Файл қосу
Темперамент және тұлға
|Қазақстан республикасы Білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |4 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.05. | | | |02-2010 | | | | | |Студенттерге арналған |№1 басылым 02.09.2008 орнына| | |пәннің жұмыс бағдарламасы|_______________ №2 басылым | | |«Жалпы психология -ІV» | | | «ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ - ІV» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 - «Психология» мамандықтарына ) СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей-2013 Алғысөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы «Психология» кафедрасының аға оқытушысы Қоңырова А. 2.ҚАРАЛДЫ 1. «Психология» кафедрасының отырысында Хаттама № 13 «09» 2013 Кафедра меңгерушісі: Кунслямова Т.К. 2.2.ГЗФ-тің оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «17» 2013 Төрайымы _______ Ш.Кенесбаева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама № 1 «18» 2013 ОӘК төрайымы _________ Г.Искакова 4. №1 басылым 18.09.2013 Мазмұны: 1 Жалпы ережелер 2.Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Қоңырова А. – аға оқытушы Кафедра: Психология Кафедраның мекен-жайы: Глинка көшесі, 20 Ақпараттық қатынас: 35- 93 - 89 Сабақ өтетін орын: № 1 оқу ғимараты, 1202 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі,оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай,сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Жалпы психология курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста психологияның жалпы мәселелрі,әсіресе жеке адам проблемасы және тұлғаның сезімдік аймағы мен қасиеті, сапалары жөніндегі ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. 1.3 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |саны | | | |ДС |ТС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Мотив және мотивация |2 |2 | |3 |10 | |2 |Мотивация |1 |1 | | | | | |ның психология | | | | | | | |лық теориялары | | | | | | |3 |Мотивация және іс-әрекет | |1 | | | | |4 |Жеке тұлға туралы жалпы түсінік |2 |2 | |3 |10 | |5 |Жеке тұлғаны зерттеу тарихы |1 |2 | | | | | |Темперамент. Темперамент типтері. |1 |2 | |3 |10 | | |Темперамент және тұлға. | | | | | | | |Темперамент қасиеттері. Темперамент |1 |2 | | | | | |және іс-әрекеттің даралық стилдері. | | | | | | | |Мінез |1 |2 | |3 |10 | | |Мінездің қалыптасуы. | | | | | | | |Мінез типологиясы. |1 |2 | | | | | |Жеке тұлға және адам мінезі. | | | | | | | |Қабілет. |1 |2 | |3 |8 | | |Адам қабілетінің табиғаты. | | | | | | | |Қабілет, нышан және адамдардың даралық| |2 | | | | | |өзгешеліктері. Қабілеттердің дамуы. | | | | | | | |Ерік. Ерік теориялары |1 |2 | |3 |6 | | |Әрекет-қылықты еріктік реттеу. | |2 | | | | | |Адамда еріктің дамуы | | | | | | | |Эмоция және сезімдер. Эмоцияның |1 |2 | |3 |6 | | |психологиялық теориялары | | | | | | | |Эмоциялар және жеке тұлға | |2 | | | | | |Қарым-қатынас адамның негізгі |1 |1 | |1,5 |6,5 | | |іс-әрекеті ретінде. | | | | | | | |Топтар және ұжым. Топтағы жеке тұлға. |1 |1 | | | | | |Барлығы: |15 |30 | |22,5 |67,5 | 3 Пәнді оқып-зерттеу бойынша әдістемелік нұсқаулар Құрметті студенттер! Бұл курс психологиялық-педагогикалық факультет студенттеріне арналған. Білім беру реформасын жүзеге асыру бағытында көзделген басты шаралардын бірі оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі жақсарта түсу мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада атқарылған шаралар аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың сатыларының білім беру мазмұны айқындалған Психология курсының әр түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға алынып келеді. Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне орай жазылған осындай еңбектер аз. Студенттерге ұсынылып отырған осынау құрал оқу бағдарламасының жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін тәжірибе жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен. Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек арнайы оқулықтарды пайдаланумен шектелмеуі тиіс. Конспект жұмыстарды семинар сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет. Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: СӨЖО (студенттің оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы ), және СӨЖ (кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 4,5 кестелерде көрсетілген. Жұмыстар студенттердің өзіндік ойлауы мен шығармашылығы да кеңінен қарастырылған. Жалпы психология пәніне байланысты барлық тақырыптар қамтылып, сол тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады. Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше пәнге қатысты толық қамтуды көздедік. 4 Курс саясаты Сабаққа қатынасу 1.Студенттің дәріс, практикалық сабақтарға қатысу міндетті. 2.Белгілі себептермен сабаққа қатынаса алмаған жағдай, Сізді пән міндетінен босатпайды. 3.Кешігуге немесе дәріс, практикалық сабақ кезінде басқа студенттермен сөйлесуге болмайды. Тәртіп 1.Тәртіп студенттің оқу үлгеріміне тәуелді емес, демек, барлығына ортақ. 2.Сабақ үстінде тәртіп бұзушылар аудиториядан шығарылады немесе курсты қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады. 3.Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс. 4. Оқытушы мен курстастарыңызға ашық жарқын болуға және шыдамдылықпен қарауды ұмытпаңыз. СӨЖ бойынша тапсырмалар. 1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. 2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Емтихан 1.Емтихан – білімді қорытынды рубеждік тексеру болғандықтан барлық студенттерге міндетті. 2.Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады. 3.Тестік тапсырма әрбір модуль бойынша 360 тестіні, ал әрбір емтихан билеті 3 сұрақты құрайды. 5 Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау шкаласы Кесте 2 |Әріптік жүйе |Ұпайлардың сандық|Пайыздық мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша бағалау |эквиваленті | |бойынша бағалау | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Бір академиялық кезеңге 600 балл берілед: 300 балл 1-7 апталарға; 300 балл 8-15 апталарға. «Жалпы психология-4» пәні бойынша баллдың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Балл жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |3 |Тәжірибелік |25 | | | |Тәжірибелік |25 | | |4 | | | | | |СӨЖ |40 | | |5 |Тәжірибелік |25 | | |6 |Тәжірибелік |25 | | | |СӨЖ |50 | | | |Рубеждік бақылау |80 | | | |300 | | |1-8 апта бойынша барлық | | | |балл саны | | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |9 |Тәжірибелік |15 | | |10 |Тәжірибелік |15 | | |11 |Тәжірибелік |15 | | | |СӨЖ |40 | | |12 |Тәжірибелік |15 | | |13 |Тәжірибелік |20 | | |14 |Тәжірибелік |20 | | | |СӨЖ |50 | | |15 |Рубеждік бақылау |80 | | |8-15 апта бойынша барлық |300 | | |балл саны | | | |Емтиханға балл |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық балл | | | Пән бойынша дәріс сабағы, тәжірибелік сабақтар, ОСӨЖ, СӨЖ жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген баллдар негізінде бағаланады. Кесте 3 1 ап та2 апта3 апта4 апта5 апта6 апта7 апта8 апта9 апта10 апта11 апта12 апта13 апта14 апта15 аптаДәріс-Тәжір-25252525151515152020СӨЖ--4050--40-50Рубеж8080Барлы ғы-256525758015155515207080Барлы ғы-270270 7 Негізгі әдебиеттер: 7.1.Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - СПБ., 1999 7.2. Общая психология (Курс лекции)./Сост. Е.И.Рогов. – М., 1995 7.3. Қ. Жарықбаев. Жалпы психология. – А. 1998 7.4.Сатиева Ш.С.Психология С, 2007 Қосымша әдебиеттер тізімі: 7.1.2.Гиппенрейтер Ю. Введение в общую психологию. –М., 1987 7.1.3.Гриншпун И.Б. Введение в психологию. – М., 1994 7.1.4.Немов Р.С. Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т1.(Общие основы психологий) – М.,2003 7.1.5.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. – СПБ., 1999 7.1.6.Бодалев А.А. Психология личности. – М., 1998 7.1.7.Выготский Л.С. Собр. Соч. – М., 1983 7.1.8.Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 1982 7.1.9.Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. – М.,1998 7.1.10.Психология. Словарь /Под общ ред. А.В.Петровского, М.Г. Ярошевского – М., 1990
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz