Файл қосу
Ұстаздың деонтологиялық деонтология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18.19/039-2013 | |«Педагогикалық | | | |деонтология» пәнінің |№ 2 – басылым | | |оқу-әдістемелік кешені | | | |(оқытушылар үшін) | | | «Педагогикалық деонтология» ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010200-Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандықтарына арналған Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2013 1. Құрастырған Құрастырған: ____________Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті. «Педагогика» кафедрасының аға оқытушысы, Карипбаева Ш.Т. «25» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ: «Педагогикалық деонтология» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің барлық мамандықтардың 2 курстың оқу топтарына арналған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу- әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: Педагогикалық деонтология пәнінен осы оқу бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, -СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» құжаттық процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы «Педагогикалық деонтология» курсының студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы әлеуметтік-гуманитарлық пәндер цикліндегі «Барлық» мамандықтарына арналған. Педагогикалық деонтология -педагогтің кәсіби тәртібі туралы ғылым. Қызметке және қарым-қатынасқа қатысушылардың арасындағы сенімділікке кепіл болатын кәсіби этика. Басқа адамдарға, олардың идеяларына қатысты педагогикалық шыдамдылықты, құзырлылықты, оқу және тәрбие қызметінде қабылданатын шешімдерге моральдік жауаптылықты танытады. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты. Егеменді Қазақстан Республикасының алдында тұрған міндеттер жас буындардың интеллектуалды әлеуетіне, дене және психикалық денсаулығына, әдептілігі мен сыпайылығына ерекше қамқорлық ету жөнінде ойландырады. Бұл тұрғыда ұстаздың басты міндеті – оқушылардың денсаулығы мен жан саулығын сақтап, нығайтуға; табиғатына сай интеллектуалды дамытып, бiлiм сапасын халықаралық дәрежеге жеткiзуге; адамгершiлiкке тәрбиелеуге; тәлiм-тәрбие үдерісін ұлттық негiзде құруға белсенді болу. Осының бәрін іске асыру - ұстаздық қызметтің ең ұлы жүктемесі, ең маңызды ісі, ең киелі парызы, педагогикалық деонтологияның талабы. 3.3 Пәнді оқытудын негізгі міндеттері: 1. Теориялық материалды мазмұндауда ғылым мен білімдендірудің диалектикасының себеп-салдарлық байланыстарын аша отырып, алынған білімнің даму өрісін, әрекет өнімдерін жетілдіруге қажетті жаңашыл көзқарастарды игеруге жағдай жасау; 2. Студенттің кәсіптік құзыреттілігін арттырумен қатар тәрбиелік әлеуетін шыңдау және деонтологиялық санасын қалыптастыру; 3. Теориялық білім ғылыми ізденіс және ұтымды кәсіптік әрекетке жетелейтін ақпарат ретінде ұсынылуы керек, яғни оқытылатын ғылым саласы кәсіби міндет мазмұны мен талаптарын толық қамтуы шарт; 4. Білім беру мазмұнының деонтологиялық құрастырушы бөлігін күшейту; 5. Маманның деонтологиялық даярлығын қалыптастыру үшін білімдендіру үдерісін технологиялық тұрғыдан қамсыздандыру; 6. Деонтологиялық сана тәрбиесіне сәйкес келетін білім беру ортасын құру. 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: а) білімдерді меңгеруге: - деонтология ұғымдары, теориялық және тәжірибелік материал шынайы дамуы мен өз кәсіби қызметін жетілдіру; -Ұлы парыздың жетелеуiмен жұмыс атқару үшiн ұстаз тұлғасының өне бойы кәсiби шеберлiгiне қоса отаншылдық сезiмiне, ұлттық намысқа толы болуы; - Егеменді Қазақстан Республикасының алдында тұрған міндеттер жас буындардың интеллектуалды әлеуетіне, дене және психикалық денсаулығына, әдептілігі мен сыпайылығына ерекше қамқорлық ету; б) біліктіліктерді игеруге: - Педагогикалық деонтология бойынша әлеуметтік әдебиеттерді талдау барысында өздігінен білім алу; - деонтология мәселелері саласындағы ғылыми-ізденіс, шығармашылық жұмыстары; Педагогикалық деонтология курсын оқыту студенттердің мынадай тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруы тиіс: - кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттерді, соның ішінде педагогикалық ойлау, педагогикалық қарым-қатынас, және т.б.; 1.5. Пәнді оқу барысында студент білу керек: • студенттер дәрістермен семинар сабақтарына толық қатысуы керек. • СОӨЖ тапсырмаларын уақытында өткізіп, қорғау, • семинар сабақтарына, СӨЖ тапсырмаларына үнемі дайындықпен келу, • босатылған сабақтарды дер кезінде қайта қалпына келтіру • курс аяқталғаннан кейін тестілеу емтиханын тапсыру 1.6 Пререквизиттер: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 1.7 Постреквизиттер: Педагогикалық деонтология курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика тарихы, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. КЕСТЕ 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме |Курс |Семестр |Несие |Лек (сағ)|Сем (сағ)|СОӨЖ |СӨЖ |Бақылау | | | | | | |сағ | |түрі | |2 |4 |2 |15 |15 |15 |45 |емтихан | 4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу |№ |Тақырып аты |Мазмұны |Сағат |Әдебиеттер | | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Лекциялық сабақтар | |1 | Деонтология ұғымы|Деонтология ұғымдары |2 | Е.П.Прохоров, | | | |Денотология салалары | |Журналистика и | | | |Деонтология салаларының | |демократия. – | | | |өзіндік ерекше | |М., 2001 | | | |өзгешеліктері мен ортақ | |10 Ғ.М. Кертаева| | | |белгілері | |Ұстаз | | | | | |қызметіндегі | | | | | |педагогикалық | | | | | |деонтология. - | | | | | |Монография. | | | | | |Алматы: «Ғылым» | | | | | |ғылыми баспа | | | | | |орталығы, 2002,-| | | | | |224 б. | |2 |Педагогикалық |Этикалық-философиялық |2 |Е.П.Прохоров, | | |деонтологияның |алғышарттар. | |Журналистика и | | |пайда болу |Мораль, этика, деонтология | |демократия. – | | |алғышарттары |ұғымдарының өзара қатынасы.| |М., 2001 | | | |Әлеуметтік-психологиялық | |10 Ғ.М. Кертаева| | | |алғышарттар. | |Ұстаз | | | | | |қызметіндегі | | | | | |педагогикалық | | | | | |деонтология. - | | | | | |Монография. | | | | | |Алматы: «Ғылым» | | | | | |ғылыми баспа | | | | | |орталығы, 2002,-| | | | | |224 б. | |3 |Педагогикалық |Педагогикалық деонтология –|2 | Е.П.Прохоров, | | |деонтологияның |ұстаздың кәсіби | |Журналистика и | | |пәні |парыздылығына негізделген | |демократия. – | | | |мінез-құлқы туралы ғылым. | |М., 2001 | | | |Педагогтың өз-өзімен | |10 Ғ.М. Кертаева| | | |қарым-қатынасы | |Ұстаз | | | |Ұстаздың оқушылар қауымымен| |қызметіндегі | | | |қарым-қатынасы | |педагогикалық | | | |Ұстаздың әріптестерімен | |деонтология. - | | | |қарым-қатынасы | |Монография. | | | |Ұстаздың жалпы | |Алматы: «Ғылым» | | | |ұжыммен қарым-қатынас | |ғылыми баспа | | | |сипаты | |орталығы, 2002,-| | | | | |224 б. | |4 |Педагогикалық |Педагогикалық деонтология |2 | Е.П.Прохоров, | | |деонтология |мүмкіндіктерінің ұстаздың | |Журналистика и | | |міндеттері, |адамгершілігі мен оның | |демократия. – | | |қызметі, және |кәсіби парызы | |М., 2001 | | |ұстанымдары |Педагогикалық деонтологияны| |10 Ғ.М. Кертаева| | | |ң негізгі міндеттері | |Ұстаз | | | |Педагогикалық | |қызметіндегі | | | |деонтологияның қызметі. | |педагогикалық | | | |Педагогикалық | |деонтология. - | | | |деонтологияның ұстанымдары.| |Монография. | | | |Педагогикалық | |Алматы: «Ғылым» | | | |деонтологияның негізгі | |ғылыми баспа | | | |ұғымдары | |орталығы, 2002,-| | | | | |224 б. | |5 |Педагогикалық |Педагогикалық |2 | Е.П.Прохоров, | | |деонтологияның |деонтологияның | |Журналистика и | | |басқа ғылымдармен |педагогикалық этикамен | |демократия. – | | |сабақтастығы |сабақтастығы | |М., 2001 | | | |Педагогикалық | |10 Ғ.М. Кертаева| | | |деонтологияның | |Ұстаз | | | |психологиямен сабақтастығы | |қызметіндегі | | | |Педагогикалық деонтология | |педагогикалық | | | |физиологиямен сабақтастығы | |деонтология. - | | | |Педагогикалық | |Монография. | | | |деонтологияның халық | |Алматы: «Ғылым» | | | |педагогикасымен | |ғылыми баспа | | | |сабақтастығы | |орталығы, 2002,-| | | | | |224 б. | |6 |2-модуль. Ұстаздың|Ұстаздың деонтологиялық |1 |Е.П.Прохоров, | | |деонтологиялық |сана-сезімін сипаттайтын | |Журналистика и | | |даярлығы және оның|жалпы көрсеткіштер | |демократия. – | | |қалыптасуы | | |М., 2001 | | | | | |10 Ғ.М. Кертаева| | | | | |Ұстаз | | | | | |қызметіндегі | | | | | |педагогикалық | | | | | |деонтология. - | | | | | |Монография. | | | | | |Алматы: «Ғылым» | | | | | |ғылыми баспа | | | | | |орталығы, 2002,-| | | | | |224 б. | |7 |Ұстаздың |Балаға деген сүйiспеншiлiк.|2 | Е.П.Прохоров, | | |деонтологиялық |Педагогтың кәсiби | |Журналистика и | | |даярлығының мәні |парыздылық сана сезімі мен | |демократия. – | | |мен мағынасы |жауапкершілігі | |М., 2001 | | | |Ұстаздың өзiн-өзi әрдайым | |10 Ғ.М. Кертаева| | | |жетiлдiруге дайындығы | |Ұстаз | | | |Әділдік. | |қызметіндегі | | | |Сапалы сөйлеу икемділігі. | |педагогикалық | | | |Ұстаздың деонтологиялық | |деонтология. - | | | |даярлығының тұлғалық | |Монография. | | | |компоненті. | |Алматы: «Ғылым» | | | | | |ғылыми баспа | | | | | |орталығы, 2002,-| | | | | |224 б. | |8 | Болашақ ұстаздың |Болашақ ұстаздардың |1 | Е.П.Прохоров, | | |деонтологиялық |деонтологиялық даярлығын | |Журналистика и | | |даярлығының |қалыптастыру | |демократия. – | | |құрылымы | | |М., 2001 | | | | | |10 Ғ.М. Кертаева| | | | | |Ұстаз | | | | | |қызметіндегі | | | | | |педагогикалық | | | | | |деонтология. - | | | | | |Монография. | | | | | |Алматы: «Ғылым» | | | | | |ғылыми баспа | | | | | |орталығы, 2002,-| | | | | |224 б. | |Барлығы |15 | | 4.1 Практикалық сабақтың тақырыптары Кесте 3 |№ |Семинар сұрақтары |Прак-қ |Әдебиеттер | | | |сағат саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |«Деонтология» ұғымы нені білдіреді? |2 |Е.П.Прохоров, | | |Деонтологияның қандай салалары бар? | |Журналистика и | | |Деонтология салаларының өзіндік ерекше| |демократия. – М., | | |өзгешеліктері мен ортақ белгілері | |2001 | | |қандай? | |10 Ғ.М. Кертаева | | |Сіздің ойыңызша, кәсіптік | |Ұстаз қызметіндегі | | |деонтологияны зерттеу медицина | |педагогикалық | | |қызметкеріне ме, әлде болашақ ұстазға | |деонтология. - | | |маңызды ма? Ойыңызды ортаға салыңыз. | |Монография. Алматы:| | | | |«Ғылым» ғылыми | | | | |баспа орталығы, | | | | |2002,- 224 б. | |2 |Ғылымға тән қандай белгілер бар? |2 |Е.П.Прохоров, | | |Ғалымдардың ғылым белгісін анықтау | |Журналистика и | | |жолдарында қандай айырмашылықтарын | |демократия. – М., | | |білесіз? | |2001 | | |Неліктен педагогикалық деонтология | |10 Ғ.М. Кертаева | | |ғылым деп саналады? Өзіңіздің | |Ұстаз қызметіндегі | | |жауабыңызды ғылымның танымал | |педагогикалық | | |белгілеріне сүйеніп, түсіндіріп | |деонтология. - | | |беріңіз. | |Монография. Алматы:| | |Конфуций, Сократ және Квинтилианның | |«Ғылым» ғылыми | | |ойынша ұстаздың кәсіби парызы қандай? | |баспа орталығы, | | |Я.А.Коменскийдің жасаған ұстаз | |2002,- 224 б. | | |кодексінің мәні неде? | | | |3 |Педагогикалық деонтологияның пәні |2 | Е.П.Прохоров, | | |жөнінде баяндап беріңіз. | |Журналистика и | | |2.«Педагог және өзі» жүйесіндегі | |демократия. – М., | | |қарым-қатынасқа сипаттама беріңіз. | |2001 | | |3.«Педагог-оқушы» жүйесіндегі | |10 Ғ.М. Кертаева | | |қарым-қатынастың ерекшелігін ашыңыз. | |Ұстаз қызметіндегі | | |4.«Педагог-педагог»жүйесінде | |педагогикалық | | |қалыптасатын қарым-қатынастың басты | |деонтология. - | | |мәнісін түсіндіріңіз. | |Монография. Алматы:| | | | |«Ғылым» ғылыми | | | | |баспа орталығы, | | | | |2002,- 224 б. | |4 |Педагогикалық деонтологияға қатысты |2 | Е.П.Прохоров, | | |ұғымдар жүйесі туралы не білесіздер? | |Журналистика и | | |Деонтология ғылымы нені зерттейді? | |демократия. – М., | | |Педагогикалық деонтологияның зерттеу | |2001 | | |пәні қандай? | |10 Ғ.М. Кертаева | | |«Парыз» дегеніміз не? | |Ұстаз қызметіндегі | | | | |педагогикалық | | | | |деонтология. - | | | | |Монография. Алматы:| | | | |«Ғылым» ғылыми | | | | |баспа орталығы, | | | | |2002,- 224 б. | |5 |Педагогикалық деонтология мен |2 | Е.П.Прохоров, | | |философияның сабақтастығы туралы | |Журналистика и | | |айтыңыз. | |демократия. – М., | | |Педагогикалық деонтология мен этиканың| |2001 | | |сабақтастығы немен айқындалады? | |10 Ғ.М. Кертаева | | |Педагогикалық деонтология мен | |Ұстаз қызметіндегі | | |физиологияның сабақтастығы жөнінде не | |педагогикалық | | |білесіз? | |деонтология. - | | | | |Монография. Алматы:| | | | |«Ғылым» ғылыми | | | | |баспа орталығы, | | | | |2002,- 224 б. | |6 | «Дайындық», «ұстаздық қызметке |2 |Е.П.Прохоров, | | |дайындық», «ұстаздың кәсіби даярлығы» | |Журналистика и | | |түсініктеріне анықтама беріңіздер. | |демократия. – М., | | |Олардың ұқсастығы мен айырмашылығын | |2001 | | |ашыңыздар. | |10 Ғ.М. Кертаева | | |Психологиялық, педагогикалық | |Ұстаз қызметіндегі | | |әдебиеттерде «ұстаздық қызметке | |педагогикалық | | |даярлық», «ұстаздың кәсіби даярлығы» | |деонтология. - | | |түсініктерін қарастыруда қандай | |Монография. Алматы:| | |көзқарастар бар? | |«Ғылым» ғылыми | | | | |баспа орталығы, | | | | |2002,- 224 б. | |7 |«Құрылым» ұғымының анықтамасы қандай? |2 |Е.П.Прохоров, | | |Құрылымның үлгіден айырмашылығы неде? | |Журналистика и | | |Болашақ ұстаздың деонтологиялық | |демократия. – М., | | |даярлығын қалыптастыру үшін қандай | |2001 | | |қажеттіліктер негізгі болып саналады? | |10 Ғ.М. Кертаева | | |Болашақ ұстаздың қарым-қатынасында | |Ұстаз қызметіндегі | | |қажеттіліктер қалай көрінеді? | |педагогикалық | | |Кәсіби қызмет саласында жоғары | |деонтология. - | | |нәтижелерге жету үшін қажеттіліктердің| |Монография. Алматы:| | |ролі қандай? | |«Ғылым» ғылыми | | | | |баспа орталығы, | | | | |2002,- 224 б. | |8 |Кәсіби қызмет саласында жоғары |1 | Е.П.Прохоров, | | |нәтижелерге жету қажеттілігін | |Журналистика и | | |қанағаттандыру қандай уәжбен іске | |демократия. – М., | | |асады? Оларға сипаттама беріңіздер. | |2001 | | |Педагогикалық қызметте көмекші уәждер | |10 Ғ.М. Кертаева | | |қандай? Оларды сипаттаңыз. | |Ұстаз қызметіндегі | | |Деонтологиялық даярлығы қалыптасқан | |педагогикалық | | |ұстазда қандай қызығушылықтар басым | |деонтология. - | | |болу керек? Оларды сипаттаңыз. | |Монография. Алматы:| | | | |«Ғылым» ғылыми | | | | |баспа орталығы, | | | | |2002,- 224 б. | | |Барлығы |15 | | 1. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. «Деонтология» ұғымы нені білдіреді? 2. Деонтологияның қандай салалары бар? 3. Деонтология салаларының өзіндік ерекше өзгешеліктері мен ортақ белгілері қандай? 4. Сіздің ойыңызша, кәсіптік деонтологияны зерттеу медицина қызметкеріне ме, әлде болашақ ұстазға маңызды ма? Ойыңызды ортаға салыңыз. 5. Уильям Джеймстің: «Алғашқы кезеңде жаңа теория ешбір мағынасыз не қисынсыз болып көрінеді, кейін бұл ойды қабылдай отырып, оның ешбір ерекшелігі жоқтығы айтылады. Ақыр соңында бұрын қарсы пікір білдірген ғалымдар аталмыш теорияны мойындап қана қоймай, оны өздері ашқандарын айтып бағады» деген пікірін деонтология ғылымының пайда болу тарихына жатқызуға бола ма? Көзқарасыңызды дәлелдеңіз. 6. Ғылымға тән қандай белгілер бар? Ғалымдардың ғылым белгісін анықтау жолдарында қандай айырмашылықтарын білесіз? 7. Неліктен педагогикалық деонтология ғылым деп саналады? Өзіңіздің жауабыңызды ғылымның танымал белгілеріне сүйеніп, түсіндіріп беріңіз. 8. Конфуций, Сократ және Квинтилианның ойынша ұстаздың кәсіби парызы қандай? 9. Я.А.Коменскийдің жасаған ұстаз кодексінің мәні неде? 10. Белгілі ағылшын, француз, швейцар, неміс философтары, ағартушылары, педагогтарының ұстаз тұлғасына қоятын талаптарына көзқарастары қандай? 11. Педагогикалық этика мен деонтологияның дамуына К.Д.Ушинскийдің, П.П.Блонскийдің, Ш.Уәлихановтың, Ы.Алтынсариннің, А.Құнанбаевтың, В.А.Сухомлинскийдің еңбектері елеулі үлестерін қосты. Оның мәні неде? 12. Психогигиенаның басты мақсаты неде? Және психогигиенаның бiр саласы – қарым-қатынас психогигиенасы жөнінде айтып беріңіз. 13. Педагогикалық деонтологиядағы тұлғааралық эмоционалды қарым-қатынас мәселесі жөнінде не білесіз? Қысқаша баяндап беріңіз. 14. Сіздің мамандығыңыз бойынша білім алып жатқан болашақ ұстаздарға қойылатын талаптар қандай? 15. Әл-Фараби жетілген тұлғаны тәрбиелеу үшін қандай қағида ұсынды? Оның мәнісі неде? 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 4 |Тақырып |Көрнекті |Өзіндік оқуға|Бақылау | | |құралдар, |сұрақтар |форма-сы | | |ТОҚ, | | | | |плакаттар, | | | | |мультимедиал| | | | |ық тақта | | | |Лекциялық сабақ|Тәжірибелік |Лаб. | | | | | |сабақ |сабақ | | | | | Деонтология | Деонтология | |кесте |«Деонтология»|Ауызша | |ұғымы |ұғымы | | |ұғымы нені |сұрау | | | | | |білдіреді? | | | | | | |Деонтологияны| | | | | | |ң қандай | | | | | | |салалары бар?| | |Педагогикалық |Педагогикалық | |Викторина, |Ғылымға тән |Ауызша | |деонтологияның |деонтологияның | |реферат |қандай |сұрау | |пайда болу |пайда болу | | |белгілер бар?| | |алғышарттары |алғышарттары | | |Ғалымдардың | | | | | | |ғылым | | | | | | |белгісін | | | | | | |анықтау | | | | | | |жолдарында | | | | | | |қандай | | | | | | |айырмашылықта| | | | | | |рын білесіз? | | |Педагогикалық |Педагогикалық | |мультимедиал|Педагогикалық|Ауызша | |деонтологияның |деонтологияның | |ық тақта |деонтологияны|сұрау | |пәні |пәні | | |ң пәні | | | | | | |жөнінде | | | | | | |баяндап | | | | | | |беріңіз. | | | | | | |«Педагог және| | | | | | |өзі» | | | | | | |жүйесіндегі | | | | | | |қарым-қатынас| | | | | | |қа сипаттама | | | | | | |беріңіз. | | |Педагогикалық |Педагогикалық | |мультимедиал|Педагогикалық|Ауызша | |деонтология |деонтология | |ық тақта |деонтологияға|сұрау | |міндеттері, |міндеттері, | | |қатысты | | |қызметі, және |қызметі, және | | |ұғымдар | | |ұстанымдары |ұстанымдары | | |жүйесі туралы| | | | | | |не | | | | | | |білесіздер? | | |Педагогикалық |Педагогикалық | |мультимедиал|Педагогикалық|Ауызша | |деонтологияның |деонтологияның | |ық тақта |деонтология |сұрау | |басқа |басқа | | |мен | | |ғылымдармен |ғылымдармен | | |философияның | | |сабақтастығы |сабақтастығы | | |сабақтастығы | | | | | | |туралы | | | | | | |айтыңыз. | | |Ұстаздың |Ұстаздың | |мультимедиал|«Дайындық», |Ауызша | |деонтологиялық |деонтологиялық | |ық тақта |«ұстаздық |сұрау | |даярлығы және |даярлығы және | | |қызметке | | |оның |оның | | |дайындық», | | |қалыптасуы |қалыптасуы | | |«ұстаздың | | | | | | |кәсіби | | | | | | |даярлығы» | | | | | | |түсініктеріне| | | | | | |анықтама | | | | | | |беріңіздер. | | |Ұстаздың |Ұстаздың | |мультимедиал|«Құрылым» |Ауызша | |деонтологиялық |деонтологиялық | |ық тақта |ұғымының |сұрау | |даярлығының |даярлығының | | |анықтамасы | | |мәні мен |мәні мен | | |қандай? | | |мағынасы |мағынасы | | |Құрылымның | | | | | | |үлгіден | | | | | | |айырмашылығы | | | | | | |неде? | | | Болашақ | Болашақ | |мультимедиал|Кәсіби қызмет|Ауызша | |ұстаздың |ұстаздың | |ық тақта |саласында |сұрау | |деонтологиялық |деонтологиялық | | |жоғары | | |даярлығының |даярлығының | | |нәтижелерге | | |құрылымы |құрылымы | | |жету | | | | | | |қажеттілігін | | | | | | |қанағаттандыр| | | | | | |у қандай | | | | | | |уәжбен іске | | | | | | |асады? Оларға| | | | | | |сипаттама | | | | | | |беріңіздер. | | 7.Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 5 |Оқулық, оқу - әдістемелік құрал аты|Экземпляр |Студент |Қамтамасыз | | |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі |20 | | | |педагогикалық деонтология. - | | | | |Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми | | | | |баспа орталығы, 2002 | | | | |В.В. Самойленко История медицинской|30 | | | |деонтологии. – М., 1998. | | | | |М.А.Гулина Психологическая |10 | | | |деонтология. – СПб., 2008. | | | | |Л.М. Анисимова Социальная |20 | | | |деонтология. – Ижевск, 2005. | | | | |Жарықбаев Қ., Табылдыев Ә. Әдеп |5 | | | |және жантану, Алматы, Қазақстан, | | | | |1994. | | | | |А.Н. Джуринский История педагогики.|5 | | | |– М.: Владос, 2000. | | | | |ТәжібаевТ. Баланың психикасының |25 | | | |дамуы туралы. //Халық мұғалiмi, | | | | |1948, №3 | | | | |Ә. Сәтбаев Оқытушы деген кім? // |5 | | | |Таң, 1925. - №1. | | | | |К.М. Левитан Основы педагогической |15 | | | |деонтологии. - Екатеринбург, 2002. | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер 1 А.Д. Михельсон Объяснение 25000 иностранных слов, вошедших в употребление в русский язык, с означением их корней. – М., 1865. 2 Словарь иностранных слов, вошедших в состав русского языка// А.Н. Чудинованың ред.бойынша– М., 1910. 3 Словарь иностранных слов// Н.Г. Комлеваның ред. бойынша– М., 2006. 4 Новейший философский словарь// И.Ф. Фроловтың ред. бойынша– Р/на-Дону. – 2005. 5 Оксфордский толковый словарь. – Киев, 2002. 6 Словарь по этике/ И.Конның ред. бойынша – М., 1980. 7 В.В. Самойленко История медицинской деонтологии. – М., 1998. 8 Е. Барштейн Что должен знать врач-стахановец// Правда. – М., 1938. 9 Е.П.Прохоров, Журналистика и демократия. – М., 2001 10 Ғ.М. Кертаева Ұстаз қызметіндегі педагогикалық деонтология. - Монография. Алматы: «Ғылым» ғылыми баспа орталығы, 2002,- 224 б. 11 Медицинская энциклопедия// А.Ф.Билибина, А.А. Грандо және т.б. ред. бойынша – М., 1984. 12 М.А.Гулина Психологическая деонтология. – СПб., 2008. 13 Л.М. Анисимова Социальная деонтология. – Ижевск, 2005. 14 Н.М. Блохин Юридическая деонтология как наука и учебная дисциплина. – Ульяновск, 2004. 15 Жарықбаев Қ., Табылдыев Ә. Әдеп және жантану, Алматы, Қазақстан, 1994. 16 И.П. Фарман Теория познания и философия культуры. – М.: Наука, 1986. 17 Я.Х.Закин, Н.Р. Рашидов Основы научного исследования. – Ташкент: Укитувчи, 1981. 18 А.Х. Маслоу Самоактуализация: ағылшын тілінен аударма. – Мәтіндер. – М., 1982. 19 А.Н. Джуринский История педагогики. – М.: Владос, 2000. 20 Философский словарь// И.Т.Фролов, Г.Н. Кузьменконың ред. бойынша – М.: Советская энциклопедия, 1983. 21 Асылов Ұ., Нұсқанбайұлы Ж. Әдеп: инабаттылық дәрістері (Оқу құралы), Алматы, Рауан, 1998 22 Философия /Жоғары оқу орындары студенттеріне арналған оқу құралы. Авторлар коллективі. Редакциясын басқарған Кішібеков Д., Алматы, Рауан, 1991 23 А.С. Кобликов Основы юридической деонтологии. – СПб., 2008. 24 Н.И. Запорожец Книга для чтения по истории средних веков. – М., 1986. 25 П. Монро История педагогики. – М., 1961 26 Ф.Хофман Мудрость воспитания. Педология. Педагогика. – М., 1979. 27 Г.Е. Жураковский Очерки по истории античной педагогики. – М., 1963. 28 Платон. Сочинения: В 3-х т. – М., 1968. – Т.1. 29 С.М. Каиров История развития системы образования Китая// Образование за рубежом. – 2006. – № 2. – С. 19-28. 30 Аль-Фараби. Социально-этические трактаты. А.-А., 1973. 31 Е.Н. Медынский Братские школы Украины и Белоруссии в XVI-XVII вв. – М, 1984. 32 М.Монтень Опыты. – Л., 1960. – Кн. 3. 33 История педагогики// М.Ф. Шабаеваның ред.бойынша– М., 1981. 34 Дж.Локк Мысли о воспитании и воспитании разума. – М., 1973. 35 И.Г. Песталоцци Избранные педагогические произведения. – М., 1965. 36 А.Дистервег Избранные педагогические произведения. – М., 1975. 37 К.Д. Ушинский Собрание сочинений. – М., 1984. 38 И.М. Козленко Хрестоматия по истории педагогики. – М., 1961. 39 ТәжібаевТ. Баланың психикасының дамуы туралы. //Халық мұғалiмi, 1948, №3 40 Ы.Алтынсарин Мұсылманшалықтың тұтқасы. – Алматы: Қазақстан, 1991. 41 Абай. Қара сөз. Поэмалар, Алма-Ата, ЕЛ, 1992, 62б 42 Ә. Сәтбаев Оқытушы деген кім? // Таң, 1925. - №1. 43 Б.П. Зязин Профессиональное самовоспитание педагога. – А.-А., 1988. 44 А.С. Макаренко Сочинения: В 5 т. – М., 1951. – Т.5. 45 В.А. Сухомлинский Избранные произведения: В 5 т. – Киев, 1979. – Т.2. 46 Н.Н.Никитина, Н.В. Кислинская Введение в педагогическую деятельность: теория и практика. – М.: Академия, 2004. 47 К.М. Левитан Основы педагогической деонтологии. - Екатеринбург, 2002. 48 Жутикова Н.В., Учителю о практике психологической помощи. Книга для учителя. М.,1988. С.74
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz