | | |3-басылым, Наука, | | | | | | |1966. | | |15 |30 |45 |67,5 | | 3. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нүсқаулар Бұл курсты меңгеру кезінде студент дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент өз бетімен меңгере алса, СӨӨЖ-ге қатысуы міндетті емес. Дәрісті меңгергеннен кейін, практикалық тапсырма орындалу керек. СӨӨЖ-ді оқытушы көмегімен немесе өз бетімен орындап, уақытында тапсыру керек. Өздік жұмысты орындау барлық менгерген материал негізінде студент өз бетімен орындайды, көрсетілген уақытта тапсыру міндетті. 4. Курс форматы Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Әрбір дәрістік сабақта 5-7 негізгі ұғымдарды меңгеру қажет. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5. Курс саясаты Келесі талаптар: ❑ дәріске, СТС және ОБСӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. ❑ Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. ❑ Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. ❑ СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті ❑ Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. ❑ Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5. Курс саясаты Келесі талаптар: ❑ дәріске, СТС және ОБСӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. ❑ Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. ❑ Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. ❑ СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті ❑ Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. ❑ Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 1. Баға қою саясаты Кесте 3-Баға қою саясаты. |Апта |Бақылау түрі |Балл |Ескерту | |1 |1-8 апталарда дәрістік сабақтарға |30 |Дәріс | | |дайындық және қатысу | | | |2-3 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | |4 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |СӨЖ |30 |СӨЖ | |5 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |ОБСӨЖ |20 |ОБСӨЖ | |6 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |СӨЖ |30 |СӨЖ | |7 |Практикалық тапсырма |25 |Практикалық сабақ | | |ОБСӨЖ |25 |ОБСӨЖ | | |Межелік бақылау |60 |Межелік бақылау | |1-7 апталарда оқу нәтижесі бойынша |300 | | |8 |8-15 апталарда дәрістік сабақтарға |30 |Дәріс | | |дайындық және қатысу | | | |9 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | |10 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |СӨЖ |30 |СӨЖ | |11 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |ОБСӨЖ |20 |ОБСӨЖ | |12 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |СӨЖ |30 |СӨЖ | |13 |Практикалық тапсырма |25 |Практикалық сабақ | | |ОБСӨЖ |25 |ОБСӨЖ | | |Межелік бақылау |60 |Межелік бақылау | |8-15 апталарда оқу нәтижесі бойынша |300 | | |Емтихан нәтижесі |400 | | |Академиялық период бойынша баллдар саны |1000 | | Кесте 4 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 5 – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Тақырып аты |Сағат саны | | |Дәріс |Маш. с |ЛБ |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе |1 |1 |1 |3 |3 | |Пәннің мақсаты мен мазмұны. | | | | | | |Есептеу техникасының | | | | | | |ақпаратты жүйелердегі рөлі. | | | | | | |Кәсірорынның әртүрлі | | | | | | |салаларында ақпаратты | | | | | | |жүйелерді қолдану .Оқыту | | | | | | |процесін компьютерлеу. | | | | | | |Тақырып 1. Персоналды |1 |1 |1 |3 |3 | |компьютердіңпрограммалық | | | | | | |құрылғылары | | | | | | |Программалауды | | | | | | |автоматизациялау әдістері. | | | | | | |Алгоритмдік тілдер. | | | | | | |Алгоритмдік тілді тағайындау| | | | | | |және оған қойылатын | | | | | | |талаптар. Процедуралық- | | | | | | |бағытталған тілдер және | | | | | | |объектіге- бағытталған | | | | | | |программалау туралы түсінік.| | | | | | |ПК-ді программалық | | | | | | |қамсыздандыру ұғымы. | | | | | | |Қолданушы мен ПК арасындағы | | | | | | |байланыстың диалогты құралы.| | | | | | |Программалаудың . | | | | | | |интегрирацияланған жүйесі. | | | | | | |Тақырып 2. Программалау |1 |1 |1 |3 |3 | |Методологиясы | | | | | | |Программаны өңдеу сатысы мен| | | | | | |дәрежесі. Программаны | | | | | | |өңдеуге техникалық тасырма. | | | | | | |Пограммаларды техникалық | | | | | | |проектілеу | | | | | | |сатысы.Алгоритмдердің | | | | | | |құрылымдық сызбасын өңдеу. | | | | | | |Берілгендерді ұйымдастыру. | | | | | | |Программалардың құрылымын | | | | | | |және программаның ішкі | | | | | | |интерфейсін өңдеу. | | | | | | |Тақырып 3. Программалау |1 |1 |1 |3 |3 | |технологиясының негізі | | | | | | |Пограммалық қамсыздандыруды | | | | | | |проектілеу әдістері, | | | | | | |проектілеу және олардың | | | | | | |сәйкестіктері. Құрылымдық | | | | | | |программалау.Модульдік | | | | | | |программалау. Программалау | | | | | | |тілін таңдау. Программалау | | | | | | |стилі. Программалаудың | | | | | | |сапалылығын көрсеткіштер. | | | | | | |Программалардың, | | | | | | |комментарилердің оқылуы. | | | | | | |Қатеден қорғанысы бар | | | | | | |программалау. Программаны | | | | | | |жөндеу және тексеруден | | | | | | |өткізу сатысы. | | | | | | |Программаларды құжаттау.ГОСТ| | | | | | |бекіткен программалық | | | | | | |құжаттардың | | | | | | |түрлері.Программалық | | | | | | |құжаттардың біріңғай | | | | | | |жүйесі(ПҚБЖ). | | | | | | |Тақырып 4. Си тілінің жалпы |1 |1 |1 |3 |3 | |сипаттамасы. Си программалау| | | | | | |жүйесіне кіріспе. | | | | | | |Негізгі ұғымдар: алфавит, | | | | | | |идентификаторлар, | | | | | | |айнымалылар,тұрақтылар, | | | | | | |берілгендер типі. Стандартты| | | | | | |типтегі айнымалыларды | | | | | | |сипаттау. Препроцессор | | | | | | |дерективалары . Си тіліндегі| | | | | | |программаның құрылымы. Си | | | | | | |программалау жүйесі. | | | | | | |Тақырып 5. Меншіктеу |1 |1 |1 |3 |3 | |операторы. Енгізу- шығаруды | | | | | | |ұйымдастыру | | | | | | |Өрнек және меншіктеу. Си | | | | | | |тілінің операциялары. Си | | | | | | |тілінің операторлары. | | | | | | |Операторы языка Си. | | | | | | |Меншіктеу операторы. Енгізу | | | | | | |және шығару функциялары. | | | | | | |Тақырып 6. Шартсыз және |1 |1 |1 |3 |3 | |шартты ауысу операторы | | | | | | |Шартсыз ауысу операторы. | | | | | | |Шартты ауысу операторы. | | | | | | |Құрама оператор. Таңдау | | | | | | |операторы. | | | | | | |Тақырып 7. Цикл операторлары|1 |1 |1 |3 |3 | |Шарты алдын ала берілген | | | | | | |цикл операторы. Шарты | | | | | | |соңынан берілген цикл | | | | | | |операторы. Параметрлі цикл | | | | | | |операторы. Оператор цикла с | | | | | | |параметром. break, continue | | | | | | |операторлары. | | | | | | |Тақырып 8. Функциялар |1 |1 |1 |3 |3 | |Функцияның сипаттамалары мен| | | | | | |анықтамалары. Функция | | | | | | |параметрлері. | | | | | | |Тақырып 9. Жады кластары |1 |1 |1 |3 |3 | |Жад кластары. Автоматты, | | | | | | |статистикалық, ішкі, | | | | | | |регистрлі айнымалылар. | | | | | | |Тақырып 10. Берілгендердің |1 |1 |1 |3 |3 | |күрделі типі: массивтер | | | | | | |Массивтер.. Бір өлшемді және| | | | | | |көпөлшемді массивтер. Бір | | | | | | |өлшемді массивтің | | | | | | |элементтерімен жұмыс. Сандық| | | | | | |массивтерді өңдеудің типтік | | | | | | |алгоритмдерін программалау. | | | | | | |Бір өлшемді массивтер мен | | | | | | |нұсқаушылар | | | | | | |Екі өлшемді массивтердің | | | | | | |сипаттамасы. Екі өлшемді | | | | | | |массивтің элементтерімен | | | | | | |жұмыс. Сандық массивтерді | | | | | | |өңдеудің типтік | | | | | | |алгоритмдерін программалау. | | | | | | |Екі өлшемді массивтер үшін| | | | | | |нұсқаушыларды қолдану. | | | | | | |Тақырып 11. Жолдар |1 |1 |1 |3 |3 | |Жолдар. Жолдарды өңдеудің | | | | | | |типтік алгоритмдерін | | | | | | |программалау. | | | | | | |Тақырып 12. |1 |1 |1 |3 |3 | |Берілгендер құрылымы | | | | | | |Берілгендер құрылымы. | | | | | | |Құрылымды сипаттау. | | | | | | |Берілгендер құрылымы мен | | | | | | |нұсқаушылары. | | | | | | |Тақырып 13. Файлдар |1 |1 |1 |3 |3 | |Файлдар. Файлдар құрылымының| | | | | | |сипаттамасы. Файлдар мен | | | | | | |жұмысты ұйымдастыру. | | | | | | |Тақырып 14. Модулдер |1 |1 |1 |3 |3 | |Стандартты модулдерді | | | | | | |қолдану. | | | | | | |Тақырып 15. Графика |1 |1 |1 |3 |3 | |Графика | | | | | | | |15 |15 |15 |45 |45 | 6. ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 6 – ОБСӨЖ және СӨЖ жоспар |СОӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |Аудиториялық емес | | |1 |2 |3 | |Программаны өңдеуге | |Сызықтық программалау | |арналған техникалық | |есебі түсінігіне анықтама | |тапсырма. | |беру. | | | | | |Программаны техникалық | |Конструктивті және сапалы | |проектілеу этабы. | |есептер. | | | | | | | | | |Алгоритмдердің құрылымдық | |Берілгендер түсінігі. | |сызбасын өңдеу. | | | |Берілгендерді ұйымдастыру.| |Ақпарат туралы түсінік. | | | | | |Программаны құжаттау. | |Ақпарат моделі. | |мақұлданған программалық | |Ақпарат типі. Ақпарат | |құжаттау түрі. | |өлшемі. | |Программалық құжаттаудың | |Түрлендіру: логикалық, | |бірлік жүйесі. | |структуралық, процедуралық| |Есептеу жүргізу үшін | |Представление знаний | |қандай формулаларды | |правилами и логический | |қолдануға болады: | |вывод. | |Сандардың дәрежесі; | | | |ctg x | | | |arcsin x | | | |arccos x | | | |arcctg x | | | |loga x | | | | | | | |Кездейсоқ өлшем түсінігі. | |Білім тілі | |Кездейсоқ өлшеммен жұмыс | |Білім технологиясы | |істеуге арналған | | | |процедуралар мен | | | |функциялар. | | | |TP және Си | | | |программаларының | | | |қолданылуын салыстыру. | | | 7. «Программалау тілдері және технологиялары» ПӘНі БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ГРАФИГІ Кесте 7 –« Программалау тілдері және технологиялары» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі Апта123456789101112131415Бақылау түріТБТБ ТБТБТБТБАБ1ТБТБТБТБТБТБТБАБ2Баллдар444444944444449 Аралық бақылау бекітілген графикке сәйкес 7 және 15-ші апталарда өткізіледі. 7. Әдебиет Негізгі 7.1.1. Демидович Б.П., Марон И.А., Основы выичслительной математики, Наука, 2002. 7.1.2. Данилина Н.И., Дубровская Н.С., Численные методы, Москва, Высшая школа, 2006. Калиткин Н.Н., Численные методы, учебное пособие, -М.Наука, 1998. Турчак Л.И., Основы численных методов, -М.Наука,1997. 7.1.5 Капченова Н.В., Марон И.А. Вычислительная математика в примерах и задачах, Москва: Наука, 2002. 7.1.6 Березин И.С., Жидков Н.П., Методы вычислений, т.1, 3-басылым, Наука, 2006. Березин И.С., Жидков Н.П., Методы вычислений, т.2, 2-басылым, Наука, 1992. Черкасова М.П., Сборник задач по численным методам, М. Просвещение,2009. 7.2.Қосымша: 7.2.1. Мудров А.Е., Численные методы для ПЭВМ, Томск, МП Раско, 2002. 7.2.2. Заварыкин и др., Численные методы, -М. Просвещение,2001. 7.2.3. Шуп Т.Е., Прикладные численные методы в физике и технике, -М. Высшая школа,2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz