Файл қосу
Жердің құрылысы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 01 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Мұғалімдерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |_______2013 ж. | | |«Жаратылыстану» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жаратылыстану» «5В011600» – «География» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., аға оқытушы Жилкыбаева С.Д.. «Биология» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Калиева С.К. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН МАЗМҰНЫ: 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 6. Пәннің оқу – әдістемелік картасы 7. Оқу – әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі 8. Әдебиет және қорлар 1.ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Жаратылыстану» пәнінің оқу-әдістемелік кешені «5В011600» - «География» мамандығының студенттеріне арналған. ПОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үрдісінде қандай дағдылар мен іскерлікті қалыптастыратындығымен таныстырады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Жаратылыстану» пәнінің оқу-әдістемелік кешені (ПОӘК) берілген пән бойынша ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; «5В011600» – «География» мамандығының Типтік оқу жоспары, ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: 3.2 Пәннің мақсаты: Студенттерді қазіргі жаратылыстану негіздерімен таныстыру, орта мектеп мұғалімін дайындау жүйесіндегі оның ролі туралы көзқарас қалыптастыру, студенттерге қазіргі әлемнің ғылыми негіздердің игерілуіне қол ұшын беру, студенттердің тұтас дүниетанымын қалыптастыру. 3.3 Пәннің міндеттері: жаратылыстану дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі жаратылыстанудың негізгі принциптерімен және зерттеу әдістерін, тірі және өлі табиғат туралы жаратылыс ғылымдарын, органикалық және органикалық емес әлем эволюциясын, планетарлық ойлау және оның жаратылыс ғылымдарымен өзара байланысын қарастыру. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Қазіргі жаратылыстануда қолданылатын зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру болашақ мамандарда тұтас дүние танымын, ойлаудың ғылыми тәсілін қалыптастыруға мүмкіндік береді, әрі болашақ мамандықты жақсы игеруге көмектеседі. Оқу процесінде студенттер жаратылыстану саласындағы өз дүиетанымдық позициясын негіздеуге дағдыланып, қазіргі ғылыми әдістерді пайдалана отырып, алған білімдерін кәсіптік міндеттерді шешуде қолдануды үйренуі қажет. 3.5 Курстың пререквизиттері: биология, химия, экология, физика, астрономия 3.6 Курстың постреквизиттері: биогеография, гидробиология, топырақ биологиясы, педагогикалық практика. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Лекция сабақтары | |Тірі табиғат туралы ұғым. |1 | | | | |Биосфера туралы ұғым. | | |Биосферадағы географиялық заңдылық. | | |Тірі ағзалардың құрылысы және тіршілік әрекеттері. |1 | |Тіршіліктің негізгі критериялары. Жасушаның құрылысы. | | |Жасушаның тіршілік әрекеттері. Ағзалардың зат алмасуы | | |түрлері. | | |Ағзалардың тітіркенуі және қозғалуы. | | |Жасушаның тіршілік циклы. Ағзалардың көбею түрлері. | | |Тіршілік орталары. Топырақ. |1 | | | | |Топырақ – тіршілік орта. | | |Топырақтын физикалық және химиялық қасиеттері. | | |Топырақ биотасы. | | |Су – тіршілік орта. |1 | |Су – тіршілік орта. | | |Судың физикалық және химиялық қасиеттері. | | |Гидросферада тіршілік ететін ағзалар. | | |Құрылық -ауа тіршілік орта. |1 | |1. Құрылық ауа тіршілік орта. | | |2. Құрылық ауа тіршілік ортаның қасиеттері. | | |3. Ағзалардың бейімделушіліктері. | | |Организм – тіршілік ортасы. |1 | | | | |Организм – тіршілік ортасы. | | |Ағзалардың бейімделушіліктері. | | |Экология туралы ілім. |1 | |Экология ғылым ретінде. Экологиялық факторлар және олардың | | |организмге әсері. | | |Популяцияның негізгі қасиеттері. Экологиялық жүйелері. | | |Өсімдіктерге жалпы сипаттама. Өсімдік организімінің |1 | |құрылысы. | | |Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы | | |Өсімдік организімінің құрылысы. | | |Өсімдік организімінің алуан түрлілігі эволюция нәтижесі |1 | |1.Жер бетіндегі өсімдік әлемінің дамуы | | |2.Төменгі сатыдағы өсімдіктер | | |3.Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер | | |Өсімдік және қоршаған орта |1 | |1.Абиотикалық факторлар | | |2.Өсімдіктің тіршілік формалары | | |3.Биотикалық және антропогендік факторлар | | |Өсімдіктер бірлестігі |1 | |1.Флора туралы түсінік.Өсімдіктер бірлестігі құрылымы | | |2.Қазақстанның негізгі өсімдік бірлестігі | | |3.Өсімдік бірлестігінің табиғи аймақтар бойынша таралу | | |заңдылықтары | | |Жануарлардың негізгі типтеріне сипаттама |1 | |1.Қарапайымдылар типіне сипаттама | | |2 Ішекқұыстылар типі. | | |.Құрттар типіне сипаттама |1 | |Жалпақ құрттар типі. | | |Жұмыр құрттар типі. | | |Буылттық құрттар типі. | | |Моллюскілер типі.Буынаяқтылар типі. |1 | |1. Моллюскілер типіне сипаттама | | |2. Буынаяқтылар типіне сипатама | | |Хордалылар |1 | |Омыртқалылыр типі: | | |1.Балықтар класы | | |2. Қос мекенділер класы; | | |3. Бауырымен жорғалаушылар; | | |Хордалылар |1 | |Омыртқалылыр типі: | | |Құстар класы; | | |Сүт қоректілер. | | |Жануарлар экологиясы негіздері |1 | |1.Жануарлар экологиясы негіздері. | | |2.Жануарлар экологиялық топтар. | | | | | | Ағзалардың қарым қатынасы. Ортаның биотикалық факторлары. |1 | |Нейтрализм. Бәсекелесу. Жыртқыштық. | | |Паразитизм. Селбесу. | | |Нахлебничество. | | |Табиғи аймақтар биоценозы. |1 | |Табиғи аймақтар биоценозы | | |Қазақстан табиғи аймақтар биоценозы | | |Шығыс Қазақстан табиғи аймақтар биоценозы | | |Адамның шығу тегі және эволюциясы. |1 | |Адам жаратылыстану ғылыми тану зат ретінде. | | |Адамның жер әлемінде шығу тегі мәселесі. | | |Адам мен жануарлардың ұқсастығы мен айырмашылығы. | | |Антропология. | | |Жер және әлем кеңістігі |1 | |1.Жалпы жертану пәнінің мазмұны, міндеті, мақсаты | | |2.Жер және әлем кеңістігі | | |3.Күн жүйесі планеталары | | |Жердің формасы және қозғалысы. |1 | |Жердің шар тәрізділігі және айналуы. | | |Жергілікті жерді бағдарлау және өлшеу. | | |Глобус және градус торы. | | |Жердің құрылысы |1 | |1.Жердің ішкі құрылысы | | |2.Жердің планетарлық рельефі | | |3.Жер бедері формаларын қалыптастырушы процестер | | | Минералдар және тау жыныстар.Жер бедері формалары |1 | |1.Минералдар және тау жыныстары | | |2.Жер бедері формалары | | |Жердің су қабығы. |1 | |Су туралы жалпы мәліметтер. | | |Дүние Жүзілік мұхит. | | |Жер асты сулар. Өзендер. Батпақтар және көлдер. | | | Жердің ауалы немесе газды қабығы. |1 | |Атмосфераның құрамы және құрылысы. | | |Ауаның температурасы. Атмосферадағы ылғал. Бұлттардың пайда | | |болуы, жауын- шашындар. | | |Жел, оның түрлері. | | |Ауа райы және оны болжау. | | |Климат туралы түсінік. | | |Биосфера. |1 | |1.Биосфера туралы түсінік, биосфера шекаралары | | |2.Биосферадағы заттар алмасуы | | |3.Ноосфера –биосфераның ең жоғарғы сатысы | | |Қазақстанның табиғат зоналары |1 | |Орманды дала зонасы. | | |Дала зонасы. | | |Қазақстанның табиғат зоналары |1 | |Шөлейт зонасы. | | |Шөл зонасы. | | |Таулы аймақтар. | | |Табиғатты қорғау |1 | |1.ҚР ҚЫзыл кітабы. | | |2.ҚР-ның табиғатта қорғау туралы заңдары | | |Барлығы: |30 с. | |Тәжірибелік сабақтар | |Тірі ағзалардың құрылысы және тіршілік әрекеттері. |1 | |Жасушаның химиялық құрамы. Жасушалық структуралары. | | |Жасушадағы зат алмасуы. | | |Өсімдік және жануар жасушаның ұқсастығы және айырмашылығы. | | |Митоз, мейоз. | | |. | | |Тіршілік орталары. |1 | |Су ағзалардың экологиялық топтары. | | |Ауа құрылық ағзалардың экологиялық топтары. | | |Топырақ ағзалардың экологиялық топтары. | | |Паразитизмнің түрлері. | | |Бактериялар. Саңырауқұлақтар. Қыналар. |1 | |Клектасыз тіршілік формалары. Прокариоттар. Бактериялардың | | |құрылысы. | | |Саңырақұлақтардың құрылысы. | | |Қыналардың құрылысы. Қыналардың түрлері. Қыналар – | | |биоиндикатор ретінде. | | |Өсімдіктер, олардың құрылысы. |1 | |Өсімдіктердің тіршілк формалары. | | |Өсімдіктердің вегетативті мүшелері. | | |Өсімдіктердің генеративті мүшелері. | | |Гүлді өсімдіктердің жыныс көбеюі. | | |Жабықтұқым өсімдіктердің негізгі тұқымдастары | | |Жануарлар, олардың классификациясы. |1 | |Бірклеткалы жануарлар. | | |Көпклеткалы жануарлар. | | |Омыртқалы жануарлар. Омыртқалылардың экологиялық топтары. | | |Ағзалардың қарым қатынасы. Ортаның биотикалық факторлары. |1 | |Нейтрализм. Бәсекелесу. Жыртқыштық. | | |Паразитизм. Селбесу. | | |Нахлебничество. | | |Географиялық қабығы. |1 | |Географиялық қабығының компоненттері, олардың әрекеттістігі.| | |Географиялық қабықтағының құбылыс ырғақтылығы. | | |Күн жүйесінің құрылысы және құрамы. |1 | |Ірі планеталардың орналасуы және физикалық қасиеттері. | | |Жер тобының планеталары. Жер - Ай жүйесі. | | |Күн жүйесінің кіші денелері. | | |План және карта. |1 | |Географиялық карталары. | | |Картографиялық проекция. | | |Жердің ішкі құрылысн зерттеу әдістері. |1 | |Тау жыныстарының ашылуы. Скважиналрдың бұрғалуы. | | |Сейсмиялық әдіс. | | |Минералдар және тау жыныстар. |1 | |Минералдардың классификациясы. Магмалық жыныстар. | | |Тұнбалы жыныстар. Метаморфты жыныстар. | | |Жердің су қабығы. |1 | |Судың шығу тегі. | | |Дүние жүзілік мұхит. | | |Континентальды су қоймалары. | | |Атмосфераның құрамы және құрылысы. |1 | |Атмосферының құрамы. | | |Атмосфераның құрылысы. | | |Климат туралы түсінік. |1 | |1. Климаттың қалыптасуы. | | |2. Климаттық белдеулері. | | |Табиғатты қорғау |1 | |1.ҚР ҚЫзыл кітабы. | | |2.ҚР-ның табиғатта қорғау туралы заңдары. | | |Барлығы: |15 с. | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ: 1. Биология концепциялары Генетикалық кодтың жүзеге асуы немесе «Тұқым қуалау информациясын оқу». 2. Гепатит, рак, СПИД.. 3. Биологиялық эволюция және адам.. 4. Эволюцияда гоминидтер бұтағының бөліну мәселесі. 5. Ми және сана. Сананың құрылысы. Адам миының құрылымындағы иерархиялық принцип. 6. Церебральды қыртысының физиологиялық анатомиясы. Кейбір спецификалық қыртыс аудандарының функциялары. 6.ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР 3 кесте |Тақырып атауы |Қолданыла-ты|Өзін – өзі тексеру |Бақылау | | |н құрал |сұрақтары |түрі | | |жабдықтар | | | |Дәріс | | | | | |сабақтар |Тәжірибелік сабақтар| | | | |Тірі табиғат| | | |ауызша | |туралы ұғым | | | | | |Тірі |Тірі ағзалардың |Методикалық | |ауызша | |ағзалардың |құрылысы және |нұсқаулар | | | |құрылысы |тіршілік әрекеттері | | | | |және | | | | | |тіршілік | | | | | |әрекеттері. | | | | | |Тіршілік | | | |ауызша | |орталары. | | | | | |Топырақ. | | | | | |Су – |Тіршілік орталары. |Методикалық | |ауызша | |тірішілік | |нұсқаулар | | | |орта. | | | | | |Құрылық ауа | | | |ауызша | |тіршілік | | | | | |орта | | | | | |Организм – |Бактериялар. |Методикалық | |ауызша | |тіршілік |Саңырауқұлақтар. |нұсқаулар | | | |орта. |Қыналар. | | | | |Экология | | | |ауызша | |туралы ілім.| | | | | |Өсімдіктерге|Өсімдіктер, олардың |Методикалық | |ауызша | |жалпы |құрылысы. |нұсқаулар | | | |сипаттама. | | | | | |Өсімдік | | | | | |организіміні| | | | | |ң құрылысы. | | | | | |Өсімдік | | | |ауызша | |организіміні| | | | | |ң алуан | | | | | |түрлілігі | | | | | |эволюция | | | | | |нәтижесі | | | | | |Өсімдік және|Жануарлар, олардың |Методикалық | |ауызша | |қоршаған |классификациясы |нұсқаулар | | | |орта. | | | | | |Өсімдіктер | | | |ауызша | |бірлестігі. | | | | | |Жануарлардың|Ағзалардың қарым |Методикалық | |ауызша | |негізгі |қатынасы. Ортаның |нұсқаулар | | | |типтеріне |биотикалық | | | | |сипаттама. |факторлары. | | | | |Құрттар | | | |ауызша | |типіне | | | | | |сипаттама. | | | | | |Құрттар |Географиялық қабығы.|Методикалық | |ауызша | |типіне | |нұсқаулар | | | |сипаттама. | | | | | |Моллюскілер | | | |ауызша | |типі.Буынаяқ| | | | | |тылар типі. | | | | | |Хордалылар |Күн жүйесінің |Методикалық | |ауызша | |Омыртқалылыр|құрылысы және құрамы|нұсқаулар | | | |типі. | | | | | |Хордалылар | | | |ауызша | |Омыртқалылыр| | | | | |типі. | | | | | |Жануарлар |План және карта. |Методикалық | |ауызша | |экологиясы | |нұсқаулар | | | |негіздері. | | | | | |Ағзалардың | | | |ауызша | |қарым | | | | | |қатынасы. | | | | | |Ортаның | | | | | |биотикалық | | | | | |факторлары. | | | | | |Табиғи |Жердің ішкі құрылысн|Методикалық | |ауызша | |аймақтар |зерттеу әдістері. |нұсқаулар | | | |биоценозы. | | | | | |Адамның шығу| | | |ауызша | |тегі және | | | | | |эволюциясы. | | | | | |Жер және | | | |ауызша | |әлем | | | | | |кеңістігі | | | | | |Жердің |Минералдар және тау |Методикалық | |ауызша | |формасы және|жыныстар. |нұсқаулар | | | |қозғалысы. | | | | | |Жердің | | | |ауызша | |формасы және| | | | | |қозғалысы. | | | | | |Жердің |Жердің су қабығы. |Методикалық | |ауызша | |құрылысы. | |нұсқаулар | | | |Минералдар | | | |ауызша | |және тау | | | | | |жыныстар.Жер| | | | | |бедері | | | | | |формалары. | | | | | |Жердің су |Атмосфераның құрамы |Методикалық | |ауызша | |қабығы. |және құрылысы |нұсқаулар | | | |Жердің ауалы| | | |ауызша | |немесе газды| | | | | |қабығы. | | | | | |Биосфера. |Климат туралы |Методикалық | |ауызша | | |түсінік. |нұсқаулар | | | |Қазақстанның| | | |ауызша | |табиғат | | | | | |зоналары. | | | | | |Қазақстанның| | | |ауызша | |табиғат | | | | | |зоналары. | | | | | |Табиғатты |Табиғатты қорғау |Методикалық | |ауызша | |қорғау. | |нұсқаулар | | | 7. ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ 4 кесте |№ |Оқулықтар және оқу-әдістемелердің |Әдебиеттер|Студент |Пайызы | | |атаулары |саны |саны | | |Негізгі әдебиеттер | |1 |Қазіргі жаратылыстану концепциялары. А.,|50 |6 |100 | | |2000 | | | | |2 |Нұрышев М.Х. Цитологияның нсгізгі |25 |6 |100 | | |мәселелері.- Алматы: Абай атындағы | | | | | |Алматы мемлекеттік университеті, 1997 | | | | |2 |Түсіпова К.Т. Омыртқасыздар зоологиясы. |50 |6 |100 | | |– Алматы, 1998, 1999. Т. 1, 2 | | | | |3 |Наумов Н.П. Омыртқалылар зоологиясы. – |50 |6 |100 | | |М.: “Просвещение”, 1973. | | | | |4 |Әметов Ә.Ә. Ботаника. Алматы, 2000ж |50 |6 |100 | |5 |Әметов Ә.Ә, Мырзақұлов П. М. Жоғарғы |50 |6 |100 | | |сатыдағы өсімдіктер систематикасы 1 том | | | | | |Қазақ университеті. 2000 ж. | | | | |6 |Оспанова А. Г. Экология. А., 2001 |25 |6 |100 | |7 |С.А. Қусаинов Жалпы геоморфология. |25 |6 |100 | | |Алматы. Қазак университеті. 1998 | | | | |8 |Ж.Н. Мукашев Жалпы жер тану. Оку құралы.|10 |6 |100 | | |Алматы. "Қазак университеті" 2002 | | | | |Қосымша әдебиеттер | |60 |« |/100 | |9 |Естествознание и основы экологии. М., |5 |6 |85 | | |2000. | | | | |10 |Дубнищева Т.Я. Концепции современного |25 |6 |100 | | |естествознания. - Новосибирск, 1997 | | | | 8. ӘДЕБИЕТ ЖӘНЕ ҚОРЛАР 1. Негізгі әдебиеттер 1. Қазіргі жаратылыстану концепциялары. А., 2000. 2. Нурышев М.Х. Клетка құрылысы. – Алматы. 1997. 3. Түсіпова К.Т. Омыртқасыздар зоологиясы. – Алматы, 1998, 1999. Т. 1, 2 4. Наумов Н.П. Омыртқалылар зоологиясы. – М.: “Просвещение”, 1973. 5. Агелеуов Е. Ботаника.Өсімдіктер анатомиясы. Алматы. 1988. 6. Әметов Ә.Ә. Ботаника. Алматы, 2000ж. 7. Әметов Ә.Ә, Мырзақұлов П. М. Жоғарғы сатыдағы өсімдіктер систематикасы 1 том Қазақ университеті. 2000 ж. 8. Абдрахманов О. Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы. Алматы 1972 ж. 9. Оспанова А. Г. Экология. А., 2001. 10. С.А. Қусаинов Жалпы геоморфология. Алматы. Қазак университеті. 1998. 11. Ж.Н. Мукашев Жалпы жер тану. Оку құралы. Алматы. "Қазак университеті" 2002. 12. Неклюкова Жалпы жертану. Алматы., 1980. Қосымша әдебиеттер 13. Естествознание и основы экологии. М., 2000. 14. Дубнищева Т.Я. Концепции современного естествознания. - Новосибирск, 1997.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz