Файл қосу
Жеке тұлға
Қазақстан республикасы Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекттік университеті | | |4 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.05. | | | |01-2010 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|№1 басылым 02.09.2008 орнына| | |жұмыс бағдарламасы |_______________ №2 басылым | | |«Жалпы психология -ІV» | | | «ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ –ІV» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 - Психология мамандығына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 Алғысөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы «Психология» кафедрасының аға оқытушысы Қоңырова А. 2.ҚАРАЛДЫ 1. «Психология» кафедрасының отырысында Хаттама № 13 «09» 2013 Кафедра меңгерушісі: Кунслямова Т.К. 2.2.ГЗФ-тің оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «17» 2013 Төрайымы _______ Ш.Кенесбаева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама № 1 «18» 2013 ОӘК төрайымы _________ Г.Искакова 4. №1 басылым 18.09.2013 Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 1 Қолданыс аймағы «Жалпы психология ІV»пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В050300 -«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге жіне істеуге тиіс білімдерін таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 Нормативтік нұсқама. Осы ««Жалпы психология ІV»» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барнлық талаптар мен ұсыныстарға сай талаптар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған: 050503- «Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖОС 3.08.0ХХ-2004 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2004 жылғы 7 тамызындағы № 671 бұйрықпен бекітілген және күшіне енгізілген. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай, сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Жалпы психология курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста психологияның жалпы мәселелері, әсіресе жеке адам проблемасы және тұлғаның сезімдік аймағы мен қасиеті, сапалары жөніндегі ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. 3.2. Пәннің мақсаты: тұлғаның іс-әрекет процесі мен өмірлік жолда әлеуметтік мінез-құлқының дамуы туралы біліммен қаруландыру 3.3. Пәнді оқу міндеттері: ✓ Мотивация, ерік және тұлға психологиясы бойынша негізгі түсініктерді игеру; ✓ Тұлға және психикалық процестер байланысын түсіну; ✓ Түсінудің құрылымдық заңдылықтарын, қызметтерін қалыптастыру және тұлғаның дамуы; ✓ Тұлғаның жалпы психологиялық заңдылықтарын өмірлік пайда болумен сәйкестендіре білу; ✓ Психологияның қолданбалы және практикалық міндеттерін жалпы психологиялық білімдермен байланыстыра білу. 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студенттер: ✓ Мотивация және тұлғаның негізгі теориясы, тұлғаның дамуы, құрылымдық заңдылықтары, қызметтері туралы білімді білуі керек; ✓ Тұлғаның нақты өмірінде психологиялық заңдылықтарды сәйкестендіру, психологияның қолданбалы және практикалық міндеттерін шешуді теориялық біліммен байланыстыру іскерлігін меңгеруі керек; ✓ Психология бойынша ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдысын білуі керек 3.5.Курстың пререквизиті: - Жалпы психолгия (1-3 бөлім); - Психология бойынша практикум; - Зоопсихология; - Жас ерекшелік психологиясы; - Философия 3.6.Курстың постреквизиті: 1. Медициналық психология; 2. Әлеуметтік психология; 3. Психологиялық кеңес беру; 4. Дифференциалды психология. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Ку|Семестр |Кредит |ЛК |СПС | |рс| |Саны |(сағ.) |(сағ) | | | | |Д |СПС | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Жеке тұлға туралы |Жеке тұлға |Жеке тұлға |1.Соколова |Ғылыми | |жалпы түсінік |туралы жалпы |туралы мысал |Е.Т. |еңбекке | | |түсінік |дар |Проективные |аннотация | | | | |методы | | | | | |исследования| | | | | |личности. | | |Жеке тұлғаны |Жеке тұлғаны |Жеке тұлғаны |1.Гамезо |Ғылыми | |зерттеу тарихы |зерттеу тарихы |зерттеу |М.В., Домо |еңбекке | | | |тарихы туралы|шенко И.А. |аннотация | | | |суретте |Атлас по | | | | |мелер |психологии. | | |Жеке тұлғаның |Жеке тұлғаның |Жеке тұлғаның|1.Хрестомати|Психоло | |қазіргі теориялары |қазіргі |қазіргі |я по истории|гиялық | | |теориялары |теориялары |психологии |есепке | | | |ның сызбасы |М., 1980г |жоспар құру | |Тұлғаның қалыптасу |Тұлғаның қалыпта|Тұлғаның |БрукерД.С. |Ғылыми | |және дамуы. |су және дамуы. |қалып |Психо |еңбекке | | | |тасу және |логия позна |аннотация | | | |дамуы |ния. М, | | | | |туралы |1977. | | | | |еңбектер | | | |Эмоция және |Эмоция және |Эмоциялық |1.Мелхорн |Ғылыми | |сезімдер. |сезімдер. |көңіл-күйді |Г., Мелхорн |еңбекке | | | |тексеретін |Х.Г. Гениями|аннотация | | | |физиологиялық|не рожда | | | | |компоненттер,|ются М1980 | | | | |суреттер. | | | |Эмоцияның |Эмоцияның |Ғылыми |1.Пропп В.Я.|Абайдың | |психологиялық |психологиялық |еңбектер |Проблемы |тілім саған | |теориялары. |теориялары. | |комизма и |айтайын, | | | | |смеха. М, |көзімнің | | | | |1976. |нұрысың т.б.| | | | | |суреттелген | | | | | |эмоциялық | | | | | |жағдайды | | | | | |талдау | |Эмоциялар және жеке|Эмоциялар және |Ғылыми еңбек |1.Симонов |Ғылыми | |тұлға |жеке тұлға |терден үзінді|П.В. Эмо |еңбекке | | | |мысалдар |циональный |аннотация | | | | |мозг. М, | | | | | |1981, | | | | | |2.Додыков | | | | | |Б.И. Эмоция | | | | | |как цен | | | | | |ность. | | |Ерік. |Ерік. |Балаларда |1.Практикум |Ғылыми | | | |қайсарлық, |по общей |еңбекке | | | |соткарлық |психологии, |аннотация | | | |т.с.с. |М, 1990 | | | | |жағымсыз | | | | | |қылықгарды | | | | | |жиі қайталау | | | | | |арқылы ерік | | | | | |процесін | | | | | |тәрбиелеген | | | | | |үзінді | | | | | |мысалдар | | | |Ерік теориялары. |Ерік теориялары.|үзінді | |Психология | | | |мысалдар | |лық есепке | | | | | |жоспар құру | |Әрекет-қылықты |Әрекет-қылықты |үзінді | |Пнеймографты| |еріктік реттеу. |еріктік реттеу. |мысалдар | |ң сызба | | | | | |суретін | | | | | |салу. | |Адамда еріктің |Адамда еріктің |үзінді | |Ғылыми | |дамуы. |дамуы. |мысалдар | |еңбекке | | | | | |аннотация | |Мотив және |Мотив және |Мотив және | |Ғылыми | |мотивация. |мотивация. |мотивация | |еңбекке | | | |тура | |аннотация | | | |лы | | | | | |мақал-мәтелде| | | | | |р | | | |Мотивацияның |Мотивацияның |Мотивацияның | |Психология | |психологиялық |психологиялық |психологиялық| |лық есепке | |теориялары. |теориялары. |теорияларының| |жоспар құру | | | |сызбасы | | | |Мотивация және |Мотивация және |Мотивация | |Ғылыми | |іс-әрекет. |іс-әрекет. |ның | |еңбекке | | | |психология | |аннотация | | | |лық | | | | | |теориялары. | | | |Мотивация және жеке|Мотивация және |Мотивация |1.Практи |Ғылыми | |тұлға. |жеке тұлға. |ның |кум по |еңбекке | | | |психология |психоло |аннотация | | | |лық |гии, М, | | | | |теориялары |1972, | | | | |ның ерекшелік| | | | | |тері | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 5 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Хьелл Л., Зиглер Д. Теории |7 |19 |40 | | |личности. - СПБ., 1999 | | | | |2 |Общая психология (Курс |10 |19 |65 | | |лекции)./Сост. Е.И.Рогов. –| | | | | |М., 1995 | | | | |3 |Қ. Жарықбаев. Жалпы |20 |19 |100 | | |психология. – А. 1998 | | | | |4 |Сатиева Ш.С.Психология С, |10 |19 |100 | | |2007 | | | | 8 Негізгі әдебиеттер: 8.1.Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - СПБ., 1999 8.2. Общая психология (Курс лекции)./Сост. Е.И.Рогов. – М., 1995 8.3. Қ. Жарықбаев. Жалпы психология. – А. 1998 8.4.Сатиева Ш.С.Психология С, 2007 Қосымша әдебиеттер тізімі: 8.1.2.Гиппенрейтер Ю. Введение в общую психологию. –М., 1987 8.1.3.Гриншпун И.Б. Введение в психологию. – М., 1994 8.1.4.Немов Р.С. Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т1.(Общие основы психологий) – М.,2003 8.1.5.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. – СПБ., 1999 8.1.6.Бодалев А.А. Психология личности. – М., 1998 8.1.7.Выготский Л.С. Собр. Соч. – М., 1983 8.1.8.Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 1982 8.1.9.Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. – М.,1998 8.1.10.Психология. Словарь /Под общ ред. А.В.Петровского, М.Г. Ярошевского – М., 1990
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz