Файл қосу
Дене тәрбиесінің принциптері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |35 /02-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |16.06.2014 ж. | | |«Таңдап алынған спорт | | | |түрінен спорттық жаттығу| | | |процессін басқару» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Таңдап алынған спорт түрінен спорттық жаттығу процессін басқару» 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2014 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы Уразбаев М.Т. «____»___________ 20___ж., аға оқытушы «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық лауазымы теориясы мен әдістемесі» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі _______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы ____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К. 4. 18.09.2013 ж. №1 басылымның орнына енгізілген Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы студенттеріне арналған «Таңдап алынған спорт түрінен спорттық жаттығу процессін басқару» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Таңдап алынған спорт түрінен спорттық жаттығу процессін басқару» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; 5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының Типтік оқу жоспары, ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Таңдап алынған спорт түрінен спорттық жаттығу процессін басқару» пәні - оқу жоспарындағы таңдау компонентіне жататын курс. «Таңдап алынған спорт түрінен спорттық жаттығу процессін басқару» курсы спорттық педагогикалық пәндердің арасында болашақ дене мәдениеті мұғалімдері мен спорт түрлерінен жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады. Дәрістін кыскаша жазбасы студентке қайсы бір тақырыпты карастыруда неге назар аудару керектігіне бағыт береді, санасына негізгі ұғымдармен терминдерді енгізеді. Пәнді толық меңгеру үшін студент ұсынылған әдебиеттің барлығымен дерлік жұмыс өткізіп және өзіндік жұмысының барлық көлемін орындауы қажет. Тапсырмалар мен ұсыныстардың жиынтығы студенттерге аудиториядан тыс езіндік жұмысты, үй тапсырмасын орындауға арналған. Тесттік тапсырмалар студентке кредиттерді тапсыруда пән бойынша өз білімдерін тексеруге және рейтингтік бақылауды тапсыруға сынақ, емтиханды алуға арналған. 3.2.Пәнді оқып-білудің мақсаты: Қоғамдағы дене шынықтыру мен спортты негізгі қызметі және түрлерін меңгеру. Дене тәрбиесінен білім берумен тәрбиелеудің принциптерін тәсілдерін және әдістемелерін оқыту. Дене шынықтырудьш жас ерекшеліктері әдістеменің негіздерін карастыру. Спортшының спорттык жарысы мен жүйесімен және жаттығулардан тыс факторларды меңгеру. 3.3.Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Дене шынықтыру мен спорт маманы еңбегінін әлеуметтік маңыздарын ашу. Кәсіби кызметінің кұрылымы, мазмұны мен сипаты туралы жалпы және терең түсінік беру. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды білу керек: • пәннің маңызын,мақсатын және оның өзінің болашақ мамандығына пайдалана білу керек • Дене шынықтыру мен спортты басқару ілімдері мен әдістерін. • Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен қозғалыс әрекеттерінің мүмкіндіктерін. • Спорттық құрал-жабдықтарды қолданудың ерекшеліктерін. • Басқару теориясының негізгі ұғымдарын. • Оқу бағдарламасын игеру • Оқытудың техникалық саласын оқу процессінде қолдана білу. • Дене мәдениеті және спорт саласындағы игерген білімін педагогикалық салада қолдана білуі қажет. • Оқытушылық іс-әрекетпен айналысу. • Педагогикалық іс-әрекеттерін дұрыс жоспарлау. • Денсаулықтарында ауытқулары бар балалармен тәрбие және оқу жұмыстарын ұйымдастыра білу. • Оқушылардың дене даярлығы деңгейін бағалай алуы. 3.5 Курстың пререквизиттері: Мамандыққа кіріспе, Адам анатомиясы. 3.6 Курстың постреквизиттері: физиология, биомеханика, спорт педагогикасы және педагогикасы 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр |Кредит |Дәрістер |Тәжіриб |СОБӨЖ |Бақылау формасы| | | | |Сағат саны |сабақтар | | | | | | | |сағат саны| | | |4 | 7 | 3 |30 |15 |15 |емтихан | 4. ОҚУ ПӘННІҢ(МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 2 кесте |Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны |Сағат саны | |1 |2 | |МИКРОМОДУЛЬ 1. Кіріспе. | |Дәріс сабақтары | |№ 1 Кіріспе. Дене шынықтыру мен спортты басқарудың мемлекеттік |1 | |органдары | | |№ 2 Пәннің негізгі түсініктері. Басқару теориясының негізгі ұғымдары|1 | |МИКРОМОДУЛЬ 2 Таңдап алынған спорт түрінен спорттық жаттығу процессін | |басқарудың құрылымы | |Дәріс сабақтары | |№ 3 Дене шынықтыру мен спортты басқару әдістері |1 | |№ 4 Кезеңмен үйрету |1 | |№ 5 Туристік жорықтар, экскурсиялар мен саяхаттар |1 | |№ 6 Дене тәрбиесі жүйесінің негіздері |1 | |№ 7 Спорттың бірыңғай классификациясы |1 | |№ 8 Дене тәрбиесінің принциптері дегеніміз |1 | |№ 9 Қимыл -әрекетке үйрету және дене қуаты касиетін дамыту |1 | |№ 10 Дене мәдениетінін жүйесі |1 | |№ 11 Дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттері | 1 | |№ 12 Оқушылардың дене тәрбиесін ұйымдастыру |1 | |№ 13 Басқару қызметі принциптері мен әдістері |1 | |№14 Мектепішілік басқару |1 | |№15 Дене тәрбиесінің мазмұны, міндеттері |1 | |№16 Орындауын бақылау мен тексеру |1 | |№17 Есепке алу мен есеп беру |1 | |№18 Дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттері |1 | |№19 Дене шынықтыру мен спортты материалды-техникалық жабдықтар |1 | |№20 Дене тәрбиесін басқару |1 | |№21 Көрнекілік принципі |1 | |№22 Дене тәрбиесін ұйымдастыру |1 | |№23 Дене шынықтыру мен спортты басқарудың адам тұлғасындағы даму |1 | |негіздері | | |№24 Дене шынықтыру топтары |1 | |№25 Дене шынықтыру мен спортты жетілдіруді жоспарлау |1 | |№26 Орындалуын бақылау мен бағалау тексеру туралы жалпы ұғым |1 | |№27 Тәрбие жұмысының нәтижесін бағалау |1 | |№28 Дене шынықтыру мен спортты жетілдіруді жоспарлау |1 | |№29 Балалардың спорт дайындығының ерекшеліктері |1 | |№30 Дене тәрбиесі ілімі оның мазмұны мен құрылымы |1 | |Тәжірибелік сабақтар |1 | |№ 1 Дене шынықтыру мен спортты басқару әдістері |1 | |№2 Кезеңмен үйрету |1 | |№ 3 Туристік жорықтар, экскурсиялар мен саяхаттар |1 | |№4 Қимыл -әрекетке үйрету және дене қуаты касиетін дамыту |1 | |№5 Оқушылардың дене тәрбиесін ұйымдастыру |1 | |№6 Басқару қызметі принциптері мен әдістері |1 | |№7 Мектепішілік басқару |1 | |№8 Орындауын бақылау мен тексеру |1 | |№9 Есепке алу мен есеп беру |1 | |№ 10 Дене шынықтыру мен спортты материалды-техникалық жабдықтар |1 | |№ 11 Көрнекілік принципі | |№ 12 Дене тәрбиесін ұйымдастыру |1 | |№ 13 Дене шынықтыру топтары |1 | |№ 14 Дене шынықтыру мен спортты жетілдіруді жоспарлау |1 | |№ 15 Дене тәрбиесі ілімі оның мазмұны мен құрылымы |1 | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тізімі 1. Дене шынықтыру мен спортты басқарудың мемлекеттік органдары 2. Дене шынықтыру мен спортты басқару әдістері 3. Басқару теориясының негізгі ұғымдары 4. Дене шынықтыру мен спортты басқару кезеңдері 5. Туристік жорықтар, экскурсиялар мен саяхаттар 6. Дене тәрбиесі жүйесінің негіздері 7. Спорттын бірынғай классификациясы. 8. Дене тәрбиесінің принциптері 9. Қимыл -әрекетке ұйрету және дене қуаты касиетін дамыту 10. Дене мәдениетінін жүйесі 11. Дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттері 12. Оқушылардың дене тәрбиесін ұйымдастыру 13. Басқару қызметі принциптері мен әдістері 14. Мектепішілік басқару 15. Дене тәрбиесінің мазмұны, міндеттері 16. Орындауын бақылау мен тексеру 17. Есепке алу мен есеп беру 18. Дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттері 19. Дене шынықтыру мен спортты материалды-техникалық жабдықтар 20. Дене тәрбиесін басқару 21. Көрнекілік принципі 22. Дене тәрбиесін ұйымдастыру 23. Дене шынықтыру мен спортты басқарудын адам тұлғасындағы даму негіздері 24. Дене шынықтыру топтары 25. Дене шынықтыру мен спортты жетілдіруді жоспарлау 26. Орындалуын бақылау мен бағалау тексеру туралы жалпы ұғым 27. Тәрбие жұмысының нәтижесін бағалау 28. Дене шынықтыру мен спортты жетілдіруді жоспарлау 29. Балалардың спорт дайындығының ерекшеліктері 30. Дене тәрбиесі ілімі оның мазмұны мен құрылымы 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті құралдар,|Өз бетімен оқып |Бақылау нысанасы | | |ТОҚ, (стенд) |үйренуге | | | | |арналған | | | | |сұрақтар | | |Дәрістер |Тәжірибелі| | | | | |к сабақтар| | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. Дене |Дене |Дәріс материалдары|Спорттық |Әңгімелесу, | |шынықтыру мен |шынықтыру |бойынша |жаттықтырудың |өздік жұмыс | |спортты басқарудың|мен |презентациялар, |негізгі жақтары.|тапсырмаларының | |мемлекеттік |спортты |дидактикалық |Техникалық, |түрлерін жазбаша| |органдары |басқару |материалдар |тактикалық, дене|орындау | | |әдістері | |дайындығы | | |Пәннің негізгі |Кезеңмен |Дәріс материалдары|Техникалық |Әңгімелесу, | |түсініктері. |үйрету |бойынша |дайындықтың |өздік жұмыс | |Басқару | |презентациялар, |түрлі |тапсырмаларының | |теориясының | |дидактикалық |сатысындағы |түрлерін жазбаша| |негізгі ұғымдары | |материалдар |ерекшеліктері |орындау | |Дене шынықтыру мен|Туристік |Дәріс материалдары|Тактикалық |Әңгімелесу, | |спортты басқару |жорықтар, |бойынша |дайындықтың |өздік жұмыс | |әдістері |экскурсиял|презентациялар, |түрлі |тапсырмаларының | | |ар мен |дидактикалық |сатысындағы |түрлерін жазбаша| | |саяхаттар |материалдар |ерекшеліктері |орындау | |Кезеңмен үйрету |Қимыл |Дәріс материалдары|Спортшыларды |Әңгімелесу, | | |-әрекетке |бойынша |технико-тактикал|өздік жұмыс | | |үйрету |презентациялар, |ық |тапсырмаларының | | |және дене |дидактикалық |дайындығындағы |түрлерін жазбаша| | |қуаты |материалдар |бақылау. Бақылау|орындау | | |касиетін | |түрлері | | | |дамыту | | | | |Туристік жорықтар,|Оқушыларды|Дәріс материалдары|Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |экскурсиялар мен |ң дене |бойынша |ық дайындықтың |өздік жұмыс | |саяхаттар |тәрбиесін |презентациялар, |басқа дайындық |тапсырмаларының | | |ұйымдастыр|дидактикалық |түрлерімен өзара|түрлерін жазбаша| | |у |материалдар |байланысы |орындау | |Дене тәрбиесі |Басқару |Дәріс материалдары|Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |жүйесінің |қызметі |бойынша |ық дайындықтың |өздік жұмыс | |негіздері |принциптер|презентациялар, |ұйымдастыру |тапсырмаларының | | |і мен |дидактикалық |сатысында |түрлерін жазбаша| | |әдістері |материалдар | |орындау | |Спорттың бірыңғай |Мектепішіл|Дәріс материалдары|Нақтылы жарысқа |Әңгімелесу, | |классификациясы |ік басқару|бойынша |тактиканы таңдау|өздік жұмыс | | | |презентациялар, | |тапсырмаларының | | | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Дене тәрбиесінің |Орындауын |Дәріс материалдары|Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |принциптері |бақылау |бойынша |ық дайындық |өздік жұмыс | |дегеніміз |мен |презентациялар, |жарыс сатысында |тапсырмаларының | | |тексеру |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Қимыл -әрекетке |Есепке алу|Дәріс материалдары|Ойынның шабуыл |Әңгімелесу, | |үйрету және дене |мен есеп |бойынша |мен қорғаныста |өздік жұмыс | |қуаты касиетін |беру |презентациялар, |тактикасы |тапсырмаларының | |дамыту | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Дене мәдениетінін |Дене |Дәріс материалдары|Шабуылшының |Әңгімелесу, | |жүйесі |шынықтыру |бойынша |тұрысы мен |өздік жұмыс | | |мен |презентациялар, |қозғалысы |тапсырмаларының | | |спортты |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | |материалды|материалдар | |орындау | | |-техникалы| | | | | |қ | | | | | |жабдықтар | | | | |Дене тәрбиесінің |Көрнекілік|Дәріс материалдары|Екі қолмен |Әңгімелесу, | |мақсаты мен |принципі |бойынша |жоғарыдан доп |өздік жұмыс | |міндеттері | |презентациялар, |беру |тапсырмаларының | | | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Оқушылардың дене |Дене |Дәріс материалдары|Екі қолмен |Әңгімелесу, | |тәрбиесін |тәрбиесін |бойынша |орнынан допты |өздік жұмыс | |ұйымдастыру |ұйымдастыр|презентациялар, |жоғарыдан беру |тапсырмаларының | | |у |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Басқару қызметі |Дене |Дәріс материалдары|Допты төменнен |Әңгімелесу, | |принциптері мен |шынықтыру |бойынша |екі қолмен |өздік жұмыс | |әдістері |топтары |презентациялар, |қабылдау |тапсырмаларының | | | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Мектепішілік |Дене |Дәріс материалдары|Допты ойынға |Әңгімелесу, | |басқару |шынықтыру |бойынша |төменнен тік |өздік жұмыс | | |мен |презентациялар, |қосу |тапсырмаларының | | |спортты |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | |жетілдіруд|материалдар | |орындау | | |і | | | | | |жоспарлау | | | | |Дене тәрбиесінің |Дене |Дәріс материалдары|Даярлық ойындар |Әңгімелесу, | |мазмұны, |тәрбиесі |бойынша | |өздік жұмыс | |міндеттері |ілімі оның|презентациялар, | |тапсырмаларының | | |мазмұны |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | |мен |материалдар | |орындау | | |құрылымы | | | | |Орындауын бақылау | |Дәріс материалдары|Спорттық |Әңгімелесу, | |мен тексеру | |бойынша |жаттықтырудың |өздік жұмыс | | | |презентациялар, |негізгі жақтары.|тапсырмаларының | | | |дидактикалық |Техникалық, |түрлерін жазбаша| | | |материалдар |тактикалық, дене|орындау | | | | |дайындығы | | |Есепке алу мен | |Дәріс материалдары|Техникалық |Әңгімелесу, | |есеп беру | |бойынша |дайындықтың |өздік жұмыс | | | |презентациялар, |түрлі |тапсырмаларының | | | |дидактикалық |сатысындағы |түрлерін жазбаша| | | |материалдар |ерекшеліктері |орындау | |Дене тәрбиесінің | |Дәріс материалдары|Тактикалық |Әңгімелесу, | |мақсаты мен | |бойынша |дайындықтың |өздік жұмыс | |міндеттері | |презентациялар, |түрлі |тапсырмаларының | | | |дидактикалық |сатысындағы |түрлерін жазбаша| | | |материалдар |ерекшеліктері |орындау | |Дене шынықтыру мен| |Дәріс материалдары|Спортшыларды |Әңгімелесу, | |спортты | |бойынша |технико-тактикал|өздік жұмыс | |материалды-техника| |презентациялар, |ық |тапсырмаларының | |лық жабдықтар | |дидактикалық |дайындығындағы |түрлерін жазбаша| | | |материалдар |бақылау. Бақылау|орындау | | | | |түрлері | | |Дене тәрбиесін | |Дәріс материалдары|Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |басқару | |бойынша |ық дайындықтың |өздік жұмыс | | | |презентациялар, |басқа дайындық |тапсырмаларының | | | |дидактикалық |түрлерімен өзара|түрлерін жазбаша| | | |материалдар |байланысы |орындау | |Көрнекілік | |Дәріс материалдары|Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |принципі | |бойынша |ық дайындықтың |өздік жұмыс | | | |презентациялар, |ұйымдастыру |тапсырмаларының | | | |дидактикалық |сатысында |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Дене тәрбиесін | |Дәріс материалдары|Нақтылы жарысқа |Әңгімелесу, | |ұйымдастыру | |бойынша |тактиканы таңдау|өздік жұмыс | | | |презентациялар, | |тапсырмаларының | | | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Дене шынықтыру мен| |Дәріс материалдары|Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |спортты басқарудың| |бойынша |ық дайындық |өздік жұмыс | |адам тұлғасындағы | |презентациялар, |жарыс сатысында |тапсырмаларының | |даму негіздері | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Дене шынықтыру | |Дәріс материалдары|Ойынның шабуыл |Әңгімелесу, | |топтары | |бойынша |мен қорғаныста |өздік жұмыс | | | |презентациялар, |тактикасы |тапсырмаларының | | | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Дене шынықтыру мен| |Дәріс материалдары|Шабуылшының |Әңгімелесу, | |спортты | |бойынша |тұрысы мен |өздік жұмыс | |жетілдіруді | |презентациялар, |қозғалысы |тапсырмаларының | |жоспарлау | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Орындалуын бақылау| |Дәріс материалдары|Екі қолмен |Әңгімелесу, | |мен бағалау | |бойынша |жоғарыдан доп |өздік жұмыс | |тексеру туралы | |презентациялар, |беру |тапсырмаларының | |жалпы ұғым | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Тәрбие жұмысының | |Дәріс материалдары|Екі қолмен |Әңгімелесу, | |нәтижесін бағалау | |бойынша |орнынан допты |өздік жұмыс | | | |презентациялар, |жоғарыдан беру |тапсырмаларының | | | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Дене шынықтыру мен| |Дәріс материалдары|Допты төменнен |Әңгімелесу, | |спортты | |бойынша |екі қолмен |өздік жұмыс | |жетілдіруді | |презентациялар, |қабылдау |тапсырмаларының | |жоспарлау | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Балалардың спорт | |Дәріс материалдары|Допты ойынға |Әңгімелесу, | |дайындығының | |бойынша |төменнен тік |өздік жұмыс | |ерекшеліктері | |презентациялар, |қосу |тапсырмаларының | | | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | |Дене тәрбиесі | |Дәріс материалдары|Даярлық ойындар |Әңгімелесу, | |ілімі оның мазмұны| |бойынша | |өздік жұмыс | |мен құрылымы | |презентациялар, | |тапсырмаларының | | | |дидактикалық | |түрлерін жазбаша| | | |материалдар | |орындау | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 3 кесте |№ |Әдебиеттер аты |Баспа |Студенттер|Пайызы | | | |саны |саны | | | 1 |Матвеев А.Т., Мельников С.Г. «Теория |10 |15 |66 | | |негіздерімен дене шынықтыру әдістемесі» | | | | | |1981. | | | | |2. |Железняк Д.Д., Петров П.К. «Дене мәдениеті |18 |15 |120 | | |мен спортта ғылыми- әдістемелік іс- | | | | | |әрекеттің негіздері» 2002 | | | | |3 |Кофман Л.Г. «Дене шынықтыру мұғалімінің |15 |15 |100 | | |кітапшасы» 1998 | | | | |4 |Виленский М.Я. Савин Р.С. «Дене тәрбиесі |18 |15 |120 | | |студенттерінің кәсіби бағыты» 1989 | | | | |5 |Кенеман А.В. Хухлаев Д.В. «Мектепке дейінгі|15 |15 |100 | | |балалардың дене тәрбиесінің әдістемесі мен | | | | | |теориясы» 1985 | | | | |6 |Спорттық ойындар. Москва, 2001 Железняк |18 |15 |120 | | |Ю.Д. | | | | |7 |Жарыс ережелері:Волейболдан, баскетболдан, |25 |15 |250 | | |футболдан, жеңіл атлетикадан | | | | |8 |Учебник тренера по волейболу Москва, 1996 |15 |15 |100 | | |Игнатева В.Я. | | | | |9 |Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі, |10 |15 |66 | | |1988 | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz