Файл қосу

2014 Пәндердің оқу - әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны құжаттамалық процедурасына сай



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                        |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                              |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                      |
|3 деңгейдегі СМЖ құжаты    |ПОӘК                   |                           |
|                           |                       |                           |
|                           |                       |ПОӘК 042–18-9.1.54/01-2014 |
|ПОӘК                       |18.09.2013 ж.          |                           |
|«Кәсіптік бағыттағы шет    |№ 1 басылымның орнына  |                           |
|тілі» пәнінен оқытушыға    |11.09.2014 ж. №2       |                           |
|арналған пәннің            |басылым                |                           |
|бағдарламасы               |                       |                           |












                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


            5В073200 «Стандарттау, сертификаттау және метрология


                             (салалар бойынша)»

           мамандығы бойынша «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» пәнінен
                             ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
                             ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



































                                    Семей


                                     2014







                                  Алғы сөз


    1 ӘЗІРЛЕГЕН
    Құрастырушы____________ 29.08.2014ж., «Стандарттау және  биотехнология»
кафедрасының оқытушылары Бепеева А.Е., Байтакова А.К.


    2 ТАЛҚЫЛАҒАН
    2.1  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
«Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында


    «29» тамыз 2014 ж., № 1 хаттама


    Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х. Кәкімова


    2.2  Инженерлі-технологиялық  факультеттің  оқу-әдістемелік   бюросының
мәжілісінде


    «05» қыркүйек 2014 ж., № 1 хаттама


    Төрайымы_____________ С.С. Төлеубекова


    3 БЕКІТІЛГЕН
    Университеттің   Оқу-әдістемелік   кеңесінің    мәжілісінде    шығаруға
мақұлданған және ұсынылған


    «11» қыркүйек 2014 ж., № 1 хаттама


    Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы,
    Проректор                                 ___________ Г.Қ. Искакова


    4 «18» __09__ 2013 ж., № 1 БАСЫЛЫМНЫҢ ОРНЫНА ЕНГІЗІЛГЕН



























                                   Мазмұны



    |1   |Қолданылу саласы                                                  |4   |
|2   |Нормативтік сілтемелер                                            |4   |
|3   |Жалпы ережелер                                                    |4   |
|4   |Оқу пәннің (модульдің) мазмұны                                    |6   |
|5   |Білім алушылардың өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі            |7   |
|6   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы                 |8   |
|8   |Әдебиеттер                                                        |9   |




    1 Қолданылу саласы


    «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешенінің
құрамына   кіретін   оқытушыға   арналған   пәннің   бағдарламасы   5В073200
«Стандартау, сертификаттау және метрология (салалар  бойынша)»  мамандығының
білім алушыларына арналған.


    2 Нормативтік сілтемелер


    «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» пәнінен бағдарламасы осы пән бойынша  оқу
процесін  ұйымдастыру   тәртібін   төмендегі   құжаттардың   талаптары   мен
ұсыныстарына сәйкес орнатады:
    - 2012 жылдың 23 тамызында қабылданған № 1080 Қазақстан Республикасының
мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына сай;
    -  5В073200  «Стандарттау,  сертификаттау  және   метрология   (салалар
бойынша)»  мамандығының типтік оқу жоспарына сәйкес;
    -  Қазақстан  Республикасының  мемлекеттік   жалпыға   міндетті   білім
стандарты ГОСО РК 6.08.085-2010 «Үшбірлік тілі» (қазақ тілі, орыс тілі  және
шет тілі);
         -  УСТ  042  СМУ-4-2014  «Пәндердің  оқу-әдістемелік   кешендерінің
жасалуына  және   ресімделуіне   қойылатын   жалпы   талаптар»   университет
стандартына сай;
        - ҚП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің  құрылымы
мен мазмұны» құжаттамалық процедурасына сай.


    3 Жалпы ережелер


    3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
    «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» білім алушылардың тілдік стильге  жататын
пәндерді теориялық және практикалық тұрғыдан меңгеруге  арналған.  «Кәсіптік
бағыттағы шет  тілі»  мамандығы  бойынша  арнайы  пән  болып  табылады  және
мамандық бойынша кәсіби ағылшын тілін практикалық түрде  меңгеру  дағдыларын
одан әрі дамытуды қарастырады. Яғни  тілді  жұмыс  барысында  қолдану,  яғни
қажетті ақпаратты алу үшін мамандық  бойынша  түпнұсқа  әдебиетті  оқи  алу,
әңгіме жүргізу, хабарлама дайындау және ағылшын тілін ауызша түсіну жатады.


    3.2 Курстың мақсаты – білім алушылардың стандарттау және  сертификаттау
облысында пайдалы іс-әрекеттері  үшін  теориялық  білімдер  мен  практикалық
дағдылар алу.


    3.3   «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» пәнінің міндеттері  –  станадарттау
және сертификаттау облысындағы негізгі қалаушы  шетел  тіліндегі  нормативті
құжаттарды оқып игеру және аудара білуді білім алушыларға үйрету.


     3.4 Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесілерді:
 - белгілі тілдік материалды таңдау;
 - сөйлеу жағдаяттарында алынған білімді қолдану;
 - грамматикалық құбылыстарды ана тіліндегі фактілермен қоса салыстыру;
- ағылшын және ана тіліндегі құбылыстарға қатысты жеке зерттеу жүргізу.


    Сонымен қатар білім алушылар келесілерді білуі қажет:
    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы міндетті:
       •  түсінігі болуы тиіс:
   - оқылатын тіл  елдерінің  мәдениеті  және  олардың  әлемдік  мәдениетке
қосқан үлесі жөнінде түсінігі болуы тиіс;
   - сөйлеу тәртібінің және  жеке  тілдесу  әдебінің  ерекшеліктері  туралы
түсінігі болуы тиіс;
   - оқу, есту  арқылы  ағылшын  тілін  қабылдау,  баяндау  және  мазмұндау
ептілігі мен дағдысын жетілдіру бойынша  өздігінен  жұмыс  істеу  әдістемесі
жөнінде түсінігі болуы тиіс;
      •  игеруі тиіс:
   - ағылшын тілінің фонетикалық,  грамматикалық  және  лексикалық  жүйесін
игеруі тиіс;
   - ең көп қолданылатын күнделікті  тұрмыстық  лексиканы  және  оқытылатын
мамандық бойынша негізгі терминологияны игеруі тиіс;
   -  тілдесудің  стандартты  жағдайларында  айрықша  қолданылатын   сөйлеу
формулаларын игеруі тиіс;
   - мәтіндегі  мәліметтерді  іздестіру,  талдау  және  қорыту  әдістемесін
игеруі тиіс;
        •  білуі тиіс:
   - мамандық бойынша әдебиеттің негізгі мазмұнын  оқу  және  түсіне  білуі
тиіс;
   - оқыған әдебиеттің мазмұнын ана тілінде сауатты  түрде жазбаша  баяндай
білуі тиіс;
   - күнделікті тілдесу жағдайларында өз ойын оқытылатын тілде сыпайы  және
адекватты түрде білдіре білуі тиіс;
   - күнделікті  және  арнайы  тақырып  бойынша  лексиканы,  сонымен  қатар
тілдесудің  стандартты  жағдайларында  сөйлеу  формулаларын  активті   түрде
игеруі тиіс;
   - оқу,  есту  арқылы  ағылшын  тілін  қабылдау,  сөйлесу,  баяндау  және
мазмұндау ептілігі мен дағдысын жетілдіру үшін өздігінен жұмыс  істей  білуі
тиіс;
   •  дағдыларды игере білуі:
   - шет тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын игере білуі; мамандық
бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын игере білуі.
   •  білікті болуы тиіс:
- тіл аудару ережесіне сай, сөздікті қолдану арқылы шет тілінен  ана  тіліне
мәтіндерді аударуда білікті болуы тиіс.

    3.5 «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» курсының пререквизиттері:
    3.5.1 Шет тілі I;
    3.5.2  Шет тілі II.


     3.6 «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» курсының постреквизиттері:
     3.6.1 жоқ.

    3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді көшірме 1 кестеде көрсетілген:


                                                                     1 кесте

|Курс                                                |Сем-р   |Кред.         |
|1 микромодуль  – Standardization                                            |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|  1 Standardization                                 |2       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|2 Standardization process                           |3       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|2 микромодуль  – ISO                                                        |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|3 About ISO                                         |2       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|4 Standards Development                             |3       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|3 микромодуль  – Certification systems                                      |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|5 Certification systems                             |2       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|1                                                   |2       |3             |
|6 Conformity assessment                             |3       |7.1.2         |
|Микромодуль 4 – Quality management                                          |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|7 Quality management Principles                     |2       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|8 International Organization for Standardization    |2       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|9 What is a management system?                      |3       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|Микромодуль 5 – International Standardization                               |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|10 The Impact of International Standardization      |2       |7.1.1         |
|                                                    |        |7.1.2         |
|11 Cooperation between standards organizations of   |2       |7.1.1         |
|Europe and CIS                                      |        |7.1.2         |
|12 Euro Asian Council for Standardization, Metrology|2       |7.2.1         |
|and Certification                                   |        |              |
|13 GOST                                             |2       |7.2.1         |
|                                                    |        |7.2.2         |

    5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
5.1 ISO and international standardization
5.2 ISO food standards
5.3 Standardization and globalization
5.4 Advantages and benefits of using and referencing ISO and IEC standards
in technical regulations
5.5 International trade and standards
5.6 Global applicability of ISO and IEC standards
5.7 Different types and aspects of ISO and IEC standards
5.8 Standardization in companies and markets
5.9 What ISO standards for food
5.10 The ISO 9000 family –core standards














    6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

                                                                     3 кесте
|Оқулықтар мен       |Даналардың саны|Студентер саны |Қамтамасыз ету пайызы |
|оқу-әдістемелік     |               |               |                      |
|құралдардың атаулары|               |               |                      |
|1                   |2              |3              |4                     |
|Basic English       |25             |9              |100                   |
|(second year):      |               |               |                      |
|учебник для 2 курса |               |               |                      |
|по баз. осн.ин.яз. /|               |               |                      |
|С.М. Булатова;      |               |               |                      |
|Ж.А.Тутбаева / -    |               |               |                      |
|2012.               |               |               |                      |
|Романов, С.Д.       |10             |9              |100                   |
|Большой современный |               |               |                      |
|англо-русский       |               |               |                      |
|русско-английский   |               |               |                      |
|словарь-справочник:8|               |               |                      |
|0 000 слов и        |               |               |                      |
|выражений           |               |               |                      |
|современного        |               |               |                      |
|английского и       |               |               |                      |
|русского языка.     |               |               |                      |

    7 ӘДЕБИЕТТЕР
    7.1 Негізгі
    7.1.1 Basic  English  (second  year):  учебник  для  2  курса  по  баз.
осн.ин.яз. / С.М. Булатова; Ж.А.Тутбаева / - 2012.
    7.1.2 Романов, С.Д. Большой современный англо-русский русско-английский
словарь-справочник:80 000  слов  и  выражений  современного  английского  и
русского языка.


    7.2    Қосымша
    7.2.1 Учебное пособие  по  дисциплине  «Профессионально-ориентированный
иностранный   язык»   для    студентов    специальности    «Стандартизация,
серитификация и метрология», Семей, 2015. 109 с.
    7.2.2  Агабекян И.П. «Английский язык для технических вузов», Ростов-на-
Дону,2001.
    7.2.3   Образцов  П.И.,  Иванова  О.Ю.  Профессионально-ориентированное
обучение иностранному языку на неязыковых  факультетах  вузов.  Орел:  ОГУ,
2005. 114 с.
    7.2.4 Источники  интернет.
    7.2.5 Научно – техническая информация на английском языке.


Пәндер