Файл қосу

Мотивацияның психологиялық теориялары




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|4 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                        |                      |
|                         |                            |ПОӘК                  |
|                         |                            |042-14.05.01.20.05.   |
|                         |                            |02-2013               |
|                         |                            |                      |
|Оқытушыға арналған пәннің|№1 басылым                  |                      |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |                            |                      |
|«Жалпы психология -ІІ»   |                            |                      |









                     «ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ - ІІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                      ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (Sillabus)

                    (050503 «Психология» мамандықтарына )



              СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ






























                                    Семей


                                    2013








                                  Мазмұны:
      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Жоғары мектеп  психологиясы»  пәнінің  оқу  процесінің  күнтізбелік
      графигі..







 1  Пәннің қысқаша мазмұны


 1  Пәннің қысқаша мазмұны
      Қазақстан Республикасында жүріп  жатқан  реформалау  процесі,оның  тек
экономикалық  саласын  ғана   қамтып    қоймай,сонымен   қатар   әлеуметтік-
гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер  жасалуда.  Жалпы  психология  курсы
бүгінгі күннің талабына сай психолгия  мамандығы  студенттері  үшін  негізгі
базалық   пән   болып   есептеледі.   Бұл   курста    психологияның    жалпы
мәселелрі,әсіресе жеке адам проблемасы және  тұлғаның  сезімдік  аймағы  мен
қасиеті,  сапалары   жөніндегі   ғылыми-қолданбалы   ақпарат   осы   заманғы
психологиялық теориялар негізінде беріледі.


1.1 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
                                                                      Кесте1
Кесте1
|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |




































   1.  ІІІ  модуль  бойынша  студенттерге   арналған   пән   бойынша   жұмыс
      бағдарламасы


                                                                     Кесте 3

|№  |Тақырыптар                            |Сағат саны                    |
|   |                                      |ДС  |СТС   |ЗС |СӨЖО   |СӨЖ  |
|1  |Жеке тұлға туралы жалпы түсінік       |1   |2     |   |3      |3    |
|2  |Жеке тұлғаны зерттеу тарихы           |1   |2     |   |3      |3    |
|3  |Жеке тұлғаның қазіргі теориялары      |1   |2     |   |3      |3    |
|4  |Тұлғаның қалыптасуы және дамуы.       |1   |2     |   |3      |3    |
|5  |Эмоция және сезімдер.                 |1   |2     |   |3      |3    |
|6  |Эмоцияның психологиялық теориялары.   |1   |2     |   |3      |3    |
|7  |Эмоциялар және жеке тұлға             |1   |2     |   |3      |3    |
|8  |Ерік.                                 |1   |2     |   |3      |3    |
|9  |Ерік теориялары.                      |1   |2     |   |3      |3    |
|10 |Әрекет-қылықты еріктік реттеу.        |1   |2     |   |3      |3    |
|11 |Адамда еріктің дамуы.                 |1   |2     |   |3      |3    |
|12 |Мотив және мотивация.                 |1   |2     |   |3      |3    |
|13 |Мотивацияның психологиялық теориялары.|1   |2     |   |3      |3    |
|14 |Мотивация және іс-әрекет.             |1   |2     |   |3      |3    |
|15 |Мотивация және жеке тұлға.            |1   |2     |   |3      |3    |
|   |Барлығы:                              |15  |30    |   |45     |45   |



        2. ІҮ-модуль бойынша студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы
                                                                     Кесте 4

