Файл қосу

Айнымалы электр тогы








                      ПӘННІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


                     5В060400 - «Физика» мамандығы үшін

                            «Физикалық практикум»

                  СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    Семей
                                    2013



                                  Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырушы -  Абдуахитова Озатгуль  Танирбердиновна  «Физика»  кафедрасының
аға оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Физика» кафедрасының отырысында
№ хаттама 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі  _______   Маусымбаев С.С.

2.2 Физика-математика  факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында
№ хаттама 2013 ж.
Төраға ________   Батырова К.А.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында  құпталып  және  баспаға
ұсынылды
№  хаттама 2013 ж.
ОӘК төрағасы  ________ Искакова Г.К.

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН

















                                   Мазмұны


      |1 |Жалпы мағлұмат                                                      |   |
|2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу           |   |
|3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар                     |   |
|4 |Курстың форматы                                                     |   |
|5 |Курстың саясаты                                                     |   |
|6 |Баға қою саясаты                                                    |   |
|7 |Әдебиеттер                                                          |   |


















































   1. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР


   1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы деректер
Аға оқытушы Абдуахитова О.Т.
 «Физика және электротехника» кафедрасы
Байланыс қатынасы - № 1 оқу ғимараты, № 1109 кабинет, тел: 35-26-22
Сабақ өткізетін орын – 11 этаждың аудиториялары
Пәннің аталуы – «Физикалық практикум»
Кредит саны – 2

   2.   Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі (1- кесте)

                                                                  Кесте 1



    |Кур|Семестр                             |Кредитер                              |
|с  |                                    |                                      |
|   |                                    |ДС     |ТС     |ЗС     |ОСӨЖ    |СӨЖ   |
|1  |2                                   |3      |4      |5      |6       |7     |
|1  |Дәріс № 1  Кіріспе. Физика пәні.    |       |       |2      |2       |2     |
|   |Физикалық зерттеу әдістері.         |       |       |       |        |      |
|   |Кинематика. Механикалық             |       |       |       |        |      |
|   |қозғалыс-материя қозғалысының       |       |       |       |        |      |
|   |қарапайым түрі.. Материалдық нүкте  |       |       |       |        |      |
|   |қозғалысын кинематикалық сипаттау.  |       |       |       |        |      |
|   |Қозғалыс заңы. Траектория теңдеуі.  |       |       |       |        |      |
|   |Жылдамдық және үдеу-радиус вектордың|       |       |       |        |      |
|   |уақыт бойынша туындысы. Айналмалы   |       |       |       |        |      |
|   |қозғалыстың  кинематикалық          |       |       |       |        |      |
|   |элементтері. Қисық сызықты қозғалыс |       |       |       |        |      |
|   |кезіндегі жылдамдық пен үдеу.       |       |       |       |        |      |
|   |Бұрыштық жылдамдық және бұрыштық    |       |       |       |        |      |
|   |үдеу.                               |       |       |       |        |      |
|   |Материалық нүктенің  және қатты     |       |       |       |        |      |
|   |дененің динамикасы.                 |       |       |       |        |      |
|   |Ньютон заңдары. Масса. Күш.         |       |       |       |        |      |
|   |Механикадағы күштердің түрлері.     |       |       |       |        |      |
|   |Гравитациялық күштер. Бүкіл әлемдік |       |       |       |        |      |
|   |тартылыс заңы. Серпімділік күштері. |       |       |       |        |      |
|   |Гук заңы. Үйкеліс күштері.. Абсолют |       |       |       |        |      |
|   |қатты дене түсінігі. Қатты дененің  |       |       |       |        |      |
|   |инерция моменті және күш моменті.   |       |       |       |        |      |
|   |Қозғалмайтын оске қатысты қатты     |       |       |       |        |      |
|   |дененің айналмалы қозғалыс          |       |       |       |        |      |
|   |динамикасының негізгі теңдеуі.      |       |       |       |        |      |
|   |Штейнер теоремасы.                  |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 1 Материалық нүкте    |       |       |       |        |      |
|   |кинематикасы, динамикасы            |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 1 Материалық     |       |       |       |        |      |
|   |нүкте кинематикасы,  динамикасы     |       |       |       |        |      |
|   |                                    |       |       |       |        |      |
|   |                                    |       |       |       |        |      |
|   |                                    |       |       |       |        |      |
|   |                                    |       |       |       |        |      |
|   |                                    |       |       |       |        |      |
|   |                                    |       |       |       |        |      |
|   |                                    |       |       |       |        |      |
|   |                                    |       |       |       |        |      |
|2  |Дәріс № 2 Сақталу заңдары. Сақталу  |       |       |2      |2       |2     |
|   |заңдары кеңістік және уақыттың      |       |       |       |        |      |
|   |симметриялық салдары ретінде        |       |       |       |        |      |
|   |қарастыру.  Материалық нүктелер     |       |       |       |        |      |
|   |жүйесі. Сыртқы және ішкі күштер.    |       |       |       |        |      |
|   |Механикалық жүйенің массалар центрі |       |       |       |        |      |
|   |(инерция центрі) және оның қозғалыс |       |       |       |        |      |
|   |заңы.  Импульстің сақталу заңы.     |       |       |       |        |      |
|   |Энергия - әр түрлі формалы          |       |       |       |        |      |
|   |қозғалыстар мен өзара әсерлесудің   |       |       |       |        |      |
|   |әмбәбап өлшемі. Күш жұмысы және оның|       |       |       |        |      |
|   |қисық сызықты интерграл арқылы      |       |       |       |        |      |
|   |берілетін өрнегі. Қуат. Механикалық |       |       |       |        |      |
|   |жүйенің кинетикалық энергиясы.      |       |       |       |        |      |
|   |Консервативті және консервативті    |       |       |       |        |      |
|   |емес күштер. Механикадағы энергияның|       |       |       |        |      |
|   |сақталу заңы. Импульс моменті.      |       |       |       |        |      |
|   |Импульс моментінің сақталу заңы.    |       |       |       |        |      |
|   |Гироскопиялық эффект.               |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 2  Консервативті және |       |       |       |        |      |
|   |консервативті емес күштер.          |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 2 Сақталу заңдар |       |       |       |        |      |
|3  |Дәріс № 3 Тұтас орталар             |       |       |2      |2       |2     |
|   |механикасының элементтері.          |       |       |       |        |      |
|   |Тұтас орта түсінігі.  Сұйықтар мен  |       |       |       |        |      |
|   |газдардың жалпы қасиеттері.         |       |       |       |        |      |
|   |Үздіксіздік теңдеуі. Бернулли       |       |       |       |        |      |
|   |теңдеуі. Идеал және тұтқыр сұйық.   |       |       |       |        |      |
|   |Сұйықтардың ламинарлық және         |       |       |       |        |      |
|   |турбуленттік ағыны. Тұтқырлықты     |       |       |       |        |      |
|   |анықтау әдістері. Стокс өрнегі.     |       |       |       |        |      |
|   |Пуазейл теңдеуі. Серпімді кернеулер.|       |       |       |        |      |
|   |Серпімді деформацияланған дененің   |       |       |       |        |      |
|   |энергиясы.                          |       |       |       |        |      |
|   |Тербелістер мен толқындар. Қума және|       |       |       |        |      |
|   |көлденең  тербелістер. Толқындар.   |       |       |       |        |      |
|   |Толқын теңдеуі, оның сипаттамалары  |       |       |       |        |      |
|   |және оған мысалдар.                 |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 3 Серпімді кернеулер. |       |       |       |        |      |
|   |Серпімді деформацияланған дененің   |       |       |       |        |      |
|   |энергиясы.                          |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 3 Тұтас орталар  |       |       |       |        |      |
|   |механикасының элементтері.          |       |       |       |        |      |
|   |Тербелістер мен толқындар.          |       |       |       |        |      |
|4  |Дәріс № 4 Статистикалық физика және |       |       |2      |2       |2     |
|   |термодинамика.                      |       |       |       |        |      |
|   |Молекула - кинетикалық теорияның    |       |       |       |        |      |
|   |элементтері. Молекула-кинетикалық   |       |       |       |        |      |
|   |көзқарас тұрғысынан газдың қысымы.  |       |       |       |        |      |
|   |Температураның  молекула  -         |       |       |       |        |      |
|   |кинетикалық  теория тұрғысынан      |       |       |       |        |      |
|   |мағынасы. Идеал газ молекула-       |       |       |       |        |      |
|   |ларының орташа кинетикалық          |       |       |       |        |      |
|   |энергиясы. Тер- модинамикалық       |       |       |       |        |      |
|   |параметрлер. Тепе-теңдік күйлер мен |       |       |       |        |      |
|   |процестер, оларды термодинамикалық  |       |       |       |        |      |
|   |диаграммаларда көрсету. Идеал газ   |       |       |       |        |      |
|   |заңдары. Идеал газ күйінің теңдеуі. |       |       |       |        |      |
|   |. Еркіндік дәреже саны. Еркіндік    |       |       |       |        |      |
|   |дәрежесі бойынша энергияның         |       |       |       |        |      |
|   |үлестірілуі. Идеал газдың ішкі      |       |       |       |        |      |
|   |энергиясы. Идеал газдың жылу        |       |       |       |        |      |
|   |сыйымдылығының молекула-кинетикалық |       |       |       |        |      |
|   |теориясы және оның шектелуі.        |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 4 Идеал газдың жылу   |       |       |       |        |      |
|   |сыйымдылығының молекула-кинетикалық |       |       |       |        |      |
|   |теориясы және оның шектелуі.        |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 4 Газ заңдары    |       |       |       |        |      |
|5  |Дәріс № 5 Термодинамика негіздері.  |       |       |2      |2       |2     |
|   |Термодинамиканың 1-ші бастамасы.    |       |       |       |        |      |
|   |Изопроцестер. Қайтымды және         |       |       |       |        |      |
|   |қайтымсыз жылулық процестер. Карно  |       |       |       |        |      |
|   |циклі және оның п.ә.к. Карно        |       |       |       |        |      |
|   |теоремасы. Келтірілген жылу.        |       |       |       |        |      |
|   |Клаузиус теоремасы. Энтропия. Термо |       |       |       |        |      |
|   |динамикал потенциалдар.             |       |       |       |        |      |
|   |Термодинамиканың екінші бастамасы   |       |       |       |        |      |
|   |және оның физикалық мағынасы.       |       |       |       |        |      |
|   |Термодинамиканың екінші бастамасының|       |       |       |        |      |
|   |статистикалық сипаттамасы.          |       |       |       |        |      |
|   |Тасымалдау құбылысының жалпы        |       |       |       |        |      |
|   |сипаттамасы. Молекулалардың         |       |       |       |        |      |
|   |соқтығысуының орташа саны және еркін|       |       |       |        |      |
|   |жүру жолының орташа ұзындығы.       |       |       |       |        |      |
|   |Релаксация уақыты. Термодинамиканың |       |       |       |        |      |
|   |тепе-тең емес күйлердегі тасымалдау |       |       |       |        |      |
|   |құбылысы. Жылу өткізгіштік, ішкі    |       |       |       |        |      |
|   |үйкеліс (тұтқырлық),                |       |       |       |        |      |
|   |диффузия-тасымалдау құбылыстарының  |       |       |       |        |      |
|   |молекула-кинетикалық теориясы.      |       |       |       |        |      |
|   |Нақты газдар. Молекулааралық өзара  |       |       |       |        |      |
|   |әсер күштері. Молекула лардың       |       |       |       |        |      |
|   |эффективті диаметрі. Ван-дер-Ваальс |       |       |       |        |      |
|   |изотермалары. Бірінші және екінші   |       |       |       |        |      |
|   |текті фазалық тепе-теңдік және      |       |       |       |        |      |
|   |фазалық алмасулар.                  |       |       |       |        |      |
|   |Клапейрон-Клаузиус теңдеуі.         |       |       |       |        |      |
|   |Кризистік нүкте. Метастабильді      |       |       |       |        |      |
|   |күйлер. Үштік нүкте.                |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 5 Бірінші және екінші |       |       |       |        |      |
|   |текті фазалық тепе-теңдік және      |       |       |       |        |      |
|   |фазалық алмасулар.                  |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы №5  Термодинамика  |       |       |       |        |      |
|   |негіздері. Нақты газдар             |       |       |       |        |      |
|6  |Дәріс № 6 Электростатика.           |       |       |2      |2       |2     |
|   |Электр зарядының өзара әсер         |       |       |       |        |      |
|   |күштері.. Электр зарядының сақталу  |       |       |       |        |      |
|   |заңы. Электр өрісі. Электр өрісінің |       |       |       |        |      |
|   |кернеулігі. Суперпозиция принципі.  |       |       |       |        |      |
|   |Электрлік диполь. Вектор ағыны.     |       |       |       |        |      |
|   |Гаусс теоремасы. Электр өрістерінің |       |       |       |        |      |
|   |кернеуліктерін есептеу  үшін Гаусс  |       |       |       |        |      |
|   |теоремасын қолдану.                 |       |       |       |        |      |
|   |Электростатикалық  өрістің жұмысы.  |       |       |       |        |      |
|   |Электроста-тикалық өрістің          |       |       |       |        |      |
|   |циркуляциясы. Потенциал.            |       |       |       |        |      |
|   |Потен-циалдың электростатикалық өріс|       |       |       |        |      |
|   |кернеулігімен байла нысы.           |       |       |       |        |      |
|   |Электростатикалық өрістегі          |       |       |       |        |      |
|   |өткізгіштер. Өткізгіштер және       |       |       |       |        |      |
|   |өткізгіш бетіне жақын жердегі электр|       |       |       |        |      |
|   |өрісі. Электр сиымдылық.            |       |       |       |        |      |
|   |Конденсаторлар. Әр түрлі            |       |       |       |        |      |
|   |геометриялық пішіндегі              |       |       |       |        |      |
|   |конденсаторлардың сиымдылығы.       |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 6 Әр түрлі            |       |       |       |        |      |
|   |геометриялық пішіндегі              |       |       |       |        |      |
|   |конденсаторлардың сиымдылығы.       |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 6 Электростатика |       |       |       |        |      |
|7  |Дәріс № 7 Тұрақты электр тоғы.      |       |       |2      |2       |2     |
|   |Электр тогының болу шарттары және   |       |       |       |        |      |
|   |оның жалпы сипаттамасы. Металдардың |       |       |       |        |      |
|   |электрлік өткізгіштігінің           |       |       |       |        |      |
|   |классикалық  электрондық теориясы.  |       |       |       |        |      |
|   |Ом және Джоуль-Ленц заңдарының      |       |       |       |        |      |
|   |дифференциалды түрі. Сыртқы күштер. |       |       |       |        |      |
|   |Гальваникалық элементтің э.қ.к.     |       |       |       |        |      |
|   |Гальваникалық элементі  бар         |       |       |       |        |      |
|   |тізбектің бөлігі үшін жалпы Ом заңы.|       |       |       |        |      |
|   |Потенциалдар айырымы, электр        |       |       |       |        |      |
|   |қозғаушы күш, кернеу.  Кирхгоф      |       |       |       |        |      |
|   |ережелері. Газдар мен плазмадағы    |       |       |       |        |      |
|   |электр өрісі.                       |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 7  Газдар мен         |       |       |       |        |      |
|   |плазмадағы электр өрісі.            |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 7 Тұрақты электр |       |       |       |        |      |
|   |тоғы                                |       |       |       |        |      |
|8  |Дәріс № 8 Магнит өрісі.             |       |       |2      |2       |2     |
|   |Магнит индукциясы векторы.          |       |       |       |        |      |
|   |Суперпозиция принципі.              |       |       |       |        |      |
|   |Био-Савар-Лаплас заңы. Қарапайым    |       |       |       |        |      |
|   |жүйелердің магнит өрісіндегі        |       |       |       |        |      |
|   |зарядталған бөлшектің қозғалысы.    |       |       |       |        |      |
|   |Лоренц күші. Магнит өрісінің ток    |       |       |       |        |      |
|   |элементіне және тогы бар контурға   |       |       |       |        |      |
|   |әсері. Магнит өрісіндегі зарядталған|       |       |       |        |      |
|   |бөлшектердің қозғалысы. Холл        |       |       |       |        |      |
|   |эффектісі. Ампер күші. Магнит       |       |       |       |        |      |
|   |өрісіндегі тогы бар орам. Біртекті  |       |       |       |        |      |
|   |магнит өрісіндегі тогы бар рама.    |       |       |       |        |      |
|   |Рамаға әсер етуші күш моменті.      |       |       |       |        |      |
|   |Магнит ағыны. Магнит өрісі үшін     |       |       |       |        |      |
|   |Гаусс теоремасы. Тогы бар өткізгішті|       |       |       |        |      |
|   |магнит өрісінде орын ауыстыру       |       |       |       |        |      |
|   |кезіндегі  істелетін жұмыс.         |       |       |       |        |      |
|   |Заттағы магнит өрісі.               |       |       |       |        |      |
|   |Магнетиктер. Магнетиктердің түрлері.|       |       |       |        |      |
|   |Диамагнетиктер. Парамагнетиктер.    |       |       |       |        |      |
|   |Ферромагнетиктер. Магниттік         |       |       |       |        |      |
|   |гистерезис. Кюри температурасы. Екі |       |       |       |        |      |
|   |ортаның шекарасындағы шекаралық     |       |       |       |        |      |
|   |шарттар. Заттағы магнит өрісі үшін  |       |       |       |        |      |
|   |толық ток заңы.                     |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 8 Холл эффектісі.     |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 8 Вакуумдағы     |       |       |       |        |      |
|   |магнит өрісі. Заттағы магнит өрісі. |       |       |       |        |      |
|9  |Дәріс № 9  Электромагниттік индукция|       |       |2      |2       |2     |
|   |құбылысы.                           |       |       |       |        |      |
|   |Фарадей заңы.  Ленц ережесі. Өзара  |       |       |       |        |      |
|   |индукция және өздік индукция        |       |       |       |        |      |
|   |құбылысы.  Индуктивтілік. Токтың    |       |       |       |        |      |
|   |магнит энергиясы. Магниттік         |       |       |       |        |      |
|   |энергияның тығыздығы. Фуко токтары. |       |       |       |        |      |
|   |Максвелл теңдеулері.                |       |       |       |        |      |
|   |Электромагниттік индукция құбылысын |       |       |       |        |      |
|   |Фарадейлік және Максвелдік          |       |       |       |        |      |
|   |түсініктемесі. Ығысу тогы. Максвелл |       |       |       |        |      |
|   |теңдеулерінің жүйесі.               |       |       |       |        |      |
|   |Электромагниттік тербелістер.       |       |       |       |        |      |
|   |Тербелмелі контур. Еркін және       |       |       |       |        |      |
|   |еріксіз электромагниттік            |       |       |       |        |      |
|   |тербелістер. Резонанс. Айнымалы     |       |       |       |        |      |
|   |электр тогы. Айнымалы ток үшін Ом   |       |       |       |        |      |
|   |заңы.                               |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 9 Электромагниттік    |       |       |       |        |      |
|   |индукция құбылысы                   |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 9                |       |       |       |        |      |
|   |Электромагниттік индукция құбылысы. |       |       |       |        |      |
|   |Электромагниттік тербелістер.       |       |       |       |        |      |
|   |Айнымалы электр тоғы.               |       |       |       |        |      |
|10 |Дәріс №  10 Электромагниттік        |       |       |2      |2       |2     |
|   |толқынның қасиеттері.               |       |       |       |        |      |
|   |Электромагниттік толқынның теңдеуі. |       |       |       |        |      |
|   |Энергия ағынының тығыздығы.         |       |       |       |        |      |
|   |Умов-Пойтинг векторы. Дипольдің     |       |       |       |        |      |
|   |сәуле шығаруы.                      |       |       |       |        |      |
|   |Толқындық түйдек. Жарықтың топтық   |       |       |       |        |      |
|   |жылдамдығы. Жарық толқындарының     |       |       |       |        |      |
|   |интерференциясы. Уақыттық және      |       |       |       |        |      |
|   |кеңістік когеренттік.               |       |       |       |        |      |
|   |Интерферометрлер.                   |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № Интерферометрлер      |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 2 Жарық          |       |       |       |        |      |
|   |интерференциясы                     |       |       |       |        |      |
|11 |Дәріс №   11  Толқындардың          |       |       |2      |2       |2     |
|   |дифракциясы.                        |       |       |       |        |      |
|   |Гюйгенс-Френель принципі. Френельдің|       |       |       |        |      |
|   |зоналық әдісі. Френель дифракциясы. |       |       |       |        |      |
|   |Фраунгофер дифракциясы. Бір         |       |       |       |        |      |
|   |саңылаудағы және көп саңылаудағы    |       |       |       |        |      |
|   |дифракция. Спектрлік жіктелу.       |       |       |       |        |      |
|   |Голография.                         |       |       |       |        |      |
|   |Заттағы электромагниттік толқындар. |       |       |       |        |      |
|   |Заттағы жарықтың таралуы. Жарық     |       |       |       |        |      |
|   |дисперсиясы. Жарықтың жұтылуы.      |       |       |       |        |      |
|   |Жарықтың поляризациясы.             |       |       |       |        |      |
|   |Поляризацияланған жарықты алу       |       |       |       |        |      |
|   |әдістері.                           |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 11 Поляризацияланған  |       |       |       |        |      |
|   |жарықты алу жолдары.                |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 11 Толқындардың  |       |       |       |        |      |
|   |дифракциясы. Заттағы                |       |       |       |        |      |
|   |электроматниттік толқындар          |       |       |       |        |      |
|12 |Дәріс №  12 Жылулық сәулелену.      |       |       |2      |2       |2     |
|   |Абсолют қара дененің сәулеленуінің  |       |       |       |        |      |
|   |проблемалары. Кванттық гипотеза және|       |       |       |        |      |
|   |Планк өрнегі. Фотондар. Фотонның    |       |       |       |        |      |
|   |массасы және импульсі. Жарық        |       |       |       |        |      |
|   |кванттарының энергиясы және         |       |       |       |        |      |
|   |импульсі. Кванттық теориялардың     |       |       |       |        |      |
|   |негізгі идеяларын тәжірибе жүзінде  |       |       |       |        |      |
|   |тұжырымдау. Фотоэффект. Комптон     |       |       |       |        |      |
|   |эффектісі. Атомның сызықты          |       |       |       |        |      |
|   |спектрлері. Сәйкестік принципі.     |       |       |       |        |      |
|   |Корпускула-толқындық екіжақтылық. Де|       |       |       |        |      |
|   |Бройль гипотезасы. Электрондардың   |       |       |       |        |      |
|   |дифракциясы. Анықталмаушылық        |       |       |       |        |      |
|   |қатынасы. Толқындық функция және    |       |       |       |        |      |
|   |оның статистикалық мағынасы.        |       |       |       |        |      |
|   |Микробөлшектердің  толқындық        |       |       |       |        |      |
|   |қасиеттері.                         |       |       |       |        |      |
|   |Шредингер теңдеулері. Шредингердің  |       |       |       |        |      |
|   |уақыттық және стационар теңдеуі. Бір|       |       |       |        |      |
|   |өлшемді тік шұңқырдағы бөлшек.      |       |       |       |        |      |
|   |Бөлшектің потенциалдық тосқауыл     |       |       |       |        |      |
|   |арқылы өтуі.  Деңгейлер ені.        |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 12 Электрондардың     |       |       |       |        |      |
|   |дифракциясы. Анықталмаушылық        |       |       |       |        |      |
|   |қатынасы. Толқындық функция және    |       |       |       |        |      |
|   |оның статистикалық мағынасы.        |       |       |       |        |      |
|   |Микробөлшектердің  толқындық        |       |       |       |        |      |
|   |қасиеттері.                         |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 12 жылулық       |       |       |       |        |      |
|   |сәулелену. Фотоэффект               |       |       |       |        |      |
|13 |Дәріс №  13 Кванттық теориядағы     |       |       |2      |2       |2     |
|   |сутегі атомы және молекуласы. Сутегі|       |       |       |        |      |
|   |атомы үшін  Шредингер теңдеуі.      |       |       |       |        |      |
|   |Сутегіге ұқсас атомдар.             |       |       |       |        |      |
|   |Энергетикалық деңгейлер. Кванттық   |       |       |       |        |      |
|   |сандар. Паули принципі. Сутегі      |       |       |       |        |      |
|   |молекуласы. Атомдар мен             |       |       |       |        |      |
|   |молекулалардың спектрлері.2         |       |       |       |        |      |
|   |Өздігінен және ынталандырушы        |       |       |       |        |      |
|   |сәулелену. Тосын және мөжбүр сәуле  |       |       |       |        |      |
|   |шығару. Лазерлер.                   |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № Лазерлер              |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 13 Кванттық      |       |       |       |        |      |
|   |теориядағы сутегі атомы және        |       |       |       |        |      |
|   |молекуласы.                         |       |       |       |        |      |
|14 |Дәріс №  14 Кванттық статистиканың  |       |       |2      |2       |2     |
|   |элементтері. Фазалық кеңістік.      |       |       |       |        |      |
|   |Элементар ұяшық. Күйлердің          |       |       |       |        |      |
|   |тығыздығы. Бозе-Эйнщтейн және       |       |       |       |        |      |
|   |Ферми-Дирактың кванттық             |       |       |       |        |      |
|   |статистикасы.                       |       |       |       |        |      |
|   |Конденсацияланған күй. Кристалдық   |       |       |       |        |      |
|   |торлардың жылу сиымдылығы. Фонондық |       |       |       |        |      |
|   |газ. Металдардың жылу өткізгіштігі. |       |       |       |        |      |
|   |Ферми деңгейі. Металдар,            |       |       |       |        |      |
|   |диэлектриктер және жартылай         |       |       |       |        |      |
|   |өткізгіштердің зоналық теориясы.    |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 14  Металдар,         |       |       |       |        |      |
|   |диэлектриктер және жартылай         |       |       |       |        |      |
|   |өткізгіштердің зоналық теориясы.    |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 14  Қатты дененің|       |       |       |        |      |
|   |жылулық, электрлік және магниттік   |       |       |       |        |      |
|   |қасиеттері..                        |       |       |       |        |      |
|15 |Дәріс №  15 Атом ядросы. Атом       |       |       |2      |2       |2     |
|   |ядросының құрылысы. Ядролық күштер. |       |       |       |        |      |
|   |Ядролық күштердің ауыспалы сипаты.  |       |       |       |        |      |
|   |Ядро моделі. Альфа-бета және гамма  |       |       |       |        |      |
|   |сәулеленудің тегі мен заңдылықтары  |       |       |       |        |      |
|   |және олардың затпен әсерлесуі.      |       |       |       |        |      |
|   |Ядролық реакциялар. Атом ядроларының|       |       |       |        |      |
|   |радиоактивті ыдырауы. Ядролық       |       |       |       |        |      |
|   |бөлінудің реакциясы. Бөлінудің      |       |       |       |        |      |
|   |тізбекті реакциясы. Ядролық реактор.|       |       |       |        |      |
|   |Синтез реакциясы.                   |       |       |       |        |      |
|   |Энергия көздерінің проблемасы.      |       |       |       |        |      |
|   |Элементар бөлшектер. Лептондар,     |       |       |       |        |      |
|   |адрондар. Кварктер. Күшті,          |       |       |       |        |      |
|   |электро-магниттік, әлсіз,           |       |       |       |        |      |
|   |гравита-циялық өзара әсерлесулер.   |       |       |       |        |      |
|   |Қазіргі физиканың және              |       |       |       |        |      |
|   |астрофизиканың негізгі проблемалары |       |       |       |        |      |
|   |туралы түсінік.                     |       |       |       |        |      |
|   |Өздік жұмыс № 15 Энергия көздерінің |       |       |       |        |      |
|   |проблемасы. Қазіргі физиканың және  |       |       |       |        |      |
|   |астрофизиканың негізгі проблемалары |       |       |       |        |      |
|   |туралы түсінік.                     |       |       |       |        |      |
|   |Машықтану сабағы № 15 Қорытынды     |       |       |       |        |      |
|   |сабақ                               |       |       |       |        |      |



















      3  ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР


    Курсты оқыған кезде берілген  тақырыптың  (бөлім)  негізгі  жағдайларын
қарастыруға баса назар аудару керек, осы  мақсатта  оқу-әдістемелік  кешенін
ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді.  Әрбір
тақырып (бөлім) бойынша  қысқаша  конспекті  өзін-өзі  тексеру  сұрақтарымен
аяқталады.
    Ең  маңыздысы  дұрыс  оқулық  таңдау.  Бір  уақытта  бірнеше   оқулықты
пайдаланудың қажеті жоқ. Ұсынылып отырған әдебиеттердің ішінен  тек  біреуін
ғана  негізгі  етіп   алу  керек.   Басқа   оқулықтар   немесе   әдістемелік
нұсқауларды тек  оқып  жатқан  материал  жоқ  болған  кезде  немесе  негізгі
оқулықта қысқаша көрсетілген кезде қана пайдаланылады.
    Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Оқулықпен
жұмыс  істегенде  міндетті  түрде  оқулықта   немесе   кешенде   көрсетілген
мысалдарды талдау  және өздігінен есептер  шешу  қажет.  Осыдан  кейін  ғана
өзін тексеруге арналған сұрақтарға жауап беру  керек.  Теорияны  практикалық
есептерді  шешу  кезінде  дұрыс  қолдана  білсеңіз,   онда   оқу   материалы
меңгерілген деп санауға болады.



      4  КУРС ФОРМАТЫ



    Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі, ОСӨЖ уақытын  қоса
есептегенде.  Курс  форматы  -  аралас.  Зертчаналық  сабақтарында  күрделі,
мәселелі сұрақтарды қарастырады.
      Практикалық сабактар есептер шығару, жұлдыз карталарымен  жұмыс  жасау
негізінде теориялық материалды тереңірек  түсінуге  және  дағдырларды  алуға
арналған.
      Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің лабораториялық сабаққа дайындалу
процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде  туындаған
сұрақтарыңызды қарастырамыз.
      5 КУРС САЯСАТЫ Сонымен қатар аптасына  бір рет, кафедрада бекітілген
график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын
өткіземін.
      Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің
көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар
түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген.
    Пәнді  оқуға  берілген   барлық   кезеңде,   менің   сіздерге   қойатын
талаптарымның барлығын орныдайсыз.
      1.Лабораториялық, практикалық сабақтарға  қатысу  әрбір  студент  үшін
міндетті   жағдай.   Сабақтарға   кешікпей   келу   және    сабақ    үстінде
бір–бірлеріңізбен  сөйлеспей  отыруларыңызды  сұраймын.  Әр   лабораториялық
сабаққа қатысқаны үшін +1  баллмен  бағаланады,  ал  лабораториялық  сабақты
босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады.
      Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма  береді  және
ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз.
      Әр өтелмеген сабақ тағыда қосымша -2 баллмен бағаланады.
      2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол  сізді  курсты  толық
меңгеруден  босатпайды.  Егер  студент   сабақтарды   себепті   жағдайлармен
босатса, онда  ол  факультет  деканатынан  анықтама-рұқсат  алуға  міндетті.
Рұқсат алғанан кейін студент  сабаққа  қатыса  алады.  Босатқан  сабақтардың
тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және  көрсетілген  уақытта
оны  орындап  тапсыру  қажет.  Тапсырма  тиісті   бағамен   бағаланады,   ал
босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды.
      3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық  жұмыстарға  және  емтихандарға
белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ  өз  уақытында  және  шамаңыз
келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында  өткізуіңіз
керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және  уақытында  тапсыруларыңыз  керек.
Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге  жетуге  мүмкіндік
береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе  оқытушының  ескертуіне
құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және  ол  студентті
тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі.
      4. Аудиториялық сабақ уақытында  Сіздердің  ұялы  телефондарыңыз  өшіп
тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы  студентті  жауапқа  тартуға
құқығы бар.
      5. Сіздер студенттермен  және  оқытушыларыңызбен  ашық,  шыдамды  және
мейірімді болулары керек.
      6. Біреуден көшіріп алу  және  плагиат  (дайын  тапсырмаларды  қолдану
немесе  көшіріп  алу  және  басқа  студенттердің  көмегін  пайдалану)   үшін
Оқытушының    студентті    аудиториядан     шығарып     жіберуіне     немесе
қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар.
      7. Межелік  аттестация  қорытындысы,  студенттің  сабаққа  қатысуымен,
өзіндік  жұмысты  орындауымен,  сабақта  ауызша  және   жазбаша   жауаптарға
байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады.
      6. Қорытынды аттестация (емтихан) .

6  БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ


      Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады:
      - ағымдағы  бақылау  («Физикалық  практикум»  пәнінің  оқу  процесінің
күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі)
      - межелік бақылау (7 және 15 апталар)
      - қорытынды бақылау (бір рет академиялық мерзімнің соңында  өткізіледі
–емтихан)
      Ағымдағы бақылау кезінде студенттің лабораториялық сабақтардағы жұмысы
бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, және т.с.с.
      Межелік бақылау – оқытушының  қатысуымен  тесттерге  жауап  беру  және
аудиториялық бақылау жұмыс орындау.
      Пән  бойынша  баға  100  %-тік   шкала  бойынша  пайыздық   мөлшерімен
қойылады.  Қорытынды  рейтінгті  есептеуде   баллдарды   жинақтау   принципі
қолданады, яғни бірінші межелік  бақылау  алдында  жиналған  баллдар  екінші
межелік бақылаудың баллдарына  қосылады.  Сонымен,  екінші  межелік  бақылау
(МБ2) қорытынды болып есептеледі.
      Студенттердің рейтингтерін есептеу кезінде жұмыстардың барлық  түрлері
есепке алынады:
    • сабаққа қатысу (СҚ);
    • ОСӨЖ орындау графигі бойынша (3-кесте);
    • аудиториялық бақылау жұмысын (АБЖ) орындау;
    • ауызша жауап беру (АЖ)
    • СӨЖ орындау жоспары бойынша (3-кесте) үй тапсырмасын (ҮТ) орындау
    • әр студентке өзіндік жұмысы (ӨЖ)  графигі  (3-кесте)  бойынша  реферат
      орындау;
    • курстық жоба графигін орындау;
    • басқа жұмыстары бойынша, мысалы жұмыспен өтеу (ЖӨ - отработка)
      Әр   студенттің   рейтингі   «идеалды   студенттің»    жетістіктерімен
салыстырылып қойылады.  Ол  үшін  топ  тізіміне  қосымша  «идеалды  студент»
еңгізіледі. Берілген тапсырмалардың бәрін тиянақты орындаған студент  жоғары
рейтингке ие болады.
      Емтиханға екінші межелік бақылаудың рейтингісі 50 % жоғары  студенттер
жіберіледі.
      Пән бойынша қорытынды баға (ҚБ) келесі ереже бойнша анықталады: екінші
межелік бақылау нәтижесі МБ2, %  0,6-ға  (60  %)  көбеітіндісіне  емтиханның
нәтижесінің (Е, %) 0,4-ке  (40  %)  көбейтіндісі  қосылыу  арқылы  табылады,
яғни[pic][pic].


    Кесте 4 - «Физикалық практикум» пәні бойынша оқу үрдісінің  күнтізбелік
      кестесі
|Сабақ   |Апталар                                                           |
|түрлері |                                                                  |
|        |1                                  |2                             |














ӘДЕБИЕТ
8. ОҚУЛЫҚТАР
8.1 Негізгі оқулықтар
8.1.1 Трофимова Т.И. Курс физики. М, Высшая школа, 1981-1999 г.
8.1.2 Савельев И.В. Жалпы физика курсы I, II. Алматы Мектеп 77ж.(аударма)
8.1.3 Детлаф А.А., Яворский Б.М. Курс физики, М, Высшая школа, 1989 г.
8.1.4 Волькенштейн  В.С.  Жалпы  физика  курсының  есептер  жинағы  Алматы,
Мектеп, 1974 ж.
8.1.5 Абдуллаев Ж. Жалпы физика курсы, Ана тілі, 1991 ж..
8.1.6 Жумагулов А.Ж., Естекбаев М.Қ.,  Тұрысбекова  Б.Ш.,  Паримбеков  З.А.
Физика лабораториялық практикум. Семей,1 995 ж.
Естекбаев М.Қ., Жумагулов  А.Ж.  Методическое  разработка   по  молекулярной
физике, Семей 1991
стекбаев М.Қ., Жумагулов  А.Ж.,  Турысбекова  Б.Ш.  Электромагнетизм,  Семей
1991 ж.
Естекбаев М.Қ., Жумагулов А.Ж. Тербелістер мен толқындар, Семей 1991
 Трофимова Т.И. Сборник задач по курсу физики






Пәндер