Файл қосу
Музыка өнері теориясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ құжаты 3 деңгей |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |28.08.2013 ж. | | |«Музыка өнері теориясы |№1 редакциясы | | |мен әдістемесі» пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «МУЗЫКА ӨНЕРІ ТЕОРИЯСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ» 5В010200 «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы 2 курс ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 2-ші беті | |ОӘКП | | | 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ «___»________ 2013 г. Рахметова Т.Р., «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында Хаттама № ___ «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 3-ші беті | |ОӘКП | | | Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пәннің оқу мазмұны(модульдер) | | |5 |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8 |Әдебиеттер | | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 4-ші беті | |ОӘКП | | | 1 Қолдану саласы: ОӘКП «Музыка өнері теориясы мен әдістемесі» пәнінен 5В010200 «Бастауыш оқыту әдістемесі мен педагогикасы» мамандығы бойынша оқытуға арналған. Бастауыш сынып мұғалімі жас ұрпақ бойына ең алғашқы білім негіздерін сіңіретін, олардың дағдылары мен машықтарының дұрыс бағытта қалыптасуын қамтамасыз ететін, ізгілікті және отаншылдық қасиеттерге баулитын тұлға. Оқушылардың рухани мәдениетін қалыптастырудың негізгі компонентінің бірі эстетикалық тәрбие. Музыкалық эстетикалық тәрбиенің маңызды бір бөлігі болып табылады. 2. Нормативті сілтемелер: 1. ҚР жоғарғы білім беру стандарт негізінде «Бастауыш оқыту әдістемесі мен педагогкасы» мамандығы. Қазақстан Республикасы Жоғарғы білім беру тұжырымдамасы. /Егемен Қазақстан, 18.08, 2005. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2030» Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. «Мәдениет туралы» Қазақстан Республикасының Заңы./Егемен Қазақстан. 26 ақпан, 2005 ж. 2. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. – Егемен Қазақстан. – 2007. – 15 тамыз. – Б.5-8. 3. 2004-2006 жылдарға арналған «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы: ҚР президентінің 2004 жылғы 13 қаңтардағы Жарлығымен бекітілген № 1277. Астана, 2004. – 132б. 4. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. – Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. – Б. 4-7. 5. Қазақстан Республикасында тарихи сана қалыптасуының тұжырымдамасы. – Алматы: Қазақстан, 1995. – 32б. 6. 050102 – Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша «Педагогика тарихы» пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. – Алматы, 2006. – Б.35-55. 7. 050102 – Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша «Жалпы педагогика негіздері» пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. – Алматы, 2006. – Б.3-13. 8. 050103 – Педагогика және психология мамандығы бойынша «Педагогика тарихы» пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. – Алматы, 2006. – Б.26-40. |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 5-ші беті | |ОӘКП | | | 9. 050103 – Педагогика және психология мамандығы бойынша «Педагогика» пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. – Алматы, 2006. – Б.10-25. 10. Музыканы оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін 1-2-сынып мұғалімдеріне арналған. ҚР Білім, мәдениет және денсулық сақтау министрлігі ұсынған. Ш.Құлманова, М. Оразалиева, Б.Сүлейменова. – Алматы: Атамұра, 1998. – 80 бет. 11. Музыканы оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін 3-сынып мұғалімдеріне арналған. ҚР Денсулық сақтау, Білім, және спорт министрлігі ұсынған. Ш.Құлманова, М. Оразалиева, Б.Сүлейменова. – Алматы: Атамұра, 1999. – 64 бет. 12. Музыканы оқыту әдістемесі. Жалпы білім беретін 4-сынып мұғалімдеріне арналған. ҚР Білім және ғылым министрлігі ұсынған. Ш.Құлманова, М. Оразалиева, Б.Сүлейменова. – Алматы: Атамұра, 2000 – 80 бет. 3. Жалпы ережелер «Музыка өнері теориясы мен әдістемесі» пән ЭОӘК, пайдаланған әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, күнделікті кеңесті институттың порталында алуға болады. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 6-ші беті | |ОӘКП | | | 3.5 Курсттың пререквизиттері: Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі 3.6 Курсттың постреквизиттері: Музыкалық аспап, оқу – педагогикалық практикасы 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: |Курс |семестр |кредит | | | |тер | |1 |2 |3 | |4 семестр | |Музыканы оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты мен |1 |1 | |міндеттерінің ұстанымдары | | | |Музыка өнері түрі және тәрбиелеу пәні ретінде |1 |1 | |Отандық және шетелдік музыкаға тәрбиелеу жүйесі |1 |1 | |Музыка тәрбиесінің мазмұны |1 |1 | |Халық музыкасы, қазақ музыкасы, камералық музыка |1 |1 | |Хормен ән айту өнері Симфониялық музыка |2 |2 | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 7-ші беті | |ОӘКП | | | |Опера. Балет. Балалалар музыкасы |2 |2 | |Музыка өнер сабағы – бастауыш мектепте музыканы |1 |1 | |оқытудың негізгі формасы | | | |Музыканың оқыту мен тәрбиелеудің әдістері |1 |1 | |Өзіндік музыкалық іс-әрекет |1 |1 | |Отбасындағы музыкалық тәрбие |1 |1 | |Музыкалық тәрбие жұмыстарын жоспарлау |1 |1 | |Сыныптан тыс жұмыстарда музыканы оқыту мен |1 |1 | |тәрбиелеуді ұйымдастыру формалары | | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1 Музыканы оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттерінің ұстанымдары 5.2 Музыка өнері түрі және тәрбиелеу пәні ретінде 5.3 Балалар музыкалық тәрбиесіндегі отандық және шет ел жүйелері 5.4 Музыка тәрбиесінің мазмұны 5.5 Халық музыкасы, қазақ музыкасы, камералық музыка 5.6 Хормен ән айту өнері. Симфониялық музыка 5.7 Опера. Балет. Балалалар музыкасы 5.8 Музыка өнер сабағы – бастауыш мектепте музыканы оқытудың негізгі формасы 5.9 Музыканың оқыту мен тәрбиелеудің әдістері 5.10 Өзіндік музыкалық іс-әрекет 5.11 Отбасындағы музыкалық тәрбие 5.12 Музыкалық тәрбие жұмыстарын жоспарлау 5.13 Сыныптан тыс жұмыстарда музыканы оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру формалары |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 8-ші беті | |ОӘКП | | | 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекілік |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар |дайындалу |түрі | | | |сұрақтар | | |Дәріс |Тәжірибиелік |Зертх. | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | | | |тар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Музыканы оқыту |Музыканы оқыту| |Аспапта |Полифониялық |ауызша | |мен тәрбиелеудің|мен | |көрсету |шығармамен | | |мақсаты мен |тәрбиелеудің | | |жұмыс | | |міндеттерінің |мақсаты мен | | |жүргізудің | | |ұстанымдары |міндеттерінің | | |нәтижелі | | | |ұстанымдары | | |әдістері мен | | | | | | |тәсілдерін | | | | | | |іздестіру | | |Музыка өнері |Музыка өнері | |Аспапта |Музыкалық |ауызша | |түрі және |түрі және | |көрсету |шығармаларды | | |тәрбиелеу пәні |тәрбиелеу пәні| | |байыбына жетіп | | |ретінде |ретінде | | |талдау | | |Отандық және |Отандық және | |Аспапта |Жеке жоспардың |жазбаша | |шетелдік |шетелдік | |көрсету |репертуары | | |музыкаға |музыкаға | | |бойынша нақтылы| | |тәрбиелеу жүйесі|тәрбиелеу | | |тапсырмаларды | | | |жүйесі | | |орындау | | |Музыка |Музыка | |Аспапта |Дыбыс шығарудың|ауызша | |тәрбиесінің |тәрбиесінің | |көрсету |негізгі | | |мазмұны |мазмұны | | |тәсілдерін | | | | | | |бекіту | | |Халық музыкасы, |Халық | |Аспапта |клавиатурамен |Ауызша | |қазақ музыкасы, |музыкасы, | |көрсету |танысу | | |камералық музыка|қазақ | | | | | | |музыкасы, | | | | | | |камералық | | | | | | |музыка | | | | | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 9-ші беті | |ОӘКП | | | |Хормен ән айту |Хормен ән айту| |Аспапта |Музыкалық |ауызша | |өнері |өнері | |көрсету |дыбыспен жұмыс | | |Симфониялық |Симфониялық | | |істей алу | | |музыка |музыка | | | | | |Опера. Балет. |Опера. Балет. | | | | | |Балалалар |Балалалар | | | | | |музыкасы |музыкасы | | | | | |Музыка өнер |Музыка өнер | | | | | |сабағы – |сабағы – | | | | | |бастауыш |бастауыш | | | | | |мектепте |мектепте | | | | | |музыканы |музыканы | | | | | |оқытудың негізгі|оқытудың | | | | | |формасы |негізгі | | | | | | |формасы | | | | | |Музыканың оқыту |Музыканың | | | | | |мен тәрбиелеудің|оқыту мен | | | | | |әдістері |тәрбиелеудің | | | | | | |әдістері | | | | | |Өзіндік |Өзіндік | | | | | |музыкалық |музыкалық | | | | | |іс-әрекет |іс-әрекет | | | | | |Отбасындағы |Отбасындағы | | | | | |музыкалық тәрбие|музыкалық | | | | | | |тәрбие | | | | | |Музыкалық тәрбие|Музыкалық | | | | | |жұмыстарын |тәрбие | | | | | |жоспарлау |жұмыстарын | | | | | | |жоспарлау | | | | | |Сыныптан тыс |Сыныптан тыс | | | | | |жұмыстарда |жұмыстарда | | | | | |музыканы оқыту |музыканы оқыту| | | | | |мен тәрбиелеуді |мен | | | | | |ұйымдастыру |тәрбиелеуді | | | | | |формалары |ұйымдастыру | | | | | | |формалары | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың|Дана |Студент |Қамтама-у | |аттары |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Момынов, П. Музыканы тыңдай және түсіне |2 |7 |28% | |білу.-Алматы,1969 | | | | |Музыкальное воспитание в школе. Вып. 15.- М., |3 |7 |42% | |1982 | | | | |Музыкальное воспитание в школе. Вып. 12.- М., |3 |7 |42% | |1977 | | | | |Музыкальное воспитание в школе. Вып. 13.- М., |2 |7 |28% | |1977 | | | | |Балабеков Е. Қазақтың музыкалық |2 |7 |28% | |фольклоры.-А.,2007 | | | | |Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық |2 |7 |28% | |аспаптары=Казахские музыкальные инструменты | | | | |:Альбом .-Алматы,1978 | | | | |Султанова Н.К. Музыкалық білім берудің тарихы |1 |7 |14% | |мен теориясы:Оқу-құралы.-Семей,2010.-140 б. | | | | |Вахромеев В.А. Элементарная теория |10 |7 |100% | |музыки.-М.,2002 | | | | [pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz