Файл қосу
Психология ерекшеліктері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | ПОӘК |05.09.2013 жылғы | | |«Шетел тілін оқыту |№ 1 басылым |ПОӘК 042-18.1.11/02-2014 | |психологиясы» пәнінен | | | |студентке арналған | | | |бағдарлама | | | «ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІНЕН ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В011990 «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығына арналған ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы ____________ Оспанова К.Ш. «25» тамыз 2014 ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж. Кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к. _______________ Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2014ж. Төрайымы, п.ғ.к. _________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама №1 «11» 09. 2014ж. ОӘК төрайымы, с.ғ.д. ________________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарға бөлінуі | | |3 |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Бағалау саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы жайлы мәлімет: Оспанова Құралай Шарипказыевна Педагогикалық психология кафедрасының оқытушысы №2 оқу ғимараты, № 305 аудитория Жұмыс орны телефоны: 42-06- 41 Электрондық пошта: K-Ospanovy@mail.ru Сабақ өтетін орын - № 8 оқу ғимараты, №313 дәрісхана Пән бойынша кредит саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Шетел тілдерін оқыту психологиясының пәні, психологиялық ғылым жүйесіндегі орны. Шетел тілдерін оқыту психологиясыньң даму кезеңдері. Оньң дамуының негізгі жолдары мен бағыттары. Шетел тілдершн оқыту психологиясының мазмұны және жүйесі. Шетел тілін оқыту психологиясында мұғалімнің жеке тұлға болып қалыптасуындағы және педагогикалық еңбектің саласын арттырудағы ролі. Білімнің түрлі ғылыми жүйесінің арасындағы шет тілдерін оқыту психологиясы. Шетел тілдерін оқыту психологиясының жалпы, әлеуметтік, жас ерекшеліктер психологиясы, педагогикалық, медициналық психология, психолингвистика, психосемантика, сонымен қатар, педагогика мен шетел тілдерін оқыту әдістемесі мен пәнаралық байланыстар. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Болашақ мамандардың шетел тілін оқытуды психологиялық тұрғыдан қарастыру, тиімді оқыту жолдарымен таныстыру. 1.4. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: - Студенттердің шетел тілін оқытудағы психологиялық мәселелерді айқындап, олардан шығу жолдарын қарастыру; - Оқытудың тиімді жолдарын қарастыру, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда байланыстыра отырып дамыту. 1.5. Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында студент білуі керек: - Шетел тілін оқытудағы психологиясының негізгі ұғымдарын; - Шетел тілі мұғаліміне қойылатын психологиялық талаптарды; - педагогтың кәсіби қасиеттерін және ағартушылық жұмыстарын; Игеруі керек: - жағдаяттарды шешу барысында қолданылатын ғылыми- практикалық білімді; - педагогикалық қасиеттерді; Меңгеруі керек: - шетел тілін оқытудағы психология курсы бойынша негізгі ғылыми психологиялық- педагогикалық терминдерді, түсініктерді; - шетел тілін оқытудағы психология пәнінің мақсат- міндеттерін; Істей алу керек: - Оқу барысында алған білімін тәжірибеде қолдану; - Балаға шетел тілін оқытуды түсіндіруде психологиялық тұрғыдан толық қамтамасыз ету; Түсінуі керек: - Қазіргі әлемде шетел тілін оқытудың маңызын; - Мұғалімнің баланың психологиялық дамуы үшін жауапкершілігін; - Бала үшін шетел тілін оқытудың психологиялық әсерінің құндылығы мен маңызын; Болуы керек: - Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда психологиялық тұрақты болу; - даралық және кәсіби өсуі; Қабылдауы керек: - баланың шетел тілін оқытудағы психология мүмкіндіктерін дамыту туралы білімді; - психологиялық үрдіс құндылықтарының жүйесі туралы білімді; 1.6. Курстың пререквизиті: 1.6.1 Психология және адам дамуы 1.6.2 Педагогикалық мамандыққа кіріспе 1.7. Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Шетел тілінің тарихы 1.7.2. Шетел тілін оқытудың әдістері 1.7.3. Лексикология 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛІНУІ Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны | | | | | |Әдебиеттер | | | |Дәріс |Семи |Зерт |ОЖСӨЖ |СӨЖ | | | | | |нар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Шетел тілін оқыту |1 |1 |- |1 |3 |1.Алхазишвили .А.А.| | |психологиясы пәні | | | | | |Основы овладения | | |ғылым ретінде. | | | | | |устной иностранной | | | | | | | | |речью. М.,1988. | | | | | | | | |2.Андриевская В.В. | | | | | | | | |Возрастные | | | | | | | | |особенности | | | | | | | | |деятельности | | | | | | | | |старшеклассников на| | | | | | | | |уроках иностранного| | | | | | | | |языка. ИЯШ. | |2 |Шетел тілдерін оқыту|1 |1 |- |1 |3 |1.Горолев И.Н., | | |психологиясыньң даму| | | | | |Седов К.Ф. Основы | | |кезеңдері. | | | | | |психолингвистикиМ.,| | | | | | | | |1998. | | | | | | | | |2.Ейгер Г.В., | | | | | | | | |Рапопорт И.А. Языки| | | | | | | | |речь Харьков 1991. | | | | | | | | |3.Жинкин Н.И. Язык | | | | | | | | |и речь. Творчество.| | | | | | | | |М.,1998. | |3 |Оқу процесінің |1 |1 |- |1 |3 |1.Зимняя И.А. | | |психологизациясы | | | | | |Психологические | | |және шетел тілдерін | | | | | |аспекты обучения | | |оқытудағы қазіргі | | | | | |говорению на | | |заманғы үрдістер. | | | | | |иностранным языке. | | | | | | | | |М.,1985. | | | | | | | | |2.Беляев Б.В. | | | | | | | | |Очерки по | | | | | | | | |психологии обучения| | | | | | | | |иностранным языкам | |4 |Оқытудың |1 |2 |- |1 |3 |1.Привалова И.В. | | |психологиялық | | | | | |Понимание | | |теориялары. | | | | | |иноязычного текста.| | | | | | | | |С.,2001. | | | | | | | | |2.Румянцева И.М. | | | | | | | | |Психология речи и | | | | | | | | |лингвопедагогическа| | | | | | | | |я психология.М, | | | | | | | | |2004 | |5 |Сөйлеу әрекетінің |2 |1 |- |1 |3 |1.Зимняя И.А. | | |психологиялық | | | | | |Психология обучения| | |ерекшеліктері. | | | | | |неродному языку. | | | | | | | | |М.,1989. | | | | | | | | |2.Зимняя И.А. | | | | | | | | |Психология обучения| | | | | | | | |иностранным языкам | | | | | | | | |в школе. М.,1991. | |6 |Тіл дамытудағы жеке |1 |1 |- |1 |3 |1.Домолов А.Г. | | |тұлға. Сөйлеудің | | | | | |Психология | | |дамуы. | | | | | |личности.М.,1990. | | | | | | | | |2.Жашкуревич. Л.Г. | | | | | | | | |Формирование | | | | | | | | |универсальных | | | | | | | | |умений билингва. | | | | | | | | |М.,2002. | |7 |Оқытудың әр |1 |1 |- |1 |3 |1.Леонтьев А.Н. | | |кезеңіндегі шетел | | | | | |Деятельность. | | |тілін меңгеру. | | | | | |Сознание. Личность.| | | | | | | | |М.,1977. | | | | | | | | |2.Жашкуревич. Л.Г. | | | | | | | | |Формирование | | | | | | | | |универсальных | | | | | | | | |умений билингва. | | | | | | | | |М.,2002. | |8 |Шетел тілдерін |2 |1 |- |1 |3 |1.Белянин В.П. | | |оқытудағы жас | | | | | |Психолингвистика. | | |ерекшеліктеріне | | | | | |Учебник., М., 2003.| | |қарай тіл дамытудағы| | | | | |2.Выготский Л.С. | | |психологиялық | | | | | |Орудие и знак в | | |ерекшеліктер | | | | | |развитии ребенка.//| | | | | | | | |Выготский | | | | | | | | |Л.С.Собр.сочин.М.,1| | | | | | | | |998 | |9 |Сөйлеу әрекетінің |- |1 |- |1 |3 |1.Шерьязданова Х.Т.| | |психологиялық | | | | | |Психология | | |ерекшеліктері. | | | | | |человеческого | | | | | | | | |общения. А.,2002. | | | | | | | | |2.Логинова Л.И. Как| | | | | | | | |помочь ребенку | | | | | | | | |заговорить по - | | | | | | | | |английский. | | | | | | | | |М.2002. | |10 |Сөйлеу әрекетінің |- |1 |- |1 |3 |1.Привалова И.В. | | |психологиялық | | | | | |Понимание | | |ерекшеліктері. | | | | | |иноязычного текста.| | | | | | | | |С.,2001. | | | | | | | | |2.Румянцева И.М. | | | | | | | | |Психология речи и | | | | | | | | |лингвопедагогическа| | | | | | | | |я психология. | | | | | | | | |М, 2004 | |11 |Шет тілдерін |1 |1 |- |1 |3 |1.Колкер Я.М., | | |оқытудығы тіл дамыту| | | | | |Устинова Е.С. | | |диагностикасының | | | | | |Речевые | | |психологиялық | | | | | |способности: как их| | |ерекшеліктері. | | | | | |формировать? ИЯШ. | | | | | | | | |2000.№4. | | | | | | | | |2.Клычникова З.И. | | | | | | | | |Психологические | | | | | | | | |особенности | | | | | | | | |обучения чтению на | | | | | | | | |иностранном | | | | | | | | |языке.М.,1983. | |12 | Шет тілі |1 |1 |- |1 |3 |1.Успанов К.С. | | |мұғалімінің | | | | | |Теория и практика | | |педагогикалық | | | | | |формирования | | |жұмысының | | | | | |профессионально | | |психологиялық | | | | | |значимых качеств у | | |негіздері | | | | | |будущих учителей.- | | | | | | | | |А., 1998. | | | | | | | | |2.Познавательные | | | | | | | | |процессы и | | | | | | | | |способности в | | | | | | | | |обучении. М.,1990. | |13 |Шет тілі сабағын |1 |1 |- |1 |3 |1.Шерьязданова Х.Т.| | |өткізудегі | | | | | |Психология | | |психологиялық- | | | | | |человеческого | | |педагогикалық | | | | | |общения. А.,2002. | | |ұйымдастыру | | | | | |2.Логинова Л.И. Как| | |ерекшелігі. | | | | | |помочь ребенку | | | | | | | | |заговорить по - | | | | | | | | |английский. | | | | | | | | |М.2002. | |14 |Психолингвистика |2 |1 |- |1 |3 |1.Белянин В.П. | | |пәнаралық ғылым | | | | | |Психолингвистика. | | |ертінде. | | | | | |Учебник., М., 2003.| | | | | | | | |2.Горолев И.Н., | | | | | | | | |Седов К.Ф. Основы | | | | | | | | |психолингвистики. | | | | | | | | |М.,1998. | |15 | Психолингвистиканың|- |1 |- |1 |3 |1.Белянин В.П. | | |зерттеу пәні және | | | | | |Психолингвистика. | | |нысаны. | | | | | |Учебник., М., 2003.| | | | | | | | |2.Горолев И.Н., | | | | | | | | |Седов К.Ф. Основы | | | | | | | | |психолингвистики. | | | | | | | | |М.,1998. | | | | | | | | |3.Познавательные | | | | | | | | |процессы и | | | | | | | | |способности в | | | | | | | | |обучении. М.,1990. | | |Барлығы: |15 |15 |- |15 |45 | | 3. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 4. КУРС ФОРМАТЫ Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. 5. КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама мен рейтинг бақылауынан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Шетел тілін оқыту психологиясы» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |2 |Тәжірибелік | | | |3 |Тәжірибелік |25 | | | |СӨЖ |40 | | |5 |Тәжірибелік |30 | | |6 |Тәжірибелік |45 | | | |СӨЖ |40 | | |7 |1 Межелік бақылау |90 | | |1-7 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |8 |Тәжірибелік | | | |9 |Семинар |15 | | |10 |Тәжірибелік | | | |11 |Тәжірибелік |20 | | | |СӨЖ |40 | | |12 |Тәжірибелік | | | |13 |Тәжірибелік |30 | | |14 |Тәжірибелік |35 | | | |СӨЖ |40 | | |15 |2 Межелік бақылау |90 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі: 1. Львов М.Р. Основы теории речи: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. –М. Издательский центр «Академия», 2002 .-248 с. 2. Андриевская В.В. Возрастные особенности деятельности старшеклассников на уроках иностранного языка. ИЯШ. 3. Беляев Б.В. Очерки по психологии обучения иностранным языкам 4. Белянин В.П. Психолингвистика. Учебник., М., 2003. 5. Зимняя И.А. Лингвопсихолгия реечевой деятельности. –М:Московской психолого-социальной инстутут. Воронеж: НПО «МОДЯК»,2001.-432. 6. И. П. Иванова «Теоретическая грамматика современного английского языка» 7. Андриевская В.В. Возрастные особенности деятельности старшеклассников на уроках иностранного языка. ИЯШ. 8. Ейгер Г.В., Рапопорт И.А. Языки речь Харьков 2001. 9. Жашкуревич. Л.Г. Формирование универсальных умений билингва. М.,2002. 10. . Белянин В.П. Психолингвистика. Учебник., М., 2003. 11. Залевская А.А., Медведева И.Л. Психолингвистические проблемы учебного двуязычия. Т.,2002. 12. Залевская А.А., Медведева И.Л. Психолингвистические проблемы учебного двуязычия. Т.,2002. 13. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. М.,2001. 14. Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. М.,2003. 15. Привалова И.В. Понимание иноязычного текста. С.,2001. 16. Румянцева И.М. Психология речи и лингвопедагогическая психология. М, 2004. Қосымша: 1. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Речевые способности: как их формировать? ИЯШ. 2000.№4. 2. Жашкуревич. Л.Г. Формирование универсальных умений билингва. М.,2002. 3. Логинова Л.И. Как помочь ребенку заговорить по - английский. М.2002. 4. Жашкуревич. Л.Г. Формирование универсальных умений билингва. М.,2002. 5. Шерьязданова Х.Т. Психология человеческого общения. А.,2002. 6. Логинова Л.И. Как помочь ребенку заговорить по - английский. М.2002. 7. Привалова И.В. Понимание иноязычного текста. С.,2001. 8. Румянцева И.М. Психология речи и лингвопедагогическая психология.М, 2004 9. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Речевые способности: как их формировать? ИЯШ. 2000.№4. 10. Шерьязданова Х.Т. Психология человеческого общения. А.,2002.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz