Файл қосу
Технология сабақтарының конспект
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |
|ОӘК |№1 басылым | |
|Кәсіпті оқыту әдістемесі» |03.09.2013 | |
|пәнінің студенттерге | | |
|арналған жұмыстық оқу | | |
|бағдарламасы | | |
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК
5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына
« Кәсіпті оқыту әдістемесі»
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ
ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2013
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
Алғы сөз
1 әзірлеген
Құрастырған ___________ «10» 12 2013 ж. Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ / /
3 БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға
ұсынылды
Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ / /
БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
Мазмұны
|1 Жалпы жағдайы | |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | |
|4 Курсттың форматы | |
|5 Курстың саясаты | |
|6 Баға қою тәсілі | |
|7 Әдебиет | |
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т., оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 1
1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және біріктіру,
сонымен қатар педагогикалық қурылым мен тәжірибеге қол жеткізу, болашақ
мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын , технологиясының ,тарихын
білу және оның болашақта пайдалану.
1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
-Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу.
Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, кәсіптік білім
сабақтарында пайдалану.
1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
-Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің
концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды
пайдалану.
1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – Кәсіптік білімде алған білімді пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- қабылдау - технологиялардын әр түрлі құралдармен, техникалармен,
материалдармен;
- істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше
варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты
таңдау;
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.
1.6 Курстың пререквизиттері:
-Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім
-Педагогика сұрақтарына жауап
-психология сұрақтарына жауап
-Оқыту әдістемесінің негізінен білім
-Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы
1.7 Курстың постреквизиттері:
- Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім
-Оқушыларды кәсіптік даярлау жүйесінде инновациялық технологиялар
-Оқыту технологиясының мәні және интегралды сипатталынуы
- Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы
КУРСТЫҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
| № | Тақырыптар |Дәріс |практи|ОСӨЖ |СӨЖ |
| | |тер |калық | | |
| |6 семестр | | | | |
| 1 |Кіріспе. Курстың мақсаты мен |1 | |1 |1 |
| |міндеттері. Оның маңызы мен мазмұны.| | | | |
| 2 |Кәсіпке оқытудың, еңбекке |2 | |1 |4 |
| |тәрбиелеудің қазіргі кезеңдегі | | | | |
| |мінтеттері. Қазақстан Республикасы | | | | |
| |мен оның аймақтарында кәсіпке | | | | |
| |оқытудың жай-күйі. Білім туралы | | | | |
| |заңы, т.б. | | | | |
| 3 |Мектептегі «Технология» пәнінің |2 |2 |2 |6 |
| |мазмұны. Бағдарламардың ұлттық | | | | |
| |компоненттері.Әдістемелік талдау. | | | | |
| 4 |Қазақстан Республикасының жалпы орта|2 | |1 |5 |
| |және алғашқы кәсіби білім беретін | | | | |
| |мектептеріндегі еңбек тәрбиесі мен | | | | |
| |кәсіби бағдар беру жұмыстары. | | | | |
| 5 |Оқу сабақтарын ұйымдастырудың |2 |2 |2 |6 |
| |негізгі формалары . Оқытудың сабақ, | | | | |
| |сабақтан тыс, сыныптан тыс және | | | | |
| |мектептен тыс формалары. Оқу | | | | |
| |шеберханасындағы еңбек сабақтарын | | | | |
| |ұйымдастыру формалары. Қауіпсіздік | | | | |
| |сақтау ережелері. | | | | |
| 6 |Сабаққа қойылатын дидактикалық |2 |3 |2,5 |7,5 |
| |талаптар. Сабақтың мақсаты. Сабақ | | | | |
| |түрлері. Сабақтың құрылымы. | | | | |
| 7 |Әдістерді классификациялау. |2 |4 |3 |6 |
| |Репродуктивті және | | | | |
| |проблемалы-ізденіс әдістері. | | | | |
| |Оқытудың белсенді және интерактивті | | | | |
| |әдістері. Демонстрациялау және | | | | |
| |практикалық әдістер. | | | | |
| 8 |Оқушылардың білімдерін тексеру және |2 |4 |3 |9 |
| |бағалау. Технология кабинетінін | | | | |
| |жабдықталуы. Мұғалімнің сабаққа | | | | |
| |дайындалуы. | | | | |
| 9 |Оқу жұмысын жоспарлау түрлері. | |2 |1 |5 |
| |Күнтізбелі-тақырыптық жоспарын | | | | |
| |құрастыру. | | | | |
| 10 |Технология сабақтарының конспект | |3 |2 |6 |
| |жоспарларын даярлау. | | | | |
| 11 |Технологиялық нұсқау карталарын | |4 |2 |1 |
| |құрастыру. | | | | |
| 12 |Үлгі сабақтарын жүргізу, оларды | |6 |3 |6 |
| |талдау және қорытындылау. | | | | |
| |Жылдық сағат саны; |15 |30 |22,5 |67,5 |
3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.
Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің
тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.
4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5.Курстын саясаты
-Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында
тапсырмаған жағдайда баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .
« Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» пәні бойынша баллдарды
бөлу
Кесте 2
|Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша |
| | |барлығы | |
|1 |2 |3 |4 |
| |1-8 апта аралығындағы |30 | |
| |аудиториялық сабақтарға | | |
| |дайындық және қатысу. | | |
|2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық |
| |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
| |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ |
|3 | | | |
| |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық |
|4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
|5 |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ |
|6 | | | |
| |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне |
|7 | | |сәйкес |
| |1-7апта бойынша оқудың |300 | |
| |нәтижесінің барлық баллы | | |
|8 |8-15 апта аралығындағы |30 | |
| |аудиториялық сабақтарға | | |
| |дайындық және қатысу. | | |
|9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық |
| |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
| |орындау | | |
|10 | | | |
| |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ |
|11 | | | |
| |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық |
|12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
|13 |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ |
|14 | | | |
|15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне |
| | | |сәйкес |
| |300 | |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | |
|барлық баллы | | |
|Емтихандағы балл жиыны |400 | |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | |
7 ӘДЕБИЕТ
Әдебиеттер тізімі:
Негізгі:
1. Положения Государственной программы развития образования в
Республике Казахстан на 2005-2010 г.
2. Закон об образовании Республики Казахстан. 1999 г.
3. Кальней В.А., Капралова B.C., Поляков В.А. Основы
методики трудового и профессионального обучения. М.Просвещение,
1987.-191с.
4. Поляков В.А., Ставровский А.Е. Общая методика трудового обучения в
старших классах. 1987. -191 с.
5. Методика трудового обучения с практикумом.
/Под.ред. Д.А.Тхоржевского. М.Просвещение. 1987.-448с.
6. Мельникова Л.В. Осипова Л.В. Фридман Т.Б. Методика трудового
обучения. М.: Просвещение. 1987.-221с.
7. Программы средней общеобразовательной школы.
Трудовое обучение: 5-11 классы. Алматы, Рауан. 1995.-158с.
8. Школьная интегративная образовательная область
«Технология». Рауан.: 2001.-75 с.
9. Программы: Профессиональное обучение: 8-9 классы. -М.: Просвещение,
1986.
Қосымша:
1. Методические разработки уроков./Под ред. И.Н.Федоровой.
М. Просвещение, 1981.-186 с.
2. Васильченко Е.В., Лабзина А.Я. Методическое пособие по
обслуживающему труду. Пособие для учителя. М..Просвещение.1983.-159с.
3. Мельникова Л.В., Осипова Л.В. Фридман Т.В. Методика трудового
обучения: Обслуживающий труд.- М.:Просвещение, 1989.-254с.
4. Атутов П. Р., Бабкин Н.И., Васильев Ю.К., Связь трудового обучения с
основами наук. М.: Просвещение, 1983.-128с.
4. Воспитание учащихся в процессе трудового
обучения. /Т.Н.Мальковская/ и другие. М.:Просвещение, 1976.-190с.
5. Чернякова В.И. Технология обработки ткани: учебник для
общеобразовательных учреждений. - 3-е изд. - М.: Просвещение, 2000.- 160
с.: ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz