Файл қосу

Профильдік дизайн объектілерін жобалау




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-33.1.104/02-2014   |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|«Профильдік дизайн        |10.01.2014      |                           |
|объектілерін жобалау 4»   |                |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                  «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 4»

                       5В042100 – «Дизайн» мамандығына


                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ

                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    Семей
                                    2014

                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «03»     09    2013 ж. Мусатаева М.Е.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _1__, «_03__» ____09_______ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _1__ , «__05_» ______09_____ 2013 ж.,
Төраға ____________________ / Ахметова Т.Ш. /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № _1_,  «_18_» ______09_______ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ / Искакова Г.К./


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН


























                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                             |4          |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу      |4          |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                        |4          |
|4 Курсттың форматы                                          |6          |
|5 Курстың саясаты                                           |7          |
|6 Баға қою тәсілі                                           |7          |
|7 Әдебиет                                                   |8          |


































1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Мусатаева М.Е., аға оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 2 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 14 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 3


1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
    «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 4» саласында жемісті  еңбек  ету
дегеніміз  –  көркемдік  жобалаудың  формасын,   әдісін,   қазіргі   заманғы
құралдарын кәсіби  меңгеру,  тұтынушы  өнімінің  сұраныс  аудиторияларындағы
жалпы және жеке сана-сезімге әсер етуі.
    Оқытудың   негізгі   принциптері   –   полиграфиялық   және   жарнамалық
қызметтердің қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен  жобалар,  жаттығулар
орындау.


1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
      Пәннің  мақсаты  -    нарық   тауарлары   мен   жарнама   және   баспа
графикаларының қызмет құралдарының сұраныс талаптарын табысты  шеше  білетін
жоғары кәсіби дизайнер маманын дайындау.


1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
-  графикалық  дизайн   нысандарын   жобалау   негіздерін   теориялық   және
практикалық түрде меңгеру;
- жарнаманың арнайы түрлері пәнін басқа пәндерге негіздеу білу;


1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу - бәсекелістік қабілетті баспа және жарнамалық  өнімдерін  графикалық
құралдарды пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- қабылдау - графикалық бейнелеудің  әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
материалдармен;
- істей  алу  -  жобалау  проблемаларын  белгілеу,  оны  шешу  үшін  бірнеше
варианттарды  ұсыну,  ұсынған  варианттардың  арасынан  ең  жақсы  вариантты
таңдау;
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;

- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.

1.6 Курстың пререквизиттері:
- Профильдік дизайн объектілерін жобалау 1, 2, 3
- Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 1

1.7 Курстың постреквизиттері:
- Профильдік дизайн объектілерін жобалау 5
- Веб дизайн


2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|№    |Тақырып                  |Сағаттар                       |Әдебиет      |
|р/с  |                         |                               |             |
|     |                         |ДС     |ЗС  |ТС  |СОӨЖ  |СӨЖ   |             |
|1    |2                        |3      |4   |5   |6     |7     |8            |
|1    |Визуалды-коммуникациялық |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.1 (16    |
|     |жарнама                  |       |    |    |      |      |бет)         |
|2    |Жарнаманың түрлері       |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.2 (22    |
|     |                         |       |    |    |      |      |бет)         |
|3    |Жарнаманы жасау          |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.2 (64бет)|
|     |технологиясы             |       |    |    |      |      |             |
|4    |Жарнаманы безендіру      |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.1 (23    |
|     |                         |       |    |    |      |      |бет)         |
|5    |Газеттегі жарнама        |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.3 (43    |
|     |                         |       |    |    |      |      |бет)         |
|6    |Жарнаманы жоспарлау      |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.1 (18    |
|     |үрдісі                   |       |    |    |      |      |бет)         |
|7    |Жарнаманы тиімді         |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.3 (55    |
|     |бағалаудың               |       |    |    |      |      |бет)         |
|     |коммуникативтік әдісінің |       |    |    |      |      |             |
|     |түрлері                  |       |    |    |      |      |             |
|8    |Жарнама компания және    |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.4 (52    |
|     |оның мақсаты             |       |    |    |      |      |бет)         |
|9    |Жарнама агенттігі және   |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.2 (46    |
|     |оның рөлі                |       |    |    |      |      |бет)         |
|10   |Фирмалық стиль           |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.2 (18    |
|     |                         |       |    |    |      |      |бет)         |
|11   |Фирмалық белгінің        |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.1 (62    |
|     |философиясы              |       |    |    |      |      |бет)         |
|12   |«Сұраныс пен ұсыныс»     |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.1 (45    |
|     |                         |       |    |    |      |      |бет)         |
|13   |Тауар белгі              |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.1.4 (38    |
|     |                         |       |    |    |      |      |бет)         |
|14   |Жарнаманың негізгі       |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.2.1 (30    |
|     |типтері                  |       |    |    |      |      |бет)         |
|15   |Жарнама  мәтінінің       |1      |    |2   |1,5   |1,5   |7.2.2 (28    |
|     |графикасы                |       |    |    |      |      |бет)         |

3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.

Студенттер тапсырманы алғаннан кейін,  үйде  берілген  тапсырманы  дәптердің
тор бет парағына  немесе  компьютерлік  бағдарламаларда  орындап,  оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.

4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ

   Курстың жүргізілуі: тақырыптарды қандай форматтарда  әскездеу  керектігін
түсіндіру, СОӨЖ және СӨЖ бөлімдері нені қамтитындығын түсіндіру

   Дәріс – дәрісте теориялық сұрақтар  логикалық  дұрыс,  оқу  формасы  жаңа
талаптарға сай баяндалуға тиісті
- тақырып аты,
- дәрістің жалпы сұрақтары,
- дәрістің қысқаша конспектісі,
- тексеруге арналған сұрақтар,
- тақырыпқа байланысты әдебиеттер, беттері көрсетіледі

  Тәжірибелік және зертханалық сабақтар

   Тәжірибелік сабақтар  Профильдік дизайн объектілерін  жобалау  4  пәнінің
оқудағы  маңызы  зор   бөлім   болып   саналады.   Студенттер   компьютерлік
бағдарламалармен жұмыс істеу қабілеттерін артада, өз беттерімен жұмыс  істей
алуға үйренеді.

   а) тәжірибелік сабақтар:
- тақырып аты,
- сабақтың мақсаты,
- бақылау сұрақтары, есептер нөмірі,
- әдістемелік нұсқаулар,
- әдебиеттер.

   б) зертханалық сабақтар:
- тақырып аты,
- сабақ мақсаты;
- негізгі ережелері
- негізгі графикалық жұмыстар,
- лабораториялық жұмыстарды тапсыру сұрақтары мен талаптары.



5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ

      Студент курстың аяғында  мынаны  білу  керек:  бәсекелістік  қабілетті
баспа  және  жарнамалық   өнімдерін   графикалық   құралдарды   пайдалануын,
графикалық бейнелеудің әр түрлі құралдармен,  техникалармен,  материалдармен
жұмыс істеу, жобалау проблемаларын белгілеу және оларды  шешу  үшін  бірнеше
варианттарды  ұсыну,  ұсынған  варианттардың  арасынан  ең  жақсы  вариантты
таңдай білу, негізгі теориялық және тәжірибелік материалдарды.

   Курстың сонында студенттер курстық жобаны тапсырады.

   Құрастырушы студенттерге эскиздердің көлемі толық,  сондай  –  ақ  ұқыпты
орындалғанын талап етеді.

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

                 «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 4»
                         пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта  |Бақылау түрі                            |Баллдардың  |Қосымша   |
|      |                                        |барлығы     |          |
|1     |2                                       |3           |4         |
|1-7   |Аудиториялық (барлық түрлері)           |30 балл     |          |
|      |сабақтарына қатысқан үшін               |            |          |
|1-7   |Тәжірибе сабағы                         |100 балл    |          |
|1-7   |СОӨЖ                                    |35 балл     |          |
|1-7   |СӨЖ                                     |65 балл     |          |
|7     |1 Рубеждік бақылау (тест)               |70 балл     |          |
|1-ші мен 7-ші апта арлығында алынатын          |300 балл    |          |
|баллдардын барлық саны                         |            |          |
|8-15  |Аудиториялық (барлық түрлері)           |30 балл     |          |
|      |сабақтарына қатысқан үшін               |            |          |
|8-15  |Тәжірибе сабағы                         |96 балл     |          |
|8-15  |СОӨЖ                                    |36 балл     |          |
|8-15  |СӨЖ                                     |68 балл     |          |
|15    |2 Рубеждік бақылау (тест)               |70 балл     |          |
|8-ші мен 15-ші апта арлығында алынатын         |300 балл    |          |
|баллдардын барлық саны                         |            |          |
|Емтиханда алынатын балдардың саны              |400 балл    |          |
|Академиялық кез аралығында алынатын баллдар    |1000 балл   |          |
|саны                                           |            |          |


7 ӘДЕБИЕТ

7.1 Негізгі
7.1.1 Бечастнов Н. П. Черно-белая графика. – М.:  Гуманитарный издательский
центр ВЛАДОС, 2002.
7.1.2 Гантил А. Л. Работа пером и тушью. – Минск.: 2004.
7.1.3 Павловская Е. Э. Дизайн реклама: Поколение NEXT. – СПб.: Питер. 2004.
7.1.4 «Товарная марка» Генри Чамерсон издательство «Питер» - 2000
Печатная реклама  Панкратов Ф.Г. Москва 2001



7.2 Қосымша
7.2.1  Абдрасилова  Г.С.  Шрифтовая  композиция:  Методические  указания.  –
Алматы.: КазГАСА, 2000
   2. Головлева Е.Л. Основы рекламы: Учебное пособие. – М.: 2003
   3. Ермолаева И,И. Основы дизайнерского искусства: Учебное пособие. –  М.:
      2001


Пәндер