|№  |Тақырыптар                                |Сағат саны                 |
|   |                                          |ДС   |СТС  |ЗС |СӨЖО |СӨЖ  |
|1  |Темперамент. Темперамент типтері.         |1    |2    |   |3    |3    |
|2  |Темперамент қасиеттері.                   |1    |2    |   |3    |3    |
|3  |Темперамент және іс-әрекеттің даралық     |1    |2    |   |3    |3    |
|   |стилдері.                                 |     |     |   |     |     |
|4  |Темперамент және тұлға.                   |1    |2    |   |3    |3    |
|5  |Мінез-құлық.                              |1    |2    |   |3    |3    |
|6  |Мінез типологиясы.                        |1    |2    |   |3    |3    |
|7  |Мінездің қалыптасуы.                      |1    |2    |   |3    |3    |
|8  |Жеке тұлға және адам мінезі.              |1    |2    |   |3    |3    |
|9  |Қабілеттер.                               |1    |2    |   |3    |3    |
|10 |Қабілеттер, нышандар және адамдардың      |1    |2    |   |3    |3    |
|   |даралық өзгешеліктері.                    |     |     |   |     |     |
|11 |Адам қабілеттерінің табиғаты.             |1    |2    |   |3    |3    |
|12 |Қабілеттердің дамуы.                      |1    |2    |   |3    |3    |
|13 |Қарым-қатынас адамның негізгі  іс-әрекеті |1    |2    |   |3    |3    |
|   |ретінде.                                  |     |     |   |     |     |
|14 |Топтар және ұжым.                         |1    |2    |   |3    |3    |
|15 |Топтағы жеке тұлға.                       |1    |2    |   |3    |3    |
|   |Барлығы:                                  |15   |30   |   |45   |45   |


6.1 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 5
|СӨЖО                                               |СӨЖ                      |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                         |
|2                          |3                      |4                        |
|Қазіргі заман              |Келесі ұғымдарды       |С.Л. Рубинштейн б-ша жеке|
|психологиясында зерттелуші |салыстыру: индивид,    |тұлға құрылымы.          |
|құбылыстар жүйесі.         |жеке тұлға, даралық.   |(конспект)               |
|                           |(Терминологиялық       |                         |
|                           |сөздікпен жұмыс)       |                         |
|Психологиялық білімдердің  |(Терминологиялық       |Жеке тұлғаны зерттеудегі |
|педагогикалық теория мен   |сөздікпен жұмыс)       |негізгі үш кезеңге       |
|практика үшін маңызы.      |                       |салыстырмалы сараптама   |
|                           |                       |жасау.                   |
|Психологиялық зерттеу      |Монографиямен жұмыс:   |Р.С.Немов б-ша жеке      |
|әдістері                   |Леонтьв А.Н.           |тұлғаның қазіргі         |
|және онтогенездік дамуы.   |Деятельность. Сознание.|теорияларын              |
|                           |Личность. – М., 1982   |классификациялау схемасын|
|                           |                       |сызу.                    |
|Адамның психологиялық қалпы|Монаграфиямен жұмыс:   |Р.С.Немов бойынша жеке   |
|мен қасиеттері және        |Братусь Б.С. Аномалии  |тұлғаның қазіргі         |
|физиологиялық факторлар .  |личности. – М., 1998   |теорияларын              |
|                           |                       |классификациялау кестесін|
|                           |                       |сызу.                    |
|Ми және психика.           |Рубинштейн С.Л. Основы |(Терминологиялық         |
|                           |общей психологий. –    |сөздікпен жұмыс)         |
|                           |СПБ., 1999 551-583     |                         |
|                           |беттерді конспектілеу. |                         |
|Адам психикасы мен         |Адам психикасы мен     |(Терминологиялық         |
|әрекет-қылығы              |әрекет-қылығының       |сөздікпен жұмыс)         |
|ның дамуында биологиялық   |физиологиялық          |                         |
|және әлеуметтік            |негіздерін             |                         |
|факторлардың ролі.         |түсіндірудегі түрлі    |                         |
|                           |концепцияларды         |                         |
|                           |салыстыру.             |                         |
|Мидың құрылым бірліктері   |Психология. Словарь    |Мидың құрылым бірліктері |
|қызметінің адамның         |/Под общ ред.          |қызметі туралы. (еркін   |
|психикалық процестері мен  |А.В.Петровского, М.Г.  |шығарма)                 |
|қалыбына байланыстылығы.   |Ярошевского            |                         |
|Адам санасының қызметіндегі|Рубинштейн С.Л. Основы |Адамда сөйлеудің көрінуі |
|сөйлеудің ролі.            |общей психологий. –    |мен белгілеріне мысалдар |
|                           |СПБ., 1999 587-606     |келтіру.                 |
|                           |беттерді конспектілеу. |                         |
|Психология және әлеуметтану|Психология. Словарь    |Психология және          |
|салаларының түйісуінде     |/Под общ ред.          |әлеуметтанудың көрінуі   |
|пайда болатын адам         |А.В.Петровского, М.Г.  |мен белгілеріне мысалдар |
|психологиясындағы негізгі  |Ярошевского            |келтіру.                 |
|проблемалар.               |                       |                         |
|Мекендік теориясының ғылыми|Мекендік теориясының   |Мекендік теориясының     |
|негізі және оған қарсы     |ғылыми негізі,         |ғылыми негізінің көрінуі |
|көзқарастар.               |қажеттігі және         |мен белгілеріне мысалдар |
|                           |мотивациясымен         |келтіру.                 |
|                           |байланысын теориялық   |                         |
|                           |тұрғыда дәлелдеу.      |                         |
| 19-ғасырдың ортасына      |19-ғасырдың ортасына   |(Терминологиялық         |
|дейінгі психология дамуының|дейінгі әрекетке       |сөздікпен жұмыс)         |
|негізгі кезеңдері.         |теориялық талдау жасау.|                         |
|Психологияның дербес       |Психологияның дербес   |Адамның психология       |
|ғылымға айналу тарихы.     |ғылымға айналу тарихы  |ның дербес ғылымға айналу|
|                           |ұғымдарына анықтама    |тарихы сферасының        |
|                           |беру. (Терминологиялық |құрылысымен танысу.      |
|                           |сөздікпен жұмыс)       |                         |
|Психологиялық зерттеудің   |Психологиялық          |Психологиялық зерттеудің |
|қазіргі кезең бағыттары.   |зерттеудің қазіргі     |қазіргі кезең бағыттары  |
|                           |кезең бағыттары        |зерттеудің қысқаша       |
|                           |                       |тарихи талдауын жасау.   |



6.2 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 6
|№  |СӨЖО                                              |СӨЖ                  |
|   |Аудиториялық              |Аудиториядан тыс       |                     |
|1  |2                         |3                      |4                    |
|1  |Психологиядағы жеке тұлға |Келесі ұғымдарды       |С.Л. Рубинштейн б-ша |
|   |түсінігі. (Сұрақты        |салыстыру: индивид,    |жеке тұлға құрылымы. |
|   |талқылау)                 |жеке тұлға, даралық.   |(конспект)           |
|   |                          |(Терминологиялық       |                     |
|   |                          |сөздікпен жұмыс)       |                     |
|2  |Жеке тұлға психологиясын  |(Терминологиялық       |Жеке тұлғаны         |
|   |оқып-зерттеуді            |сөздікпен жұмыс)       |зерттеудегі негізгі  |
|   |эксперименталды тұрғыдан  |                       |үш кезеңге           |
|   |қараудың негізі. (Сұрақты |                       |салыстырмалы         |
|   |талқылау)                 |                       |сараптама жасау.     |
|3  |Жеке тұлғаның қазіргі     |Монаграфиямен жұмыс:   |Р.С.Немов б-ша жеке  |
|   |теорияларын               |Леонтьв А.Н.           |тұлғаның қазіргі     |
|   |классификациялау.         |Деятельность. Сознание.|теорияларын          |
|   |                          |Личность. – М., 1982   |классификациялау     |
|   |                          |                       |схемасын сызу.       |
|4  |Жеке тұлғаның дамуы       |Монаграфиямен жұмыс:   |Р.С.Немов бойынша    |
|   |проблемасын шешудің түрлі |Братусь Б.С. Аномалии  |жеке тұлғаның қазіргі|
|   |жолдары. (Сұрақты         |личности. – М., 1998   |теорияларын          |
|   |талқылау)                 |                       |классификациялау     |
|   |                          |                       |кестесін сызу.       |
|5  |Адам өміріндегі эмоцияның |Рубинштейн С.Л. Основы |(Терминологиялық     |
|   |маңызы (Сұрақты талқылау) |общей психологий. –    |сөздікпен жұмыс)     |
|   |                          |СПБ., 1999 551-583     |                     |
|   |                          |беттерді конспектілеу. |                     |
|6  |Эмоцияның физилогиялық    |Эмоцияның физилогиялық |                     |
|   |негіздерін түсіндірудегі  |негіздерін             |                     |
|   |түрлі концепцияларды      |түсіндірудегі түрлі    |                     |
|   |салыстыру.                |концепцияларды         |                     |
|   |                          |салыстыру.             |                     |
|7  |1)Эмоция және адам        |Монаграфиямен жұмыс:   |Махаббат жоғары сезім|
|   |даралығы;                 |Фромм Э. Искусство     |ретінде. (еркін      |
|   |2)Баланың эмоционалды     |любить: исследование   |шығарма)             |
|   |сфераны дамытудың маңызы  |любви. – М., 1990      |                     |
|   |мен қажеттігі. (Сұрақты   |                       |                     |
|   |талқылау)                 |                       |                     |
|8  |Еріктің адам өміріндегі   |Рубинштейн С.Л. Основы |Адамда еріктің       |
|   |маңызы.                   |общей психологий. –    |көрінуі мен          |
|   |(Сұрақты талқылау)        |СПБ., 1999 587-606     |белгілеріне мысалдар |
|   |                          |беттерді конспектілеу. |келтіру.             |
|9  |Ерік теориялары. (Сұрақты |                       |                     |
|   |талқылау)                 |                       |                     |
|10 |Балалардағы әрекет-қылықты|Еріктік реттеудің адам |                     |
|   |еріктік реттеуді          |мақсаты, қажеттігі және|                     |
|   |қалыптастыру. (Сұрақты    |мотивациясымен         |                     |
|   |талқылау)                 |байланысын теориялық   |                     |
|   |                          |тұрғыда дәлелдеу.      |                     |
|11 |Ерікті дамытудың жолдары  |Еріктік әрекетке       |(Терминологиялық     |
|   |мен негізгі бағыттары.    |теориялық талдау жасау.|сөздікпен жұмыс)     |
|   |(Сұрақты талқылау)        |                       |                     |
|12 |Адам әрекет-қылығының     |Мотив және мотивация   |Адамның мотивациялық |
|   |мотивациялық психолгиялық |ұғымдарына анықтама    |сферасының           |
|   |тұрғыдан түсіндіру.       |беру. (Терминологиялық |құрылысымен танысу.  |
|   |(Сұрақты талқылау)        |сөздікпен жұмыс)       |                     |
|13 |Мотивация жөніндегі түрлі |Монаграфиямен жұмыс:   |Мотивацияны          |
|   |теориялар. (Сұрақты       |Леонтьв А.Н.           |зерттеудің қысқаша   |
|   |талқылау)                 |Деятельность. Сознание.|тарихи талдауын      |
|   |                          |Личность. – М., 1982   |жасау.               |
|14 |Адам іс-әрекетіндегі      |(Терминологиялық       |(Терминологиялық     |
|   |мотивацияның маңызы.      |сөздікпен жұмыс)       |сөздікпен жұмыс)     |
|   |(Сұрақты талқылау)        |                       |                     |
|15 |Мотивация және өзіндік    |Просоциалды және       |Жеке тұлға және      |
|   |сана . (Сұрақты талқылау) |агрессивті             |мотивация .          |
|   |                          |әрекет-қылықтың        |(Хабарлама даярлау.) |
|   |                          |мотивацияларына        |                     |
|   |                          |мысалдар келтіру және  |                     |
|   |                          |оларға талдау жасау.   |                     |
|16 |Темпераменттің            |Рубинштейн С.Л. Основы |Темперамент және ЖЖЖ |
|   |физиологиялық негіздері.  |общей психологий. –    |типтері ұғымдарымен  |
|   |(Сұрақты талқылау)        |СПБ., 1999 613-614     |танысу.              |
|   |                          |беттерді конспектілеу. |                     |
|17 |Әр темперамент типтерінің |Темпераментке          |(Терминологиялық     |
|   |жетістіктері мен          |психологиялық анықтама |сөздікпен жұмыс)     |
|   |кемшіліктері. (Сұрақты    |беру.                  |                     |
|   |талқылау)                 |                       |                     |
|18 |Іс-әрекеттің даралық стилі|Іс-әрекеттің даралық   |                     |
|   |мен темперамент арасындағы|стиліне  темпераменттің|                     |
|   |байланыстың тұрақты       |әсерін дәлелдеу.       |                     |
|   |еместігі. (Сұрақты        |                       |                     |
|   |талқылау)                 |                       |                     |
|19 |Темпераменттің жеке тұлға |Темперамент пен        |Жеке тұлға және      |
|   |қасиеттерімен байланысы.  |мінездің өзара         |темперамент.         |
|   |                          |байланысын дәлелдеу.   |(реферат)            |
|20 |Жеке тұлға құрылымындағы  |Рубинштейн С.Л. Основы |Адам мінезінің       |
|   |мінездің алатын орны.     |общей психологий. –    |құрылымдарымен       |
|   |(Сұрақты талқылау)        |СПБ., 1999 620 беттерді|танысу.              |
|   |                          |конспектілеу.          |                     |
|21 |Мінез типологиясы         |Мінездің түрлі         |(Терминологиялық     |
|   |мәселесінің актуалдылығы. |типологиясына          |сөздікпен жұмыс)     |
|   |(Сұрақты талқылау)        |салыстырмалы талдау    |                     |
|   |                          |жасау.                 |                     |
|22 |Мінезді қалыптастырудың   |Мінезді тәрбиелеу      |Мінез мәселесі       |
|   |психологиялық-педагогикалы|мәселесі.(Дөңгелек     |жөніндегі халық ауыз |
|   |қ аспектілері. (Сұрақты   |стол)                  |әдебиетінен          |
|   |талқылау)                 |                       |үзінділер.           |
|23 |Жеке тұлға және мінездің  |Жеке тұлға және        |Мінезді зерттеу      |
|   |өзара байланысы. (Сұрақты |мінездің өзара         |әдістерін іріктеу    |
|   |талқылау)                 |байланысы. (хабарлама) |және апробациялау.   |
|24 |Психологиядағы қабілет    |Рубинштейн С.Л. Основы |Қабілет түрлерімен   |
|   |мәселелері. (Сұрақты      |общей психологий. –    |танысу.              |
|   |талқылау)                 |СПБ., 1999 535-548     |                     |
|   |                          |беттерді конспектілеу. |                     |
|25 |Адамдардағы қабілеттердің |                       |(Терминологиялық     |
|   |даралық айырмашылықтарының|                       |сөздікпен жұмыс)     |
|   |табиғаты. (Сұрақты        |                       |                     |
|   |талқылау)                 |                       |                     |
|26 |Адам  қабілеттерінің      |Адам қабілеттері мен   |Жоғары адам          |
|   |қалыптасуының             |генотип, жоғары жүйке  |қабілеттерінің       |
|   |алғышарттары. (Сұрақты    |жүйесі қасиеттерінің   |ерекшеліктері.(рефера|
|   |талқылау)                 |өзара байланысын       |т)                   |
|   |                          |дәлелдеу.              |                     |
|27 |                          |Психология одаренности |                     |
|   |                          |детей и подростков /   |                     |
|   |                          |Под ред. Н.С.Лейтеса .-|                     |
|   |                          |М.; 1996 (конспектілеу)|                     |
|28 |Қарым-қатынастың адамның  |Адамдар мен жануарлар  |Қарым-қатынас түрлері|
|   |психологиялық             |қарым-қатынасын        |мен құралдарына      |
|   |онтогенетикалық дамуындағы|салыстыру.             |анықтама беру және   |
|   |ролі. (Сұрақты талқылау)  |                       |сәйкес кесте жасау.  |
|29 |Топтық әрекеттің          |(Терминологиялық       |Ұжымға психологиялық |
|   |тиімділігінің             |сөздікпен жұмыс)       |анықтама беру.       |
|   |әлеуметтік-психологиялық  |                       |                     |
|   |факторлары. (Сұрақты      |                       |                     |
|   |талқылау)                 |                       |                     |
|30 |Адамдардың бірін-бірі     |Жеке тұлғаның          |Социометрикалық      |
|   |түсінуі мен қабылдауы     |дамуындағы топтың      |әдісті апробациалау. |
|   |мәселелері. (Сұрақты      |жағымды және жағымсыз  |Социоматрица мен     |
|   |талқылау)                 |әсер етулеріне нақты   |социограмма          |
|   |                          |мысалдар келтіру.      |құрастыру.           |





7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
                                                                     Кесте 7
№Апталар1234567891011121314151Бақылау түріРКХСХБТ1РБККХРСХБК2РБ2Бақылау түріРКХСХБХ1РБТРСХК БКСХ2РБ3Ұпайлар555555555555555Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер